Update: Witte rook op komst bij ADO: 'Gesprekken zitten in de eindfase'

Update: Witte rook op komst bij ADO: 'Gesprekken zitten in de eindfase'

Gepubliceerd: maandag 11 maart 2019 om 17:29ma 11-03-2019 om 17:29

Het is nog maar de vraag of Lex Immers ook komend seizoen in dienst is van ADO Den Haag. Speler en club zijn het voorlopig nog niet eens over een nieuw contract. Immers (32) laat dat in gesprek met Haaglanden Voetbal weten. 

Eind januari werd duidelijk dat Immers en zijn management in gesprek waren met ADO over een nieuwe deal. De verwachting was toen dat er snel duidelijkheid zou komen - maar anderhalve maand later is het nog altijd muisstil. "Ik heb mijn ding daar over gezegd in de pers, eigenlijk wil ik daar helemaal niets meer over kwijt", reageert de routinier

"ADO weet hoe ik erin zit. Andersom is dat ook zo. Ik weet niet hoe het afloopt. We zijn er nog niet over uit, we zijn nog aan het steggelen."

Immers begon zijn loopbaan in Den Haag. Na avonturen bij Feyenoord, Cardiff City en Club Brugge keerde hij in 2017 terug bij zijn jeugdliefde. 

Update 17.29: Er zijn nog geen handtekeningen gezet, maar het lijkt helemaal goed te komen tussen Immers en ADO. "Ik ben er nog niet uit met ADO, maar ik heb er vertrouwen in. We zien wel hoe snel we elkaar naderen", laat de Hagenaar maandag weten, in gesprek met het Algemeen Dagblad

Wat manager voetbalzaken Jeffrey van As betreft, komt er snel witte rook. "De gesprekken bevinden zich in een eindfase, daar gaan we uitkomen."

Plaats een reactie

Savior +2514
maandag 11 maart 2019 om 10:32
Gewoon lekker blijven je word nergens meer zo belangrijk als nu bij ado
Vind ik leuk
voebtalie +2256
maandag 11 maart 2019 om 11:33
Misschien iets voor Feyenoord?
Vind ik leuk
Tommieman +4868
maandag 11 maart 2019 om 19:02
Hehehe grappig.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:32
Je zou geld toe moeten krijgen voor deze speler.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:47
Zegt de krankzinnige leider van de Scientology-kerk...
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:55
Prima kerk, ben al jaren trots lid!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:56
zielepoot
Vind ik leuk
Nr14always +3826
maandag 11 maart 2019 om 17:42
Jij weet ook dat is een enge sekte, en ik geloof er geen donder van dat je lid bent, je bent een agent provocateur🤣🤣😉
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:05
en dat zegt prof hubart
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1974
maandag 11 maart 2019 om 12:19
Je hebt 100% gelijk echt een schande dat deze speler paar jaar de nummer 10 van feyenoordcis geweest
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 19:29
Het is een schande dat jou moeder jou gebaard heeft zonde
Vind ik leuk
Hr +58
dinsdag 12 maart 2019 om 06:27
Zielige reactie van een triest mannetje
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1974
dinsdag 12 maart 2019 om 11:19
Zielig mannetje ben je om een moeder er bij te halen .. 100% lelijk gefrustreerde vrijgezel ben jij ..100%
Vind ik leuk
Smithsonian +43153
maandag 11 maart 2019 om 10:40
Prima speler voor ado, contract verlengen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:42
Beter stoppen.
Geef de jeugd maar een kans.
Straks spelen we met een bejaardenelftal.
Vind ik leuk
Smithsonian +43153
maandag 11 maart 2019 om 10:51
32 maar.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:43
Eerst weer laten zien wat je kunt Lex !!
Want eerlijk gezegd , je Passes zijn nog behoorlijk , maar je wordt trager je kunt bijna de Bal niet bij je houden !!
Als je een Medespeler wil bereiken schiet je 9 van de 10 keer tegen een Tegenstander of Medespeler aan , weg aanval !!
Vind ik leuk
leozao +864
maandag 11 maart 2019 om 10:52
32 jaar, Wil misschien nog wat voor de oude dag binnenhalen in het buitenland?
Vind ik leuk
Cantonoy +51
maandag 11 maart 2019 om 11:01
Echt een clubman. Wat ik van hem zie is wel een stuk minder dan voorheen. Valt minder op.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:03
Ado is goed in het "halveren" van salarissen.. Eenjarige contracten met een jaar verlengen met het salaris van dat ene contractjaar opeens verspreidt over twee jaar..
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 19:24
Bron?
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 19:56
Speler van Ado..
Vind ik leuk
AFCA 1972 +815
maandag 11 maart 2019 om 19:59
Doen ze goed, waarschijnlijk in eerste instantie al teveel betaald. En als het niet bevalt rot je toch op?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 20:00]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 20:00
Dat kan je dus altijd zeggen. Misschien heeft een speler uit het zevende jou dat gezegd, maar of het klopt?
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:05
Als hij echt een clubman is gaat hij ermee akkoord dat hij wat minder gaat verdienen, omdat hij toch echt wel iets minder wordt.
Vind ik leuk
Enw02 +662
maandag 11 maart 2019 om 11:08
Meneer wil 3 jaar verlengen. Den Haag maar 2. Op basis van dit seizoen heeft Den Haag meer dag gelijk.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:17
Eens. Zn fout als met Meijers moet je geen 2e keer gebeuren.
Vind ik leuk
Enw02 +662
maandag 11 maart 2019 om 12:35
Dat is ook zo drama. Stond bij de 0-1 aardig te slapen. Valt allemaal zwaar tegen dit jaar.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:50
Stop er maar mee Lex.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:53
Ik weet niet om hoeveel ze steggelen maar hij word toch ouder. Dit seizoen zie je al dat hij het moeilijker heeft. Passing is minder, loopvermogen minder. Eigenlijk is t tijd om een stapje terug te doen, misschien trainer jeugdopleiding.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:03
Moeilijker heeft? Vind je het gek met 6 lamzakken om hem heen waar die alles voor moet oplossen en loop vermogen minder hij loopt nog steeds het meeste km van t team.

Ook vergist men vaak in de rol die hij nu heeft het is niet de middenvelder die regelmatig in de 16 komt dat ligt meer aan groenedijk dan aan immers zelf m. Hij speelt liever gelijk dan dat die puur voor de winst gaat.

Immers is gewoon nog van meerwaarde voor den haag en moeten ze gewoon voor 1jaar met optie voor nog een jaar vastleggen. In tegenstelling tot Meijers dat is echt een fout geweest!
Vind ik leuk
peterh +4
maandag 11 maart 2019 om 12:46
Gezien zijn getoonde spel de laatste maanden hoeft het ook niet. Goosens snel vastleggen, creatiever en meer gedreven. Bakken - Goossens - Malone. Pinas en Mats van Kins als backup, als start voor het volgende seizoen, maar dan zal Malone weer op het niveau moeten komen van voor zijn vertrek.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +815
maandag 11 maart 2019 om 13:16
Hij kan beter in de woestijn gaan ballen, beter voor Lex en beter voor ADO
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 13:34
de jeugd spelers moeten gewoon een kans krijgen om te spelen. Er lopen genoeg talenten tussen maar ze krijgen de kans niet van Groenendijk
Vind ik leuk
Ikkuh +1967
maandag 11 maart 2019 om 15:32
Het zal weer eens niet om geld gaan, nah ga dan maar zo goed ben je de laatste tijd ook niet...
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:38
Rustâgh. Dat gaat echt wel goed komen. Kind van de club eens de supporters. Destijds hebben de supporters voor hem er een extra voetbal plaatje bijgemaakt voor het AH voetbal plakboek😁😁😁
Vind ik leuk
Garnaal +570
maandag 11 maart 2019 om 17:39
Ga lekker met je tante Nel in die ouwe oliebollekraam staan. Misschien dat je daar weer wat balgevoel krijgt. Ik Drink nog liever zon zompige oliebol door een rietje dan dat ik jou met een bal aan je voet zie
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:40
Lijk me logisch dat je minder word .
Eerst stofzuig je dat hele middenveld leeg ,maar wanneer dat totaal nutteloos blijkt omdat groenendijk geen normale aanval kan creeeren , blijkt ook nog is dat groenendijk de slechtste verdediging van de ere liek heeft samengesteld .....
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:40
Heeft China geen contact opgenomen?
Vind ik leuk
Tommieman +4868
maandag 11 maart 2019 om 19:06
Nou als er zelfs in het oosten ergens een club is die Castaignos wilde hebben.....
Vind ik leuk
Dommetje +3193
maandag 11 maart 2019 om 17:48
Lekker blijven Immers mooie club man .
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:56
Hebben ADO fans misschien een update over hoe het nu met hun club gaat? Hoe lopen de banden met de Chinezen? Klopt het dat de club jaarlijks de begroting niet rond krijgt waardoor er vanuit China jaarlijks miljoenen bij moeten, wat betekend dat de club nog steeds geen gezond beleid weet te voeren?

We horen er niet veel over tegenwoordig en dat is in bepaalde mate natuurlijk beter dan dat de vuile was buitengehangen wordt en het enorm onrustig is, maar China blijft niet de tekorten aanvullen en dus kan het ookzomaar de bom laten barsten.
Vind ik leuk
Fcdhfc +112
maandag 11 maart 2019 om 18:12
Naar mijn weten Uv is nog steeds eigenaar met een ander aanspreekpunt dan wang
De begroting is wel sluitend maar niet winstgevend ze hadden een schuld van 3.3 milj die woord terug betaald aan China daardoor is het budget ook minimaal voor spelers ik ben blij dat je nix meer hoort is beter dan elke x in een negatief beeld te komen staan
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 18:24
Dat snap ik, de onrust van de periode hiervoor is niet goed voor de club, maar als de club jaarlijks verliezen draait dan zal de investeerder er toch op een dag zijn geld uit trekken en zit ADO weer in de problemen.

Doodzonde man, ADO zou in potentie toch gewoon tot de subtop moeten behoren zoals Utrecht, Vitesse, Heerenveen en AZ.
Vind ik leuk
Fcdhfc +112
maandag 11 maart 2019 om 18:35
Zeker ben ik met je eens maar ze pakken op een of andere manier niet door je heb johnson vorig jaar goed verkocht en woord pas op het laatste moment Necid voor terug gehaald als je elk jaar een goeie speler haalt dan groei je structureel naar het linker rijtje
Vind ik leuk
ave070 +60
maandag 11 maart 2019 om 18:49
Vicieuze cirkel. Wanneer je je punten haalt krijg je meer investeerders en komt er meer geld binnen. Ik vind het goed dat Groenendijk vertrouwen aan zijn spelers geeft, maar dat kan soms doorslaan, want hoeveel krijgt hij terug (rendement) door dat vertrouwen. Khayati heeft wel veel gescoord, maar van de 30 corners komen er ongeveer 24 op kniehoogte aan, 4 gaan aan de andere kant over de zijlijn en 2 zijn er goed (ik noem maar een voorbeeld). Wie je goed vindt is en blijft persoonlijk. Ik vind dat die rooie ook wel eens iets meer met de jeugd mag proberen (Mats van Kins bijvoorbeeld)
Vind ik leuk
Tommieman +4868
maandag 11 maart 2019 om 19:10
Derde stad derde club hoorde je nog een aantal jaren terug..
Ik zou het leuk vinden hoor . Ranglijst eredivisie : Ajax. Feyenoord. Ado.
Dat is natuurlijk een droom maar er zou toch zeker wel iets beter moeten kunnen dan elk jaar uitkijken voor de nacompetitie met een enkele uitschieter naar boven. Zonde.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 18:34
Lex Immers is een van de constante en betere speler van ADO, daarom verdient hij een goed salaris en geen uitgeknepen salaris. Dat kunnen ze beter doen bij spelers in de voorhoede. Die kunnen geen doelpunten maken, waar ze wel voor aangesteld zijn! Vele wedstrijden zijn door hun verloren omdat ze de kansen niet benutten. Ook de trainer houdt zich vast aan zijn vriendjes, de jeugd krijg nauwelijks kans! Dat zal hem gaan opbreken in de volgende wedstrijden. Degradatie is in zicht!
Vind ik leuk
ave070 +60
maandag 11 maart 2019 om 18:50
Ik houd m'n hart vast
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 18:52
Weg doen. Verjongeren. Blinde paard
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:16
De toppers met veel potentie zijn Pinas, van Kins en Muringen, waarvan we de 1e al een paar keer gezien hebben.
Jammer is dat Asmelash en Ladan zich naar mijn idee beiden nog niet genoeg hebben laten gelden in Oss
Vind ik leuk
Fcdhfc +112
maandag 11 maart 2019 om 21:34
En hoe heet die jongen die naar man city ging voor stage
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:44
Sam van Huffel, ging om Leicester City en dat ging op het laatste moment niet door.
Zo vergat ik ook nog Polley en Amatkarijo en Rieder...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:38
Beste immers als je toch gaat verlengen blijf op de bank zitten en gun de jeugd meer speelminuten want ik vindt dat er in DH de jeugd te weinig kansen krijgen of jeugd worden gratis opgehaald door andere clubs die wel hun laten spelen ik hoop dat er volgend seizoen hier goed over wordt nagedacht want de jeugd is ook de toekomst!

FORZA FCDH💚💛
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 00:39]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws