Ten Hag wijst op Europese wetten: 'Juventus wordt de grootste uitdaging'

Ten Hag wijst op Europese wetten: 'Juventus wordt de grootste uitdaging'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 13:38vr 15-03-2019 om 13:38

Laatste update: zaterdag 16 maart 2019 om 07:24za 16-03-2019 om 07:24

Ajax-trainer Erik ten Hag ziet mogelijkheden in de Champions League-kwartfinale tegen Juventus. Volgens de oefenmeester wordt de wedsrijd tegen de Italianen 'de grootste uitdaging' tot nu toe voor de Amsterdammers.

"Een fantastisch affiche. Een geweldige wedstrijd voor ons. Er zijn altijd mogelijkheden, maar het is duidelijk dat Juventus de favoriet is. Als wij er onbevangen en realistisch tegenaan gaan, dan liggen er zeker kansen", aldus Ten Hag voor de camera van Ajax TV. "Je moet er realistisch tegen aantreden en de Europese wetten aannemen. We hebben het afgelopen jaar een aantal stappen voorwaarts gezet, maar dit wordt de grootste uitdaging."

Ten Hag omschrijft Juventus als een hele ervaren ploeg. "Het is niet alleen Ronaldo. Het is een ploeg die al heel veel titels heeft gewonnen. Chiellini, Bonucci, Mandzukic, ga zo maar door. Maar Ronaldo is natuurlijk gehaald om ze van de frustratie af te helpen van het niet winnen van de Champions League."

De trainer is er dan ook van overtuigd dat Juventus alles op de Champions League gooit. "Dat lieten ze afgelopen week zeker zien. Het is een ploeg die oppermachtig is in Italië, maar de Champions League is hét doel van dit jaar. Het is aan ons om dat te dwarsbomen."

Poll

Heeft Ajax kans tegen Juventus?

(11585 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 13:41
Spannend!

Mooie tegenstander en het gaat moeilijk worden! Maar aĺles is mogelijk!

Wat het ook gaat brengen ik ben er sowieso bij en trots op mìjn club!

Forza Ajax!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:59]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:46
Het zal mij niks verbazen als Juventus zich de eerste wedstrijd gigantisch verslikt in Ajax. Als Juventus Ajax maar een klein beetje onderschat, is Ajax in staat om ze met 5-1 of 4-0 kansloos naar huis te sturen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:47]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:52
Trrrrrrring, daar gaat de wekker! Word wakker Stuntelaar!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:14
wordt *
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:30
Gebiedende wijs is nooit met dt. Ik ben leerkracht. Ik weet heus wel wat ik schrijf.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:30]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:11
Ik ben geen leerkracht en ik weet ook wat ik schrijf!
Zou beetje vreemd zijn anders...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:27
Je snapt dat ik dit eigenlijk alleen aan Achmed schrijf. Iemand fout verbeteren vind ik tenenkrommend.
Vind ik leuk
Groen +3710
vrijdag 15 maart 2019 om 15:33
Fouten verbeteren dient een doel, dat zou je als leerkracht toch bekend voor moeten komen. Het zogenaamd grappig verhaspelen van namen vind ik tenenkrommend. Maar, ieder zijn ding!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:06
Dan heb ik geen goede leraar gehad... .. . :P
Vind ik leuk
Farmer +14277
vrijdag 15 maart 2019 om 17:29
Erhm.....

Tja, niet dat het echt boeit, want een beetje intellectueel snapt direct wat je bedoeld natuurlijk...

In deze zinsvorm is het wél Wordt-met DT!

In de persoonsvormen Ik- en -Jij wordt de -t weggelaten.
Het is dus wel 'Jij wordt,', maar andersom 'word jij".

Deze zin druk je Huntelaar uit in een Hij/Zij/Het-vorm, en dat is, in de grammatica, dus altijd met 'dt!

En nee, ik ben geen leraar, ik ben vroeger niet eens geslaagd voor mn Nederlands-examen, maar dit weet ik nog :)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:02
Het is gebiedende wijs. Stuntelaar is niet het onderwerp in de zin. Je zegt ook: "Martin, loop eens door" en niet " Martin, loopt eens door".
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:04]
Vind ik leuk
Farmer +14277
vrijdag 15 maart 2019 om 19:00
Hmm ja ok, dan klopt het wel!

Alleen valt die gebiedende wijs er niet zo 1-2-3 uit op te maken op een anoniem forum natuurlijk :)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:00
Mijn ballen zijn rond met een d en niet met t, dat is de gebiedende niet wijs.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 23:01]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:19
Oké, ik had er al niet zo veel van verwacht. Een fijn leven verder.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5421
vrijdag 15 maart 2019 om 13:48
"!"

Als je nou een reden zoekt waarom iemand je weinig goeds wenst.... ik heb hem even voor je gekopieerd. (en nu weer ge-edit)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:00]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:51
Die vinger is voor al die kneuzen die al vanaf de loting hopen dat Ajax verliest!

De afgunst is weer groot bij dat soort gasten!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5421
vrijdag 15 maart 2019 om 13:56
Je kan dat ook gewoon negeren in plaats van op deze manier aanwakkeren.
Wees blij met wat er bereikt wordt.

[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:57]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:57
Je hebt gelijk ik zal het wel veranderen 😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:50
Zo overbodig. Verheug je op een geweldige wedstrijd. Welke redenen heb je om je dan met andere clubs bezig te houden? Je wordt zelf heus niet groter door anderen te willen kleineren.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:52]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:53
Klopt eigenlijk helemaal wat jìj zegt daarom zal geen club groter zijn en worden in Nederland dan Ajax, ook al proberen de supporters vaak Ajax te kleineren 😂
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:54]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:59
Dus, waarom heb jij dan een opgestoken middenvinger nodig?
Als grootheid en vanzelfsprekend zelfbewustzijn hand in hand gaan ontstaan rust, lankmoedigheid en amor mundi.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 14:04
Zo is het Forza
Gewoon weer boven jezelf uitstijgen en kijken waar het schip strand
Trots zijn op je club die moet opboksen tegen clubs met 4, 5 keer zoveel begroting
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:25]
Vind ik leuk
WGW +299
vrijdag 15 maart 2019 om 13:41
Ten Hag moet met een tactisch wonder komen denk ik.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 13:41
Onze jongens staan dadelijk in een rij, CL hymne, verder in de rij rechts van de scheidsrechter Juventus met Chiellini, Ronaldo en ga zo maar door.
Onze jongens worden mannen in het Europese voetbal! En onze ervaren mannen want die mix hebben we goed, smachten net als wij iedereen naar die wedstrijd! Onze jongens die mannen zijn geworden in dit CL jaar, nemen dit ook mee naar Oranje!
Een vDijk een Wijnaldum natuurlijk ook maar die nemen al veel mee zoals presteren in de PremierL. Onze spelers moeten het echt van deze ervaringen hebben (natuurlijk ook ervaringen in een titel winnen en dadelijk een top wedstrijd tegen Psv 31maart) maar groot verschil bijvb wij na onze wedstrijd tegen Real met alle respect tegen Fortuna en Man United na hun PSG wedstrijd meteen weer tegen Arsenal. Het zijn wel grote uiterste.

Onze jongens die in de CL op hoog niveau mannen worden, deze ervaringen zijn uniek ontzettend belangrijk! En een signaal naar veel talenten die kiezen voor de PremierL clubs om jaren te spelen in de opleiding en waar dan ook verhuurt worden, bijvb een Mazraoui als hij bijvb twee jaar geleden had gekozen voor een PremierL club, dan speelde hij nu nog in die opleiding of verhuurd aan een kick and rush team uit de Championship. En zie nu, zijn allereerste seizoen voor Ajax, basis speler, 3 goals in de CL, spelend tegen Bayern, Real en nu in de kwartfinale tegen Juventus! Een Mazraoui was nu 5 stappen achter in zijn ontwikkeling als hij bijvb voor een PremierL club had gekozen. Iedereen ontwikkeld zich nu met grote stappen door op dit podium te spelen!

#Geweldig
#Trots
#Oude tijden doen herleven
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:44
Yes! en zo ist, ennieanders
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 13:51
👊❌❌❌
Vind ik leuk
Esther +211
vrijdag 15 maart 2019 om 13:44
Ok Hans, bedankt Hans.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 13:50
You welcome Esther, you welcome!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:42
Dit jaar weer geen CL voor Juve!!
Vind ik leuk
leozao +903
vrijdag 15 maart 2019 om 13:42
Erik: laat ze nog maar een jaartje gefrusteerd zijn. Hebben ze wel verdiend na de boel belazerd te hebben in 1996!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:42
Het zou leuk zijn als in ieder geval in Amsterdam een overwinning van Juve uitblijft. Elfde plek en een feestje voor het thuispubliek zou geweldig voor het Nederlandse voetbal!
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 13:45
Die gaan uit loeren op de counter, Ajax lekker laten voetballen. En als we dan een foutje maken is het raak helaas. Hopen dat ze niet tegen onze druk kunnen!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:44
Toptrainer ten hag geef juve t nakijken
Vind ik leuk
Koeien +3730
vrijdag 15 maart 2019 om 13:45
Misschien een zege dat Mazraoui geschorst is, denk dat Veltman meer bij z'n mannetje zal blijven. Het zal wel ten koste van de aanvalskracht gaan terwijl Juve natuurlijk een klasseverdediging heeft. Moeilijk...maar zeker niet kansloos.
Vind ik leuk
DQA +47
vrijdag 15 maart 2019 om 14:04
Veltman kan er geen drol van en al helemaal niet zonder ritme! Dat wordt een probleem.
Vind ik leuk
Jajem +549
vrijdag 15 maart 2019 om 13:46
Zelfde reacties als Real Madrid toen straks wint Ajax en gaan ze door iedereen weer happy. Dan weer loten dan weer zeiken. De cirkel is altijd rond.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
vrijdag 15 maart 2019 om 13:49
Ja en dan weer zeurer van Juve zat niet in zijn beste periode😬
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:46
Domme stelling je hebt altijd kans.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 13:51
Die van Juve nemen weer ff een snuffie en zullen gaan als de brandweer
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 13:52
Dan doen ouden tijden helemaal weer leven. Ben je erbij als Ajax wint op vp, of alleen als Juventus wint?
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 13:56
Wat jij wil blufke , je zegt het maar?
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 13:58
Die heeft gisteren al weer ban gehad. Dan vraagt hij zich af waarom...
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 13:59
Echt?
Je verwacht t niet....
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 14:02
🤦‍♂️
Heb al een excuus mail gehad voor m'n onterechte ban. Waar ik ook een Ajax supporter aansprak die een Psver uitschold, en verder was ik inhoudelijk. Maar grappig dat jij die niet wist wat er gebeurt was meteen er weer bovenop springt terwijl tja terwijl jij echt eerder naar je eigen gedrag moet kijken!
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 14:00
Nou het antwoord weten we natuurlijk al, zoals je in de kwartfinale en halve finale EL er niet was toen we wonnen, en in de wedstrijd topic tegen United jij helemaal los ging met Helemaal niks in Amsterdam. Het is gewoon een grappig gegeven, zagen we ook na Madrid, niets meer, niets minder....
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:02
iedereen herrinnert zich die dag nog ....wat ging ik los , kamervragen werden gesteld de wereldeconomie lag plat
....ongelooflijk waar haalde ik het destijds vandaan vraag je je af
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 14:05
Nou het moest er toch uitkomen hè, na elke Ajax ronde dagen weg zijn terwijl je er altijd bent, dat moet ook voor jou een leegte geweest zijn, een leegte die je weer vulde door het verlies van Ajax tegen United, want toen maakte je in de volgende maanden daarna die verloren tijd weer helemaal goed!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:06]
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:07
sorry dat ik je maandenlang op je tere zieltje getrapt heb ....ik was waarschijnlijk mezelf niet destijds.......
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 14:12
Ow maar je trapte niet op mijn ziel, en hoe ik het verwoord heeft ook niks met tere ziel enz te maken.

Het is gewoon een gedrag die veelvuldig voorbij komt, en iets dat opvalt in een forum daar kan over gesproken worden, ik vind het grappig dat gedrag naar een club toe, terwijl je het allemaal niet zo serieus zou nemen, hmm dat is toch wel anders te zien door de jaren heen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:15]
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:14
schijnbaar wel want jaren later zit het "enorm los gaan ??" van mij je nu nog steeds gruwelijk dwars anders blijf je het niet continu herhalen.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 14:20
Maar als ik jou elke dag hier veel onzin zie herhalen over Ajax, waarom mogen andere jouw gedrag hier niet herhalen vooral als het niet strookt met wat je vaak zegt, dat je het allemaal niet zo serieus neemt. De realiteit is anders, je spreekt jezelf zovaak tegen. En eens het blijft opmerkelijk te zien hoe iemand elke dag zo bezig kan zijn in het negatieve met een andere club, dat valt op als je iemand dat in zowat elke topic ziet doen door de jaren. Vandaar ook m'n kwinkslag bericht ben je erbij als Juventus wint en er niet bij als Ajax wint, voor iemand die hier pretendeert alles niet serieus te nemen, ging je er daarna best met serieuze ondertoon erop in, niks van luchtigheid ik gaf daarna slechts antwoord op wat ik hier al jaren zie van jou.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:03
Je hebt er geen antwoord want je bent tot inkeer en zelfkennis gekomen. 'Steeds dichter tot het moeten inzien van jouw eigen gedrag'.

Hilarisch! Deze brugklasretoriek is leuker dan een vrijmibo.

Die heeft geen managementfunctie. Echt volstrekt ondenkbaar.

Slapstick materiaal. Echt kostelijk!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:09]
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 14:16
Kunnen jullie de hele dag doorgaan, ik vind het wel leuk.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 14:24
😜😉

Zolang er maar geen shit over en weer word geroepen en het binnen de perken blijft, kan soms een gesprek als deze waar ik alleen puur herhaal en opmerk hoe hij zich vaak opstelde en opstelt als het over Ajax gaat. Vind het ook anderzijds interessant omdat ik die behoefte niet heb naar andere clubs toe om elke dag in het negatieve te blijven roeren.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:29
ik hou er weer ff mee op als je het niet erg vind , hij komt nooit met iets nieuws namelijk


ik zie de uitdaging niet meer om op m in te gaan....
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 15:04
Haha ow deze is zo slecht haha, je hebt er geen antwoord meer op omdat je dan steeds dichter komt tot het moeten inzien van jouw gedrag. In alle gesprekken gaat dat zo, je gaat inhoudelijk nooit ergens op in, draait erom heen tot je geen antwoord meer hebt. En dan zie jij er geen uitdaging meer in, haha ow die is wel slecht hoor haha jij hebt op niks een antwoord, en op niks kan je in de spiegel kijken aangaande jouw gedrag, niks in te brengen wat verder oké is, maar om dan nu jezelf voor te laten komen alsof jij er geen uitdaging meer in ziet haha ow Stratum zelfs voor jou doen is dit wel slecht hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:51
De kracht van overtuiging schuilt uiteraard niet in eindeloos herhaling van zetten. Het is een van de benchmarks die uitblinkers als ik onderscheidt van de grauwe middelmaat op vp.

Hoe buitengewoon armoedig om jarenlang one issue uit te melken zonder enige vooruitgang te boeken. Werkelijk afstompend en indicatief voor laagvliegers en andere primeurlichtgewichten.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 15:06
Hij heeft er geen antwoord meer op, en dan zegt hij tegen jou ik zie er geen uitdaging meer in haha, ja beetje doorzichtig en niet strokent met de waarheid maar als hij daar zich goed bij voelt haha 😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:17
Zo'n jongen is makkelijk voor aan je sleutelbos als 'detector' als je je sleutelbos kwijt bent. Even fluiten en het wordt persoonlijk teruggebracht door je private stalker.
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 maart 2019 om 14:23
Beetje matig dit, had met duurdere woorden gekund!
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 15:11
zijn punt is in ieder geval zeer helder
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 15:25
Alweer geen antwoord op, dus maar weer een laatste bericht naar iemand anders sturen over het gesprek waar je opeens geen antwoord meer op had omdat je jezelf weer vast aan het kletsen was, ja Stratum je laat jezelf weer kennen. Inhoudelijk kan je nooit een gesprek aan, ook dat al zovaak voorbij zien komen hier.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:39
Ik viel uit mijn rol. Het wordt echter ruimschoots gecompenseerd door de werkelijk onnavolgbaar domme retoriek van de ziekelijk gefrustreerde fantast die furore maakte met de onsterfelijke bewering dat VP belang heeft bij doodsbedreigingen aan zijn adres vanwege de clicks. Ik heb oprecht medelijden met deze ziekelijk gemankeerde confabulator en stalkende mythomaan.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 15:10
dan ben ik nog liever mijn sleutels kwijt......
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:44
Ik meen dat jij ervan wordt verdacht via mijn account met jezelf te communiceren. De hoogbegaafde en ziekelijk achterdochtige primeurpassant die tot die brugklasconclusie komt is obsessief vastberaden genoeg om daar talloze fantoomaccounts aan te besteden. Het is gewoon hallucinant welke magneetwerking vp heeft op puberale testosteronvlegeltjes.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:21
Vroeg me al af wat er was met 96, maar ze stonden stijf van de dope?
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 15:23
bende gek een paar pillekes erin wie maalt daar vandaag de dag nog over
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:52
De Europese wetten aannemen.....

Precies wat ik dacht Erik. Je slaat de spijker weer op de kop.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 13:57
Bosz was geweldig voor Ajax, en blijft ook een echte Ajax trainer.

Ten Hag, wel met beter materiaal natuurlijk. Maar met Ten Hag speelt Ajax ook heel aanvallend tegen bijvb een Real, maar anders dan met Bosz, iets meer realistischer gezien hoe het verdedigend staat in die wedstrijden waar we ook heel aanvallend kunnen spelen, maar we wisselen meer af in die wedstrijden door ook te consolideren om ook even op de counter te spelen met een De Jong die snel een man kan passeren en via Ziyech, Tadic meteen een kans kan ontstaan.

Bosz een topper voor Ajax, met Ten Hag toch een iets zekerder gevoel qua wedstrijd lezen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:58
Absoluut, qua voetbal hebben we niks te klagen over Erik. Maar ze moeten hem gewoon niet meer voor een camera zetten.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:59
Italianen kunnen nooit van je winnen, maar je kan wel van ze verliezen, - JC.
Vind ik leuk
DQA +47
vrijdag 15 maart 2019 om 14:00
Denk dat het een voordeel is dat Ajax de eerste wedstrijd thuis speelt. De Cruijff ArenA zal ontploffen en als het een beetje meezit kun je er misschien een mooi resultaat uit slepen - hopelijk de 0 houden. Dan weet je wat je uit moet doen en is het alles of niets.
Vind ik leuk
markie +2757
vrijdag 15 maart 2019 om 14:13
Ik had toch echt eerst uit gespeeld
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:00
Als ze van Juve kunnen winnen, geloof ik dat ze de CL kunnen winnen. Ik denk dat Juve het moeilijkst is om tegen te spelen.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +202
vrijdag 15 maart 2019 om 14:02
Kans is niet heel groot, zware pot. Als Ajax een prestatie wil neerzetten dan moet het gedisciplineerd spelen, gedoseerde creativiteit and niet blind aanvallen want dan lopen ze in t mes.

Ik ben benieuwd wat voor tactisch plan EtH heeft voor Juve
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:56
natuurlijk moet Ajax met blind aan vallen thuis 3-1 voor Ajax maar dan moeten ze wel met blind aan vallen ha ha ha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:57]
Vind ik leuk
Johan C +18
vrijdag 15 maart 2019 om 14:05
Je had het bijna niet slechter kunnen treffen. Geen open wedstrijd zoals tegen een Engels team. Dit wordt moeilijk en de Italianen zijn meesters in het provoceren en irritant zijn in het veld. Maar Ajax in de vorm als tegen Bayern thuis en Real uit kan iedere club aan. Fingers crossed...
Vind ik leuk
M1GST4R40 +202
vrijdag 15 maart 2019 om 14:23
Portugezen ook
Vind ik leuk
voorstopper +1123
vrijdag 15 maart 2019 om 14:09
THUIS: 0-2
UIT: 1-3


Bij deze alvast gefeliciteerd Juventus.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:09]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:13
Bij deze uitslagen gaat Ajax door....
Vind ik leuk
Johan C +18
vrijdag 15 maart 2019 om 14:31
Idd gaat Ajax dan door. Sommigen weten de regels nu nog steeds niet.
Vind ik leuk
voorstopper +1123
vrijdag 15 maart 2019 om 14:10
Een Juventus in vorm is drie klassen beter dan een Real Madrid uit vorm.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:17
Stelt dus nog steeds niks voor... .. .
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:00
en gelukkig hebben we de far voor de schoppers van Juventus'!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:13
Het zal een helse klus worden. Maar Ajax is veerkrachtig en ik hoop dat we het beste van Ajax nog niet hebben gezien.
Vind ik leuk
Raziel +64
vrijdag 15 maart 2019 om 14:13
Wat een afgunst lees ik hier. Hilarisch. Ik steun alle Nederlandse clubs in Europa.
Vind ik leuk
Juventus FC +4072
vrijdag 15 maart 2019 om 14:17
Jammer voor het Nederlands voetbal maar Juve is de slechts denkbare loting voor Ajax, Allegri zal wel van het weekend los gaan omdat hij Ronnie tegen de zwakste schakel van Ajax kan zetten en dat is dan ook nog iemand die weinig wedstrijden in de benen heeft
Vind ik leuk
deltiaan +1423
vrijdag 15 maart 2019 om 14:22
wat een dom gelul weer van die ten hag ha ha ha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:28]
Vind ik leuk
El Gorpo +22
vrijdag 15 maart 2019 om 14:23
Deze psv’er zegt come on Ajax. Ga genieten en maak ons trots
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
vrijdag 15 maart 2019 om 14:36
Jep, ook als Feyenoorder mogen ze van mij die Italiaantjes pakken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:56
Hehe eindelijk. Mensen beseffen niet dat als ajax tegen juve geen goede prestatie levert het erg nadelig is voor hun eigen clubs. Want volgends mij zijn wij met ze alle in nederland zo goed in voorrondes spelen voor de cl/ul
Vind ik leuk
thierryer +2037
vrijdag 15 maart 2019 om 14:24
De mannen tegen de jochies. Was bang voor deze loting!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:27
psveindhoven1913

varre ke
Vind ik leuk
Hazelnoot +82
vrijdag 15 maart 2019 om 14:36
Wat een lachertje die ten hag.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:52
ja net zo als real-Madrid-Ajax 1-4!!
Vind ik leuk
hollister +755
vrijdag 15 maart 2019 om 15:19
Ja... maar dat lachertje brengt ons wel tot minimaal in de 1/4 finale van de f8cking CL.. wie lacht wie nu uit?
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
vrijdag 15 maart 2019 om 14:41
Kijk van deze opmerkingen kan Van der Sar dus nog wat leren. Ten Hag acht zich niet kansloos, heeft het niet over het feit dat CR7 kalm aan moet doen, maar geeft de tegenstander wel respect.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:51
Ajax Juventus 3-1! Juventus Ajax 2-4!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:52
Wat SOMMIGE PSV-supporters hier ook voor vervelende reacties mogen posten, die schitterende momenten die we Europees dit jaar al mogen beleven, neemt niemand ons meer af, hoe de volgende ronde ook mog aflopen En zij al helemaal niet ! 😎

FORZA AJAX 💪
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:53]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:48
De PSV'ers hebben een beetje de rol van de Feyenoorders overgenomen. Nu hebben zij de pest in dat Ajax succes haalt in Europa. Ik ben ook Feyenoorder maar kan het wel waarderen als Ajax in Europa het goed doet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:58
De ideale weg naar Madrid:
Bayern
Benfica
AEK
Real Madrid
Juventus,
Tottenham Hotspur
Barcelona
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:09
Ze hebben elftal rond Ronaldo !!
Die uitschakelen en in de arena ff 3-1 maken ..klaar kom maar op m.city !!😁😁
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:12
Nu gaan we kijken of de jongens .. mannen zijn geworden ..en zo europa in kunnen
1 wedstrijd goed tegen Juve
10.mill per speler erbij
Vind ik leuk
hollister +755
vrijdag 15 maart 2019 om 15:17
Het zal je gebeuren... in 1 jaargang... Bayern, real, Juve, City en Barca verslaan..... hahaha... dromen mag toch? Maar mocht dat gebeuren ben ik een maand dronken en heeft Ajax er wereldwijd miljoenen fans bij... En? We zijn al bijna op de helft.. LOL
Vind ik leuk
luccerd +3107
vrijdag 15 maart 2019 om 15:25
Ach mensen... Ajax en PSV zijn 2 totaal andere ploegen...

Het enige wat hier gebeurd is appels met peren vergelijken...
ben verdomme eens sportief en gun elkaar iets moois!
Het is gewoon een knappe prestatie van Ajax dat ze in de kwartfinale staan! Ze mogen van mij de finale winnen hoor. Alles voor een goede ranglijst in Europees opzicht. Worden we alleen maar beter van!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:26
Ik hoop dat Ajax door gaat, maar het zal me niet verbazen als er een scenario voordoet zoals PSV - AC Milan 2005..
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
vrijdag 15 maart 2019 om 19:31
Zou zomaar kunnen.
Vind ik leuk
Linke loe +768
vrijdag 15 maart 2019 om 15:30
Als onze verdediging goed staat hebben we een kans..ons middenveld kan alles aan dat geloof ik wel..en dan nog scoren tja het word een interessante pot dat is zeker
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:40
Wat een onzin.. 3 jaar gelden stonden wij toch ook op een haar na in de kwartfinale toen we er nota bene met penaltys uitlagen tegen Atletico Madrid.. datzelfde Madrid haalde toen de Finalen dus je lult weer poep haha.
Vind ik leuk
AZ14 +521
vrijdag 15 maart 2019 om 15:40
Zwarte witte Busje gaan ze loeren op de counter en met opportunistisch voetbal spelen wordt het zwaar voor Ajax !! maar het kan ?
Eerste zondag die van der Brommetje even pak slag geven en hem leren voetballen en selecteren !! KOM OP AJAX gewoon Doelsaldo Verwerken want die Brommetje had de hele seizoen moeten blijven jagen en niet alleen maar tegen Ajax!! {Van den Brom: 'Blijven jagen'}
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:45]
Vind ik leuk
rinirat +3529
vrijdag 15 maart 2019 om 15:42
Het wordt een uitdaging maar alles is mogelijk!
Vind ik leuk
mcmodd +26975
vrijdag 15 maart 2019 om 15:54
Ik hoop op een tweemaal 0-0 en daarna strafschoppen. Het moet te doen zijn, maar vraag mij niet hoe. Juventus is de laatste decennia natuurlijk wat aansprekender geweest, maar wie weet kan Ajax ze verrassen. Tenslotte had Real Madrid zich ook al rijk gerekend en dachten andere clubs ook het liefst Ajax te treffen. Ik zou willen zeggen: laat het grote speculeren maar weer beginnen, met als hoofdprijs de punten voor de coëfficiëntielijst (het enige woord dat ik ken met twee trema’s) ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:08
Twee keer 0-0 tegen Ronaldo 🤔
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 16:04
Dacht Pec Ten Cate...
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
vrijdag 15 maart 2019 om 17:40
Meneer ten hag:
Zorg maar dat de spelers in de eredivisie met passie spelen.
Net zoals in de CL.
Tweede helft tegen pec dat kan en mag eigenlijk niet.
Persoonlijk zie ik Ajax liever als kampioen en bekerwinnaar.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:11
Loopt Hélène nog stééds achter Erik aan ?


Aub een keer een andere foto, anders wordt ze nog beschuldigd van stalkgedrag
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws