Van de Beek op Instagram uitgelachen door Ajax-ploeggenoten: 'Sponsordealtje'

Van de Beek op Instagram uitgelachen door Ajax-ploeggenoten: 'Sponsordealtje'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 21:47wo 13-03-2019 om 21:47

Donny van de Beek erkent dat de frisheid ontbrak bij Ajax in het Eredivisieduel met PEC Zwolle (2-1). De middenvelder zag dat de Amsterdammers mede dankzij Eredivisie-debutant Noa Lang door het oog van de naald kropen.

Emile van de Sande
AMSTERDAM

"Iedereen, ik ook, voelde zich niet helemaal zoals normaal qua frisheid", zegt Van de Beek tegen VoetbalPrimeur. "Dat is op zich geen schande als je zo veel wedstrijden achter elkaar speelt. Maar dan moet je wel winnen. Vraag niet hoe, maar dat hebben we uiteindelijk gedaan. In voorgaande jaren lieten we dat nog wel eens liggen."

Lang was met de assist op Daley Blind belangrijk in de slotfase. "Ik zag een goede glimlach op zijn gezicht. Dat vond ik mooi om te zien. Hij viel goed in. Dat is een compliment voor hem", is Van de Beek lovend over de debutant.

Overigens leidde een Instagram-post van Van de Beek tot hilariteit onder zijn ploeggenoten. Onder meer Daley Blind kon het niet laten om te reageren. "Dat is lachen toch. Het is een sponsordealtje."

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Can always use some extra support 💪🏼Getting ready for tomorrow…⚽#hansaplast #ajapec #ad

Een bericht gedeeld door Donny van de Beek (@donnyvdbeek) op

Bekijk hieronder het hele interview met Van de Beek!

Plaats een reactie

rexxo +11988
woensdag 13 maart 2019 om 21:51
Weet iemand of Memphis extra sloten heeft aangebracht bij zijn woning?

Hij komt weer laat thuis vanavond.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 21:52]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:52
Want je bent in de buurt van Lyon? :-)
Vind ik leuk
Aal +23430
woensdag 13 maart 2019 om 21:54
Ik postte Ajaxprimeur hier, en t wordt verwijderd hahahaha!
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 21:55
ajax sites onder elkaar:):)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:10
Toch ben jij bij ieder Ajax topic te bekennen trekt je dus wel degelijk aan.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 22:10
kan niet tegen onrecht
Vind ik leuk
John Garp +4802
woensdag 13 maart 2019 om 23:04
Dan moet je advocaat worden.
Vind ik leuk
fernjef +1536
donderdag 14 maart 2019 om 07:54
Goeie eigenschap! Dat heeft elke Feyenoorder... Die kunnen geen van allen tegen onrecht.... Daarom wint Feyenoord ook zo weinig! Dat zou onterecht zijn! :-)
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
woensdag 13 maart 2019 om 22:04
En terecht... 😜
Vind ik leuk
Aal +23430
woensdag 13 maart 2019 om 22:05
Er moet wel een mogelijkheid blijven voor satire haha
Vind ik leuk
John Garp +4802
woensdag 13 maart 2019 om 23:05
Wat is volgens jou dan satire? haha
Vind ik leuk
Aosin +13
woensdag 13 maart 2019 om 23:20
Weet iemand waar Memphis?
Vind ik leuk
rexxo +11988
woensdag 13 maart 2019 om 23:21
Bezig met een nieuwe rap maken.
Vind ik leuk
JCJWZ +14867
donderdag 14 maart 2019 om 01:11
* Memph is
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:18
Heb weer een paar Rolexen gegraait hahahah wel kk lelijk met diamanten enzo maarja wat verwacht je van die straat sagbi.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:53
Mooi een eigen jeugd speler aan de basis van de 2-1!
Vind ik leuk
3Bier +14424
woensdag 13 maart 2019 om 21:56
Die jongen is in vorm en speelt de laatste tijden erg sterk in Jong Ajax. Hij verdient ook wel een kans.
Hopelijk zien we wat meer van hem de komende weken
Vind ik leuk
JCJWZ +14867
donderdag 14 maart 2019 om 01:12
Nummer 6 of 7 alweer die debuteerd vanuit onze super jeugdopleiding. Bij Ajax doodnormaal, maar het blijft genieten hoe ze door blijven stromen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:33
Daar staat Ajax om bekend!
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
woensdag 13 maart 2019 om 21:53
Je zag het indd vermoeidheid was echt aanwezig toen Klaas Jan inviel zag je wat drang weer om te drukken maar verder niets, en 0,0 creativiteit zonder onze meastro Ziyech. Nu allemaal goed herstellen jongens goed slapen en dan knallen az!! We gaan eroverheen jongen come on!!!
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 21:54
en dat is 2
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:59
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:00
Ben je moe Downy van de Beek ? Schaam je kapot voor dat beetje werk wat je verricht voor dat geld !
Vind ik leuk
Deck010 +9833
woensdag 13 maart 2019 om 22:02
Oh jee, hij voelt zich niet fris.......nou zal de KNVB de wedstrijd van zondag waarschijnlijk uitstellen.
Vind ik leuk
Niels92 +36733
woensdag 13 maart 2019 om 22:06
Ik snap dat jullie er problemen mee hebben maar vergeet niet dat Ajax spelers sowieso al 12 wedstrijden meer in de benen hebben dan spelers van jouw club :)

Logisch dat ze niet helemaal top fit meer zijn :)
Vind ik leuk
1313 +8803
woensdag 13 maart 2019 om 22:11
Haha, wel wat meer dan 12 hoor. Maar dat geheel terzijde. Je hebt wel gelijk.😜
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 22:18
En Ajax gaat de CL winnen 😂😂
Vind ik leuk
zoroman30 +151
woensdag 13 maart 2019 om 23:09
Mooi dat ik je hier tref ,

Je hebt niet meer gereageerd op mijn vraag waar het geld van Feyenoord dan vandaan komt en welke jeugdspelers er gaan doorbreken . Je zei dat ik niet op de hoogte was en ik ben afgelopen dagen wezen zoeken maar ik heb niets kunnen vinden . Kan jij me informeren ?
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 23:41
Hahahaha. Het ligt heel simpel. Er is geld in de kas, voornamelijk afkomstig van Vrienden van Feyenoord. Kökcü, Burger, Wehrmann, Geertruida en Ten Hove gaan sowieso doorbreken. De kans is ool groot dat Summerville en Zwarts een stap gaan maken naar Feyenoord 1. Met de komst van Stam zie ik bovendien een karakter dat nieuw leven gaat inblazen, niet alleen als trainer maar ook technisch gezien. De komst van Argentijnen bijv. met Stams netwerk. Feyenoord zelf is nu al aan het scouten in o.a. België (vleugelaanvaller Bongonda), Denemarken (aanvaller Skov), Servië (verdediger Babic), Portugal (vleugelaanvaller Nakajima).
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:47
Maar je hebt ook bij Ajax gezien dat je het alleen met de jeugd niet redt. Er moet ervaring in een team zijn. Waar gaat Feyenoord een andere van Persie vinden die het team draagt? Niet dat trouwens van Persie dat ook echt doet, maar dat terzijde.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 06:36
Niet
Vind ik leuk
FRChamp +1360
donderdag 14 maart 2019 om 13:54
Dat klopt, met alleen jeugd red je het niet als topclub. Het zou mooi zijn als Stam een Argentijnse spits naar voren schuift, eentje net als Julio Cruz. Feyenoord moet zich weer op dat soort spelers gaan richten om weer richting de Europese top te gaan en te cashen zodra je ze verkoopt aan de Europese top. Er zal inderdaad ook een nieuwe leider met veel ervaring moeten komen, misschien Babel 😅. Als ik Ajax was zou ik Tadic aanvoerder maken volgend seizoen, goed voor het internationaal karakter, een buitenlander als aanvoerder en een echte leider. De Ligt gaat toch weg van de zomer.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
woensdag 13 maart 2019 om 22:07
Lijkt me wel zo netjes ja..
De KNVB moet gewoon even wachten totdat Ajax zelf aangeeft dat iedereen weer fris is en dan kunnen ze de wedstrijd inplannen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:07
Hoezo we vinden het niet eerlijk dat Feyenoord tegen het grote Trencin moest voetballen. Als Ajax veel punten haald dan hebben jullie Feyenoord fans ook een keer een minder moeilijke loting
Vind ik leuk
Deck010 +9833
woensdag 13 maart 2019 om 22:15
En allemaal gelujk gaan janken en afgeven op een andere club. Had ik het over Ajax soms? Als het over Feyenoord had gegaan had ik precies hetzelfde gezegd. Ik vind dat die profs niet zo moeten zeiken over vermoeidheid. De normale man moet 5 dagen per week en 40 uur per week werken voor nog geen 5% van hetgeen die ballerina’s verdienen. En van dat beetje geld kopen we vervolgens een seizoenkaart om te mogen kijken naar spelers die eigenlijk geen zin hebben om te werken omdat ze een beetje moe zijn 😡
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:21
Als jij niet begrijpt dat een paar dagen rust voor een Champions League duel het verschil kan maken dan kan niemand je meer helpen. Je zag het resultaat 1-4 in fucking Madrid. Uitstekende keuze van onze KNVB.
Vind ik leuk
Deck010 +9833
woensdag 13 maart 2019 om 22:29
Zo goed dat van de Beek er nu nog moe van is.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:38
En Clasie nog moe van die bekerwedstrijd?
Vind ik leuk
Deck010 +9833
woensdag 13 maart 2019 om 22:49
Probeer nou niet steeds een discussie over Feyenoord uit te lokken want dat gaat niet lukken. Zoals ik al zei gaat het niet om de club, maar om de mentaliteit van spelers.
Vind ik leuk
John Garp +4802
woensdag 13 maart 2019 om 23:12
'Zoals ik al zei gaat het niet om de club, maar om de mentaliteit van spelers. '

Je zou eens voor de lol moeten opzoeken hoe dat gaat, profvoetballer worden. Daarna pas oordelen.
'Daar hoorden zij engelen zingen' is een prima documentaire om wat inzicht op te doen in de topsportmentaliteit, en vooral op welke leeftijd dat al begint.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:49
Sommige mensen begrijpen dat helaas niet
Vind ik leuk
Deck010 +9833
donderdag 14 maart 2019 om 09:51
Ik heb nog maar weinig Engelse, Spaanse of Duitse profs horen miepen over het aantal wedstrijden dat ze moeten spelen. Hebben die denk jij minder hoeven doen om prof te worden?
Vind ik leuk
John Garp +4802
donderdag 14 maart 2019 om 09:57
Het is nu duidelijk dat jij je niet wilt verdiepen, maar wel lekker vanuit je onderbuik een beetje dingen roepen over iets waar je geen verstand van hebt.

Ook je argument is kul. Dat jij daar nog nooit van hebt gehoord, komt ook dat je je hier ook al niet in hebt verdiept.
Vind ik leuk
Deck010 +9833
donderdag 14 maart 2019 om 10:02
Puur meningen John. Jij hebt de jouwe ik de mijne. Verder een beetje jammer dat je er direct vanuit gaat dat ik me er niet in wil verdiepen of helemaal geen verstand van heb. Ken je mij soms?
Vind ik leuk
John Garp +4802
donderdag 14 maart 2019 om 10:16
Roepen dat topsporters niet die 'echte-mannen-mentaliteit' hebben waarvan jij kennelijk precies weet wat dat is (maar nergens aangeeft), suggereert dat jij weet hoe het leven van een profvoetballer eruit ziet. Dat weet je niet, blijkt.

Daarnaast hoef je iemand niet te kennen om te kunnen beoordelen op gedrag. Het feit dat je de aandacht weet af te leiden met een vraag als 'Ken je mij soms?', vertelt me dat je minstens redelijk slim bent en gewend bent om met dat soort trucjes weg te komen.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
woensdag 13 maart 2019 om 22:36
Geen seizoenskaart kopen dan 😜

Maar goed, deze jongens zijn niet gewend om zoveel wedstrijden in zo’n korte tijd te spelen. Als ik de hele week overuren maak ben ik vrijdag ook kapot.
Vergeet overigens ook niet dat die gasten tussendoor ook nog keihard trainen en veel moeten reizen. Ze maken in verhouding misschien niet zoveel uren, maar topsport is gewoon heel intensief en slopend, genoeg rust is uiteindelijk ook het allerbelangrijkste voor een topsporter.
Ik denk dat ze alleen maar proberen aan te geven dat ze wat vermoeid zijn en dat dat effect heeft op hun funtioneren. Zowel lichamelijk als mentaal hebben zij hier natuurlijk gewoon last van.
Vind ik leuk
Deck010 +9833
woensdag 13 maart 2019 om 22:47
Het is mij allemaal een beetje te beschermend. Weinig mannelijk nog deze sport.
Vind ik leuk
John Garp +4802
woensdag 13 maart 2019 om 23:09
'Oh jee, hij voelt zich niet fris.......nou zal de KNVB de wedstrijd van zondag waarschijnlijk uitstellen. '

'En allemaal gelujk gaan janken en afgeven op een andere club. Had ik het over Ajax soms?'

Het ging niet over MVV denk ik.

Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:51
Een beetje moe word ik daar hier van op deze site. Iedereen loopt maar van alles en nog wat te roepen maar als je ze erop aanspreekt dan spelen ze verontwaardigt...
Vind ik leuk
Deck010 +9833
donderdag 14 maart 2019 om 09:56
Hahahaha jij wel ja.
De grootste onruststoker van VP.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:58
Goed dat je reageerde op een reactie die gericht was naar iemand anders. Je voelt je klaarblijkelijk aangesproken. Dat geeft aan dat ik het bij het rechte eind had.

Speel niet de verontwaardigde...staat een beetje slap, snappie?
Vind ik leuk
Deck010 +9833
donderdag 14 maart 2019 om 10:00
Ging inderdaad niet over jouw club nee. Ging puur om de spelers die naar mijn idee te snel moe zijn na een inspanning. Jouw baas zal het ook niet leuk vinden als je op maandag hard gewerkt hebt de rest van de week halve bak aan de slag gaat omdat je moe bent toch?
En de KNVB werkt daar in mijn ogen teveel aan mee. Je hoeft het niet eens te zijn met mijn mening, maar maak er geen “ je bent anti Ajax” van, want dat is gewoon niet de strekking van mijn mening.
Vind ik leuk
John Garp +4802
donderdag 14 maart 2019 om 10:10
De eerste quote gaat over Ajax, in de tweede ontken je het.

Nu ontken je het weer. Het zal je hobby maar wezen.
Vind ik leuk
Deck010 +9833
donderdag 14 maart 2019 om 11:29
Volgens mij is het eerder jouw hobby om kwaadwillendheid te zoeken, in een naar mijn mening, niet gekleurd comentaar. Maar ik denk dat we het hier samen niet over eens zullen worden. Ik heb je bij deze aangegeven dat ik helemaal niet antr Ajax of welke club dan ook ben. Als jij dit anders ziet kan ik dat toch niet veranderen. Ik begrijp dat je hier op VP vaak geconfronteerd wordt met troll gedrag en dat je mijn post als zodanig op kunt vatten. Zo was het van mijn kant in ieder geval niet bedoeld.
Vind ik leuk
John Garp +4802
donderdag 14 maart 2019 om 11:57
'Volgens mij is het eerder jouw hobby om kwaadwillendheid te zoeken'

- Ik heb wel griep, dan ben ik wat minder lief voor mijn medemens.

'Ik begrijp dat je hier op VP vaak geconfronteerd wordt met troll gedrag en dat je mijn post als zodanig op kunt vatten. '

- Zo leek het wel, maar ik ben inmiddels geneigd om me wat neutraler naar je op te stellen. In ieder geval laat je met je inlevingsvermogen als reactie op mijn aanvallen zien dat je heel volwassen reageert. Daarmee verras je me. Waarvoor dank.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:59
Geen touw aan vast te knopen bij dit soort mensen...i'm telling you ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:04
Noa lang is geen Chinees.
Vind ik leuk
John Garp +4802
donderdag 14 maart 2019 om 12:10
Hoe, zijn broer, wel.
Vind ik leuk
Bixente +426
woensdag 13 maart 2019 om 22:07
Door wie zou Donny toch gesponsord worden? 😅
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:08
Door de knvb heb ik wel eens gehoord.
Vind ik leuk
Isakson +284
woensdag 13 maart 2019 om 22:23
Tjonge tjonge wat een nieuws. Ik werd gelijk door 10 personen gebeld dat ik teletekst moest opzetten en dat er een extra nieuws uitzending was ingelast. Een sms alert zelfs .......
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:24
Komt thuis denk ik en ... ja ! 🤣
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws