'Ongekend' nieuws bij Telstar: aanvoerder gaat voor veertiende (!) seizoen op rij

'Ongekend' nieuws bij Telstar: aanvoerder gaat voor veertiende (!) seizoen op rij

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 12:47do 14-03-2019 om 12:47

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 14:03do 14-03-2019 om 14:03

Telstar en aanvoerder Frank Korpershoek plakken er nóg een seizoen aan vast. De club uit Velsen-Zuid maakt donderdag via de officiële kanalen bekend dat de verbintenis van Korpershoek met een jaar is verlengd. Korpershoek (34) debuteerde in 2005 (!) voor Telstar. 

In de zomer begint de ervaren stopper dus aan zijn veertiende jaar bij De Witte Leeuwen, een 'ongekend' aantal, meldt Telstar zelf. "Als je al zolang rond loopt bij een club, dan voel je je enorm thuis. Ik heb mijn sociale leven hier en voor mij is er geen reden om te vertrekken", zegt Korpershoek op de website van de club.

"Ik ben blij dat de trainer en de club hun vertrouwen in mij hebben uitgesproken. Ik zie er naar uit om ook komend seizoen het prachtige witte shirt te mogen dragen voor het veertiende seizoen op rij."

Technisch directeur Piet Buter vindt de contractverlenging van de captain niet meer dan logisch. "Het was geen moeilijke beslissing voor ons en wij zijn verheugd dat ook Frank zijn contract heeft willen verlengen bij de club. Frank is van onschatbare waarde voor de ploeg binnen en buiten het veld. Telstar heeft een ambassadeur om trots op zijn."

Plaats een reactie

Hoofdscout00 +3480
donderdag 14 maart 2019 om 12:53
Groot gelijk! Kan niet beter.

Toch tespect dat ie het zo lang volhoudt
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 12:54
Clubliefde...waar vind je dat nog🙄
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:20
In de Voetbalhoofdstad.................................top opleiders.......
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:14
Haha. Clubliefde? M'n reet!
Er is gewoon nooit interesse in die gast geweest.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29820
donderdag 14 maart 2019 om 12:54
Bijzonder nieuws! Nooit van de kerel gehoord, maar 14 seizoenen voor dezelfde club spelen is bijzonder.
Vind ik leuk
AZVork +2218
donderdag 14 maart 2019 om 12:57
Dat ligt aan jou voetbalkennis dan.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29820
donderdag 14 maart 2019 om 13:00
Zeker. Kennelijk gaan er jaren voorbij dat ik iets mis rond Telstar.
Vind ik leuk
AZVork +2218
donderdag 14 maart 2019 om 13:00
Ja haha.
Vind ik leuk
sundaymanara +1331
donderdag 14 maart 2019 om 12:54
Die zal wel helemaal binnen zijn.
Vind ik leuk
imho +2018
donderdag 14 maart 2019 om 12:58
Het is ook slecht weer buiten.
Vind ik leuk
Donnygo +5004
donderdag 14 maart 2019 om 12:55
One club player altjd mooi om te zien.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:55
Die Kopershoek is er nog een van echte clubliefde,

TELSTAR FOREVER
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
donderdag 14 maart 2019 om 12:55
Dat is nou clubliefde.
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 12:56
Er moet in die 14 jaar toch een betere foto zijn genomen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29820
donderdag 14 maart 2019 om 13:02
VP weet altijd de minst fraaie foto's te tonen. Ze doen het erom!
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 13:14
Ik kan Frank de Boer die op een armleuning van een stoel zit altijd wel waarderen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:56
Supergaaf. Werkelijk je hele carriere trouw. Hele leven een legende aldaar, al is het maar voor een paar
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 12:56
Hahaha 👍
Vind ik leuk
Shelbourne +5985
donderdag 14 maart 2019 om 13:02
Leuk voor hem natuurlijk, hoort bij het meubilair daar in Velsen-Zuid. Laatst heb ik een wedstrijdje bezocht van Telstar. Gemoedelijke club maar als profspeler lijkt het me wel lastig om het daar veertien jaar vol te houden. Fulltime trainen en al die wedstrijden voor een veredelde amateurclub.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:06
Vind Virgil van Dijk toch iets beter.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 15:16
ik niet :P
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:10
Zo die hoort inmiddels bij het meubilair .
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 13:11
Wel een held. Dat is toch mooi dat zo'n kerel zo lang bij Telstar voetbalt. Diep respect voor zulke lui met zo'n mooie club liefde.
Vind ik leuk
Stewie89 +657
donderdag 14 maart 2019 om 13:17
14 jaar voetballen voor minimumloon. Wow.
Vind ik leuk
G.Kopf +5027
donderdag 14 maart 2019 om 13:22
Nou ja, hij is wel de 'grootverdiener' bij Telstar.
Moet gewoon werken natuurlijk na zijn voetbalcarrière, maar woont hier vlak tegenover en dat zijn niet de goedkopere woningen hier.
Hoewel hij misschien een slimme vrouw heeft.

En Anthony Correia heeft het trouwens 15 jaar volgehouden bij Telstar, als enige profclub.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 13:23]
Vind ik leuk
G.Kopf +5027
donderdag 14 maart 2019 om 13:29
Tellie Tellie Telstarrrrrrrrrr
Goed nieuws, nog 1 van de betere wekelijks.
Prima inzicht, ontbreekt bij sommige helaas.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:37
Prachtig bericht. Gefeliciteerd Frank, zou mooi zijn als je de 15 ook nog gaat halen.
Vind ik leuk
Eimersweide +9298
donderdag 14 maart 2019 om 13:43
Mooi om te zien, een echte clubvoetballer. Ze bestaan nog!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:15
Hij blijft ... hoera.

De man van staal. De botte bijl, de stijve hark. De geweldenaar.

Hoera.
Vind ik leuk
Cookee +12784
donderdag 14 maart 2019 om 14:47
Trouw aan een club, prachtig.
De meesten spelen een half jaar en willen al naar Madrid.
Vind ik leuk
NvC +8635
donderdag 14 maart 2019 om 16:26
Haha leuk dat dit nog bestaat in het moderne voetbal.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:43
Toch mooi dat je 14 jaar lang van je hobby je beroep hebt kunnen maken.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:46
Clubliefde bestaat nog
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 22:26
Respect waren er maar meer met deze instelling.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws