Heerlijke affiches in kwartfinale Europa League: Napoli tegen Arsenal

Heerlijke affiches in kwartfinale Europa League: Napoli tegen Arsenal

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 13:17vr 15-03-2019 om 13:17

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 13:58vr 15-03-2019 om 13:58

Arsenal moet in de kwartfinales van de Europa League zien af te rekenen met SSC Napoli. Dat werd vrijdagmiddag duidelijk bij de loting in Nyon. 

Eintracht Frankfurt schakelde donderdag Internazionale uit en is in de kwartfinales gekoppeld aan Benfica, dat Ajax trof in de groepsfase van de Champions League. Chelsea neemt het op tegen Slavia Praag, dat wist te stunten tegen het Sevilla van Quincy Promes. De loting leverde ook een Spaans onderonsje op: Villarreal en Valencia treffen elkaar in de volgende ronde.

De winnaar van de kwartfinale tussen Napoli en Arsenal moet in de halve finale tegen de winnaar van het tweeluik tussen Villarreal en Valencia, zo werd vrijdag duidelijk. Benfica of Frankfurt treft Slavia of Chelsea. De kwartfinalewedstrijden worden afgewerkt op 11 en 18 april. De halve finales worden op 2 en 9 mei afgewerkt.

De finale van de Europa League wordt op 29 mei afgewerkt in het Olympic Stadium in Baku, Azerbeidzjan. 

Plaats een reactie

JanNL +81
vrijdag 15 maart 2019 om 13:19
Prettige potjes!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
Mooie potjes hoor
Vind ik leuk
Savior +2525
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
Kom op arsenal! Hoop echt dat de mooiste club uit Engeland de Europa league wint
Vind ik leuk
JanNL +81
vrijdag 15 maart 2019 om 13:21
Napels - Benfica in de finale!
Vind ik leuk
rexxo +11577
vrijdag 15 maart 2019 om 13:23
Ik hoop op Frankfurt, leuke club, maar ik denk dat Chelski een grote kans maakt.

Zijn op papier toch de sterkste van de overgebleven ploegen



Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
Ik hoop ook Frankfurt. Van mij mag dat Brexit volk lekker alles verliezen dit jaar. (;
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:26]
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
vrijdag 15 maart 2019 om 15:26
Eindelijk een opmerking waarmee ik het volledig eens kan zijn...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:11
Als Arsenal hun daggie heeft, zijn ze ook wel heel goed.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
De mooiste club uit Engeland? Je bedoeld de slechtst georganiseerde club van Engeland?
Vind ik leuk
Savior +2525
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
Nee dat is Newcastle! En trouwens ik kies mijn clubs niet op bestuur maar waar ze voor staan en dat is mooi voetbal!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:31
Niet mijn eerste keus, maar kan ik me beter in vinden dan Arsenal.
Vind ik leuk
RGB +1286
vrijdag 15 maart 2019 om 13:26
Liverpool speelt toch in de CL?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:30
Gezien de positieve geldbalans - bijna nooit dure spelers kopen?

Bij voorbaat dank voor u toelichting.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:30]
Vind ik leuk
Savior +2525
vrijdag 15 maart 2019 om 15:36
Altijd voor mooi voetbal staan, en jeugd de kans geven en ook de geschiedenis spreekt mij aan! Een soort tweede ajax. Ik ben er al een paar keer geweest en ik ga er vast nog veel vaker heen!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:05
Ik hoop ook dat Chelsea de EL wint
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:00
Mooiste club? Hou die mening aub voor je. Er zijn zat andere clubs die mooier zijn maar ok. Smaken verschillen he zou ik maar zeggen
Vind ik leuk
Savior +2525
vrijdag 15 maart 2019 om 15:34
Klopt de mooiste is ajax maar ieder zijn eigen mening toch?
Vind ik leuk
NvC +8492
vrijdag 15 maart 2019 om 15:41
Hoop ik ook maar ben er bang voor. Kwamen gisteren nog aardig weg tegen Rennes.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:13
Kan je wel zeggen. Rennes had meer verdiend.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4435
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
De weg voor Chelsea naar de finale ligt open. De winnaar van Arsenal napoli zal wel de andere finalist worden. Toch hoop ik stiekem op Frankfurt
Vind ik leuk
AjaxSneek +138
vrijdag 15 maart 2019 om 13:20
Leuke potjes!
Vind ik leuk
Hyena +30511
vrijdag 15 maart 2019 om 13:26
Het zit Chelsea niet tegen met de loting dit seizoen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:26]
Vind ik leuk
abfab5300 +527
vrijdag 15 maart 2019 om 13:32
Jammer, had Villarreal Slavia Praag wel gegund. Twee Valenciaanse clubs in een kwartfinale, dat zie je ook niet vaak trouwens.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:34
Bij de EL is de uitslag bijna niet te voorspellen, elke ronde verrassingen.

Op basis van papier en een beetje de thuis-uit loting
zou ik mijn toto op

Napoli
Benfica
Valencia
Chelsea

zetten.

Maar goed kunnen zomaar de andere 4 worden.

Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:50
Ik vind de Europa League wedstrijden altijd vanaf de kwartfinale leuk worden, ook nu denk ik dat dit het geval weer is!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:13
Eens! Zie je elk jaar weer terug.
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 14:00
Força Benfica!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:02
4 Engelse ploegen in de CL kwartfinales en 2 in de EL kwartfinales. Zijn ze bezig met een opmars? Of vallen de Spaanse teams juist zo tegen dit seizoen?
Vind ik leuk
Mooseair +227
vrijdag 15 maart 2019 om 14:19
Napoli - Eintracht Frankfurt wordt de finale.
Vind ik leuk
Hotboy99 +533
vrijdag 15 maart 2019 om 14:25
Napoli, Valencia, Frankfurt en Chelsea doorgaan.

Finale Napoli - Chelsea
Vind ik leuk
Lebowski +489
vrijdag 15 maart 2019 om 14:39
6! Engelse clubs bij de laatste 16.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:53
Moeilijkst denkbare loting maar ik heb toch een goed gevoel. Thuis in ieder geval de nul houden en je maakt alle kans om door te gaan. COYG!!
Vind ik leuk
NumbTen +274
vrijdag 15 maart 2019 om 15:18
Succes, geeeen idee over wie je het hebt =)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:07
Mooie wedstrijden.
Vind ik leuk
Het Brein +4770
vrijdag 15 maart 2019 om 23:25
Eintracht Frankfurt wint deze cup: geweldig...team!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws