Liverpool veel te sterk voor Bayern dankzij uitblinkers Van Dijk en Mané

Liverpool veel te sterk voor Bayern dankzij uitblinkers Van Dijk en Mané

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 22:52wo 13-03-2019 om 22:52

Liverpool heeft met Virgil van Dijk in een hoofdrol de kwartfinale van de Champions League bereikt. De formatie van manager Jürgen Klopp won op bezoek bij Bayern München met 1-3. De Nederlander en Sadio Mané (2) scoorden voor The Reds.

Beide ploegen begonnen net als tijdens het doelpuntloze gelijkspel op Anfield voorzichtig, maar Liverpool kreeg al snel een tegenslag te verwerken. Aanvoerder Jordan Henderson liet zich met een blessure wisselen. Desondanks braken de Engelse bezoekers de ban. Na een fraaie lange bal van Van Dijk - die net als Georginio Wijnaldum in de basis stond - kwam Bayern-doelman Manuel Neuer te snel uit zijn doel, waarna Sadio Mané het knap afmaakte: 0-1.

Liverpool zat door het uitdoelpunt gelijk op rozen, maar een eigen doelpunt van Joël Matip hielp Bayern uit het niets terug in de wedstrijd. De verdediger gleed een voorzet van Serge Gnabry achter zijn doelman Alisson Becker. Het enerverende slot van de eerste helft kreeg na de pauze een vervolg. The Reds hadden het betere van het spel. Zo knalde Mohammed Salah op de vuisten van Neuer. 

Liverpool hield onder aanvoering van Van Dijk eenvoudig stand, al haalden de Engelsen wel opgelucht adem toen Robert Lewandowski en James Rodriguez niet bij een voorzet van Gnabry konden. De aanvoerder van Oranje deelde niet veel later de genadeklap uit. Hij torende na een hoekschop van James Millner boven twee tegenstanders uit en kopte schitterend raak. Het was het eerste doelpunt van Van Dijk in de Champions League.

Bayern moest daarna twee keer scoren, maar was daar geen moment dichtbij. Na een schitterende voorzet van Salah zorgde Mané met zijn tweede doelpunt voor de kers op de taart voor Liverpool: 1-3. Het betekent dat er met Liverpool, Manchester United, Manchester City en Tottenham Hotspur nog vier Engelse ploegen actief zijn in het miljardenbal. Portugal, Nederland, Spanje en Italië leveren één team.

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 22:52
Ze waren zo blij dat ze eerste in de poule werden!

Bye bye Bayern 😂😂😂
Vind ik leuk
Counterattack +11768
woensdag 13 maart 2019 om 22:53
Geen harde Brexit in CL: 4x PL club!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:53
Dat er nu 4 Engelse clubs in de kwartfinale CL zitten, bewijst voor mij toch echt dat de Premier League de sterkste competitie ter wereld is en niet de La Liga, waar de La Liga nu maar 1 club kent in de kwartfinale CL. Ik snap dan ook niet waarom men de La Liga steeds hoger in schat dan de Premier League. En ja, Spaanse clubs hebben meer prijzen gewonnen, maar dat komt doordat Barcelona en Real Madrid onomstreden zijn wereldwijd en elk jaar steeds met 20 punten boven de rest eindigt, terwijl dat niet het geval is in de Premier League en daarom vind ik de Premier League in de breedte gewoon de sterkste competitie ter wereld. Zeker nu er 4 Engelse clubs nog in CL actief zijn en slechts 1 Spaanse club. Leicester City bereikte in 2016/17 ook al de kwartfinale CL, terwijl ze toen keihard tegen degradatie knokte in de Premier League. Het is i.i.g. lachwekkend vind ik dat veel mensen de Premier League overschat durven te noemen en al helemaal lager dan de La Liga scharen.
Vind ik leuk
JDW1988 +3356
woensdag 13 maart 2019 om 22:55
Ik had het niet beter lunnen verwoorden ;)
En wie hoop jij in de volgende ronde, City - LFC? ;)
Vind ik leuk
Blindsy +19035
woensdag 13 maart 2019 om 23:00
Doe dat maar als finale.
Vind ik leuk
Boerrigter +450
woensdag 13 maart 2019 om 22:55
100% mee eens. PL is ook nog eens véél spannender en interessanter dan laliga
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:30
Ook dit ja!
Vind ik leuk
voebtalie +2378
woensdag 13 maart 2019 om 22:57
Ben benieuwd wat de brexit gaat betekenen voor de pl. De PL heeft veel meer sterke teams dan la liga.. maar la liga heeft messi.
Vind ik leuk
Bossie020 +6140
woensdag 13 maart 2019 om 23:49
Waarschijnlijk komt er wel weer een buitenlanderregel of een strengere toelatingseis nu Brussel de regeltjes niet meer bepaalt. Althans, ik kan mij niet voorstellen dat ze dat niet doen.
Vind ik leuk
voebtalie +2378
woensdag 13 maart 2019 om 23:56
Zo iets inderdaad...
Vind ik leuk
voetbal!!! +9445
woensdag 13 maart 2019 om 22:57
Hoevaak heb je dit al wel niet getypt op deze site?
Vind ik leuk
Blindsy +19035
woensdag 13 maart 2019 om 22:59
En we blíjven benieuwd..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:58
Niet zo gek met dat Miljarden
TV contract,
Daar kan geen ander land meer tegenop!
Ben wel benieuwd of die Brexit nog invloed heeft.
Vind ik leuk
Counterattack +11768
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
Zijn de Portugese, Italiaanse en Nederlandse competitie dan ook sterker dan de Bundesliga? Zeker niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:29
Eens!
Vind ik leuk
Emnu +7136
donderdag 14 maart 2019 om 00:03
Goh.

Voelt goed, of niet?

Hoe lang zat je hier op te wachten, dat je je tirade kwijt kon?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:13
Onzin van de laatste 25 cups hebben de spaanse clubs er 90% van gewonnen.Real, Barca, Atletico en Sevilla. Je doet LaLiga echt zwaar maar dan ook zwaar te kort. Laat de Engelsen maar eerst eens een paar jaar op rij wat cups winnen voordat we die conclusie trekken.
Vind ik leuk
Mr. O +1624
donderdag 14 maart 2019 om 00:32
Ik denk dat die jongen 14 is ofso. Hoe kun je in vredesnaam Man City en Liverpool allebei als favoriete club hebben?
Kon je niet kiezen?

Idsntiteitskwestie?
Vind ik leuk
Waagplein +843
donderdag 14 maart 2019 om 08:40
Überhaupt twee favoriete teams hebben....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:56
Je hebt toch zelf ook 2 clubs ingevuld ?

1 club nationaal en 1 club buiten NL vind ik helemaal niet vreemd. 2 clubs uit 1 competitie is wel apart.
Vind ik leuk
Waagplein +843
donderdag 14 maart 2019 om 09:44
Ja stom, ik bedoelde inderdaad twee teams uit dezelfde competitie. je hebt gelijk, ik las het verkeerd ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:48
Das nu voor het eerst.... La Liga heeft de afgelopen 20 jaar gedomineerd. In CL and UEFA cup. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Spanish_football_clubs_in_international_competitions
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:42
Duidelijk.
Maar je hebt het er erg moeilijk mee?
Verandert er iets aan je loonstrookje als het anders zou zijn ?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:54
T is t jaar van t engelse voetbal, behalve Arsenal dan, die verliezen van Rennes.
Vind ik leuk
Elledoet +830
donderdag 14 maart 2019 om 01:24
Wat een hoop gelul hier... niemand heeft het over dat 2 Nederlanders top hebben gepresteerd. van Dijk de aanvoerder van Nederland die bewijst de beste verdediger ter wereld te zijn. En Gini bewijst 1 van de beste middenvelder ter wereld te zijn. Nou jongens bedankt dat jullie naast Ajax Nederland top vertegenwoordigen.
Vind ik leuk
Counterattack +11768
donderdag 14 maart 2019 om 07:53
En Liverpool bleef maar druk zetten, kan alleeen maar als je kunt vertrouwen op die twee.
Vind ik leuk
Elledoet +830
donderdag 14 maart 2019 om 09:10
Percies je bevestigd wat ik net zei.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:53
Bayern weg, Real weg, PSG weg, Atletico weg, Roma weg, hoe bizar is deze CL tot nu toe?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:54
Zolang Ajax er maar inzit!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:55
Zelfpersoonlijk had k graag Dortmund in de CL gehad. Maar ja je kan nie alles hebben.
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 23:31
Dortmund komt te kort voor de CL. Ik vermoed dat ze zelfs het kampioenschap aan Bayern moeten laten. Schalke gisteren kansloos uit de CL gestoot, Bayern vanavond óók terecht verloren van Liverpool. Harde klap voor het Duitse voetbal. Wel jammer nog 4 Engelse clubs over. Hopelijk loten ze tegen elkaar en wórdt een niet-Engelse club CL-winnaar ondanks dat ik Liverpoolfan ben vind ik de dominantie van Engeland niet écht leuk!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:02
Dominantie valt ook wel mee hoor. Dit jaar toevallig 4 teams bij de laatste 8.

Vorig jaar 2 (Liverpool en M City)
Het jaar ervoor alleen Leicester City
En daarvoor alleen M City

Terwijl La Liga de 3 voorgaande jaren elke keer met 3 clubs bij de laatste 8 zaten.
Vind ik leuk
Pimman +10447
donderdag 14 maart 2019 om 09:25
Daar heb heb je gelijk in ..maar gevoelsmatig lijkt het erop of de Engelse clubs nu doorpakken. La Liga lijkt nu wat minder te worden. Ronaldo weg (Real stort in) en Messi is inmiddels ook op leeftijd. Nu nog geweldig maar straks. Zó bepalend voor Barça. We zullen het zien.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:56
Inderdaad , goed voor het voetbal keer weer wat andere clubs.

Al schaar ik roma niet echt in je rijtje , vorig jaar halve finale maar meestal toch geen vaste klant in de kwart toch
Vind ik leuk
Mo +12959
woensdag 13 maart 2019 om 23:29
Roma hoort niet thuis in dat rijtje.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:57
Ten opzichte van Porto met alle respect.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:45
Heerlijk, nu Juve, Barca en City nog!
Vind ik leuk
Blutbad +620
woensdag 13 maart 2019 om 22:54
Ben ik blij dat we gelijk speelden thuis tegen Bayern
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 22:56]
Vind ik leuk
Mo +12959
woensdag 13 maart 2019 om 23:28
Nou van tevoren heb je ook liever Liverpool dan Real Madrid neem ik aan...
Vind ik leuk
Elledoet +830
donderdag 14 maart 2019 om 01:26
Wat een hoop gelul hier... niemand heeft het over dat 2 Nederlanders top hebben gepresteerd. van Dijk de aanvoerder van Nederland die bewijst de beste verdediger ter wereld te zijn. En Gini bewijst 1 van de beste middenvelder ter wereld te zijn. Nou jongens bedankt dat jullie naast Ajax Nederland top vertegenwoordigen.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 22:52
Mooie pot van Liverpool
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:52
4 engelse ploegen in de CL... Bizar, k had juve Barca en Man City nog kunnen bedenken.
Vind ik leuk
Rodajc +18810
woensdag 13 maart 2019 om 22:53
En nul Duitse!
Vind ik leuk
Rodajc +18810
woensdag 13 maart 2019 om 22:53
Virgil van Dijk is gewoon pure macht op een voetbalveld.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:54
Niet normaal hoe goed
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 22:53
Schuß Bayern 👋👋👃👃
Vind ik leuk
abraksas +2545
woensdag 13 maart 2019 om 23:01
Schluss* ;)
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 23:02
Die ook :-)
Vind ik leuk
Mr bien +7020
woensdag 13 maart 2019 om 22:53
Kans word erg groot dat Ajax een Engelse ploeg loot
Vind ik leuk
voebtalie +2378
woensdag 13 maart 2019 om 22:58
50%.
Vind ik leuk
Counterattack +11768
woensdag 13 maart 2019 om 23:13
4/7 x 100%, dus ruim 57%.
Vind ik leuk
voebtalie +2378
woensdag 13 maart 2019 om 23:15
Nee hoor.. je loot wel of geen Engelse ploeg. 50% dus :p
Vind ik leuk
Counterattack +11768
woensdag 13 maart 2019 om 23:17
En 50% kans op een vd 4 anderen😜. 12.5% kans dan om tegen jezelf te loten.🤣
Vind ik leuk
Mo +12959
woensdag 13 maart 2019 om 23:31
Ajax - Ajax lijkt me wel een mooi potje inderdaad :-)
Vind ik leuk
voebtalie +2378
woensdag 13 maart 2019 om 23:38
Nee nee je hebt 50% kans om jezelf te loten... Wel of niet Hahahahahahahahahaha
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
woensdag 13 maart 2019 om 22:53
Super wedstrijd alsnog gezien, eigenlijk met gemak gewonnen. Mooie goals, van Dijk fenomenaal. Hoop op een finale Juventus - Liverpool, droomfinale!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:57
Met gemak gewonnen lijkt me een beetje overdreven. Was jammer dat de rust kwam op het moment dat Bayern er net in zat. het
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:57
Of Barca - Liverpool ( Juve )👍
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
woensdag 13 maart 2019 om 23:02
Ook mooi, maar Juve is mijn tweede club en Liverpool de mooiste uit Engeland. Vandaar.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:07
Mooie 2de club en wat Liverpool aangaat helemaal mee eens vooral de supporters Geweldig in het eigen stadion en dat zingen is kicken.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:58
Je hebt Ajax verkeerd gespeld 😉
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
woensdag 13 maart 2019 om 23:03
Nee hoor, die vier letters heb ik niet op mijn toetsenbord. 😂
Vind ik leuk
abraksas +2545
woensdag 13 maart 2019 om 23:02
Ajax - Barca droomfinale
Vind ik leuk
munkikiii +464
woensdag 13 maart 2019 om 22:53
Man man man mensen wat hebben we toch een heerlijke CL dit seizoen om je vingers bij af te likken !!! Echt genieten !!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:54
Kijk, Ajax supporters, zo sterk is Bayern München dus. Schat het op waarde in. Ze eindigden dus boven jullie in een mindere periode.
Vind ik leuk
Blutbad +620
woensdag 13 maart 2019 om 22:54
Hey jongens wisten jullie al dat Ajax in de kwartfinale zit?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:59
Hahah bayern is de laatste weken gewoon behoorlijk in vorm.

Echter kun je gewoon verliezen van het Liverpool van klopp. Is gewoon wereldtop
Vind ik leuk
voebtalie +2378
woensdag 13 maart 2019 om 23:00
Hoe laat speelt Feyenoord eigenlijk de finale van de beker? Of de kwartfinales CL.. of om het kampioenschap. LoL.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:01]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:03
"Hoe laat speelt Feyenoord eigenlijk de finale van de beker? Of de kwartfinales CL.. of om het kampioenschap. LoL." Deze "grap"is al 7 maanden achterhaald.Echter, de laatste Europese finale werd wel door Feyenoord gewonnen. Kun je je het nog herinneren?
Vind ik leuk
voebtalie +2378
woensdag 13 maart 2019 om 23:04
Nee.. dat kan ik me niet herinneren.. dat is te lang geleden Hahahahahahahahahaha

Daarnaast kan ik er niets aan doen dat Feyenoord 7 maanden geleden al hopeloos achter stonden Hahahahahahahahahaha
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:05]
Vind ik leuk
Mr. O +1624
donderdag 14 maart 2019 om 00:38
Weer zo'n sukkel.

SUKKEL!!!

Gewoon....

🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
Vind ik leuk
PvdB +49
woensdag 13 maart 2019 om 23:00
Je laat jezelf kennen. Geniet eens van iemands anders succes en plezier.

Ajax doet het prima. Wie wel of niet beter is tegen welke tegenstander is onbelangrijk.

Maar laat het gedoe hier eens los.

Het is zo vermoeiend.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:02]
Vind ik leuk
abraksas +2545
woensdag 13 maart 2019 om 23:04
Dus omdat ze verliezen van een topploeg dat in vorm is zijn ze slecht en moet Ajax zich schamen?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
"Dus omdat ze verliezen van een topploeg dat in vorm is zijn ze slecht en moet Ajax zich schamen?" Waar heb jij deze tekst gelezen? Ik stelde: "Schat het op waarde in". Net zoals de 1-4 tegen Real Madrid. Reken je niet te snel rijk. Dan is de teleurstelling zo groot. Eigenlijk doe ik hier heel sociaal werk ......... #doeslief
Vind ik leuk
abraksas +2545
woensdag 13 maart 2019 om 23:26
Tussen de linies doorgelezen zeg je echter wel dat Bayern gewoon zo zwak was en toch boven Ajax eindigde en dat dus laat zien hoe weinig de prestatie van Ajax eigenlijk voorstelt.
En dat je dan de zege op Real er ook nog bijhaalt zegt wel genoeg over hoe je reactie bedoeld was.
En maak je maar geen zorgen hoor, ik (en met mij de meeste Ajacieden wel denk ik) ben realistisch genoeg om te weten dat zowel Bayern als ook Real niet in topvorm verkeerden en we dus nog lang niet in de CL finale staan. Ik denk wel dat we op een goeie dag ons met iedereen kunnen meten maar ja, die goeie dag moet je eerst maar nog een paar keer hebben he, en zelfs dan moet je ook nog winnen. En daarnaast, als dan bv een Barca een goeie dag heeft of Ronaldo het weer eens op z'n heupen heeft voor Juve...
Feit is wel dat er geen makkelijke wedstrijden meer zijn en er dus ook geen ploegen meer zijn die gewoon een slecht seizoen draaien ofzo. Als Ajax de halve finale bereikt kan niemand meer zeggen dat de tegenstander gewoon een slecht seizoen draait en we daarom door zijn. Al zullen er altijd wel mensen zijn die dat wel zullen doen. Haters gonna hate he
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:34
Abraksas, heb je Barcelona gezien? Snap je dan dat ik in de lach schiet als ik bepaalde Ajax aanhangers op VP zie schrijven dat Ajax buitenaards en fenomenaal is. Als Ajax in staat is om Barcelona, Liverpool of Manchester City te verslaan , dan ben ik om .......
Vind ik leuk
abraksas +2545
donderdag 14 maart 2019 om 00:30
Lach zoveel je wilt man, niemand die je tegenhoud, toch?
En ben je nou echt mensen serieus aan het nemen die zeggen dat Ajax buitenaards en fenomenaal is? Sorry maar dan kan ik wel even hartelijk om jou lachen.
Ik denk dat niemand de illusie heeft dat Ajax wel ff de CL gaat winnen.
En nee, ik heb Barcelona niet gezien. Maar hoef ik ook niet om te weten dat ze fenomenaal zijn. Echter winnen ook zij niet elke wedstrijd.
Natuurlijk gaat het bijna onmogelijk zijn voor Ajax om tegen Barca te winnen maar weet je wat het leuke is? Dit is voetbal en dat vergeten veel mensen graag. En ik durf te wedden dat jij vooraf ook zei dat Ajax onmogelijk de groepsfase kan overleven en dat het nog veel onmogelijker is dat ze Real eruit knikkeren. Kortom, niks is onmogelijk.
En ben je pas om als Ajax City, Barca of Liverpool verslaat of is het ook prima als Ajax de CL wint? Ajax kan namelijk ook (theoretisch dan he) de CL winnen zonder tegen 1 van die 3 gespeeld te hebben ;)

Maar voordat je nou weer in de slappe lach schiet omdat je denkt dat ik Ajax wel ff de CL zie winnen: ik ben van mening dat alles mogelijk is maar ik zou het echt wel een wonder vinden als Ajax de CL wint hoor.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:49
Hoezo is Bayern niét invorm? Ze doen het de laatste tijd uitstekend.
Vind ik leuk
Reyhan +422
donderdag 14 maart 2019 om 09:10
In de Bundesliga ja.. Maar de CL is andere koek.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 22:54
Dominatie van de PL wordt elk jaar duidelijker. 4 teams bij de laatste 8. Geen ander land heeft er nog 2 teams.
Vind ik leuk
davidben +6572
woensdag 13 maart 2019 om 23:05
Dat is natuurlijk elk jaar verschillend. Zegt niks over komende jaren.
Vind ik leuk
abraksas +2545
donderdag 14 maart 2019 om 00:34
Precies, ik kan me nog herinneren dat er 4 Spaanse teams in de kwartfinale stonden, nog niet zo heel erg lang geleden.
En is de Eredivisie nou eigenlijk beter dan de Bundesliga? Immers heeft de Eredivisie nog wel een team in de CL daar waar de BL glansloos uitgeschakelt is.
Volgend jaar zijn het weer andere teams die in de kwartfinale staan en lijkt de PL ineens niet meer zo sterk (of juist wel, je weet maar nooit natuurlijk)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:51
Bundesliga is uitgeschakeld omdat ze tegen een top Liverpool speelde. Ajax speelde tegen een slecht Madrid.
Vind ik leuk
abraksas +2545
donderdag 14 maart 2019 om 12:58
Ja want alleen Bayern speelde he... En misschien was ik niet helemaal duidelijk maar mijn commentaar op de BL was niet bedoeld om ff te zeggen dat de Eredivisie beter is maar was puur als reactie op Roeptoeter die 4 PL clubs in de Cl als bewijs ziet dat de dominantie van de PL steeds duidelijker wordt.

Vorig seizoen waren het er trouwens ook maar 2 PL clubs in de kwartfinale, net zoveel als Serie A clubs en waren er 3 spaanse clubs in de kwartfinale. Het jaar daarvoor was Leicester de enige PL club in de kwartfinale en was dat ook het eindstation. Dat de PL dus steeds dominanter wordt is gewoon onzin. Volgend jaar zouden er zomaar weer 4 spaanse clubs in de kwartfinale kunnen staan er misschien weer maar 1 PL club. Om het jaar daarop weer 4 PL clubs in de kwartfinale te hebben.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:30
Oh ja. Verschil van interpretatie. Maar iedereen wist dat Schalke kansloos was. En thuis deed Dortmund het nog zo slecht niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:54
Bayern was niet in staat om op dit niveau een prestatie te leveren.
Waren eens niet gevaarlijk op goal. Over 2 wedstrijden was Liverpool gewoon te sterk

Proficiat Liverpool fans
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 22:54]
Vind ik leuk
JDW1988 +3356
woensdag 13 maart 2019 om 22:58
Sportief, maar vooral keurig objectief!
Dankje wel.. hopelijk wel de landstitel voor Bayern!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:08
Tot het volgend seizoen dan maar weer :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:51
Ook gefeliciteerd. Hoop nog op een dubbel voor Bayern.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 06:52]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:55
Ajax 50% kans op een Engelse Club...
Vind ik leuk
Fr koln +64
woensdag 13 maart 2019 om 22:59
Nee, ze kunnen zichzelf niet loten 😂
Vind ik leuk
abraksas +2545
woensdag 13 maart 2019 om 23:07
Bedoel je dat engelse ploegen geen engelese ploegen kunnen loten? Dat geldt volgens mij niet meer in de kwartfinale
Vind ik leuk
Fr koln +64
woensdag 13 maart 2019 om 23:10
Ajax kan zichzelf niet loten,
Blijven er 7 over waarvan er 4 engels zijn. Dus die kans is groter😉 iets van 57% dus
Vind ik leuk
abraksas +2545
woensdag 13 maart 2019 om 23:13
ow zo bedoel je :D. Ja klopt, iets hoger dan 50% :)
Vind ik leuk
Fr koln +64
woensdag 13 maart 2019 om 23:14
Hopen op united dan maar, die bakken er weinig van
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:00
Meer dan 50 zelfs aangezien ze in totaal 7 ploegen kunnen loten
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:21
Je hebt op dit moment, op Lewandowski na, niemand meer van wereldklasse voorin. Dat is Bayern opgebroken dit seizoen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:55
Liverpool, geweldige club.
Vind ik leuk
Blindsy +19035
woensdag 13 maart 2019 om 22:56
Mooi hoor. De titel wordt lastig, maar dit is n topresultaat. YNWA!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:56
Liverpool was veel sterker, maar na de 0-1 maakten ze het zichzelf nog moeilijk.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 22:56
Bayern heeft het zelfde probleem als Madrid, hebben te lang aan dezelfde kern vastgehouden en die zijn volledig uitgemolken.

Die moeten de komende jaren helemaal opnieuw beginnen, ik snap wel dat die bondscoach bepaalde spelers niet meer wil oproepen, Muller is een hele tijd van het niveau RKC, heeft volgens mij sinds dat WK in 2014 geen bal meer goed geraakt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:55
Over Muller is een beetje overdreven. Dat hij boateng er niet meer bij haalt snap ik maar hummels speelde ook gisteren gewoon een goede wedstrijd. En Muller kan je denk ik gewoon altijd gebruiken als pitchhitter
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:56
Topgoal van Virgil van Dijk en Manu.
Vind ik leuk
Het Brein +4815
woensdag 13 maart 2019 om 23:12
Elvis Manu? 😁
Vind ik leuk
JoeyC +4133
woensdag 13 maart 2019 om 22:57
En daar gaat het “o zo goede” Bayern. 3-1 verlies in eigen huis.
Vind ik leuk
Wazedde? +132
woensdag 13 maart 2019 om 23:00
Mooie verrassende line-up zo voor de kwartfinales.
De dominantie van de Engelse clubs is ook bizar. 4 bij de laatste 8.

Barcelona
Liverpool
ManC
ManU
Tottenham
Ajax
Porto
Juventus

Hoop stiekem dat Barcelona ergens in de halve finale wordt uitgeschakeld, zodat je hoe dan ook een verrassende finale krijgt.
Hoop zelf op Juventus-Liverpool.
Vind ik leuk
Isakson +284
woensdag 13 maart 2019 om 23:01
Mane man of the match.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1085
woensdag 13 maart 2019 om 23:16
Volgens Vp kopkracht VDijk..
Vind ik leuk
TheMariner +4107
donderdag 14 maart 2019 om 07:09
Een assist én een goal als centrale verdediger. Z'n statistieken waren gisteren echt fantastisch. Dus VP heeft een punt.
Vind ik leuk
meloen87 +805
woensdag 13 maart 2019 om 23:03
Pfffff, geen Duitse ploegen meer in de CL, dat is echt bizar. Maakt het alleen maar duidelijker dat het Duitse voetbal nog altijd in crisis verkeerd. Engeland daarentegen verkeerd in topvorm, alhoewel het natuurlijk niet allemaal Engelse voetballers zijn...als Ajax Liverpool loodt straks, zijn ze echt de pineut.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:03
4 Engelse ploegen.. Heeeeerlijk! Geweldig gespeeld ook door Liverpool.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:10
Dik en dik verdiend. Vooraf had ik dit allerminst verwacht. Omdat ze in München speelde gaf ik Bayern sowieso meer kans, maar die hadden geen schijn van kans. Ze speelde ook echt slecht, dan verdien je 't niet om door te gaan. Kovac zullen ze niet ontslaan, maar het zou geen gekke gedachten zijn. Want zoiets mag Bayern nooit overkomen, zeker niet in deze ronde van de CL. Willen ze volgend seizoen überhaupt kans maken om de kwart of halve finale van de CL te halen, moeten ze echt goeie spelers gaan kopen van de zomer.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
Maak je een goal dan sta je voor ..... 😊
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:13
Lebandidandovski ... valt toch tegen natuurlijk .....🤣
Vind ik leuk
Pelemaradona +1085
woensdag 13 maart 2019 om 23:15
Was Mane zo slecht Vp?
Vind ik leuk
Settler11 +225
woensdag 13 maart 2019 om 23:16
Goooooaaatttt!
Vind ik leuk
Isakson +284
woensdag 13 maart 2019 om 23:18
De Duitse neergang ist noch nicht zu Ende gekommen. Wo ist die Kamfgeist geblieben?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:30
Veel te sterk is wel te veel van het goeie.in een matige wedstrijd won Liverpool wel verdiend met prachtige doelpunten
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:31
Er liep daar bij Liverpool wel een aardig verdediger rond. Ach ja, het was OUR VIRGIL!💪
Wát een beest, al heel seizoen lang.
Vind ik leuk
De Haan +610
woensdag 13 maart 2019 om 23:48
Barcelona city en Liverpool is op dit moment echt de top. Daar net onder nog juve. Ajax zou zich in de vorm tegen real moeten kunnen meten met een van de andere.
Vind ik leuk
Het Brein +4815
donderdag 14 maart 2019 om 01:23
Alle Duitse clubs: raus! 😄
Vind ik leuk
Couto76 +1126
donderdag 14 maart 2019 om 07:38
Uitspraak van een Engelse journalist: 75% of the earth is covered by water, 25% is covered by Virgil van Dijk!

Geweldig !!!!
Vind ik leuk
Solo +40
donderdag 14 maart 2019 om 12:25
Een ding is zeker, het Nederlandse elftal heeft wel een monster duo achterin. Heerlijk is dat..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws