Harde uithaal naar Ronaldo: 'Hij zal nooit worden herinnerd als legende'

Harde uithaal naar Ronaldo: 'Hij zal nooit worden herinnerd als legende'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 10:31vr 15-03-2019 om 10:31

Voormalig Atlético Madrid-verdediger Alvaro Dominguez kan niets met het gedrag van Cristiano Ronaldo na de Champions League-wedstrijd tussen Juventus en Atlético van afgelopen dinsdag. Ronaldo besloot na de 3-0 overwinning om Diego Simeone te kopieren en zijn 'cojones' te tonen, waar de Argentijnse trainer voor is bestraft.

Ronaldo besloot om te reageren richting Simeone, die op precies dezelfde manier juichte na de 2-0 zege van Atlético drie weken geleden. Dominguez (29) kan er niets mee. "Het is precies vanwege dat gedrag dat hij nooit zal worden herinnerd als legende", vertelt Dominguez aan Tuttomercatoweb. "Xavi, Iniesta Zidane bijvoorbeeld, zij verdeden hun tijd nooit aan dit soort provocaties en hoorden applaus in ieder stadion, waar ze ook speelden."

Dominguez beëindigde zijn voetbalcarrière op 27-jarige leeftijd vanwege aanhoudende rugklachten. Inmiddels is hij analist én is hij zaakwaarnemer "Mijn nieuwe leven is anders. In 2016 hing ik mijn voetbalschoenen aan de wilgen. Ik werkte daarna als analist en ben soms zelfs zaakwaarnemer. Ik geniet van deze fase in mijn leven, zowel als mens als professional."

"Ik leer heel veel en wil zoveel mogelijk verleidingen wegnemen die ik had in mijn tijd als speler."

Poll

Snap jij Dominguez?

(1968 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 10:34
haha wie zegt dat?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:40
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 10:47]
Vind ik leuk
baku +1109
vrijdag 15 maart 2019 om 10:50
Jij denkt even makkelijk te scoren ? Vooralsnog niks bewezen dus hou deze onzin nog maar even voor je.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 10:54
Jij hebt zijn bekentenis gemist?
Die conversatie met zijn zaakwaarnemer is al uitgelekt..
Hij is nog niet veroordeeld dus tot zover heb je gelijk, maar het betitelen als onzin is juist de onzin!
Vind ik leuk
baku +1109
vrijdag 15 maart 2019 om 11:08
Linkje naar zo'n artikel dan ? Enige wat ik kan vinden is dat hij ontkend, of dat er gesjoemeld is.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 11:13
Je bedoelt het enige dat jij wil lezen..
Er staat zat op internet om dit héél aannemelijk te maken.
Amerikaanse justitie eist niet voor niets DNA-materiaal van Ronaldo op.
Als je het echt gemist zou hebben.. Lees deze dan eens:

https://www.ad.nl/buitenland/journalist-slaat-terug-na-ontkenning-verkrachting-door-ronaldo~a4e9ff30/
Vind ik leuk
baku +1109
vrijdag 15 maart 2019 om 11:23
Heb ik zeker wel gelezen, maar voor zo ver ik weet is hij nog door geen enkele rechter veroordeeld en tot die tijd vind ik het te ver gaan om mensen te beschuldigen van verkrachting of wat dan ook.

Dat hij belasting heeft ontdoken, prima. Maar dat heeft Messi ook en zo kan ik er nog een aantal opnoemen in het rijtje topvoetballers die hiervoor een boete / straf hebben gekregen.

Zodra Ronaldo veroordeeld wordt hiervoor mag je roepen wat je wil, nu gaat het mij persoonlijk nog te ver. Maar goed, meningen kunnen (gelukkig) verschillen.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 12:00
Wij horen hem nog niet te veroordelen, beschuldigen is heel iets anders en dat mag met deze bewijzen wel degelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:55
Meerdere rooksignalen van meerdere vrouwen...

Het is een grote voetballer heus waar, maar niemand is verheven boven een ander...

En afgezien van wat die man schrijft... het voetbal is van iedereen, niet louter van Ronaldo met z'n God complex!

Kinderen zien dit en kopiëren hem;
hij brengt schaamte met dit gedrag!
Je hebt wél een voorbeeldfunctie, dus je moet wél hersenen eerst laten werken ipv van je hormonen!

Dat je jezelf voor lul zet is daargelaten, maar je moet mijn kinderen dit niet voorschotelen;
hier baal en walg ik écht van!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 11:23]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 11:01
Je zit hier op VP je kan beter in de rechtzaal zitten als je het zo goed weet? Plaats anders de bewijzen van alle vrouwen hier op VP aangezien jij de formulieren hebt gelezen.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 11:09
https://www.ad.nl/buitenland/journalist-slaat-terug-na-ontkenning-verkrachting-door-ronaldo~a4e9ff30/
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 11:12
Dus alles wat in het nieuws staat geloof jij, zat je ook ondergedoken toen de wereld zou vergaan? Er is nog geen uitspraak geweest toch? Tot die tijd vind ik dat je niet iemand kan beschuldigen daar denk jij blijkbaar anders over. Als de uitspraak terecht is zal ik je ook groot gelijk geven maar je beschuldigt iemand op bewijzen van nieuws. Ik wijzig mijn reactie om erbij te vertellen dat je gelijk hebt in belasting ontduiking maar dat doen meerdere. Als het aan mij ligt zou ik dat ook doen wat dat zijn net zulke boeven.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 11:15]
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 11:21
Hahaha hier herken je de fanboy.. Nee, niet alles wat in de media staat is waar.
Een gerenommeerd onderzoeksjournalist die ook deel uitmaakt van het onderzoeksteam van voetballeaks daarentegen.. Ja, die geloof ik inclusief zijn geleverde bewijslast wel!
Vind jij het niet opvallend dat de advocaten van Ronaldo de bewijzen niet betitelen als onjuist.. Dit deden voor deze publicatie namelijk nog wel.
Tevens opvallend dat ook de Amerikaanse justitie ineens DNA-materiaal wil en de zaak heropend hebben, dit doen ze niet zonder dat er extra bewijzen zijn.


Nogmaals, hij is nog niet veroordeeld dus officieel nog onschuldig.. Maar doen alsof er geen bewijslast tegen hem bestaat, is echt volslagen belachelijk en weggelegd voor fanboys die deze beschuldigingen alleen al niet aankunnen.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 11:21
Verre van, ik ben totaal geen fanboy van Ronaldo.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 11:58
Weet je het zeker? Je bleef namelijk wel categorisch ontkennen als een fanboy.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 12:12
Haha, nee dan zit je echt fout het ging mij erom dat je iemand beschuldigd zonder er uitspraak over is gedaan. Ben persoonlijk een fan van messi, en van iniesta ben ik toch wel DE fanboy.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 12:39
Beschuldigen staat vrij, al veroordelen (en dat deed ik niet) is het geen je nog niet hoort te doen voordat er een gerechtelijke uitspraak is.
Maar aangezien er van deze zaak al een heleboel dingen gepubliceerd zijn, is er ook al een mening over te geven.
Trouwens, waar ik op reageerde was iemand die de beschuldigingen afdeed als onzin.
Vind ik leuk
RGB +1286
vrijdag 15 maart 2019 om 13:38
Toch is Der Spiegel tegenwoordig ook niet meer echt betrouwbaar. (Waarmee ik niet zeg dat het bericht niet waar zou kunnen zijn) Zie het gedoe met Claas Relotius.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:46
Denk ook niet dat de Amerikaanse justitie DNA opvraagt van Ronaldo omdat ze de Spiegel hebben gelezen.
De gehele krant inclusief gerenommeerde journalisten (zoals deze) door het slijk halen op basis van 1 artikel is trouwens ook niet best, heb je meer voorbeelden?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
Dus omdat een buitenlandse journalist iets schrijft is ie volgens jou meteen schuldig .
Ik vind Ronaldo maar een pannenkoek , maar waarom zou hij een vrouw gaan verkrachten .
Ten eerste zijn er genoeg vrouwen die Ronaldo wel gewoon willen , dus als dat mokkel dat verkracht zou zijn geen zin had , pakt ie gewoon een andere .

En ik denk dat hij slim genoeg is om te snappen dat zoiets altijd uitkomt en dat zijn carriere dan voorbij zou zijn , dus het zou wel heel dom zijn om dat risico dan te nemen .
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 12:36
Wat heeft de nationaliteit van de journalist te doen met dit thema?

Hahaha je kunt je beter afvragen waarom hij € 375.000 betaalt aan die mevrouw om haar mond te houden.
De rest van de retoriek over elke vrouw die hij kan krijgen is door die geld transactie namelijk al teniet gedaan.

Zijn carrière is natuurlijk niet direct voorbij, zolang er mensen zijn die hem blijven verdedigen (en zoals je alleen hier al ziet zijn dat er genoeg) ondanks een inmiddels vrij grote bewijslast speelt hij gewoon verder.


Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:11
Is ie weer,ben nog steeds aan t wachten op je reactie.Beetje zwak van je om af te haken,had je er geen antwoord op?
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:15
Sorry, een aparte lijst met alleen reacties zou helpen..

Waar kom je zonder mijn hulp niet uit jongen?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:17
je sprak mij aan in een ander topic,je weet t heus wel anders is t echt triest gesteld met je.Maar ik weet al genoeg,je weet nog geeneens wat je plaatst hier.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:59
Je bent niet alleen op de wereld Remie.
Ik heb meerdere gesprekken, dus als je jezelf nader verklaart wil ik ook die conversatie wel met je doorzetten, hoor.
Weet je het zelf nog wel? Geef ff aan waar dan?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:01
Ik geef niks aan,ben een beetje klaar met jou,je weet t zelf nog geeneens meer hoe moet ik jou dan serieus nemen?
T is goed zo fijne dag kerel.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:06
Jij ook niet anders had je er na zo lang huilen wel echt naar verwezen!
4 berichten om een conversatie door te zetten en geen één keer daadwerkelijk naar die conversatie verwijzen.. Krijg het gevoel (net als alle andere lezers) dat die conversatie niet bestaat.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:10
Een opmerking over '' Psv kost ons alleen maar punten''.
Maargoed zoals ik al eerder zei,t is goed zo.
Heb er al teveel tijd aan verspild.Fijne dag kerel.
Ik ben er klaar mee.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:19
Die waar jij niet snapte dat het over Europese punten ging en dacht grappig te zijn door te zeggen dat psv tekent voor 1 punt in de JC ArenA.
Tja, daar heb ik inderdaad al rondjes om je gelopen.. Dus je doet aan zelfkastijding en wilt jezelf daar noch meer voor schut zetten?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:22
Verdraai t maar,ik kan er niets aan doen dat jij t niet begrijpot,je bent de enige die t niet begrijpt.
En dan zeggen dat ik dacht dat t over europese punten ging.
Je verdraaid alles kerel.
Maar ff terug komend op dat topic,wat wou je nu eig van me.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:33
Ik zeg niet dat jij dacht dat het over Europese punten ging, ik zeg juist het tegenovergestelde daarvan. Pff..
Het staat hier letterlijk 1 reactie boven.. Hoe groot moet de vernedering worden voordat jij er genoeg van hebt?

Dat je stopt met mij onterecht beschuldigen van allerlei dingen en de zaken niet verdraait, zou een leuk begin zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:02
Dan begin eerst eens bij jezelf voordat je naar anderen wijst,nogmaals vraag me eigenlijk nog steeds af wat je wil,want je laatste zin is idd van toepassing bij je.
Dat jij een probleem hebt dat je mijn reactie niet snapt is toch echter jou probleem en niet de mijne.Dan kun je lullen wat je wil,verdraaien wat je wil maar dat zijn de feiten kerel.
Dat je de reactie niet wil snappen oke,maar nogmaals dat is jou probleem.
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 11:02
Zo te merken heb je tijd over. Is het rustig bij je Loempiakar? Zal de regen zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:14
Was ff naar je moeder vandaag.
Maandag, woensdag en vrijdag mag iedereen namelijk gratis 🎉🎈
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 11:17
Mijn moeder ligt al 20 jaar onder het gras, dus ben benieuwd bij wie je wel geweest bent dan.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:29
Raar verhaaltje als je 17 bent en je moeder 20 jaar dood!
Toen was je nog niet geboren dus?!
Klaarblijkelijk begrijp je de definitie van moeder niét!

En sorry dat ik dit geliket heb; was niet de bedoeling!
Vind ik leuk
RWB013 +2312
vrijdag 15 maart 2019 om 11:40
Hoe dan ook moet je wel een mega kneus zijn om over iemands moeder te beginnen.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 11:21
Holadiejee is dan wel een troller maar iemand zijn moeder erbij halen is toch wel het zwakste wat je kan verzinnen.. misselijk makend.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:37
Klopt, maar dat is omdat hij mij twee afzonderlijke keren voor hoer uitmaakte en VP hem niet verwijdert!
Dus dan begrijp je tenminste waarom
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 11:42
Dan moet ik dus begrijpen dat je je naar een nog lager niveau brengt dan die van hem. Snap jou woede maar als je geen hoer bent zou je er om kunnen lachen om het feit dat die maar wat zegt.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 12:03
Hahaha dus zelf een hoer genoemd worden moet weggelachen worden.. Maar over iemand z´n moeder beginnen is uit den boze?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Ik vind beide niet kunnen, betekend niet dat als iemand zoiets zegt je je net zo laag moet gaan gedragen als de ander. Voor nu ben ik wel even uit gediscussieerd met iemand die daar een boner van krijgt. Ik zal je voor de leuk ook je volle gelijk geven :).
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Gelukkig, je ziet zelf nu dus ook in hoe triest jouw reactie was. Hulde voor de progressie!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 12:30
Haha wat een grapjas voor iemand die overal zijn gelijk in wil halen! Dat is de rede dat ik je je gelijk geeft anders ga je met huilende ogen VP af sluiten en zo'n slecht persoon ben ik niet.. dan daarbij als je moeder geen hoer is snap ik het punt niet dat je er door geraakt moet zijn.. maar goed gelukkig ben jij een totaal ander persoon dan ik ben :). Het liefst zou je eindeloos met me willen discussiëren maar daar heb ik gelukkig de tijd niet voor waar jij de tijd vandaan haalt snap ik niet. Dus nogmaals je hebt helemaal gelijk jonge :) .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:34]
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 12:46
Hahaha je weet het echt niet meer..
Je zegt net zelf nog dat je beide niet vind kunnen.. Om dan nu toch weer aan te geven dat als iemand je een hoer noemt je het moet weglachen, maar over iemands moeder beginnen is uit den boze?!

Of is het nu ineens wel okay om iemand zijn moeder een hoer te noemen? Want dat is wat je nu weer zegt.. Als het niet zo is lach je het maar weg.. Net was het nog een schandaal en voelde jij jezelf geroepen om Jira Latmenin hierop aan te spreken..

Zelden zo´n inconsequent figuur meegemaakt als dat jij bent.

Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 13:06
Ik zeg helemaal nergens dat het okee is.. ik denk dat je niet goed leest, zou dat misschien komen omdat je overal je gelijk wilt halen ? Daarbij zeg ik dat ze of hij zich niet naar het niveau van iemand een hoer noemen moet verlagen dat vind ik net zo zwak. Ik zeg nergens dat ik iemand een hoer nnoemen goed vind. Als iemand mij een hoer noem lach ik dat weg indd dat komt omdat ik een andere baan heb dan dat.. dat zie ik anders dan het goedkeuren van iemand een hoer noemen. Ik zeg nergens dat dit goed gekeurd word alleen dat ze of hij zich verlaagd tot hetzelfde niveau.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:27
Dit heb jij dus niet staan in je reactie van 12:30...

"dan daarbij als je moeder geen hoer is snap ik het punt niet dat je er door geraakt moet zijn.."

En dit is ook niet uit jouw reactie van 11:21...


"maar iemand zijn moeder erbij halen is toch wel het zwakste wat je kan verzinnen.. misselijk makend."


Je kunt ook gewoon je eigen ongelijk toegeven zoals je eerder veinsde ben je er wel vanaf.
Maar ja, moest je zo nodig als een volwaardig huichelaar intrekken..
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 13:57
Dit bewijst dat je dus echt niet leest. Je hoeft niet geraakt te zijn om het niet goed te keuren. Ik vind beide zwak maar wil niet zeggen dat je er wat van aan moet trekken.. je bent hierbij dus zelf de huichelaar.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:03
Hahaha jij ziet jouw eigen hypocrisie niet in die zinnen.. hahahaha
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 14:09
JE HEBT HELEMAAL GELIJK MENEER CALIMERO zal je even een boner geven :).
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:12
Pff, nu gebruik je weer een woord (naam) die je zelf kennelijk niet snapt..
Calimero is hier totaal niet op zijn plaats, probeer het nog eens.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 14:20
Die boner was dus wel op zijn plaats.. goed om te weten dan is dit mijn laatste reactie naar jou toe en wens ik je nog een hele fijne dag :).
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:41
Ik snap dat Engels en een stijve nog nieuw voor je zijn als basisscholier, je hoeft het er alleen niet constant over te hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:13
Geef die kleuter geen aandacht,die kan alleen maar janken.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 13:18
Dat had ik indd al in de gate.. loting mee gekregen? Ik acht Ajax kkansloos Helaas.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
Word moeilijk maar zeker niet kansloos.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:38
Hahaha iemand wijst je op hypocrisie en dan is het een kleuter.. Okay bij deze heb jij jouw niveau ook kenbaar gemaakt.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 14:40
Maar ik ben ook een kleuter ik ben 11 jaar, voel je dan nu niet een klein beetje schaamte bij je eigen?
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:42
Nee, juist kleuters moeten als ze fout zitten gecorrigeerd worden.
Ooit (als je later groot bent) ga je dit snappen en zelf ook toepassen.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 14:45
Er is een verschil tussen corrigeren en je gelijk willen halen.. ik als 11 jarige weet dat zelfs dus je geluk kan nu niet meer op. Nogmaals het was fijn je gesproken te hebben en ik wens je een fijne dag het zou fijn zijn als je mij dat ook wenst dan zijn we uitgepraat :).
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 15:03
Zo lang de kleine kleuter vol blijft houden, snapt hij het nog niet en is hij dus (nog) niet gecorrigeerd.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 15:15
Ooooh vandaar, nou bij deze Geef ik je je gelijk dat je echt de grootste zuiger ben die ik ooit heb gesproken ik hoop dat je er trots op bent als volwassen man. Dit wass nu mijn allerlaatste reactie op jou .
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 15:32
Nou ben je weer aan het beledigen terwijl je er zelf naast zat.
Je ouders hebben 11 jaar lang gefaald om je fatsoen bij te brengen, dit zal mij dus ook niet lukken, maakt je best kansloos.

Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 15:59
Het kansloze aan alles is dat je nog steeds bezig bent met een 11 jarige terwijl ik niet eens 11 ben. Je bent een volwassen iemand maar raakt niet uitgepraat, dat baart me zorgen.. geloof me mijn ouders zijn geslaagd. Je hebt zelf namelijk niet in de gate dat ik je niet beledig je blijft zuigen en trekken aan mij terwijl je dacht dat ik een 11 jarige was. Ik denk dat je dan toch naar je eigen moet gaan kijken als je een persoon die je niet eens kent zijn ouders op hun vingers tikt dat ze hebben gefaald. Dit zegt genoeg over hoe ziek jij in je hoofd denkt. Verder mag je me altijd benaderen om het over voetbal te hebben, zelfs nu zeg ik nogmaals ik wens je een hele fijne dag Neem dit aan en stop verder deze discussie. Je bent ontzettend vervelend naar iemand toe.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 16:17
Niemand gelooft dat je ouders geslaagd zijn.. Althans iedereen die hier meer doet als plaatjes kijken haalt dit zo uit jouw reacties.
Ik veroordeel hen deels, maar gezien je moeilijke omgang is het wellicht niet volledig hun schuld.

Dat je het vervelend vind om aangesproken te worden op triest gedrag dat snap ik, waarom je er dan zelf mee begint dan weer niet.

Ik weet inderdaad niet of je 11 bent of niet.
Daarom negeer ik dat volledig en spreek ik je letterlijk alleen aan op wat je hier typt.
Dat is ook precies waar je niet mee kan omgaan want je begint nu wel wat spastisch over te komen.

Ik zie je (denk beeldig) al liggen huilen en schreeuwen op de vloer van de plaatselijke supermarkt, heldje hoor.

Iemand de grootste zuiger noemen en daarna volhouden dat je niemand beledigd toont toch letterlijk aan dat je een gebrekkige opvoeding hebt gehad, elk weldenkend mens ziet hier een belediging in, maar kleine Anthony weer niet. Pff
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
Ach gut, heb je medestanders nodig omdat je het alleen niet af kunt..
Feiten die jou niet bevallen zijn dus gejank, waarvan akte.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:23
Je bent gewoon een zwakkeling , afhaken als je geen antwoord meer hebt.Wat laat jij je kennen .
Je bent nog te dom om na te denken.
Maargoed, dat wisten we al.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:29
Zie je, weer die verwijzing naar andere omdat je zelf al inziet dat jouw zienswijze niet de juiste is.

Maar, maar, mijn vriendjes zeggen het ook.. En dan noem jij iemand een kleuter, piep, piep!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:33
Nogmaals,jij bent gewoon een zwakkeling,die mond diarree houd wel erg lang aan bij jou.Je weet precies waar over t ging.En maar er over heen lullen .Nogmaals je bent gewoon een zwakkeling.Geloof jij je eigen fantasie verhaaltjes maar,maar val mij daar niet mee lastig aub.
Als je iets zinnigs te melden hebt prima,maar je laat je nu wel erg kennen op deze manier haha.Wat een figuur ben jij zeg.
Mensen telkens aanspreken op een reactie maar zelf de meeste onzin verkondigen is nu wel duidelijk.En er maar overheen lullen,wie is hier nu de kleuter?.T valt niet alleen mij op zo te lezen hierboven.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:36]
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:43
Als dat is wat je uit de teksten hierboven haalt moet je terug naar school.
Je kunt zoveel mogelijk beledigingen in een reactie proppen als je wilt, je krijgt er echt niet ineens gelijk door.
Sterker nog, de enige die zich met zulk taalgebruik en dito reacties belachelijk maakt, ben jij.
Ook dit is al eerder aangegeven, maar het zal de aard van het beestje wel zijn dat je jezelf niet kunt inhouden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:45
Weer een reactie zonder inhoud.Zodra je t niet meer weet haak je af zwakkeling.Nogmaals ga een ander lastig vallen met je kleuter gedrag.

Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:56
Je valt in herhaling en je zit er nog aanwijsbaar naast ook.. Ik ben er nog steeds, haak dus niet af.
Wat denk je zelf te zeggen, buiten de beledigingen om dan?
Hoe kan iemand verder inhoudelijk reageren als het enige wat je hier deed mij aanvallen is?
Precies, zo iemand dien je terecht (en netjes) van repliek.
Dat jij dit niet kan hebben is echt jouw probleem.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:59
Dat je mij ergens op aanspreekt en niet de feiten kent is gewoon sneu,zie in vorig topic.
Zelf een moraal ridder proberen uit te hangen maar geeneens weet hoe de vork in elkaar zit.
Idd dat soort lui heb ik een bloedhekel aan.
Dat je al niet meer weet waar t over gaat is al triest genoeg,dan is t voor mij duidelijk dat ik je comments gewoon als lucht moet beschouwen.
Want meer is t niet.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:10
Je blijft nu overal waar je komt wel verwijzen naar een conversatie die volgens jou niet af zou zijn.. Maar waarom ontwijk je dan elke keer de vraag om welke dat zou gaan? Bestaat deze conversatie stiekem niet en is dit de enige manier die je kan bedenken om mij in een kwaad daglicht te zetten?

Als je nu niet verwijst naar die conversatie weet iedereen dus waarom!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:11
PSV kost ons alleen maar punten.

Zo,kerel ik ben klaar met jou.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:14
Zeker waar, maar geen topic van vandaag..
In welk topic en hoe laat was dat?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:16
Kom op hey,weet je echt nog niet eens wat jezelf typt.
Moet ik je nu alles voor gaan kauwen,je hebt er zelf tig keer op gereageerd.Dit komt echt een beetje triest over kerel.
Hoe moet ik jou nu serieus nemen.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:49
Oh, vandaar dat je zelf het topic niet kan noemen..
Maar we waren er inmiddels uit toch?
Het was dat topic dat over Europese punten ging en waar je dacht leuk te zijn door het ineens over nationale punten te hebben met de stelling; psv tekent voor 1 punt in de JC ArenA.

Daar was je al helemaal uit gebabbeld en begon je te huilen.
Zijn de traantjes droog en wil je het nog eens proberen? Kan hoor, heeft mij nog geen moeite gekost om jouw onzin te weerleggen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:28
Je schrijft dat je de tijd niet hebt, maar vervolgens schrijf je nog 40 keer. Wat een ego heb jij en wat zet je jezelf zo voor lul!
Je wilt totáál niet het laatste woord hebben ofzo
Én heb je de langste?!
Je bent de winnaar van de sukkel award!! 🏆 👏
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Jij mag reageren op jouw manier okay
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:10
Je moet hélemaal niks van mij en jij mag op jouw manier reageren als het jou betreft!
Einde onnodige discussie
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 13:13
Zeg ik dan dat ik iets van je wil? Nee.. ik zeg dat je je net zo laag vertoont als dat holadiejee naar jou heb gedaan dat betekent dat jullie allebei net zo zwak zijn met de woorden die jullie gebruiken.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 16:04
Hierboven zeg je nog dat je niet begrijpt waarom iemand zich aangesproken zou moeten voelen als zijn moeder een hoer genoemd wordt en die moeder dat toch niet is.
Maar ja, je zei ook al dat iemand zijn moeder erbij halen het laagste van het laagste is..

Je bent in ieder geval wel consequent in je hypocrisie.. Al is dat niet iets om trots op te zijn.

Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 16:05
Dit bedoel ik dus je blijft ook doorgaan.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 16:36
Dit is de zelfde discussie waarin jij nog steeds jouw onzin zit te verkondigen.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 16:06
Wil je anders gewoon een bakkie koffie komen doen?
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 16:38
Als 11 jarige al aan de drugs?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:57
Stop met geilen op jezelf en hou in godsnaam je bek man!!
Kijk eens goed naar jezelf! Je hebt F#ing 40 teksten geschreven!!! Je spoort écht niet!
Klaar!
Ik lees niks meer óók, dus bespaar je moeite!
Anthony Idioot !
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:09]
Vind ik leuk
Martinus69 +5797
vrijdag 15 maart 2019 om 11:27
Jij bent van het meest oppervlakkige en lage soort in onze maatschappij. Je 3k aan likes bewijst maar weer eens wat voor nietszeggend systeem het is.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Als je via internet over iemands moeder begint ben je voor mij een verschrikkelijk laf persoon .
Toon dan aan dat je ballen hebt , en spreek gewoon ergens af met die andere kleuter in een bos , en vecht het daar uit .

Ik ben benieuwt of jij en die andere kleuter die ballen hebben of dat jullie je allebei verstoppen achter een boom
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:15
Via internet met iemand die je totaal niet kent afspreken in een bos om te vechten is ook kinderachtig, maar ieder zijn mening.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
Maar nog altijd iets minder kinderachtig dan veilig vanachter je computertje iemands moeder beledigen .
Het beste zou zijn als dit soort kleuters gewoon oprotten hier .
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 16:41
Het was een tegen reactie op een belediging, daar mist wel vaker de nuance in!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:44
Dat snap ik , maar als je in een tegenreactie iemands moeder beledigd ben je het laagste soort op aarde .
Net boven de types die bejaarden beroven en de pedo's .
Er zijn nog genoeg andere manieren om een reactie op iemands belediging te doen namelijk .
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 17:02
Nou, nou, nou, je beledigd voelen is echt een keuze en ik ken nog héél veel ergere dingen die tussen een belediging (met name op internet) en bejaarden beroven en pedo´s thuis horen.
Het is niet netjes, ik zou het ook niet doen, zeg alleen dat de reacties wat overdreven zijn, zeker als je de eerste belediging dus even meeneemt in je besluitvorming.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:04
Ik ben van het type dat je iemands moeder er gewoon buiten laat , vandaar mijn reactie
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 17:11
Type vrij makkelijk op de kast te krijgen, okay succes daarmee.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:22
Ik zeg gewoon wat ik van zo'n opmerking vind of mag dat ook al niet meer .
Dat jij alles normaal vind wat die kleuters op een voetbalsite doen moet jij zelf weten .
Hij scheld eigenlijk iemands moeder uit voor hoer , en jij komt niet verder dan dat je het niet netjes vind .

[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:24]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:01
Ik heb ook nergens gehoord dat hij 100 procent onschuldig is!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:20
waarom geeft hij anders veel geld aan betreffende vrouw om te zwijgen..
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 11:45
Waarom neem je geld aan nadat je verkracht bent? Waarom kom je als het op is er dan weer op terug?
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 12:10

Man, man wie zegt dat het op is? (Pure laster van jouw kant, zonder enig bewijs)

Jij hebt dus tijdens de gehele #metoo periode onder een steen gelegen?
Moet wel, anders had je geweten waarom het zo lastig is om hierover naar buiten te treden. (Je ziet hier trouwens weer genoeg voorbeelden voorbij komen..)
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Het lijkt mij dat als je seksueel misbruikt bent je er geen geld voor aan neemt toch? Of zou jij dat wel doen? Ik niet in ieder geval en al zeker niet jaren later nadat je eerst geld aan heb genomen het nog eens aan kaarten. Dat vind ik vreemd.. ik zelf zou er nooit geld voor aannemen.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 16:54
Ik zou er eens iets meer over gaan lezen.
Zij is er namelijk niet over begonnen, er zijn documenten via voetballeaks naar buiten gekomen waardoor deze zaak weer is gaan rollen.
Ze heeft een hele (emotionele) brief geschreven die volgens contract voorgelezen zou moeten worden aan Ronaldo waarin ze uitlegt hoe deze ervaring voor haar is geweest, voor haar was dat de afsluiting. (contract zou volgens de raadsmannen van Ronaldo niet zijn gehonoreerd want Ronaldo wist immers van niets.)
Waarom geld aannemen? Bij aangifte en rechtszaak kun je als verdachte gehoord gaan zitten worden en meerdere keren gaan zitten herbeleven! (#metoo, zeker even gemist..)
In de tekst staat trouwens nog letterlijk een extra rede genoemd; doordat ze bang was voor de fanboys van Ronaldo.

Voor een zelfverklaard niet fanboy ben je wel erg druk om hem (zonder enige kennis) te verdedigen.
Vind ik leuk
Solo +40
vrijdag 15 maart 2019 om 12:03
Idd
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 11:32
En waar is hij precies veroordeeld voor het verkrachten van iemand? Ik heb namelijk nergens rechterlijke uitspraak gezien.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:52
Kluivert?
Oh nee dat was een doodrijder, oh wacht ook een verkrachter, alhoewel dat is weer afgekocht, dat doen nl alle onschuldige mensen....toch....

Of zit ik er weer naast?
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
Ja, je zit er naast.
Kluivert heeft niets afgekocht, Justitie achte dat er geen tot te weinig bewijs was om tot een rechtszaak over te gaan.
En Ja, dan is hij officieel nog onschuldig.
Je ziet maar hoe weinig zoiets zegt, want mensen zoals jij blijven het maar zien als een uitgemaakte zaak terwijl dit niet meer is als een beschuldiging zonder gegrond bewijs.

Oh en doodrijder is ook een woordkeus die jouw vooringenomenheid aantoont. Ja hij is schuldig aan verwijtbaar rijgedrag (reed te hard) maar het keren van de auto waar hij op knalde was ook verwijtbaar, maar past niet in je straatje is het wel?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Dus er is door zijn toedoen niemand gestorven?
Blijf jij vooral recht lullen wat krom is.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 12:49
Mede door zijn toedoen, dat verzin ik niet.. dat deed de rechter.
Vind ik leuk
Eric55 +551
vrijdag 15 maart 2019 om 12:33
Was je erbij , of alleen maar van horen zeggen.
Vind ik leuk
volharding +1287
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
De reactie van Ronaldo was wel begrijpelijk, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten!
Ronaldo is nu al samen met Messi een voetbal legende.
Maar door jou frustratie en haat jegens Ronaldo, zul jij dat wel niet zien..De rest van de wereld iig wel!
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 10:41
Volgens mij blijft die kopstoot van Zidane toch legendarisch. Waar heeft die man het over?
Vind ik leuk
baku +1109
vrijdag 15 maart 2019 om 10:47
Haha, precies wat ik ook al dacht. Slechte verliezer deze beste man. Natuurlijk zal Ronaldo worden herinnert als een legende. De man die zo'n beetje in z'n eentje Real Madrid 3x de champions league heeft laten winnen, en nu Juventus in z'n eentje weer langs Atletico knalt
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 10:56
Zijn voetbal prestaties zijn zeker buitenaards.
Belasting ontduiken en iemand verkrachten kan straks wel degelijk de speler Ronaldo overschaduwen.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 11:07
Die belasting ontduiking is al weg gelachen met een boete. Niet alleen Ronaldo doet dat dat doen ze bijna allemaal. Pas als er de volle uitspraak is geweest mag je beschuldigen, vooralsnog is dat niet het geval.
Vind ik leuk
baku +1109
vrijdag 15 maart 2019 om 11:09
Amen!
Vind ik leuk
Mari +12442
vrijdag 15 maart 2019 om 11:28
Wat belastingontduiking betreft:
mag hij rechten ontlenen aan het feit dat een ander het ook doet? rare redenering
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 11:35
Zo kan je er alles van maken.. mag jij iemand dood schieten om het feit dat een ander het doet? Mijn punt hier is is dat hij daar voor beschuldigd mag en kan worden, daar is uitspraak over geweest.. het punt van belasting ontduiking is dat meerdere daar voor beschuldigd zijn of gaat worden.
Vind ik leuk
Mari +12442
vrijdag 15 maart 2019 om 17:31
nee, jij stelde het volgende;
"Niet alleen Ronaldo doet dat dat doen ze bijna allemaal.
Hij heeft het gedaan.Ok, dat doen ze bijna allemaal.
So what??
Hier is hij voor veroordeeld. Hij heeft toegegeven en
betaald. Dus schuldig
Het andere:
NIETS is bewezen, maar hij is wel beschadigd al wordt hij vrij gepleit.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 17:46
Ik denk dat je me verkeerd heb begrepen heb want dat is ook wat ik bedoel..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:48]
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:34
Jij snapt het verschil tussen een beschuldiging en veroordeling niet..
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 14:13
Maar hoe kan iemand dan aangifte doen ? Als je niet mag beschuldigen.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 14:21
Wij zijn niet de personen om daar over te oordelen dus hoeven wij daar ook geen aangifte voor te doen ;). Of was het jou vrouw dan kan je natuurlijk aangifte doen doordat je haar gelooft.. we oordelen en beschuldigen zonder erbij te zijn geweest.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:22]
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 14:36
Er liggen beschuldigingen tegen Ronaldo, die beschuldigingen zijn daar met genoeg bewijs voor de politie daar om zijn DNA te vragen. (directe aangifte is gedaan na incident zonder naam te noemen)

Dus mogen mensen de liggende beschuldigingen gewoon uitspreken, hij beschuldigd hem niet hij spreekt de beschuldigenen uit.

Jij en ik mogen zeker oordelen daarover, je mag hem alleen niet veroordelen.

Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2120
vrijdag 15 maart 2019 om 14:39
Veroordelen is dus wat de mensen hier wel doen.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 14:45
Ik zie dat anders want veroordelen gaat verder en is meer dan een geintje.

Kijk ik veroodeel hem niet maar hij lijkt wel erg graag sterretjes te kijken, met of zonder toestemming.

Is het smaak vol nee, is het netjes niet helemaal, maar het beschuldigen van of een oordel plaatsen na aanleiding van bekende info mag.

Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
Dus Messi is ook geen legende? Die heeft de belasting ook ontdoken en dezelfde straf ervoor gekregen. Alleen geen vrouwen 'verkracht', zo hoog kon hij niet komen.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:37
Ik heb je net per ongeluk gerapporteerd, hoop dat als VP al gaat kijken.. hier ziet dat dit niet de bedoeling was.

Echte reactie: Belasting ontduiking is al niet netjes dit op gelijke voet zetten met verkrachting is waanzin.
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 14:15
Staat nergens dat iemand dat doet?

Daarbij is het een beschuldiging, geen veroordeling. Wie de waarheid spreekt kunnen wij niet bepalen. Hooguit onze gedachten over hebben.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:24
Eens, wij kunnen nu nog slechts een mening hebben.
Ik heb ook nergens anders beweerd.
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
Precies. Wat er tot nu toe bewezen is, is de belastingontduiking. Meer niet. En dat is wat Messi net zo goed gedaan heeft (en voor is bestraft). Alleen wordt er wel steeds tegen Ronaldo geschopt, maar doet de publieke opinie dat niet bepaald tegen Messi.

En dat was eigenlijk mijn punt hierboven.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:36
Dat verschil is logisch gezien de beschuldigingen aan het adres van Ronaldo.
De bewijslast is vrij serieus en inmiddels niet meer weg te zetten als laster.
Enige dat rest is wachten op zijn veroordeling.
Vind ik leuk
Nistel +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 14:48
Het zou mij verbazen. Er zal ongetwijfeld wat gebeurd zijn, maar ergens in een grijs gebied waarbij het verrekte lastig bewijzen wordt of het niet gewoon spijt na de daad was (met de nodige dollartekens) of dat ze echt gedwongen is. Of niet gewoon op zoek is naar aandacht/geld.

Dat Ronaldo geld betaald heeft, hoeft niks te betekenen. Een afkoopsom om van het gezeik af te zijn van een mogelijke publiekelijke rel en een hele gang naar de rechter, waarbij je nog maar moet afwachten wat een rechter van het verhaal vindt of te makkelijk op de hand van het slachtoffer is, is best te verklaren.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 15:00
De brief die contractueel voorgelezen moest worden (waarin de vrouw verklaarde hoe dit gebeuren haar heeft geraakt) des te meer.

We gaan het zien, wordt zeker vervolgd. (Nu eens niet dubbelzinnig bedoeld ;)
Vind ik leuk
power +7723
vrijdag 15 maart 2019 om 13:06
Dit soort gedrag maak hem minder populair tussen mensen en daardoor alleen maar arrogante knul genoemd dus geen legend. Hij is geen veerkrachter want er is nog niks bewijzen daar heb je wel gelijk in.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5420
vrijdag 15 maart 2019 om 11:02
Ligt ook een beetje aan het "slachtoffer" van Zidane.
Materazzi geen kopstoot verkopen zou je je legendarische status moeten kosten.

Overigens snap ik Dominguez wel een beetje.
Eng gedoe als je shirt uittrekken als je in blessure tijd een penalty er in schiet voor de 4-1 terwijl dat ongeveer je enige goede actie in de wedstrijd was, maakt het voor mij ook een stuk makkelijker om weinig sympathie voor Ronaldo te hebben
Vind ik leuk
Op afstand +1337
vrijdag 15 maart 2019 om 11:12
Goeie voetballer, maar wat een onsympatiek mannetje.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 10:42
Een of andere oud huillie huillie Atletico speler blijkbaar.
Vind ik leuk
2cents +61664
vrijdag 15 maart 2019 om 10:49
Huilde hij in dezelfde toon toen Simeone dit deed? Kan best hoor, ik heb geen idee, maar acht het niet waarschijnlijk.

Zelfs voor een speler als Ronaldo werkt wraak blijkbaar motiverend. En wat mensen ook van hem als persoon vinden, het heeft gewerkt want hij was geweldig.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:09
Maar afgezien van wat die man schrijft... het voetbal is van iedereen, niet louter van Ronaldo met z'n God complex!

Kinderen zien dit en gaan dit natuurlijk kopiëren; hij brengt schaamte met dit gedrag!
Je hebt wél een voorbeeldfunctie, dus je moet wél hersenen eerst laten werken ipv van je hormonen!

Dat je jezelf voor lul zet is daargelaten, maar je moet mijn kinderen dit niet voorschotelen;
hier baal en walg ik écht van!
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 10:34
Hij heeft wel een beetje gelijk, natuurlijk een van de beste voetballers ooit. Maar waarom zo op je pikie getrapt zijn als je zoveel hebt gewonnen? Wees de grotere dan..
Vind ik leuk
Tsubamba +3024
vrijdag 15 maart 2019 om 10:44
Maar het is natuurlijk onzin dat Ronaldo niet als legende zal worden gezien, en dan benoemt hij ook nog Zidane wiens carrière ten einde kwam door een kopstoot op het voetbalveld, volgensmij is deze man gewoon gefrustreerd dat deze legende zijn voormalig club eigenhandig uit de CL heeft geknikkerd..
Vind ik leuk
Nummer Diez +3277
vrijdag 15 maart 2019 om 11:04
Dat gedrag van hem is de reden dat er zoveel haters zijn, hoe goed hij ook is , bij wijlen is hij soms degoutant, en dat is spijtig!
Vind ik leuk
Nr14always +4004
vrijdag 15 maart 2019 om 10:34
Hij is een etter en een kwal en super narcist, de eigenschappen die iemand naar de top brengen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:02
En dan op het veld he...

Buiten het veld is die gwn een normale persoon
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:34
Messi is qua voetballer veel groter als Ronaldo.
Vind ik leuk
stefanvanm +368
vrijdag 15 maart 2019 om 10:37
Dan*
Vind ik leuk
Nummer Diez +3277
vrijdag 15 maart 2019 om 11:05
Snap je het niet?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:09
Ze vragen nog leraren Nederlands.......zeikerd die je bent.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 10:43
Messi is niet groter, Messi is wel beter. Ronaldo is het vooralsnog in een 3de competitie aan het bewijzen terwijl Messi het allen maar bij Barcelona doet. Vind ik wel een groot verschil.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 11:01
Hahaha
Beetje nuance: Eerst bij Man Utd. (rijkste club) daarna bij Real (op 1 na rijkste club) en nu bij Juve die al jaren onbedreigd de Italiaanse competitie domineert.
Als je het zo bekijkt stelt dat argument van die 3 competities ineens niet zo veel meer voor, is het wel?
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 11:10
Barcelona is heel arm inderdaad. Geen idee waar die al die miljoenen voor Frenkie vandaan halen.
Vind ik leuk
Nr14always +4004
vrijdag 15 maart 2019 om 11:25
Nike
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 17:20
Dat zeg ik, het is niets bijzonders, speelveld is telkenmale gelijk.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 17:30
Ik had je blijkbaar verkeerd begrepen, want op die manier heb je inderdaad een punt.

Toch vind ik de prestaties van Ronaldo nog steeds bijzonder. Juventus was al dominant binnen Italie met de beste spelers daar. Ronaldo komt erbij en stijgt ook nog eens boven die spelers uit. Real is ingestort sinds zijn vertrek en op internationaal vlak levert hij ook gewoon.

Messi laat het alleen maar bij Barcelona zien en er zijn periodes dat het lijkt alsof hij geen zin heeft. Messi is de veel en veel betere voetballer maar presteert maar op 80%. Terwijl Ronaldo completer is en altijd 100% geeft.

Dus op zich is het speelveld telkens gelijk, de nuances verschillen enorm. Daarom vind ik Ronaldo de grotere speler en Messi de betere.
Ik geniet van allebei evenveel op hun eigen manier en ben blij dat ik ze vrijwel wekelijks kan zien.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 17:43
kleine nuance; hij word er boven geplaatst en de spelers staan dat toe zolang hij presteerd zoals van de week.

Prestaties zijn buitenaards en wat dat betreft een legende.
Ik heb ook nooit meer gezegd als dat die verkrachtingszaak hem zou kunnen overschaduwen en daar blijf ik achter staan.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3277
vrijdag 15 maart 2019 om 11:10
Bij Udinese zou hij niet gaan spelen denk ik , het moeten groten namen zijn, anders had hij wel bij Real gebleven, hij wil daar bij Juve de CL winnen om te tonen dat zonder hem niemand de beker haalt , wel we zullen afwachten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:10]
Vind ik leuk
Mari +12442
vrijdag 15 maart 2019 om 11:31
Vraag aan ZLATAN wat hij van de laatste stap van Ronaldo vindt:
de stap naar Italie
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 11:35
Je bedoelt de Zlatan die nog boos is over zijn mislukte Barca avontuur?
Tja, is nou niet echt een mening die zaligmakend is in deze..
Vind ik leuk
Nummer Diez +3277
vrijdag 15 maart 2019 om 11:07
Toeter zoveel je maar wil maar Messi is de betere voetballer. Een natuurtalent, dat ben je of je bent het niet.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 11:09
Lees het nou eens goed dan. Beetje dom lopen blaten man man man. Er staat duidelijk dat Messi beter is. Kom maar met je excuses.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3277
vrijdag 15 maart 2019 om 11:15
Ik reageer op jouw insinuatie, omdat Messi alleen maar bij Barça heeft gespeeld , en dat komt over alsof Messi alleen maar in die ploeg iets bereikt heeft .
Een speler als Messi kan overal en tegen elke club spelen.
Ik kom helemaal niet met excuses een schaap kan zich niet verontschuldigen
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 11:16
Wat heeft Messi dan precies bij Argentinie bereikt???

Of tellen we dat even niet mee omdat het niet uitkomt?
Vind ik leuk
COYG +8134
vrijdag 15 maart 2019 om 11:27
Ik ben het volledig met je eens. Ronaldo laat nu bij 3 clubs zien waar hij toe in staat is. Consistent presteert hij op het allerhoogste niveau, nu in 3 van de 4 topcompetities. Messi alleen in La Liga waar een team om hem heen gebouwd is door de jaren heen. Ook heeft Ronaldo Portugal mede de EK titel bezorgd. Messi laat bij Argentinië dan weer te weinig leiderschap zien, o.a. dankzij die soap van elektrische stoppen, niet stoppen.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3277
vrijdag 15 maart 2019 om 11:27
in 2008 Olympisch goud !
Met de U19 de wereldbeker, en door Messi zijn ze naar het WK in Rusland kunnen gaan .
Daar speelde hij in de kwalificatie match een hattrick op 3000 meter hoogte, en het ticket voor het WK was binnen dankzij Messi.Dus zonder Messi was er geen WK geweest voor Argentinië ok?
Als dat voor u nog niet genoeg is dan stopt het hier voor mij .
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 11:34
Je wil stoppen omdat je geen argumenten hebt. Je haalt er allemaal punten bij die er niet toe doen.

Ik zal mezelf herhalen. Messi is de betere van de 2 overduidelijk de meeste techniek. Ronaldo is de completere. Alleen al op echte winnaarsmentaliteit op eenzame hoogte.
Messi heeft een heel jaar bij Barcelona in de middencirkel gestaan omdat hij zijn zin niet kreeg. Het is een verwend kind dat veel en veel te weinig doet met zijn talent.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 11:34]
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 11:27
Uhm.. ik geef juist aan dat het spelen van Ronaldo in andere competities niets extra´s betekend vergeleken met Messi.
Had Ronaldo dit nu gedaan bij AS Roma, ook mogelijkheden, maar niet de gedoodverfde titelkandidaat dan had het nog iets gezegd, nu juist niet.
Vind ik leuk
Savior +2525
vrijdag 15 maart 2019 om 10:34
Hij is een legende of je hem nou mag of niet wat kan die man voetballen!
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 10:37
Zeker, hij heeft alleen niet het gedrag van een echte legende.
Vind ik leuk
Savior +2525
vrijdag 15 maart 2019 om 10:40
Maradona ook niet maar ga eens voor de grap naar Napels!
Vind ik leuk
Erik-Vites +741
vrijdag 15 maart 2019 om 10:41
Die vieze vedette neigingen van hem, bah. Om uit te kotsen, walgelijk....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:43
Wie bepaalt "het gedrag" van een legende?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 10:43]
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 12:04
Je doet je naam niet echt eer aan, niemand bepaalt dat maar dit is volgens mij niet hoe je je hoort te gedragen. Doet verder niets af van zijn prestaties.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:00
Waarom stel jij dan dat dit "niet is hoe het hoort"?
Dat is een waardeoordeel, dat moet toch ergens vandaan komen? Wie bepaalt dat "het niet hoort" en aan welke waarden is dat getoets?

Ik wil alleen stellen dat volgens diezelfde oordeelvorming er vast plaatsen op de wereld zijn die ons een stelletje barbaren vinden.
Maakt dat ons een stelletje barbaren? Nee voor mij niet. Daarom wil ik altijd van de (ver)oordeler weten waar hij/zij de mosterd haalt.

😜
Vind ik leuk
COYG +8134
vrijdag 15 maart 2019 om 11:28
Op het veld misschien niet, althans niet altijd. Voor de wedstrijd en überhaupt buiten het voetbal om is hij wel normaal. Zie het maar als een act.
Vind ik leuk
020west +439
vrijdag 15 maart 2019 om 10:37
Ja en het is toch ook mooi dat er van die bizarre karakters bestaan in het voetbal? Als je alleen maar jongens hebt zoals pak m beet Berthil Ter Avest of Ronnie Stam wordt het er ook niet spannender op. Mooi man die Ronaldo met z’n streken, of een Balotelli; lekker vuurwerk afsteken in je hotelkamer
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 10:38]
Vind ik leuk
RenW +4120
vrijdag 15 maart 2019 om 10:48
Ook een legende kan zichzelf declasseren. Als de randzaken gaan overheersen ga je vergeten dat het een legende is.
Zie Maradonna.
Vind ik leuk
020west +439
vrijdag 15 maart 2019 om 10:50
Ronaldo heeft net eigenhandig met een hatrick Atletico geveld...randzaken overheersen bij CR nog lang niet. Lijkt me overigens ook niet dat CR zo’n drugsverslaafde als pluisje gaat worden
Vind ik leuk
RenW +4120
vrijdag 15 maart 2019 om 11:05
Dat zeg ik ook niet, maar het zijn wel randzaken.
Trouwens, eigenhandig? Je doet dan wel 10 spelers tekort.

Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:35
Ach moet kunnen
Vind ik leuk
010Fr +1603
vrijdag 15 maart 2019 om 10:35
Wat een onzin over een paar jaar spreken we nog over hem en Messi. Allebei ongelofelijk buitenaards. Dit is gewoon een boze Atletico fan
Vind ik leuk
Leedz +7643
vrijdag 15 maart 2019 om 10:37
Daar heeft hij zeker een punt, zelf Zlatan zou dit niet zo doen
Vind ik leuk
stefanvanm +368
vrijdag 15 maart 2019 om 10:37
Gaf Zidane niet een kopstoot in zijn laatste wedstrijd..
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 10:42
Klopt maar die zal daar altijd aan herinnerd worden
Als ik aan Zidane denk dan denk ik het zindaantje en de kopstoot
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 10:38
Ik denk als men vraagt noem us een voetballegende dan neigt men eerder naar Messi omdat deze idd minder fratsen vertoond op het veld
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:46
Of omdat het simpelweg een voetballegende is misschien? Dat gedrag staat daar los van. Als messi een etter was geweest, was het alsnog een legende.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 10:49
Zou kunnen maar in het voetbal word nogal gewezen dat je een voorbeeld moet zijn voor de jeugd en het is het totale plaatje.....Ronaldo zal gewezen worden naar zijn fratsen zoals Zidane aan zijn kopstoop
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 10:58]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:38
Aan de hand van Ronaldo en Maradona werden hun clubs en landen kampioen.
Iets wat messi niet lukt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:47
1 keer met heel veel mazzel Europees kmapioen. Verder vrij weinig tot niks gepresteerd bij Portugal. Messi daarentegen: WK finale, copa finale, olympisch kampioen, topscorer aller tijden
Vind ik leuk
020west +439
vrijdag 15 maart 2019 om 10:52
Maar geen serieuze titel met z’n land. Sterker nog, Messi wordt heftig bekritiseerd in eigen land om zijn prestatisch in het nationale elftal
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 11:08
Stel je voor er word een wereldvoetballer geboren in Mali.....dan kan hij dus geen legende worden omdat hij nooit wat kan presteren met zijn land?
Vind ik leuk
020west +439
vrijdag 15 maart 2019 om 11:45
George Weah is wel wereldvoetballer van het jaar geworden, maar lastiger om een ultieme legenda te worden als de nationale ploeg geen mogelijkheid biedt om op eindtoernooien om de prijzen mee te doen. Laat overigens duidelijk zijn dat Messi wel een echte legende is he. Het is toch een genot om in het tijdperk Messi-Ronaldo (en ook Federer-Nadal) te leven...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 11:46]
Vind ik leuk
Nummer Diez +3277
vrijdag 15 maart 2019 om 11:22
Messi heeft Olympisch goud behaald in 2008. Met de U 19 de Wereldbeker en door wie zijn ze naar het WK in Rusland kunnen gaan ?? just door de hattrick van Messi op een hoogte van 3000 meter.
Zonder Messi hadden ze geen WK gespeeld verleden jaar, alvorens je iets typt denk eens eerst na of ga eens naar Wikipedia en tik deze kleine Argentijn zijn naam eens in, niets voor zijn eigenland , hoe is het mogelijk dat je zo dom bent.
Vind ik leuk
020west +439
vrijdag 15 maart 2019 om 11:43
Hoi nummero diez, als je dan toch op Wikipedia zit, wellicht dat je eens kunt kijken bij “beschaving”. Niet echt volwassen om mij toe te bijten “hoe is het mogelijk dat je zo dom bent”, enkel en alleen omdat ik er een andere opinie op na hou. On-topic; ik ken het palmares van Messi en ben zelf ook een grote fan, alleen wordt hem wel degelijk in Argentinië verweten dat hij er nooit staat op WK’s. Ik zou zeggen lees eens een argentijnse krant of woon een poosje in Argentinië (zoals ik hen gedaan). Deze kritiek was overigens ook de reden dat Messi na het wk 2018 bedankte voor de nationale ploeg. Staat dit niet op Wikipedia?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 11:43]
Vind ik leuk
Nummer Diez +3277
vrijdag 15 maart 2019 om 11:53
Dan weet je ook dat hij terug mee gaat spelen toch?
Vind ik leuk
020west +439
vrijdag 15 maart 2019 om 11:55
Zeker, goede zaak!
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 11:06
Cruijff ook niet maar word overal ter wereld gezien als een legende
Vind ik leuk
Nummer Diez +3277
vrijdag 15 maart 2019 om 11:57
Ronaldo zelf heeft de finale niet gespeeld remember? De finale is Portugal/ Frankrijk ook gelukt zonder hem hij stond naast het veld , gekwetst, 'tis maar dat je het weet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:39
Zidane ze laatste seconden op een voetbalveld hebben van hem wel een legende gemaakt! Nog steeds zie je filmpjes en memes van zijn kopstoot!
Vind ik leuk
Linke loe +767
vrijdag 15 maart 2019 om 10:45
Die legende was hij al hoor..en die kopstoot was zeer terecht
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:05
Ik wou net zeggen. Als je denkt dat alleen die kopstoot Zidane tot een legende hebben gemaakt, dan heb je of een dikke bord voor je kop of je hebt onder een steen geleefd 😆😆

[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 11:05]
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 10:39
Wat een gejank van een Nobody.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
vrijdag 15 maart 2019 om 10:39
CR7 is erg snel op zijn pikkie getrapt. Dit soort gedrag heeft hij met kwaliteiten en erelijst helemaal niet nodig.
Vind ik leuk
keesje s +905
vrijdag 15 maart 2019 om 10:40
Helemaal volledig mee eens!! Puur door dit misselijkmakend gedrag... Is ie helemaal niet nodig... Net als dat overdreven wijdbeens staan bij een vrije trap en dat circus act sprongetje na een goal... Jammer
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:41
Wat een gelul en hij noemt zidane enzo zidane gaf in de wk finale 2006 berlijn Italië - Frankrijk en zn laatse wedstrijd een kop stoot zo wat ? Ben niet voor atletico of juve maar dit is pure frustratie en afgunst word ook gezegd door oud atletico speler
Vind ik leuk
Linke loe +767
vrijdag 15 maart 2019 om 10:43
Dat was ook zeer terecht van Zidane ja..hij had hem vol op zn kop moeten slaan inplaats van tegen ze borst
Vind ik leuk
Linke loe +767
vrijdag 15 maart 2019 om 10:42
Ik vind het ook een vreselijk mannetje maar 1 van de beste voetballers ooit ..denk dat hij wel gelijk heeft dat er niet veel mensen gecharmeerd zijn van ronaldo als mens
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
vrijdag 15 maart 2019 om 10:44
en waar is dat op gebaseerd? Puur op jaloezie. Die gast doet enorm veel goede dingen, leeft voor de sport als geen ander. Wat kunnen wij nu oordelen hoe Ronaldo als mens is.
Vind ik leuk
Linke loe +767
vrijdag 15 maart 2019 om 10:49
Ik ben absoluut niet jaloers op hem..ik hou niet van zulke mensen! En waar dat op is gebaseerd? Ik kan je wel 1 voorbeeld geven dat is dat hij een kind krijgt van een vrouw die hij betaald ervoor en een contract heeft dat ze afstand doet van het kind..vervolgens denkt god dat hij dat kind opvoed alleen zonder moeder omdat hij dat wel kan blijkbaar alleen heeft een kind een moeder nodig naar mijn idee.. en doe je alleen zoiets als je denkt dat je God bent en totaal niet nadenkt over je kind en zijn gevoelens
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
vrijdag 15 maart 2019 om 10:50
dus homostellen met kinderen mag ook niet?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 10:50]
Vind ik leuk
Linke loe +767
vrijdag 15 maart 2019 om 10:54
Dat vind ik persoonlijk ook echt belachelijk idd ja
Vind ik leuk
Linke loe +767
vrijdag 15 maart 2019 om 10:50
En daarbij oordeel jij zelf ook dat je het een goed mens vind toch..alleen ik denk er anders over en dat zint jou niet
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
vrijdag 15 maart 2019 om 10:52
ik zeg niet dat het een goed mens is. Ik zeg dat hij veel goede dingen doet, leeft voor de sport en dat wij niet kunnen oordelen daarover.
Vind ik leuk
Linke loe +767
vrijdag 15 maart 2019 om 10:55
Alabje zoveel geld verdiend is het ook logisch dat je er goede dingen mee doet vind je niet..en verder mag ik en ieder ander er mijn mening over geven
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
vrijdag 15 maart 2019 om 13:27
je mag er je mening ook over geven, maar je kunt het totaal niet staven.
Vind ik leuk
Linke loe +767
vrijdag 15 maart 2019 om 14:25
Dat vind jij..ik heb geen zin om een hele uitleg te geven.. heb net al genoeg gezegd erover vind ik..ik hoop dat hij tegen Ajax tenminste als voetballer dan maar heel slecht is want dat is die zo goed als nooit 😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:06
Een beetje hetzelfde waarom Ajax wordt gehaat ;-)
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
vrijdag 15 maart 2019 om 13:27
klopt als een bus
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:51
Die slaan dan de paal dus behoorlijk mis 😂. Die mensen zouden zich dan eens moeten verdiepen in Ronaldo "de mens". Dan zien ze dat hij daarin misschien nog beter (voor anderen) is dan de "voetballer".

Waar jij het over hebt is (een stukje) van zijn persoonlijkheid. En dat is gelukkig nog van jezelf in deze wereld, waarin iedereen wat van je wil en/of wil veranderen in het keurslijf. Want dan voelt de rest zich "veilig en voorspelbaar".
Vind ik leuk
Wittepiet +154
vrijdag 15 maart 2019 om 10:43
En maar huilen
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
vrijdag 15 maart 2019 om 10:43
wat een gezever. Man is samen met Messi de beste ooit. Dit is en blijft een held en wordt een legende.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:43
Heeft wel een punt, echt zo iemand die de buschauffeur niet bedankt bij het uitchecken.
Vind ik leuk
Snappi +28
vrijdag 15 maart 2019 om 10:44
Haha lachwekkend dit. Ronaldo is zeker een legende. Wat betreft zijn gedrag, provocatie moet af en toe kunnen toch. Maakt het een tikje leuker om naar te kijken ook. Dominguez weet niet zo goed waar hij over praat, legendes die hij noemt zoals Zidane, gaf een kopstoot in zijn laatste wedstrijd. Maar het is en blijft een legende.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:45
Haha, je kan vanalles van die Ronaldo vinden... houding/gedrag etc, maar laten we wel wezen... deze man heeft krankzinnige cijfers weten te realiseren aan goals. En het is niet dat dat nou allemaal intikkertjes waren. Komt in een andere competitie en meteen weer topscoorder....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:48
Iemands gedrag word sneller vergeten dan de prijzen die die persoon gewonnen heeft. Ook al ben ik zelf geen fan van Ronaldo, de man heeft immens veel prijzen al gewonnen en zijn dedicatie voor de sport maken hem een levende legend. Punt. (mijn mening :p)
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 10:52
Iemand om zijn gedrag beoordelen of hij een legende is. Ronaldo kan 100 statistieken voorleggen waarin je niets anders kan zeggen dan dat hij een levende voetbal legende is!

Als je het over gedrag wilt hebben dan sluiten jullie zeker voor alles je ogen voor wat Simeone en Costa bijvb doen.....

Emotionele onzin teksten geboren uit een teleurstelling dat Ronaldo ontzettend veel prijzen door de neus van Atletico heeft geboort... Daar komt deze emotionele teksten vandaan....
Vind ik leuk
michelhx +4586
vrijdag 15 maart 2019 om 10:55
Ronaldo ís al een legende. En dan een vergelijking maken met Zidane, waarvan iedereen als eerste denkt aan die kopstoot die hij gaf in de WK finale. Man, man, man...wat kunnen sommigen mensen toch dom lullen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:06
Hoe is het met de coins chief?
Vind ik leuk
michelhx +4586
vrijdag 15 maart 2019 om 14:30
Zijn geen coins, maar aandelen. Loopt gestaag door hoor. Wachten op goed nieuws vanuit Amerika.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:35
Wat was het ook alweer?
Vind ik leuk
michelhx +4586
vrijdag 15 maart 2019 om 15:42
allsportsmarket.com
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 15 maart 2019 om 10:56
Klopt precies!

Het is ongeloofelijk dat een speler met zoveel talent bij zoveel mensen afkeer opwekt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:57
Tegen zoveel domheid kan niemand op
Vind ik leuk
FRChamp +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 10:57
Ronaldo, sowieso een legende! Hij zegt zelf Zidane, die deelde toch ook een kopstoot uit.
Vind ik leuk
Mineola +46
vrijdag 15 maart 2019 om 11:01
Ach, naar mannetje maar een fantastische voetballer natuurlijk.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 11:01
Wat een bull shit : Ronaldo is bij leven al een legende
Vind ik leuk
rinirat +3529
vrijdag 15 maart 2019 om 11:02
Echt Calimero gedrag!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:03
Geweldige voetballer liet nogmaals zien dat hij nog steeds heeeeeel belangrijk is.
En dan zoiets doen ik kan dat wel waarderen die simeone spoort niet en trouwens die kon het zelf ook waarderen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:08
Hij bedoelt die zidane die op een wk rood kreeg na een kopstoot 🤣 goed verhaal...ronald9 scoort op 34 jarige leeftijd meer dan toen hij 29 was pannenkoek
Vind ik leuk
RGB +1286
vrijdag 15 maart 2019 om 11:12
Álvaro wie?
Vind ik leuk
Nao Veure +94
vrijdag 15 maart 2019 om 11:17
Ik snap wat Dominguez probeert te zeggen en Ronaldo moet dat ook gewoon niet doen, maar om door dit gedrag niet als een legende te worden beschouwd vind ik wat ver gaan. Diego Maradona heeft immers veel meer gekke trekjes en ook over zijn voetbalkunsten wordt nog steeds gesproken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:19
Toch blijft het een Legende!! Wat is Maradona dan ?
Vind ik leuk
MirakelMan +167
vrijdag 15 maart 2019 om 11:20
Iniesta en Xavi noemen met die kopstootgevende staatsdebiel van een Zidane?
Zidane is de legende niet die Real supporters denken dat hij is.
Kon leuk voetballen, maar was voetballend zeker niet beter dan Iniesta en Xavi die zich overigens in hun hele carriere niet hebben laten gaan en altijd bescheiden zijn geweest.

Ronaldo is een geweldenaar en door het aantal doelpunten dat hij heeft gescoord zal hij zeker wel als legende bekend komen te staan. Die kwallerigheid van CR zullen mensen uiteindelijk vergeten.
Vind ik leuk
pos +9733
vrijdag 15 maart 2019 om 11:20
Tja ik haat het woord Calimero maar hier is het wel heel erg van toepassing.
Vind ik leuk
Mari +12442
vrijdag 15 maart 2019 om 11:26
Ongelooflijk toch?
Je velt de tegenstander met drie goals. Weergaloos
Vervolgens misdraag je je.
Ik wist niet dat hij een ander nadeed, toen ik het zag.
Dit maakt het nog erger. Je hebt er dus over nagedacht.
Zielig mannetje (die wel kan scoren, mits hij in de punt staat en niet op de flanken)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:28
Ik ben echt vanaf dat ik messi in 2005 het jeugd wk in nederland zag spelen al fan van hem en vind hem de aller beste ooit zeker die ik heb meegemaakt maar we moeten ronaldo echt niet na beneden halen en doen alsof hij er niks van kan. Wat kan ik ook van hem genieten zeg. Iedereen heeft zijn eigen mening maar het verschil is dat bij messi elke aanval begint en bij ronaldo elke aanval eindigt en voor de rest kennen die 2 alles met een bal. Het is zo moeilijk wie echt de beste is. Vergeet ronaldinho niet of ronaldo of zidane pff lekker genieten van al het moois wat is geweest en ons nog te wachten staat van jonge sterren zoals mbappe en rashford !!
Vind ik leuk
Truth +3385
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Iedereen heeft zijn meningen en voorkeuren dus eigenlijk zijn al die polls waardeloos ! In een teamsport ben je altijd afhankelijk van je teamgenoten dus ze zouden beter polls organiseren per positie dat zou eerlijker zijn !
Vind ik leuk
haarlemx +435
vrijdag 15 maart 2019 om 11:39
Wat een eikel. Oh ja Zidane deed nooit wat hahaha die rode kaart dan? Beiden zijn toch echt LEGENDS OF THE GAME.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
De kopstoot van Zidane was geen provocatie, maar heel netjes was dat toch ook niet. (Verder wel een erg goede voetballer natuurlijk)
Vind ik leuk
Sonneillon +854
vrijdag 15 maart 2019 om 12:31
Ronaldo en Messi zijn nu al legendes, of je ze nou leuk vind of niet
Vind ik leuk
Truth +3385
vrijdag 15 maart 2019 om 12:45
Zal hij hiervoor hiervoor bestraft worden net als simeone ?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 12:46
Hij is al een levende legende..
Vind ik leuk
Liwwadder +3951
vrijdag 15 maart 2019 om 12:49
Ronaldo zou een normaal moeten doen op het veld zoals Messi. Dan krijgt hij meer respect. Maar zijn arrogante gedrag wekt alleen maar meer tegen hem. Ajax hak hem in de pan!!!
Vind ik leuk
Ryan82 +1074
vrijdag 15 maart 2019 om 13:38
HAHA wat een grap. Absoluut een legende. Wat een winnaar. Lekker voor Simeone. Eindelijk iemand die hem op z'n plek zet!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:40
Als je je Ronaldo niet als legende kan herinneren heb je waarschijnlijk een hersenbeschadiging!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:46
Hij heeft gelijk, al dacht ik even dat het om de échte Ronaldo ging. Maar dit is die huilebalk Cristiano Ronaldo.
Vind ik leuk
Psvsg +62
vrijdag 15 maart 2019 om 14:02
Wat een onzin, Zidane de man die met een kopstoot zijn carrière afsloot als voorbeeld aanhalen zegt genoeg.
Vind ik leuk
Mooseair +227
vrijdag 15 maart 2019 om 14:35
Wat een fucking bullshit van dominquez. Gast snapt er nog minder van dan een bever. Ronaldo heeft dt ook niet nodig maar is wel degelijk een legende. Zijn briljante statistieken. Wordt alleen wel moe van dat gezeik, wie er beter is, Messi of Ronaldo. Geniet van allebei man. nog een paar jaar en dan is het afgelopen met hun allebei.
Vind ik leuk
Luka123 +119
vrijdag 15 maart 2019 om 17:10
Deze man is gewoon boos omdat Ronaldo zijn club met een hattrick uit de cl heeft geknikkerd. Hij loopt nu gewoon onzin uit te kramen.
Vind ik leuk
mylife +463
vrijdag 15 maart 2019 om 17:35
zidane wordt ook vooral om zn kopstoot herrinnerd
Vind ik leuk
Binkie +164
vrijdag 15 maart 2019 om 23:50
Ach, Zidane eindigde met een knaller!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws