Unnerstall dwingt Excelsior tot wanhoop: 'Hij pakt die ballen echt fantastisch'

Unnerstall dwingt Excelsior tot wanhoop: 'Hij pakt die ballen echt fantastisch'

Gepubliceerd: zaterdag 9 maart 2019 om 22:03za 09-03-2019 om 22:03

Ryan Koolwijk werd moedeloos van de reddingen van VVV-doelman Lars Unnerstall. Excelsior had in Venlo recht op minimaal één punt, maar de Duitse doelman van de Venlonaren hield de Kralingers keer op keer van scoren af.

De reflexen van Unnerstall op de kopbal van Elias Omarsson in de tweede helft sprong er uit. "Ja, die kopbal", zucht Koolwijk na afloop voor de camera's van FOX Sports. "Dat is een fantastische redding. We deden alles goed daar, diagonaal teruggelegd maar dan pakt hij hem fantastisch. Dan weet je al dat het lastig gaat worden."

De teleurstelling bij Excelsior is volgens Koolwijk enorm. "We gaan met een grote kater terug naar Rotterdam", meldt de aanvoerder van de Kralingers. "Het was een belangrijke wedstrijd voor ons en we hebben de kansen gehad om hem te winnen. We hadden een goede stap kunnen maken, maar nu blijven we een beetje onderin bungelen. Dat zal de rest van het seizoen wel zo blijven."

Plaats een reactie

ReneVoorPSV +1139
zaterdag 9 maart 2019 om 22:04
Lekker vooruitzicht voor volgend seizoen
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:10
Zeer goede zet van PSV om hem in te lijven. Mocht Zoet blijven (wat ik niet verwacht), hebben we een goede back-up keeper. Als eerste keeper zie ik hem ook wel slagen. Wel is het een echte lijnkeeper. Daar zit de verbetering voor hem!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:40
Echte lijnkeeper? Is de beste keeper van de eredivisie wat betreft hoge ballen van de zijkant.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:13
Uit zijn goal is hij niet super (1 op 1), ik vind dat hij dat nog kan verbeteren!
Vind ik leuk
Mr bien +6890
zaterdag 9 maart 2019 om 22:07
Zoetje gaat dat afleggen
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:09
Overal als een van de eerste erbij, as usual
Vind ik leuk
Mr bien +6890
zaterdag 9 maart 2019 om 22:12
Sta eenzaam aan de top
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:13
Dat dan weer wel ;)
Vind ik leuk
sweeper +126
zondag 10 maart 2019 om 02:15
Je bedoelt as unnerstall....
Vind ik leuk
Johnnies +1914
zaterdag 9 maart 2019 om 22:10
Psv word kampioen
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:11
Zoals het er nu uitziet niet!
Vind ik leuk
Johnnies +1914
zaterdag 9 maart 2019 om 22:12
Ook slechte wedstrijden moet je winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:13
Dat is zeker waar. Maar om in eigen stadion tegen NAC (die er echt niks van bakken), dat kan gewoon echt niet!
Vind ik leuk
Johnnies +1914
zaterdag 9 maart 2019 om 22:15
Je kunt beter tegen NAC slecht spelen, dan tegen de grotere.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:16
Dat is zeker waar! Maar over 3 weken staat Ajax op het programma. Met de huidige vorm van Ajax en Psv zie ik het somber in. Mark moet echt doorselecteren om psv weer op rolletjes te krijgen en Lozano moet heel snel zijn vorm terug vinden.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 21:49
Jullie doen het vaak goed bij ons. Ik denk dat Ajax gaat winnen tegen Psv, maar het wordt wel spannend.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 20:55
Iedere analist en psv'er is kklaar met het blok Hendrix en Rosario. Mark van Bommel gaat hier echter niet van aftstappen tegen Ajax. Dat gaat PSV dus verliezen, mits hij voor Guti, Ihatarren en Sadilek kiest of Guti, Rosario en Ihatarren! Alleen dan schat ik de kansen van PSV hoog in!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:40
Misschien draagt jullie coach een uiteraard nog onbekend konijn uit de hoed en zorgt het dat Hendrix-Rosario toch gaat lopen als een trein.
Nou, de trainer van mijn club Ajax,Ten Hag, ziet ook lang niet alles ‘goed’ hoor. Heeft ook zeer vreemde moves.
Vind ik leuk
Nr14always +4007
zondag 10 maart 2019 om 00:09
🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
VetPens +174
zaterdag 9 maart 2019 om 22:26
Unnerstall en Onana beste doelmannen van de eredivisie.
Vind ik leuk
Dj Storm +402
zaterdag 9 maart 2019 om 22:38
Oenerstal en oenana
Vind ik leuk
VetPens +174