Loodzware loting: Ajax treft Juventus in kwartfinales Champions League

Loodzware loting: Ajax treft Juventus in kwartfinales Champions League

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 12:12vr 15-03-2019 om 12:12

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 13:05vr 15-03-2019 om 13:05

Ajax neemt het in de kwartfinale van de Champions League op tegen Juventus. Dat werd vrijdag bekend tijdens de loting in Nyon. De Amsterdammers openen met een thuiswedstrijd.

De eerste wedstrijden worden gespeeld op dinsdag 9 en woensdag 10 april. De returnwedstrijden worden een week later afgewerkt. De heenwedstrijden van de halve finales worden op dinsdag 30 april en woensdag 1 mei gespeeld. De returns zijn op 7 en 8 mei. Tijdens de loting in Nyon werd duidelijk dat Liverpool gekoppeld is aan FC Porto, Tottenham tegen Manchester City speelt en FC Barcelona het opneemt tegen Manchester United.

Mocht Ajax opnieuw stunten en Juventus uitschakelen, dan neemt de ploeg van Erik Ten Hag het in de halve finales op tegen Manchester City of Tottenham Hotspur, zo werd vrijdagmiddag al bekend. In dat geval beginnen de Amsterdammers met een uitduel. Mocht Ajax de finale halen, dan mag de ploeg in het thuisshirt aantreden.

De finale van het miljardenbal wordt op 1 juni gespeeld in het Estadio Wanda Metropolitano. Dat is de thuisbasis van Atlético Madrid, dat dinsdag werd uitgeschakeld door Juventus.

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 12:13
Laat ze maar komen!
Vind ik leuk
Rabarber +4287
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Juve gaat eraan!!! ❌❌❌
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
ronaldo tegen mazroui.... dat wordt lastig...

edit: mazroui geschorst, wordt dus veltman. net zo lastig, vrees ik
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:24]
Vind ik leuk
Adje80 +10296
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Moeilijkste loting die ze konden krijgen naar mijn mening.. Zoveel individuele klasse en een super sterke verdediging
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Wat de loting ook zou doen vandaag er zou altijd een sterke tegenstander uit de koker komen. Leuke tegenstander om te treffen maar wel een lastige. Zeker niet kansloos tegen Juve! Forza Ajax
Vind ik leuk
Joe Benchama +1606
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
De jongetjes van Ten Hag tegen de mannen van Allegri.
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
De delegatie van Juventus springt van vreugde door de zaal. De halve finale is al bereikt.
Vind ik leuk
ReneAjax +10111
vrijdag 15 maart 2019 om 12:25
Ja, geen Porto, maar Ajax
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
nou, juichen... iedereen heeft gezien waar ajax toe in staat kan zijn.. juve zal wel geslepen zijn: kaarten vragen, dat kan wel eens vervelend worden
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 12:33
Ajax is professioneel genoeg inmiddels en met een toptrainer als Ten Hag komt het wel goed, maak je je maar geen zorgen. En als Juve beter is dan is Juve beter, Juve behoort tot het selecte gezelschap van 8 Europese topclubs.
Waar zijn: Bayern, Real, Atleti, PSG, Dortmund, Lyon en de anderen gebleven ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:32]
Vind ik leuk
fernjef +1527
vrijdag 15 maart 2019 om 13:44
Je hebt gelijk. Alleen de wijze waarop Juventus voetbalt, maakt het erg lastig. Die hebben Catenaccio tot een kunst verheven en dat is precies de manier van voetballen waar Ajax moeite mee heeft. Het is zeg maar "de bus parkeren"-2.0.
Vind ik leuk
Zultkop +6614
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
dat kaarten vragen kan Tadic ook heel goed, hij klapt er ook nog voor als er 1 gegeven wordt....
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 16:36
Maar Tadic heeft een 10 van de UEFA gekregen met of ondanks dat klappen. Wat is wijsheid ?
Vind ik leuk
RebelVox +10754
vrijdag 15 maart 2019 om 12:25
Geweldige loting, Juve gaan we pakken.
Schakel Ronaldo uit en je hebt de helft van Juve al te pakken.

We hebben nog een rekening met hun uit 1996 open staan.
Time for Pay Back!!!!!!!!
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Ronaldo is tegen te houden let maar op, Neres niet voor de Juve-verdediging EN Donny van de Beek ook niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:29]
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 12:33
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Groen +3711
vrijdag 15 maart 2019 om 12:35
Leuk dat jij er ook weer bij bent zeg. Echt teogevoegde waarde weer.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:41
Wat een etter ben jij zeg. @VP: Blokkeer dit stuk onbenul en doe iedereen een plezier.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Deze trol is al 2 weken bezig met deze onzin en mag gewoon rustig zijn gang gaan. Echt ongelofelijk! VP deze clown had hier al niet meer mogen zijn.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
vrijdag 15 maart 2019 om 14:24
Jaapie komt toch ook iedere keer terug. Het is net onkruid die 2 eenmaal je het hebt kom je er moeilijk weer vanaf.

#Japieout
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 14:51
Je mag hier alleen je mening geven als die pro Ajax is? Er zijn ook mensen met een andere mening.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:43
Jij verkondigt geen mening, je kraamt onzin uit. 😂
Vind ik leuk
035 +225
vrijdag 15 maart 2019 om 21:58
Ook jij mag een mening geven maar die zijn vaak ondermaats.
Vind ik leuk
chicken +14774
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
Eens..
Vind ik leuk
Joe Benchama +1606
vrijdag 15 maart 2019 om 14:43
Ik kon er wel om lachen!

Ik begrijp dat jij door een Ajax-bril kijkt, maar je denkt toch niet dat Chiellini wakker ligt van f*cking Donny van de Beek? Donny - hou jij me tassie effe vast - van de Beek kan beter met een pamper om gaan spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:29
Ja man, Chiellini moet vast een schorsing pakken. Dan kan hij de halve finales gewoon spelen.
Vind ik leuk
Guusman +1253
vrijdag 15 maart 2019 om 16:03
Zo wordt er ook vaak over spelers van andere clubs gesproken
hier en dat krijgt dan veel applaus, dus wat is nu ineens het probleem
dan?
Wees een vent en leer er mee leven dat niet iedereen zo onder de indruk is van een overwinning op een Real zonder ramos en ronaldo.

Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:08
Lees het ff goed dan droeftoeter, het is alleen om te provoceren. En onder de indruk hoef je van mij niet te zijn. Hersenlozen heb je namelijk overal.
Vind ik leuk
Guusman +1253
vrijdag 15 maart 2019 om 16:13
flapdrol..


Dat zei ik dus, over goed lezen gesproken..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 01:20]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:06
Heerlijk dat je het bevestigt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
luccerd +3107
vrijdag 15 maart 2019 om 13:18
Ik hoop van harte dat je dit zelf niet hebt mogen ondervinden🤣🤣
Vind ik leuk
Lebowski +489
vrijdag 15 maart 2019 om 12:50
Leuk dat je Ajax nog steeds op de voet volgt. Inhoudelijk heb je niets te melden maar toch, je doet je best zeg maar.
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 12:55
Hoop dat je snapt dat Ajax uit de duels zal blijven. Op snelheid zijn Ajacieden beter, maar helaas heb je ook nog twee wingers (backs) en Matuidi ervoor. Maar goed, je copy-paste dezelfde teksten als toen Real uit de koker kwam. Wees creatief.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:56
He je bent er weer in een Ajax topic. Weer lekker bezig met Ajax. ik had je gemist man. Leuk dat je er weer bent. Je tweede persoonlijkheid: Eddepet psv is er ook.
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 13:00
Ha ha ha leuk hè Holalala.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:06
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Bhj +2285
vrijdag 15 maart 2019 om 14:21
Reuze baby met zo een pak geld, is nieuw voor mij.

Misschien is je vriendinnetje wel geneukt is door die reuze baby, maar dit maar roept zodat jij geen argwaan krijgt.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1606
vrijdag 15 maart 2019 om 15:48
EDIT VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:05
Nou Joe, als jij iemand graag in de kont neukt? Romantisch of niet, miss moet je dan maar een typetje als Gordon zoeken op een datingsite
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:07]
Vind ik leuk
peewee +207
vrijdag 15 maart 2019 om 13:15
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:28
Dan zijn jullie familie want jij reageert als een reuzebaby. Graag gedaan
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:29]
Vind ik leuk
Frevol54 +263
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
Een baby met een Lolly? Begin jij voorlopig maar niet aan kinderen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:41
Hahahaha dat moeten we nog maar zien. Denkt at je beter even kan kijken wat jouw club (niet) gepresteerd heeft in de CL. 😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:26
Heerlijke reactie. Ik ben het niet vaak met je eens. Hahaha
Vind ik leuk
Hookiepoki +192
vrijdag 15 maart 2019 om 17:54
Jullie hebben niks aan te kijken de 31e mogen jullie kijken .
Hoe jullie te kijk worden gezet in de JC Arena .
Vind ik leuk
AZVork +2106
vrijdag 15 maart 2019 om 12:39
Hahaha. Mijn dag is weer goed door deze opmerking.
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar mijn dag ais altijd goed, maar de jouwe is aan schommelingen onderhevig, kan jij er niks aan doen door dat cluppie van je toch ?
Vind ik leuk
AZVork +2106
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
Wat heeft az er mee te maken? Die voetballen pas zondag weer.
Vind ik leuk
Finaltouch +192
vrijdag 15 maart 2019 om 12:30
Hopelijk zitten ze deze keer niet aan de doping!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:36
Wie bij Ajax gaat Ronaldo afstoppen dan?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:45
Mathijs de ligt, dat heeft hij al een keer eerder gedaan tijdens de interland Nederland Portugal
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 14:29
dat was Tonny Vilhena.....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:02
Die maakt idd een goede overtreding op hem maar volgens mij stond hij toch niet in de verdediging
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 16:26
LB die wedstrijd volgens mij...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Sven van Beek
Vind ik leuk
Bhj +2285
vrijdag 15 maart 2019 om 14:22
Kees van Wonderen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:49
Nico hoop ik
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:08
Geloof dat Ronaldo al een tijdje bewijst dat hij "niet" tegen te houden is...
Vind ik leuk
Bhj +2285
vrijdag 15 maart 2019 om 14:23
Misschien dat de Amerikaanse justitie daar anders over denkt.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
Nou ja, die zoeken eigenlijk naar bewijs dat hij zich ook door een "nee" van een vrouw niet laat tegenhouden.
Vind ik leuk
Makis +1181
vrijdag 15 maart 2019 om 13:32
https://www.juventus.com/en/teams/first-team/all/index.php
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:51
Foi 23 jaar geleden....
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Afgunst à la De Rijdende Rechter.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Nee nee ik provoceer nooit! Altijd inhoudelijk bla bla bla. Misselijk mannetje!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Eerst nog even voetballen tegen een van de beste acht clubs van Europa.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +638
vrijdag 15 maart 2019 om 12:31
Tegen Holadieu: Hol. As always.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:32]
Vind ik leuk
RWB013 +2312
vrijdag 15 maart 2019 om 12:32
Beetje kinderachtig natuurlijk. Ook niemand die een overwinning op Real had verwacht.

Succes Ajax!
Vind ik leuk
Nilsinno +689
vrijdag 15 maart 2019 om 12:33
Wij zijn geen PSV hè die al op de rug gaan liggen voordat het begonnen is strijden gaan we
Vind ik leuk
Boerrigter +387
vrijdag 15 maart 2019 om 12:42
Inderdaad gelukkig durven wij te voetballen tegen dit soort teams ipv psv tactiek oftewel bal naar voren rossen zodra je kan en hopen dat ie goed in de kluts valt
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 12:34
HOLLEKIESDijee,

Eerst tegen de enige topclub uit Nederland want meer is er niet: AJAX Amsterdam. 2 wedstrijden spelen. De dood of de gladiolen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:36]
Vind ik leuk
Basik013 +719
vrijdag 15 maart 2019 om 12:36
Dat deden die van Real ook
Vind ik leuk
Lebowski +489
vrijdag 15 maart 2019 om 12:47
Jouw dag kan ook niet meer stuk haha! Johnny Rep 1-0.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
Calimero
Vind ik leuk
Mr bien +6890
vrijdag 15 maart 2019 om 12:56
Alleen maar zeiken en trollen. Maar Ja je moet wat als PSV al voor alles is uitgespeeld
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
@holladijee;Had RKC ook voor aanvang vd beker
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:11]
Vind ik leuk
Wim Horst +807
vrijdag 15 maart 2019 om 13:04
holladijee, wat ben jij toch anti NL voetbal! pure nijd dat ons Ajax daar wel staat!, verder riep jij niet hetzelfde toen Ajax de return moest spelen tegen Real, voetbal les afslachting enz.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:07]
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:04
En waar was Toon?
Oh die ziet dit als onhaalbaar en kijkt al jaren niet meer..
Vind ik leuk
Gilze +1117
vrijdag 15 maart 2019 om 13:17
Het is geen PSV tegen juve hoor
Vind ik leuk
abraksas +2487
vrijdag 15 maart 2019 om 13:53
Stond Real niet ook te juichen na de loting voor de achtste finale?
Vind ik leuk
Bhj +2285
vrijdag 15 maart 2019 om 14:18
Dat dacht Real ook in de vorige ronde.

We zullen zien
Vind ik leuk
Secundo +92
vrijdag 15 maart 2019 om 17:39
Holadiejee ja inderdaad want dat was bij bayern en real natuurlijk niet zo!!!
Vind ik leuk
035 +225
vrijdag 15 maart 2019 om 21:56
Ik lees al een aantal weken jouw reacties. Wat is dat sneu zeg.
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
zeg maar rustig de bikkels van allegri
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Zo grote meid, heb je weer je zegje gedaan? Nu gauw weer afwassen en strijken.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1606
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Iedere speler ontvangt een startgeld van 1500 eenheden in verschillende coupures. Er zijn spelversies waar met een betaalkaart in plaats van met contant geld gespeeld wordt. In veel versies zijn de tarieven veel hoger: 100 of 10 000 keer zo hoog. Ook het startgeld is dan evenredig hoger (150 000 of 15 000 000 eenheden).
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
vrijdag 15 maart 2019 om 12:39
De mannen van Ten Hag tegen de bejaarden van Allegri ;-)
Vind ik leuk
Joe Benchama +1606
vrijdag 15 maart 2019 om 12:41
Het is toegestaan onbebouwde straten, stations en nutsbedrijven aan andere spelers te verkopen, voor een onderling overeengekomen prijs. Dit geschiedt tussen twee beurten in, dus nadat een speler gespeeld heeft en voordat de volgende speler de dobbelstenen gooit. Heeft een speler de dobbelstenen al gegooid, dan moet hij zijn beurt eerst afmaken. Ook het bebouwen van straten geschiedt tussen twee beurten in. Voor al deze transacties maakt het niet uit welke speler aan de beurt is.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Eens kijken of ze weer doping nodig hebben..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:26
Dat dacht Madrid ook.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Dan heb jij er meet vertrouwen in dan ik... Ik denk dat hey avontuur hier ophoudt. Juve is al zo goed als kampioen en kan spelers sparen.
Vind ik leuk
Jan ref +1638
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
Succes kerel maar ik ben er bang voor
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:30
Wel vaker gehoord dat het onmogelijk was! Had misschien liever een andere tegenstander gehad dan Juve, maar zie niet in waarom Ajax niet zou kunnen winnen.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1606
vrijdag 15 maart 2019 om 12:34
Precies. Op 8 mei 2016 dacht ook iedereen dat het onmogelijk was.
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 12:39
Toen was er heul veul geluk en het is toch geschiedenis, het is toch al voorbij ?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:42
En helaas pakte dat verkeerd uit! Maar we blijven niet hangen in het verleden gelukkig ;-)

p.s. echt zo'n feitje dat deze topic nodig heeft maar is vaak zo als jaloezie de overhand neemt
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
Nou, niet in het verleden blijven hangen!
Ajax-supporters doen niet anders door steeds weer naar het aantal titels uit een ver verleden te verwijzen.

Overigens hoop ik dat Ajax tegen Juventus twee wereldpartijen speelt en doorgaat naar de halve finale.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:57]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
Van elke club zijn er wel supporters die naar eerdere titels refereren. Nou dat is dan fijn! En verleden tijd. Nu zijn er 2 clubs in de race voor de titel veel relevanter denk ik zo. Binnenkort weten we wie van de 2 zich de beste Nederland mag noemen.

Dat hoop ik ook;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:03]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:07
Mooi dat je een knipoog plaatst nadat je zegt dat Ajacieden niet in het verleden blijven hangen.
Na 4 jaar geen prijzen hoor je vaak dat ze toch de beste zijn, en dan worden de prijzen uit het verleden opgenoemd of hoeveel geld spelers nu waard zijn.
Ik geloof dat Ajax de komende jaren de eredivisie zal domineren, gaat heel saai worden.

Maar is iig beter dan teren op het verleden.
Vind ik leuk
AZVork +2106
vrijdag 15 maart 2019 om 12:42
Misschien omdat Ajax door wegkijken var net aan van pec won?
Vind ik leuk
Bhj +2285
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
whahaha, het is ook niet eerlijk. Wij zijn groot en ik is klein.

Zondag kijkt de VAR weer weg voor Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:43
Zou echt een enorme stunt zijn!
Vind ik leuk
Jan ref +1638
vrijdag 15 maart 2019 om 13:08
Ik zeg niet dat het onmogelijk is want in voetbal is niets onmogelijk alleen ben ik er bang voor maar dat is Mijn mening en niet omdat ik ze het niet gun integendeel
En ik heb een hekel aan CR7 al mag ik dat als scheids niet hebben haha
Vind ik leuk
Joe Benchama +1606
vrijdag 15 maart 2019 om 14:46
Heb je thuis niets te vertellen?
Vind ik leuk
Jan ref +1638
vrijdag 15 maart 2019 om 17:40
Ik heb thuis alles te vertellen

Wat is je probleem?
Vind ik leuk
Cruijfffan +1280
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Ach, tijd dat we ze terugpakken voor de finale van 1996 die ze dankzij doping gewonnen hebben. Bewezen en Ajax wilde de cup niet op deze manier, dus er staat nog een rekening open!
Vind ik leuk
ReneAjax +10111
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Klopt, maar helaas is Juve nu te sterk.
Ma goed, dat zei ik ook over Real.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1280
vrijdag 15 maart 2019 om 12:36
Ik denk dat veel mensen niet door hebben hoe sterk het team van Ajax is.. Ik kan mij nog herinneren dat ze in 1995 zeiden: van AC Milan winnen ze nooit... Dit Ajax heeft de basis gelegd in 2017 en de finale gehaald wat ook voor onmogelijk gehouden werd en het lag altijd aan de tegenstander. Dit Ajax heeft exceptionele kwaliteiten en hoeft voor niemand bang te zijn. Inmiddels hoor ik geluiden vanuit het buitenland dat De Ligt als beste verdediger ter wereld wordt gezien en dat geld op het middenveld ook voor de Jong. Het probleem is dat de kwaliteit van een speler wordt beoordeeld op de transfer waarden, maar zo werkt het niet!
Vind ik leuk
HierDieTitel +4656
vrijdag 15 maart 2019 om 12:43
Ik denk ook dat AJAX beter is dan sommige denken..

Maar goed, de Ligt is natuurlijk bij lange na nog niet de beste verdediger.. kan wel komen.. maar kan nu niemand nog zeggen.. speelt wekelijks tegen een M. van Duinen en Te Vrede.. zelfde geldt voorde Jong.. laat ze lekker genieten en wij van hun! Geweldenaars!
Vind ik leuk
Bhj +2285
vrijdag 15 maart 2019 om 14:28
Ajax kan sterk zijn, maar er zijn ook grote zwaktes als er een paar dingen niet goed op de plaats vallen.

Persoonlijk denk ik net als bij de vorige ronde, je heb een kans, maar het zal zeer lastig worden. Juve is gewoon de sterkere ploeg. Waar zijn een Ronaldo kopen voor 100 miljoen, zijn wij gedwongen om een Frenky te verkopen bij een bod van 86 miljoen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:44
Doping is nooit bewezen!
Vind ik leuk
Cruijfffan +1280
vrijdag 15 maart 2019 om 12:46
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/juventus-versloeg-ajax-in-cl-finale-1996-met-epo~af16ed2e/ Uitgekomen en bewezen. Epo gebruikt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:02
Oeps, niet zomaar dingen roepen als je de feiten niet kent. Het is wel bewezen gast.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/juventus-versloeg-ajax-in-cl-finale-1996-met-epo~af16ed2e/
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:06
Die "gast" leest in het artikel:
"Er werd geen bewijs gevonden voor de finale van de Champions League in 1996, maar Agricola werd wel voor bijna twee jaar geschorst. Officieel werd nooit een speler van Juventus positief bevonden. Volgens openbaar aanklager Raffaele Guariniello, die onderzoek deed naar Juventus, komt dat doordat dopingmonsters die naar het laboratorium in Rome waren gebracht, simpelweg niet werden getest. De voormalig directeur van het inmiddels opgeheven dopinglab in Rome bevestigt in Andere Tijden Sport die lezing."
Vind ik leuk
B H +320
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Volstrekt kansloos
Vind ik leuk
Finaltouch +192
vrijdag 15 maart 2019 om 12:31
Dit is inderdaad zo, ze zijn allemaal zo ver gekomen. Kijk uit naar de wedstrijd.
Vind ik leuk
zilverrug +45
vrijdag 15 maart 2019 om 12:34
ha ha ha zwaar kansloos Ajax
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
Nou wel kansloos. 2% kans.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:10
Hè, wat jammer nou, maar ja, alles op de beker nu!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:14
Welke van de 2? Beetje flauw vind je niet? Doe maar gewoon een normale reactie ipv jaloezie uiten.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:18
Huh?? Ben ik positief, nog niet goed. Gun Ajax op de schaal na alles...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
Misschien kun je deze op 2 manieren lezen dan :-) maar ben niet erg egocentrisch aangelegd maar die wil ik er ook nog bij :-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
Mijn favoriete collega is hevig Ajacied, ik gun hem alles, als PSV verliest is hij juist de enige die mij niet uitlacht, de teletekst-collega's juist wel...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:30
Vind een plaag partij onder collega's dan nog altijd wel leuk (hen ken ik goed). Maar sommige reacties hier.....niet te doen.
Vind ik leuk
Psssttttt +612
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
Sorry hoor, tegen real gaf ik Ajax zeker kans omdat het team gewoon niet draait, maar Juventus is echt een maat te groot en vrijwel kansloos. Juventus is gewoon te sterk en in de competitie zijn ze al kampioen met 18 punten voorsprong.
Vind ik leuk
Hyena +30511
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
En mocht Ajax door een wonder doorgaan, staat daarna Manchester City te wachten. Slechter dan dit had deze loting bijna niet kunnen verlopen helaas.
Vind ik leuk
ReneAjax +10111
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Barca was slechter geweest.
Vind ik leuk
Linke loe +768
vrijdag 15 maart 2019 om 12:35
Ben ik het niet mee eens had liever Barça geloot..juve zet de boel op slot..
Vind ik leuk
Cruijfffan +1280
vrijdag 15 maart 2019 om 12:27
Ik denk dat jij net zoals heel veel andere Ajax onderschat. Ik heb er vertrouwen in!
Vind ik leuk
AllAdIn +24849
vrijdag 15 maart 2019 om 12:33
Ach, als we eerst Juve, dan City en in de finale Barca verslaan dan zijn we wel de terechte winnaar! :-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
Haha, dat kun je wel zeggen.
Vind ik leuk
AllAdIn +24849
vrijdag 15 maart 2019 om 14:22
Hoop ik wel dat ze alle drie in vorm zijn, anders krijgen we dat gelul weer... ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:27
Hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:28
Als Ajax doorgaat geloof ik weer in wonderen. Graafschap-Ajax was het laatste grote wonder binnen het Ned. voetbal
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
nou, denk dat city en barca moeilijker waren, toch?
maar wel n hele goede selectie
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 12:24
Als Ajax wat wil bereiken dan moeten ze er tegen aan gaan, tegen wie dan ook en Ajax is ook sterk hoor en a.u.b. niet van te voren aan kansberekeningen doen en achteraf na uitschakeling aan na-janken doen. Tot nu toe knappe prestatie van Ajax.
Vind ik leuk
Hoogland +286
vrijdag 15 maart 2019 om 12:44
Allemaal zware lotingen maar schat barca en city toch nog even hoger.

Zet hem op Ajacieden !!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:30
Schat alleen Barça hoger in...
Vind ik leuk
Hoogland +286
vrijdag 15 maart 2019 om 18:40
Dat is het mooie van voetbal, iedereen kijkt er weer anders tegen aan. Wanneer iedereen voor de zelfde ploeg is met het zelfde idee zou voetbal ook een saaie bedoeling zijn.
Vind ik leuk
Bontscoach +467
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
In elk geval de vervelendste. Juventus heeft niet de glans van een top topclub maar wel lastig om tegen te spelen. Slopers, tijdvertragers, en een paar goede aanvallers.

Bah.
Vind ik leuk
munkikiii +419
vrijdag 15 maart 2019 om 12:49
Dan heb je er totaal de ballen verstand niet van !
Vind ik leuk
chicken +14774
vrijdag 15 maart 2019 om 12:50
Maar met 2 cv die niet draaien kunnen. 3 beweeglijke spelers voorin en rammen met die bak
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:23
Ik schat, mancity, Barcelona, Tottenham en Liverpool (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen over Engelse clubs) sterker in dan Juventus. Het is zeker een goede en sterke tegenstander, maar er zijn kansen als je ze onder druk kunt zetten zoals tegen real
Vind ik leuk
Adje80 +10296
vrijdag 15 maart 2019 om 14:52
De ruimtes zijn veel kleiner bij juventus en ronaldo staat er altijd..tottenham schat ik al zeker niet hoger in, city en liverpool gelijk en Barcelona is in vorm de beste maar spelen ook regelmatig zwakke wedstrijden
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:52
Heb Pierre v Hooijdonk al ff gezegd dat dit beter had gemoeten 😁.

Toch maar toegelaten op de vlucht vanuit Genève.

Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Hij is geschorst in de eerste wedstrijd
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
owjah, das n mazzeltje
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 12:42
PSV-Utrecht in de 95ste minuut weet je het nog over mazzel gesproken ?
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
vrijdag 15 maart 2019 om 12:58
Wie had welke mazzel?
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 13:04
PSV, zoals altijd en afgelopen had ik ontzettend veel plezier toen Blind een "PSV-tje" maakte in de 85ste minuut, wat zaten te te balen zeg in Edhv, ik zou het willen zien.
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
vrijdag 15 maart 2019 om 13:18
Je bedoelt waarschijnlijk de wedstrijd Utrecht - PSV toen Dumfries in het strafschopgebied van PSV een speler van Utrecht onder uit schoof. Had inderdaad een penalty kunnen zijn. Je vergeet alleen te vermelden dat in die wedstrijd bij een stand van 1 - 0 voor Utrecht De Jong in het strafschopgebied van Utrecht werd vastgehouden en ook een penalty verdiende (in vergelijkbare situatie leverde dit i.i.g. een strafschop op) maar niet kreeg. PSV had die penalty graag gekregen in de eerste helft want dan was de wedstrijd nooit in een gelijkspel geëindigd. Dus als je het zo beschouwt had PSV geen mazzel maar Ajax.

Als je wilt reageren moet je wel het volledige verhaal vertellen!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:38]
Vind ik leuk
frhoi +1778
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
is dat al zeker dan?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:27
Wie ?
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Ronny gaat Ajax nakken!
Vind ik leuk
Romo +1394
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
7x
Vind ik leuk
Studentje +667
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Hij knakt PSV 2x zo hard.
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 12:43
Net als PSV tegen Feyenoord 2.12.2018 ?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:14
@holadiejee; tja, PSV had meer kans gehad maar goed die spelen het liefst met 6 controleurs op het middenveld, zelfs tegen NAC.. kampioenen vd armoede
Vind ik leuk
Ricky030 +459
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Mazroui is de eerste wedstrijd geschorst, doe dan maar Veltman hahaha
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
ja kweet niet wat beter is.....
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Lood om oud ijzer, beide de zwakste schakel in de verdediging.
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
laatste keer stond ronaldo meer centraal, dan zou de ligt m op kunnen vangen. dat is wel n interessante
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:30
De wit ?? Of op de Argentijnse tour ? Magellan ..wat rechts kan kan ook links
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
vrijdag 15 maart 2019 om 12:24
Veltman stopt em wel onder de zoden die kan sowieso een kaart pakken dat boeit niet en in de return speelt ie toch niet. Lekker Ronaldo keertje goed oplaaien geen stress.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:29
Daar is veltman in ieder geval wel goed in. Niet de beste spelers maar heeft toch altijd 110% inzet.
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 12:35
Veltman is degene van domme kaarten waardoor je met 10 man komt te staan.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Krijgt Veltman direct rood. Let maar op. Ronaldo wordt beschermd door scheidsrechters. En met de Var erbij ben je zo de klos. (denk maar aan St. Juste tegen Ajax)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Nu loop je zelf ook te 'jennen' he waar je iedereen hier op aanspreekt
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
huh? waarom dan? ik wil zeggen dat je zwakste man tegen hun sterkste man staat en dat is dan jennen?
man man man.....
jij loopt altijd over begrijpend lezen te praten... kun je dat zelf wel?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
En tuurlijk speel maar weer eens de verontwaardigde...
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
ga nou eens in op wat ik zeg:

huh? waarom dan? ik wil zeggen dat je zwakste man tegen hun sterkste man staat en dat is dan jennen?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Haha zoals jij altijd inhoudelijk op mij ingaat 🤣🤣

Hey fijn weekend! En wel voor Ajax juichen he 👍🏾👍🏾
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
jammer dat je daar dan weer niet op reageert
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
Gek he
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 12:24
Hoop dat je inmiddels wel doorhad dat Ronaldo niet vast op links staat. Weinig eigenlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Lekker laten gaan, dit er er 1tje met een bepaald soort brilletje en als je met feiten komt niet meer reageert.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
Helemaal mee eens!! Hij is constant erop en heeft altijd commentaar!
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:25
idd alleen maar jennen, maar als ik iets over voetbal vraag, dan is ie weg.
ik snap dat volk niet, maar t wordt als t goed is vanzelf volwassen...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Doe je et weer he jolly
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:56
Je hebt helemaal gelijk jollyrogers. Die R.A. provoceert zelf graag.
Vind ik leuk
Bud Spencer +2847
vrijdag 15 maart 2019 om 12:24
Doe niet zo triest man. Je bent zelf een van de ergere trollen hier met opmerkingen die uitlokken
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Raar dit
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:29
laat gaan! enige zelfreflectie bij hem is ver te zoeken....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:38
Doe je et weer he
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:35
Feitelijk zegt hij niks raars hoor. Mazraoui is in dit Ajax echt wel de zwakste schakel. Desalniettemin hoop ik wel dat Ajax nog een keer kan stunten, zou een mooie boost voor het Nederlands voetbal kunnen geven.
Vind ik leuk
AZ14 +521
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
jij bedoelde Opa Ronaldo!! haha
Vind ik leuk
Ricky030 +459
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Ja die opa die juve een ronde verder schoot
Vind ik leuk
AZ14 +521
vrijdag 15 maart 2019 om 12:24
wil ik het zien tegen City als ze zijn in de volgende ronde !!!
Als Ajax red het niet BARCA_ CITY Finale niet te missen ! maar Juventus - LIverpool kijk ik niet na !! ik kijk niet naar HANDBAL:D:D en HANDBALLERS
Vind ik leuk
Rabarber +4287
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Ronaldo gaat in de broekzak van Matthijs, bekend terrein voor Chrisje.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Je bedoeld veltman
Vind ik leuk
Ricky030 +459
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Stam + t
Vind ik leuk
schfan1920 +6366
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Ronaldo staat daar meer centraal dan links.
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Mazraoui is in de 1e wedstrijd geschorst.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Mazraoui is de eerste wedstrijd geschorst
Vind ik leuk
Wesje1987 +249
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
Eerste wedstrijd Veltman ;) Mazraoui is geschorst
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
Mazroui is volgens mij eerste wedstrijd geschorst
Vind ik leuk
Werner1913 +10626
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
Die is toch geschorst?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:25
vond vinicouis veel lastiger en die werd uitgeschakeld..
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
vinicius lastiger dan ronaldo? euh... nee dat denk ik niet
Vind ik leuk
Jan Nijhof +638
vrijdag 15 maart 2019 om 12:30
Frenkie op CR !
Dan hebben we 'De Oude Dame' aardig in de tang :-)
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 13:30
dan eerder de ligt
Vind ik leuk
Jan Nijhof +638
vrijdag 15 maart 2019 om 14:58
@ Joliyrogers
Ik zou Christiano wel net willen zien liggen als Modric. Maar volgens mij ben jij wat serieuzer :-)
Vind ik leuk
Hotboy99 +534
vrijdag 15 maart 2019 om 12:32
Ze kunnen dan beter Tagliafico rechtsback zetten, die houdt die Portugese pisvlek wel in bedwang.
Vind ik leuk
ForzaToro +120
vrijdag 15 maart 2019 om 16:30
Die hebben ze hard nodig tegen Bernardeschi, die speelde de vorige wedstrijd geweldig.
Vind ik leuk
Hotboy99 +534
vrijdag 15 maart 2019 om 16:37
Neem aan dat Dybala de wedstrijd tegen Ajax gewoon in de basis staat.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:33
Veltman is een watje, hem tegen CR is pure zelfmoord. Alternatieven zijn er helaas niet denk ik.
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 12:35
Juve speelt 3-5-2
Heb je deze week niet gekeken dan? Of kijk je nooit buitenlands voetbal? Kan hoor, niet erg...maar praat geen onzin.
Komt een beetje onnozel over.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:42
Ik hou mijn hart vast
Vind ik leuk
Gerro +8908
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
De Ligt op Ronaldo lijkt me eerder logisch. Tegen Portugal speelde de ligt hem uit de wedstrijd
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 12:58
Ronaldo loopt en dartelt over het hele veld. Wordt echt geen mandekking op Ronaldo.
Vind ik leuk
Gerro +8908
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
Wat die op de middenlijn doet kan me niet boeien in de 16 is ie voor de Ligt.
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 13:13
Dat ligt natuurlijk aan de spelsituatie wie 'm oppakt. Standaardsituaties sowieso De Ligt.
Vind ik leuk
Wim Horst +807
vrijdag 15 maart 2019 om 13:01
aan de andere kant is Ronaldo ook niet het type dat met de opkomende backs mee loopt te verdedigen,zal heel moeilijk worden, maar de bal is rond, en op een of beter 2 goede dagen zou het zo maar kunnen, net als tegen Madrid!

en misschien is Ronaldo ook geschorst voor zijn gedrag op het veld
Vind ik leuk
okencie +37
vrijdag 15 maart 2019 om 13:06
Mazraoui heeft bewust tegen Real een kaart gepakt zodat hij kan spelen in de halve finale
Vind ik leuk
Gerro +8908
vrijdag 15 maart 2019 om 13:16
Tuurlijk
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:52
Wat een drama.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:57
Misschien dat Ronaldo ook nog wel geschorst wordt.
Vind ik leuk
HJR +9009
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
En daarna City ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Makkie!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
....zal Marc zichzelf bij de kloten pakken (zoals Simeone en Ronaldo) als Ajax wint???
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:09
Lijkt mij stug, Marc zal eerder een extra slok nemen.
Vind ik leuk
frhoi +1778
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
op de playstation ja
Vind ik leuk
Rabarber +4287
vrijdag 15 maart 2019 om 12:25
Dat is waar Feyenoord alleen nog maar CL-wedstrijden zal spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
City en Juve zijn de zwaarste die je kunt treffen maar als Ajax thuis de nul houdt zijn ze zeker niet kansloos.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:37
Hier kom ik op terug, Rabarber.
Vind ik leuk
FRChamp +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 12:39
Nee, Ajax 😂😂😂
Vind ik leuk
Rabarber +4287
vrijdag 15 maart 2019 om 12:55
Lachen terwijl je eigen club is afgemaakt door een paar knolrapen uit Slowakije. Grappig.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:37
Misschien in een ander universum maar niet in deze.
Vind ik leuk
ForzaToro +120
vrijdag 15 maart 2019 om 16:25
Ik hoop het voor je. Ik hoop het met heel m'n hart.
Vind ik leuk
dhrwobo +43787
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Veel succes, jullie zullen het nodig hebben.

Ik zie nu al weer mega veel arrogante opmerkingen. Ik zie Juve, ondanks de nederlaag in Madrid, echt als één van de topkandidaten. Zo'n compleet team, Ajax had het alleen met City nog zwaarder kunnen treffen in mijn ogen.

en als ze van Juve winnen, tref je City in de halve finale. Helaas zet je CL-winst dromen maar in de ijskast.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:18]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Had liever United gehad maar dit is natuurlijk ook een prachtige tegenstander. Iedereen zal Juve verwachten en daar zijn geld opzetten, in dat opzicht kunnen we alleen maar winnen.
Vind ik leuk
dhrwobo +43787
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Dat klopt, je bent de underdog. Maar besef wel dat Juve een sterker team is dan het team van Real dat je getroffen hebt.
Vind ik leuk
Dr. PA +527
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
100% ik hoopte ook vooral city en juve te ontlopen! Juve speelt precies het voetbal waar ajax zich moeilijk tegen kan wapenen, veel over de flanken met voorzetten en veel op duelkracht! Elke linie heeft soveel power bij Juve! Wordt een lastig karwei
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 12:25
Pff zwaarder had de loting niet uit kunnen vallen. Had gehoopt op utd, spurs of porto ofzo, maar niet dit.
Ben ik strijdbaar? Absoluut. Hoop? Ook nog wel. Vertrouwen? Pffff, moeilijk. Maar de realist in mij zegt no way! Wel mooi affiche, en daarna waarschijnlijk City, die zijn nog beter in vorm dan Juve.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Er zijn altijd kansen Neuzekneus. Hou je daar aan vast!
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 14:04
Haha dat sowieso, het blijft voetbal he? 😉

Met een beetje geluk schoopen ze Ronaldo voor het tweeluik de ziekenboeg in haha.
Nee geintje, dat gun ik niemand, maar ik hoop dat ze nog een keer boven zichzelf uitstijgen en Juve compleet verrassen. Zou heerlijk zijn! Heb nu al de zenuwen 😖😁
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:25
Gezonde spanning heet dat! Toch nog een paar weekjes wachten, Neuzekneus. Lekker veel op VP komen!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:25
Is het zeker, had hier vooraf ook niet echt op gehoopt maar nu moeten we ermee dealen. Alleen City en Barca was denk ik nog slechter geweest en ik ben van mening dat als Ajax het niveau haalt als in de wedstrijden tegen Real dat er absoluut mogelijkheden liggen. Wij zullen weer twee keer top moeten zijn. Heb er in ieder geval zin in !
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 12:30
Dat zeker! Dit is toch waarom je van voetbal houd? Dit soort wedstrijden? Al zijn de kansen klein, we gaan er vol voor!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:32
Ik zeker ja, heb er zin in en kan niet wachten. Als je uitgeschakeld zou worden dan liever tegen Juve dan bijv Porto. Gaan weer mooie wedstrijden worden !
Vind ik leuk
dhrwobo +43787
vrijdag 15 maart 2019 om 12:32
Snap ik, dit zijn de wedstrijden waar je als supporter van droomt, ongeacht of je ze wint.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:33
We gaan het mee maken. Hoop op vermakelijke wedstrijden
Vind ik leuk
Boeyakasha +139
vrijdag 15 maart 2019 om 12:35
Dat klopt eigenlijks alle 8 topteams al zullen sommige dat niet van Ajax zeggen. Anyway al had je de gunstigste loting met Porto en volgende ronde United de wedstrijden moeten natuurlijk wel gespeeld worden en gewonnen. Heel heel lastig wordt Juve maar niet kansloos al moet Juve een offday hebben 2x en Ajax boven zichzelf uitstijgen. Prachtige 2 potjes voor Ajax en het NL's voetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Arrogante opmerkingen? Wat moeten we dan? In een hoekje gaan zitten huilen? Vertrouwen in je club heet dat.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Maar dat hebben zij zelf niet dus is moeilijk voor ze om dat te begrijpen
Vind ik leuk
dhrwobo +43787
vrijdag 15 maart 2019 om 12:25
Wauw, jij bent ook overal meteen aan het afgeven. Jij bent meer met PSV bezig dan met Ajax, kneus.

Je kan zeggen dat je het met vertrouwen tegemoet ziet, maar ik lees comments als 'Juve gaat eraan', 'Ronaldo in de broekzak', 'Juventus schijtclub', 'Smeerlap ronaldo', 'snuifclub'....

Dat zijn echt mega zielige opmerkingen.... waarom het niet gewoon sportief houden en respect hebben voor je tegenstander...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Het wordt een hele lastige. Kijk alleen al naar Ronaldo.

Maar Ajacieden zijn zich nu al aan et opwarmen. Respecteer dat wij iig bij de laatste 8 zitten, 'kneus'.
Vind ik leuk
dhrwobo +43787
vrijdag 15 maart 2019 om 12:34
Klein naar kind dat je bent. Ik respecteer absoluut de goede prestatie van Ajax, zie je ergens dat ik dat niet respecteer? Ik kots alleen op die paar rotte appels die zo respectloos praten over Juventus en Ronaldo. Als jij dat ook zou vinden zou het je sieren.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:37
Ik praat niet slecht over Juventus en Ronaldo.

Juventus is een geweldige team en Ronaldo 1 van de beste spelers....

Dus snap je frustratie niet helemaal naar mij toe?
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 13:13
Waarom ben je altijd zo begaan met het lot van Ajax. Je bent altijd heel actief onder berichten over Ajax.
Je mening over wedstrijden is ook prima, maar je geeft altijd af op Ajax en laat je sturen door de arrogantie of opportunistische reactie's van Ajacieden. Laat het toch rusten. Je maakt jezelf helemaal gek en laat je daarna ook nog eens gek maken door antwoorden op jouw reactie's. Ik wordt al moe om dit bericht te schrijven, maar je bent een echte diehard om dag in en dag uit met Ajax bezig te zijn. PSV is echt een mooie club.
Vind ik leuk
pietprecies +11732
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Maar wel een prachtig CL waardig affiche!

Beter dan Porto loten en er op een strontmanier uitvliegen :-)
Vind ik leuk
dhrwobo +43787
vrijdag 15 maart 2019 om 12:27
Absoluut waar. Het worden denk ik twee mooie wedstrijden! Mooier dan tegen Porto of Spurs idd. Het is wel zuur dat ze, mochten ze Juve verslaan, de volgende ronde City treffen...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:28
Als ze Juve eruit gooien, kunnen ze mijns inziens ook van City winnen. Als je dan toch bezig bent ......
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
Hoe kom je erbij. Mensen zijn verdeeld en balen meer dan dat ze blij zijn. Juve en Barca waren op voorhand de slechtste tegenstanders.
Je creert iets dat er niet is.
Vind ik leuk
dhrwobo +43787
vrijdag 15 maart 2019 om 12:37
Ik creëer iets dat er niet is?

Ik lees comments als 'Juve gaat eraan', 'Ronaldo in de broekzak', 'Juventus schijtclub', 'Smeerlap ronaldo', 'snuifclub'....

Dat is toch respectloos en totaal onnodig?
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 12:41
Die mensen zijn er altijd bij om likes te scoren. Iedereen die het voetbal volgt weet dat dit een loodzware opgave is. Laat die reactie's niet jouw beeld van Ajacieden vormen. Dat weet je zelf ook dondersgoed.
Vind ik leuk
rexxo +11577
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
Ik doe ik nooit aan mee arrogante opmerkingen.

Het is een zware loting, dit is kwartfinale CL normaal zitten daar ging Pipo de clown club meer in.

Lekker genieten en massaal haten op CR7.
Vind ik leuk
Bertus +7507
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
Waarom CR7 haten? Toch mooi om tegen 1 van de beste spelers ooit te mogen spelen
Vind ik leuk
rexxo +11577
vrijdag 15 maart 2019 om 12:25
Ik vind hem een fenomeen als doelpuntenmaker maar geen symphatieke speler in het veld.

1 van de beste speler ooit is hij niet, als doelpuntenmaker wel.
Vind ik leuk
dhrwobo +43787
vrijdag 15 maart 2019 om 12:39
Een like voor je eerste zin.... helaas las ik daarna het haten op CR7. Waarom? Als voetballiefhebber kan je toch alleen maar respect hebben voor wat hij afgelopen week presteerde tegen Atletico?
Vind ik leuk
Tsubamba +3027
vrijdag 15 maart 2019 om 12:44
Ik herkende je helemaal niet joh met deze profielfoto, maar inderdaad Ronaldo was weer fenomenaal, laten we hopen dat hij tegen Ajax wat minder is...
Vind ik leuk
rexxo +11577
vrijdag 15 maart 2019 om 13:02
Haten is misschien overdreven daar heb je gelijk ik.
Ik waardeer zijn kwaliteiten als voetballer, de rest niet.

Vergelijkbaar met mijn sympathie voor de club Atletico Madrid maar totaal niet voor het voetbal wat ze vaak spelen.

Beetje tegenstrijdig wat ik zeg maar ik hoop dat je het vat.
Vind ik leuk
Wemberly +603
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Yes! Een thuiswedstrijd in de finale!
Vind ik leuk
Nova +1959
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
We hebben superslecht geloot. Ronaldo heeft ons al die keren kapot gemaakt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:24
Niet in het NL elftal... maar idd dit is een hele zware opgave
Vind ik leuk
Tsubamba +3027
vrijdag 15 maart 2019 om 12:24
Het is natuurlijk wel mooi als we nadat we de grootste CL club aller tijden eruit hebben gegooid, we ook de grootste CL speler aller tijden naar huis sturen ;)
Vind ik leuk
pietprecies +11732
vrijdag 15 maart 2019 om 19:26
Dan maar tijd voor wraak, ik schat de kansen in op 20% ofzo maar reken maar dat City het benauwd krijgt voor Ajax als het lukt
Vind ik leuk
Rabarber +4287
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Altijd nog beter dan helemaal niks loten.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
Klasse Wobo het wordt zwaar maar dat was het tegen de andere clubs ook👍
Vind ik leuk
Finaltouch +192
vrijdag 15 maart 2019 om 12:24
Succes hebben we al gehad tegen Real Madrid, het onmogelijke volgens vele.

Ajax presteer wel het beste van NL in Europa. Zet je haat of afgunst aan de kant en kijk nu is naar het echte werk wat Ajax in Europa doet voor zover je dat kan accepteren.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:29
Helaas spelen wij nog wel Europees...... jullie???? We waren volgens jullie ook kansloos tegen Real. Kijk nu eens waar we staan !!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:54
Hier houd onze avontuur op...
Vind ik leuk
Hyena +30511
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
De slechtste die we na City konden loten. Het voetbal van Juventus ligt ons totaal niet, dit zie ik niet goed aflopen.
Vind ik leuk
Finaltouch +192
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Ben ik het niet mee eens, Barcelona was slechter geweest.
Italianse ploegen liggen Ajax niet zo maar dat wil niet zeggen dat Ajax kansloos is.
Vind ik leuk
Koeien +3730
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
City speelt net als Ajax erg open en aanvallend, lijkt me juist dat je daar ruimte kan vinden wat ook gunstig is voor Ajax.

Liverpool speelt ook aanvallend, maar verstoord enorm in de opbouw. Het is meermaals gebleken dat Guardiola stijl (wat vergelijkbaar is met Ajax) daar niet tegen is opgewassen. Mijn insziens de minst favoriete tegenstander.

Maar inderdaad, Juve zit potdicht en hebben Ronaldo waar Veltman waarschijnlijk tegenover staat ... :/
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:44
Ff in je ogen wrijven
Vind ik leuk
Zekur +602
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Zo Ajax is ook weer klaar.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
Hahaha, niet zo pesimistisch!
Vind ik leuk
MOKUM*** +2124
vrijdag 15 maart 2019 om 12:31
Hi Zekur, tegen RM was Ajax ook kansloos volgen jou.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11967
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
RONALDO is uit op wraak voor Madrid 😂😂😂
Vind ik leuk
pietprecies +11732
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Euhhh nee
Vind ik leuk
Tsubamba +3027
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Ronaldo is er eerder op uit om zijn oude club te laten zien hoe het wel moet, en hoe onmisbaar hij eigenlijk was voor Real!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11967
vrijdag 15 maart 2019 om 14:11
Dat denk ik ook man
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:43
Ze komen ook
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:27
Oh, wees niet bang, die komen echt wel. Wel gaaf, een van de grootste voetballers van dit moment in NL. Daar moet je toch blij van worden om hem te zien voetballen!
Vind ik leuk
AllAdIn +24849
vrijdag 15 maart 2019 om 12:13
Lekker man!
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 12:13
Eerst thuis spelen. Dat is heel erg belangrijk.

Juventus is natuurlijk wel een schijtclub.
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
waarom dan?
Vind ik leuk
SjakieNYC +207
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
96....iets met doping..
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 12:36
Dat niet alleen. Wat ze in Italie doen door de beste spelers bij de concurrentie weg te kopen bevalt me ook niet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Eens zou heerlijk zijn om die te vernederen!
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 12:35
Eerst Real eruit en daarna Ronaldo..

Kans is nog veel kleiner dan tegen Real. Juventus heeft helemaal geen mindere periode en daarbij hebben ze voetbal ook niet hoog in het vaandel staan. Die gaan achteruit leunen en op de counter, precies wat Ajax niet moet hebben.

Dat we eerst thuis spelen is het enige gunstige eraan. Daar een kleine winst halen en ze moeten komen in de uitwedstrijd. Maar ik vrees dat Juventus de 0 wil houden in Amsterdam en het lastig gaat worden er doorheen te komen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:13
Pffff die wou je net niet hebben :(
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Ajax kan alles en iedereen hebben
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Klopt, maar ze kunnen ook van iedereen verliezen.

Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Zeker waar
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Jammer maar een super tegenstander! Belooft leuke wedstrijd te worden

Thanks;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:20]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
belooft *
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Ik hoop het maat. Hoop op twee spannende wedstrijden. Hopelijk overleeft mijn hart dit. Kan maar twee woorden zeggen: HOLY CRAP!!
Vind ik leuk
2cents +61664
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Vervelende loting. Ronaldo heeft Ajax al te vaak de das om gedaan.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
Juventus ook...wel mbv wat stimulerende middelen ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Net zo als in 1996,
wraak nemen dan maar!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Zeker!
Vind ik leuk
AllAdIn +24849
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Ronaldo is geblesseerd tegen die tijd..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
Is er niet nog een Nederlander die in de serie a ronaldo een gebroken been kan trappen als netto hem een zak geld geeft
Vind ik leuk
AllAdIn +24849
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
Gebroken been hoeft nou ook weer niet, gewoon een verrekking in z'n hamstring of zoiets hahaha..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
Je wilt niet dat die er bij de uitwedstrijd er weer bij kan zijn
Vind ik leuk
jayc +122
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
Mitchel Dijks?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:27
Dat zou een mooie meevaller zijn!

Of geschorst ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:16
Misschien is hij wel geschorst ja, door die domme actie van laatst?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Real Madrid heeft dat ook gedaan, en daar is dit jaar ook een einde aan gekomen!
Vind ik leuk
2cents +61664
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
Real met Ronaldo, maar ik hoop op het Real scenario van dit seizoen.
Vind ik leuk
HansVites +6434
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Mooi
Vind ik leuk
Blutbad +622
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
KUTZOOOOOI
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Hoppaaaa

Juventus moet eraan (niet letterlijk)
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Mooi affiche wel, maar dit gaat natuurlijk extreem zwaar worden pfff. Ben benieuwd.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Jammer volgens mij de grootste kans hebber op de titel
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:15]
Vind ik leuk
keesje s +905
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Had het al voorspeld... Kansloos!! Vieze Ronaldo 🤮
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
Kansloos werd ook gezegd bij Madrid hè? Gewoon die smeerlap Ronaldo uitschakelen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Zware maar prachtige loting. Zin in !
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Leuk dat Ajax zover is gekomen :)
Vind ik leuk
Kaar +3101
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Dat wordt een makkie.....
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
demonstration of courage and power....wat een mooie woorden van de UEFA
en nu Juventus maar dan
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Vierde ster , dat we maar een mooie strijd mogen leveren dit word mooi
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Thnx mate👍
Vind ik leuk
utreg1971 +2022
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Zeker mogelijkheden voor Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Mooie pot en nog wat goed te maken (96)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Niemand kan ons stoppen! JUVE GAAT ER AAN! WHOOOOOOOHHOOOOH!
Vind ik leuk
Zwollenaar1 +2236
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Ja droom verder. Je krijgt met 0-3 op de broek🙃
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1730
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Kom op Ajax gooi Ronaldo uit dat toernooi alsjeblieft
Vind ik leuk
Justin Kees +2621
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Dat wordt beuken tegen Chielini de schopper en CR7..
Vind ik leuk
John Garp +4755
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Mooi, tijd voor wraak op die snuifclub.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
Nice, Juventus.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6978
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
Nice doet niet mee
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Dat is een goeie! 😂😂😂
Vind ik leuk
Sooike1208 +5524
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
Makkie 😉
Vind ik leuk
JC040 +42
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
Zo worden in amsterdam weer even twee beentjes op de grond gezet!
Vind ik leuk
Johnny Cash +9997
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Jullie zijn nooit van de grond gekomen dus beter hou je gewoon je mond dicht
Vind ik leuk
JC040 +42
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Nee zeker niet, lekker met beide beentjes op de grond blijven staan! doe maar lekker normaal doe je al gek genoeg! Ze moeten ook nog eerst thuis ook :) Hebben ze helemaal geen kans.. Daarna Tegen City! hahaha, ze hadden de beker al aan een oor vast!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:22]
Vind ik leuk
Johnny Cash +9997
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Ken je nagaan hoe dom je ben. Als je eerste wedstrijd thuis speelt heb je bij de uitwedstrijd bij gelijke stand een half uur extra voor een uitdoelpuntje

Vind ik leuk
ficusje +2899
vrijdag 15 maart 2019 om 12:36
Kunnen jullie niet zeggen,met de beentjes op de grond jc040.jullie hebben alles aan de gemeente verkocht.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:39
Want jullie kunnen het niet.

Halve zachte
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
Dan kan de ligt ronaldo weer 2x in zijn broekzak doen ;)
Vind ik leuk
Lucky Kes +6978
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Weer 2x?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
Mierenneuker..
Vind ik leuk
Lucky Kes +6978
vrijdag 15 maart 2019 om 12:30
Neu...............zijn die mieren te klein voor.
Vind ik leuk
jayc +122
vrijdag 15 maart 2019 om 12:25
ned-port... geen knikker geraakt die mooiboy
Vind ik leuk
Lucky Kes +6978
vrijdag 15 maart 2019 om 12:29
Da's toch 1x?
Vind ik leuk
Hazelnoot +82
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
Appeltje eitje voor Juventus.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1713
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
Eitje:)
Vind ik leuk
Hupfean +5315
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
Makje.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
Hele pittige loting maar zeker niet kansloos!
Vind ik leuk
Johnny Cash +9997
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
De ligt vreet ronaldo op
Vind ik leuk
hollister +755
vrijdag 15 maart 2019 om 12:15
Makkie.. De Ligt al vast ff zijn zakken leeg maken voor Ronaldo
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Eitje
Vind ik leuk
Mo +12879
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Loodzwaar maar wel een prachtige tegenstander...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Zou heerlijk zijn om die te vernederen!
Vind ik leuk
Ik zlatan +388
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Droom verder
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Ik zeg niet dat het gebeurt, maar dat zou wel heerlijk zijn! Walgelijk cluppie!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:21]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Ronaldo gaat laten zien hoe het wel moet
Perez kijk je mee
Vind ik leuk
Couto76 +1118
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Maatje groter dan het huidige Real Madrid, vooral degelijker en met Cristiano Ronaldo natuurlijk buitencategorie. Maar kansloos? Zeker niet. Worden mooie wedstrijden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Vind het een super loting en ik ken er nog 1 die het geweldig zal vinden. Zijn 2de club👍
Vind ik leuk
hollister +755
vrijdag 15 maart 2019 om 12:24
Tja, Ajax had liever Trencin geloot, oh wacht....
Vind ik leuk
Ik zlatan +388
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
‘Snel meer...’

Kut ik voel de bui al hangen. Komende 2 dagen 30 berichten over Ajax Juventus minimaal.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Waarom zo weinig ?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6978
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
Meer toch? want ik schrok al.
Vind ik leuk
HansVites +6434
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
Maak er maar 14 dagen van.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:37
Dat heb je tenminste genoeg topics waarop je kan reageren toch.
Vind ik leuk
Argento8523 +7291
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Juventus is één van de top favorieten maar niks is onmogelijk
Hopen op een slechte dag van CR7

Aan de andere kant is Juve verdedigend kwetsbaar
Het centrum is natuurlijk enorm ervaren maar wel statisch en traag
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
2 slechte dagen. Kijk maar naar atleti 😬
Vind ik leuk
Argento8523 +7291
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Ja als het mee zit
De aanval is super van Juve maar voor de rest is het niet geweldig
Vind ik leuk
rakelings +68
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Na Real nu ook Ronaldo even slachten. Komop, kut ajax:)
Vind ik leuk
Sargon +1732
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Revanche voor 1996!
Vind ik leuk
Budazonen +466
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Makkie. Op naar halve finale
Vind ik leuk
Mozes24 +697
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
Jij bent Juventus supporter neem ik aan?
Vind ik leuk
markie +2757
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Is de meest leuke ploeg die je kon loten.
Vind ik leuk
markie +2757
vrijdag 15 maart 2019 om 12:46
Mmm ik bedoelde minst...
Vind ik leuk
floormunges +1565
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Net goed voor de neuzen dat winnen ze nooit zullen de mondjes wel even gesnoerd zijn, na veel mazzel eindelijk een tegenstander van formaat
Vind ik leuk
Boeyakasha +139
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Wat een afgunst weer. De 1ste positieve reactie van een niet ajaxcied moet nog komen maar he dat krijg je als je presteert in europa. Een lastige loting voor ajax helemaal als ze wel weten te winnen wacht City in de volgende ronde. 9 april duimen voor Ajax en het NL's voetbal.
Vind ik leuk
markie +2757
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Na het lezen van neuzen gestopt met verder lezen. Kan alleen maar kansloze zinnen achter staan.
Vind ik leuk
SjakieNYC +207
vrijdag 15 maart 2019 om 13:38
Zelfde gelul was er voor Real...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Liever geen fc ronaldo geloot. Maar wel mooi affiche
Vind ik leuk
Mozes24 +697
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
Ieder Ajax supportertje die denkt ook maar 1% kans te maken.....zoek vandaag nog hulp!
Vind ik leuk
Buck Worrier +1506
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
0.9% dan
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 15 maart 2019 om 12:36
Dat zei je al tegen Luik, toen tegen Kiev, daarna tegen AEK, Benfica en Bayern en vervolgens tegen Real.

Jij moet echt blij zijn als je meer dan 1% in je leven gelijk hebt.

Wie moet er dan hulp zoeken. Die Ajacieden die minimaal 85% gelijk kregen?
Vind ik leuk
WilcoS64 +3956
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
Finale is gelukkig een thuiswedstrijd.
Vind ik leuk
B H +320
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
Volstrekt kansloos!!
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
Verrassend dat de 4 top teams niet tegen elkaar geloot hebben ( juventus / barca / city / liverpool)

dat was voorspelbaar.

Vind ik leuk
Jordtt +1540
vrijdag 15 maart 2019 om 12:43
Precies dit. Heel raar en voed bij mij de vermoedens van beïnvloeding door eufa..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:19
Juve draait op dit moment op volle.toeren in de competitie en in de cl gaat moeilijk worden .maar er zijn zeker kansen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
is geen Juventus maar is Ronaldo tegen Ajax

je ziet het grote verschil bij Real Madrid

wordt een hele zware kluif
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Wordt pittig potje! Maar wel leuk om eerste ex FC Ronaldo uit te schakelen en vervolgens het nieuwe FC Ronaldo 🤣
Vind ik leuk
jayc +122
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
als je deze wint, kun je de CL winnen.
Vind ik leuk
hollister +755
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Dus als Ajax de Cl wil winnen moeten ze op rij Juventus, Manchester City en vervolgens in de finale nog Barcelona nog even uitschakelen...
Wordt trouwens best lastig om nog punten voor de coeeficient te scoren
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 15 maart 2019 om 12:32
Ja, zo heeft de UEFA dat vooraf bedacht
Vind ik leuk
hollister +755
vrijdag 15 maart 2019 om 12:38
Geen probleem.. prachtig affiche toch? Voor Ajacieden kan het dit jaar Europees al niet meer kapot.. alle extra resultaten tegen dit soort topteams is mooi meegenomen... toch fantastisch dat dit soort gastjes van 19, 20 en 21 tegen die ervaren gasten van Juve mogen spelen voor 80.000 man.... en wat zou het zijn als ze nog eens een resultaatje kunnen halen... wat nu betreft gewoon TROTS...
Vind ik leuk
Johan C +18
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Je had het bijna niet slechter kunnen treffen. Geen open wedstrijd zoals tegen een Engels team. Dit wordt moeilijk en de Italianen zijn meesters in het provoceren en irritant zijn in het veld. Maar Ajax in de vorm als tegen Bayern thuis en Real uit kan iedere club aan. Fingers crossed...
Vind ik leuk
M +188
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Oef.... Voor Ajax is dit de slechtste loting... Had gehoopt Juve en M City te ontlopen. Schat de kans in op ca. 5%.
Hopelijk is ons nog een gelijkspel gegund
Vind ik leuk
AFP +2936
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Nou Ajax-haters begin er maar op te schieten !
Vind ik leuk
Lucky Kes +6978
vrijdag 15 maart 2019 om 12:25
Nou al genoeg "kogels" voorbij zien vliegen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Moeilijke loting maar zo lang ze geen Doping nemen gaat het misschien nog. Achterin staan veel bejaarden met weinig snelheid, daar liggen misschien mogelijkheden. Ronaldo maar zo aanpakken als bouhlarouz op het WK 2006, dan kan hij weer jankend van het veld
Vind ik leuk
DEWEE +2759
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Ik ga de finale alvast boeken. Die is al zeker.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1432
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Dit is vooraf ingesteld. Geen enkele titelfavoriet tegen elkaar. Vreselijk
Vind ik leuk
Breezer4u +2307
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Ronaldo zal toch ook wel eens een rotdag hebben?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6978
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Als die dat dan maar tegen Ajax heeft en gelijk rood pakt ;-)
Vind ik leuk
Breezer4u +2307
vrijdag 15 maart 2019 om 12:33
Zoiets ja, wel leuk om zon icoon te zien spelen in de Arena. Ga zeker heen, uit maar even kijken nu wat de kosten zijn..
Vind ik leuk
Lucky Kes +6978
vrijdag 15 maart 2019 om 12:41
Ik kijk wel voor de tv

Hopelijk (weer) op het puntje van mijn stoel.........
Vind ik leuk
Breezer4u +2307
vrijdag 15 maart 2019 om 15:27
Ik gok 6e minuut raak en de 16e weer....dan even rust en dan..oh nee, dat was vorige wedstrijd. ;)

Maar zou wel lekker zijn!
Vind ik leuk
Buck Worrier +1506
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Fuck. Ronaldo.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Sorry maar ik vind dit geweldig mooi!
Ouden tijden herleven om Juventus onze oude Europese concurrent weer te treffen op het allerhoogste podium in de kwartfinale! Zoals we ze voorheen zovaak op het hoogste podium bestreden.
1996 was ook de laatste keer dat Juventus de CL won.

Ontzettend moeilijk natuurlijk om niet alleen Juventus te treffen, maar ook Ronaldo, Ronaldo is gewoon bijna altijd belangrijk en dodelijk in knockout fases in de CL. Word een mooie uitdaging!

Mooi affichje!
AJAX - JUVENTUS
Grote namen in het Europese voetbal! met veel Europese geschiedenis met elkaar!

We gaan er weer vol tegenaan!
Ik vind het een voordeel eerst thuis, meteen onze wil proberen op te leggen!

Ik blijf zeggen!!! Ontzettend moeilijk!
Maar we gaan er vol bravoure ervan genieten!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:21]
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 12:41
Eens, dit gaat heel moeilijk worden, 1 van de lastigste tegenstanders, maar hoe dan ook gaat dit een heerlijk affiche worden!

Hier gaan onze jongens ook veel van leren, dit zijn de wedstrijden waarvoor je CL voetbalt speelt, tegen zulke tegenstanders, eerst thuis in een kolkende JcA, gaat hoe dan ook helemaal losgaan! 2 prachtige wedstrijden die je met alle passie en strijd aan moet gaan!

Gewoon je eigen ding doen, en geloof hebben! Maar dat gaan ze wel doen, hier willen ze zich bewijzen natuurlijk. Zwaar,mooi,leerzaam!
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 12:47
Goed verwoord! Helemaal mee eens Ajacied! Een ijzersterke tegenstander, met weinig zwaktes, daarom vooral van onze sterkte punten uitgaan!
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Precies! Gewoon doen wat je altijd doet, en niet onder de indruk zijn van een goed, compact spelende Juve.

Uitgaan van je eigen kracht, en is het niet genoeg heb je iig strijd geleverd, en je eigen spel gespeeld! Kan je hoe dan ook terugkijken op een mooi CL seizoen, maar, hopelijk wordt het nog mooier natuurlijk.😉 dit gaat hoe dan ook voor veel jongens de mooiste wedstrijd uit hun carrière worden. Bijzonder.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Ja absoluut! Weer goed verwoord kan niet anders zeggen haha
Want het is zeker heel bijzonder dat onze jongens deze ervaringen tegemoet gaan op dat niveau op dat podium tegen deze tegenstander. Zeker bijzonder omdat ik ben opgegroeid met zulke grote wedstrijden van Ajax in de CL. In al die jaren laatste jaren als ik de CL hymne hoorde ook al deden we niet mee, ik moet dan echt altijd aan Ajax denken bij dat geluid, vroeger was het vanzelfsprekend Ajax op dat niveau tegen zulke tegenstanders en dan die CL hymne, voor mij was het ook gewoon ons Ajax lied;) nu dadelijk weer die CL hymne Ajax tegen Juventus! Kippenvel!!!
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 13:12
Hahaha, helemaal waar, ik ben ook in die tijden opgegroeid. Een beter gevoel bestaat er niet toch? Na zoveel mindere jaren, komen nu eindelijk die heerlijke tijden weer terug! Nostalgie ten top dit.😁

Niet alleen voor de spelers een droom-affiche, maar natuurlijk ook voor veel supporters, dit is in alle opzichten gewoon een bijzondere wedstrijd! Kan nu al niet wachten haha.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 13:36
Ja! Zeker nostalgie!
Er word nu ook weer serieus met ons rekening gehouden in de zin van, er word weer over ons gepraat alsof al die jaren van mindere resultaten niet bestaan heeft.
Alleen in de CL ik dacht 2003/2004 toen we die twee groepen overleefde dat was ook erg sterk, maar anders want 7jaar daarvoor presteerde we nog top in de CL maar anno 2019 is dit nu anders, eerst die EL finale vorig jaar zwarte bladzijde een zwart hoofdstuk nee een zwart boek met wat er met Nouri gebeurde, ook voor hem delen we dit Ajax gevoel! Nouri we staan met jouw cluppie in de kwartfinale tegen Juventus! Er zijn belangrijkere dingen in het leven als je bijvb ziet wat er met Nouri gebeurde, maar voetbal was zijn leven en hij wordt zeker niet vergeten vooral niet met tijden als deze voor onze club.

Ajax Amsterdam! We hebben een mooie geschiedenis maar ook een verleden van nare gebeurtenissen sportief maar die bij blijven op menselijk vlak, met o.a De Wit, Nouri en het overlijden van Cruijff we hebben een mooie geschiedenis maar ook een verleden dat ons met beide benen op de grond houd, ons als club sterker maakt, en onze overwinning gevierd word voor iedereen die Ajax een warm hart toedraagt.

Het Ajax gevoel, voor mij het Ajax gevoel!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:46]
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 14:02
Klopt ja, we tellen weer mee, we worden weer gezien! Dat is belangrijk. Inderdaad, 03/04 was ook knap, al denk ik dat deze prestatie toch wel wat knapper is hoor, aangezien de verhoudingen veel extremer zijn geworden deze tijden. Dit is gewoon weer ouderwets genieten! Heerlijk.

Zeker... dat zijn de mindere dingen natuurlijk. Maar, hiermee bewijs je ze wel een eer! Bewust of onbewust, ze krijgen het allemaal mee. En ze gaan ook de wedstrijd van hun leven spelen voor ze!

Ja helemaal waar inderdaad, en dit maakt Ajax ook gewoon weer sterker, dit brengt het geloof ook weer terug. En het Ajax gevoel, dat gaat bij mij nooit meer weg hoor. Hehe. No matter what happens. Ben er mee opgegroeid, en ga ermee me kist in ook.😁
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 14:10
Ja helemaal gelijk Ajacied! Ik ben er ook mee opgegroeid en eindig ermee in een Ajax urn;)

Op naar hele mooie maanden voor onze mooie club!

👊❌❌❌
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 15 maart 2019 om 14:21
Hahaha, nu je het zegt, mocht het zover zijn, dan beland ik ook in een urn idd. Maar dat geheel terzijde.😂

Ja absoluut, op naar mooie laatste maanden van het seizoen!👊❌❌❌
Vind ik leuk
hollister +755
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
En zo is het.... wij zijn Ajax en we gaan er gewoon voor... prachtig affiche... liever er 2x met mooie wedstrijden afgaan dan dat we 2 kutpotjes tegen Porto er worden uitgecounterd.
Atletico heeft het Juve de eerste wedstrijd ook aardig moeilijk kunnen maken
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 12:58
Ja idd! En idd affiche! weet ook niet waarom ik steeds affichje schrijf haha;)

Maar helemaal gelijk!

Man, Ajax tegen Juventus in de kwartfinale! Dat zijn gewoon oude tijden die doen herleven!
Geweldig mooi nieuw hoofdstuk van onze geschiedenis! Kijk ernaar uit!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Eitje zo'n oude dame
Vind ik leuk
Hammers96 +2893