Feyenoord moet St. Juste voorlopig missen: 'Dat zal een aantal weken duren'

Feyenoord moet St. Juste voorlopig missen: 'Dat zal een aantal weken duren'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 18:57di 12-03-2019 om 18:57

Laatste update: dinsdag 12 maart 2019 om 19:08di 12-03-2019 om 19:08

Feyenoord kan een aantal weken geen beroep doen op Jeremiah St. Juste. De verdediger van de Rotterdammers viel afgelopen zondag tegen Vitesse uit met een blessure en zal volgens trainer Giovanni van Bronckhorst voorlopig niet spelen.

Het was na het duel in Arnhem nog onzeker hoe lang St. Juste uit de roulatie zou liggen. "Maar hij is zaterdag tegen Willem II zeker niet inzetbaar", tekent RTV Rijnmond op uit de mond van Van Bronckhorst, die zijn verdediger dinsdag op de training al moest missen. "We moeten kijken hoe dit zich ontwikkelt. Maar dat zal een aantal weken duren."

Het blessureleed stapelt zich op voor St. Juste, die dit seizoen al een aantal wedstrijden aan zich voorbij moest laten gaan door een kwetsuur. Vorig seizoen had hij een schouderblessure die hem een aantal weken parten speelde. "Hij moet nu al zijn energie in zijn herstel steken", zegt Van Bronckhorst daarover.

Plaats een reactie

Nietkoeroe +4471
dinsdag 12 maart 2019 om 19:03
Goede zaak
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:14
Ah joh seizoen voor jullie is toch al afgelopen. ✌🏾
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4471
dinsdag 12 maart 2019 om 19:37
Eerst de derde plek nog even binnenhalen, daarna zeker
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:40
Gaan jullie ook niet redden joh
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4471
dinsdag 12 maart 2019 om 19:43
Jij bent op zoek naar iets wat je bij mij niet gaat vinden knul
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
dinsdag 12 maart 2019 om 20:47
Gelukkig, lekker laten gaan, een van de grootste onruststokers hier.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 03:50
Valt me tegen van je maat
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 03:49
Ik zou niet weten wat ik bij u zou moeten vinden meneer?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:17
Haha ik wist niet dat zulke trieste gasten nog bestonden joh. Internettrollen zijn wel een beetje 2017 hè.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:51
Ik had even de ijdele hoop dat jouw account was geband, Rotterdamse Ajacied. De vlag kan weer naar binnen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 03:46
Kom op hey, niet zo haatdragend?
Vind ik leuk
Romarioo +763
dinsdag 12 maart 2019 om 19:07
Dat betekent 5e plek
Vind ik leuk
FRChamp +1360
dinsdag 12 maart 2019 om 20:48
Romario, dronken prins carnaval
Vind ik leuk
Romarioo +763
woensdag 13 maart 2019 om 11:23
Hahahahah gelijk heb je denk niet helder
Vind ik leuk
Romo +1397
dinsdag 12 maart 2019 om 19:13
Botteghin is fit ....
Martina er uit..... st Juste geblesseerd
Pribleem oogelost
Vind ik leuk
Kaar +3115
dinsdag 12 maart 2019 om 20:03
Martina en st Juste zijn er 2 voor Botteghin🤔 Denk dat Martina naar rechtsback gaat.
Vind ik leuk
Romo +1397
woensdag 13 maart 2019 om 08:56
Of er gewoon uit, ik vind het niks
Vind ik leuk
Kaar +3115
woensdag 13 maart 2019 om 09:31
Nee maar dan kom je bij Nieuwkoop uit.
Vind ik leuk
Romo +1397
woensdag 13 maart 2019 om 12:45
Die is niks beter of slechter...
Tis gewoon behelpen
Vind ik leuk
Kaar +3115
woensdag 13 maart 2019 om 17:40
Klopt.
Vind ik leuk
Romo +1397
woensdag 13 maart 2019 om 08:58
Hebben ook allebei int centrum gespeeld hoor!
Vind ik leuk
Gyrosregime +2785
dinsdag 12 maart 2019 om 19:19
Maar het goede nieuws is dat hij nu nog meer tijd heeft om met zijn haartjes te spelen..
Vind ik leuk
Weisweiler +120
dinsdag 12 maart 2019 om 19:20
Helaas is het zo dat St. Just Feyenoord moet missen. Blijkt toch een wat matige speler te zijn.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2259
dinsdag 12 maart 2019 om 19:22
Wat een slapjanus joh, hij doet volgens mij aan kamasutra naast zn job.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:25
Heeft hij genoeg tijd om zijn haardracht opties te wikken en wegen voor dit jaar. 😜
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 19:26]
Vind ik leuk
Kaar +3115
dinsdag 12 maart 2019 om 19:30
Man van glas 😏
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:41
Tjee, alweer.... die heeft ook een pech zeg. Hoewel ik het geen hoogvlieger vind, is het voor hem wel vervelend steeds.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
dinsdag 12 maart 2019 om 19:46
man van glas,helaas
Vind ik leuk
Jayjayajax +1321
dinsdag 12 maart 2019 om 19:47
Wie?
Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
dinsdag 12 maart 2019 om 20:01
Heel rustig laten genezen die jongen, een jaar of 2 revalideren en Feijenoord is beter af.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
dinsdag 12 maart 2019 om 20:36
Sterkte, Jerry!
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
dinsdag 12 maart 2019 om 20:46
Dikke miskoop.

Seizoen is toch voorbij.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 03:53
Dat zeg ik net ook! En dan noem je mij een onruststoker?! Hoe dan?? 🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
Hazelnoot +94
dinsdag 12 maart 2019 om 21:50
Mis je weinig aan.
Vind ik leuk
Andone +236
dinsdag 12 maart 2019 om 23:19
Zo jammer dat er mensen worden toegelaten die alleen maar lopen te zieken en niet inhoudelijk kunnen reageren.
@vp, zouden jullie hiervoor een soort filter op kunnen zetten?
Vind ik leuk
Akela +165
dinsdag 12 maart 2019 om 23:40
Hopelijk een week of 12 en lozen komende zomer. Kan het niveau gewoon niet aan ook.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:07
Of hij heeft een pijngrens van 0,0 of zn lichaam is niet geschikt voor topsport! En dan roepen dat ie uitkijkt naar Stam, met die mentaliteit zit je elke week op de bank, vervelende arrogante gozer! Voor die elf miljoen die werd geboden had v geel ze er vd Heijden gratis bij moeten geven!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws