Pover Ajax door het oog van de naald: Blind redt Amsterdammers in slotfase

Pover Ajax door het oog van de naald: Blind redt Amsterdammers in slotfase

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 20:27wo 13-03-2019 om 20:27

Een zeer pover Ajax is aan heel duur puntenverlies ontsnapt in de Eredivisie. De ploeg van trainer Erik ten Hag won in eigen huis nipt met 2-1 van PEC Zwolle, waardoor het verschil met koploper PSV weer twee punten bedraagt.

Ajax moest het in het inhaalduel met PEC zonder Frenkie de Jong en Hakim Ziyech stellen. Zij werden vervangen door Lasse Schöne en Zakaria Labyad, maar veel hinder leek de thuisploeg niet te ondervinden van hun absentie. De Amsterdammers hadden het balbezit tegen PEC, dat zich ver terugtrok. Veel gevaar leverde het lange tijd niet op in de gezapige eerste helft. Alleen Kasper Dolberg kreeg - na een steekpass van Tadic - een goede kans.

Meest noemenswaardige moment was aanvankelijk het uitvallen van PEC-doelman Mickey van der Hart, omdat zijn vinger uit de kom schoot. Zijn vervanger Diederik Boer was na 32 minuten dan toch geklopt. Labyad legde de bal neer bij de tweede paal, waar Tadic stond om af te werken. De bezoekers uit Overijssel toonden voor rust weinig lust om iets klaar te spelen, maar na rust veranderde het spelbeeld in de Johan Cruijff Arena.

Ajax liet zich in slaap sussen en enkele gevaarlijke momenten van PEC op rij dienden onvoldoende als waarschuwing. De Amsterdammers kregen tien minuten voor tijd het deksel op de neus: Vito van Crooij brak door en maakte gelijk. Plots was Ajax weer wakker. Ten Hag bracht Noa Lang en de Eredivisie-debutant was belangrijk. Hij vond Daley Blind bij de tweede paal. De verdediger liet Ajax ontsnappen: 2-1. Na de tweede gele kaart van Van Crooij was het pleit beslecht. 

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 20:27
Lang stond Noa Lang ie er niet in, maar hij is wel gelijk goud waard met zijn assist.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:27]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21813
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Toch een lekkere binnenkomer zo voor die jongen
Vind ik leuk
Bengelino +13861
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Ja die kan met gerust hart de titel ophalen straks. Lekker hoor zo een waardeloze wedstrijd winnen! Doen we niet vaak. Eindelijk een keertje. Kan niet mis lopen, minimaal
De dubbel!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:11]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
Het was een bedroevend psv niveau. Kun je na gaan hoe verwend je bent bij ajax en gewoon niets beters verwacht van jouw psv
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
Weet je wat pas bedroevend is? Al ruim duizend dagen niet op de eerste plaats. En geen prijs😆
Vind ik leuk
ajaksiet +1272
woensdag 13 maart 2019 om 20:46
Weet je wat nog treuriger is? Al voor de winterstop kansloos uit de CL en beker en na de winterstop het bekende PSV schijtbakkenvoetbal spelen
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:54
Weet je wat echt bedroevend is , jezelf Ajacied noemen en je in zo'n goed seizoen van Ajax , in elke Ajax topic druk maken over PSV .
Jij en die andere kneus hierboven zijn geen echte Ajacieden .
Jullie zaten zowieso niet in het stadion , en schijnbaar is PSV erg belangrijk voor jullie .
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:56
Ga es lekker met jezelf spelen jij
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:03
Ga jij je PSV pyjama maar aantrekken , want het is bedtijd voor nep Ajaciedjes zoals jij en die PSV-ers die zeggen dat ze voor Ajax zijn , hierboven .
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:10
Oke service crew, nu jij het zegt ga ik het meteen doen
Vind ik leuk
RebelVox +10802
woensdag 13 maart 2019 om 21:52
Fantastische wedstrijd gezien
Ik heb vandaag de nieuwe kampioen zien voetballen.

Ook bij zulke wedstrijden pakken we de punten nu.
Dit kan niet anders dan dat het de treble wordt!
3 feestjes en het wordt helemaal stil in R.dam en E.hoven!!!

Ajax bedankt!!!
Vind ik leuk
ajaksiet +1272
donderdag 14 maart 2019 om 06:47
Ik denk dat andere teams naar vanavond weer eerder hoop krijgen. Wat een drama was het. Er wordt ook niets geleerd van fouten uit het verleden, door de technische staf...Middenveld schone, labyad, vd Beek is zwaar onder de maat. Zwolle had zelfs een beter middenveld.
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 21:28
Wat een service zeg, dat hotel ga ik niet meer nemen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:09
Dit hotel is ook niet voor studentjes
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 22:12
Nou, dat is niet lief hoor :)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:18
Studentjes moeten leren pik , die moeten zich niet vergrijpen aan drank , drugs en wilde wijven .
Neem dat maar van deze ervaringsdeskunige aan .
Dit verbod is dus wel lief van mij , dit is bescherming voor jou .
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 22:20
Niet elke student is dat. Nu hou je jezelf een stereotype aan die niet voor iedereen geldt. Het is niet eens 50% van de studenten die zo zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:31
Nee maar ik was zo wel ;-) , en ik ga je 1 goed advies geven op de late avond .
Ga voor een diploma kost wat kost .
Ik heb die kans nooit gehad omdat ik op mijn 16/17e naar England verhuist ben , en voordat ik goed genoeg Engels kon om een schoolboek te begrijpen was ik er weer vanaf .
Ik heb echt heel veel geluk gehad dat ik toch nog goed terecht ben gekomen en een gezin kan onderhouden nu , maar het had ook heel anders kunnen aflopen met mij .

Zware kost zo sávonds ofwat
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 22:32
Ik ben 3de jaars HBO-student, haha. Maak je geen zorgen. Deze website is gewoon af en toe leuk om te triggeren, maar te ver gaan is inderdaad dom.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 22:36]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:36
Ja triggeren is leuk , vandaar ook het woord nepsupportertje ;-)
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 22:37
Oh well, iedereen zijn eigen opvatting :)
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 05:35
Meneer zit op het MBO en noemt zichzelf een student... :S
Vind ik leuk
ajaksiet +1272
donderdag 14 maart 2019 om 06:44
Ga jij gewoon met je knuffelbeer en pamper aan naar bedje toe aub.
Vind ik leuk
Molletje +2677
woensdag 13 maart 2019 om 20:57
Ik zit ook nooit in het stadion... ben ik nu ook geen echte Ajacied?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:01
Nee maar maak jij je ook zo druk over PSV dan ????
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 21:30
Ach ja, naar elkaar wat mentale steken uitdelen is ook gewoon doodnormaal. Feyenoord-fans doen dat naar Ajax, Ajax naar Feyenoord en PSV en PSV naar Ajax. Dus ja, om dan meteen te zeggen dat het nepfans zijn, is een verkeerde inschatting.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:07
Nou als jij het zelfs in een topic van je eigen club over PSV moet hebben , dan ben jij toch geen Ajacied .
Het zijn namelijk de "Ajacieden" zelf die hierboven over PSV moeten beginnen .
Zie jij dan een reactie van iemand die PSV als favoriete club in zijn profiel heeft staan hierboven ???
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 22:11
Ik bedoel, alle soorten fans doen dat. PSV-fans op hun eigen topics stabben Ajax, bijv. "Ajax weer 4 jaar geen prijs", Feyenoord-fans op hun eigen topics stabben Ajax, door bijv. te zeggen 'Helemaal niks in 020'. Ik bedoel, mensen doen dat de hele tijd. Om dan meteen ze als nepfans te bestempelen, gaat wat te ver, al snap ik je standpunt enigszins wel hoor.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:17
Een echte fan is toch vooral bezig met zijn eigen club ??
Ajax schakeld Real uit , ze hebben het kampioenschap nog in eigen hand , en ze winnen net van PEC .
Geef mij 1 reden waarom je jezelf dan druk zou gaan maken over PSV .
En je hebt gelijk hoor , maar sommige PSV-ers noem ik ook geen echte fans , die zijn alleen maar met Ajax bezig lijkt wel .

Als een PSV-er hierboven had geprovoceerd had je mij ook niet gehoord .
Maar zijn de Eindhovense kleuters een keer redelijk stil hier , dan moeten de Ajax kleuters weer beginnen .

Ik zie daar echt het nut niet zo van in .
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 22:19
Netjes uitgelegd! Maar omdat PSV nu de directe concurrent is van Ajax en andersom, is het begrijpelijk dat mensen elkaar stabben. Dus ja, het is nu idd echt wel onuitstaanbaar aan het worden om dat gestab te zien, maar ja het zal voor altijd blijven denk ik.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:27
Ik begrijp het ook wel , maar hier gaat het echt veel te ver .
In bijna elke topic zie je ruziende kleuters , die elkaar van alles naar hun hoofd slingeren .
En dan is nepsupportertje nog best netjes van mij .

Ik heb hier moeders uitgescholden zien worden voor hoer , vaders voor pedofiel en nog meer van dit soort gezeik .
En dat is geen stabben meer .
Spreek dan met elkaar af in het bos , en ga daar stoer lopen doen , maar ik wed dat de helft van deze stoere internethoolies niet op komt dagen .
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 22:30
De onderste alinea zie ik niet heel vaak voorkomen, gelukkig maar. Maar je hebt inderdaad gelijk, er zijn veel keyboard warriors te vinden. Vooral degene die fitties initialiseren......
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 22:31]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:35
Gebeurt ook niet dagelijks natuurlijk , maar je bent voor mij echt een heel grote lafaard als je iemands moeder gaat uitschelden vanachter je computertje .
Maar er zijn hier ook genoeg normale jongens hoor , het zijn niet allemaal wankers hier

Maar ooit kan ik me niet inhouden en trek ik ff mijn grote mond open zoals je hierboven ziet .

Voor mij maakt het ook geen fuck uit wie er kampioen word ,ik ben voor Leeds United .
Al vind ik wel dat Ajax het mooiste voetbal speelt in Nederland , en van mij mogen ze kampioen worden .
Vind ik leuk
ajaksiet +1272
donderdag 14 maart 2019 om 06:57
Tjongejonge wat komt er een hoop flauwekul uit je mond joh. Ik hoop dat je nog in Engeland woont en de Brexit snel een feit is. Nogmaals PSV speelt SCHIJTBAKKENVOETBAL en Ajax was WAARDELOOS tegen PEC. En even een leerpuntje voor jou, bij wordt er meestal het felst gereageerdo op tegenstanders, maar dan moet je weleens in een stadion zijn geweest ja..
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 07:06]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:21
Inderdaad maar jij reageert alleen fel op internet op tegenstanders , in een stadion kom jij nooit .
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 05:36
Wat bedoel je nou?
Vind ik leuk
ajaksiet +1272
donderdag 14 maart 2019 om 06:51
Nogmaals leren lezen, maar im begrijp dat je dat nooit geleerd heb. Je weet hopelijk wel dat dit forum over voetbal gaat en niet over de Brexit?
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 23:49
Kennelijk is het verwijzen naar het type voetbal dat psv op de mat legt je druk maken..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:38
Teletekst supporter!!
Vind ik leuk
Molletje +2677
donderdag 14 maart 2019 om 07:38
Meer een Fox sports, Veronica, NPO1 en soms Ziggo supporter.
Vind ik leuk
Bertus +7541
woensdag 13 maart 2019 om 21:04
Ze staan er mee op en gaan er mee naar bed.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 23:47
Tja, je staat voor een type voetbal of je staat er niet voor.
Je kunt ook overal over gaan huilen zodra iemand de naam van je club noemt.
Vind ik leuk
ajaksiet +1272
donderdag 14 maart 2019 om 06:43
Ik denk niet dat jij weet wat het woord supporter betekent. Heb jarenlang een seizoenkaart van Ajax gehad, gelijktijdig had ik er eentje van NAC, dus niet te snel conlusies trekken. Im reageer overigens alleen maar naar PSV als PSV-ers over Ajax beginnen. Je zou mijn poten eerst beter moeten lezen, voordat je reageer, kneus.
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
woensdag 13 maart 2019 om 20:48
Wat een anti-voetbal van PEC, een dubbele bus geparkeerd voor de goal.
En dan er nog even keihard ingaan, had er wel meer rode kaarten gegeven kunnen worden, vlak voor de 2e goal werd me toch een elleboogstoot uitgedeeld godsamme.
Wat is dat PEC een kut-ploeg. In ieder geval de 3 punten binnen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:07
Taglilikko en neres en tadic hadden ook geel moeten hebben
Gevaaletje ajax bril op
Vind ik leuk
Donnygo +5004
woensdag 13 maart 2019 om 21:55
Wie? Hoe? Wat?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:40
En nu ff je glimmende Ajax brilletje afzetten...over Calimero gesproken!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:04
Weet je wat bedroevend is? Een voetbalclub zonder naam
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 05:39
Hey Celine! Het is helaas de Nationale Week Zonder Vlees, maar een kippetje als jou zou ik wel lusten. :D

#WeekZonderVlees
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:56
Dat valt wel mee hóór
Twee seizoenen een dubbel programma en een Nouri jaar.
Nou vind ik het trouwens geen kunst om eerste of tweede te worden in deze Mickey Mouse competitie..
Het is leuk hoor voor een feestje, weer hebben per slot van rekening toch een excuus nodig om een feestje te vieren!
Feyenoord doet dat bij een beker of JC schaal, psv soms met een schaal en Ajax doet dat Europees.
De waardes mag je er zelf aanplakken!
Ikzelf vind de schaal leuk, de JC schaal een poedel prijs, de beker in Nederlands gaat nergens over; waar het voor mij écht om gaat is hoe je het Europees doet!
Je meten met de beste, de weerstand, de kolkende arena, de miljoenen verdiensten; prachtig en lucratief!
Het is leuk hoor, spelen tegen Hendrix, of Clasie, maar tegen Modric, of Lewandovski is toch net iets leuker!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:41
Wees nou gewoon blij dat er is gewonnen en laat PSV en alles eromheen gewoon even voor wat het is.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:44
Verwend worden jaren zonder prijs zitten . Ik stel me er dan toch wat anders bij voor
Vind ik leuk
Mr. O +1624
donderdag 14 maart 2019 om 00:10
Ennnnnnnnn de sukkels van het forum zijn weer los hier.

K a n 's l o o s zijn jullie hier.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 20:40
Gewoon
Door het oog van de naald
kut wedstrijd lucky ajax
zo gaan ze niet uit bij AZ winnen
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:42
Jullie ook niet en ook niet in Amsterdam.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:46
Met een gelijkspel in Amsterdam zijn we ook tevreden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:01]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Tegenwoordig is het lucky PSV
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:55
is een kwaliteit hè :)
Vind ik leuk
040-077 +1401
woensdag 13 maart 2019 om 21:05
Hoezo lucky?
Dat woord wordt constant gebruikt door beide supporters.
Degene die na 90 min meer goals heeft gemaakt wint gewoon.
Hetzelfde over het scoren na de 85e minuut.
Alsof dat niet mag...
Het is niet altijd goed zoals nu bij Ajax en al een aantal weken bij PSV maar de 3 punten tellen.
Zeker in een mindere periode.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Haha dat noemen ze winnen alla PSV
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:29
Amen
Vind ik leuk
Aal +23430
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Schitterende pot voetbal van Ajax! Toppers!
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 20:41
kut wedstrijd
wat SLECHT
Vind ik leuk
APE +275
woensdag 13 maart 2019 om 20:49
Maar wel lekker 3 punten
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 20:51
maar wel over PSV janken als ze een keer slecht spelen
maar toch nog winnen
wat was dat een kut wedstrijd zeg
heeft Sjaak onze grote hoefijzer gestolen?
Vind ik leuk
APE +275
woensdag 13 maart 2019 om 20:55
Een keer slecht spelen? Na de winterstop geen acceptabele wedstrijd gespeeld man dat PSV
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 20:58
nee jullie waren geweldig!
Heerenveen
Heracles
Feyenoord
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 08:40
RKC.. hahahaha
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 21:03
kut wedstrijd
Vind ik leuk
Groen +3825
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Dat wel.. Maar als iemand het niet verdiende om te scoren was het Blind. Die trok met zijn slappe houding en inspiratieloze spel hoogstpersoonlijk het hele team mee in de shit.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
En uit de shit... Dát heet nou Karakter ❌❌❌
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:36
Ach boeiend. Ze speelden halve kracht. Pec schiet 1 keer op doel en toevallig raak. En je ziet Ajax schakelt een versnelling hoger en zet het weer recht. Niets meer en niets minder. Gewoon winnen en door.
Vind ik leuk
HanV +5495
woensdag 13 maart 2019 om 20:54
Aantal reddingen van de keepers : Boer en vdHart 4, Onana 2.
Het was van beide kanten niet veel.
Ronald de Boer en Verbeek vonden het trouwens een overtreding op Lam vlak voor de 1-2.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:40
Ik heb het niet gezien , anders begint mijn vriendin te zeuren , 2 voetbalwedstrijden op 1 avond ;-)
Maar ze was net ff naar de buurvrouw , dus heb ff vlug gekeken , en net viel die 2-1 .
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:41
Misschien moet jij ook even vlug naar de buurvrouw! Misschien mag je bij haar die 2e pot wel kijken 😉
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
Hahaha , nee cl mocht ik wel kijken , maar ook nog Ajax vond ze weer teveel .
Ik moet FOX via mijn smart tv kijken omdat ik in England woon , en die heb ik alleen beneden .
Het mooie is dat mijn vriendin een rasechte Amsterdamse is , en mijn schoonfamilie + aanhang er met een man of 10 bijna elke wedstrijd bij is .
Maar ik mag geen Ajax kijken van haar ;-)
Vind ik leuk
klaasre1974 +1067
woensdag 13 maart 2019 om 20:46
Haha heb je een kale plek op je hoofd?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:50
Ook , maar ik woon niet in Nederland dus kan FOX alleen beneden op tv kijken .
En ze gaat echt niet boven zitten omdat ik om half 6 Ajax wil kijken , het is hier een uur vroeger namelijk .
Vind ik leuk
klaasre1974 +1067
woensdag 13 maart 2019 om 20:53
Oh vandaar maar gelukkig 3 punten
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:04
Ze kan toch meekijken. En je drankjes verzorgen enzo.
Lol
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Slechte wedstrijd op het einde tóch nog over de streep trekken is óók een kwaliteit!
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:46
Eens gap! ❌❌❌
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 20:50
👍
Vind ik leuk
Groen +3825
woensdag 13 maart 2019 om 20:51
Dat is zeker waar. Als je dit soort wedstrijden ook wint doe je pas echt mee...
Vind ik leuk
Arbee +2504
woensdag 13 maart 2019 om 21:15
Exact. Dat is in mijn ogen ook het grootste verschil geweest tussen het Ajax van vorig jaar en de eerste seizoenshelft en het PSV van die periode. In de grote wedstrijden en wedstrijden tegen de subtoppers presteerden de twee clubs ongeveer gelijk, maar PSV onderscheidde zich van Ajax door ook de wedstrijden over de streep te trekken waarin het niet liep. En kijk wat ze dat heeft opgebracht: de titel vorig seizoen en bij de winterstop een riante voorsprong op Ajax. Ik ben als Ajacied blij om te zien dat het ons nu ook lukt om dat soort wedstrijden over de streep te trekken
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 21:21
Klopt PSV heeft veel vaker slechte wedstrijden gespeeld en vlak voor tijd gewonnen. Als je einde van het jaar met die schaal in je handen staat is bijna iedereen dat soort wedstrijden vergeten..
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 21:34
Je spreekt van wedstrijden, maar 2 punten is 1 wedstrijd gelijk spelen van Ajax tegen 1 die psv won.
Meervoud is alleen terecht gebruikt bij het aangeven dat psv wel vrij veel van deze wedstrijden had.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
Heb je de wedstrijd op playstation gezien?
Vind ik leuk
Creeperd007 +1056
woensdag 13 maart 2019 om 20:33
Eerder het middenveld.
Vind ik leuk
Filip_FCU +12066
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
Weer een nieuw talent erbij, de fabriek stopt niet.
Vind ik leuk
buddha +10918
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
zijn voor opleiding zegt al genoeg.
Vind ik leuk
ErikAjax +2341
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
*vooropleiding
Vind ik leuk
buddha +10918
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
Wat jij wil.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
Eigen jeugd. 🔥
Vind ik leuk
ErikAjax +2341
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
Mwah Lang... mooie assist maar vraag me af of hij de top gaat halen.
Vind ik leuk
Filip_FCU +12066
woensdag 13 maart 2019 om 20:36
Ze hoeven niet allemaal de top te halen. Als ze Ajax 1 halen betekent het dat ze ook in de Eredivisie terecht kunnen. Kunnen misschien ook gewoon de eredivisie versterken.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Vraag het maar aan mij gap! Ik quote Bizzey:
Het antwoord op je vraag is, ja
Ja! Ja! Ja! Ja!
Ja! Ja! Ja! Ja!
Ja! Ja! Ja! Ja!
Vind ik leuk
ErikAjax +2341
woensdag 13 maart 2019 om 20:44
Onwijze tokkie ook die Lang.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 20:53
zoon van Gordon
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:08
Boukhari maar lijkt er idd op
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:18
Boukhari is niet zijn vader hoor..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:24
Stiefvader
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:27
True
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 21:36
Klopt, hem hebben ze me een partij dingen moeten leren, niet normaal.
Al zeg ik leren, afleren is misschien wel beter op zijn plaats is het niet?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
Heeft hij Lang op gewacht natuurlijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:16
Ja
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1465
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Noem ons Calimero maar hoezo kan je vito van crooy eraf sturen als je die overtredingen de hele wedstrijd niet bestraft!! Het lijkt gewoon op het behoeden voor een lastige slotfase! Gatverdamme man Wesleyen Yolanthe zijn uitelkaar maar wanneer stopt dit huwelijk nou eens
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:30]
Vind ik leuk
ech wel +38
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Alles In het belang van het nederlands voetbal dat weten we nu toch wel
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:33
Wie is ons?
Welke overtredingen zijn niet bestraft?
Lastige slotfase?
Je baalt dat Wes en Yo uit elkaar zijn? 📝🧐
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
Haha Rikkie met zijn kleine .....
Die is een beetje zure verliezer 😆😆
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1465
woensdag 13 maart 2019 om 20:39
Vond je het toof?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:49
Sorry ik weet echt niet wat "toof" is.... ?
Volgens mij geen Nederlands woord?
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1465
woensdag 13 maart 2019 om 20:53
Rood! :)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:00
Lieve rikkie met het kleine.....
Ik vond het geen rood. Maar WEL geel. En aangezien hij al geel had is tweede keer geel rood.
Zo simpel is het.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1465
woensdag 13 maart 2019 om 21:03
Lieve donkere eva.... een dun twijgje kietelt altijd nog beter dan een hele boomstam... en wel gek dat neres voor hetzelfde vergrijp geen geel kreeg.. verschilletje ajax vs de rest
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:05
Je zit me toch niet te verleiden he stouterd....
Vind ik leuk
RGB +1381
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
Sukkeltje
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1465
woensdag 13 maart 2019 om 20:36
Leuk dat je gelijk weer moet schelden!! Zegt iets over jezelf... maar was gewoon geen rood!
Vind ik leuk
RGB +1381
woensdag 13 maart 2019 om 20:39
Als de KNVB Ajax wil helpen wachten ze wel lang, tot de 90e minuut.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1465
woensdag 13 maart 2019 om 20:45
Je lijkt wel een politicus nogmaals vond je het rood?
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
Het was ook geen rood maar 2x geel! 🐲😀
Vind ik leuk
1313 +8803
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Idd ja zeker.. pfff wat een moeizame wedstrijd dit zeg. 2de helft begint Pec te voetballen, en ze krijgen kansen. Maar wel mooi voor Noa, meteen belangrijk in zijn debuut. Dat neem je toch wel weer even mee! Gelukkig wel de 3 punten binnen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:30]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:40
Was gewoon op halve kracht.
Nadat Pec met hun enige kans scoren zet je het eenvoudig recht. Pec had never nog een keer gescoord hoor. 3 punten en door.
Vind ik leuk
1313 +8803
woensdag 13 maart 2019 om 20:45
Ja, halve kracht. Maar je maakt het jezelf ongelooflijk moeilijk, als je gewoon aanzet in de eerste helft sta je 3-0 voor. En dan kan je op 20% de wedstrijd uitspelen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:53
Ja snap ik wel. Maar ja onbewust ga je toch iets minder hard bij dit soort wedstrijdjes. En in het verleden ging je daardoor ook nog wel eens op je bek. Of geloof je echt dat Heracles zoveel beter is. Nee toch.
Daarom is t belangrijkste winnen. Geloof mij nou dat de druk erop staat bij psv als je tegen Az ook de drie puntjes pakt.
Vind ik leuk
1313 +8803
woensdag 13 maart 2019 om 21:09
Nee, heb je ook gelijk in. Maar toch, die mentaliteit moet echt wel veranderen. Als je een veilige voorsprong hebt, kun je het rustig uitspelen. Ja dat zeker, als je Az uit wint, komt de druk hoe dan ook bij Psv te liggen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:16
Ik denk dat zondag wel een leuk partijtje gaat zijn..
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 20:49
Klopt tweede helft was matig, pec werd steeds sterker. Uiteindelijk geloofde ik er niet meer in maar gelukkig prima goal Blind. Over hele wedstrijd gezien uiteindelijk verdiende overwinning.
Vind ik leuk
1313 +8803
woensdag 13 maart 2019 om 21:10
Idd, ik was verrast over hoe Pec de kleedkamer uitkwam. Dat had ik niet meer verwacht. Ja, zeker verdiende overwinning. Nu op naar Az, maar daar mag het wel wat scherper zijn!
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 21:27
Precies..denk wel dat het tegen AZ voor Ajax een stuk prettiger voetballen is dan tegen PEC. Alleen AZ heeft natuurlijk wel meer kwaliteit en speelt thuis. Ajax is sowieso gewaarschuwd na vanavond. Hopelijk doen Ziyech en Frenkie weer mee..Labyad komt echt te kort ondanks een goede voorzet. Hij liep er als een zoutzak bij terwijl Ten Hag zegt dat iedereen gelijkwaardig is in zijn selectie..dús niet!
Vind ik leuk
1313 +8803
woensdag 13 maart 2019 om 21:42
Idd mee eens, die jongen mist gewoon de drive om te jagen, creativiteit, passie. Het is het gewoon net niet. Maar, dat heeft Ten Hag ook wel door hoor, anders had hij hem ook wel meer minuten gegeven dit seizoen.
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 22:15
Klopt heeft hij door..hij heeft Labyad gehaald bij Utrecht dus zal je verwachten dat hij er bij gebaat is dat die slaagt bij Ajax. Hij speelt nauwelijks en je ziet gelijk waarom.
Vind ik leuk
1313 +8803
woensdag 13 maart 2019 om 22:39
Ja idd, maar denk niet dat het hem gaat worden. Ja zeker, komt gewoon te kort, je zou denken als je weinig speelt, je wel de motivatie en passie hebt om te laten zien dat je vaker moet spelen. Dat was ook totaal niet aanwezig vandaag.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 22:39]
Vind ik leuk
Blutbad +620
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Die PSV'ers dachten effe dat we gelijk zouden spelen. Hebben zij even pech hahahahahahahhaahhhahahahahahahaha NOA LANG
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:29]
Vind ik leuk
volharding +1290
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
Probeer zondag eerst maar een van AZ te winnen, zal al zwaar genoeg zijn..Zwolle had op zijn minst een punt verdiend!
Vind ik leuk
Niels92 +36733
woensdag 13 maart 2019 om 20:36
Zondag doen Ziyech en Frenkie er gewoon weer in, komt goed :)

Zorg er eerst zelf maar eens voor dat PSV tegen VVV gaat winnen.
Vind ik leuk
volharding +1290
woensdag 13 maart 2019 om 20:41
Zeker, kan nog alle kanten op, maar denk dat de gemiddelde PSV supporter, toch wat meer perspectief ziet...Iets wat toch wat weg was , na de goede periode van Ajax de laatste weken!
Vind ik leuk
Niels92 +36733
woensdag 13 maart 2019 om 20:46
Omdat Ajax vanavond niet goed speelde? Met Frenkie en Ziyech zondag zie je echt wel een veel sterker Ajax :)
Vind ik leuk
volharding +1290
woensdag 13 maart 2019 om 20:52
Zal ook zeker nodig zijn, maar goed blijft zo iig geval nog spannend!
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 22:17
Niels buiten dat ligt het voetbal van AZ Ajax wel.
Vind ik leuk
Niels92 +36733
woensdag 13 maart 2019 om 23:41
Gaat 1-3 worden voor Ajax:)
Vind ik leuk
Blutbad +620
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
Deze wedstrijd lieten we overduidelijk lopen. Zondag gaan we op 110% procent spelen.
Vind ik leuk
AZVork +2218
woensdag 13 maart 2019 om 20:50
Wij op halve kracht. Grwoon lekker meevoetballen eat brom altijd zegt. Heb er echt geen vertrouwen in dat wij dit winnen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:41
Hahaha op basis waarvan? Die ene doelpoging? Kom op wees reeel...
Vind ik leuk
RGB +1381
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
Ze reden al volop op hun buttcrusher maar helaas. ...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:41
Die boertjes denken niet aan jullie ze denken aan de eerste plaats waar ze al een hele lange tijd op staan😆. En dat is dat clubje uit Duivendrecht al heel wat jaartjes niet gelukt.
Vind ik leuk
Niels92 +36733
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Ik had de hoop bij veel PSVers wel willen zien in de 80e minuut bij de 1-1 :)

Helaas voor ze de hoop storte 5 minuten later in :)
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7127
woensdag 13 maart 2019 om 20:33
Je weet hoe het voelt.
Vind ik leuk
TerrorPep +387
woensdag 13 maart 2019 om 20:36
Tja tegen de Graafschap lukte het 3 jaar geleden ook niet om de 2-1 te maken dus hoop had ik zeker idd
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:52
We vonden het heel jammer. We begrepen ook niet zo goed waarom tadic nog mocht blijven staan na zijn tweede gele kaart? O wacht....
Vind ik leuk
satesaus +1508
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
Die had Boer gewoon kunnen pakken.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:34
Hij moet gewoon blijven staan
Vind ik leuk
Dee79 +2661
woensdag 13 maart 2019 om 20:36
Hier komen we heel goed weg door Noa
Vind ik leuk
Oet +66
woensdag 13 maart 2019 om 21:16
Je bedoeld door de scheids. Die de overtreding op Lam niet wilde zien
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 20:51
zullen wel een aantal topics komen over dit super talent
Vind ik leuk
Oet +66
woensdag 13 maart 2019 om 21:17
8 jaar opleiding bij feijenoord gehad. Supertalent van feijenoord dus
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 21:19
niet goed genoeg voor ons,een te grote bek en arrogant,dus perfekt voor jullie
Vind ik leuk
Oet +66
woensdag 13 maart 2019 om 21:29
Laat maar komen naar pec zou ik zeggen
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:29
Toch
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
woensdag 13 maart 2019 om 20:27


Hahah zo makkelijk komen jullie niet van ons af. Ten 2e verdomme waarom gooien we geen energie in zo een duel!?? Dan zijn we na 45 min klaar!! Deze partij zo snel mogelijk vergeten, de 3 punten zijn binnen en we gaan er overheen jongens!!! Trouwens onze maestro Ziyech missen we echt, ik hoop dat zowe doan als odegaard komen. Hahahahah heerlijk die haat dat we nu niets meer horen tot zondag. Poeh!!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:54]
Vind ik leuk
rexxo +11988
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Slechte wedstrijd, 3 punten, op naar de volgende.

Hoeveel min hebben al die trollen hier lopen zieken na die 1-1?

Wat zullen die een rotavond hebben.
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Nee hoor want ieder met een gezond verstand weet dat jullie geen Kampioen wordt.
Droom verder Ajacieden.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
Jullie wordt kan niet. Dat wordt het: Ajax wordt of jullie worden! Graag gedaan gap! ❌❌❌
Vind ik leuk
RGB +1381
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
In de provincie is het onderwijs toch iets minder.
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 20:39
Gelukkig dat er helemaal geen 1 hierop verzoenlijk Nederlands kan type.
Vind ik leuk
ErikAjax +2341
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Wat lees ik hier? Zelfs Tadic praat beter Nederlands.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:45
Ikke niet snapsie
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7127
woensdag 13 maart 2019 om 21:01
Maar Ten Hag dan weer niet, zo is het ook.
Vind ik leuk
ErikAjax +2341
woensdag 13 maart 2019 om 21:12
Jij snapt duidelijk de definitie van taal niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:44
"Verzoenlijk"? Gaan ze zich verzoenen of wil je een zoentje? 😆
Vind ik leuk
rexxo +11988
woensdag 13 maart 2019 om 20:50
Als we met zijn allen voordat dit soort talenwonders en undercover Ajax fans negeren zijn we er misschien binnenkort vanaf 😉
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:55
Ik vind het wel vermakelijk 😊
(Moeilijk woord ik hoop dat Rikkie met zijn kleine... het snapt)
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
Thanks bijdehandje.
Als de rest maar weet wat ik bedoel.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:39
De rest van PSV-fans? Die zullen jou ongetwijfeld begrijpen 🤣
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 20:41
Alleen de Ajacieden begrijpen het niet.
Of willen het niet begrijpen.
De rest zijn volkomen met me eens.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:45
Alleen? Dat zijn 16miljoen Nederlanders. Dan houd je nog 800.000 kinderen onder de 10 jaar over en 195.000 ouderen. De overige 4.999 zijn voor Feyenoord... Succes gap! 🤣🔥
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:46
Wie is de rest dan? En het is trouwens "de rest is" en niet "de rest zijn". Je Nederlands is nou niet bepaald geweldig... Misschien zou je daar wat meer aandacht aan moeten besteden.
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 20:50
Aankomend seiz.heb Ajax geen 1 speler die Nederlands spreekt.
Maak je daar maar druk om.
Hoe heet dat al weer.
Juist Vreemdelingen Ploeg.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:55
Ene Realist1892, compleet geen idee wie dat is, beweert dat Ajax volgens seizoen een vreemdelingenploeg wordt. Ja, dan ga ik mij ook echt druk maken...
Vind ik leuk
Nilsinno +694
woensdag 13 maart 2019 om 20:54
We zullen zien was vandaag niet best maar hebben (gelukkig) niet de luxe om 1 wedstrijdje in de week te spelen dan kan een x zo’n wedstrijd er tussen zitten
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Dat zegt genoeg over het niveau van deze troll...
Vind ik leuk
ErikAjax +2341
woensdag 13 maart 2019 om 20:38
Goed Nederlands dit. 😌
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:39
We hebbuh zoveul goei...
Vind ik leuk
Blutbad +620
woensdag 13 maart 2019 om 20:41
Ed de Goeij
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 20:44
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:56]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:46
Heyyyy!!
Goed man een bericht zonder fouten. Bravo!
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:51
Donkere Eva? Heet jij niet gewoon Sylvana? 🤔
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:58
Getver!!! Jij maakt geen vrienden vriend!
Vind ik leuk
Filip_FCU +12066
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Je moet echt wat minder aandacht aan die irritante accountjes schenken, dat je nu naar ze verwijst doet ze juist goed. Die trollen willen alleen maar aandacht omdat hun ouders dat ze niet geven.

Verder gefeliciteerd.
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Ach Stakker jullie mogen blij zijn als jullie de KNVB Beker pakken.
Vind ik leuk
Boerrigter +448
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
je zag indd na de 1-1 dat ze even gingen aanzetten en na paar minuten scoorden, waarom dit niet de gehele wedstrijd doen?
Vind ik leuk
Degier +1788
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
Ze gooien er geen energie in, omdat hiermee geen mooie transfer met het bijbehorende salaris valt te verdienen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21813
woensdag 13 maart 2019 om 20:27
Eerste helft ging nog wel, tweede helft waardeloos en slaapverwekkend en dan geef je het nog bijna weg ook!

Blind is de held van de avond! Begint nog trucjes te doen ook die gek!
Wat vertrouwen wel niet doet met je...

Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Zeker wat speelt hij goed de laatste tijd maar was wel 1 van de weinige vandaag lol
Vind ik leuk
Niels92 +36733
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Zondag weer met Frenkie en Ziyech erbij :)

Die werden vanavond echt gemist!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:41
Beste Niels,

Duidelijk rood voor vd Crooij maar ben je het eens dat Tadic ook minimaal 3 x geel..yep 3x...had dienen te krijgen?

Mooie voetbalavond nog gewenst mbt je volgende uitje met je schoonvader, Liverpool uit?
Zelf denk ik overigens loting Ajax Porto.
Vind ik leuk
Niels92 +36733
woensdag 13 maart 2019 om 20:45
Tadic is soms erg irritant idd maar toch een held bij ons Ajacieden :)

Uhm geen idee of schoonvader zo gek is om weer veel geld uit te geven voor een wedstrijd, ik denk van niet haha :)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:50
Niels,
Hopelijk zonder Vettman, die speelt nog het oude systeem; alles terug naar achteren.
Dat is de rest vh team niet meer gewend.
Vind ik leuk
Groen +3825
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Blind was verschrikkelijk vanavond. Dodelijk voor de moraal.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 20:27
En wat hebben we vandaag geleerd? Dat Labyad NIET de vervanger van Ziyech gaat worden.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Ach 1-0 was wel dankzij zijn mooie assist. Ik vond Labyad juist een van de beste vandaag
Vind ik leuk
1313 +8803
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Serieus? Op die assist na heb ik hem niet gezien hoor.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
Toch beetje terugkijken. Zat er soms goed tussen en gaf paar hele goede steekpasses op Tadic.

Maar verder vind Ik Het ook niet de ideals vervanger voor Ziyech hoor
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:33]
Vind ik leuk
1313 +8803
woensdag 13 maart 2019 om 20:42
Nja, die jongen mist gewoon creativiteit, heeft ook niet echt de 'drive'. Voor mij was hij onopvallend eigenlijk.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
Hij heeft nog een vrije bal heel hoog over geschoten...

Echt sneu voor die jongen. Iedereen riep destijds al dat hij niet moest komen.
Vind ik leuk
1313 +8803
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Ja zonde natuurlijk, maar eerlijk, als Ajax komt, dan ga je dat ook niet weigeren... wat dat betreft snap ik hem wel, maar hij gaat zeker niet de opvolger van Ziyech worden. Hij mist teveel.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:50
Zeker, 1 assist en voor de rest hopeloos.
Vind ik leuk
Nilsinno +694
woensdag 13 maart 2019 om 20:56
Vond ik ook gaat hem niet worden ben ik bang
Vind ik leuk
buddha +10918
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
dan was de rest wel HEEEEEL slecht.
Vind ik leuk
Ove +2708
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
Bij vlagen weggespeeld door een degradatie kandidaad,het verval is ingezet !!
Vind ik leuk
buddha +10918
woensdag 13 maart 2019 om 22:57
ik hoop het.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:42
@ meneer roeptoetert,

Dan was het 1-1 geworden.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 20:53
Want? Had Ajax dan met 10 man moeten spelen? Had Noa Lang maar de hele wedstrijd laten spelen. Tadic op het middenveld en Labyad terug sturen naar Utrecht.
Vind ik leuk
ErikAjax +2341
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
Matige speler, doe maar weer weg.
Vind ik leuk
Biennie +2464
woensdag 13 maart 2019 om 20:27
nu snap ik waarom psv zo veel trollen heeft, die moeten elke week hun ploegje op deze manier zien voetballen. vrij logisch dat ze zo verzuurd zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
Like erbij*
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:38]
Vind ik leuk
Biennie +2464
woensdag 13 maart 2019 om 20:40
Jij ook!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:56
Thanks!
Vind ik leuk
rexxo +11988
woensdag 13 maart 2019 om 20:27
moved
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:28]
Vind ik leuk
2cents +61651
woensdag 13 maart 2019 om 20:27
Niemand had zin in deze wedstrijd, alleen Noa Lang.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:27
3 punten binnen en dat telt. Wel een zaad pot maar goed gedaan Ajax.
Vind ik leuk
VanGoal +1083
woensdag 13 maart 2019 om 20:27
NOA LANG!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Tjonge jonge, wat een slechte wedstrijd aan twee kanten.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:36
Van twee kanten of bedoel je écht dat het zowel aan de linkerzijde als de rechterzijde van het veld slecht was? 📝🧐
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:49
Je hebt me tuk 😏😬
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 21:51
Haha was een grapje hoor! Ben het met je eens. Pec kon niet beter en Ajax was verschrikkelijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:55
Een grapje herken ik nog wel tussen al het geraas op VP.
Ajax bofte nog wel dat er geen spelers geblesseerd raakten, zo hoog was het 'FC Hotseknots tegen HBOK' - gehalte.

Edit : Bayern - Liverpool daarentegen is vermaak
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:56]
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Met de schrik vrij en nog steeds op koers
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Dit lijkt netterlijk op na de winterstop! Zo slecht gespeeld!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Gouden wissel en geluk zullen we maar zeggen.
Sinds die Lang naar het middenveld is gehaald is hij echt beter gaan spelen.
Klasse voorzet!
We hebben zoveul goei. 😜
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Zwollluuhhhh!!!!!!!!
Vind ik leuk
Biennie +2464
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Proficiat!
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Helemaal bagger natuurlijk, 80 minuten lang zwaar de bovenliggende partij, maar de kansen niet creeren en afmaken en dan ineens een lullige counter en 1-1.

Gelukkig wel weer recht getrokken en niet weer puntverlies zoals voorheen, laat dat dan de grootste winst zijn ten aanzien van de periode hiervoor, dat je nu niet goed speelt en toch wint, maar verder gauw vergeten.
Vind ik leuk
PSV noord +1317
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
Gefeliciteerd knvb. Wat dramatisch gefloten zeg.
Vind ik leuk
Biennie +2464
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Daar is de 1e!!
Vind ik leuk
Basik013 +820
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
🐣
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
Dit is weer zo flauw. Als jij hier blij van wordt om dit te zeggen, be my guest.
Komop zeg, jij weet net zo goed als mij en ieder ander dat Psv ook vaak ‘voordeel’ heeft gehad tov de tegenstander.
Vind ik leuk
PSV noord +1317
woensdag 13 maart 2019 om 21:06
Zeker wel een paar keer. Al zijn er ook wel enorm veel goals afgekeurd.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:06
Klopt. Ik denk wel dat als je alles tegen elkaar afstreept, bij Ajax en Psv, het ongeveer gelijk uitkomt.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:33
Hahahah jeetje wat laat je jezelf weer kennen😂
Gaat t wel?
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
Hahahahaha hoor graag van je welke overtredingen jij dat gezien hebt?
Wel trots op je dat je naar Ajax hebt gekeken 🤣
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 20:38
*dan
Vind ik leuk
PSV noord +1317
woensdag 13 maart 2019 om 21:00
Het waren dit keer geen cruciale fouten, op de 2e geel na. Pec mocht zondermeer minder van de scheids. Vergelijkbare overtredingen werden in het nadeel van pec weggewuifd. Een paar keer De Ligt met iets wat op een schouderduw zou moeten lijken. Tadic die voordeel kreeg, maar op eigen aandringen toch een vrije trap kreeg...
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 21:06
Ok, die van Tadic vond ik ook gek... Niks aan de hand en dan maar stoppen met voetballen en nog beloond worden ook.
Vito verdiende wel 2x geel, maar dat is slechts mijn mening.
Vind ik leuk
PSV noord +1317
woensdag 13 maart 2019 om 21:08
Hij was te laat, maar trok zn been gelijk in en het was ook geen gestrekt been of met de noppen vooruit. Maar het was sws geen essentiele call. Psv krijgt de rode kaarten gelukkig wat eerder mee ;)
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 20:38
Ik dacht de scheids gewoon eerlijk floot..... Of denk je dat het iets met de goals te maken had? Want het had daar in ieder geval niks mee te maken....
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 20:42
Ach gossie, eerst al zwaar benadeeld door de KNVB door het verzetten van de wedstrijd en nu zwaar verneukt want er is slecht gefloten?

Ga anders aangifte doen van matchfixing... Ow nee, het was aangifte doen van een vermoeden tot matchfixing...
Vind ik leuk
PSV noord +1317
woensdag 13 maart 2019 om 21:04
Prima hoor dat verplaatsen. Ik heb het ook niet over zwaar verneukt. Hoezo matchfixing? Beetje overtrokken allemaal.
Vind ik leuk
Holadiejee +2844
woensdag 13 maart 2019 om 20:28
.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Wat een slechte wedstrijd van Ajax en Pec.
En wat een thuisfluiter deze scheids.
Vind ik leuk
Basik013 +820
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
niks aande hand 3 punten , next!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Simpele overwinning op 50% en ongeschonden uit de strijd is het beste wat je kon doen gezien het overvolle programma. Netjes Ajax!
Vind ik leuk
SB +390
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Simpel was het zeker niet. Het deed pijn aan mijn ogen en pec wist soms niet wat ze met zoveel ruimte moesten doen. Ik denk dat ajax dit snel moet vergeten...
Vind ik leuk
Gyrosregime +2785
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Zwolle had hier gewoon moeten winnen.. iets meer de aanval zoeken en Ajax dat al een wedstrijd heeft gespeeld deze week helemaal kapot jagen, maar Stam was hier te schijterig voor.. en dan was de goal van Blind ook nog eens goed houdbaar..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Wedstrijd was niet om aan te zien maar dat is ook de ware kampioen; slecht spelen en toch de waardevolle drie punten binnenhalen. Maar we moeten nu niet gaan denken dat Ajax er doorheen zit want tempo was laag maar toch geconcentreerd spelen.
Vind ik leuk
satesaus +1508
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Diederik Boer heeft ajax de punten geschonken.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Op zijn PSV's...de 3 punten zijn binnen. Snel vergeten en door naar AZ-uit. Hopelijk dan weer met Ziyech en Frenkie.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Hoe moeten de spelers dit serieus oppakken als je met Labyad gaat beginnen ?
Vind ik leuk
Piranha73 +290
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
En dan zeiken als PSV vlak voor tijd scoort
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
Piranha... je had beter voor een ander dier kunnen kiezen.... bloedzuiger
Vind ik leuk
AFP +2977
woensdag 13 maart 2019 om 20:38
Nou nou dit was niet vlak voor tijd, bij PSV-Utrecht was het in de 95ste minuut, nou nou.....EN dit was echt een "PSV-tje", zo won PSV altijd hun wedstrijdjes en nu weet de Platte Kar hoe het voelt als PSV altijd mazzel had met de winnende doelpuntjes in de laatste 5 minuten. NU nog maar 2 puntjes.......
Vind ik leuk
MojoRisin +15208
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
Tja, dit zie je wel vaker..
Ajax redelijk vermoeid en veel clubs stijgen tegen ons vaak tegen boven zichzelf uit..
No problem, dat hoort erbij..
Vind ik leuk
Esther +210
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
Een heel matig Ajax.
Volgend seizoen is het huilen als je ziet dat de halve selectie weggaat.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
Je levert inderdaad heel veel kwaliteit in als frenkie en hakim niet mee doen.
Maja eerst maar eens afwachten wat er terug gehaald word voor we oordelen😉
Vind ik leuk
Esther +210
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
er zullen er nog wel meer weggaan, en met de laatste paar aankopen redt je het niet.
Vind ik leuk
SB +390
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
Dit was dan ook overleven, en bij het wegvallen van frenkie o.a. Ontstaat er super veel onrust op het middenveld
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
Je kan hier zomaar het kampioenschap verspelen. Zeer matige wedstrijd.

Blind bewijst keer op keer zijn waarde.... nu door een doelpunt
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:31]
Vind ik leuk
buddha +10918
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
op de PSV manier. na minuut 85 PFFFFFFFFFFFFFF Lucky.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
Blij met de uitslag. Maar ik schaam me compleet kapot. Wat een schandalig voetbal. Noa Lang had overigens zelf ook kunnen scoren, als Huntelaar die bal had gegeven.
Vind ik leuk
3Bier +14423
woensdag 13 maart 2019 om 20:44
Ik had al een slecht voorgevoel en dat kwam helaas ook uit. Allemaal veel te nonchalant. Veel te veel ruimte weggegeven. Dit soort potjes zou je met 3-0 de rust in moeten gaan om daarna rustig uit te spelen. Maar ik ben al te lang Ajax supporter om te weten dat dit er vaak niet in zit.
3 punten zijn binnen. Prima assists van Labyad en Lang. Verder snel vergeten.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:08
Ja, ik ook hoor. Je voelt zoiets aankomen idd. Jups, ook ik al heel lang Ajax supporter. Ik verbaas me hier niet meer over.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
Is toch logisch zo'n wedstrijd, ze sparen zich voor Zondag, en dan rust 2 weken... .. . vind zo'n overwinning normaal
Vind ik leuk
Fissah14 +1318
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
Wat een zwakke wedstrijd, echt niet te geloven 😅 3 punten binnen en weer door, snel vergeten dit
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
Jezus wat was dit slecht. Gelukkig is er toch nog gewonnen. Maar dat tegendoelpunt zag je van veraf al aankomen... Mooie voorzet van Noa Lang!
Vind ik leuk
Lebowski +537
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
Als we nu ineens ook al op z'n psv's kunnen winnen...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:32]
Vind ik leuk
Pietje2015 +17176
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Zo de 3 punten zijn weer binnen.
Een makkie, rustig aangedaan.
Maar ja we hebben dan ook bijna anderhalve competitie.
Dik en dik verdient.
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 20:36
Een makkie? Bijdehandje.
De Scheidsrechter hielp jullie nog om de 2-1 vast te houden.
Om Croft van het veld te steuren.
Absoluut geen 2de geel hij tik de bal aan.
Maar ja je weet het met die Mietjes van jullie gelijk liggen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:42
Jij bent geen realist......
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Mietjes van ons zijn nog steeds mindere mietjes dan die mietjes van jullie... .. . ( ik weet niet eens voor wie je bent, maar mijn statement blijft toch kloppen... .. . )
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 20:46
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:57]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:52
Nou wat doe je hier dan nog ???
Vind ik leuk
Pietje2015 +17176
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
van Crooi (dat is zijn naam) werd er in de 90e minuut afgestuurd.
Dus op basis van 3 hele minuten heeft de scheidsrechter ons geholpen om de 2-1 vast te houden.

Realist1892, een echte kenner van het spelletje voetbal.

Zoals ik al zei, een makkie :)
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 20:51
In die 3 minuten kan nog veel gebeuren.
Vind ik leuk
Corse996 +1660
woensdag 13 maart 2019 om 21:00
Van Crooy. Pietje 2015, een echte kenner.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17176
woensdag 13 maart 2019 om 21:02
Terug in je mand!

https://www.transfermarkt.nl/vito-van-crooij/profil/spieler/312493

https://www.peczwolle.nl/teams/heren/pec-zwolle-1-18-19/spelers-en-staf
Vind ik leuk
Corse996 +1660
woensdag 13 maart 2019 om 21:06
Crooy of Crooij. In ieder geval geen Crooi, zoals jij neerzet. In je mand.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17176
woensdag 13 maart 2019 om 21:08
pffffffff
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
woensdag 13 maart 2019 om 21:13
Hahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahhahaha!!!! Jij bent gewoon niet serieus te nemen. Hahahahahhahahaahahbabab
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 21:49
Nee jullie wel dan ,,wij zijn de beste"
Mijn kleine neefje van 4 zei nog.
Hoe komt hunne daar bij.
Ik zei tegen hem jongen neem ze niet serieus.
Jij en ik heb hun in die 4 jaar geen Prijs zien winnen.
Maar laat die zielige mensjes.
Maar in hun waan wij weten wel beter.
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 21:54
We zien het wel hè einde van het voetbal seiz.
Wie het laatste lach lach het best.
En niet denken dat als jullie die Kut bekertje wint dat jullie wat zijn.
Ieder Club kan zo ding winnen.
Onder andere PEC Vitesse Heerenveen Utrecht en nog velen wonnen hem.


Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Mag ook wel eens een keertje nipt winen zag wel dat die 3 potjes in een week in de benen zitten
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:31]
Vind ik leuk
Wim59 +646
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Labyad terug naar utrecht, dolberg naar de bank die brengen allebei niets pffff
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Die tellen ook he
Vind ik leuk
wattenstaafje +24035
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Next
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Weer geholpen door de Knvb,het komt wel vaak voor deze seizoen..
Vind ik leuk
Pietje2015 +17176
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
Vertel?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:33
Tadic maakte 2 keer een overtreding achter elkaar...
Vandaar die opstootje..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:36
Nog maar eens de herhaling kijken denk ik.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
Hieronder zie je een terugblik,1stelling naar beneden,kijk jouw herhaling,dubbelfout op dezelfde speler...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:40
Jaa daarom zeg ik kijk de herhaling maar eens. Word nog niet misschien een overtreding gemaakt .
Overigens vond ik die tweede geel van Zwolle we overdreven.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:42
Onzin wat jullie Ajacieden vertellen,Het komt wel vaak voor zeg.....
100% overtreding en Fox analisten doen ook mee met de Knvb show..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:38
Die opstootje ja
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:40
Kijk wat Tagliafico deed....Pec spelers hadden gelijk..
Die worden 2 keer genaaid door de Knvb..
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:59]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Noem de andere wedstrijden
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:45
Het zijn er zoveel dat ik ze niet allemaal ga opnoemen,Maar Ajax blij,Pec was te dom om het af te maken..
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:50]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:55
Noem dan 1 wedstrijd...
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:57
In het begin van de competitie waar Ajax volgens mij 2 keer gelijkspeelde?
Vvv en Heracles....Oeps sorry vandaag Pec en uitstel,terwijl Real Madrid 2 keer tegen Barca speelde....
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:42]
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 22:04
Zijn er genoeg op te noemen.
Als ik dat nu zal uit type dan ben ik morgenvroeg nog niet klaar.
Maar dat weet jij wel.
Vraag aan Zeist of jij ook iets kan doen in natura dan wel.
Zodat Ajax alsnog Kampioen mag worden.
Het is altijd proberen waard je bent er Iedergeval niet vies van.
Vind ik leuk
Mdam +750
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
Zo dat pec even weggespeeld. Pffff nja slechte wedstrijden moet je ook winnen
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
3 punten = 3 punten, wat eigenlijk ook gewoon verdiend was. PEC was wel verrassend goed, complimenten! En Ajax stroef.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:32]
Vind ik leuk
Zwollenaar1 +2236
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
Mag weer niet zo zijn, Kut knvb. Ajax wordt op elk moment geholpen door die klote scheids. Ik duim voor PSV, een ploeg die wel kan winnen zonder de scheids.
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
Nu al gefrustreerd? Ajax had echt wel de meeste kansen..... Om te zeggen dat PEC een doelpunt verdiende, oké, maar gelijkspel of winnen, nope! PSV is een meester in het scoren na de 85e minuut.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
Waar dan geholpen?
Vind ik leuk
Zwollenaar1 +2236
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
Alle kleine momentjes floot meneer voor jullie mee. Wees objectief en geef 't toe, of blijf lekker in de subjectieve bubbel.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 20:44
Haha, kom op man. Het was een draak van een wedstrijd waarbij Ajax na de eerste helft ruim voor had moeten staan. Een fris Zwolle in de tweede helft met een opdat moment verdiende gelijkmaker. Zover had het alleen nooit mogen komen. Daarna wint Ajax gelukkig maar verdient op basis van het aantal kansen en de eerste helft.

Zet je Zwolle bril af en reageer objectief
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 21:58
Maak je maar niet druk.
Ook met de Hulp van die homo vriendjes uit Zeist.
Zullen ze geen Kampioen worden.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:45
Hahaha jij kijkt niet naar PSV volgens mij maar naar Ajax. Vies hatertje
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:46
Winnen zonder de scheids ? Kijk het aantal RODE kaarten anders even terug gap :)
Vind ik leuk
Nilsinno +694
woensdag 13 maart 2019 om 20:59
😂😂😂😂😂😂 humor pec heeft de hele wedstrijd zitten vertragen hadden nergens recht op
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
woensdag 13 maart 2019 om 20:33
Bedank de keeper van pec maar, wat een psv zege haha.
Vind ik leuk
Kevindo +1979
woensdag 13 maart 2019 om 20:33
Wat is dit zonde man. Zit je nog tot het einde van de wedstrijd op het puntje van de stoel ook..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:33
In Eindhoven noemen ze op deze manier winnen een kwaliteit maar het is natuurlijk gewoon mazzel.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:44
3 punten, hoe maak toch niet uit.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:33
Hele slechte pot van Ajax.
Ik ben blij met de 3 punten.
Zondag moet het echt beter, veel beter.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:40
Zondag gaan ze punten verspelen "mark my words"
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:45
Marked.
By deze
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:48
Je markt maar een eind weg... .. .
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:52
Nee echt niet.
1 x maar.
Zondag weer 3 punten binnen halen en wie weet staan we dan bovenaan.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:53
VVV PSV 0 - 0 :) mark my words is ff :P
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:08
Achmed,
Genoteerd!
Ik hoop het van harte, al winnen we natuurlijk op zeker de 31ste maart.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:30
Zondag winnen is de schaal binnen, 2 weekjes rust, PSV ff oprollen... .. . 2 makkelijke uitwedstrijdjes tegen Emmen en Willem 2

Thuiswedstrijdje tegen Excelsior... nou dan kan je het tweede ook wel opstellen :)

Groningen uit... .. . Vitesse thuis... .. .

De Graafschap uit, zie ze die fout NOOIT weer maken

En dan eindigen tegen Utrecht, nou voor die tijd is Ajax al kampioen hoor :)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:10
Dikke dyslect die jij bent :)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:11
Daar kan ik vrij weinig aan doen, helaas.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
Ik neem aan dat Labyad direct op de transferlijst wordt gezet? Wat een drol eerste klas is dat zeg.. Krijg je eens een kans dan speel je zo.. Die voorzet was puur geluk dat Tadic er nog tegenaan liep want die was voor Dolberg bedoeld..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:39
Blijft ex PSV, eigenlijk alleen maar troep.
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
woensdag 13 maart 2019 om 21:16
Ik vind labyad een goede speler maar geen 10. Die jongen moet van links komen, dan zit hij in zijn kracht. Ajax moet odegaard en doan halen willen ze het allemaal opvangen als Ziyech ook nog weggaat.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:25
Met het laatste ben ik deels eens. Ik zou voor Odegaard en Stengs gaan. Doan zie ik geen echte topper in..

En over Labyad.. Tsja ik blijf het een 13 in een dozijn speler vinden..
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
woensdag 13 maart 2019 om 21:29
Stengs indd een optie maar zou ik alleen halen als hij max 7 mil zou kosten en neres vertrekt anders gewoon daar laten. Doan zou rond de 6-7 mil kosten en vind ik wel waard. Odegaard goede speler maar las ergens 20 mil vind ik veelste veel. Max 9 mil zou ik ervoor betalen. Lammers zou ik ook proberen te halen want dolberg staat nu 2 jaar stil!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:34
Ja ik heb het vermoeden dat voor elke speler die Ajax in de eredivisie gaat halen de hoofdprijs zal worden gevraagd. Om het feit dat ze weten dat ajax een grote zak met geld heeft te besteden na de (mogelijke) verkoop van spelers.. Maar goed we zullen het gaan beleven deze zomer 😉
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:38]
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
woensdag 13 maart 2019 om 21:36
Ja klopt, maar als een speler graag wil dan moet het wel goedkomen. Trouwens dat Liverpool wat een team man, alles in balans alles klopt gewoon pfff!
Vind ik leuk
WilcoS64 +4022
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
Gewoon 3 punten binnen, zoals PSV de afgelopen jaren al 39 wedstrijden heeft gewonnen. Heerlijk dat gejank nu, op 31 maart maken we het af.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
Inderdaad, 40 wedstrijden!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
Heerlijke PSV-overwinning ... we kunnen het ook!!! 😊
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
is een kwaliteit he zoals ze dat zo mooi zeggen. o nee wacht nu is het de KNVB😂
Vind ik leuk
AZ14 +546
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
Weer slapeloosheid in Eindhoven !!
Aaah die nagelbijters waren zeer blij bij 1-1! haha
Ajax was aan het trainen tegen die blauw Busje !! haha
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
Pec speelde fantastisch!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
Inderdaad
Prima pot v PEC.
Dat moet houvast geven
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 20:48
Fantastic game zou ruudje zeggen 😁
Vind ik leuk
AZ14 +546
donderdag 14 maart 2019 om 10:45
Omdat ze spelen tegen Barca der Nederland ! ze doen dat niet tegen Psv en Fey !?? dus AJAX is The Best met of zonder TITEL
Vind ik leuk
FRChamp +1360
donderdag 14 maart 2019 om 14:13
Barca blijft prijzen winnen, Ajax niet.
Vind ik leuk
AZ14 +546
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
Frankrijk was ook wereld Kampioen handbal !!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:34
Er komen nog veel wedstrijden voor Ajax de komende 2 maanden. 12 sowieso. We zullen zien hoelang ze dit volhouden!
Vind ik leuk
Renelas +278
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
3 punten.... Next. Pfoeh!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
Hart moet niet zeuren, Boer kan ook met negen vingers keepen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:35]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
Ze laten alles zien,maar wat er gebeurde voordat Ajax scoorde,zijn ze blind voor maar doorgaan met dom lullen..
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 21:51
Ik snap er weinig van alleen voor Ajax scoorde Blind
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 21:54
We weten wie het niet snappen,vraag je collegas hier...
Wats gebeurt dan...
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 21:58
Mijn collega’s zijn hier niet, ik verdien hier geen geld mee. Als dit wel jou werk is, is dat best wel treurig. Geen idee hoe je bij collega’s komt.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 22:00
Je hoeft niet persoonlijk te worden,dat is algemeen bekend bij jullie...
Ik zal het anders formuleren,vraag je medereageerders met een Ajax hart...
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 22:02
Volgens mij werd jij persoonlijk met “je collega’s”
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 22:03]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 22:05
Reageerders ok..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
Ik mag toch hopen dat ten Hag nu eindelijk tot de conclusie komt dat Labyat niks is. Miskoop, heeft totaal niks gebracht.

Slechte wedstrijd, geen schade opgelopen, gauw vergeten en door.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
Inderdaad wat een klote voetballer zeg die Labyad , labswans moeten ze hem maar gaan noemen ,als ik zoveel verdiende liep in de gaten in het veld , ze weten niet hoe bevoorrecht ze zijn .
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:55
Ja da's wel het minste wat je mag verwachten. Inzet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:48
Oeff AFC slecht echt slecht..
Moet ik Dolberg ook mee geven.
Met Hunt.. kwam er beetje aktie.
T.Hag Denk daar ook maar eens over na 9 van de 10 x is dat zo
Wat een drama ..en maar vast blijven houden aan hem ..pff

Uggely maar gewonnen !!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:55
Ik zag maar een paar magere voldoendes. Heel het team zwaar onder de maat.

Maar ach ... puntjes zijn binnen :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:23
Volgende obstakel !!
Selectie heeft lichte blessures
Maar reperatie setje net Noa Lang ff nodig maar goed laatste 15 wedstrijden.
43 gehad .. excl. Interland
Hier kan Ajax toch "verbieden" om de spelers niet vrij te geven ? Auw zere been frees ik van menig
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
Wat een waardeloos potje voetbal,pfff slaapverwekkend .
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:38
3 punten in de tas. Gauw vergeten. Heerlijke ontlading na zn zeikpot! Alles in eigen hand ^^
Vind ik leuk
fritsie +882
woensdag 13 maart 2019 om 20:39
Gezapig. Slordig. Gemakzuchtig. 1 doelpunt tegen uit 3 schoten op doel. Da's toch niet best Ajax! Ik hoop dat dit een wake up call is!

Labyad laat het overigens ook niet zien als hij een basisplaats krijgt. Ja een assist, verder matig!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:39
Oo z'n psv's gewonnen
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:39
Edit VP:Caps blijven hangen
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:44]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:40
Ajax was gewoon waardeloos vanavond. De enige die werk verzette was zoals altijd Tagliafico
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:49
De ligt dan?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:30
Inderdaad ook hij als vanouds
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:40
zo, wij kunnen dus ook in de slotfase winnen, is een kwaliteit hè ;)
Vind ik leuk
Hookiepoki +200
woensdag 13 maart 2019 om 20:41
Als je deze wedstrijden wint dan word hè kampioen .
Niet om aan te zien
Vind ik leuk
Darter 876 +877
woensdag 13 maart 2019 om 20:42
Noa Lang vervangt Frenkie met verve volgend seizoen!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:44
Dat is wel heel wat om dat na 10 min inval tegen ....dit te zeggen..
Internationaal en krakers spelen.
Een Az'etje psv dan kan je pas een beetje iets er over zeggen !!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:42
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:50]
Vind ik leuk
thierryer +2049
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Lekker hoor zo'n PSV overwinning
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Gelijkspel was verdiend geweest. En die scheids was met afstand de slechtste op het veld. Floot bijna alles in het voordeel van ajax. Die gasten hoefden maar te gaan liggen en die clown floot al waar ie bij overtredingen op pec spelers gewoon 9 vab 10x liet doorspelen
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Auwww fijne opmerking van Dusam op Fox.. Winnen net zo als Psv meestal 👍😂 Wat een kerel is dat ..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Zondag zijn ze gewoon weer scherp! Dit soort vervelende potjes heb je er ook bij in een knetterLANG seizoen
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 22:00
Het was bijna zo’n dag...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:44
Edit VP: Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:50]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:57
Beste Fritz,
Wat wil je ons duidelijk maken?
VP verwijderd al je reacties!
🤣🤣🤣
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:33
Dat doet VP terrecht. Waarschijnlijk opmerkingen van iemand met een IQ van 5
Vind ik leuk
hollister +789
woensdag 13 maart 2019 om 20:44
Prima overwinning... lekker douchen en op naar zondag..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:44
VVV-VENLO- PSV en AZ- AJAX van het weekend,
week daarna Ned-Dui en dan
31 maart de MATCH AJAX-PSV........
Vind ik leuk
leozao +990
woensdag 13 maart 2019 om 20:44
2e uitloopwedstrijd na Real... 3 punten in de tas met minmale inzet. Nu weer gas geven richting Zondag
Vind ik leuk
Wesley Ewa +342
woensdag 13 maart 2019 om 20:45
Pff wat een ..... wedstrijd. Maar t9cg de 3 punten . Snel achter ons laten en doorgaan
Vind ik leuk
Benniewies +5386
woensdag 13 maart 2019 om 20:45
Die blind heeft ze transfer geld nu wel terug verdiend voor Ajax
Vind ik leuk
stratumseind +195655
woensdag 13 maart 2019 om 20:45
Zelfs met alle geluk van de wereld blijven ze de achtervolgers
Vind ik leuk
Suck r +321
woensdag 13 maart 2019 om 20:50
Onverstoorbaar dit👍🏻
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:50
Tot 31 Maart...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:51
Dat is op zijn psv's gewonnen hebben. Kwaliteit toch? Hahahaha
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:01
Ja stratum
Dat kan je nog n paar weken zeggen.
Succes met je team,
Je zult het nodig hebben.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 21:01
Ondertussen zijn we 6 punten ingelopen in 4 dagen tijd ... 😊
Vind ik leuk
1313 +8803
woensdag 13 maart 2019 om 21:04
Heerlijk toch zo winnen? Kun je niet ontkennen.😜
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 22:05
Zonder al die gelukkig overwinningen van jullie had jij nooit deze opmerking kunnen maken, Gelukkig duurt de competitie nog even en is de stand na 34 wedstrijden bepalend,
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:45
Op zijn psv,s gewonnen , zeer matig , met een lichtpuntje Noa Lang , brengt meteen gevaar en geeft een zeer goeie voorzet, ze kunnen schijnbaar bij ons geen voorzet geven , zo zie je ze namelijk zelden ./
Vind ik leuk
Jayjayajax +1321
woensdag 13 maart 2019 om 20:46
Lekker hoor Ajax. 3 punten is het enige wat telt. Nu lekker uitrusten en zondag knallen
Vind ik leuk
peinke +2316
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
Het povere spel was mede te danken aan de goede tactiek en het spel van PEC. Ajax kruipt met name in de tweede helft door het oog van de naald. PEC heeft prima gespeeld. Wel even een opmerking richting analist De Boer. Die vond Kingsley erg goed. Die heeft waarschijnlijk zitten kijken op een andere zender of heeft teveel gedronken in de rust. Dat was verreweg de slechtste speler van PEC ex aequo met die belachelijk slechte Van Duinen. Ondanks zijn doelpunt verdient Van Crooy ook een onvoldoende.
Positief ben ik over Lachman. Uitblinker in de verdediging en prima gespeeld samen met Lam en Paal.
Middenveld uitstekende wedstrijd van Namli en Hamer. Tot en met het middenveld was het prima positiespel van PEC. Die gast uit Ajax 3, Flemming, mogen ze voor mij toevoegen aan het trimclubje van Sjaak Swart. Wat is die gast slecht man. Laat die Amsterdamse babbelaar lekker achter in Amsterdam.
Groot compliment aan de teamprestatie en de positieve spelopvatting waarmee Stam z'n ploeg in het veld heeft gebracht. Helaas wel met lege handen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:49]
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 21:57
Met name in de tweede helft? In de eerste helft was PEC nergens, zelfs geen schot op doel, waar zijn de daar door het oog van de naald gekropen?

Vind ik leuk
Suck r +321
woensdag 13 maart 2019 om 23:16
Ik ben niet zo te spreken over Lachman. Gedroeg zich een beetje als een gekkie. Jammer, nergens voor nodig. Al zal het wel actie/reactie met Tadic zijn geweest. Zo eerlijk moet je ook zijn.
Vind ik leuk
peinke +2316
donderdag 14 maart 2019 om 12:01
Tadic is een meester in provoceren! Vervelende jongen! Lachman reageert vaker hersenloos.
Vind ik leuk
Suck r +321
woensdag 13 maart 2019 om 20:48
Slecht, slordig, triest, maar een onverstoorbare overwinning.💪🏻
Vind ik leuk
Mo +12959
woensdag 13 maart 2019 om 20:49
Jezus wat een kutwedstrijd. Labyad heeft me ook aardig teleurgesteld. Als je zulke goeie spelers voor je hebt en dan eindelijk de kans krijgt om er vervolgens helemaal niks, buiten die assist, mee te doen ja jongen dan houdt het op voor je.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:50]
Vind ik leuk
Tebannet +196
woensdag 13 maart 2019 om 20:50
Draak van een wedstrijd maar gelukkig toch 3 punten.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:51
Prima avond van de scheidsrechter
Ajax weer geholpen was een dikke overtreding maar goed
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:52
Het was Tagliafico en niet Tadic Sorry....
Hahaha vinden jullie het wat pffffffff..
Vind ik leuk
Caddy +124
woensdag 13 maart 2019 om 21:01
In het belang van het nederlandse voetbal hebben we ajax maar laten winnen.maar er kan nog geen bedankje van af.we zullen die ajaxieden nog eens weer helpen.
Vind ik leuk
JoeyC +4133
woensdag 13 maart 2019 om 20:55
Voorafgaande de 2-1 maakt Tagliafico gewoon tot twee keer toe een overtreding. Waarom greep de VAR niet in?
Zwolle had hier een gelijkspelletje verdiend. Helaas, maar het blijft daardoor nog wel even spannend.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:57
Edit VP: Onnodig gebruik van Caps.

Bedankt voor de uitleg, word gewaardeerd................
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:09]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:05
Heb je het slecht Fritz?
FF diep ademhalen en dan netjes reageren.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Probeer maar.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2203
woensdag 13 maart 2019 om 20:57
heerlijk op z'n PSV, slap, laf slecht lelijk spel en dan winnen, nu weten ze hoe het voelt. En dit was maar 1 wedstrijd.. vergeleken met die eierdoppen die dit gewoon 25+ wedstrijden hebben. 🤔
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:10
jammer .......te laat..................
Vind ik leuk
Blindsy +19034
woensdag 13 maart 2019 om 21:12
Je hoeft de koploper er niet bij te halen hoor. Je mag ook gewoon zeggen dat die miljoenenploeg zwaar tegenviel. In eigen stadion door het oog van de naald kroop. En dat in n wedstrijd die speciaal voor die miljoenenploeg is verplaatst.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2203
woensdag 13 maart 2019 om 21:21
dat is dus de schande, 1x zo'n wedstrijd bij ajax is gewoon al de druppel, bij die andere zijn ze blij want ze worden er kampioen mee en daar blijft het bij😉, wat een schande, ik schaam me nu al kan je nagaan als je fan bent van dit spel. Achja, 3 punten.
Vind ik leuk
Blindsy +19034
woensdag 13 maart 2019 om 21:24
Ach joh. Volgende keer weer een prachtige voorstelling. En verliezen. Is vast veel leuker. Als je graag voor Ajax wil zijn.
Vind ik leuk