'ADO wil Excelsior aftroeven en biedt gewilde back driejarig contract aan'

'ADO wil Excelsior aftroeven en biedt gewilde back driejarig contract aan'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 16:48di 12-03-2019 om 16:48

Milan van Ewijk heeft een aanbieding van ADO Den Haag op zak. Dat weet het Algemeen Dagblad. De vleugelverdediger van Excelsior Maassluis kan een driejarig contract signeren in de Hofstad. 

Eerder dit jaar werd bekend dat meerdere clubs uit de Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie een oogje hebben op de achttienjarige Van Ewijk. ADO lijkt momenteel goede papieren te hebben om de rechtsback te contracteren. De club heeft hem een contractaanbieding voor drie jaar gedaan, weet het AD. Omdat Van Ewijk in Maassluis geen verbintenis heeft, is de tiener vrij om per direct te gaan en staan waar-ie wil. 

Het AD meldt verder dat Sparta een blauwtje heeft gelopen bij Van Ewijk. De back moest eerst op stage komen in Rotterdam en daar had hij blijkbaar geen trek in. Excelsior is nog wél in de race voor Van Ewijk. Eind februari schreef de Stentor dat PEC Zwolle in een eerder stadium is afgewezen door Van Ewijk

Plaats een reactie

Midden-Noord +95476
dinsdag 12 maart 2019 om 16:55
Goed nieuws, hij is welkom al zijn er meerdere talenten op RB. We zijn ook bezig met een talent van Alphense boys, aanvallende middenvelder. Tip van waarschijnlijk, Jansma.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
dinsdag 12 maart 2019 om 16:57
Lekker voor jullie 👍
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:12
Moet wel een megatalent zijn als ADO en Excelsior voor hem onderhandelen!
Vind ik leuk
Cootje I +341
dinsdag 12 maart 2019 om 19:30
Groter talent dan Schouten in ieder geval want daar had ADO geen trek in
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 19:33]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:57
Als clubs uit de KKD interesse hebben moet het ook een geweldige back zijn toch?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 17:00]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 12 maart 2019 om 16:59
Je weet het nooit, Toornstra kwam ook van de amateurs.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:03
Het gaat nergens om maar ik denk dat veel meer Nederlandse clubs moeten kijken wat er bij Ajax afvalt aan spelers, die passen perfect bij andere clubs in Nederland zodat ze niet naar het buitenland vertrekken. Op dit moment spelen er 674 spelers in het buitenland die ooit door Ajax zijn opgeleid, het zou raar zijn als daar geen spelers tussen zit die de subtop in Nederland beter en breder maakt.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 12 maart 2019 om 17:05
Dat is zeker waar, maar je moet de ogen nooit sluiten voor spelers in de regio.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:23
Groningen haalt Zeefuik en Sierhuis waar ze ook nog Dani de Wit willen maar die wou voor zijn kans bij Ajax gaan.

Dat er veel oud zeer zit tussen Ajax en Feyenoord is allemaal prima maar Feyenoord zou best een kunnen rondkijken bij Ajax voor spelers die het huidige niveau bij Ajax net niet kunnen aantikken.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 12 maart 2019 om 17:38
Dat zullen allemaal versterkingen zijn geweest, wellicht niet direct maar op lange termijn. Maar als Necid gewoon in vorm is dan is hij beter dan Sierhuis. De Wit is een aanvallende middenvelder dacht ik? Wij hebben Nasser. Zeefuik had een goede geweest, die wouden ze ook halen maar die verkoos Groningen boven ons. Troupée valt een beetje tegen en is ook gehuurd. Maar ook zijn ruwe diamanten te vinden bij de amateurs. Is ook pas 18 die jongen, het kost niet veel om zo'n risico te nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:06
Niet helemaal mee eens , Ajax spelers zijn gewend om op de helft van de tegenstander te spelen , dus dan hoeven ze niet altijd bij een club als ADO te slagen omdat ADO toch een ander soort voetbal speelt
Vind ik leuk
Fcdhfc +113
dinsdag 12 maart 2019 om 20:01
Haha dat zeg je nou wel maar dat zijn eigenlijk spelers die ze bij den haag Sparta Groningen enz uit de jeugd halen en dan blijken ze niet goed genoeg en dan zijn het ineens door Ajax opgeleiden spelers
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 12 maart 2019 om 17:21
Toornstra was ook via Jansma toch?
Die Jansma zou sportjournalist moeten worden,
die heeft er kijk op. :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 17:22]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 12 maart 2019 om 17:39
Ja klopt goos, ook van onze Kees. (DH supporter)
Die heeft er kijk op, heeft z'n slag gemist. ;)
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 12 maart 2019 om 17:58
Is ook leuk dat de man in de vrije tijd ook nog even Alphense Boys gaat kijken toch? We gaan Kees missen straks.
En Toornstra is ook nog een prima kerel ook, 1 vd weinige voetballers die oogkleppen afzet.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 12 maart 2019 om 18:00
Kees is naast DH supporter ook een supporter en lid van Alphense boys. Hij is ook technisch adviseur van Alphense Boys.

Ik vind Kees ook een geweldig man die we gaan missen.
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 12 maart 2019 om 18:04
Ik kan me niemand herinneren die Kees niet pruimde, de man heeft een voorkeur voor DH maar geen mens stoort zich daaraan, zo zou elke journalist mogen zijn.

Hij gaat gastoptredens doen begrijp ik, dus 't is niet dat ie dood is. Maar missen hem vast.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:07
Kees heeft meer een netwerk en er meer kijk op dan Jefrey van As denk ik .
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 12 maart 2019 om 18:17
Van As doet het redelijk. Jansma heeft veel meer ervaring maar niet als technisch directeur van een BVO. Daar komt meer bij kijken. Maar naar Kees moet je altijd luisteren. Ik baal er nog steeds van dat Kees niet bij ons in de RVC is komen te zitten.
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 12 maart 2019 om 18:18
Ik denk dat mensen Kees ook wel een tip gunnen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:58
Daar speelt hij nu toch weer?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 12 maart 2019 om 18:02
Wie, wat en hoe? Het is aan de berichten niet meer te zien op welke reactie je nu precies reageert.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:04
Jij zegt dat Toornstra via de amateurs kwam, ik dacht dat hij daar nu weer speelde, maar ik kan ook abuis zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:12
Ook al zo'n beperkte speler.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
dinsdag 12 maart 2019 om 16:57
Doen Milan mooie leerschool voor een verdere opstap mooie club ADO.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:07
Wat wilde je zeggen?
Vind ik leuk
Dommetje +3311
dinsdag 12 maart 2019 om 17:09
Ja jij en ik mogen niks zeggen we hadden alleen lol 😉
Vind ik leuk
NvC +8492
dinsdag 12 maart 2019 om 17:07
Benieuwd of hij het aan kan
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:08
Ik zou zeggen Vitesse, als je dan niet gelijk in het eerste komt: de beloftes spelen tweede divisie, hoger niveau dan eens in de zoveel weken op een maandagavond.
Vind ik leuk
NvC +8492
dinsdag 12 maart 2019 om 17:19
Dan eerder Utrecht. Speel je op maandagavond bij J Utrecht in de KKD.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:24
Maar utrecht heeft geen belangstelling.

Of is er iets mis met de tweede divisie?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:48
Eerst maar zorgen dat ADO in de eredivisie gaat blijven. Na de winter toch 1. Van de zwaksten in de eredivisie. Elkhayati verbloemt een hoop.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:08
Goeie speler voor DH ik hoop dat die toch wel voor DH kiest we hebben hem ook wel hard nodig in onze selectie want we willen meer jeugd in het elftal hebben ook
Van Ewijk je bent van harte welkom goos💪😎⚽️
Vind ik leuk
allround +1826
donderdag 14 maart 2019 om 09:58
Slimme technische staf heeft Jerdi Schouten naar Excelsior laten gaan, dat was een uitstekende vervanger voor nasser geweest. Rechtsback? Hoe zit het met Trevor Davids dan?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws