Publiek PSV toont onvrede in Eindhoven: Dat kan ik wel begrijpen

Publiek PSV toont onvrede in Eindhoven: "Dat kan ik wel begrijpen"

Gepubliceerd: zondag 10 maart 2019 om 10:13zo 10-03-2019 om 10:13

Laatste update: zondag 10 maart 2019 om 19:13zo 10-03-2019 om 19:13

Donyell Malen weet dat hij zijn best moet doen om zich in de basis van PSV 1 te knokken. Mark van Bommel koos tegen NAC Breda niet voor Malen, maar voor Cody Gakpo als vervanger van de geschorste Hirving Lozano.

Malen viel opnieuw in de tweede helft en is volgens Omroep Brabant nu recordhouder met meeste invalbeurten in de Eredivisie. Dit seizoen waren dat er al 21. "Echt? Dat wist ik niet. Dat is opzich wel een mooi ding, maar ik denk dat iedere voetballer in de basis wil staan", vertelt Malen aan Omroep Brabant.

"Wat ik nog moet verbeteren? Zoveel dingen. Ik kan daar niet specifiek op antwoorden. Ik moet m'n best blijven doen en laten zien dat ik een goede voetballer ben. Dan komt het vanzelf."

PSV had moeite met NAC en won 'slechts' met 2-0. Toen het lang 1-0 stond, begon het PSV-publiek te morren. "Dat kan ik wel begrijpen, maar het gaat om de drie punten. Als we aan het einde van het seizoen maar bovenaan staan, dan is iedereen blij", zegt Malen.

Malen heeft genoten van de wedstrijd tussen Real Madrid en titelconcurrent Ajax in de Champions League. "Als een Nederlands team zo goed presteert in de Champions League en met 1-4 van Real Madrid wint, kun je vinden wat je van Ajax vindt, maar dat hebben ze goed gedaan."

Poll

Verdient Malen een basisplaats bij PSV?

(1000 stemmen)

Plaats een reactie

Mr bien +6985
zondag 10 maart 2019 om 10:15
Zn inval beurt blijft maar door je hoofd malen
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zondag 10 maart 2019 om 10:19
je schud ze er zonder enkele moeite uit he ?
Geniaal...................
Vind ik leuk
Mr bien +6985
zondag 10 maart 2019 om 10:23
Ja gaat heel soepel.
Vind ik leuk
Holadiejee +2637
zondag 10 maart 2019 om 12:19
VP is weer alle PSV reacties aan het verwijderen! Alleen Ajacieden zijn hier welkom. AjaxPrimeur zou een betere titel zijn voor deze site. VoetbalPrimeur de site voor Ajaciedjes met een PSV fobie na 4 jaar helemaal niks.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 12:28]
Vind ik leuk
SjeH +409
zondag 10 maart 2019 om 13:18
spreken is zilver, zwijgen is goud
Vind ik leuk
Holadiejee +2637
zondag 10 maart 2019 om 13:22
Daarom typ ik
Vind ik leuk
rpaulp50 +13606
zondag 10 maart 2019 om 11:14
Voor geniaal moet je bij Ajax zijn; 1-4 tegen Real uit........in eens veel minder huilende PSV ers op VP, je was wat stilletjes maar wordt voorzichtig wakker ha ha ha
Vind ik leuk
MeAgain +7167
zondag 10 maart 2019 om 15:24
Donder op met Ajax. Dit artikel gaat over psv. Wat wil je bereiken met je gejank? Al wint psv de komende 10 jaar niks, zal ik nog geen Ajacied worden.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13606
zondag 10 maart 2019 om 20:23
Dat is goed nieuws dus.
Vind ik leuk
Adjab +1288
maandag 11 maart 2019 om 00:55
Dat willen wij ook niet dus dat komt goed uit.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:24
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 10:26]
Vind ik leuk
Mr bien +6985
zondag 10 maart 2019 om 10:27
Wat bedoel je?
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 10:54
Als je Stratum bedoelt, hij woont daar eenzaam en alleen op een heuveltje in het achterland van Spanje dus laat hem maar....
Vind ik leuk
Ale +5894
zondag 10 maart 2019 om 11:11
Ach die doet als of hij in Spanje woont.. Beetje interessant doen.
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 11:29
Oh ja hij woont dus niet echt in Spanje > Wat een boef die Stratum dan.
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zondag 10 maart 2019 om 12:02
als het kan graag ja .....
Vind ik leuk
Ale +5894
zondag 10 maart 2019 om 10:55
Denk dat ie geen scrotum heeft... Zielig figuurtje die stratum.
Vind ik leuk
3-0achter +366
zondag 10 maart 2019 om 10:15
Goede speler voor het rijke Ajax.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:16
Die blijft lekker bij ons. Laat Ajax maar stengs Odegaard of Van Bergen halen.
Vind ik leuk
Sven! +1429
zondag 10 maart 2019 om 10:20
Ik vraag me serieus af voor hoelang nog? Raiola als zaakwaarnemer en zijn contract is nog niet verlengd en loopt nog maar 1 jaar door.

Voor PSV te hopen dat ie gaat verlengen al kijk ik niet raar wanneer Malen in de zomer vertekt.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:22
die gaat gewoon pleite voor een miljoen of 4 aan het einde van het seizoen. op naar de serie A
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:32
Lekker voetballen bij Fiorentina, niks mis mee.
Vind ik leuk
NvC +8550
zondag 10 maart 2019 om 10:34
Kevin Diks kan hem wel vertellen over de stad, alleen voetballen heeft ie nog niet gedaan daar.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:36
Ook mooi, geld verdienen met trainen, daarnaast is Florence erg mooi ;)
Vind ik leuk
NvC +8550
zondag 10 maart 2019 om 10:40
Zeker 👌
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zondag 10 maart 2019 om 10:33
1 ding is zeker. Malen zal nooit naar de serie A vertrekken. Probeer het nog een keer
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:55
Nou, Malen gaat hélemaal niet vertrekken!
Kan me niet voorstellen iig
Niet naar een topclub
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zondag 10 maart 2019 om 10:57
Malen maakt z'n keuzes altijd op sportieve gronden. Dat is ook de rede waarom hij van Arsenal naar PSV is gegaan inplaats van andere "grotere" clubs die interesse toonden. Als van Bommel hem z'n kansen geeft en meer minuten laat maken zie ik hem wel verlengen in Eindhoven
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:16
Alleen geeft Van Bommel hem nauwelijks kansen. Gister scoorde ie een prima goal en viel ie prima in, maar volgende week zit ie gewoon weer op het bankie ten faveure van die uit vorm zijnde duikelaar.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:00
Huh? Die loopt toch bij ajax rond?? Zag m van de week nog staan juichen na 90 minuten banken
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:10
ja want het was echt een sportive vooruitgang om naar arsenal te gaan vanaf ajax. let maar op mino is zijn zaakwaarnemer en hij gaat voor de poen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:47
Malen blijft bij PSV, word de eerste speler die 20 kampioen word in de ED..............................
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:44
Net als Nico..................naar Spanje , voor 4 miljoen winst, waarvan 2 naar Argentina gaat................deal van het jaar................
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:32
T zou raar zijn als ie de keuze maakt om weg te gaan voor speeltijd. Zich vervolgens naar de wissels van PSV knokt. Hij weet dat er kansen liggen volgend seizoen met t vertrek van bergwijn, en dan alsnog weggaat. T zou me onlogisch lijken.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 11:44]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:48
Malen 😂😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:50
Raiola echt zijn zakenwaarnemer ??? Wist ik nog niet. (Sorry)
Maar dan kan je het shaken.
Einde contract .. dan kan je als club in iedergeval het salaris plafond op schroeven ..of ..hij is weg
Vind ik leuk
AllAdIn +25077
zondag 10 maart 2019 om 10:27
Stengs is van harte welkom!
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 10:58
Stengs en Odegaard graag, Ajax is lekker aan het door selecteren, dat is een onderdeel van een modern wereldclub, want anders blijf je hangen aan de al inmiddels versleten oude gewoonten en systemen.
Ten Hag is daar de uitstekende trainer voor, liet hij zien de afgelopen periode.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:07
Tja als de een weggaat moet je er een kwalitatief goede speler voor terughalen. Anders kan je t europees gezien schudden.
Vind ik leuk
ficusje +2903
zondag 10 maart 2019 om 11:22
Denk dat het volgend jaar weer op een drama uitloopt,wat het pnt systeem betreft moet ajax maar kampioen worden.wat dat betreft helemaal niets in eindhoven.(wel jammer)
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:24
Zijn dit jaar toch ook in Europa gekomen dankzij de voorondes? Als Ajax 2de wordt is dat misschien nog wel gunstiger, de voorrondes leveren ook punten op nietwaar?
Vind ik leuk
ficusje +2903
zondag 10 maart 2019 om 11:31
Je weet wel wat ik bedoel,psv moet gewoon beter resultaten halen.zware poul misschien,maar ajax laat dat wel een paar zien.moet psv ook kunnen.
Vind ik leuk
#SchaalNr34 +1156
zondag 10 maart 2019 om 12:30
Niet om te zeiken, maar ik neem aan dat psv ook wel langs Sturm Graz, Standard en Kiev zou komen (of clubs van vergelijkbaar niveau)
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 11:48
Blijft voor elke lekker draaiende club een probleem, Ajax had het in de verdediging toen Sanchiz, Vertonghen, Alderweireld naar The Spurs verkocht werden. Maar goed Ajax is nu aan het professionaliseren en het is tot nu toe gelukt, vooral sinds Real. En Van der Sar zei het al eerder dat Ajax meer internationaal gaat richten qua beleid.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 11:54]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:49
Drie weken geleden nog op Ajax Showtime: "Die klere ten Hag. Kan er geen reet van. #TenHagout ......" etc. etc.
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 17:46
Ik kijk nooit naar Ajax showtime, wat is dat voor programma dan ? En wat andere Ajacieden over Ten Hag zeggen betekent niet dat de meerderheid er zo over denkt, want dan was Ten Hag al lang weg geloof me.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 19:06]
Vind ik leuk
De Liefhebber +11757
zondag 10 maart 2019 om 12:19
Ödegaard graag.....van Bergen moet nog minstens een jaar bij Heerenveen blijven! Of Vlap en Lammers samen....
Vind ik leuk
Dordmund +1982
zondag 10 maart 2019 om 10:22
Die toeschouwers in Eindhoven zijn ook verwend.....de spelers van PSV kunnen niet beter.
Dus conclusie wees eens tevreden.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10799
zondag 10 maart 2019 om 10:31
#doeislief

Doelsaldo kan belangrijk worden!! Met 2 wedstrijden meer heeft PSV nu het zelde doelsaldo dan AJAX!
Vind ik leuk
Fritske01 +5131
zondag 10 maart 2019 om 10:43
Dat klinkt toch een beetje wanhopig, zolang ze meer punten hebben is het doelsaldo onbelangrijk.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10799
zondag 10 maart 2019 om 10:45
Ajax krijgt PSV nog thuis en ik denk dat doelsaldo altijd prettig is om achter de hand te hebben.
Vind ik leuk
Fritske01 +5131
zondag 10 maart 2019 om 10:48
Dat zijn, zoals ervaring leert, wedstrijden op zich.
Winnen tegen Psv en struikelen over een laagvlieger en er is weer niets gebeurt.
Behalve de 2 CL wedstrijden overtuigd Ajax toch ook niet na de winterstop.
Zakelijk voetballen als het niet loopt geeft je ook een titel op het eind.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10799
zondag 10 maart 2019 om 10:52
We zullen het allemaal mee gaan maken uiteindelijk staat de terechte kampioen straks met de schaal! (Wie dat zal zijn...?)
Vind ik leuk
Fritske01 +5131
zondag 10 maart 2019 om 10:53
Klopt, gelukkig is het dit jaar langer spannend.
Vind ik leuk
ficusje +2903
zondag 10 maart 2019 om 11:23
Als je op 3 fronten nog actief bent,gaat het niet overal van een leien dakje.
Vind ik leuk
Guust +6398
zondag 10 maart 2019 om 10:55
Maar het is niet eens zakelijk, het is met hangen en wurgen punten pakken. Dat is toch iets anders.
Vind ik leuk
Guust +6398
zondag 10 maart 2019 om 10:54
Daar dacht van Bommel anders over, die vond dat er aan het doelsaldo gewerkt moest worden.
Vind ik leuk
benny-boys +2034
zondag 10 maart 2019 om 15:25
10 Maart is voor PSV een herinneringsdag.
Denk aan vorig jaar in de schônste Stad van ut Laand, iets met 5-0?
Vind ik leuk
FRChamp +1247
zondag 10 maart 2019 om 10:28
Veel snelheid en een leuke dribbel. Maar hij schiet meer over dan dat hij scoort.
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zondag 10 maart 2019 om 10:35
Kun je nagaan. Z'n gemiddelde is 1 goal per 81 minuten. (Hoogste van alle PSVers) Hoevaak heeft hij over en naast geschoten in de afgelopen maanden? Kun je de wedstrijden voor me opnoemen?
Vind ik leuk
FRChamp +1247
zondag 10 maart 2019 om 10:44
Elke keer dat hij invalt, vooral bij Feyenoord - PSV. Dramatische afwerking. Als je in één topper al zoveel over schiet is er iets goed mis. Laat ‘m trainen op z’n afwerking misschien wordt ‘ie dan nog wel beter.
Vind ik leuk
Fritske01 +5131
zondag 10 maart 2019 om 10:52
Eens en dat van Pereiro is ook hoog maar ik ben blij dat dat boek voorlopig dicht is.
Met zowel Lozano en Pereiro als spelers in je elftal die weinig arbeid verzetten bij balbezit vd tegenpartij ben je gehandicapt.
Balans is op dit moment een beetje zoek met een mindere Hendrixs, Rosario en Dumfries
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 10:52]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:16
Malen is minstens net zo goed als Gakpo. Waarom laatstgenoemde steeds de voorkeur krijgt snap ik niet, t is maar te hopen dat Lozano gemotiveerd wordt om beter voor t team te spelen.
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
zondag 10 maart 2019 om 10:22
Snap je dat niet. Heb je de wedstrijden na de winterstop dan niet gezien.
Malen was iedere keer dat hij speelde erg ongelukkig. Gisteren had hij weer eens een goede invalbeurt.
Gakpo komt op dit moment meer dreiging vanaf en steekt in een betere vorm.
Dus ik snap wel waarom er voor hem gekozen wordt.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:34
Hij heeft nauwelijks gespeeld na de winter. T was meteen Gakpo die alle speelminuten kreeg, terwijl voor de winter Malen een zeer fatsoenlijk rendement had voor zijn speelminuten.
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
zondag 10 maart 2019 om 11:55
Zeker niet, Malen is gestart, speelde zwak. Die wedstrijd viel Gakpo in en bracht meteen dreiging. Daarna speelde Gakpo beter en Malen worstelde met zichzelf. Gisteren voor het eerst de Malen van voor de winterstop gezien. Pakt hij dit weer door dan hoort hij weer te spelen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:59
Was tegen Fortuna nietwaar? Da was 1 slecht potje, op basis van die wedstrijd kreeg gakpo opeens alle voorkeur. K vind niet dat ie daarvoor genoeg heeft laten zien.
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
zondag 10 maart 2019 om 12:17
Invalbeurt was goed. Assist en scoren en daarna mocht hij wederom invallen voor Lozano en dat was ook goed.
Malen was bij de invalbeurten tot gisteren iedere keer ongelukkig. Dus deze basisplaats voor Gakpo was geen verrassing.
Vind ik leuk
Vak-T +1806
zondag 10 maart 2019 om 10:26
Gakpo is erg goed bezig, terecht dat hij een kans krijgt.
Van Bommel moet keuzes maken, en volgens mij maakt hij de juiste....
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zondag 10 maart 2019 om 10:33
Ja goede graadmeter, NAC altijd lastig
Vind ik leuk
Benniewies +5384
zondag 10 maart 2019 om 10:54
PSV had het uit bij NAC ook lastig. Handsbal van Viergever en geen penalty voor NAC en Lozano die met geel op zak ging liggen en geen geel kreeg
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:35
Zou ook voor t eerst zijn. K vraag me soms af wat hij denkt tijdens de wedstrijd... oh t middenveld wordt compleet overlopen, laat k een aanvaller derin brengen...
Vind ik leuk
Vak-T +1806
zondag 10 maart 2019 om 11:04
Ik doelde op de keuze voor Gakpo....
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:08
Dat weet ik dat jij dat bedoelde, verandert verder niks aan mn statement.
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zondag 10 maart 2019 om 10:37
Malen is beter dan Gakpo. Z'n statistieken spreken voor zich. Gakpo heeft een goede voorzet maar mist de absolute dreiging, acceleratie, snelheid en scorend vermogen. Gakpo is een heel groot talent. Maar is op veel vlakken minder dan Malen
Vind ik leuk
slechtekont +4870
zondag 10 maart 2019 om 10:47
Malen is een centrumspits, gakpo een vleugelspits. Zou mooi voor jullie zijn als je ze volgend jaar behoudt en ze alle twee kunnen spelen.
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zondag 10 maart 2019 om 10:55
"Jullie" mag je weglaten.Verder ben ik het met je eens dat Gakpo meer een vleugelaanvaller is. Maar wel een ouderwetse die eerder voor de voorzet/ assist gaat. Malen is een spits die op de vleugel is neergezet. Als je puur naar z'n goals kijkt zie je dat hij als spits is opgeleid
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:18
En toch kiest Van Bommel steeds voor Gakpo, wat zegt dat?
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zondag 10 maart 2019 om 11:20
Dat zegt dat van Bommel al veel punten heeft verspeeld na de winterstop. Met andere woorden. De keuzes van de coach zijn niet altijd de juiste
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:23
Dus het niet laten invallen van Malen is de reden dat Van Bommel punten verspeeld? Dat is wel een erg rare conclusie.

Bovendien doet Gakpo in de minuten die hij krijgt het prima.
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zondag 10 maart 2019 om 11:32
Malen redt een punt in de uitwedstrijd tegen Heerenveen en wordt het weekend daarop tegen Feyenoord 90 minuten op de bank gehouden terwijl PSV goals nodig had. Gister liet Malen weer zien dat hij bepalend kan zijn. Het gat met Ajax had zomaar10 punten kunnen zijn inplaats van 8. Maar van Bommel zal het wel beter weten
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 12:05
Klopt, maar het is wel steeds als invaller. Als basisspeler heeft ie niet tot nauwelijks een goede wedstrijd gespeeld. Die balans is er bij Gakpo en Ihattaren meer. En je noemt nu 2 wedstrijden waarin hij beslissend was, maar de afgelopen maanden is ie ook vaak genoeg slecht ingevallen.

Malen is te wisselvallig en zeker als basisspeler kan je (nog) niet op hem rekenen.
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zondag 10 maart 2019 om 12:08
Wat en tegen wie heeft Gakpo het laten zien? Tegen 10 man van Fortuna die moe waren gestreden? Tegen NAC dat geen strobreedte in de weg legde?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 12:13
Ik zeg niet dat Gakpo nou zo’n wereldtalent is, ik zeg alleen dat zijn niveau constanter is. Van wat ik van hem gezien heb haalt hij elke wedstrijd wel een ‘7’ terwijl het bij Malen te vaak een ‘4’ of een ‘8’ is. Bovendien past zijn type vleugelspeler (afwisseling tussen voor eigen succes gaan en een voorzet geven) beter bij Luuk de Jong, Malen geeft buiten die assist tegen PEC nauwelijks een goede voorzet.

Van Bommel ziet dat allemaal ook en daarom spelen Ihattaren en Gakpo meer.
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zondag 10 maart 2019 om 12:48
Kijk de wedstrijden thuis tegen Excelsior, uit tegen Fortuna, thuis tegen Barça en thuis tegen Emmen even terug 😂😂😂 Nauwelijks een goede voorzet zegt ie
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:10
Dat zijn ook wel de grote wedstrijden😂
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zondag 10 maart 2019 om 16:34
Je had het over nauwelijks een goede voorzet. Wel bij de feiten blijven
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zondag 10 maart 2019 om 12:59
16 kansen gecreëerd in 488 Eredivisieminuten. Dat zijn ongeveer 3 gecreëerde kansen per wedstrijd
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zondag 10 maart 2019 om 10:18
stapke vur stapke , volgend seizoen is je kans
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:24
om vervolgens lekker transfervrij te vertrekken naar ajax. je kan het die jongen niet kwalijk nemen dat hij een stap hogerop wilt.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:36
In elk geval geen stap hogerop de ranglijst.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:18
Ho ho seizoen is nog niet afgelopen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:20
Dat is t ook zeker niet. Maar Ajax zal toch eerst van ons moeten winnen willen ze de eerste plek behalen. Dus tot dan staan we hoe dan ook nog op 1.
Vind ik leuk
vierde-ster +4791
zondag 10 maart 2019 om 10:19
Ik kan dat ook wel begrijpen
Vind ik leuk
Rabarber +4379
zondag 10 maart 2019 om 10:24
Warme club. Zo warm dat ze gaan fluiten als het te warm wordt.
Vind ik leuk
vierde-ster +4791
zondag 10 maart 2019 om 10:25
Het zal wel koud geweest zijn gisteren in Eindhoven
Vind ik leuk
Fritske01 +5131
zondag 10 maart 2019 om 10:46
Nee jullie waren lief voor Ziyech.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:04
Doet een fluitketel ook.
En laat die Judas arena nou op een fluitketel lijken.
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
zondag 10 maart 2019 om 10:19
Als ik malen zie spelen, denk ik gelijk aan leonardo (oud speler Feyenoord en ajax) . Steeds als basiskrant niets tot weinig brengen maar als 12e man invallen soms beslissend. Goede voetballer maar denk zelf persoonlijk dat hij tekort komt voor de echte top. Die gakpo, heeft meer flair en durf daar houd ik wel van die is echt niet minder dan lozano. En jah dat het publiek gaat morren is normaal, tuurlijk punten zijn belangrijkste maar je wilt natuurlijk ook genieten. Daarom als ajax fan geniet ik wel maar hoop snel weer op een prijs, maakt niet uit welke zolang maar een prijs is. 4 jaar lang zonder titel/beker is teveel man. Wordt spannend met psv hopen dat wij aan langste eind trekken.
Vind ik leuk
Vak-T +1806
zondag 10 maart 2019 om 10:28
Zo denk ik er ook over...... over Gakpo dan natuurlijk. ;-)
Vind ik leuk
volharding +1287
zondag 10 maart 2019 om 10:34
Een verademing jou reactie als Ajacied zijnde, kunnen veel supporters een voorbeeld aan nemen...
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zondag 10 maart 2019 om 10:21
de titel van de topics veranderen nog sneller dan de inhoud van mijn koelkastje.....
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 10:22]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:24
Dat is een prestatie op zich van VP
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zondag 10 maart 2019 om 10:45
das inderdaad een feit
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:26
Beter dat dan dat de koelkast ineens leeg is :)
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zondag 10 maart 2019 om 10:44
een verdomd goed argument......
Vind ik leuk
Blutbad +622
zondag 10 maart 2019 om 10:24
PSV komt er wel. Als Ajacied doet het me goed om te zien dat de Nederlandse talenten de kans krijgen en het ook gewoon goed doen. Ik denk dat het kampioenschap voor een groot deel beslist wordt op 31 maart.
Vind ik leuk
Isakson +195
zondag 10 maart 2019 om 10:27
Wij als psv ers moetem vp achter ons laten en teruggaan naar psv supporters.nl het oude psv netwerk.
Vind ik leuk
Rabarber +4379
zondag 10 maart 2019 om 10:31
Dacht dat PSV zo'n grote club was volgens jullie? Er is niet eens een fatsoenlijk supoorters-forum.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:46
Wel een supporters-forum.
SUPOOTJES-forum? Moet je even wachten tot het evenement van Amsterdam weer los gaat door de grachten.Dan kun je weer met je pootjes kletsen op dat forum.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1324
zondag 10 maart 2019 om 10:34
Doei👋🏽
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:05
Is na het instorten een waardeloze site geworden.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 11:05]
Vind ik leuk
Isakson +195
zondag 10 maart 2019 om 11:07
Instorten?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:12
Ja privacy problemen of zo.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:32
Ontelbare lege stoelen, geen Sfeer, uitfluiten spelers. Philips stadion staat alles behalve bekend om een goede sfeer maar gisteren was het extra dramatisch. Ajax gaat de dubbel pakken
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zondag 10 maart 2019 om 10:33
Hou nou is op met open deuren in te trappen... .. .
Vind ik leuk
Jayjayajax +1324
zondag 10 maart 2019 om 10:35
Hey Donny een vraag:
Waarom trap je tegen een deur als die toch al open is?🤔🤔
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:06
Leek inderdaad de Judas arena wel de afgelopen jaren. Daar doen die 2 redelijk gespeelde europacup wedstrijdjes met wat sfeer niks aan af.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6531
zondag 10 maart 2019 om 12:43
niet zo overdrijven gelijk man. de dubbel. zie ze eerder the Tripple pakken na afgelopen dinsdag
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zondag 10 maart 2019 om 10:32
Hoop toch dat ze er aan kunnen wennen... .. .
Vind ik leuk
Isakson +195
zondag 10 maart 2019 om 10:36
Open deuren hebben ze wel in Amsterdam en vootal veel nepnieuws figuren. Het ergste is dat vp geld binnenharkt met heel veel van dit nepnieuws
Vind ik leuk
Isakson +195
zondag 10 maart 2019 om 10:37
LEGE STOELTJES ........ ARENA ZONDAG SS
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:59
verkleed als stoeltje
Vind ik leuk
Guzzi +701
zondag 10 maart 2019 om 11:02
Ze beginnen zenuwachtig te worden in Eindhoven.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:48
Het bier was niet koud zat daarom mopperde ze
Vind ik leuk
Isakson +195
zondag 10 maart 2019 om 11:50
Worden er wellicht berichten steeds verplaatst of gekopieerd? Ik lees sommige berichten op 3 plaatsen op vp of is mijn tablet gehackt door een griekse idioot?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:58
Zeg wat je wilt, 9 hollandse jongens in de basis en Malen die scoort, ik vind het knap dat je dat als koploper kan doen. Het betekent ook dat het Nederlandse voetbal momenteel veel goede talenten voortbrengt. Daar kijk ik naar. Het is ook nooit goed, win je met 6-0 is het maar NAC, win je met 2-0,is het maar NAC. De gemiddelde leeftijd van die jongens is 19(Rosario,Ihataren,Bergwijn, Malen, Gakpo) dus hopelijk lukt het PSV om dit bij elkaar te houden, dan ziet de toekomst er zo slecht niet uit, tel daarbij de ontwikkeling van Lammers bij op(die kan echt voetballen) en je hebt de meeste posities ingevuld.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 12:06
Iemand Barca - Rayo Vallecano gezien?
Vind ik leuk
Smithsonian +43389
zondag 10 maart 2019 om 12:22
Tsja, psv wakker worden.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 12:28
Staan ze bovenaan en als het even minder gaat is uitfluiten van hun eigen spelers. Steun je club op een andere manier zou ik zeggen. Maar dat zal moeilijk zijn met dat publiek daar in Eindhoven...
Vind ik leuk
Isakson +195
zondag 10 maart 2019 om 12:34
Bemoedigend uitfluiten is inderdaad waardeloos maar het gebeurt overal dus het is hypocriet om dit toe te kennen aan 1 stadion. Er zijn voorbeelden in overvloed.
Vind ik leuk
kees ee +932
zondag 10 maart 2019 om 12:39
. . zou zeggen, voorlopig maar genieten daar in eindhoven, . . keer op keer kampioen in deze sterke competitie, . . en weer goede vooruitzichten !?
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6531
zondag 10 maart 2019 om 12:41
wat me zeker opviel was de vele lege plekken in het stadion
Vind ik leuk
Isakson +195
zondag 10 maart 2019 om 12:43
En elke 2 weken in het Colloseum.........
Vind ik leuk
Isakson +195
zondag 10 maart 2019 om 12:44
Ik zou zeggen tegen ons psvers stap allemaaal over naar www.psvsupporters.nl laat dit fake news orgaan achter je!
Vind ik leuk
Smash +4133
zondag 10 maart 2019 om 15:04
Malen heeft misschien wat mindere wedstrijden gehad, maar dat heeft het hele team. Ik vind er bij hem wel altijd heel veel dreiging vanuit gaan, wat ik bij anderen soms mis.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 20:59
Jullie moeten Malen koesteren. Imo een groter talent dan bv een Bergwijn. Afzender: een Ajacied!
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zondag 10 maart 2019 om 21:25
Goed gezien.Hij moet meer minuten krijgen om zichzelf verder te kunnen ontwikkelen. In Eindhoven hebben ze nog maar een deel gezien van waar hij tot toe in staat is
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 21:31
Ja, ik kijk zo veel voetbal dat ik zo zoetjesaan wel klasse kan onderscheiden van iets mindere klasse. Nou, Malen kan absolute top worden. Idd, meer minuten krijgen. Genot om hem te zien ballen. Malen bezit ook gogme.
Vind ik leuk
Smash +4133
maandag 11 maart 2019 om 16:42
Kan mij goed vinden in jouw woorden. Afgelopen zaterdag was Bergwijn weer zeer matig. Malen komt erin en er gebeurd meteen wat.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 20:06
Ok. Ja, Bergwijn moet echt snel zich herpakken, anders wordt Malen gewoon al snel basisspeler.
Idd, Malen maakt ‘het’. Hij speelt ook echt met plezier. Malen doet heel ‘natuurlijk’ aan.
Ik heb bij Bergwijn het idee dat hij steeds meer op de automatische piloot speelt en weinig energie in zijn acties gooit.
Vind ik leuk
Smash +4133
dinsdag 12 maart 2019 om 00:39
Vind Bergwijn meer een momenten mannetje. Soms zie je hem een hele tijd niet. Malen is continue dreigend aanwezig.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 00:42
Ah ok. Misschien moet Bergwijn dan maar wachten op zijn momenten. Malen is de veel completere voetballer, dat is zo duidelijk als wat.
Malen in de basis bij jullie. Laat Bergwijn maar op de bank plaats nemen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 00:43]
Vind ik leuk
Nummer 23 +68
zondag 10 maart 2019 om 15:38
Tsja.... Eindhoven... is de geest terug op weg naar de fles? Heer Bommel en zijn assistent Tom van Marwijk?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 20:58
Hoezo kan je daar niet specifiek op antwoorden? Lijkt me niet zo moeilijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws