Kraay jr. verbaasd: Ik heb dit op de hele wereld nog nooit ergens gezien

Kraay jr. verbaasd: "Ik heb dit op de hele wereld nog nooit ergens gezien"

Gepubliceerd: zaterdag 9 maart 2019 om 10:32za 09-03-2019 om 10:32

Laatste update: zaterdag 9 maart 2019 om 11:09za 09-03-2019 om 11:09

Hans Kraay jr. heeft zich vrijdagavond verbaasd over een aantal knullige acties van Helmond Sport-verdediger Nick de Louw. De Louw kopte de bal verkeerd terug op zijn keeper en bood FC Den Bosch-spits Vincent Vermeij daarmee de perfecte mogelijkheid om te scoren. De Louw stond vervolgens op de doellijn, maar tilde zijn been op, waardoor er alsnog gescoord werd.

"Ik heb dit op de hele wereld nog nooit ergens gezien", zegt een verbaasde Kraay jr. in de studio bij FOX Sports. "Dit is onkunde. We zaten met de redactie te kijken en een paar mensen zeiden: hij zal wel in een straat wonen met veel belchinezen. Ik denk dat die jongen er niet eens wat aan kan doen."

"We gaan hem ook niet belachelijk maken, maar ik heb dit nog nooit ergens gezien. Hij kopte hem terug en tilde daarna z'n been op. Dat heb ik nog nooit gezien. Als hij blijft staan komt de bal tegen z'n knie aan", zegt Kraay jr..

"Ik kan me voorstellen dat je als trainer zegt: ik ga alvast in de bus zitten. Arme Rob Alflen, als je hier naar moet kijken.."

De beelden van de actie zijn te bekijken na de klik.

Plaats een reactie

Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 10:34
Als Hans spreekt, is de rest stil... .. .
Vind ik leuk
HansVites +6404
zaterdag 9 maart 2019 om 10:52
Niet altijd hoor
Vind ik leuk
Groen +3296
zaterdag 9 maart 2019 om 10:52
Nadat Hans hem belachelijk heeft gemaakt, zegt hij: "We gaan hem ook niet belachelijk maken". Om hem vervolgens nog wat meer belachelijk te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:27
Hans Kraai in een notendop!
Vind ik leuk
Maxidi +3803
zaterdag 9 maart 2019 om 10:34
Kassaaaah
Vind ik leuk
Ome Sjakie +523
zaterdag 9 maart 2019 om 12:45
Ziet er best wel omgekocht uit.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
zaterdag 9 maart 2019 om 10:37
Het lijkt inderdaad op onkunde en niet bewust.

Dat Kraay dit niet op de hele wereld gezien heeft is omdat hij dat baantje van bondscoach niet geaccepteerd heeft. Anders zag hij dit aan de lopende band.
Vind ik leuk
Radaje +1506
zaterdag 9 maart 2019 om 11:41
Zeker niet bewust. Due bal gaat achter hem langs. En niet onder zijn voet door.
Vind ik leuk
Mazraoui +2757
zaterdag 9 maart 2019 om 10:37
Beetje gemiddelde Nederlandse club in Europa tegenwoordig. Nouja gemiddeld.. Ajax niet meegenomen dan
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 10:40
Off topic
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 10:50
Hoe kan Ajax nou ooit off topic wezen, Ajax is het hele Nederlandse voetbal, de rest zit voornamelijk in de schaduw van Ajax :)
Vind ik leuk
Cookee +12635
zaterdag 9 maart 2019 om 13:05
Ben je vrienden aan het maken? :)
Meer dan 1000 dagen niet bovenaan.
Met een begroting van 112 miljoen zou Ajax boven mogen staan.
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 13:21
112 miljoen, waar tover je dat bedrag weg ?
Vind ik leuk
Cookee +12635
zaterdag 9 maart 2019 om 13:58
Begroting, maar komend jaar komt er 30 bij, niet dat je daarmee dan kampioen bent, maar het zou wel moeten.
Vind ik leuk
Jozef +44146
zaterdag 9 maart 2019 om 16:05
Hoeveel dagen won PSV niet in de CL, Cookee?
Vind ik leuk
Cookee +12635
zaterdag 9 maart 2019 om 17:56
Dat moet je een PSV-er vragen, ik kijk nooit CL, maar maakte voor jullie een uitzondering en dat beviel erg goed.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:19
Hahahahahahahahahahahahha.... En de prijs voor de grootste eikel deze week op Vp gaat naar jou. Gefeliciteerd groot konijn.
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 13:22
Ik heb inderdaad de grootste eikel :) En ik ben ook nog een konijn ook wat dat betreft :P Hoe weet jij dat allemaal van mij :)
Vind ik leuk
Mazraoui +2757
zaterdag 9 maart 2019 om 10:50
Het gaat over het niveau van Nederlandse voetbal. Waar kan je dat het beste aan meten.. inderdaad met andere Europese landen. Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar off topic was het niet
Vind ik leuk
koosje +1005
zaterdag 9 maart 2019 om 11:30
Zout op met je Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:36
Ik rapporteer je wegens beledigend taalgebruik
Vind ik leuk
Mazraoui +2757
zaterdag 9 maart 2019 om 11:42
Kan je willen maar dan speelt de kampioen eredivisie straks 9 voorrondes Europa League
Vind ik leuk
HanV +5446
zaterdag 9 maart 2019 om 12:40
Meer dan 5 kan niet, als we niet Gibraltar, Andorra, San Marino en Kosovo onder ons houden zien we iets bijzonders, de voorronde voor voorronde 1.
Al is Gibraltar dan waarschijnlijk vervangen door Noord-Ierland of de Faroer. Ook Kosovo zet mooie stappen voor het Nationaal Belang, ook zij vermoedelijk al snel een voorronde minder net als Nederland.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 12:40]
Vind ik leuk
Mazraoui +2757
zaterdag 9 maart 2019 om 13:07
Boven Kosovo blijven wordt al lastig zat
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 13:22
Ik rapporteer je wegens zwakzinnigheid :)
Vind ik leuk
Lippie80 +141
zaterdag 9 maart 2019 om 10:37
🙈
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zaterdag 9 maart 2019 om 10:38
Die kan er werkelijk helemaal niks van
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 10:51
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zaterdag 9 maart 2019 om 10:52
Wat een stom wijf dan. Zal het er straks met haar erover hebben
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 10:53]
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 10:53
Nog steeds aan de drank ? Lekker man :P
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zaterdag 9 maart 2019 om 10:54
Ik drink niet haha
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 10:56
Verstandig... .. . welke club support je ?
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zaterdag 9 maart 2019 om 10:57
Almere Ajax en Manchester United
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 11:00
MAN UNITED in zijn topjaren hadden ze zo'n mooi team... .. . de jaren met Giggs, Scholes, Beckham, Keane, mmmmmmmmmmmmm supermooie club :)
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zaterdag 9 maart 2019 om 11:03
Absoluut met cole en York
Beckham,Giggs,Butt,Kean,,Scholes. Was een genom om naar te kijken. Vooral de Cl finale tegen Bayern
Vind ik leuk
Piranha73 +274
zaterdag 9 maart 2019 om 10:39
Matchfixing...hij had 500 euro op Den Bosch gezet
Vind ik leuk
Kevindo +1966
zaterdag 9 maart 2019 om 12:22
Over 2,5 goals by home team
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 10:39
Goed voor het zelfvertrouwen van die speler. Laat hem lekker anoniem blijven en maak er geen woorden aan vuil
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 10:39
De Georgische maffia is rucksichtloos...
Vind ik leuk
j-roen11 +2134
zaterdag 9 maart 2019 om 10:46
Fraai is het niet, maar je ziet toch wel gekkere dingen. Kan altijd nog bij de dames mee doen 😉
Vind ik leuk
G.Kopf +4919
zaterdag 9 maart 2019 om 10:57
Hans is altijd wel een voorstander van het fenomeen overdrijven.
Vind ik leuk
Justin Kees +2464
zaterdag 9 maart 2019 om 11:00
Niks, arme Rob Alflen! Ik heb een jaar moeten aankijken naar zijn gerommel bij Utrecht, dus dit is gewoon passend bij het niveau wat Robbie Alflen als trainer heeft. Helmond staat niet voor niets zo laag...
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:34
Precies dat dus. Met z'n allen naar voren en zien hoe je dan meedogenloos weggecounterd werd. Had sinds midden jaren '90 niet meer zo'n hopeloos FCU gezien als onder Rob Alflen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:44
Hanssie heeft gelijk. Bij Helmond Sport ligt een mooie taak voor Vlemmings. Kijken in je team welke 5 iets kunnen. Dat is de bank voor volgend jaar. Verder 11 nieuwe halen.

Die De Louw kan bij Someren 4 nog niet mee op zondagochtend om 10 uur.
Verder staan er nog 10 op het veld die er erg weinig van kunnen.

Gemert heeft een betere keeper dan Helmond Sport.

Vlemmings ga eens scouten in je achtertuin.

En laat Alflen eens zijn werk doen volgend jaar met een waardige selectie.
Vind ik leuk
freek1958 +151
zaterdag 9 maart 2019 om 12:10
hij kon zelf ook niks
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:16
Hans zal het maandag avond bij VI nogmaals wel overhebben!
Vind ik leuk
El Cazador +8887
zaterdag 9 maart 2019 om 12:52
Hem openlijk tussen de regels door beschuldigen van matchfixing gaat wel erg ver Hans!!
Vind ik leuk
Benniewies +5370
zaterdag 9 maart 2019 om 13:34
Pfffff waar heeft kraaij zelf gevoetbald?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3667
zaterdag 9 maart 2019 om 14:09
Den bosch had ook al tijden niet gewonnen dus dan iszon schappelijke verdediger wel.prettig
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:07
In Someren wonen anders toch weinig Chinezen.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +950
zaterdag 9 maart 2019 om 15:41
Hans was zelf een top verdediger 😏 Schopte op alles wat voorbij kwam en dat was het dan! 🙄
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 16:04
Nou nou Hans Kraay, die speler met de naam Nick de Louw is het hele seizoen al een van de betere veldspelers van H.S. Nu gaat hij een keer goed in de fout en hij wordt door de heer Kraay, die zelf altijd foutloos speelde, met de grond gelijk gemaakt. Sorry maar dit is te belachelijk en zo kinderlijk van Kraay. Ik denk dat de supporters van H.S. wel beter weten. Fouten worden gemaakt, blijkbaar ook door analisten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 16:05]
Vind ik leuk
Groen +3296
zaterdag 9 maart 2019 om 16:19
Bij deze heb je je eerste like verdiend.
Heel kinderachtig van Kraaij idd. Hij probeert de bal weg te spelen maar door een vervelende stuit zit hij ernaast. Kan gebeuren. Beetje lullig natuurlijk dat het op de doellijn gebeurt.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 16:24
Dat kan toch gebeuren. Maar om hem dan zo neer te zetten, nee kan echt niet. Ik bedoel dan de reactie van Kraay.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 16:26]
Vind ik leuk
John M. +5136
zaterdag 9 maart 2019 om 16:15
Als hij blijft staan komt de bal tegen z'n knie aan", zegt Kraay jr..

Dan heeft hij zijn been wel heel hoog opgetild. Heeft hij zeker geleerd van de dames in Moulin Rouge in Parijs.
Vind ik leuk
ritje +633
zondag 10 maart 2019 om 08:55
Hallo In Lampegat hebben ze hun carnavalsroes! uitgeslapen? ZE beginnen gelijk weer te schreeuwen 1000 dagen 4 jaar niks! Ajax wel 75 miljoen rijker aan premies + nog een paar spelers die voor een zakcentje weggaan? jullie lampjes waren volgens mijjn mening te dronken om de wedstrijd van Ajax tegen Real te hebben gezien! dankzij de paar aardige talenten staan de lampegatters nog? bovenaan! mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws