'Van Bommel zegt direct waar het op staat. Dat is lastig voor een Latijnse jongen'

'Van Bommel zegt direct waar het op staat. Dat is lastig voor een Latijnse jongen'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 12:18wo 13-03-2019 om 12:18

PSV-bankzitter Erick Gutiérrez moet zich nog aanpassen aan de wensen én de aanpak van trainer Mark van Bommel. Dat denkt de Mexicaanse journalist Daniel Reyes, die de situatie van 'Guti' in Eindhoven op de voet volgt. 

Zomeraankoop Gutiérrez is momenteel geen basisspeler onder Van Bommel. Reyes heeft het idee dat de middenvelder 'niet gewend is' aan de (directe) aanpak van de coach. "Guti is een middenvelder die van nature inzakt tussen de centrale verdedigers. Maar het idee van Van Bommel is, dat de middenvelders ook daadwerkelijk op het middenveld blijven staan", tekent Omroep Brabant op uit de mond van de reporter.

"Dat is een aanpassing die hij nu aan het maken is, maar dat is tot op heden nog niet gelukt. In Mexico zijn we niet zo direct. Van Bommel is eerlijk en zegt direct waar het op staat. Dat is lastig voor een Latijnse jongen."

Ook het tempo in de Eredivisie lijkt een probleem voor de PSV-aanwinst, ziet Reyes. "Het lijkt er op dat hij die aanpassing ook nog moet maken. Maar hij werkt echt keihard. Hij weet dat hij bepaalde dingen nog moet verbeteren, maar gun hem de tijd."

Afgelopen zomer betaalde PSV naar verluidt zo'n zes miljoen euro voor Gutiérrez. Dit seizoen stond de 23-jarige international van Mexico vier keer in de basis in de Eredivisie. Hij viel acht keer in. 

Poll

Gaat Guti slagen in Eindhoven?

(2024 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 12:26
Ik wil hem wel even direct aanpakken
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:32
Gewoon een miskoop net als Romero, kan gebeuren!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:44
18 miljoen weggegooid PSV! Lekker bezig..😀
Vind ik leuk
RVB AFCA +14535
woensdag 13 maart 2019 om 12:48
Wij zitten met een Labyad van 7 miljoen opgescheept. Dan kan je beter een Guti van 6 miljoen aantrekken!
Vind ik leuk
Rabarber +4344
woensdag 13 maart 2019 om 12:56
7 miljoen die Overmars toevallig nog achterin z'n auto vond waarschijnlijk. Wisselgeld voor Ajax.
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 13:14
Alleen om die reden krijgt nederland steeds meer een hekel aan Ajcieden. Ja ook voor Ajax is het gewoon veel geld :)
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 13:21
Dat valt vanaf deze zomer wel mee.
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:03
klopt maar een paar van zulke miskopen kan het wel de verkeerde kant op draaien. Labyad 7 miljoen, bande 8 miljoen, Mallagan 9 miljoen is allemaal bij elkaar erg veel geld... Zolang je CL blijft spelen kom je er mee weg..
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:10
Welke miskopen? Labyad kwam voor de breedte, Bandé is geblesseerd, maar dat is pech en zegt nog niks en Magallan kwam in januari met het oog op de zomer. Bandés blessure was onvoorzien, maar voor zover ik weet gaat hij straks weer voetballen.
Daarnaast is dat samen 24 miljoen, dus dat bedrag kun je 3x uitgeven van alleen al de transfersom van Frenkie. Los van CL inkomsten en andere transfers.

Vandaar dat ik denk dat 7 miljoen deze zomer voor Ajax niet heel veel is.
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:14
ik vraag mij af of het wel goedbeleid is
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:14
Of wat goed beleid is?
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:15
7 miljoen uitgeven voor middelmaat
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:20
Als ik die zin lees zou ik denken 'nee, geen goed beleid'.
Alleen slaat die zin in mijn ogen absoluut niet op Labyad en zou ik vooral kijken naar een breder plaatje en niet puur focussen op dat jij 7 miljoen veel geld vindt.
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:23
wat mij vooral opvalt is dat ajax erg veel betaald voor spelers (op tadic na ;)) Blind veelste veel voor betaald, Bande, Mallegan en labyad ook..
en dit is iets strctureels want voor die back bij heerenveen en sinkgraven is ook veelste veel betaald.
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:29
Ik vind dit een beetje een vaag verhaal als ik heel eerlijk ben.
Je noemt een paar spelers op die nog niet geslaagd zijn, waarvan dus 3 volgens jou 'miskopen' terwijl dat nergens op slaat.
Blind was te duur, klopt, maar we wilden hem op dat moment hebben en dat is vrij slecht voor je onderhandelingspositie. Dan is het mooi dat je geld hebt en je een hele goede speler voor de eredivisie terug kan halen.
Als Brands dat voor jullie had gedaan had ik het ook een topdeal gevonden.
En die back bij Heerenveen en Sinkgraven, ja leuk.
Waar zijn alle spelers waar niet teveel voor is betaald?
Ziyech, Onana, Frenkie, Neres, Sanchez, Milik, Dolberg, Huntelaar?
Ik bedoel, ik kan ook bij PSV alle miskopen opnoemen en zeggen 'kijk ze betalen altijd teveel', maar dat slaat ook nergens op.

Daarnaast was Labyad toen Ajax hem haalde de beste speler onder de topclubs. Lijkt mij een prima speler om in je selectie te hebben als de trainer die hem vrij goed kent nog groeimogelijkheden ziet.
Dat hij 7 miljoen kost, ja, als je het hebt, moet je het dan niet uitgeven omdat Korm het veel vindt?
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:31
hahaha laat maar zitten, wij zien het compleet anders, prima!
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:32
Ik snap gewoon niet hoe je tot die conclusies kunt komen.
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:34
omdat ik vind dat ajax meer dan de hoofdprijs betaald voor spelers :)
is mijn mening, jij heb een andere mening, prima toch?
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:37
die conclusie is je mening. Ik snap juist niet hoe je daarbij komt, maar daar komen we zo ook niet uit denk ik.
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:42
heb net een rijtje opgenoemd toch, Mensen in belgie vertellen dat ajax bande ook voor 5 miljoen konden oppikken en een Zabyad het zelfde. Brazilie lachen ze nog om het bedrag voor mallegan. jeugd spelers voor een hoger bedrag halen geeft niet zoveel risico's met zich mee. maar versterkingen voor het eerste moeten versterkingen zijn die er gelijk staan.

maar wij komen hier niet uit omdat teksten op meerdere manieren opgevat kunnen worden en ik geen zin heb om hele lange teksten te schrijven. straks wordt weer het 1 en ander uit het verband gerukt terwijl ik dat zo niet bedoelde. ik zie constateer iets en daar ben jij het niet mee eens, prima.. en door :)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 14:44]
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:46
Ja, maar een heel selectief rijtje. Alleen de miskopen opnoemen en zeggen 'ze betalen altijd teveel' slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Oke, dus Overmars kan niet onderhandelen ofzo? Dat lijkt mij echt heel onwaarschijnlijk.
Overigens komt Magallan uit Argentinië.
Ik denk dat Ajax zelf mag bepalen wat ze van hun spelers verwachten, denk je niet?
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:49
tuurlijk mogen ze dat, maar zoals ik aangaf worden er wel in die landen gezegd dat ajax te veel heeft betaald.. maar ik kan er nog meer op noemen hoor, ik dacht ik hou het bij recente aankopen :)
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:51
Maar je snapt niet dat door alleen miskopen te bekijken je een heel vertekend beeld krijgt waarin een club sowieso altijd teveel betaald?
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:53
misschien was ik ongelukkig in mijn uitspraken over miskopen. Mallegan en Bande kan ik geen miskopen noemen omdat ze nog geen kans hebben gekregen, maar de geluiden dat ajax daar te veel voor heeft betaald zijn er wel. Zelfde geldt voor blind wat ik wel een goede aanwinst vind :)
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:55
Ik blijf het echt heel raar vinden om puur op basis daarvan te zeggen dat we zo vaak teveel betalen.
Vind ik leuk
Korm +39896
donderdag 14 maart 2019 om 07:59
we gaan het mee maken ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:39
Je kan het ook zo zien: “men vraagt Ajax altijd de hoofdprijs voor haar spelers”.
En Ajax kan het op dit moment betalen, dus krijg je dat vaker.

😉
Vind ik leuk
Goo..Jari! +146
woensdag 13 maart 2019 om 14:34
Hoe kun je nu al over Bande en Magallan oordelen? Bande heeft nog geen wedstrijd gespeeld en Magallan 1.
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:36
ik ga er vanuit van de mening van mensen die er verstand van hebben. In brazilie hoor je veel geluiden dat ze het veel geld vinden voor deze verdediger. In belgie knijpen ze ook hun handen dicht met het bedrag voor Bande, volgens de kenners is Bande helemaal niet zo goed..
Vind ik leuk
Goo..Jari! +146
woensdag 13 maart 2019 om 14:39
iemand met verstand of kennis is natuurlijk weer wat anders. En of Magallan te duur is geweest dat moet gewoon nog blijken. Maar om hem na 1 wedstrijd af te schrijven dat snap ik dan alleen gewoon niet.
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:40
is niet na 1 wedstrijd toch? ik heb nog geen goede indruk gehad van hem. laat ik het zo zeggen, Ajax kon hem ook voor minder halen maar moesten wel snel toehappen omdat Wober weg ging.
Vind ik leuk
Goo..Jari! +146
woensdag 13 maart 2019 om 14:44
Ach in dat geval. Wober geloof voor 10 verkocht en voor 5 gekocht. 9 - 5. Is Magallan 4 miljoen. Hehe ach joh.. we gaan zien hoe het gaat lopen. Denk dat het vanaf de zijlijn heel makkelijk is om te roepen of iemand te duur is. Je ziet in ieder geval bij elke club dat er toch wel regelmatig spelers tussen zitten die achteraf te duur waren. Daarentegen zijn er ook weer voldoende spelers die achteraf wellicht heel goedkoop waren. F. de Jong, Tagliafico etc.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 14:44]
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:47
iets andere cijfers, ajax heeft hem voor 8 gekocht en 10 verkocht :)

maar zoals je zegt is het, de ene is duur de andere niet :)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 14:48]
Vind ik leuk
Goo..Jari! +146
woensdag 13 maart 2019 om 14:49
hehe oke.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 15:43
Korm, hij (Magallan) was nu goedkoper als van de zomer het geval zou zijn geweest.
En Wöber ging juist omdat Ajax Magallan aantrok en Wöber de kans op speeltijd zag slinken.

Het kan best dat ze voor Bandé meer hebben betaalt als dat noodzakelijk was, maar 1. dat hoort erbij nu Ajax veel geld heeft en 2. Als ze het niet doen Bailey, Lainez en Richarlison is het ook weer niet goed.

Gezien de aankopen en resultaten is er gewoon weinig aan te merken op het beleid van Ajax.
Dat wil niet zeggen dat we allemaal onze eigen ideeën (mogen) hebben over hoe het anders zou kunnen.
We moeten het echter wel eerlijk bekijken en dat is niet zoals jij het nu brengt.

Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:52
Welke kenners?
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:54
de scouts, trainer, analisten die in het buitenland zitten.

google ff dan vind je er genoeg artikelen over :)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 14:54]
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:55
De Nederlandse analisten zagen het niet zitten in Neres.
Dan zou ik eerder zeggen dat onze scouts de kenners zijn.
Vind ik leuk
Korm +39896
donderdag 14 maart 2019 om 07:59
dat is ook niet helemaal waar wat je zegt ;-)
want dat waren de journalisten.
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
donderdag 14 maart 2019 om 09:51
Ronald de Boer is toch analist?
Vind ik leuk
Korm +39896
donderdag 14 maart 2019 om 10:13
zeker, die had het dus gezegd neem ik aan? ;)
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
woensdag 13 maart 2019 om 14:41
Wat maken de Ajacieden zich weer lekker druk over PSV. Ajax is één broednest van miskopen. De hele eredivisie loopt vol met Ajax mislukkingen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:43
Leuk dat je het hebt over Ajacieden die zich druk maken over PSV en je het vervolgens alleen maar over Ajax kunt hebben. Heel indrukwekkend.
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
woensdag 13 maart 2019 om 14:46
Heel Ajax lijkt leeg te lopen. Nu weer Tadic. Ja, wie wil er ook bij Ajax spelen. Ze komen alleen om een transfer binnen te harken. Clubliefde is niet te koop!
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:49
Leuk, PSV'ers die het alleen maar over Ajax kunnen hebben.
Vind ik leuk
Basik013 +719
woensdag 13 maart 2019 om 15:16
Tadic? , die zegt juist dat hij 100 procent blijft ?
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 16:54
Die van psv komen zelfs daar niet voor in aanmerking..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:17
Als je Bande niet afschrijft, dan kan je dat bij Romero ook niet doen! Bovendien vind ik Romero een groter talent dan Bande!
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:18
Oke! Volgens mij schrijf ik Romero nergens af! Hou op met mij verantwoordelijk houden voor wat iemand anders zegt!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:36
SOrry had je even verward met iemand hierboven, je hebt gelijk!
Vind ik leuk
appeltje +3623
woensdag 13 maart 2019 om 14:30
Die vergelijking slaat nergens is. Bandé is langdurig geblesseerd omdat een of andere debiel zijn been doormidden heeft getrapt in een oefenwedstrijd. PSV kocht Romero toen hij al geblesseerd was. Die blessure heeft hem een half jaar aan de kant gehouden. Hij raakt om de haverklap opnieuw geblesseerd, als hij al fit is. Dat is echt geen toeval meer.

Als je Bandé met iemand moet vergelijken, doe dat dan met Ryan Thomas. Die heeft er trouwens ook al veel uitgelegen met blessures bij PEC. Bandé heeft voor zover bekend helemaal geen geschiedenis met blessures.
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:33
Voor afgelopen seizoen is er natuurlijk ook vrij weinig bekend over Bandé.
Vind ik leuk
appeltje +3623
woensdag 13 maart 2019 om 14:36
Klopt. Maar hij was pas 18 toen hij naar Mechelen vertrok. We weten ook niet wat Thomas allemaal voor blessures heeft gehad toen hij op z'n 18e naar PEC kwam. Vent is nu alweer 24.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 14:37]
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:38
Klopt, maar Thomas heb je al jaren gezien. Misschien was Bandé nog vaker geblesseerd. Of ik onderschat je en jij volgt Burkina Faso op de voet.
Vind ik leuk
appeltje +3623
woensdag 13 maart 2019 om 14:48
Bandé is veel jonger dan Thomas. Voor hun 18e is er nauwelijks iets bekend. Ik volg Nieuw-Zeeland ook niet op de voet.
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:50
Volgens mij speelt Roly Bonevacia daar.
Vind ik leuk
appeltje +3623
woensdag 13 maart 2019 om 14:57
Sydney is Australië volgens mij ;p

Er spelen geen Nederlanders op dit moment in Nieuw-Zeeland. Behalve Matt Cunneen, maar die kent niemand (en terecht).
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 14:59]
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 14:59
Oh, ja, hij is verhuisd. Ik volg hem ook niet echt :p
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 15:01
Dat heb je snel gevonden.
Vind ik leuk
appeltje +3623
woensdag 13 maart 2019 om 15:10
Transfermarkt is een snoepjeswinkel als je alle features weet ;)

Transfermarkt.com. Advanced player search (vergrootglas met plusje).Onder personal data, citizenship: Netherlands. Onder player data, active for a club from: New-Zealand. Send search. A wild Matt Cunneen appears.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 15:10]
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 15:15
Heel geinig. Bedankt voor de tip.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:38
In dat opzicht zijn ze inderdaad niet te vergelijken, maar ze zijn beide wel langdurig geblesseerd. Voordat Romero naar PSV kwam was hij bijna nooit geblesseerd, nu opeens wel. Dat is natuurlijk heel veel pech, maar hij gaat ooit wel langdurig kunnen spelen! Het gaat er mij meer om dat veel mensen Romero afschrijven terwijl hij nog bijna niks gespeeld heeft, net als Bande. Dat vind ik raar
Vind ik leuk
appeltje +3623
woensdag 13 maart 2019 om 15:07
Romero is helemaal niet langdurig geblesseerd. De verwachting periode is 6 weken. Probleem met Romero is dat hij bijna alleen fit als hij voor Argentinië O20 moet spelen. Als hij al niet geblesseerd is, is de kans groot dat hij alsnog niet fit genoeg is om te spelen. Misschien kan hij de trainingsintensiteit wel niet aan of zo.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:13
Nu niet, maar hiervoor is hij wel langdurig geblesseerd geweest bij PSV. Het is inderdaad vreemd dat hij bij Argentinie wel zijn minuten kan maken en niet geblesseerd raakt. Misschien is het een foute keuze van de medische staf geweest om hem daar te laten spelen. Heb liever dat hij heel dit jaar niet speelt en tijdens het trainingskamp er gaat beginnen. Nu moet je weer van voor af aan beginnen.
Vind ik leuk
appeltje +3623
woensdag 13 maart 2019 om 17:21
Tja, we zullen zien. Hij zal volgend jaar de concurrentie met Lammers aan moeten gaan. En dat verliest hij denk ik. Zou me niet verbazen als hij volgend seizoen wordt uitgeleend aan een Argentijnse club.
Vind ik leuk
Basik013 +719
woensdag 13 maart 2019 om 15:12
Romero is tog ook alleen maar gebleseerd sinds hij bij psv is , dus kan je hem tegen bande wegstrepen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 15:15
Dat vind ik geen manier van spelers beoordelen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:28
In Belgie is niemand maar dan ook helemaal niemand onder de indruk van Bande.
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
woensdag 13 maart 2019 om 17:50
oke
Vind ik leuk
appeltje +3623
woensdag 13 maart 2019 om 14:20
Waarom zijn dat miskopen? Labyad kwam omdat verwacht werd dat Ziyech zou vertrekken. Bandé werd in zijn eerste oefenwedstrijd meteen doormidden geschopt en liep een zware blessure op. En Magallan is er pas 3 maanden. Heeft 1 goede en 1 slechte wedstrijd gespeeld terwijl hij nog totaal niet ingespeeld was. Daarop kun je hem niet beoordelen.

Cassierra en Orejuela, die zouden eerder onder de noemer miskopen vallen. Daarbij in de jeugd nogal wat falende buitenlandse talenten zoals Horvath, Schön, Ylätupa, Pasquali. Andere jeugdige miljoenenaankopen tonen minder potentie dan gedacht, zoals Jensen, Kühn en Danilo.

PSV heeft ook miskopen waar je niks meer over hoort. Zoals Laursen, alhoewel die het bij Jong PSV wel redelijk deed, maar kreeg verder geen kans. En als Bandé een miskoop is, dan is Thomas dat ook.
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:25
Thomas is zeker niet een aankoop waarvoor ik in mijn handjes staat te klappen. Romero heeft ook niks laten zien dus ook daar heb ik mijn vraagtekens bij maar het gaat over Ajax en niet over PSV :)
wordt wel moe van dat wat ik over ajax zegt ik altijd moet verantwoorden over PSV... gaat nergens over :)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 14:26]
Vind ik leuk
appeltje +3623
woensdag 13 maart 2019 om 14:35
Om het in perspectief te plaatsen. En ik ben gewend vergelijkingen tussen Ajax en PSV te maken want ik woon in Eindhoven ;)
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:36
ben je 1 van de uitzonderingen...
Vind ik leuk
appeltje +3623
woensdag 13 maart 2019 om 14:43
Wat bedoel je?
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:46
die het om die reden vergelijkt wat ik een goede reden vind. de meeste hier willen een wedstrijdje verpissen doen als je kritiek levert, dat mag hier namelijk niet zo ;)
Vind ik leuk
appeltje +3623
woensdag 13 maart 2019 om 14:57
Oh, ik noem eerst 9 potentiële miskopen van Ajax op. Dacht dat ik dan wel wat krediet had opgebouwd om ook een aanmerking op aanwinsten van PSV te mogen doen.

Ik durf te wedden dat ik meer van PSV weet dan de gemiddelde PSV supporter. Vind dat wel jammer, dat er minder mensen bij PSV geïnteresseerd in de jeugd zijn dan bij Ajax. Terwijl er nu echt goede talenten rondlopen zoals Aboukhlal, Ihattaren, Madueke, Daniels, Gakpo, etcetera
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:06
7 miljoen is voor Ajax peanuts.
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:14
toch zonde van het geld
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:15
Ja.
Vind ik leuk
voebtalie +2320
woensdag 13 maart 2019 om 16:32
Niet echt meer. Ajax heeft zoveel geld dat ze van gekheid niet meer weten wat er mee te doen. Vanaf de zomer ongeveer 400 miljoen op de rekening.
Vind ik leuk
74ratje +702
woensdag 13 maart 2019 om 13:29
Dan heeft ie vast ook nog ergens een verdwaalde kampioensschaal liggen.
Vind ik leuk
RenW +4133
woensdag 13 maart 2019 om 14:00
33 zelfs
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:25
En nog iets meer dan PSV ook buiten de EC1 en CL bekers ligt er ook nog UEFA cup bekers en een Jaarbeursbeker verrek wereldbekers zijn er ook nog.
Vind ik leuk
74ratje +702
woensdag 13 maart 2019 om 15:01
Je vergeet John's fruits halen. Ik zal je wel helpen hoor.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:16
Hopelijk win jij de loterij nooit. Ondanks dat ajax veel geld heeft, betekent het niet dat het niet erg is als je een miskoop hebt van 7 miljoen. Je kan het je wel makkelijker veroorloven, maar het is nog steeds slecht. Jouw redenatie slaat dan ook nergens op.
Vind ik leuk
Youri99 +10451
woensdag 13 maart 2019 om 12:59
Ik zie Labyad nog niet zo zeer als weggegooid geld, ideale 12e man en heeft over 1 of 2 jaar ook nog wel enige restwaarde.

Hassane Bande voor 8 Miljoen zie ik eerder als een hele rare aankoop. Nou is hij natuurlijk langdurig geblesseerd geraakt maar hij was het laatste halve seizoen in België gewoon heel beperkt.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:20
Hij ging minder spelen door Ajax was met zijn gedachten al weg bij Mechelen, in zijn eerste wedstrijd bij Ajax tegen een Belgische club breekt hij zijn kuitbeen en dacht een gebroken enkel....duurt even voordat je weer op het veld staat dan
Vind ik leuk
dhrwobo +43963
woensdag 13 maart 2019 om 13:14
Respect, eindelijk een normale reactie vanuit een Ajax-supporter. Wat word ik toch moe van die reacties ervoor.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:09
Iedereen dacht ook Neres verkopen voor 43 en Lainez halen na Real denkt iedereen Neres moet je nooit verkopen en altijd opstellen.

PSV moet ook afscheid nemen van Hendrix en Pereiro en verder gaan met de jeugd .
Vind ik leuk
Korm +39896
woensdag 13 maart 2019 om 14:15
zeker mee eens!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:15
Weet ik niet.

Maher
Guti
Ramselaar
Romero
en Lozano brengt niet zoveel op als waar men op hoopt.

Vind ik leuk
dhrwobo +43963
woensdag 13 maart 2019 om 13:30
Sinkgraven
Labyad
Orejuela
Magallan
Dolberg

Zo kan je van iedere club wel een lijstje opsommen van jongens die het niet goed doen of hebben gedaan...

Dolberg zou 50 miljoen opleverne, net zoals Lozano... beiden doen het niet echt lekker dit seizoen. En nu? Of praat je liever alleen maar over je eigen cluppie....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:34
Dolberg is meer dan goed genoeg
Magallán ook
Sinkgraven is gehaald als middenvelder aar er liepen betere raakte geblesseerd als linksback en kom nu tekort omdat hij niet is mee gegroeid naar een hoger niveau en Labyad is nog maar afwachten
Vind ik leuk
dhrwobo +43963
woensdag 13 maart 2019 om 13:43
Waarom ga jij de situatie Sinkgraven verdedigen (andere positie, blessures, niet meegegroeid bla bla bla) als je wel spelers als Romero en Ramselaar als miskoop bestempeld. Over hen kan je toch exact hetzelfde zeggen? Je meet met 2 maten vriend... ben eens objectief en eerlijk ongeacht welke club.. bah bah
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:45
Sinkgraven raakt geblesseerd door een overtreding en Romero door zijn gestel, Ramselaar komt tekort dus zijn het miskopen.
Vind ik leuk
jari11 +3399
woensdag 13 maart 2019 om 13:35
Magallan schrijf je een beetje vroeg af, dat snap je zelf ook wel toch?
Dolberg is in mijn ogen geen miskoop, en heeft ook niet heel veel gekost. De rest ben ik het wel mee eens.
Vind ik leuk
dhrwobo +43963
woensdag 13 maart 2019 om 13:41
Ik zet Magallan erbij omdat hij net zoals Romero pas kort bij de club is. En ondanks het blessureleed is het nu al te vroeg om ook Romero af te schrijven.

En ik zeg ook niet dat Dolberg een miskoop was, maar wel dat hij minder oplevert dan gedacht, zoals gekleurde bril over Lozano zegt....

Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:48
Romero kort bij PSV? Anderhalf is jaar is inderdaad kort en zijn blessure zorgt ervoor dat hij nog minimaal 6 maanden aan de kant staat, Magallán is nog geen twee maand speler van Ajax.

Lozano is een blind paard denkt alleen aan Lozano, waarom zou hij nu op de banken zitten denk jij?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:55
Dolberg 270.000 euro, duurste aankoop ooit😎
En nog steeds willen diverse clubs miljoenen betalen.
Vind ik leuk
Goo..Jari! +146
woensdag 13 maart 2019 om 14:48
Dolberg hebben ze voor 350.000 gekocht hoor. Die wordt altijd wel met winst verkocht, dus haal die maar uit het je rijtje ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:50
en dat zeg jij ,iemand die geen verstand van het spelletje heeft , zet even een donkere bril op maar wel glazen er in doen hoor jochie , gekleurde bril ook weer zo een naam die nergens op slaat !!!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:59
Geen verstand van voetbal? Moet er heel hard om lachen ouwe, waarom staat wel ergens op de site.
Vind ik leuk
JaJa PSV +594
woensdag 13 maart 2019 om 12:56
Magallan...9mio
Labyad...7mio
Bande...
Kan de lijst nog langer maken .
Vind ik leuk
Rabarber +4344
woensdag 13 maart 2019 om 12:58
Ga maar door hoor, van zulke kleine bedragen schrikt niemand in Amsterdam. De gemeente Eindhoven daarintegen....
Vind ik leuk
Artikia +164
woensdag 13 maart 2019 om 13:13
De gemeente Eindhoven is alleen maar beter geworden van de deal met PSV, dus ik denk niet dat die schrikken.
Vind ik leuk
dhrwobo +43963
woensdag 13 maart 2019 om 13:31
Rabarber kan alleen goedkoop scoren, gebaseerd op onzinverhalen over gemeentes enz.. wanneer het hem goed uit komt.... Rabarber is één van de vele Ajax-supporters die er, net zoals veel moderators hier, op kickt om vooral bezig te zijn met de negatieve verhalen over PSV. Kicken man... zielige nepsupporters.
Vind ik leuk
Molletje +2644
woensdag 13 maart 2019 om 13:41
Dat je jezelf serieus neemt.

Maar noem mij 1 trainer op die 2 geblesseerde spelers (Magallan en Bandé) opstelt en tegelijkertijd 2 van zijn beste spelers (Ziyech of Tadic) niet opstelt ten faveure van Labyad.
Vind ik leuk
dhrwobo +43963
woensdag 13 maart 2019 om 13:45
Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom dat Ajacieden hier de 'miskopen' van PSV bespreken.... waar vele miljoenen mee gemoeid zijn. Mag hij dan niet de Ajax-'miskopen' benoemen soms?
Vind ik leuk
Molletje +2644
woensdag 13 maart 2019 om 13:57
Volgens mij reageer ik op zijn reactie en gaat het MIJ dus daarom. Net als dat het hem om de reactie gaat waar hij op reageert.

Maar als je dan miskopen wilt noemen, noem dan op zijn minst miskopen op en niet spelers die of het hele seizoen al geblesseerd zijn (Bandé) of 1 wedstrijd hebben gespeeld en geblesseerd zijn (Magallan), of spelers die niet spelen omdat er op zijn positie iemand staat die beter is (Labyad).

Maar dan voor jou de vraag.

Als ik dan de opmerking maak: "Dat je jezelf serieus neemt".

Zeg ik daarmee, dat hij niets mag zeggen? Zeg ik daarmee dat ik het met de Ajacieden die spelers van PSV benoemen eens ben? Of kan ik het daar ook mee oneens zijn?

Om het laatste vast te benoemen voor je.. Ja, daar ben ik het ook mee oneens, want Romero is continue geblesseerd, Guti heeft de pech dat het elftal goed draaide voor de winterstop en er nu een gigantisch talent uit de jeugdopleiding is doorgebroken.
Vind ik leuk
Artikia +164
woensdag 13 maart 2019 om 13:55
Dat is toch hetzelfde als bij PSV? Romero is geblesseerd. Guti speelt niet omdat hij nog niet brengt wat Hendrix brengt. Nou klinkt dat niet al te positief, maar het is toch wel duidelijk dat Guti voetballend een stuk beter is dan Hendrix.
Vind ik leuk
Molletje +2644
woensdag 13 maart 2019 om 14:00
Dus als ik het niet eens ben met de reactie van JaJaPSV

Wil dat meteen zeggen dat ik het wel eens ben met de Ajacieden die Romero en Guti miskopen noemen?
Vind ik leuk
Artikia +164
donderdag 14 maart 2019 om 10:16
In die context wel ja. "JaJa PSV" reageerde namelijk op iemand die vond dat PSV 18 miljoen heeft weggegooid met Guti en Romero. Dus nam hij die spelers van Ajax als voorbeeld, die in een vergelijkbare situatie zitten. Vervolgens leg jij uit waarom zij geen miskopen zijn. Ik reageer dan op jou met de vraag hoe dat verschilt van die 18 miljoen die PSV "weggegooid" heeft, waar het gesprek mee begon.

Het is duidelijk uit je andere reactie dat je die context miste en alleen reageerde op JaJaPSV, dus fair enough. Maar vandaar mijn reactie :)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:28
Maher
Ramselaar
Guti
Romero

40 miljoen geld dat beter besteed had moeten worden.

Ajax, denkt bij 40 miljoen dat repareren we wel met de volgende transfer van 80 miljoen.
Vind ik leuk
B H +320
woensdag 13 maart 2019 om 13:50
Wat kostte Magallan en Bande dan? Of bedoel je dat niet?
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
woensdag 13 maart 2019 om 12:55
Waar baseer je dit eigenlijk op elke zuid Amerikaanse voetballer heeft aanpassing nodig zie ook Neres vorig seizoen.

Guti moet zich richten op volgend seizoen en Romero heeft een zeer ongewild pech jaar gehad qua blessures maar om hem dan af te serveren is wel heel erg kort door de bocht.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:11
Neres was vorig jaar mvp bij Ajax met 14 goals en 11 assists. Het jaar daarvoor 8 gespeeld 3 goals en 1 assist. Neres heeft dat wel degelijk minder gehad. Ik denk ook als van bommel hem meer minuten laat spelen hij ook gewoon sneller gewend raakt. Al snap ik met de titelrace dat het niet zo lekker uitkomt en hij liever op hendrix terugvalt.
Vind ik leuk
Artikia +164
woensdag 13 maart 2019 om 13:16
Dat eerste halve seizoen werd hij ook door een hoop mensen afgeserveerd. Die 3 goals en 1 assist zeggen ook niet veel, aangezien Gutierrez al 3 goals en 4 assists heeft. Grootste probleem is gewoon dat Guti geen echte 10 is, en geen echte controleur. En die hebben we nou juist nodig op het moment.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:18
Dat is waar, ik hoop dat hij het gaat redden. Eerste wedstrijden zagen er goed uit.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
woensdag 13 maart 2019 om 13:45
Ik ben het volledig met je eens dan van Bommel hem meer moet laten spelen en eerlijk gezegd zal het verschil niet zijn met of zonder Hendrix
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:13
Guti is een spelbepaler Neres niet dus die vergelijking loopt al mank en wat Romero betreft, die komt met overgewicht en is ondertussen al 2 jaar lang geblesseerd.

Net als Sinkgraven, talent is niet voldoende als het gestel niet meewerkt.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
woensdag 13 maart 2019 om 13:53
Romero is vorig jaar winterstop erbij gekomen, dus twee jaar klopt al niet
En om nu te zeggen overgewicht is wel heel makkelijk
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:56
In november zou eerst naar Ajax of Dortmund.
Vind ik leuk
Chucky +872
woensdag 13 maart 2019 om 13:40
Bandeeeee...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:44
Die raakt geblesseerd na een idiote overtreding Romero raakt geblesseerd door zichzelf.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:26
Het tempo in de eredivisie ligt ook erg hoog 😂😂😂
Vind ik leuk
just relax +374
woensdag 13 maart 2019 om 12:28
Daarom moeten aangekochte spelers bij Ajax altijd een jaar wennen toch?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:31
Jonge spelers worden idd vaak eerst bij jong Ajax gestald, heeft meer met het aanleren van de Ajax speelstijl te maken dan met het " hoge tempo " in de eredivisie!
Vind ik leuk
Jan Nijhof +641
woensdag 13 maart 2019 om 12:58
Guti begon zo goed. Direct een prachtige verre pass op Lozano. Toonde inzicht, balgevoel, interessant samenspel. Waarom gaat het dan mis?
Vind ik leuk
Dani82 +3252
woensdag 13 maart 2019 om 13:14
Dat staat er toch... hij moet wennen aan het tempo van de eredivisie.. met andere woorden ze hadden beter melvin platje of van de pavert kunnen halen. Die zijn al aan dat tempo gewend ;)
Vind ik leuk
Jan Nijhof +641
woensdag 13 maart 2019 om 17:06
Als je zo passt, waaruit gescoord wordt, waar heb je dan tempo nodig? Of was dat dan incidenteel beginnersgeluk?
Vind ik leuk
Dani82 +3252
woensdag 13 maart 2019 om 17:58
Ik heb geen idee.. bommeltje houd hem aan de kant omdat hij onder andere moet wennen aan het tempo. Dat staat er dus dat weet ik er van.
Jou vragen kan ik niet beantwoorden, want daarover kan ik niks terug vinden in het artikel ;-)
Vind ik leuk
Jan Nijhof +641
donderdag 14 maart 2019 om 05:42
Ik zou denken dat je went aan het tempo door te spelen.
Vind ik leuk
Dani82 +3252
woensdag 13 maart 2019 om 13:13
😂😂 ik vroeg me al af of niemand dat gelezen had.
Hij moet wennen aan het tempo in de eredivisie🤣🤣
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:27
Van Bommel trapt ze helemaal kapot met facts and logic, soort Ben Shapiro.
Vind ik leuk
Mosquito +21852
woensdag 13 maart 2019 om 12:37
Nee, Ben Shapiro is een miesgasser.
Vind ik leuk
The Iceman +16327
woensdag 13 maart 2019 om 12:39
Van Bommel DESTROYS Guti with advice and criticism.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:15
Wat is een miesgasser?
Vind ik leuk
The Iceman +16327
woensdag 13 maart 2019 om 12:37
Okay, this is epic.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:27
Geduld is een schone zaak.
Vind ik leuk
El Cazador +8939
woensdag 13 maart 2019 om 12:28
Word niks daar, pure kapitaal vernietiging. Foute gok van Brands, foutje bedankt
Vind ik leuk
Roeptoeter +15764
woensdag 13 maart 2019 om 12:30
Brands was toen al weg. Deze aankoop is van John de Jong.
Vind ik leuk
Benniewies +5385
woensdag 13 maart 2019 om 12:33
Wel de aankoop, maar Brands wilde hem vorig winter ook binnen halen
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:36
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat het in ieder geval geen aankoop van van Bommelis ....
Vind ik leuk
Roeptoeter +15764
woensdag 13 maart 2019 om 12:28
Hoe gaat het met het herstel van die jongen van PEC. Ben even zijn naam kwijt. Als die weer fit is, gaan dan de kansen van Guti verder slinken of verschillende posities?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:30
Thomas.Ryan.
Vind ik leuk
LIO7 +1775
woensdag 13 maart 2019 om 12:29
Die jongen is net een paar maanden in NL. Heeft nog iets meer tijd nodig. Lijkt me niet meer dan normaal, toch?
Vind ik leuk
vierde-ster +4525
woensdag 13 maart 2019 om 12:31
Bij ajax hebben de zuidamerikaantjes ook aanpassing problemen en werden sommige ook pareltjes
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:32
Hoppa, volgende negatieve topic over PSV.
Zijn ze zó bang voor ons in Amsterdam ?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:34
Is toch niks negatiefs aan. Dit is een Mexicaan die probeert te begrijpen en uit te leggen waarom Guti niet speelt. Of mag dat niet gezegd worden?
Vind ik leuk
3Bier +14323
woensdag 13 maart 2019 om 12:46
Rustig maar jochie. komt vast straks wel weer een jubeltopic over Ihattaren.
Negatieve aandacht is ook aandacht. Laat zien dat PSV ook een topclub is (ja dat is echt zo). Alleen de supporters moeten dat nog beseffen lijkt wel.
Overigens is dit artikel niet negatief.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:17
Nee dat denk ik niet, maar het is niet meer dan normaal zo'n bericht als een speler aanpassingsproblemen heeft. Maar ik ben er van overtuigd dat hij het gaat redden. Psv gaat hem de tijd geven en dan gaat het goedkomen. Zijn eerste wedstrijden waren goed
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:27
Het zit erin, denk dat hij geduld moet hebben tot na de zomer. Dit seizoen nog wat invallen als er blessures of schorsingen zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:38
Hoe lang speelt die Neres nou bij die club uit Amsterdam waarvan ik de naam ff kwijt ben😀? Was al bijna afgeschreven en nu zeggen de media dat hij de grote mijnheer is.Het kan verkeren!
Vind ik leuk
RVB AFCA +14535
woensdag 13 maart 2019 om 12:45
" waarvan ik de naam ff kwijt ben "

Ach gossie toch, wat schattig, een volwassen persoon wat graag even weer kind wil zijn, jìj hebt een lolly verdiend knulletje.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
woensdag 13 maart 2019 om 12:42
het tempo in de eredisisie zou te hoog liggen, dacht dat we hier altijd in een slakkegang speelde.

als je dat al niet bij kunt houden. dan word het wel lastig ja
Vind ik leuk
mcmodd +27024
woensdag 13 maart 2019 om 12:45
Guti gaat wel slagen in Eindhoven schat ik zo in. Misschien moet hij in zijn aanpassingsproces nog wat meer ondersteuning krijgen? Heeft hij heimwee of iets dat daar op lijkt? In geval van heimwee is het beter hem weer naar zijn land terug te laten keren, dan wordt het ook niks.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:45
Guti is aan het einde van zijn Latijn 😋 hoezo Latijnse jongen? Is Mexicaan toch?!
Ben benieuwd hoelang hij nog nodig heeft.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
woensdag 13 maart 2019 om 13:06
Hij zou waarschijnlijk minder tijd nodig hebben dan een Neres
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:11
Hoezo nou Neres erbij halen?
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
woensdag 13 maart 2019 om 14:15
Om alleen even aan te geven dat Zuid Amerikaanse spelers gewoon meer tijd nodig hebben, geen negatieve bedoelingen erbij
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:20
Naar mijn mening heeft dit niks met deze topic te maken, en al zou het waar zijn dat zuid Amerikanen langer nodig hebben, dan nog is het per speler verschillend en kun je zulke aannames eigenlijk niet doen.
Ik zei niks verkeerds toch? Dus ook geen reden om in de verdediging te schieten...
Vind ik leuk
leozao +931
woensdag 13 maart 2019 om 12:45
De tijd zal het leren; het is in ieder geval geen instant succes.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:51
"Maar het idee van Van Bommel is, dat de middenvelders ook daadwerkelijk op het middenveld blijven staan"

Briljant. En de keepers zeker daadwerkelijk op goal? Spitsen daadwerkelijk in de voorhoede? Wat een strateeg, die Bommel
Vind ik leuk
Vrolijkje +2080
woensdag 13 maart 2019 om 12:55
Jongens uit dat werelddeel hebben allemaal meer aanpassingstijd nodig valt me op ..neres guti magallan..ronaldo Romario..moesten allemaal ff wennen.
Of het het tempo of speelstijl is geen idee.
Scandinavische jongens zijn daar veel beter in .
Maar om iemand gelijk een miskoop te noemen.
Neres is bv meer dan prima aangepast als ik em de laatste maanden zie voetballen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43325
woensdag 13 maart 2019 om 13:05
De man van: als je een garantie wilt moet je een wasmachine kopen. :))
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:17
Hij is niet alleen wissel speler, hij valt zelfs bijna nooit in, dat maakt het een stuk schrijnender.

En ja, als je zoiets simpels niet op kan pikken en daar al heel het seizoen moeite mee hebt hoe goed is die 23 jarige international dan eigenlijk?
Vind ik leuk
Stom +652
woensdag 13 maart 2019 om 13:35
Ik weet niet hoe het gaat met die Mexicaan die Ajax wilde hebben maar naar Betis is gegaan, maar die twee bij PSV hebben beide in hun eerste jaar aangetoond dat die clubvoorzitters in Mexico wel eens wat minder hoog van de toren mogen blazen over hoe goed hun talenten zijn en dat ze allemaal minimaal 15 miljoen waard zijn.

Lozano liet zich te vaak uit de tent lokken en pakte daardoor veel kaarten. Guti moet wennen aan het tempo. Dat terwijl de Eredivisie nog niet eens internationaal topniveau is...
Vind ik leuk
Jappy +104
woensdag 13 maart 2019 om 13:40
Hij moet met ihattarren en Romario een middenveld vormen vind ik.
Vind ik leuk
Metal +3073
woensdag 13 maart 2019 om 14:11
Geef die jongen de tijd. Hij heeft laten zien dat hij kan voetballen, dat hij een aanwinst kan zijn. Als Van Bommel hem details in zijn spel wil laten aanpassen en hij staat er open voor dan moet dat goedkomen. Het is ook de taak van een trainer om een speler beter te maken. Soms kan dat terwijl iemand basisspeler is, soms vergt het meer moeite en een andere aanpak. Hopelijk kan hij nog wat wedstrijden meepakken en staat hij er vanaf komend seizoen. Dit soort spelers kan het niveau van het team en de competitie omhoog helpen.
Ook Kalou/Suarez/Kiprich/Ronaldo/Romario heeft niet vanaf dag 1 alles gespeeld. Is toch aardig goed gekomen met die jongens
Vind ik leuk
JOJO +1795
woensdag 13 maart 2019 om 14:50
Misschien Guti eens in de verdediging proberen...
Met zijn overzicht en diepte pass, kan hij geweldig een balletje crossen van achteruit richting de snelle spelers voorin, of op het hoofd van Luuk. Nu Schwaab twijfelt over een nieuw contract misschien deze jongen eens proberen achterin.
Vind ik leuk
Buck Worrier +1506
woensdag 13 maart 2019 om 15:11
Zou wat voor Ajax zijn als Ziyech weggaat.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
woensdag 13 maart 2019 om 15:18
haha
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
woensdag 13 maart 2019 om 15:17
''Tempo van de Eredivisie'' haha Tweedewereldoorlog veteranen kunnen nog mee in het slakkentempo van de Eredivisie.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 15:17]
Vind ik leuk
Ultra-Mag +33
woensdag 13 maart 2019 om 15:25
Tegenwoordig is 6 miljoen prima voor een bankzitter met evt potentie. Wat zeuren we
Vind ik leuk
Cookee +12692
woensdag 13 maart 2019 om 18:12
Op basis van die ene bal zou ik het team al aanpassen.
Zonder Rosario en met Guti krijg je iets meer tegen,
maar met Guti maak je voor ook meer.
Stel die jongen nou gewoon op.
Vind ik leuk
Isakson +172
woensdag 13 maart 2019 om 18:27
Tja ik denk niet dat van Bommel vroeger Latijn heeft gehad. Kun tum nie kwellik nemuh.🤠
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws