Slavia Praag stunt in verlenging en schakelt Sevilla uit, Van Buren erg belangrijk

Slavia Praag stunt in verlenging en schakelt Sevilla uit, Van Buren erg belangrijk

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 23:36do 14-03-2019 om 23:36

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 23:38do 14-03-2019 om 23:38

Slavia Praag heeft voor een gigantische stunt gezorgd door Sevilla uit te schakelen in de Europa League. In de verlenging was Nederlander Mick van Buren heel belangrijk met een doelpunt. Uiteindelijk werd het 4-3 voor Slavia Praag.

Slavia Praag - Sevilla 4-3
De heenwedstrijd eindigde in een 2-2 gelijkspel en diezelfde stand stond ook in Tsjechië na negentig minuten op het scorebord. Michael Ngadeu-Ngadjui zette Slavia na een kwartier op 1-0. Wissam Ben Yedder zette Sevilla vlak voor de rust met een benutte penalty op gelijke hoogte. Kort na de rust maakte Thomas Soucek er 2-1 van voor Slavia, nadat Jésus Navas een strafschop weggaf. Munir El Haddadi maakte niet veel later alweer gelijk door met een wereldgoal voor de 2-2 te zorgen. Bij 2-2 zou het tot de negentigste minuut blijven.

In de verlenging leek Sevilla het tweeluik naar zich toe te trekken nadat Franco Vázquez er in de 98e minuut 2-3 van maakte, waardoor Slavia er twee moest maken. De Nederlandse spits Mick van Buren schoot vier minuten later de 3-3 binnen, waardoor Slavia alles op de aanval zette. Het onwaarschijnlijke gebeurde in de 119e (!) minuut, toen Ibrahim Traoré de 4-3 binnen wist te krijgen na een scrimmage voor het doel van Sevilla.

Arsenal - Stade Rennes
De start van Arsenal had niet beter gekund, want al na vijf minuten zorgde Pierre Emerick-Aubameyang voor een bliksemstart voor de Londenaren: de Gabonees tikte van dichtbij raak na een voorzet van Aaron Ramsey. De nederlaag van vorige week was na een kwartier weggepoetst toen Ainsley Maitland-Niles er 2-0 van maakte. Aubameyang hield de bal binnen, gaf met zijn linker voor en zag de bal binnengekopt worden door de verdediger. Een afstraffing dreigde voor Rennes, dat toch weer in de wedstrijd kwam, maar gevaarlijk werd de Franse ploeg in de eerste helft nauwelijks. Arsenal had in de eerste helft nog kansen op meer.

In de tweede helft was het een aantal keren billenknijpen voor Arsenal, dat Rennes steeds dichterbij zag komen. Door defensieve fouten kregen de Fransen steeds meer kansen op de aansluitingstreffer. Rennes schoot na geklungel van Shkodran Mustafi zelfs op de paal. Uiteindelijk maakte Aubameyang er in de slotfase 3-0 van. Het belangrijke uitdoelpunt voor Rennes viel niet meer.

Inter - Eintracht Frankfurt
Eintracht Frankfurt heeft de Europese droom van Internazionale beëindigd met een 0-1 overwinning in Italië. Stefan de Vrij was bij de enige goal van de wedstrijd in negatieve zin betrokken. De verdediger maakte een fout, waar topscorer Luka Jovic in de zesde minuut van kon profiteren: 0-1. Kort daarvoor kwam Inter al goed weg nadat Samir Handanovic een goal van Sebastien Haller voorkwam. Inter gaf in de eerste helft niet thuis en leek voor rust nóg een treffer te incasseren, maar Haller zag zijn treffer afgekeurd worden vanwege buitenspel. 

Inter speelde in de eerste helft aanvaller, zonder het Frankfurt écht lastig te maken. Dat veranderde in de slotfase, waarin de Serie A-club via Milan Skriniar een grote schotkans kreeg. Een aansluitingstreffer was Inter, dat er twee moest maken, niet gegund.

Villarreal - Zenit Sint-Petersburg
Villarreal heeft na een knappe overwinning in Rusland ook thuis van Zenit Sint-Petersburg weten te winnen. Na de 2-3 in Rusland werd het 2-1 in Spanje. Zenit mocht even hopen op een stunt in Spanje, maar na de 1-0 van Gerard Moreno leek het tweeluik al beslist. Van de Russische hoop was na de rust helemaal niets meer over, toen Carlos Bacca er in de 47e minuut 2-0 van maakte.

Zenit probeerde er nog wel wat van te maken, maar kon geen vuist maken tegen Villarreal. De tegentreffer van Branislav Ivanovic viel pas in de 91e minuut, wat veel te laat was om nog een slotoffensief los te maken bij de spelers van Zenit. 

Overige uitslagen:
Benfica - Dinamo Zagreb 3-0

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 23:03
Wordt tijd dat De Boer vertrekt bij Inter, nondeju dat ziet er niet uit. Hoe snel kan je top club kapot maken!
Vind ik leuk
TerrorPep +387
donderdag 14 maart 2019 om 23:04
Idd hij kan het beter in Amerika proberen, miss dat het daar wel lukt
Vind ik leuk
BT410 +402
vrijdag 15 maart 2019 om 00:31
Jullie zijn geweldig heren!
Vind ik leuk
ajaksiet +1272
vrijdag 15 maart 2019 om 09:59
Of in het "Enge"land
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:05
???
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:07
Hij zit er net, moet hem ook even de tijd gunnen om te bouwen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:20
In feite heb je gelijk. Al zit de Boer inmiddela bij Crystal Palace waar hij aardig begonnen is. Da's logisch
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 00:15
Ik meen dat ie in verband werd gebracht met Atlanta. Maar weet 't niet zeker.
Vind ik leuk
Blindsy +19034
vrijdag 15 maart 2019 om 07:33
Bergamo?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 00:16
???? hij zit in amerika hoor
Vind ik leuk
Just Nuts +706
vrijdag 15 maart 2019 om 00:22
De Boer is toch de trainer die met Ajax kampioen werd ?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 00:26
4 x
Vind ik leuk
Just Nuts +706
vrijdag 15 maart 2019 om 00:30
Wow dan waren ze vroeger wel goed
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 00:32
nog steeds :) als je dacht mij op de kast te krijgen heb je het mis 😋😋😋 ben voor ajax naar wordt er niet slechter van als ze verliezen of geen kampioen worden 🤗 altijd jammer maar blijft een spelletje
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 00:34]
Vind ik leuk
Just Nuts +706
vrijdag 15 maart 2019 om 00:49
Helemaal gelijk beetje rivaliteit maar wel gezamelijk een biertje drinken
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 00:51
als jij je biertje drinkt draai ik me wel een jointje 😋😋
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 01:19
Lange vloei nodig?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 01:23
een tipje zou handig zijn.:) anders moet ik weer een tijdschrif vab de vriendin gebruiken 🤣🤣 in zwolle de shop in de stad is wel chill... dinos was ook wel relax... zodra ik bij me broer op bezoek ga de nieuwe eens proberen lol
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 02:20
Ik betwijfel of je daar wel ervaring mee hebt. :)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 02:21]
Vind ik leuk
companen +2197
vrijdag 15 maart 2019 om 04:53
Niet teveel tabak... beste tip
Vind ik leuk
AZVork +2218
vrijdag 15 maart 2019 om 06:58
En zo is het. Hoop op een moiie loting voor jou.
Vind ik leuk
TerrorPep +387
donderdag 14 maart 2019 om 23:03
Heerlijk dat Eintracht Frankfurt door is, en natuurlijk weer een doelpuntje van Luka jovic
Vind ik leuk
Rabarber +4417
donderdag 14 maart 2019 om 23:04
Hett geweldige Inter volgens heel Eindhoven.....
Vind ik leuk
TerrorPep +387
donderdag 14 maart 2019 om 23:06
Inter zonder of met icardi is toch wel groot verschil hoor, daarnaast was Inter veel meer in vorm dan dat ze nu zijn.

Vind ik leuk
Rabarber +4417
donderdag 14 maart 2019 om 23:09
Tuurlijk, tegen Ajax is iedereen uit vorm en tegen PSV is iedereen op zn best 😂
Vind ik leuk
TerrorPep +387
donderdag 14 maart 2019 om 23:10
Huh? Wanneer heb ik gezegd dat iedereen tegen Ajax uit vorm is?
Vind ik leuk
Rabarber +4417
donderdag 14 maart 2019 om 23:12
Dat is de algemene mening van PSV'ers.
Vind ik leuk
TerrorPep +387
donderdag 14 maart 2019 om 23:15
Ja want wij PSV'ers hebben over alles een algemene mening, lekker bezig pik
Vind ik leuk
Rabarber +4417
vrijdag 15 maart 2019 om 00:00
Op een enkeling na dan.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
donderdag 14 maart 2019 om 23:14
Waar wordt dat gezegd. Icardi is Inter. En met hulp van scheidsrechter wonnen ze in Eindhoven.
Maar wordt er maar gelukkig van.
Inter was zeker de zwakste schakel in de poule.
Vind ik leuk
Rabarber +4417
donderdag 14 maart 2019 om 23:19
Dat was PSV.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
vrijdag 15 maart 2019 om 07:35
Ja klopt anders wordt je niet uitgeschakeld.
Bedoel dat daar resultaat tegen gehaald had moeten worden. Maar is niet gebeurd.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:20
Icardi is net zoals messi rabarber. 😉
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:09
🐣
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:03
4 Engelse clubs in de kwartfinale van de CL en Chelsea en Arsenal dan ook nog in de kwartfinale van de Europa League, zeer uitzonderlijk, ben benieuwd hoeveel er van die 6 nog over zijn in de halve finales, het zal i.i.g. weer de nodige mooie voetbalavonden opleveren in april.
Vind ik leuk
3Bier +14423
vrijdag 15 maart 2019 om 08:15
Dat gaan we de komende jaren alleen maar meer zien.
Persoonlijk wordt ik daar niet vrolijk van maar wat doe je er aan? Het geld vloeit rijkelijk in de Premier League
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 23:04
Goed hoor van Willems dat hij dat persoonlijk heeft gedaan.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17176
donderdag 14 maart 2019 om 23:04
Dit Inter is zo verschrikkelijk zwak.
Ongelofelijk dat psv niet door is gegaan in de EL.
Vind ik leuk
Wilex +2733
donderdag 14 maart 2019 om 23:05
Ssssst.
Vind ik leuk
TerrorPep +387
donderdag 14 maart 2019 om 23:08
Onder elk topic ff een sneer uitdelen naar PSV, wordt een beetje saai
Vind ik leuk
Pietje2015 +17176
donderdag 14 maart 2019 om 23:09
Dit is absoluut geen "sneer" maar ongeloof.
Vind ik leuk
TerrorPep +387
donderdag 14 maart 2019 om 23:14
Hahaha sterkte met je afgunst
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:18
Jij bent degene die volkomen idiote praat uitslaat. Niet Pietje2015 hoor. Als je dat nog niet ziet, tsja, dan houdt alles op gap.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
donderdag 14 maart 2019 om 23:17
Belangrijkste schakel speelt niet meer. Icardi, daar had PSV geen antwoord op en een scheidsrechter die geen rood gaf.
Inter was de zwakste schakel in de poule. En daar had resultaat tegen gehaald moeten worden.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:31
Inter had idd met 10 moeten staan. Ondanks dat hadden jullie moeten winnen. Maar ik begrijp uiteraard volkomen dat de niet gegeven rode kaart een grote invloed heeft gehad.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11778
vrijdag 15 maart 2019 om 02:04
Euhm, volgens de regels was dat geen rood hoor...uitstekende beslissing ,die gele kaart voor de keeper!
Vind ik leuk
psvfan1913 +7903
vrijdag 15 maart 2019 om 07:15
Dit meen je niet serieus?
Vind ik leuk
De Liefhebber +11778
vrijdag 15 maart 2019 om 09:56
Zeker wel! Buiten de 16 wordt een keeper gezien als veldspeler met de daarbij behorende regels. Heb jij ooit wel eens een veldspeler rood zien krijgen voor een misschien wel opzettelijke handsbal?? Nee dus...
Vind ik leuk
psvfan1913 +7903
vrijdag 15 maart 2019 om 10:00
Er is ook een regel dat als je een 100% kans ontneemt dat je dan een rode kaart krijgt. En dat doet die keeper.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11778
vrijdag 15 maart 2019 om 10:05
Als je een bal bij de zijlijn een 100% kans noemt snap ik je redenatie. Dan snap ik ook ineens waarom Thorsby rood kreeg in de wedstrijd bij PSV...
Het ontnemen van een 100% kans gebeurt overigens zelden door een handsbal, behalve bij spelers die een bal uit de kruising slaan....Je kunt er een uur over doorzagen, het is geen rood! Het is niet eens aan te tonen dat het opzettelijk hands is!!
Vind ik leuk
psvfan1913 +7903
vrijdag 15 maart 2019 om 10:06
Je kijkt door je ajax bril.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11778
vrijdag 15 maart 2019 om 10:44
Nope.....
Vind ik leuk
Futre +4953
donderdag 14 maart 2019 om 23:54
Volgens mij was PSV de zwakste schakel in de poule.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
vrijdag 15 maart 2019 om 07:37
Dat was aan het begin al duidelijk. Maar van de 3 was Inter de zwakste schakel en daar had resultaat tegen gehaald moeten worden.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:16
Dat krijg je met een aantal kanslozen die claimen PSV-supporter te zijn die alles dat met Ajax te maken heeft, afbranden
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:36
Je word er gek van. Elke topic maar Ajax of Psv erbij halen.
Vind ik leuk
rexxo +11988
donderdag 14 maart 2019 om 23:10
Idd niet best,

Ik hoor mensen nog zeggen hoe sterk die poule was en die andere NL ploeg een pretpoule had.

Dit Inter is het hele jaar al bagger.

Ps: geschreven verslag van de wedstrijd van Inter weer vol met taalfouten.

Vind ik leuk
Biennie +2464
donderdag 14 maart 2019 om 23:06
"inter is een zo ontzettend goed, ajax zou hier niet van winnen"

"hurrr durrr durrrr" -psv`ers
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:08
Wat droevig is Arsenal geworden. Winnen met 3-0 maar wat slecht. Aubameyang trekt ook nog een masker op 😂 Waar ben je dan mee bezig triest! Dat je dat verzint, meeneemt en dan nog voor de wedstrijd gaat klaarleggen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:20
Wakanda Forever!

Zwaarbevochten overwinning. over het algemeen gedomineerd maar ook slordig waardoor het vooral tegen het eind billenknijpen was.

Ondanks de grote misser op het eind is Aubameyang man van de wedstrijd met 2 goals en een assist. Speelde zijn beste wedstrijd in tijden. Maar ook AMN was weer uitstekend als opkomende back.
Ramsey naast Xhaka was ook weer sterk.
Loting morgen. Hoop dat we nog een ronde Chelsea en Napoli ontlopen.

Nu zeventien dagen geen wedstrijd..... Laat de dagen snel gaan a.u.b!
Vind ik leuk
Shelbourne +5985
donderdag 14 maart 2019 om 23:20
Dat Inter is net een soort veteranenelftal. Daar lopen echt spelers rond die maar wat doen. Ik vraag me af de trainer überhaupt een taktische bespreking doet voorafgaand aan de westrijd of niet. De tweede helft liep niemand nog terug en was het een wonder dat Eintracht soms in een vier tegen twee situatie zo slecht uitspeelde dat er niet eens een doelpoging volgde.

De slechtste spelers vond ik d’Ambrosio, een beenhouwer zonder maar een beetje techniek. Candreva vond ik dramatisch, die leeft totaal in zijn eigen wereld volgens mij. Perisic liep er ook ongeïnteresseerd bij, Valero speelt als een veteraan.
Politano probeerde als enige aanvaller nog. Vecino was net aan een voldoende. Skriniar en Handanovic lieten wel kwaliteiten zijn. De Vrij met een vreselijke blunder en speelde verder degelijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:25
Dat is al jaren een probleem bij Inter, driekwart van de selectie loopt erbij en speelt alsof ze het een vreselijke straf vinden om daar onder contract te staan.
Vind ik leuk
Shelbourne +5985
vrijdag 15 maart 2019 om 09:11
Dat is waar, de spelvreugde is heel ver te zoeken. Nu is het ook jaren een vreemdelingenlegioen geweest. Er lopen nu wel een paar Italianen rond maar die stralen ook weinig uit.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 00:04
Was echt vreemd dat Frankfurt niet nog paar keer scoorden, hele middenveld was niet meer voorhanden
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:42
Hulde voor Slavia Praag!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:46
Wat was Inter slecht zeg, team stelt echt niks meer voor, bij Eintracht Kostic, Haller en de oud Feyenoorder, speelden goed, hsdden kansen op 0-3 en 0-4
Vind ik leuk
SantiagoErik +1491
donderdag 14 maart 2019 om 23:47
Als je de hele 2e helft van de verlenging niet meer vooruit wil voetballen kun je de deksel op je neus krijgen. Angst is slechte raadgever😬
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:54
Eens!
Vind ik leuk
SantiagoErik +1491
donderdag 14 maart 2019 om 23:58
Ik woon in Sevilla en vind het uiteraard jammer, maar ze riepen het over zichzelf af. Je zag de spelers elkaar aan kijken van wat moeten we🤔
Nu zondag maar genieten van Betis-Barca en natuurlijk AZ- Ajax😃💪
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 23:59]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 00:20
Super man om te horen dat je er woont. Nooit geweest in Sevilla. Spaanse chickies zeker voldoende?
Ik heb één club, nooit zal dit veranderen. Dat is Ajax. Waar ik in toekomst ook nog ga wonen.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1491
vrijdag 15 maart 2019 om 00:27
Mooie stad hoor en ja voor mij ook altijd nummer 1 die mooie club uit Amsterdam!!!! 😃👍💪👌
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 00:29
Ok, ik ga er sowieso eens naar toe.
Je hebt dus alleen sympathie voor de voetbalclub Sevilla en niet verder dan dat?
Gelukkig is Ajax je enige echte club.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 00:44]
Vind ik leuk
SantiagoErik +1491
vrijdag 15 maart 2019 om 00:44
Je bent welkom hoor. Zelf heb ik de meeste sympathie voor Sevilla, maar mijn omgeving is bijna allemaal groen wit van Real Betis. Heb ik niets mee, staat die viespeuk van psv in de basis en club heeft vuil spelletje gespeeld met aankoop lainez😫😫😫
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 00:46
Jups, pak mn koffers al👻 ‘Arme’ buurt dus. Lainez, god ja, dat was Real Betis.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11778
vrijdag 15 maart 2019 om 02:14
Dan woon je vlak bij Stratum!!Die woont in de buurt van Huelva als ik het gied heb begrepen... afgelopen zomer met het gezin op vakantie geweest in Andalusië, mooie wereld man! Wij zaten niet ver van Malaga, dagtripjes gemaakt naar mooie steden...
Vind ik leuk
SantiagoErik +1491
vrijdag 15 maart 2019 om 10:34
Hahaha, binnenkort maar ff bij Stratum langs, bakkie koffie🤔, nee biertje doen.
Inderdaad mooie wereld hier en fijn klimaat!
Succes straks met loting🤔👍
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 10:36]
Vind ik leuk
De Liefhebber +11778
vrijdag 15 maart 2019 om 10:46
Waar hoop je op met de loting?? Ik eigenlijk op ManU, daar hebben we nog iets mee te verrekenen.....
Vind ik leuk
SantiagoErik +1491
vrijdag 15 maart 2019 om 11:08
Lijkt mij ook het beste en idd nog appetje mee te schillen😬
Vind ik leuk
Jordaan +1538
donderdag 14 maart 2019 om 23:53
Deze prestatie van Slavia Praag komt door een meer jaren stappen plan, waar ja ook veel geld in is gepompt maar niet zomaar lukraak miljoenen over de balk. Nee elk jaar stap voor stap is een goed beleid uitgestippeld om als club uit Tjechie met realistisch maar met goed voetbal beleid de juiste mensen aanstellen, de scouting veel in investeren en zie daar! Het loont voor ze! Mooi om te zien voor deze club! Die Sparta Praag hiermee wel voorbij schiet, ook in de competitie Slavia eerste met 14 punten meer dan Sparta Praag die derde staan
Wisseling van de wacht in Praag, in Tjechie.
Vind ik leuk
S41 +12
vrijdag 15 maart 2019 om 00:01
verbaast u niet verwondert u slechts
Vind ik leuk
Jordaan +1538
vrijdag 15 maart 2019 om 00:03
Verwonder u niet bewonder en aanschouw u slechts 😉
Vind ik leuk
BT410 +402
vrijdag 15 maart 2019 om 00:32
Van Buren in Oranje de komende interlands..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 01:21
Wat een wedstrijd. Ken die hele NL spits, van Buuren niet?!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 01:41
Verrassend, had echt het idee dat Inter de finale zou halen gezien de CL indruk.

Daarnaast ook Sevilla wat er uit ligt waarvan ik ook dacht die komen minimaal bij de laatste 4.

Arsenal had ik geen kans meer gegeven na de 3-1 maar wederom dus een PL club door Europees.

Ook jammer voor Fran Sol met Kiev, niet zo zeer voor Kiev maar wel voor hem.

Tja op basis van de clubs die nu overblijven lijken Napoli, Arsenal, Slavia Praag en Chelsea de kanshebbers.

Elk jaar toch een mooie competitie de EL, jammer van die verschrikkelijke poule wedstrijden / opzet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 01:44]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 03:43
Van dit Inter verloor PSV. Jeetje daar had je toch minimaal boven moeten eindigen.
Vind ik leuk
Isakson +284
vrijdag 15 maart 2019 om 08:07
Gaat dit over Inter?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:07
Dat Inter kun je wel opdoeken.Er zaten 14.000 supporters van Eintracht in dat stadion en een handjevol Italianen. Dat leeft daar echt.
Vind ik leuk
Het Brein +4815
vrijdag 15 maart 2019 om 10:59
Slavia is een listige ploeg, de manier hoe ze Genk uitschakelden was knap..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws