'Cultspits Carroll krijgt terugslag, is dit seizoen klaar en is bijna clubloos'

'Cultspits Carroll krijgt terugslag, is dit seizoen klaar en is bijna clubloos'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 08:59vr 15-03-2019 om 08:59

Cultspits Andy Carroll lijkt deze zomer een nieuwe club te kunnen zoeken. De aanvalsleider van West Ham United miste de openingsfase van het seizoen door een zware enkelblessure, kwam vervolgens tot twaalf Premier League-wedstrijden, maar heeft inmiddels een terugslag gekregen.

Hoe lang de dertigjarige Carroll uit de roulatie zal zijn, is nog onduidelijk. De negenvoudig Engels international beschikt echter over een aflopend contract: volgens The Daily Mail is het goed mogelijk dat hij zijn laatste wedstrijd voor The Hammers al gespeeld heeft, hoewel de Londenaren nog een optie hebben om de verbintenis met twee jaar te verlengen.

Manager Manuel Pellegrini wil echter nog niet op de zaken vooruitlopen. "Ik kan hier nog niets over vertellen. We moeten wachten op de uitkomsten van het medisch onderzoek. Dan pas weten we meer", liet de 65-jarige Chileen weten in aanloop naar het thuisduel met Huddersfield Town van zaterdagmiddag. Of de huidige nummer 9 van Engeland Carroll binnenboord wil houden, is ook nog niet duidelijk. "Ik ben alleen maar bezig met dit seizoen, niet met volgend jaar", aldus Pellegrini.

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 09:03
Geen idee hoe deze speler ooit voor Liverpool heeft gespeeld 😂
Vind ik leuk
WGW +296
vrijdag 15 maart 2019 om 09:04
Voor mij blijft het ook een raadsel. 40 miljoen voor zo'n dropveter
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 09:16
Soms is het niet de individu dat piekt, maar je een goed team je heen heb. Dat was het geval bij hem voordat hij naar Liverpool ging. Blijft jammer
Vind ik leuk
B3v3r +803
vrijdag 15 maart 2019 om 09:24
Er zijn wel meer spelers geweest waarvan je achteraf denk hoe is het mogelijk.. een griekse spits bij Ajax of een veel te dikke V/d Meijde bij PSV.

Op het moment snapte ik het wel, was een jonge grote spits van Newcastle die een prima 1e seizoen achter de rug had. Als dan Torres verkocht wordt en je moet snel een nieuwe spits die al ervaring heeft op PL niveau was dit een gokje waard. Hebben er alleen veel te veel voor betaald.
Vind ik leuk
Mazraoui +2953
vrijdag 15 maart 2019 om 10:27
Die Griekse spits heeft tegenwoordig volgens mij een eettent in Amsterdam. Wel echt een topgozer
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:30
Ja maar met topgozers die bijna niet scoren win je de cl niet .
Maar elke club zit er wel een keer naast wat een nieuwe speler betreft , dat is kut , maar geen ramp .
Vind ik leuk
Mazraoui +2953
vrijdag 15 maart 2019 om 10:34
Weet niet zeker maar volgens mij haalde Ajax hem nadat hij Griekenland naar de EK titel had geschoten. Wel goede mentaliteit had ie
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:39
Ik dacht een half jaar erna , maar dat toernooi was geloof ik ook het enige wat ie ooit gepresteerd heeft .
Toen was ie inderdaad echt goed , maar voor de rest was zijn carriere niet zo geweldig .

Ik heb ff gegoogeld , maar hij heeft nog nooit meer als 10 goals per seizoen gemaakt , ook niet in de Griekse competitie .
Wel een aardige jongen denk ik inderdaad .
Vind ik leuk
Dedan002 +3014
vrijdag 15 maart 2019 om 10:52
Alexander Büttner naar Man Utd blijft voor mij één van de vreemdste gevallen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5421
vrijdag 15 maart 2019 om 09:09
Djimi Traore heeft een CL winnaars medaille.

*mijn standaard antwoord op "hoe is het mogelijk"-stellingen)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 09:51
überhaupt in de PL
Vind ik leuk
Hammers96 +2893
vrijdag 15 maart 2019 om 09:09
Voetballen kan die niet , rennen kan hij niet dat weten we nu wel.
Als extra spits met een achterstand na 70 min is hij de ideale speler. Beukt en werkt zich uit de naad , kan uitstekend koppen en heeft een positieve werken op de sfeer in t stadion als hij er in komt. Gewoon een jaartje verlengen mits hij met minder speeltijd akkoord gaat
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 09:11]
Vind ik leuk
Linders +34
zaterdag 16 maart 2019 om 03:43
Nou ajax test dat mannetje!geef hem een jaar de tijd is ie goed ,doe er 2 jaar bij en je heb een geweldige speler voor de eredivisie !in europa zal het een paar jaar weer minder gaan met ajax .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws