Stam vindt dat 2-1 van Ajax niet had mogen tellen: 'Moet het spel stil leggen'

Stam vindt dat 2-1 van Ajax niet had mogen tellen: 'Moet het spel stil leggen'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 21:18wo 13-03-2019 om 21:18

Jaap Stam is niet blij met de arbitrage tijdens Ajax - PEC Zwolle. In de ogen van de PEC-trainer had de 2-1 van Daley Blind niet mogen tellen, omdat verdediger Thomas Lam in zijn rug geduwd zou zijn.

"De scheidsrechter keek blijkbaar alleen naar het moment van het doelpunt, maar in de situatie daarvoor werd Thomas Lam met twee handen in z'n rug geduwd", zegt Stam tegen FOX Sports. "Dat is volgens mij ook een overtreding. Hij moet het spel daarvoor al stil leggen en daar is de VAR ook heel belangrijk in. Ze moeten de eerste situatie ook zien en niet pas als de bal de goal in gaat, want dan is de situatie al voorbij."

PEC toonde lef in Amsterdam en was in de tweede helft zelfs beter dan Ajax. "Van tevoren hadden we dat al in de gaten. Als je hier komt voetballen moet je niet bang zijn en lef tonen. Uiteindelijk zie je dat je momenten gaat krijgen dat je tussendoor kunt spelen en gevaarlijk kunt gaan worden."

Het is nog wachten op de punten voor PEC, dat vecht tegen degradatie. "Iedere wedstrijd is anders. Natuurlijk maken wij ons zorgen over het behoud. Het is niet zo dat je altijd je punten gaat krijgen als je voetbal speelt zoals wij. Dat zie je vandaag ook goed. Je moet beloond worden, maar ook scherp blijven."

Poll

Eens met Stam?

(2734 stemmen)

Plaats een reactie

Mitchy10 +2150
woensdag 13 maart 2019 om 21:20
Gewoon een botsing Japie. Die had jij eerder ook wel eens.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 21:23
Lam is toch geen mietje?
Vind ik leuk
Holadiejee +2851
woensdag 13 maart 2019 om 21:31
Bij dit soort momenten blijft de VAR lekker slapen. Die is er alleen om Ajax te hulp te schieten. Ajax kan het niet op eigen kracht en desondanks winnen ze nooit de titel.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:32]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 21:35
De psVAR bij Utrecht al weer vergeten zeker ... 😊
Vind ik leuk
Holadiejee +2851
woensdag 13 maart 2019 om 21:43
O ja, toen Luuk zijn shirt werd uitgetroken en de VAR het normaal vond. Als PSV die penalty gewoon had gekregen, was de wedstrijd binnen geweest ipv 2-2. Ik zal maar niet al die VAR momenten van Ajax benoemen, want dan ben ik morgenvroeg nog bezig.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 21:47
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:51]
Vind ik leuk
Merdocs +33
woensdag 13 maart 2019 om 21:50
Wat zegt dat dan over jullie.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 21:52
Niks ...
Vind ik leuk
COYG +8185
woensdag 13 maart 2019 om 21:51
Gelukkig komen er steeds meer van die mensen op de site...
Vind ik leuk
Holadiejee +2851
woensdag 13 maart 2019 om 21:51
Het was er weer op wachten. Als ze het niet redden, dan komt dat vogeltje weer tevoorschijn. Ik neem je het niet kwalijk, moet pijn doen 4 jaar helemaal niks en dan nog vinden dat jullie het grote Ajax zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:57]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 21:53
Wij zijn recordkampioen dus zijn wij ook het grote Ajax. Zou gek zijn als we dat niet zouden vinden.
Vind ik leuk
Holadiejee +2851
woensdag 13 maart 2019 om 22:09
Groot zijn betekent niet dat je de kampioenschappen van PSV onterecht mag noemen. Als je groot bent, dan erken je gewoon dat PSV beter was de afgelopen seizoenen. Maar dat zit er niet in bij jullie. Wel om respect vragen PSVers als je tegen Real speelt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 22:10
Daar hebben we het toch helemaal niet over?

Jij haalt er steeds dingen bij die helemaal niet ter zake doen.
Vind ik leuk
Holadiejee +2851
woensdag 13 maart 2019 om 22:22
Groot zijn heeft veel eigenschappen in zich. Jullie kiezen alleen die eigenschappen, die jullie uitkomt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 22:24
Je spreekt echt wartaal ... onlogische loze kreten ... “dat wat jullie uitkomt” geldt ook zeker voor jou heb ik al gemerkt dus niet zo piepen ...
Vind ik leuk
Holadiejee +2851
woensdag 13 maart 2019 om 22:26
Sorry, ik hield geen rekening met je niveau. Je hebt wel een school afgemaakt?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 22:28
Ik denk je inderdaad op een hoger niveau moet proberen te schrijven. Succes! 👏🏻
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:31
Jij ging naar school, toen ze dicht waren.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
donderdag 14 maart 2019 om 07:00
Jij ging niet eens ... 😂
Vind ik leuk
ficusje +2903
woensdag 13 maart 2019 om 23:18
Psv heeft na het kampioenschap toch niets laten zien.europees al helemaal niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:30
Net als jij
Vind ik leuk
Emnu +7136
donderdag 14 maart 2019 om 02:20
Terwijl jij er natuurlijk voor kiest boven de partijen uit te stijgen.

Zelfreflectie betekenis & definitie. Zelfreflectie is het naar zichzelf kijken en daarbij het eigen handelen overdenken. Men houdt zichzelf als het ware een spiegeltje voor. Dit figuurlijke spiegeltje voorhouden heeft als doel om bewust te worden van handelingen die zowel bewust als onbewust gemaakt worden.

Vind ik leuk
alffie +1986
woensdag 13 maart 2019 om 22:52
Pfff hola, kind
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 23:33
Afgelopen seizoenen?
Vorig jaar kampioen en daarvoor waren jullie derde onder Ajax.
Ga je langer terug is het gewoon 33 tegen 24.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:34]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:29
Hoe zit het met de onderlinge resultaten tussen Ajax en PSV.
Het levert geen enkele prijs op maar het zegt natuurlijk wel veel.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 09:55
Dat zeg ik, onderling is het 33 titels voor Ajax en maar 24 voor psv.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:23
Jij snapt wel wat ik bedoel. Maar je geeft een ontwijkend antwoord. Waarschijnlijk omdat de uitkomst van deze vraag jouw niet zo goed uitkomt;)
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 11:32
Is dit niet het onderlinge resultaat, wat wel echt iets zegt dan?
Lijkt me tijdverspilling om iets op te gaan zoeken dat zoals je zelf al aangeeft er toch niet toe doet..
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4504
vrijdag 15 maart 2019 om 08:53
Ajax 5 keer kampioen in 10 jaar, PSV 3 keer. Hoezo is PSV beter?

Respect van PSV'ers zit geen Ajacied op te wachten. Wij lachen jullie uit.
Vind ik leuk
Holadiejee +2851
vrijdag 15 maart 2019 om 09:28
Blijf lekker lachen zou ik zeggen. Wij lachen om dat wereldelftal van jullie waar de spelers zo snel mogelijk een transfer willen maken en geen prijzen pakken.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:05
Ja je bestaat ook al een x aantal jaren langer droefneus van 1900 tot 1913 heb je gespeeld tegen fc bal in het veld vv aan de bar niet gek dat zoveel titels hebt blaaaablaaa
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:08]
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 10:05
Hahahaha wat maak jij jezelf hier belachelijk.. Eerste titel stamt uit 1918.. En zoals je zegt was psv er toen al 5 jaar bij.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:29
Recordkampioen omkopen en frauderen ja
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 10:43
Je kunt ook kampioen kindertjes aanraken zijn als club, dan ben ik liever supporter van een club die 'omkopen en fraude' gepleegt heeft dan kindertjes aanraken als eigenschap heeft.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:08
"Wij zijn recordkampioen dus zijn wij ook het grote Ajax" al ruim 1020 dagen NIET de beste
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:12
Quote: Wij zijn recordkampioen dus zijn wij ook het grote .....
Dat klopt maar iedereen weet dat jullie zonder de hulp van de KNVB in diverse gevallen wat minder wedstrijden hadden gewonnen en dan waarschijnlijk ook wat minder kampioen waren geworden.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
donderdag 14 maart 2019 om 17:25
Zet je anti-Ajax bril af ... is het leven veel zonniger ... 😊
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:04
Dat zijn we, dan blijven we, ook als Ajax geen kampioen wordt. Ajax was de afgelopen week zelfs wereldnieuws.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 22:17
Dat vinden wij niet dat vinden anderen.... alleen jij wil de realiteit niet onder ogen zien. Het moet vervelend zijn om altijd in de schaduw te staan in de stad van het licht
Vind ik leuk
Holadiejee +2851
woensdag 13 maart 2019 om 22:25
En die anderen zijn niet te vinden hier op VP zeker?
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 22:26
Ik heb niet gezocht, ik ben daar niet zo bezig. Concentreer je lekker op je eigen club man in plaats van alleen maar lopen te zeiken
Vind ik leuk
Rood&wit +4454
woensdag 13 maart 2019 om 22:04
Ach als de VAR elke wedstrijd op Luuk de Jong gaat letten dan krijgt hij elke wedstrijd rood voor swalbes die hij steeds maakt per wedstrijd valt hij wel een keer of 10! Meneer hoeft maar een hand op zijn schouder te voelen en gaat naar de grond als een stervende zwaan.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:10
Zeg eens niks drolberg en stuntelaar kunnen hem een hand geven
Vind ik leuk
Rood&wit +4454
donderdag 14 maart 2019 om 07:29
Ben geen Ajacied dus zou het niet weten eigenlijk. Reageer puur op wat ik gezien heb in de wedstrijd Utrecht-Psv
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 10:09
Sorry, dit is nou eenmaal de standaard reflex van een psv´er.. Ze staan niet voor niets synoniem voor hypocriet dat moet je verdienen door acties zoals deze.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:32
Je bedoelt net als Dolberg
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 22:25
Pfff word je nou nooit moe van jezelf? Het is woensdagavond, PSV staat aan kop, Ajax speelt kwartfinale CL en er komt een geweldige slotfase aan in de competitie. Maak je niet zo druk om gekreukel van Ajax man. Geniet van hetgeen er nog aan komt en blijf niet zo hangen in de ellende ✌🏼
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 05:46
Dan heb je in ieder geval wat te doen 😉
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:15
Tegen Real thuis bijvoorbeeld, calimerootje?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:46
PSV wordt inderdaad ook vaak bevoordeeld maar dat heeft niks met deze situatie te maken. Stam heeft hier gewoon gelijk.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 21:47
Tuurlijk niet ... niks aan de hand.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 21:56
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
rpaulp50 +13628
donderdag 14 maart 2019 om 09:23
Je kunt over alle punten en komma's altijd nog weken lopen zeiken, maar het helpt niet.......
De beste wordt Kampioen met alle voor en tegenslag, ook het leven is vaak niet rechtvaardig, leer er mee omgaan.
Vind ik leuk
Merdocs +33
woensdag 13 maart 2019 om 21:50
Nee hoor daar had psv ook gewoon een penalty moeten krijgen en utrecht een indirekte vrije trap.
Vind ik leuk
Rood&wit +4454
woensdag 13 maart 2019 om 22:09
Rood voor Dumfries en een penalty voor Utrecht vergeet je te vermelden.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 22:18
Waarschijnlijk last van een selectief geheugen
Vind ik leuk
Merdocs +33
donderdag 14 maart 2019 om 17:20
Indirekte vrije trap staat toch gewoon vermeld. Of denken jullie in Amsterdam dat alles een penalty is omdat jullie altijd overal het maximale krijgen. Voor jullie gelden andere regels dan de overige 17 clubs.
Vind ik leuk
Rood&wit +4454
donderdag 14 maart 2019 om 17:33
Nogmaals ben geen Ajacied maar ook voor jou is het lastig. Maar een speler in scorings positie onderuit schoffelen in de 16 is gewoon een penalty dus niks indirecte vrije trap knul.
Vind ik leuk
B H +320
woensdag 13 maart 2019 om 22:01
Vvv, 2x pec,heerenveen bedoel je dat.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 22:04
Allemaal onzin ...
Vind ik leuk
B H +320
woensdag 13 maart 2019 om 22:19
Jaja! Haha, behalve Ajacieden ziet heel Nederland het!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 maart 2019 om 22:20
Tja ... die hebben een anti-Ajax bril op ... logisch ...
Vind ik leuk
B H +320
woensdag 13 maart 2019 om 22:55
Heel Europa lacht om onze competitie. Club met de hoogste begroting kan geen 3 wedstrijdjes spelen in de krokettencomp
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
donderdag 14 maart 2019 om 06:58
Wederom onzin ...
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 10:12
Totdat ze zagen hoe Real werd weggepoetst en toen snapte ze het.. Nu jij nog!
Vind ik leuk
B H +320
donderdag 14 maart 2019 om 12:04
Nu de var weer bedoel je toch?!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:37
En jij een ajaxbril. Je bent uitgeluld
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
donderdag 14 maart 2019 om 06:58
Nope ... kein geloel Andy ...
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2423
woensdag 13 maart 2019 om 21:36
Klopt! Zoals Real werd geholpen in de CL wordt Ajax in de ED gered...
En beiden staan straks met lege handen...
Vind ik leuk
Merdocs +33
woensdag 13 maart 2019 om 21:51
Was het buitenspel of niet tegen real. Een beetje zwanger bestaat niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:22
Werden jullie thuis tegen de Spurs fors geholpen door de scheidsrechter of niet?
Een beetje helpen was het zeker niet.....
En nog maar 2 puntjes...….
Vind ik leuk
Merdocs +33
donderdag 14 maart 2019 om 17:28
Werden wij tegen Barcelona en Inter genaaid of niet.
Jullie zijn heel de nl en europese competitie nog geen enkele keer benadeeld. Alles valt in jullie voordeel. Soms tot het lachwekkende af.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:58
Net als jouw reactie...…..
Vind ik leuk
Merdocs +33
donderdag 14 maart 2019 om 18:10
Verzin maar alvast een nieuwe naam want als het in dit tempo door gaat zal je deze niet meer lang kunnen gebruiken. Tip: De VarKampioen
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:58
Als de Var eerder was gekomen, hadden we al lang 4 sterretjes gehad, waren vele blunders van het
arbitrale trio ontdekt...
Vind ik leuk
karnisse +530
woensdag 13 maart 2019 om 22:14
Heb je een glazen bol?
Vind ik leuk
Jaxie14 +142
donderdag 14 maart 2019 om 01:11
Nou die handjes zijn al aardig gevuld dacht ik. Weliswaar met papier. Eremetaal volgt ongetwijfeld. Op 3 fronten. In 1 jaar alles goed maken! Hoppa!
Vind ik leuk
Basik013 +820
woensdag 13 maart 2019 om 21:44
🐣
Vind ik leuk
Donnygo +5005
woensdag 13 maart 2019 om 21:47
Hahahhahahah
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:52
Kijk even eerst in de spiegel voordat je reageert gap. Je bent lachwekkend 😂😂
Vind ik leuk
Gilze +1132
woensdag 13 maart 2019 om 23:00
Piep piep
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 23:31
Nooit haha 33 om 24..
Vind ik leuk
pietprecies +11835
donderdag 14 maart 2019 om 00:23
🐣
Vind ik leuk
Adjab +1290
donderdag 14 maart 2019 om 00:48
Top reactie en dat van een Calimero
Vind ik leuk
Jaxie14 +142
donderdag 14 maart 2019 om 01:04
Maar de VAR is er toch pas sinds dit jaar?
Vind ik leuk
RodeKaart +247
donderdag 14 maart 2019 om 01:08
Deze goal wordt bij elk eredivisie team afgekeurt. Behalve bij ajax ....
Nu met de VAR wordt het alleen maar duidelijker hoe erg ajax wordt bevoordeeld week in week uit.
Vind ik leuk
Babelagtig +2460
donderdag 14 maart 2019 om 02:36
Hoppa weer gewonnen dankzij de var
Heerlijk..de eerste 33 titels zonder var de komende 33 dankzij de var! Hopoa
Vind ik leuk
RGB +1381
donderdag 14 maart 2019 om 13:28
Troladiejee
Vind ik leuk
Voetballert +1318
woensdag 13 maart 2019 om 21:38
Lam is zwaar irritant ventje en overschat zichzelf. Gebeurde niks.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
vrijdag 15 maart 2019 om 20:08
Ach Mino ze zijn er weer de jongens van de KNJB t/m VideoAjaxReferee....

Als al die lui gelijk zouden hebben waren we nu op weg naar Titel nr ikweetniethoeveel. Zoals ik al vaker heb gezegd: "Gelukkig kan ik wel zonder club-bril kijken"

Voor alle PSV-trollen: Jullie hebben gelijk Ajax wordt geholpen is door Trump samen met Poetin beslist.
Voor de echte fans hierzo: May the best team win..
En mocht na 34 wedstrijden PSV de kampioen zijn dan zal ik de felicitaties doen toekomen.
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 21:31
Japie reageert nu als een trekhakie🙄
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:43
Werd ook voor gefloten, Mitchy!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:39
Wat kunnen die lui bij Zwolle toch zeiken zeg. Ben blij dat deze wedstrijd achter de rug is. Er was niet veel aan de hand, snap daarom niet waarom de scheids moet fluiten
Vind ik leuk
RenW +4267
woensdag 13 maart 2019 om 23:04
Heeft Stam ook bij PSV gebald?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:21
Jaapie toch 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 21:37
Forza Stam!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:40
Forza Noa Lang!
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 21:57
😂😂😂😂hahahaha, die komt de mooiste stad van de wereld niet meer binnen!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:58
Daar speelt ie al!
Vind ik leuk
FRChamp +1360
zondag 17 maart 2019 om 22:25
Heeft Noa Lang gescoord vandaag?
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 22:20
Lol... waarschijnlijk woont ie in de Ajaxstraat in Rotterdam
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:25
Hebben we niet, wél de wijk Feijenoord ;)
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 22:28
https://www.google.nl/search?q=ajaxstraat+rotterdam&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl-nl&client=safari
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 22:31]
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:50
Dat is van die Griekse god
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 10:15
Hahahahahaha het waren ook maar brandblussers...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:51
Dat is geen Rotterdammer anders had ie dat geweten 😂😂
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 22:54
Inderdaad.. was laatst een documentaire over iemand die bejaarden rondrijd in Rotterdam, als hij in de Ajaxstraat iemand moest ophalen. Reed hij achteruit totdat hij net niet in de straat stond en belde hij die ouwe mensen op.Die moesten dan zelf naar de bus lopen. Geweldig
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:55
Wat een zielenpiet 😂
Vind ik leuk
Casuals88 +2495
woensdag 13 maart 2019 om 21:21
Piepert ! In jou tijd als verdediger werd er nooit voor dat soort duwtjes gefloten ...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:23
Daarom is er nu ook een VAR.
Als het andersom was geweest dan was het doelpunt 100 % zeker afgekeurd door de VAR.
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
woensdag 13 maart 2019 om 21:25
Hoe weet je dat? Glazenbol?! Ownee haat ri ajax, dus de knvb is voor ajax en de var ook. Ja ja ja ja bla bla bla kinderachtige gedoe Hahahah ga maar lekker slapen jongen. Fijne avond he!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:29
Dat is dit seizoen al meerdere malen bewezen. Overigens geldt dit ook voor PSV.
Typisch dat elke reactie die niet pro ajax is meteen als haat wordt gezien.
Het is gewoon een feit dat de topploegen bevoordeeld worden door de VAR en al zeker thuis.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
woensdag 13 maart 2019 om 21:31
Daar weet men op Zuid toch alles van!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:44
Wanneer zijn wij dan voor het laatst bevoordeeld?
Ik kan me dat niet meer herinneren.
Na het jaar dat de (amsterdamse) pers een hetze heft gevoerd dat Feyenoord zogenaamd te veel penalties kreeg (die op 1 of 2 na allemaal terecht waren) heeft Feyenoord de laatste paar jaar bijna geen penalty meer gekregen en wel veel tegen. En dat is volgens mij al een jaar of 5 geleden.


Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
woensdag 13 maart 2019 om 21:47
Wat dacht je van 90% thuiswedstrijden in de beker?
Vind ik leuk
Bud Spencer +2847
woensdag 13 maart 2019 om 22:05
Doe de groeten aan Elvis en 2Pac
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:07
Dat is gewoon loten, de kansen zijn 50/50.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
woensdag 13 maart 2019 om 22:26
Dan mag degene van die de loting verricht op Zuid voor mij 2 staatsloten kopen dan heb ik altijd prijs.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:47
Dan heb je eindelijk een keer een prijs, met Ajax lukt het niet hè😂
Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
woensdag 13 maart 2019 om 22:54
Dat er toch nog iemand met Feijenoord bloed humor heeft. 😉
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:28
Mooie prijs kwartfinale, ik teken er elk jaar voor......
Vind ik leuk
FRChamp +1360
donderdag 14 maart 2019 om 10:15
Teleurstelling wordt dan alleen maar groter. Hoe lang staan jullie al bovenaan in de Eredivisie😉?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:32
Schaaltjes tellen?
Ben jij gauw klaar...….
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 10:20
Haha iemand met 1 sterretje op het shirt die begint over het niet winnen van prijzen.. Hoe lang hebben je op je laatste kampioenschap mogen wachten?
Er is een hele generatie mensen volwassen geworden in die tijd die jullie nodig hadden om weer eens kampioen te worden en dan nu alweer praatjes, hilarisch!
Vind ik leuk
FRChamp +1360
donderdag 14 maart 2019 om 14:22
Hahahahhaha, jongen, we hebben gewoon prijzen gewonnen, Europees voetbal gespeeld en aantal keer bijna kampioen geworden in die tijd. Zolang je maar blijft spelen om de prijzen komt het vanzelf wel weer, prijzen winnen hangt van zoveel factoren af. Naast een goed team en trainer is het ook gewoon geluk hebben.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 14:50
Noem die aantal keer eens dan.. herinner me alleen iets van een 10de plaats met Mario Been.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
donderdag 14 maart 2019 om 14:40
Misschien winnen jullie die CL dit jaar wel, zou toch mooi zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:29
Die complot theorie slaat nergens op.
Haters die beweren dat de loting doorgestoken kaart is die kun je niet serieus nemen.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
woensdag 13 maart 2019 om 22:35
Ik haat niks of niemand, complotherorietjes die worden hier door Ajax-haters geschreven, de KNVB zou bewust werken aanzet kampioenschappen Ajax, bekerwinst van Ajax en CL winst van Ajax. Competitievervalsing enz.enz. Ik lees echter nergens feiten en dan wel bewezen feiten. Hoezo competitie vervalsing? De Var heeft niks geconstateerd dus hoezo bewust Ajax helpen? Wat wel een bewezen feit is, is het feit van de 90% thuiswedstrijden in de beker voor Feijenoord.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:38
Dit is door loting dus zowel Feyenoord als de knvb hebben hier geen invloed op. Dit heeft dus niks met bevoordeling te maken.
Terwijl het wel bewezen is dat zowel ajax als psv vaak door de scheidsrechters en ook door de var bevoordeeld worden.
Gewoon door de beelden later door onpartijdige analisten te beoordelen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:45
Dat is toch al jaren bekend...…...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:17
Ja en dat zijn ook 90% eredivisie ploegen en wat loot Ajax de 1e 4 rondes keukendivisie ploegen en fc bal op het dak dus lul niet zo azijnpisser
Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
woensdag 13 maart 2019 om 23:24
Gaat het wel goed met je? Of heb je last van luieruitslag?
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 10:27
Ajax liet Feyenoord inderdaad zo kansloos dat het leek alsof ze een of ander bierteam waren, maar om daar als Feyenoorder op te gaan wijzen vind ik op z´n minst wat vreemd.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:26
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 05:28]
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 10:16
Correctie, niet elke reactie maar de onzinnige reacties.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:05
Hahahahaha sterkte man, weer hebben jullie met geluk gewonnen!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:32
De naam 010Forever bestond al, dus dan maar 2 keer 010 in mijn naam. 010 kan je ook nooit genoeg van hebben ;)
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:37
Daarom👍
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 10:29
010, 10-0 it´s more then just a code.. Hahahahaha
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 22:21
2 x 010 is toch 020?
Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
woensdag 13 maart 2019 om 22:36
Je bent me voor. Je kunt ook stellen 010 is de helft van 020.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 22:59
Je hebt helemaal gelijk, las op internet een artikel waarin staat aangegeven dat de KNVB samen met Bill Gates en Elvis Presley de VAR heeft ontwikkeld om Ajax weer kampioen te maken. John F Kennedy zou 1 van de financiers zijn.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
vrijdag 15 maart 2019 om 20:12
Ach ze zijn er weer de jongens van de KNJB t/m VideoAjaxReferee....

Als al die lui gelijk zouden hebben waren we nu op weg naar Titel nr ikweetniethoeveel. Zoals ik al vaker heb gezegd: "Gelukkig kan ik wel zonder club-bril kijken"

Voor alle PSV- en Feyenoord-trollen: Jullie hebben gelijk Ajax wordt geholpen is door Trump samen met Poetin beslist.
Voor de echte fans hierzo: May the best team win..
En mocht na 34 wedstrijden PSV de kampioen zijn dan zal ik de felicitaties doen toekomen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:23
Kom op Jaap niet zo lopen zeiken dat kun je beter overlaten aan al die gasten hier op de site lol
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:26]
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:08
Pec had bijna gewonnen 😂😂😂
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:11
Bijna haha dat is waar maar heb je er aan ?
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:14
Dit geeft AZ vertrouwen, ze gaan van Ajax winnen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:16
En toen werd je wakker en was je bed nat of niet ?
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:31
Alleen ‘s nachts slaap ik (Nederlandse tijd).
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:16
Feyenoord had bijna 18 jaar iets gewonnen.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:32
UEFA Cup gewonnen, de beker gepakt, Champions League gespeeld...
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 10:33
Correctie, er is in de CL met ze gespeeld.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
donderdag 14 maart 2019 om 15:10
Met jullie toch ook.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 15:18
Je gaat niet door als je de speelbal was van de tegenstander(s).
Ajax is wel door en dus klopt jouw stelling niet.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
donderdag 14 maart 2019 om 15:46
Dit keer hadden jullie gewoon tegenstanders die uit vorm waren.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 09:56
Wat een geluk hè, maar geluk dat dwing je af.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
zaterdag 16 maart 2019 om 00:09
Geluk is onaantastbaar.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
zondag 17 maart 2019 om 22:23
AZ had ook geluk vandaag.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
vrijdag 15 maart 2019 om 20:14
Ach Mino ze zijn er weer de jongens van de KNJB t/m VideoAjaxReferee....

Als al die lui gelijk zouden hebben waren we nu op weg naar Titel nr ikweetniethoeveel. Zoals ik al vaker heb gezegd: "Gelukkig kan ik wel zonder club-bril kijken"

Voor alle trollen: Jullie hebben gelijk Ajax wordt geholpen is door Trump samen met Poetin beslist.
Voor de echte fans hierzo: May the best team win..
En mocht na 34 wedstrijden PSV de kampioen zijn dan zal ik de felicitaties doen toekomen.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 10:31
Hebben ze op voorsprong gestaan dan?
Vind ik leuk
FRChamp +1360
donderdag 14 maart 2019 om 15:12
Die 1-2 zat er anders wel aan te komen.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 15:17
Nu verwissel je jouw hoop en de realiteit.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:15
Jaap is een overloper.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:31
Verstand komt met de jaren, Meersie
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
woensdag 13 maart 2019 om 21:24
Een duel waar je voor kan fluiten maar ook niet. De 2e zag je hem uitglijden dus ook niets aan de hand. VAR heeft gekeken en was geen overtreding om te fluiten dus klaar niet piepen!
Vind ik leuk
Julio-dvd +2997
woensdag 13 maart 2019 om 21:42
Ja alle Ajacieden bij elke situaties lekker roepen is beoordeeld, pieppiep, Calimero’s, haters etc maar jullie weten zelf ook dat alles een kant op valt. Echt een grote corrupte bende. De 17 andere clubs zouden zich gewoon af moeten scheiden van de KNVB en Ajax lekker in zn eentje de competitie laten spelen. Kan Ajax lekker elk jaar kampioen worden, veel plezier ermee! Gaan wij een eerlijke eigen competitie opzetten.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:58]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
vrijdag 15 maart 2019 om 20:16
Ach ze zijn er weer de jongens van de KNJB t/m VideoAjaxReferee....

Als al die lui gelijk zouden hebben waren we nu op weg naar Titel nr ikweetniethoeveel. Zoals ik al vaker heb gezegd: "Gelukkig kan ik wel zonder club-bril kijken"

Voor alle trollen: Jullie hebben gelijk Ajax wordt geholpen is door Trump samen met Poetin beslist.
Voor de echte fans hierzo: May the best team win..
En mocht na 34 wedstrijden PSV de kampioen zijn dan zal ik de felicitaties doen toekomen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:46
"Een duel waar je voor kan fluiten maar ook niet." Vooral dat "niet" is zo typerend altijd bij Ajax.
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
woensdag 13 maart 2019 om 22:15
Dan kunnen we net zo goed gaan zaalvoetballen als we helemaal gen “contact” meer mogen hebben. Voetbal is contact sport. Wees gewoon een man en accepteer die dingen gewoon en accepteer gewoon dat ajax de 3 punten heeft en MAAR 2 punten achter staat. Dat zijn de feiten. Sjonge jonge man
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 23:16
Jouw foto en naam zijn baas!
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:13
Hij duwde hem gewoon, 100% overtreding.
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
woensdag 13 maart 2019 om 22:16
Hij duwde hem niet dus GEEN 100% overtreding.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:54
Hij deed aan karate
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:11
Dat is het juist: de var is nooit tegen ajax, altijd voor ajax.

Als je een echte vent bent geef je dat toe
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:24
Weer zo'n wedstrijd dat de billen fijn geknepen zijn, wedstrijd instelling van likmevessie... Toen er even aangezet werd ook gelijk weer een goal.
Gewoon gelijk dr bovenop, na 3 a 4-0 kun je rustig aan gaan doen.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 23:43
En dan noem jij Ajax de beste 😂😂
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:44
Waar doe ik dat?
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 06:41
Je naam, doelt hij op.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:39
Mijn naam zegt al dat het mijn keuze is; ik vind.. als het nou was: Ajax is.. dan zou ik hem gelijk moeten geven.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:27
Sinds wanneer kan je met een rug iemand vol wegduwen?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:20
Werd hij niet gehinderd dan?

Ik kan mij nog wel net zo'n situatie herinneren. Toen botste er per ongeluk een speler.

Penalty.

Maar nu zie je duidelijk bij de 2e actie, een hand naar voren gaan. Om de speler nog ff vast te houden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 06:21]
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 21:27
Jaap
De Var staat weer voor Aap
Vind ik leuk
keesje s +944
woensdag 13 maart 2019 om 21:27
Var greep niet in dus niks loos!! Jaap begint al feyenoord trekjes te krijgen... Huilie huilie....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:47
De VAR heeft al het hele seizoen Ajax trekjes, Keesje S. !
Vind ik leuk
keesje s +944
woensdag 13 maart 2019 om 22:11
Heerlijk 👌👌😜😜
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:20
En dat hoofd van die Stam. Net zo'n havenslaaf.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:45
Wat is zo typerend aan het hoofd van een "havenslaaf"? (wat dat dan ook moge wezen!)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:46
Armoedig. Zie ook Hugo Borst, Deelder etc. etc.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:11
Zijn Borst en Deelder havenslaven? Wat was André Hazes dan? Een kroeg-sloerie?
Vind ik leuk
Jorg Vde +361
woensdag 13 maart 2019 om 21:27
Juist Japie, goede constatering. Schandalig.
Vind ik leuk
Roel Boeli +435
woensdag 13 maart 2019 om 21:28
Tja... de VAR (Virtual Ajax Ref) liet weer niet van zich horen. Het ligt er zo dik op.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:29
Maak je druk jaap dat hebben ze het hele jaar al nationaal en internationaal maar het zal niet helpen haa
Vind ik leuk
rpaulp50 +13628
woensdag 13 maart 2019 om 21:31
Er is altijd wel wat.
( als je verloren hebt )
Vind ik leuk
rinirat +3543
woensdag 13 maart 2019 om 21:33
Beetje lulkoek verhaal.
Ajax gaf niet thuis.
Vind ik leuk
Gerro +9045
woensdag 13 maart 2019 om 21:33
Mooi 3 punten en deze matige pot snel vergeten.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 21:35
Je ploegie heeft het uitstekend gedaan, Jaapie!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:21
Verloren.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:23
Hahahahahahahaha, daar hebben we Meersche Helden weer, terug van weggeweest?
Vind ik leuk
fr1963 +4367
woensdag 13 maart 2019 om 21:36
Gewoon weer lucky ajax...voor de 999e keer, zo ongeveer....het houdt niet op, niet vanzelf.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:52
En bij PSV en feyenoord is het zeker weer een kwaliteit
Vind ik leuk
fr1963 +4367
woensdag 13 maart 2019 om 21:57
Kan mij niet herinneren dat Feyenoord in de slotfase de winnende maakte uit een omstreden situatie.....lucky ajax....voor de zoveelste keer door de var beschermd...heeft al veel punten opgeleverd dit seizoen!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:01
Dat Ajax geholpen is door de var ga ik zeker niet ontkennen. Vooral Ajax - Heerenveen. Maar af en toe wordt elke beslissing voor Ajax gelijk lucky/corrupt genoemd. Vandaag was Ajax niet lucky, en dat mensen roepen dat de VAR Ajax weer gered heeft is ronduit zielig. Bij die 2e goal was duidelijk niks aan de hand.

Maar ik ben het voor de duidelijkheid wel met je eens dat Ajax het vaakst is geholpen door de var, maar er moet ook niet overdreven worden hoor.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:48
Feyenoord "moest" ooit (seizoen 2016-2017) zogenaamd kampioen worden van de KNVB. We hadden de zogenaamde "gunfactor". Zie wat er dit seizoen met Ajax gebeurt, ...... maar dan in het kwadraat.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:07
Stumpert
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
woensdag 13 maart 2019 om 22:21
Lucky Ajax? Gewoon een prima doelpunt 7 minuten voor het einde van de wedstrijd, helemaal niks “lucky”.
Ajax maakte het zichzelf onnodig erg lastig, ze hadden in de eerste helft het duel al moeten beslissen. Maar zolang het verschil maar 1 doelpunt is hebben die gasten nog hoop en maken ze nog heel netjes de gelijkmaker, gelukkig maakte Blind nog de 2-1 na een mooie vorzet van Lang en al met al is Ajax gewoon de terechte winnaar. Ondanks dat ze een hele zwakke wedstrijd speelden waren ze alsnog de bovenliggende partij.
Er is maar 1 club die de naam “Lucky” mag dragen dit seizoen en dat is die club uit Eindhoven, maar bij hun is het dan zogenaamd weer een “kwaliteit” natuurlijk...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:18
Zet je gekleurdebril af, of zuip nietzoveel, je slaat wartaal uit
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
donderdag 14 maart 2019 om 00:41
Vertel dan ook gelijk waarom ik volgens jou wartaal uitsla? Over gekleurde brillen beginnen en roepen dat iemand niet zoveel moet zuipen kan iedereen wel, maar geef dan ook gelijk uitleg na zo’n grote mond.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:53
Er is maar een club die de naam lucky mag dragen, zeg je, psv.
Psv wint dan in de slotfase, maar wel zonder hulp vd var.
Ajax wint veel met behulp vd var, daar hoor ik je niet over. Ook vandaag hulp vd var.

Dus: gekleurde bril, en wartaal. Alles vanuit een ajaxblik gezien.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
donderdag 14 maart 2019 om 06:12
Hahah wat een onzin, vandaag hulp van de VAR? Hoe kom je daar nou in godsnaam bij.
Daarnaast is het 9 van de 10 keer ook gewoon terecht geweest dat de var heeft ingegrepen en hebben we echt niet de hulp van de var nodig om wedstrijden te winnen.
Dus gewoon heel simpel gelul van een kortzichtig iemand, zet anders eerst zelf die gekleurde bril maar eens af ;-)
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 10:56
Vergeet niet om aangifte te doen jochie
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:55
En ajax terechte winnaar? Het was matig, tot zeer slecht. Pec verdiende dat punt.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
donderdag 14 maart 2019 om 06:16
PEC verdiende inderdaad een punt, maar over het algemeen was Ajax gewoon de betere partij dus is de overwinning ook gewoon terecht.
PEC heeft het Ajax heel lastig gemaakt in de ArenA en op basis daarvan verdienden ze een punt, maar dat betekent nog niet dat Ajax niet gewoon de terechte winnaar is van dit duel.

Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:24
Nou Andy ik snap echt dat Pec het puntje goed kan gebruiken.. gezien de wedstrijd was het miss ook wel zo ..Ik ben er superblij mee met de drie luntjes.
Maar Pec speelde in hun doen en laten denk ik een top partij en net dat puntje verdiend hadden.
Dusam vertelde uggely Game gewonnen op de manier van eindhoven ..laatste minuutje
Als we landskampioen zijn en 1 of 2 punten over .dan mogen jullie ze hebben.
Maar het was een wedstrijd om niet aan te gluren
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:22
Sinds 1900.
Vind ik leuk
fr1963 +4367
woensdag 13 maart 2019 om 23:19
AFCLuckyajaxsinds1900
Afgekort: ajax
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:36
Niet mee eens joh !!
.
Ze speelden naar Pec niveau nog wel een redelijk wedstrijdje

Uggely game
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:37]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:18
Papegaai
Vind ik leuk
MeAgain +7165
woensdag 13 maart 2019 om 21:37
Psv komt langzaam maar zeker weer in vorm. Ajax raakt vermoeit en geblesseerd. Tegen PEC nog door het oog van de naald. Tegen AZ en PSV gaan ze onderuit.
Vind ik leuk
Iggy +4545
woensdag 13 maart 2019 om 23:05
Dream on!
Vind ik leuk
74ratje +731
woensdag 13 maart 2019 om 21:39
2 spelers er niet bij, en t loopt voor geen meter.
Vind ik leuk
abraksas +2545
woensdag 13 maart 2019 om 21:41
Nee want bij PSV loopt het elke week fantastisch he
Vind ik leuk
74ratje +731
woensdag 13 maart 2019 om 21:47
Nee. Maar daar heeft iedereen de vorm na de winterstop nog totaal niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:48
Dag Rat,alles verloren!
Vind ik leuk
74ratje +731
woensdag 13 maart 2019 om 21:49
?? Hoe bedoel je? Veel gezopen?
Vind ik leuk
Pvm9 +924
woensdag 13 maart 2019 om 21:39
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:47
Als de wortel gaat rotten ,valt ook de stam om en dat wordt wat met al dat brandhout!
Vind ik leuk
Pvm9 +924
woensdag 13 maart 2019 om 23:39
Zei ik iets verkeerd?
Vind ik leuk
abraksas +2545
woensdag 13 maart 2019 om 21:41
Ligt het nou aan mij of is Stam sinds bekend is dat ie naar Feyenoord gaat een zeikwijf geworden?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:50
Dat ligt inderdaad aan jou, Stam heeft hier gewoon gelijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:25
De oud Ajax voetballer en Jong Ajax trainer heeft duidelijk geen gelijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:45
Jaap grote jongen worden ,je deed nooit anders niet huilen.
Vind ik leuk
Patje41 +1186
woensdag 13 maart 2019 om 21:47
Wel eens van voordeel gehoord Jaap? Of heb je nu al je feijenoordpet op?
Vind ik leuk
jari11 +3585
woensdag 13 maart 2019 om 21:49
Oef gaat het ons niet opbreken.. eind Juli begon het seizoen, gaat het te lang zijn? Ik heb er nog vertrouwen in
Vind ik leuk
KvhZ +2521
woensdag 13 maart 2019 om 22:00
Nee joh, maar als ik ajacied was zou ik me meer zorgen gaan maken over het vertrek van Frenkie en evt nog een vertrek van Onana, De Ligt en Ziyech. De hele voetbalgeest is dan uit het elftal, dat wordt nooit meer zo snel zo goed als dat het nu is
Vind ik leuk
jari11 +3585
woensdag 13 maart 2019 om 22:10
Klopt mee eens. Er moet volgend jaar veel kwaliteit gekocht worden. Of doorstroming uit de jeugd uiteraard. Eerste helft had er wel meer gescoord mogen worden!
Vind ik leuk
B H +320
woensdag 13 maart 2019 om 21:50
Ja Jaap, zo werkt dat bij Ajax
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:03
Stakker
Vind ik leuk
B H +320
woensdag 13 maart 2019 om 22:18
Alleen op die manier krijgen ze de titel! En dat weten zelfs de Ajaxfans
Vind ik leuk
Iggy +4545
woensdag 13 maart 2019 om 23:07
Ach piepkuiken toch!
Vind ik leuk
B H +320
woensdag 13 maart 2019 om 23:56
Dat is het enige wat jullie kumnen zeggen! Haha
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:54
Jappie je bent groter dan niet. Dit soort jank reacties sieren jou niet. Je bent nog steeds een grootheid, gedraag je dan ook zo.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:55
Welke seconde moeten we die overtreding waarnemen?😂
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 21:58
Hij wordt helemaal niet in de rug geduwd, wat kletst die vent joh. Tagliafico en Lam zijn in duel en gaan beide naar de grond, daarna als ze opstaan worstelen ze wat met elkaar, maar dat is wederzijds, als de bal naast gaat had Ajax weer kunnen zeggen dat we een pingel hadden moeten hebben, omdat Lam tagliafico naar de grond haalt...

Nee, het was een bagger pot, maar Ajax is gewoon de verdiende winnaar, PEC had met een gelijkspel teveel gehad, ze hebben nauwelijks kansen gehad.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:23
Omg, nog nooit zoveel gelul in een reactie gelezen.

Je draait nog sneller dan een paling in een emmer snot.

Het is echt bij het zielige af
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 10:57
Moet je eens je eigen terug lezen dan lees je 3x meer onzin
Vind ik leuk
Op afstand +1335
woensdag 13 maart 2019 om 21:59
Stam past helemaal bij feyenoord, na verlies de fout bij de scheids zoeken, nu al geslaagd voor derotterdamse cursus “ Huilebalk”
Vind ik leuk
Mo +12959
woensdag 13 maart 2019 om 22:03
Je moet als een ploeg als PEC ook gewoon hopen op zo'n avond dan kan je heel soms een puntje pakken. Ajax miste 2 belangrijke speler, het fut was er een beetje uit na de laatste weken die zwaar waren. Als Ajax vol scherpte en focus zo'n wedstrijd ingaat ben je als PEC nagenoeg kansloos.
Vind ik leuk
hollister +789
woensdag 13 maart 2019 om 22:05
Zo.. die jaapie Stam is al een echte Feyenoorder.. goedkoop scoren heet dat... wat een jankerd
Vind ik leuk
Justin Kees +2744
woensdag 13 maart 2019 om 22:06
Stam is zichzelf al aan het inwerken voor volgend seizoen bij Feyenoord. Oefent alvast op excuses en klaagzang, maar scoort nu nog een onvoldoende...
Vind ik leuk
Jandieze +673
woensdag 13 maart 2019 om 22:09
Niet zeuren Jaap. De VAR is de helpende ajaxhand uit Zeist. Dat weet je inmiddels toch?
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:11
Het was een keiharde, bewuste overtreding.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:28
Dat telt alleen als een Ajacied aan een shirtje wordt vastgehouden.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:45
Klopt. Of als Dolberg/Tadic zich weer laten vallen, die liggen meer dan ze voetballen. Tadic houdt ook van mekkeren vooral bij de scheids, bij de goal van Blind liep het uit de hand, geluksgoal
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:22
De VAR weet van niks, behalve als het voor Ajax is.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 22:22
We weten wanneer alles stilgelegd wordt door de Var...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:26
Het lijkt wel of alles moet wijken, om Ajax aan een prijsje te helpen.
Vind ik leuk
hollister +789
woensdag 13 maart 2019 om 23:22
Ach sukkeltje.. zakdoekje of Calimerohoedje? zeg het maar .. huilie huile mannetje
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:47
Ik heb ondertussen wel genoeg van die troep liggen.

Kom eens met wat anders.
Vind ik leuk
hollister +789
woensdag 13 maart 2019 om 23:50
Misschien wordt het dan eens tijd voor een cursusje acceptatie en het leren stellen van realistische doelen voor jouw cluppie... scheelt een hoop frustratie... hoeveel voordeel hebben jullie wel niet gehad jarenlang in de Kuip, toen de VAR nog geen intrede had gedaan
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:55
Zodat Feyenoord 34x kampioen werd?

Bedoel je zoiets?

Wat Ajacieden over mij denken, hecht ik niet zoveel waarde aan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:56]
Vind ik leuk
hollister +789
donderdag 14 maart 2019 om 00:14
Ach, verbaas mij nog iedere keer hoezeer alle Feyenoord supporters en PSVers het afgeven op alles maar dan ook alles wat met Ajax te maken heeft, en dan vooral alle successen... laten we het zo zeggen.. gunnen elkaar het licht in de ogen niet.. het is blijkbaar niet anders.... alhoewel ik persoonlijk niet veel tegen Feyenoord heb.. meer tegen die nepclub uit Eindje... sterker nog... ik zie liever Feyenoord de oude glorie herstellen .... maar dat zal helaas nog wel wat jaren duren
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:22
Ajacieden doen dat ook hoor.

Dat hoort bij het spel.

Of je het nou leuk vind of niet.
Vind ik leuk
hollister +789
donderdag 14 maart 2019 om 00:43
Daarom zei ik ook: gunnen elkaar het licht niet in de ogen.. :-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:26
Papegaai

Jankjood
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:26
Ach standaard in de Arena, anders hadden ze wel weer een pingel cadeau gekregen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:27
En anders kun je altijd nog PEC failliet verklaren, na wat grondig speurwerk.
Vind ik leuk
Watzijnwij +159
woensdag 13 maart 2019 om 22:31
Komen ze weer goed weg die Amsterdammers...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:59
Hij heeft gewoon gelijk.
Lam gaat gewoon over de knie.
Ik zei het eerder al, zowel Ajax als Pec speelden echt slecht, maar de scheids...pffff.... wat een lampekap.
Vind ik leuk
zoroman30 +151
woensdag 13 maart 2019 om 23:00
taglifico is 1,70 en lam 1,90 ? zit ook wat kilo's verschil in en Lam valt alleen door de manier van duel aangaan . Daarna Lam tagliafico zonder moeite zo omduwd .
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:08
Bij Ajax doen ze ook nooit zoveel moeite om te blijven staan.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:31
Kom op Wimpie, de 0 - 3 voor de beker is nu toch wel eens verwerkt.....
Zondag toch schouder aan schouder tegen AZ?
FEY moet toch derde worden?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:32]
Vind ik leuk
bits +5988
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
Lam kopt die bal weg en Tagliafico komt nog met 2 benen inglijden terwijl die bal op hoofd hoogte is. Vervolgens gaat ie op het been staan en laat ie zich vallen en duwt ie m nog. Had gewoon 100% afgekeurd moeten worden.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:28
Ook Tagliafico verdient een doodschop. Of een klap op zijn bek
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:29
Oh ja, joh?
Vind ik leuk
Me! +215
woensdag 13 maart 2019 om 23:14
Damn zeg.. sinds wanneer is Jaap "de onverbiddelijke " zo'n ontzettend prinsesje geworden. Ongelooflijk.. Gaat leuk worden komend jaar in Rotterdam ;-p
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:25
Identiek bij vvv-ajax, toen wist de scheids niet hoe snel hij een penalty moest geven.

Maar das dan voor ajax.var is video ajax redmiddel, het hele seizoen al
Vind ik leuk
S41 +12
woensdag 13 maart 2019 om 23:42
Ik ben maar lid geworden. Lees zoveel irritante berichten met name van de boeruh. Sommige zijn alleen bezig anderen op te fokken. Niet op in gaan lieve Ajacieden. Geniet van dit seizoen. Kijk naar het spel van de boeruh en de ambities. Waarom iedere keer op in gaan? Van sommige vraag ik me af, of boosheid van PSV ers nog wel over het voetbal gaat. 😁
Ik wens jullie allen een vruchtbare avond toe.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 23:46
Leuk he,anderen uitlachen vanwege fouten van de Var die goed uitpakken voor Ajax..
En ik ben geen boer..
Vind ik leuk
S41 +12
woensdag 13 maart 2019 om 23:48
Dit bedoel ik. Frustraties wat al lang niet meer over voetbal gaat.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:59
Ouwije die Jaap stam ziet uit. Lijkt wel een zombie !!!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:07
Jouw tekst ook.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 04:07
Jullie moeten toch echt ajax haten
Het is altijd. ajax heeft de knvb scheidsrechter en de Var mee
Ik hoor nooit eens dat ajax onrecht aangedaan wordt
Vind ik leuk
J. Staatsen +7069
donderdag 14 maart 2019 om 07:25
Andersom had VAR hem afgekeurd . Dat hebben.we keer op keer gezien dit seizoen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:39
Ha het hatertje is er weer, zou sinds het pak slaag tegen JONG-Ajax 2 - 6 niet meer onder zijn steentje vandaan komen......
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:06
Hatertje, wees blij dat bij jullie gestolen kampioenschap in 2010 geen
FAR (Financiele Arbitrage Referee) bestond, i.v.m. malversaties......
Vind ik leuk
J. Staatsen +7069
donderdag 14 maart 2019 om 13:13
UEFA ontneemt Ajax Europacups uit de jaren zeventig
Ajax moet zijn Europacups uit de jaren zeventig inleveren. Dat heeft de UEFA vandaag bekend gemaakt, nadat vastgesteld is dat de spelers van Ajax destijds stelselmatig doping gebruikten. In Amsterdam heerst verslagenheid. Juventus claimt inmiddels de Europacup van 1973.
Ajax moet zijn drie Europacups uit de jaren zeventig inleveren. Dat heeft UEFA-voorzitter Aleksander Ceferin bekendgemaakt, nadat vast is komen te staan dat de spelers van Ajax eind jaren zestig en begin jaren zeventig stelselmatig doping gebruikten. Ceferin: “Het is een pijnlijke, maar de enige juiste beslissing die wij als UEFA konden nemen. Wat lang door velen beschouwd werd als het beste voetbal dat de wereld ooit gezien heeft, bleek in feite de Firma List & Bedrog aan het werk. En voor valsspelen is geen plaats binnen het Europese voetbal!”

De uitspraak volgt na diepgravend onderzoek van de ethische commissie van de Europese voetbalbond, die sprak met een groot aantal betrokkenen van destijds. Volgens de commissie is klip en klaar vast komen te staan, dat de selectie van Ajax in de jaren zeventig strak stond van de prestatieverhogende middelen.

Het balletje ging rollen, nadat Salo Muller, indertijd de verzorger van Ajax, in zijn onlangs verschenen boek ‘Mijn Ajaxjaren’ verschillende belastende onthullingen deed. Clubarts John Rolink zou de spelers volgens Muller onafgebroken schimmige medicijnen hebben toegediend. Muller wist toen al dat het niet in de haak was, maar heeft altijd gezwegen. Tot nu.

De verslagenheid heerst in de Johan Cruijff Arena. Het gezicht van algemeen directeur Edwin van der Sar is asgrauw, als hij ons over de kwestie te woord staat. Volgens hem heeft het blazoen van Ajax een onherstelbare deuk opgelopen.

“Volgende week komen ze van de UEFA met een bestelbusje voorrijden, en dan worden die bekers met de grote oren alledrie ingeladen. Ik had vanmorgen Sjaak Swart aan de lijn. Die is er kapot van, zoals we er allemaal verschrikkelijk kapot van zijn”, aldus Van der Sar.

Wat er met de bekers c.q. titels gebeurt, is nog niet bekend. Juventus heeft inmiddels een claim bij de UEFA neergelegd, om als verliezend finalist alsnog de Europacup van 1973 toegekend te krijgen. De verwachting is dat Panathinaikos (1971) en Internazionale (1972) snel met een vergelijkbaar verzoek zullen komen.

Salo Muller zelf, die met zijn boek aan de basis van dit alles stond, is “nogal overrompeld door de gevolgen”.

“Ik had niet gedacht dat de UEFA de zaak zo hoog op zou nemen en de ethische commissie een onderzoek zou laten instellen, laat staan dat dit de uitkomst zou zijn. Dit was nooit wat ik voor ogen had. Ik wilde gewoon op mijn oude dag nog even makkelijk veel geld verdienen.”

Of het onderzoek en de uitspraak ook gevolgen zullen hebben voor de nationale titels die Ajax in die periode vergaarde, wordt binnenkort duidelijk, als de KNVB zich over de zaak buigt. Het is niet ondenkbaar dat Feyenoord een verzoek indient om alsnog tot kampioen van 1970, 1972 en 1973 te worden uitgeroepen. Maar vanuit Rotterdam blijft het vooralsnog angstvallig stil.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:29
Ha,ha, komisch die paljas, van het oplichtersclubje, neefje van monsterman......
Vind ik leuk
renemar +806
donderdag 14 maart 2019 om 08:57
Belachelijk natuurlijk. Dat juist Stam met zo'n domme opmerking komt is des te wonderbaarlijker. Was gewoon een duel en de speler van pec viel pas toen hij de bal al lang had weg gekopt.
Vind ik leuk
Salah +9
donderdag 14 maart 2019 om 09:07
Wedstrijden die worden verzet, n thuiswedstrijd tegen PEc, oeh nee hoor dat kunnenwe er niet bij hebben.
Dat regelt de KNVB wel voor julliehoor.

Loopt het moeilijk in een wedstrijd,, dan keuren we gewoon eenbuitenspel goal toe, of we geven een penalty aan Ajax, of we sturen er gewoon iemand uit van de tegenstander.
Kan toch niet dat ze punten gaan verspelen, daar zijn we niet voor.

De VAR had in ieder geval kunnen kijken, ook of Blind misschien niet buitenspel staat.
Bij dergelijke gevallen , bij PSV of FEyenoord, wordt alles stilgelegd, dan zie je een lijn op het scherm.

Maar dat is bij Ajax allemaal niet nodig.
Iedere beslissing valt altijd in hun voordeel uit, dat is de wet van de KNVB.

De media laat ook de beelden vaak niet zien, wel bij andere clubs.

Je moet eens kijken hoeveel strafschoppen ze mee krijgen en laatst nog die de Ligt bij de uitwedstrijd in Zwolle.
Die bleef gewoon staan, nou dat had een Feyenoorder moeten zijn, dan had heel Hilversum het er nu nog over,

Ik hoop zo dat ze in de CL van het veld geveegd worden, wat een enge club is dat zeg.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:35
Wat een Eng mannetje ben jij zeg...….
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws