Koeman roept 25 spelers op voor Oranje-interlands tegen Wit-Rusland en Duitsland

Koeman roept 25 spelers op voor Oranje-interlands tegen Wit-Rusland en Duitsland

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 12:06vr 15-03-2019 om 12:06

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 12:24vr 15-03-2019 om 12:24

Bondscoach Ronald Koeman heeft 25 spelers opgeroepen voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Wit-Rusland (donderdag 21 maart) en Duitsland (zondag 24 maart). Kenneth Vermeer, Terence Kongolo, Daryl Janmaat, Ruud Vormer en Wout Weghorst zijn afgevallen. Het vijftal zat wel in de voorlopige selectie van Koeman.

Steven Berghuis is wel opgeroepen door Koeman, net als Davy Pröpper van Brighton & Hove Albion. Oranje begint de EK-kwalificatiereeks volgende week donderdag met een thuiswedstrijd tegen Wit-Rusland. Drie dagen later volgt een confrontatie met Duitsland. De wedstrijd tegen Wit-Rusland vindt plaats in de Rotterdamse Kuip. Nederland en Duitsland zullen aantreden in de Johan Cruijff Arena.

Ajax levert met Daley Blind, Matthijs de Ligt, Donny van de Beek en Frenkie de Jong vier spelers af. PSV is met vijf spelers (Jeroen Zoet, Denzel Dumfries, Pablo Rosario, Steven Bergwijn en Luuk de Jong) hofleverancier. Feyenoord levert Berghuis en Tonny Vilhena af.

De volledige selectie:
Doelmannen: Marco Bizot (AZ), Jasper Cillessen (Barcelona), Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Bournemouth), Daley Blind (Ajax), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (PSV), Matthijs de Ligt (Ajax), Kenny Tete (Olympique Lyon), Stefan de Vrij (Inter)
Middenvelders: Donny van de Beek (Ajax), Frenkie de Jong (Ajax), Davy Pröpper (Brighton & Hove Albion), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Pablo Rosario (PSV), Kevin Strootman (Olympique Marseille), Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (Liverpool)
Aanvallers: Ryan Babel (Fulham), Steven Berghuis (Feyenoord), Steven Bergwijn (PSV), Memphis Depay (Olympique Lyon), Luuk de Jong (PSV), Quincy Promes (Sevilla)

Plaats een reactie

Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 12:07
Onbelangrijk. De CL Loting is nu bezig, had hier even mee gewacht.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:09
Nu eerst nog een paar saaie speeches... ga gewoon lekker loten man!
Vind ik leuk
Mazraoui +2952
vrijdag 15 maart 2019 om 12:11
Nederland is altijd lekker recht voor zn raap maar in het buitenland houden ze van lekker langdradig
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
vrijdag 15 maart 2019 om 12:10
Alsof de hele wereld op dit moment maar met 1 ding bezig moet zijn... Als de wereld conform jouw visie met 1 ding bezig moet zijn, dan is het wel Christchurch en niet een voetbal-loting.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 12:11
Ik heb het over de voetbalwereld en zit op een voetbal site. Ga maar lekker op Nu.nl kijken.
Vind ik leuk
Rabarber +4286
vrijdag 15 maart 2019 om 12:32
Ach dat is Prins Moraalridder, wilt weer even zieltjes winnen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:05
Liever Prins Moraalridder dan Roeptoeter Anaalridder👏
Vind ik leuk
Spiegel +11101
vrijdag 15 maart 2019 om 14:02
Wat een onzin, alsof je invloed kan uitoefenen op die loting. Wereld gaat gewoon verder.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 14:14
Nog zo'n moraalridder..

Welke invloed kun jij dan uitoefenen op de situatie in Christchurch?
Vind ik leuk
Wijndalum +658
vrijdag 15 maart 2019 om 12:29
Onzinnige reactie. Voel je vooral vrij om niet te klikken.
Vind ik leuk
3Bier +14295
vrijdag 15 maart 2019 om 12:38
Niet eens vanwege de loting maar interland voetbal is sowieso kut. Een onaangename onderbreking van de competitie en er komen altijd weer spelers met blessures terug na zo'n interland break.
Hoop dat De Jong en Ziyech een Bergwijntje doen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:07
Waarom Vilhena 🤣🤣
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:08
Waarom geen Vermeer?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:09
Vermeer is geblesseerd. Staat in het artikel....🤦🏾‍♂️
Vind ik leuk
Rodajc +18659
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Geen Weghorst is nog het meest belachelijke.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +880
vrijdag 15 maart 2019 om 12:34
Koeman speelt niet graag met n centrumspits geloof k. Dus dan wordt het of de jong of weghorst en die eerste is al n tijdje in hele goede vorm. Alhoewel weghorst het natuurlijk ook erg goed doet in Duitsland.
Vind ik leuk
Koeien +3730
vrijdag 15 maart 2019 om 13:24
Klopt, hij lijkt het liefst voetballende spelers voorin te hebben, dat zag je bij Southampton (Tadic, Mané) en nu ook bij Oranje. Toch houdt ie vaak wel een traditionele centrumspits achter de hand om de manier van spelen om te gooien als het moet.

Deze keer is dat blijkbaar Luuk, wat gezien het aantal (ex)PSV-ers die op de flank kunnen een verstandige keus is. Dat is nou eenmaal beter op elkaar ingespeeld + Luuk heeft er al een sjitload aan goals inliggen, dat helpt ook mee natuurlijk.

Mgoed, het lijkt erop dat Koeman niet alleen puur de beste spelers selecteert, maar ook kijkt naar combinaties. Erg verstandig.

Vind ik leuk
Lekkerjoh +880
vrijdag 15 maart 2019 om 20:22
Jaa prima selectie, de jong is met name voor hoe kopsterk hij is. Ben benieuwd hoe de tweede ronde tegen Duitsland gaat. Die eerdere wedstrijden waren niet erg goed.
Vind ik leuk
Koeien +3730
vrijdag 15 maart 2019 om 21:11
Niet goed? We hebben de laatste 2 wedstrijden tegen Duitsland thuis met 3-0 gewonnen en uit 2-2 gelijk. Dat vond ik toch wel echt vermakelijke wedstrijden.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +880
zaterdag 16 maart 2019 om 09:04
De resultaten waren goed, maar die Duitsers waren beter. Dat geeft niet verder. En ze gaan nu toch verjongen dus in de kwalificatie hebben we een goeie kans dat we wel beter zijn.
Vind ik leuk
Hoogland +284
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Geblesseerd en Bizot doet het prima dit jaar, ik Zoë het probleem niet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:58
......Zoë zit ook niet de selectie
Vind ik leuk
Hoogland +284
vrijdag 15 maart 2019 om 18:38
Zie , perfect die autocorrect 😓
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:10
Prima 12e man voor Oranje
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:10
Rechts achter de zijlijn ja
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 12:10
Waarom Berghuis? Vilhena haalt tenminste nog meestal een 6-. Berghuis zakt vaak naar een 4 toe.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:12
Ik vind Berghuis op bepaalde momenten zeer sterk en heeft een bepaalde gif in zich. Dit zou wel de laatste kans voor hem moeten zijn.
Vind ik leuk
Romo +1394
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Welk moment...tis een drama
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:30
Nee Berghuis heeft echt wel potentie. Het moet er alleen uitkomen.
Vind ik leuk
Romo +1394
vrijdag 15 maart 2019 om 12:44
Wanneer dat dan
Balletje op v Persie de rest weigert hij aan te spelen
Schop onder zn reet moet hij hebben
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:47
Hij is wel billenlekker van die van Persie ja
Vind ik leuk
Romo +1394
vrijdag 15 maart 2019 om 12:49
Selectie moet je toch verdienen
Op dit moment verdient hij het niet, net zoals Vilhena niet
Nu beloon je ze voor hun slechte spel
Gek tich?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:55
Vilhena vind ik er sowieso niet bij passen. Totaal niet zelfs! Is gwn het lievelingetje van Koeman...that's it
Vind ik leuk
Och jeh +2529
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Jij bent inderdaad maar een roeptoeter
Vind ik leuk
Koeien +3730
vrijdag 15 maart 2019 om 13:29
Berghuis is 1 van de weinige wat traditionelere rechtsbuitenspelers op acceptabel niveau. Heeft bovendien een zeer goed voorzetpercentage.

Als je op zo'n manier wil gaan speler moet je ook zo'n type erbij hebben.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
vrijdag 15 maart 2019 om 13:31
Je gaat zonder spits spelen. Op wie moet die voorzet dan komen?
Je moet iemand hebben die tussen de linies mee kan 'tikken' en steekballen geven. De oproep van Berghuis is net zo raar als de oproep van Luuk De Jong.
Vind ik leuk
Koeien +3730
vrijdag 15 maart 2019 om 13:49
De oproep van Berghuis én van Luuk De Jong heeft juist met elkaar te maken. Als je een spits gaat inbrengen die voorzetjes nodig heeft heb je een type als Berghuis nodig.

Ik ga ervan uit dat Memphis met Babel en Bergwijn/Promes voorin gaan spelen, maar als je de spelwijze wilt omgooien dan moet je niet exact dezelfde types als hun selecteren.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:50]
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
vrijdag 15 maart 2019 om 13:39
berghuis is belangrijker dan Vilhena.
Beide horen er eigenlijk niet in thuis. Berghuis past niet in de huidige speelstijl van oranje vind ik
Vind ik leuk
Brankovic +735
vrijdag 15 maart 2019 om 12:10
Omdat hij zo ongeveer elke wedstrijd onder Koeman zeer overtuigend in viel? En hij met zijn gif en energie erg nuttig kan zijn als het team er wat doorheen zit...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:12
Moet je je niet bewijzen bij je huidige ploeg en op basis daarvan verdien je een plek in het NLs elftal?
Vind ik leuk
Brankovic +735
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Je wilt toch winnen? Dan moet je de sterkst mogelijke selectie oproepen. Als de Jong onverhoopt veel wissel zit volgend seizoen, hoop ik toch dat hij gewoon wordt opgeroepen als we hem nodig hebben

Zelfde gold voor Tete, werd ook continu opgeroepen terwijl hij zelfs bij trainingen wissel stond.
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
vrijdag 15 maart 2019 om 12:24
Wat doet Cillesen dan bij Oranje?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:25
Speelt bij de beste club van de wereld en doet de bekerwedstrijden heel erg goed.

Snap dat je liever zo min mogelijk Ajacieden ziet..
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
vrijdag 15 maart 2019 om 12:27
Nee, ik zie ook heel graag Cillesen. En De Jong. En De Ligt. En ook Van de Beek. Het ging meer om het punt dat je je moet bewijzen bij je club.

Maar Vilhena heeft het bij Oranje altijd goed gedaan. Brengt agressie. Dus ik snap de selectie wel.

Heb oprecht niets tegen Ajacieden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:27]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:30
Right...
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
vrijdag 15 maart 2019 om 12:32
Of ben ik nu weer de moraalridder? ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:36
Dat was je al ;-)
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
vrijdag 15 maart 2019 om 12:37
Zeker!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
Il Gordo, ken jij Rotterdamse Ajaxcied niet? Een anti-Feyenoord troller is het. De godganse dag overal Feyenoord bashen. Hij woont naast de Kuip, zegt hij.
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
vrijdag 15 maart 2019 om 13:58
Nou, kennen... Ik zie 'm hier vaak bezig. Het is vermakelijk. Heeft me al cynisch moraalridder genoemd. Vond ik wel aandoenlijk.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:59]
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
Heeft het in Oranje altijd prima gedaan. Net als Tete in de tijd dat ie op het bankje zat bij Lyon.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Tete heb je meer aan dan een Vilhena
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Als rechtsback zeker ja.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:29
Vilhena heb je niks aan man? Loopt als een krullende schaap dwars door iedereen heen zonder doel
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
vrijdag 15 maart 2019 om 12:31
Kijk anders even z'n laatste potjes in Oranje na. De meningen waren over het algemeen positief.

Bij Feyenoord is ie vaak minder ja. Maar niet zoals jij probeert te beschrijven.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:35
Minder? Hahaha
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
vrijdag 15 maart 2019 om 12:36
Ja, ik moet er ook om lachen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6960
vrijdag 15 maart 2019 om 12:36
Uit zijn doorzetten en voorzet punterde van Dijk de 2-2 binnen tegen Duitsland.
Vooral uitroep op doorzetten.
Vele andere mooi weer voetballers waren niet eens op die bal gaan lopen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:49
Wat is een "krullende schaap"? Nog nooit van gehoord.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:01
Vraag maar aan Vilhena
Vind ik leuk
Ove +2643
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
Waarom Rotterdamse Ajaxcied op VP,die iedereen uitkotst
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
Hahahaha, het zal ook niet, R.A. Ongelooflijk hoe jij altijd met Feyenoord bezig bent. Valt het je ook op dat jij over het algemeen niet zo heel veel likes krijgt voor jouw bijdrages?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:24
itt jou interesseren die likes me geen ene pleuris. Het is niet dat ik een € per like krijg ofzo...

Jammer joh volgende keer beter 🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
vrijdag 15 maart 2019 om 13:37
gelukkig geselecteerd. Hopelijk speelt het mee in een vertrek. Anders komt die koekbakker nooit weg.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:39
😆😆
Vind ik leuk
Degraaf +1537
vrijdag 15 maart 2019 om 15:44
Inderdaad en wat dacht je van Strootman, die al 2 jaar faalt?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:04
Idd!
Vind ik leuk
John M. +5136
vrijdag 15 maart 2019 om 17:39
Waarom Strootman?
Vind ik leuk
Wemberly +603
vrijdag 15 maart 2019 om 12:08
Prima selectie, laat die Duitsers maar komen!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:08
Promes again, why????
Vind ik leuk
Mazraoui +2952
vrijdag 15 maart 2019 om 12:09
Trapte Nederland langs Duitsland vanuit het niets
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
En in de andere wedstrijden?
Vind ik leuk
Mazraoui +2952
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Noem eens twee betere dan. Nederland heeft geen oneindige opties zoals in het verleden vaak het geval was
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:49
Zie hierboven mijn uitleg
Vind ik leuk
Mazraoui +2952
vrijdag 15 maart 2019 om 14:04
Die jongen is oud? Hij is 27. Gewoon een perfecte leeftijd voor een voetballer. Kluivert zit vooral op de bank bij zn club net als Malen en die jongen uit Brugge koos voor zn club ipv voor het nationale team dus die kan het vergeten onder Koeman. Heeft wat mij betreft ook het niveau niet maar dat is in deze niet eens belangrijk
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:04]
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 12:08
Mooie kans voor Berghuis om zich te manifesteren
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:10
Had liever een Kluivertje gezien maat
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 12:12
Laat kluivertje eerst maar is basis speler worden
Ik vind Berghuis erg irritant maar hij kan wel wat met een bal en hij verdient dit wel
En ja dat zeg ik als neus
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:13
Ja vind em ook wel wat hebben hoor die Berghuis, alleen moet hij constanter worden
Vind ik leuk
heur es +874
vrijdag 15 maart 2019 om 12:21
Berghuis heeft een goede trainer nodig en goede spelers om hem heen. Creeert de meeste kansen, nog meer als topper Ziyech, terwijl Ziyech met toppers speelt.

Berghuis in NL en naar Ajax, God bestaat!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
Zeker gewaagd. Vind em sowieso niet beter dan Ziyech. Maar denk dat hij in een team als Ajax volledig zou opbloeien
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:08
jammer van Vermeer!!!
Vind ik leuk
Mazraoui +2952
vrijdag 15 maart 2019 om 12:08
Koeman heeft het niet zo op Klaassen sinds hun Everton tijd samen. Hij had hem toch daarheen gehaald
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
vrijdag 15 maart 2019 om 12:35
Ja, of hij heeft gewoon betere spelers voor die plek.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:08
Goed geselecteerd Koeman ziet er goed uit!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:10
Berghuis??? Wtf. Die gast speelt als een doorweekte krant en voelt zich heel wat.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:26
Geef em een laatste kans...
Vind ik leuk
Wesley Ewa +282
vrijdag 15 maart 2019 om 12:10
Waarom luuk de jong . Te hopeloos 😢
Vind ik leuk
Hyena +30511
vrijdag 15 maart 2019 om 12:11
Strootman wel en Klaassen niet.. En wat doet Bizot hier? Ook Berghuis slaat nergens op, laat niks zien de laatste tijd.
Vind ik leuk
Hoogland +284
vrijdag 15 maart 2019 om 12:31
Bizot een zootje de 0 en keepte afgelopen week ook weer goed, wie heb je dan liever Diederick de boer ? Bizot prima derde keeper
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:12
Beide wedstrijden in de Kuip? Dan worden dus 2 overwinningen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:13
volledige selectie: Doelmannen: Bizot, Cillessen, Zoet, Marco Bizot (AZ), Jasper Cillessen (Barcelona), Jeroen Zoet (PSV)


6 keepers :0. Een beetje veel van het goede
Vind ik leuk
Shelbourne +5957
vrijdag 15 maart 2019 om 12:14
Ik snap niet waarom Tete de hele tijd erbij moet zitten. Ik ben ook niet zo kapot van jongens als Bizot, Van Aanholt, Dumfries en Rosario in deze vorm, Strootman, Vilhena, Promes en Babel.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6960
vrijdag 15 maart 2019 om 12:40
Hou je geen selectie meer over joh
Vind ik leuk
Shelbourne +5957
vrijdag 15 maart 2019 om 14:43
Ziijn genoeg andere opties. Klaassen weer eens selecteren, Hateboer, Gosens, Willems. Jongens die bij hun club niet tot nauwelijks spelen die zou je toch op een gegeven moment thuis moeten laten. Zo’n Tete, op basis waarvan wordt zo’n jongen geselcteerd?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6960
vrijdag 15 maart 2019 om 15:44
Je hebt wel een punt hoor, maar zoveel betere spelers hebben "we" helaas niet.
Klaassen en Willems zou ik ook wel eens weer willen zien.
Maar dan eerst in een oefenpotje of zo.
En Tete? Was toch eerst altijd de nr 1?
Nu heb je Dumfries er nog, maar wie nog meer?
Janmaat?
Karsdorp is sinds zijn vertrek bij Feyenoord en na zijn blessure nooit meer een optie geweest.
Ik zou het één twee drie niet zo snel weten.
Vind ik leuk
Och jeh +2529
vrijdag 15 maart 2019 om 12:17
Bizot 2x?
Vind ik leuk
0260165 +721
vrijdag 15 maart 2019 om 12:20
Redelijk logische selectie, al hoef je Rosario niet persé op te roepen, niet in supervorm en je hebt genoeg verdedigende middenvelders, met ook nog Blind die daar kan spelen. Stengs zou ik voorin ook wel eens willen zien.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:22
Wat een waardeloze aanvallers heeft Nederland zeg
Vind ik leuk
keesje s +905
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
Berghuis 😂😂😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:23
Hij kan iedereen oproepen wat hij maar wil, Ajax spelers moeten gewoon rust krijgen... .. . PSV sucks !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Muscles +1733
vrijdag 15 maart 2019 om 12:24
Geweldige loting. Wraak voor de verloren finale tegen een zwaar gedrogeerd Juventus. De Ligt pakt Ronaldo in💫 Forza AFCA
Vind ik leuk
Romo +1394
vrijdag 15 maart 2019 om 12:30
Je zit verkeerd droeftoeter

Vind ik leuk
Romo +1394
vrijdag 15 maart 2019 om 12:27
Vilhena en Berghuis ????
Sorry hoor beide zwaar drama
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 12:33
Had Weghorst wel meegenomen, nu heb je maar 1 echte spits erbij en dat is Luuk, maar die is nog meer afhankelijk van aanvoer dan Weghorst is en aanvoer zal er niet veel zijn met Depay op de flank.

Verder niet veel anders te doen en geen gekke aanwezige lijkt mij. Al had Vermeer wel ipv Bizot gekunt al maakt dat geen flikker uit want gaat om 3e/2e doelman.
Vind ik leuk
Jaxi +3
vrijdag 15 maart 2019 om 12:39
Wrm rosario speelt nou niet echt de sterren van de hemel laatste tijd
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 12:42
HAHAHA Zoet is geselecteerd, wat een grap.
Vind ik leuk
Mitchy10 +2151
vrijdag 15 maart 2019 om 12:42
Lachwekkend. Wel Berghuis en geen Weghorst.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:47
Die van Ajax moeten zich lekker afmelden.
Vind ik leuk
Och jeh +2529
vrijdag 15 maart 2019 om 13:19
inderdaad, anders zijn ze dadelijk misschien te vermoeid
Vind ik leuk
Finaltouch +192
vrijdag 15 maart 2019 om 12:47
Wit Rusland moet je kunnen hebben, 3 dagen later moet je er staan tegen Duitsland. Ben benieuwd hoe Memphis nu gaat spelen, lees dat hij in top vorm is ^^.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:51
Vilehna hoort echt niet in deze selectie haal dan maar Schouten van Excelsior naar Oranje.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:51]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:09
Vilhena speelt juist alleen bij oranje goed.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:08
1/5 psv. Mooi om te zien
Vind ik leuk
Maxx Jw +1426
vrijdag 15 maart 2019 om 13:16
Prima selectie...hoop wel dat er snel nieuwe jongens bijkomen in de voorhoede met name Stengs!
Vind ik leuk
Och jeh +2529
vrijdag 15 maart 2019 om 13:17
realistische selectie, niet te veel wisselen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:23
Wat moet strootman er weer bij.....is nog nooit iets goeds uitgekomen.
Vind ik leuk
COYG +8134
vrijdag 15 maart 2019 om 13:35
Tete weer? Hateboer speelt wel én goed en wordt dus nu weer gepasseerd? Als Feyenoorder snap ik eerlijk gezegd ook niet waarom Berghuis en Vilhena erbij zitten. Bij Vilhena ligt het misschien nog aan de rol die hij krijgt, maar Berghuis is juist nu erg uit vorm. Juist nu hij uit vorm is wordt hij dus wel geselecteerd en toen hij wél in vorm was niet...
Vind ik leuk
Johan C +18
vrijdag 15 maart 2019 om 14:57
Tegen Duitsland nog maar eens weer een briefje van super assistent Dwight Lodeweges meegeven aan een speler langs de zijlijn. En we gaan geheid winnen van Duitsland. Oranje in de winning mood en Ajax. Het Nederlandse voetbal staat weer op de kaart. Nations League nog tegen Engeland in juni. Dat zou zo maar eens allemaal goed kunnen uitpakken...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:50
- Cilessen -
- Ake , Virgil , de Ligt , Dumfries -
- de Roon , de Jong , Wijnaldum -
- Promes , Memphis , Berghuis -

Voor mij de ideale opstelling.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:08
Cillisen

Dumfries van dijk de ligt de vrij
De Roon Frenkie Wijnaldum
Bergwijn Luuk de jong of Lammers - Depay
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:16
Stefan de Vrij is meer een CV, de Jong te traag voor spelers als Depay en Bergwijn.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:07
Waar is Noa?
Vind ik leuk
kees ee +923
vrijdag 15 maart 2019 om 16:54
top, . . eindelijk weer berghuis, . . beste rechtsbuiten van nederland !?
Vind ik leuk
Paul1982 +12070
vrijdag 15 maart 2019 om 18:54
Waarom is Berghuis opgeroepen? Hij speelt al weken als een natte krant, op een vrije trap tegen FC Emmen na.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:28
Wat een matige selectie heeft Nederland toch !!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws