Van Bommel baalt van PSV-fans: 'Het publiek moet hem daarin steunen'

Van Bommel baalt van PSV-fans: 'Het publiek moet hem daarin steunen'

Gepubliceerd: zaterdag 9 maart 2019 om 23:09za 09-03-2019 om 23:09

PSV-trainer Mark van Bommel is niet geheel tevreden over het optreden van zijn ploeg tegen NAC Breda. Met name de technische uitvoering van de koploper liet ondanks de 2-0 zege te wensen over.

"Tactisch hadden we het redelijk voor elkaar, maar we moeten het technisch wel beter zien uit te voeren. Daar stoor ik me aan", vertelt Van Bommel aan FOX Sports. "Een bal die niet op de juiste snelheid gespeeld wordt, bijvoorbeeld. Daar laat je de 2-0 liggen, de kans op een grotere uitslag in een fase dat het niet loopt, waarin je moet overleven."

Ook het feit dat Denzel Dumfries hoorbaar kritiek kreeg van de PSV-fans, stoort Van Bommel. De vleugelverdediger maakt niet zijn beste fase door, maar heeft volgens de oefenmeester juist de steun van de eigen aanhang nodig. "Eigenlijk zit iedereen een beetje in die fase dat het niet loopt. Maar het publiek moet hem daarin steunen."

"Achter de goal deden ze dat fantastisch, scandeerden ze zijn naam", aldus Van Bommel. "Maar de rest… aan fluiten heb je niets. Soms móét je de bal naar achteren spelen, alleen dat kan wel sneller. Alleen als de keuze er is om naar voren te spelen, speel je naar voren."

Plaats een reactie

Bengelino +13699
zaterdag 9 maart 2019 om 23:11
Beter spelen als je maar 1 keer per week speelt, zal het fluiten wel afnemen
Vind ik leuk
Sargon +1734
zaterdag 9 maart 2019 om 23:22
Van Bommel moet niet zeiken. Het publiek bepaalt zelf wel wat ze moeten doen. Als een speler slecht speelt mag het publiek fluiten. Als Dumfries in een slechte fase zit, kan van Bommel ook een ander opstellen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:25
Dumfries is juist veel te belangrijk. K had dan ook graag Teze gezien. Maar die ga je niet ingrengen bij 2-0. Tenminste dat zou ik ook niet gedaan hebben.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:47
Je gaat Dumfries op zo'n moment niet passeren natuurlijk. Vertrouwen is het sleutelwoord.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:54
Rust gven is iets anders dan vertrouwen.
Vind ik leuk
Beste PSV +289
zaterdag 9 maart 2019 om 23:28
Waarom noem t Zeiken? Hij geeft zijn mening en wat hij verwacht en dat is steun voor zijn ploeg...lijkt me doodnormaal en logisch hoor.
Vind ik leuk
Mazraoui +3135
zaterdag 9 maart 2019 om 23:36
Uitfluiten kan soms ook helpen spelers scherper te krijgen. Al is het niet altijd leuk natuurlijk
Vind ik leuk
Beste PSV +289
zaterdag 9 maart 2019 om 23:39
Helemaal mee eens hoor.
Maar ik dat zou ik nooit kunnen of ik voor psv ben of andere club etc.
Mensen betalen om te fluiten? Ga lekker scheidsrechter worden lol vind je niet? Bedoel jou niet uiteraard
Vind ik leuk
Mazraoui +3135
zaterdag 9 maart 2019 om 23:46
Nee ben het met je eens. Bedoel meer dat fluiten soms wel kan helpen. Altijd in elke situatie blijven steunen is ook niet altijd alles. Niet om weer op topniveau te komen in ieder geval
Vind ik leuk
Beste PSV +289
zaterdag 9 maart 2019 om 23:54
Ja absoluut maar sommige bij elke mislukte actie beginnen ze te fluiten haha. Ik ga regelmatig naar t stadion vandaar maar ja iedereen is lekker vrin
Vind ik leuk
Neuzekneus +2577
zondag 10 maart 2019 om 01:29
Mensen betalen om een leuke pot voetbal te zien. Ik snap dat het vervelend voor een speler is maar als er niet gepresteerd wordt dan mag je dat als publiek best laten weten imo. Overigens vond ik het niet terecht alleen op Dumfries, aangezien bijna het hele elftal de weg kwijt lijkt te zijn.
Vind ik leuk
Romario9 +13613
zondag 10 maart 2019 om 08:11
Niet scherp zijn en uit vorm zijn zijn volgens mij twee verschillende dingen. Denk niet dat het bij Dumfries een gebrek aan scherpte is. Hij zit in een vormdip. Helaas is ie niet de enige bij PSV die daar last van heeft.
Vind ik leuk
Mazraoui +3135
zondag 10 maart 2019 om 09:38
Inzet en scherpte zijn volgens mij twee verschillende dingen. Denk niet dat het bij Dumfries een gebrek aan inzet is. Wel aan scherpte. Maar daar kunnen we in van mening verschillen
Vind ik leuk
Sargon +1734
zaterdag 9 maart 2019 om 23:39
van Bommel is altijd aan het klagen: over de scheidsrechter, de tegenstander, de regels voor de jong-elftallen en nu weer het publiek. Ik noem dat zeiken en dat past niet bij een topclub als PSV,
Vind ik leuk
Beste PSV +289
zaterdag 9 maart 2019 om 23:42
Weet niet voor welke club je bent in Nederland of in EU maar zie TH van Ajax nog om gele kaart vragen uit bij PSV. Ik zie Klomp die gekke Duitser uit zijn dak gaan als hij geen ingooi op middenlijn mee krijgt. Dan heb ik nog niet eens over pep en de zogenaamde speciale one...leg je erbij neer dit is t tegenwoordig. Geloof me is niet alleen vanBommel anders had ik gezegd je hebt 100% gelijk.
Vind ik leuk
Sargon +1734
zaterdag 9 maart 2019 om 23:53
Ten Hag vind ik ook een zeikerd, voor zover ik hem kan verstaan tenminste.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 07:05
Hij vertoont zwaar irritant gedrag en dat kun je niet goedpraten door anderen er bij te halen. Het is zeker niet alleen Van Bommel maar het lijkt of hij nog op het veld staat.

In zijn algemeenheid is het ook ronduit belachelijk dat het aanstellerige gedrag van coaches niet wordt aangepakt. Echt te debiel hoe sommige zich gedragen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:08
Ach wat dat debiele gedrag betreft bevinden coaches zich in goed gezelschap binnen het voetbal. Kijk alleen maar eens op dit forum hoe er dagelijks in iedere thread gereageerd wordt als je jou eerlijke mening geeft over je eigen favoriete clubje. Wat je dan al naar je hoofd geslingerd krijjgt.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:44
Helemaal waar, juist ook daarom zijn rolmodellen hard nodig.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +706
zondag 10 maart 2019 om 08:19
Als je maar vooral naar je zelf en je team kijkt, dan mag daar best een "overigens" bij
Vind ik leuk
JanvdLisme +1065
zondag 10 maart 2019 om 00:44
Je fluit gewoon nooit je eigen spelers uit. Zul je mij in ieder geval niet zien doen. Je hebt de taak als publiek om spelers over een dip of dood punt heen te trekken. Anders kun je net zo goed lekker thuis op het bankie gaan zitten.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2577
zondag 10 maart 2019 om 01:32
Je hebt de taak als publiek om spelers over een dip of dood punt heen te trekken

Meen je dit echt? Dat zou beteken dat de supporters er voor de spelers zitten, maar dat klopt niet! De spelers voetballen juist voor de supporters. Zonder supporters is elke sport niks waard. En dus mag een speler best kritiek krijgen, zolang het bij het normale blijft. Een fluitje moet kunnen hoor, moeten ze niet gelijk gaan janken, ze krijger er voor betaald. En dik ook!
Vind ik leuk
JanvdLisme +1065
zondag 10 maart 2019 om 02:03
Ik vind je eigen spelers uitfluiten heel kansloos en doe het daarom niet. Wat jij doet moet je zelf weten. Dat de clubs ze veel betalen is het gevolg van de marktwaarde. De marktwaarde creëren de supporters, want geen interesse= geen markt. Dit als argument gaan inbrengen is dus totale kletspraat. Ik begrijp uit jouw reactie dat het bij sommige clubs niet gebruikelijk is om als supporter je club/ spelers over het dode punt heen te trekken, maar uit te fluiten. dat is m.i. pure verwendheid. Kleine kinderen-gedrag.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 02:12]
Vind ik leuk
Neuzekneus +2577
zondag 10 maart 2019 om 08:12
Ik snap je punt, maar het is niet dat ze hem al banaf dat hij slecht speelt uitfluiten, maar na een hele serie slechte wedstrijden kan ik het wel begrijpen.
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zondag 10 maart 2019 om 09:53
PSV supporters mogen wel een gaan fluiten ondertussen! Het is toch drama! Een moeilijke fase in een wedstrijd tegen dit NAC! Er is daar duidelijk wat aan de hand, ik denk dat de chemie trainer en spelers niet goed zit! Je bent niet ineens allemaal uit vorm
Vind ik leuk
Spiegel +11155
dinsdag 12 maart 2019 om 08:28
Chemie tussen spelers en trainer? Hoe kom je daar nou weer bij?

Er is nog geen enkele journalist die ook maar een woord gerept heeft over problemen binnen de groep. Maar jij, de Ajacied die vast en zeker regelmatig op de herdgang is, weet het weer...

Je bent gewoon aan het vissen, omdat je van Bommel niet mag.
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
dinsdag 12 maart 2019 om 09:36
Ik heb geen probleem met van Bommel! Ik zie gewoon dat er wat aan de hand is! En ik heb zelf een mening en die uit ik gewoon!
Vind ik leuk
PB +104
zondag 10 maart 2019 om 01:09
Dat fluiten is zo kansloos. Ga zelf in het veld staan met je matige conditie dan. Echt, die lui die menen vanaf de tribune ook maar enige zeggenschap te hebben.
Vind ik leuk
Mario 1 +2376
zondag 10 maart 2019 om 08:45
Het klopt wat je zegt ,in het amateurvoetbal.
Maar niet bij mannen die een miljoen euro per jaar verdienen, Daar mag je zeker wat van verwachten!!!!!
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zondag 10 maart 2019 om 09:56
Domme opmerking ,als Dumfries dan mee gaat met die jongen om loodgieter te zijn of noem is een beroep
Vind ik leuk
Bertus +7538
zondag 10 maart 2019 om 08:38
Precies, we zijn geen klapvee wat enkel in goeie tijden schouderklopjes uitdeelt. Zeker tegen de hekkensluiter mogen we meer verwachten dan we gisteren te zien kregen. Vooral Rosario, Hendrix en Dumfries bakten ee niks van. Waarom dan doormodderen als je spelers als Guti en Sadilek op de bank hebt. Van Bommel is een stijfkop die weigerd in te grijpen. Iedereen ziet het behalve hij.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:47
Ik ben er heilig van overtuigd dat v Bommel veel meer ziet dan jij en ik bij elkaar. Maar hij schrijft dus zijn spelers niet zo maar af. En al helemaal niet publiekelijk. Heeft hij nooit gedaan trouwens. Hoe lang heeft het niet geduurd voordat hij naar buiten kwam met de controverse tussen hem en v Gaal bij Bayern. Toch echt veel langer dan Müller nu met Löw. En dat terwijl v Bommel op kwam voor zijn team genoten bij Bayern en Müller slechts voor zich zelf ondanks dat hij er terecht uit gezet is door Löw. Maar je mag dat best stijfkop noemen. Ik vind het in ieder geval een voordeel als een trainer zijn spelers ondersteunt.
Vind ik leuk
Mario 1 +2376
zondag 10 maart 2019 om 08:40
Nou van Bommel , publiek gaat met dat waardeloze weer naar het stadion en willen een gretig PSV zien. Fluiten van publiek is niet leuk, maar wel begrijpelijk.
Al weken lang bakken ze er niets van , niet om aan te zien.
Zijn allemaal zeer goed betaalde spelers waar wat van verwacht mag worden.!!!
Vind ik leuk
stratumseind +195563
zaterdag 9 maart 2019 om 23:12
Onzen tank 2.0 komt er wel , das 1 en al mentaliteit.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:21
Ben k ook wel van overtuigd. T gefluit had niet per se op dumfries gefocust moeten zijn. Offensief was ie dit potje nog meer betrokken dan Angelino. Rosario heeft overigens ook oneindig veel krediet puur omdat ie body heeft. Best jammer, hij was 1 van de minderen. En malen heeft weer eens laten zien dat ie minstens net zo goed als gakpo is.

Al met al blij met de 3 punten maar t was voor t oog niet prettig. T was niet ff vertrouwen opdoen zoals k hoopte. K had graag gezien dat dumfries tegen de nr laatst nog een keer voor teze gewisseld kon worden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 23:22]
Vind ik leuk
Beste PSV +289
zaterdag 9 maart 2019 om 23:29
Precies uiteindelijk gaf hi de assist op 2 0 dus dat
Vind ik leuk
Pietje2015 +17165
zaterdag 9 maart 2019 om 23:21
Hij zal het nodig hebben volgende week op het plastic en daarna in de kolkende JC Arena.
Vind ik leuk
stratumseind +195563
zaterdag 9 maart 2019 om 23:23
gaan jullie die koelkast vullen met water dan?
Vind ik leuk
Pietje2015 +17165
zaterdag 9 maart 2019 om 23:28
Je moet echt gaan stoppen met drinken.
Vind ik leuk
stratumseind +195563
zaterdag 9 maart 2019 om 23:30
op de dag dat dat gebeurd ben jij de eerste die het te horen krijgt







ik hoop voor je dat je heeel erg oud gaat worden
Vind ik leuk
Pietje2015 +17165
zaterdag 9 maart 2019 om 23:32
Hahahahahah

Geweldig.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:22
Hahaha gast stop eens voor een keer met Alcohol. Tank 2.0
Vind ik leuk
De Liefhebber +11757
zondag 10 maart 2019 om 00:32
Hé hij leeft....lekker rustig weekje...
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 03:22
Volgens jou komt iedereen er wel bij jullie. Realistisch kan je het niet noemen, hoogstens komisch.
Vind ik leuk
stratumseind +195563
zondag 10 maart 2019 om 09:37
Tis maar een spelletje
Vind ik leuk
RVB AFCA +14533
zaterdag 9 maart 2019 om 23:13
Fluiten ze Dumfries uit? Wtf dat doen ze toch nooit die Brabanders?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:16
Morgen in Amsterdam een gezellige thuis kom wedstrijd!! Zal een gezellig feest worden.
Vind ik leuk
Mozes24 +704
zaterdag 9 maart 2019 om 23:23
Hebben ze een keertje wat te vieren dan?
Vind ik leuk
wattenstaafje +24043
zaterdag 9 maart 2019 om 23:32
Hahaha
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:24
Beetje raar je hebt het over Nederlands allegrootste club met de meeste prijzen nationaal als internationaal. Je moet wel je plek kennen Ajax hoort tot de beste 8 van Europa
Vind ik leuk
Beste PSV +289
zaterdag 9 maart 2019 om 23:33
Ik gok op 6 0
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7107
zaterdag 9 maart 2019 om 23:49
Bij Hazes sr was het wél vol.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:18
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:20
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
RVB AFCA +14533
zondag 10 maart 2019 om 11:12
Stoute jongen ben jìj!
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 23:24
Die gaat toch never Oranje halen die stoetshaspel.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:28
Wie Dumfries? Die heeft al een interland gespeeld vriend en daar deed ie t prima.
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 23:32
Zijn eerste en laatste, is helemaal niks.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:39
Noem een nederlandse rechtsback die op dit moment belangrijker voor zn team is. En voordat je zegt dat dit meer over ons dan over dumfries zegt: we zijn nog altijd beter dan de ander 15 clubs in de competitie en bij ajax speelt geen nederlandse back.
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 23:41
Mazraoui heeft de NL nationaliteit en Veltman is ook beter, die gozer is bagger.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:44
Mazraoui koos liever voor een land waar hij niet eens geboren en getogen is. Dus hij valt sowieso af nietwaar? En veltman.... wees toch objectief man je valt niet serieus te nemen. Joël anti-FairPlay Veltman?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 23:46]
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 23:46
Mazraoui is NL ook al speelt hij voor FC Knudde, Dumfries is een draver die continue ruzie met de bal heeft en ook niet al te snugger.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:48
Hij kan niet spelen.... hij heeft al voor Marokko gespeeld. Dus is Mazraoui in voetballend opzicht een Marokkaan. Dus die kan nooit voor Oranje uitkomen. Nu weer terug naar mijn statement.
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 23:59
Jij bedoelt voor Oranje?, opties voldoende, alles is beter deze gozer heeft ff gevlamd is voorbij.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:20
Voorlopig is ie de beste optie gezien hij continu speeltijd heeft en er op dit moment geen nederlandse rechtsbacks zijn die verder in de ontwikkeling zijn. Al was veltman een goede speler geweest was ie te traag geweest als back. Malacia heeft nke genoeg ervaring. Karsdorp komt eigenlijk sinds kort weer aan spelen toe. En dan heb je tete nog, verder kan ik geen namen zo 123 bedenken.
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zondag 10 maart 2019 om 00:25
Die Aké toch ook en die gozer bij Bergamo. Maar serieus die Dumfries dat wordt niks.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:27
Laat hem toch... Ook hij weet we beter.
Vind ik leuk
Kaar +3141
zondag 10 maart 2019 om 00:48
Malacia is een rechtsback👍🏻
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:19
Das waar, maar die is minder ver in zn ontwikkeling.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4660
zondag 10 maart 2019 om 01:08
Haha hoezo reageer je op zo’n zwakzinnig persoon? Toen hij zei: Veltman is beter is iedereen gestopt, en Mazraoui is ook beter haha! Hou toch op! Zelfs zijn mede ajax-fans lachen hem uit! Geweldig! Psv-er in hart en nieren hier en ben op stap met echte Ajacieden (en ja, zo kan het ook) maar echt iedereen lacht hem uit! Stumperd!
Vind ik leuk
HierDieTitel +4660
zondag 10 maart 2019 om 01:09
Hoe verslaafd ben jij aan de GHB dan? Zit met aantal mede-ajacieden hier en zelfs zij zeggen dat jij de weg kwijt bent! Lekker slapen Pikkenaas!
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zondag 10 maart 2019 om 01:13
Koekwaus die Dumfries kan er helemaal niks van zo simpel is het, je Ajax vrienden lullen je dan naar je mond om de avond te redden, hij is net als dat hele elftal brandhout, en hierdietitel, dat komt niet meer, het is bij jullie allemaal gebaseerd op frustratie maar dat wisten we al lang.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4660
zondag 10 maart 2019 om 09:26
Hahaha oke man! Weer een debiel persoon! Je hebt de troffee gewonnen pikkie!
Vind ik leuk
Jayjayajax +1324
zondag 10 maart 2019 om 07:50
Tete
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 07:51]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:18
Die speelt toch niet op dit moment? Of heb k t mis?
Vind ik leuk
Jayjayajax +1324
zondag 10 maart 2019 om 10:31
Je hebt gelijk. Maar de bondscoach roept hem wel op vandaar.
Vind ik leuk
Beste PSV +289
zaterdag 9 maart 2019 om 23:37
Weet je wat t is mensen vergeten om na te denken en ze lullen wat ze zien. Die beste man komt van drie x niets niveau met heel veel respect voor Heerenveen en dan ga maar meteen staan tegen Barca Tottenham en Inter en hij heeft alles gespeeld. Hij is geen robot en is van bloed en vlees mag ie op zijn en minder goed spelen? En dit allemaal in drie kwart jaar hè.
Dumfries petje af en je bent een kanjer.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:29
Die gast speelt zijn eerste complete seizoen met alles erop en er aan. Is niet zo gek dat hij een dipje heeft..
Vind ik leuk
Beste PSV +289
zaterdag 9 maart 2019 om 23:33
Nou nooit nooit haha maar gebeurd minder vaak dan in onze prachtige hoofdstad bedoel Amsterdam dan hè
Vind ik leuk
AFCA 1972 +812
zondag 10 maart 2019 om 07:01
De warme club uit het zuiden wordt steeds koeler... eerst het trainingscomplex afsluiten voor de supporters en nu ook al spelers uitfluiten, straks gaan ze nog spelers dwingen om hun kleren uit te trekken in de kleedkamer met 4 man van de harde kern, samen met de teammanager, om te kijken of de speler toevallig een AJax tattoo heeft... ohhh wacht
Vind ik leuk
Lebowski +536
zaterdag 9 maart 2019 om 23:15
PSV supporters zitten alleen achter het doel?
Vind ik leuk
Beste PSV +289
zaterdag 9 maart 2019 om 23:40
Haha daar lijkt t wel op
Vind ik leuk
Quareck +7632
zondag 10 maart 2019 om 10:06
De echte wel ja. Zo zitten er in Amsterdam meestal 40.000 toeristen en de rest is er vanwege hun opkomstplicht.
Vind ik leuk
Mr bien +6985
zaterdag 9 maart 2019 om 23:15
Eerst kritiek dat Ajax fans de spelers uit fluiten en nu gebeurd het in Eindhoven en dan hoor je ze niet.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:18
Net zoals de Kuip altijd vol zit.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:19
Ja is een warme club he. En dacht dat het hun nooit boeide hoe ze winnen als ze maar winnen. En nu winnen ze en fluiten ze de spelers uit. En dan altijd maar klagen over de Ajax supporters. Ze moeten gewoon hun mond houden en naar zichzelf kijken.
Vind ik leuk
jari11 +3520
zaterdag 9 maart 2019 om 23:22
Haha ik wil net zeggen. Gebeurd overal, ook in het warme Eindhoven..
Vind ik leuk
Mozes24 +704
zaterdag 9 maart 2019 om 23:23
Je hoort ze toch.....fluiten😉
Vind ik leuk
Beste PSV +289
zondag 10 maart 2019 om 00:32
Je hoort t toch wel zelfs de trainer begint daarover dus niet helemaal waar
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:17
Ach Mark toch. Als Ajax van een andere planeet is, zó goed. Wat zijn wij dan wel niet als we er 8 punten op voor staan ?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:21
Dat zien we wel op 31 maart.
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zaterdag 9 maart 2019 om 23:21
Een dwergplaneet ?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:23
Dommy toch, dat is net verkeerd om.
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zaterdag 9 maart 2019 om 23:24
? dwergplaneet een
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:28
Als wij 8 punten meer hebben moet onze planeet toch groter zijn.
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zaterdag 9 maart 2019 om 23:31
Ga je je daar nu aan vast houden :P, Ajax wint de komende 4 wedstrijden gewoon, en dan gaan ze in de laatste 7 wedstrijden echt niet de titel meer verspelen :P vooral niet omdat Ajax dan allemaal nog makkelijke matches heeft... .. . sorry, PSV tijdperk is nu ff weer voorbij vriend :)
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:32
Blij dat je het als een tijdperk erkent.
We zullen zien, ik kijk er naar uit maat. Fijne avond nog.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 23:32]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:55
Precies dit. Ajax zal alle komende wedstrijden winnend afsluiten. De treble wordt het.
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 23:17
Het einde van het bommel sprookje is in zicht, de platte kar kan op MP en die ouwe Stratum naar het bejaardenhuis zonder internet, het is gedaan mannen 😂😂😂🤣🤣🤣
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:21
Nou nou zeg, heb jij gemist dat we al 8 punten voorsprong hebben ?
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zaterdag 9 maart 2019 om 23:22
NOU NOU heb jij gemist dat Ajax nog 2 thuiswedstrijden heeft om het doelsaldo op te krikken :)
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:22
Dat dacht ik vandaag ook...
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zaterdag 9 maart 2019 om 23:25
AJAX > PSV
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:29
Ajax 8 < PSV
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 23:26
Ik voorspel je een revolte tegen Bommel en voor 31 mrt nog een nederlaag en dan maken we het af in het huis van Johan Cruyff.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:30
Mwa, ik denk dat we nipt winnen in Venlo en dan in de Judas arena de nekslag uitdelen.
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 23:33
Nee in de Koel klap 1 en de genadeklap in Mokum, tis nie anders. Je ziet Bommel met de week grijzer worden 🤣🤣🤣
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 23:33]
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zondag 10 maart 2019 om 02:28
Ja, dommer kan dan ook niet :)
Vind ik leuk
MagicFeeling +4150
zaterdag 9 maart 2019 om 23:33
*met 2 wedstrijden meer gespeeld + een lastig programma voor de boeg. Hoe was de Champions League?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:38
Gaaaaaaaap
Vind ik leuk
Mozes24 +704
zaterdag 9 maart 2019 om 23:25
Tja....als PSV het niet doet dan is het Feyenoord wel een keertje. De afgelopen jaren was er bar weinig te vieren in Amsterdam.
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 23:27
Wij gaan nu elke week vieren, doen we al sinds dinsdag sowieso, elke dag kerstmis
Vind ik leuk
stratumseind +195563
zaterdag 9 maart 2019 om 23:51
vraag anders aan de kerstman een kampioensschaal
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zondag 10 maart 2019 om 00:01
Christmas is early this year, hohoho, 31 March Santa Claus comes to Amsterdam, tis gedaan vriend leer er mee leven, nooit meer de platte kar.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:29
Zo zou dat in Amsterdam inderdaad gaan. Daar zetten ze hun personeel binnen de kortste keren bij het grof vuil.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:32
Wacht nou maar even tot na 31 maart. Feyenoord was ook gesneden koek. Daar kregen we gewoon 6-2 op de broek...
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zondag 10 maart 2019 om 00:35
Komt goed deze reis, achteraf misschien goed, wakeup call.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:37
Hhmm, hoe verklaar je Heracles uit dan? 😉
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zondag 10 maart 2019 om 00:41
De combinatie van kunstgras plus dat Heracles erin ging als zijnde bezeten door Beelzebub, maar dat geldt ook voor Heerenveen thuis, echter ze zijn op tijd weer in vorm, en dat Florida verhaal speelde ook mee.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:45
Dat laatste zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Vaak zit mij. Gevoel ook mis. Als ik een slecht gevoel heb, worden ze meestal kampioen en vice versa..
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:17
Er zit een moertje los in de auto.
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zaterdag 9 maart 2019 om 23:22
Inderdaad onze autoverkoper :)
Vind ik leuk
Justin Kees +2722
zaterdag 9 maart 2019 om 23:22
Eftelingpubliek hè, in Eindhoven. Die gaan pas zingen, als ze in de attractie zitten...
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:22
Och we passen de titel aan, wat dramatischer. Werd er niet genoeg geklikt ?
Vind ik leuk
Cantonoy +50
zaterdag 9 maart 2019 om 23:24
Hij is ook wat onstuimig hahaha
Vind ik leuk
Bas Bus +161
zaterdag 9 maart 2019 om 23:25
Zojuist naar psv geweest.
Ben psv-er in hart en nieren.
Maar Bommel, geen onzin verkopen:
Dumphries heeft 43 ballen gekregen, 41 terug uit gespeeld en over de andere 2 is hij gevallen...
Hou aub op, het leek nergens op, erger nog, het was schandalig.
Over 2 weken ben ik er weer..
Vind ik leuk
stratumseind +195563
zaterdag 9 maart 2019 om 23:31
basje , assist op de 2-0 gemist?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 07:33
Je zou bijna een hekel krijgen aan Ajax als je alleen al naar de reacties hier kijkt. Of het zijn hier gewoon vooral zwakzinnige personen.
Vind ik leuk
Babelagtig +2421
zondag 10 maart 2019 om 07:53
Japie komt toch echt uit eindhoven met zijn bussie hoor🤣
Vind ik leuk
AFP +2976
zaterdag 9 maart 2019 om 23:41
Ik maak me zorgen voor Oranje wat Dumfries betreft, hij is slecht geworden en hij is onzekerder dan eerst. De bravoure is weg.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:36
Zal wel loslopen. Als de rest om je heen goed voetbalt, dan ga je mee in de flow..
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:25
Klopt Marck, waarom doet dat publiek zo. De achter de goal mannen en vrouwen weten wat steunen is
Vind ik leuk
AFP +2976
zaterdag 9 maart 2019 om 23:26
Aan Van Bommel zal het wel niet gelegen hebben, maar dit PSV is in de problemen. Dumfries is op het niveau KKD beland. Ik vrees voor Oranje het ergste met Dumfries in de selectie. Luuk liet zijn beperkingen bevestigd zien en hij is erg afhankelijk van de aangespeelde ballen. Als je dinsdag, woensdag en donderdag zag wat voor een aanvallers bij die wedstrijden spelen dan is Luuk maar tja....zeg het maar...., Bergwijn is moe en ziet er lichtelijk gestresst en ongelukkig uit, Gakpo heeft een voortreffelijk linkerschot maar meer ook niet op dit moment, Ikhatarren doet leuke dingen maar kan een wedstrijd niet naar zijn hand zetten en PSV de overwinning schenken. Angelino mist snelheid en zuiverheid in zijn spel te chaotisch, Malen is een goede sub. Sadilek, tja ...is een Tjechie.

Stel dat PSV kampioen wordt dan wordt de CL al weer een drama en misschien een nog grotere dan van deze editie. PSV moet echt iets aan deze ploeg doen. Het niveau is van Maccabi Haifa.

Uiteraard word ik door de PSV-supporters weer beticht van provoceren, stoken etc. maar het interesseert mij geen hol. Mijn visie is zoals ik in de wedstrijd voorgeschoteld kreeg.Trouwens dat gefluit van de eigen fans is ook niet fijn voor de spelers.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:11
Jouw visie is dat sadilek thechies is?

Voor de rest gedeeltelijk met je eens hoor, maar gakpo heeft ook een mooie voorzet etc

Ik snap niet dat je hendrix vergeet. Speelde weer zwak en vertragend..
Hopelijk durft mark in te grijpen.
En komen lozano, dumfries en zoet uit hun dippies..
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 10:23
PSV moet NU voort borduren op nieuwe jonge spelers net als Ajax 2 seizoenen geleden met Van de Beek, Eijting en noem ze maar op. Het aanval systeem moet veranderen, werkt (niet meer) en heeft nooit gewerkt, misschien wel in de zeer zwakke ED-competitie, maar zelfs in de lage regionen van de Bundesliga, La Liga, Ligue un en de de Premier League zal het geen effect hebben met gevolg dat PSV al snel uit de CL vloog. Destijds hadden ze bij PSV heel wat beter voetbal, maar sinds het concept met Luuk en de aanvoer van de backs en met een onberekenbare Lozano is het voetbal saai, voorspelbaar en doorzichtig waardoor de tegenstanders van PSV zich daarop kunnen instellen. maar goed wie ben ik ? PSV is voor mij Bergwijn, als Bergwijn aan de bal is dan gebeurt en wat. Dus PSV ga vernieuwen en verjongen en teer niet alleen op de ED-titel waarmee jij in de CL niks aan hebt.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 18:40]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 12:22
En toch sta je 8 punten achter.

Ik denk dat dat vooral komt doordat PSV in grote delen van het seizoen prima speelde en Ajax net zo slecht als je hierboven omschrijft.

PSV zit nu in een mindere fase maar zo zwart/wit als je hierboven omschrijft kan het niet zijn. Dan sta je simpelweg niet NOG steeds bovenaan. Of de rest moet wel heel slecht zijn...Maar als ik alle ajacieden hier lees staan wij nog steeds eerste boven een club die voetbal speelt van een andere planeet.
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 19:03
EINDHOVEN77 12:22
Ik vind die voorsprong van 8, 11,5 of 3 op dit moment niet relevant. Het is scoreboard-journalistiek waar PSV-supporters telkens aan blijven hangen. Trouwens nu is de oorsprong nog maar 5.
Als wij voor het gemak de vergelijking van deze speelronde nemen.
PSV speelde gisteren tegen de nummer laatst van de ED, NAC.
Wat was het spel van PSV slecht dat het als het ware niet meer om aan te zien was. Hugo Borst viel in slaap zei hij op radio 1.
Er was te veel slecht in het PSV-spel dat het niet te benoemen is, vandaar ook mijn oproep aan Van Bommel om NU in te grijpen.
Ajax heeft een zwaar programma. Ajax speelde op halve kracht tegen een best wel goed spelend Fortuna Sittardia, voetballend vind ik Fortuna zelfs beter dan PSV gisteravond. Wat hebben de kijkers genoten van het technische voetbal van Ajax, als het ware Barcelona-light met het Ajax tikkie takka spel. Goed combinatiespel tegen een bus parkerende Fortuna. Foruna werd afgedroogd. En dan speelde dit Ajax niet voluit.
Dat steeds gebruik maken van de stand van PSV t.o.v. Ajax door PSV-supporters vind ik eigenlijk zielig, omdat voor hen geen andere redenen te bedenken zijn dat PSV beter dan Ajax is of zou zijn. En eerlijkheidshalve, PSV staat boven Ajax, maar Ajax heeft in Europa geschiedenis geschreven en PSV de nr.1 , PSV die nu boven Ajax staat is anoniem thuis aan het toekijken hoe de Top van Europa aan het ballen is.

Ik kan geen koffiedik kijken, maar op 31.3 zal PSV niet op adem komen door de druk van Ajax. De Ajax-spelers willen nu revanche, er zullen aan PSV-kant veel overtredingen en rode kaarten vallen, misschien een rode en/of een penalty en dit mits Ajax deze vorm behoudt. In elk geval verwacht ik dat PSV zal verliezen.
Wie dan kampioen wordt weet niemand op dit moment.
En ach 5 of 2 punten voorsprong zijn niet erg veel hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:27
Tja, dat publiek betaalt dik voor zijn kaartje en wil dan ook iets zien. Het is te pover Mark.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17165
zaterdag 9 maart 2019 om 23:34
De duurste seizoenkaarten van Nederland !
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:40
Bron ?
Vind ik leuk
Pietje2015 +17165
zaterdag 9 maart 2019 om 23:47
https://www.businessinsider.nl/dit-zijn-de-prijzen-die-eredivisieclubs-rekenen-voor-seizoenskaarten-en-losse-tickets-tip-psv-is-opnieuw-het-duurst/

https://www.voetbal.com/news/_n3305876_/de-5-duurste-seizoenskaarten-in-de-eredivisie/

https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/134919/Hoeveel-betaal-je-in-de-eredivisie-voor-een-seizoenkaart

Ik kan er nog wel 10 neerzetten.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:47
Doe dan.
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 10:15
Jij bent goed geïnformeerd vriend !
Vind ik leuk
stratumseind +195563
zaterdag 9 maart 2019 om 23:48
das inclusief bier
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4327
zaterdag 9 maart 2019 om 23:28
Hoop fans als rood stoeltje verkleed. Zelfs in de Arena en Groningen is het niet zo leeg 😂
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 07:34
Klopt. Onbegrijpelijk hoe weinig mensen naar het stadion komen. Dit was zelfs het geval tegen Feyenoord (!). PSV moet volgend seizoen de mensen die weinig komen opdagen geen seizoenskaart mogelijk kunnen maken om te kopen, want het is ongelooflijk hoe vaak mensen wegblijven.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 07:36]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:28
Nog ff voor diegene met vreemde namen, STOP met die onvolwassen praat!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:41
Is Scheelings geen vreemde naam dan ?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1078
zaterdag 9 maart 2019 om 23:29
Publiek is bang en ik geef ze geen ongelijk...
Vind ik leuk
AFP +2976
zaterdag 9 maart 2019 om 23:55
Zo'n goedbetaalde Dumfries moet toch geen steun van het publiek hebben Mark ? PSV speelt toch niet bij de zaterdag-amateurtjes ?
Hij moet er zelf voor zorgen dat het publiek hem niet uitfluit.
Vind ik leuk
Ron83 +630
zaterdag 9 maart 2019 om 23:56
Juist ik zei het tegen mijn buurman wat een kutpubliek zit er bij zeg. Ga lekker naar huis en via fox kijken bah bah!!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13606
zaterdag 9 maart 2019 om 23:59
Het zijn niet alleen die geheime trainingen maar kennelijk voert van Bommel zijn gesprekken met de spelers ook in geheim taal.
Vind ik leuk
Emnu +7077
zondag 10 maart 2019 om 00:05
Bommeltje bommeltje bommeltje toch.

Nooit ligt t eens aan jou, he?

De tactiek was oke (jouw inbreng), maar de uitvoering (spelers) en publiek was slecht.

Hoe die vent überhaupt nog gepruimd wordt, blijft mij verbazen.
Het kan nooit lang duren of spelers beginnen zich te roeren.

Lozano is hopeloos uit vorm maar mag blijven spelen, Guti, Mauro, Obispo lijken naar Bommel’s vergetelheid verdrongen, Malen heeft nog steeds niet verlengd, wat te doen met Pereiro, Ramselaar etc.

Ik ben benieuwd hoe Bommel t allemaal gaat managen als ze eenmaal op achterstand staan in de competitie.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1078
zondag 10 maart 2019 om 00:15
Psv voor de winterstop verdiende het Kampioenschap,Maar Ajax na de winterstop verdient de Kampioenschap meer dan Psv...
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 00:15]
Vind ik leuk
Isakson +195
zondag 10 maart 2019 om 00:15
Erg voor al die supporters die commentaar hebbben op een club die ze haten maar toch altijd volgen. Ik hoop dat alle echte fans vp vaarwel zeggen en terugkeren naar psv supporters.nl Dit gedrocht uit Adam verdient ook nog geld over de rug van ons. Wat een nepnieuws wordt er op vp verkondigt zeg.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1214
zondag 10 maart 2019 om 00:23
Ja tuurlijk Marc als het k*t is moeten we gaan aanmoedigen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:57
De 31e wordt een walkover voor Ajax > 5-0
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zondag 10 maart 2019 om 02:33
Het is meer zo dat Ajax dan de eerste plek in handen kan krijgen, en ze dat gewoon nooit laten liggen, en meer dan genoeg rust voor die wedstrijd... .. . en daarna nog 7 wedstrijdjes, waaronder 3 thuis, en 3 tegen makkelijke ploegen, kan me niet voorstellen dat Ajax geen kampioen wordt, PSV heeft veel lastiger schema.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2720
zondag 10 maart 2019 om 08:08
Genoeg voorbeelden dat we eerste konden staan, maar t op die dag hebben laten liggen. Dit seizoen zelfs nog tegen Heerenveen.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1214
zondag 10 maart 2019 om 15:00
Ho ho ho iets met een beer een huid en schieten!!!
Doe nou niet, voor Heerenveen riepen er ook veel mede-Ajacieden dat we wel even koploper zouden worden enz.

Rustig aan. Na afloop van de competitie juichen is vroeg genoeg.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 19:52
Heb je wel een punt.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 01:04
Volgende week zondag uit bij VVV gaat PSV onderuit en is dan koploper af.
WZAWZDB
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zondag 10 maart 2019 om 02:34
Een gelijkspelletje denk ik ook, 2-2 ofzo... .. . en dan is het gat na 31 Maart 4 PUNTOS op 7 wedstrijden waarvan 3 thuis en 3 tegen makkelijke tegenstanders :)
Vind ik leuk
Koekie1970 +1214
zondag 10 maart 2019 om 15:01
Rustig wacht nou eerst af..... iets met een beer een huid en schieten!!!
Doe nou niet, voor Heerenveen riepen er ook veel mede-Ajacieden dat we wel even koploper zouden worden enz.

Vind ik leuk
JanTa48 +8087
zondag 10 maart 2019 om 01:10
Je hebt nog maar 1 opdracht kampioen worden en zelfs dat word steeds moeizamer.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 12:26
Dat vind ik dus andersom.
Ajax heeft met al wat ze geïnvesteerd hebben de plicht om kampioen te worden. Tot nu toe lukt ze dat al 4 jaar niet.

Vind ik leuk
JanTa48 +8087
zondag 10 maart 2019 om 12:32
Ajax strijd nog voor de nog alle te behalen titels maar PSV na 2 debacles nog maar 1 en zelfs dat gaat maar heel moeizaam als je maar 1 wedstrijd pw moet spelen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 12:35
Dan vind ik nog steeds dat Ajax alles nog te verliezen heeft.

Cl is knap maar die winnen lijkt me lastig. De beker...jah, die ga je winnen maar die boeit mij persoonlijk niets. En als je geen kampioen wordt met deze ploeg en investeringen vind ik het een verkoren seizoen. Ajax supporters blijkbaar niet...dat mag.
Vind ik leuk
JanTa48 +8087
zondag 10 maart 2019 om 12:38
Wat heeft Ajax dan te verliezen, de aangetrokken spelers hebben hun geld allang opgebracht dankzij de CL maar voor PSV is het nu een kwestie van overleven, geen titel betekend bezuinigen en heeft invloed op de nieuwe shirtsponsor.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:08
Ik denk dat heel veel van de verdiende CL miljoenen naar bonussen en salarissen gaan dus in dat opzicht hebben ze zichzelf terug verdiend. Maar ik vind dat met wat Ajax geïnvesteerd heeft ze kampioen moeten worden en het geld wat ze hebben geïnvesteerd is bewust gedaan na 4 jaar geen kampioen het nu wel te worden.
En ze leveren een goede prestatie in de cl maar hier wordt door menig Ajaxied gesproken alsof psv er geen zak van kan en Ajax bovenaards is...dat is in de competitie in elk geval niet te zien.
En nu PSV 3 mindere wedstrijden speelt in een mindere fase wordt een geweldige eerste competitie helft maar even vergeten...met als tegenprestatie dat Ajax van Real wint maar in de competitie net even wat vaker dan psv door de mand is gevallen tot nu toe.
Vind ik leuk
JanTa48 +8087
zondag 10 maart 2019 om 15:22
Ik proef hier heel veel frustratie.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 01:56
PSV is na Real - Ajax HELEMAAL van z'n aperepo...
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zondag 10 maart 2019 om 02:35
Ja, die zijn natuurlijk bang dat ze straks weer Europees moeten voetballen gezien al die punten die Ajax binnenhaalt :)
Vind ik leuk
chef voetbal +1034
zondag 10 maart 2019 om 03:36
Tactisch klopt het altijd bij van Bommel, aan hem ligt het niet, het is altijd maar weer de technische uitvoering van de spelers die niet goed genoeg is....

En dat niet alleen, ook het publiek kan het beter doen volgens van Bommel, alles en iedereen bij PSV moet beter, behalve van Bommel want die is al kei goed...
Vind ik leuk
san the man +1122
zondag 10 maart 2019 om 04:43
Totaal mee eens, je wint gewoon je wedstrijd. Natuurlijk is mooi voetbal fijn om te zien, maar in deze periode tellen alleen de punten. Ik mijn kaartje helaas via resale moeten verkopen moest werken. Maar mede psv fans niet zoveel zeiken, neem de punten voor lief. Ajax moet ze nog maar halen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 07:40
Eens maar veel fans zijn de taktische keuzes van je zat Mark. Dat defensieve totaal niet voetballende blok op het middenveld is schandalig man en dat voor de lijstaanvoerder. Bouw eens een nieuw middenveld. Je verneukt een miljoen of 30 op deze manier.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 07:41]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:00
Ja maar dat deed ie dus niet he. Er waren soms echt veel mogelijkheden om naar voren te spelen..
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:21
Wat roep ik al vanaf begin van het seizoen? Nou kom maar met jullie reacties. Roep al vanaf zijn aanstelling dat het een drama is samen met Gerbrands helpen deze twee psv naar de klote. Overschatte mijnheertjes.

Daarnaast halen ze niet 1 doelstelling.

#bommelout #gerbrandsout
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:58
Wat mij opvalt de laatste weken is dat veel spelers en trainers de hand voor de mond houden als ze met elkaar staan te lullen. Van Bommel doet het regelmatig en ik zag het bij de trainer van Real Madrid ook al. Gisteren Dumfries met Malen. Wat is dat voor een flauwekul, doe eens normaal.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:28
Van Bommel moet niet zeuren en zorgen dat hij de zaak weer op de rit krijgt! Anders verspilt hij ook nog het kampioenschap wat je een paar weken geleden nog fors in eigen hand had.
Vind ik leuk
Isakson +195
zondag 10 maart 2019 om 10:31
Weer meer nepnieuws
Vind ik leuk
rpaulp50 +13606
zondag 10 maart 2019 om 11:45
Van Bommel moet het publiek eens gaan steunen ipv ze te verbannen van de, trainingen, dat krijg je er van, voor het eerst in de geschiedenis van PSV vervreemdt een Trainer het publiek door zijn overdreven argwanende karakter.
Is dat nu het zo vaak geroemde warme karakter van PSV ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws