De Boer baalt van loting: 'In mijn tijd heb ik er niet van gewonnen'

De Boer baalt van loting: 'In mijn tijd heb ik er niet van gewonnen'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 15:42vr 15-03-2019 om 15:42

Laatste update: zaterdag 16 maart 2019 om 07:20za 16-03-2019 om 07:20

Ronald de Boer hoopt dat Ajax tegen Juventus 'revanche' kan halen voor de verloren Champions League-finale van 1996. De oud-voetballer vreest echter dat de Amsterdammers een zware dobber zullen hebben aan de Italianen.

"Mijn voorkeur ging uit naar Tottenham en daarna Porto. Juventus is gewoon een heel lastige ploeg, dat is in het verleden ook wel gebleken. In mijn tijd heb ik er niet van gewonnen", vertelt De Boer in gesprek met Veronica Inside.

De Boer geeft toe dat hij revanchegevoelens heeft. "Zeker. Zeker als je hebt gehoord hoe dat tot stand is gekomen. Er waren wel geruchten dat ze bepaalde doping hadden gebruikt. Dus in dat opzicht wel. In mijn tijd heb ik drie keer verloren, geloof ik. Je wil altijd dat het op eerlijk niveau wordt uitgevochten, dat is achteraf niet gebleken als je de waardes ziet in die tijd."

Voor de huidige selectie zullen die revanchegevoelens minder leven, verwacht De Boer. "Deze jongens hebben dat niet meegemaakt, dus die hebben die gevoelens niet. Misschien doen ze er wat mee in een filmpje, ofzo. Het wordt gewoon heel lastig. Ze hebben tegen Atlético laten zien hoe geweldig ze kunnen voetballen, zeker met Ronaldo in topvorm."

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 15:43
Nou jongens. Ik ga voor een hattrickje Daley Blind en hij geeft ook nog eens Ronaldo een dubbele Panna.

In de uitwedstrijd speelt Ajax het rustig uit. Niets aan het handje. Beetje de bal hooghouden én tijdens de wedstrijd met de verdedigers onderling 'steen, papier, schaar' spelen. Terwijl Ronaldo in de achtergrond loopt te janken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:44]
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
vrijdag 15 maart 2019 om 15:45
precies dit wordt gewoon 5-0 en 0-4
Vind ik leuk
Holadiejee +2553
vrijdag 15 maart 2019 om 15:51
Nu volgt het echte mannenvoetbal. De handtasjes van Ajax gaan door de mand vallen. De spelers van Real wilden gewoon van hun trainer af. Dat is gelukt. Helaas denkt Ajax nu dat ze erbij horen in Europa. Juventus zal helaas Ajax wijzen op de plek waar het thuis hoort, de kelder van Europa. Nederland staat niet voor niets achter landen als België en Oostenrijk. Komt door die 1,5 punt van Ajax tegen Rosenborg.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:54]
Vind ik leuk
Boerrigter +344
vrijdag 15 maart 2019 om 16:01
hhhahaha "real wilden gewoon van hun trainer af". Laatst poste ik nog voor de grap een reactie dat als ajax van juve zou winnen dat jullie dan zouden zeggen dat juve van de trainer af wilden. Dat was als overdrijving bedoeld... maar zie hier!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:02]
Vind ik leuk
Guusman +1232
vrijdag 15 maart 2019 om 16:18
Seizoen was toch al verloren voor real en nu hebben ze wat ze willen.
Ik vind het niet eens zo'n gekke gedachte.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:26
Die BoerRigter is echt een boer jongens !!
Vind ik leuk
Fissah14 +1265
vrijdag 15 maart 2019 om 16:03
Wat een droevigheid spat er van jou reactie af hahaha
Vind ik leuk
Guusman +1232
vrijdag 15 maart 2019 om 16:19
Altijd lopen jullie iedereen uit te maken voor calimero's maar zelf overtreffen jullie
dat met zijn allen, echt.
Laat een neutraal iemand hier mee lezen en hij zal het zelfde zeggen
Vind ik leuk
Fissah14 +1265
vrijdag 15 maart 2019 om 16:20
Jullie dit jullie dat, spreek voor jezelf man
Vind ik leuk
Guusman +1232
vrijdag 15 maart 2019 om 16:27
Ik spreek voor mezelf sukkel, ik typ hier gewoon alleen hoor.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:32]
Vind ik leuk
Fissah14 +1265
vrijdag 15 maart 2019 om 16:41
Oke sukkel 😘
Vind ik leuk
Guusman +1232
vrijdag 15 maart 2019 om 16:52
Haha rare snijboon
Vind ik leuk
Fissah14 +1265
vrijdag 15 maart 2019 om 16:55
Haha gelukkig kan je nog lachen👍
Vind ik leuk
ForzaToro +120
vrijdag 15 maart 2019 om 16:50
Ik ben neutraal, maar die reactie van Holadiejee is duidelijk geplaatst uit wrok en om mensen op de kast te jagen. Slaat inhoudelijk helemaal nergens op. Dat zielige gedoe op deze site van iedereen die elkaars clubje maar aan 't afzeiken is. Grow the fuck up.
Vind ik leuk
Guusman +1232
vrijdag 15 maart 2019 om 16:57
Dat zielige gedoe voert de boventoon hier, al een tijdje hoor.
Discussies uitlokken levert clicks op en clicks is money.
Simpeler kan ik het niet uitleggen , leuker ook niet trouwens.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:28
Ik ben ook neutraal en voor geen 1 Nederlandse club , en het klopt precies wat jij zegt .
Maar Ajacieden moeten nu ook niet het heilig boontje uit gaan hangen .
Bij hun zijn er ook een aantal van het zielige niveau van deze kneus hierboven ..
Komt straks wel goed als deze kleuters volwassen zijn , hoop ik tenminste
Vind ik leuk
ForzaToro +120
vrijdag 15 maart 2019 om 18:47
Haha je hebt helemaal gelijk 😂
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
vrijdag 15 maart 2019 om 16:04
Ik vraag me eigenlijk af of je überhaupt wel iets van je eigen club volgt met al die tijd die je steekt in Ajax.. nog even en je krijgt straks nog een hart aanval en dat is toch iets wat ik niemand Gun.
Vind ik leuk
Holadiejee +2553
vrijdag 15 maart 2019 om 16:07
Lees die eerste twee reacties hierboven eens en kijk eens hoe massaal deze onzin geliked wordt. Is dit het niveau dat je vraagt? Houd mekaar maar lekker voor de gek.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
vrijdag 15 maart 2019 om 16:10
Gehoord van sarcamse? Dat is hoe ik het lees.. ik ben realistisch, ik verwacht niet dat ze zelfs 1 wedstrijd zouden winnen dat is waar ik op hoop. Je weet zelf net zo goed dat er genoeg realisten zijn maar daar ben jij er niet 1 van je trollt alleen maar op Ajax topics.. ook die van Ajax heb je zelfs daar reageer ik zoals jou op. Ik houd niemand voor de gek maar jij wel dat je gek bent op Ajax want daar ben je het meeste mee bezig.
Vind ik leuk
Lebowski +474
vrijdag 15 maart 2019 om 20:23
Je hebt geen humor, je kent geen euforie. Als je je al stoort aan Polska en Erik in al hun enthousiasme met de 4-0 enz. dan gaat het echt niet goed met je. Je laat je zo makkelijk uit de tent lokken, je bent de grootste karikatuur op VP inmiddels.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:11
Eerder en vaker gezegd je bent zo afgunstig als de neten of zo gek als een deur. Je blaast alleen maar onzin uit die bedorven shuttle van je.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:14
En waarom staat nederland achter oostenrijk?
Ik zeg bedankt Feyenoord, az en psv. Oh nee? Psv zat ik de poule des doods... blablabla
Vind ik leuk
74ratje +701
vrijdag 15 maart 2019 om 16:18
Bedankt Utrecht bedankt vitesse bedankt go ahead. Bedankt zwolle bedankt groningen bedankt go ahead bedankt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:17
"Mannenvoetbal"? Met die clown/slechte acteur Chiellini en huilebalk Ronaldo. Dat ze met 3-0 wonnen van Atletico zegt ook veel over hoe slecht Atletico speelde hoor, want die gaven totaal niet thuis en wilde juist de 2-0 thuisoverwinning verdedigen. Dat was de foute keuze. Ajax zal nooit alleen maar verdedigen dus laat Juventus hun borst maar nat maken. Ajax blijft 2x 90 minuten volle bak gaan. Kijken of de oude opa's dat nog aan kunnen.
Vind ik leuk
Holadiejee +2553
vrijdag 15 maart 2019 om 16:19
Zeker gaan de Ajacieden volle bak, want ze willen allemaal weg uit Amsterdam. Eindelijk naar een echte club.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:23
Dan komen er wel weer andere goede spelers aangezien Ajax wel aanzien heeft tov PSV.
Vind ik leuk
Mr bien +6849
vrijdag 15 maart 2019 om 16:24
Daarom komt niemand naar PSV.
Vind ik leuk
Mr bien +6849
vrijdag 15 maart 2019 om 16:22
En wat heeft PSV bereikt in Europa?
Daar vlaggen ze in Engeland,Italië en Spanje en natuurlijk in osjijk nog smakelijk om
Vind ik leuk
Holadiejee +2553
vrijdag 15 maart 2019 om 16:44
Wij schreeuwen niet dat wij de beste zijn. Ik ben zeer tevreden met het resultaat dat PSV heeft bereikt. Pak eerst maar eens een prijs ipv jaloers te zijn op landskampioen PSV.
Vind ik leuk
Mr bien +6849
vrijdag 15 maart 2019 om 17:13
Maar eens de goed kijken op de topics hoe ze dat roepen.
Vind ik leuk
Realist1892 +1449
vrijdag 15 maart 2019 om 18:31
Nou wat hebt Ajax bereikt dan.
4 jaar geen Prijs makker.
En dat ze in de kwart finale zit.
Is gedeeltelijk geluk.
Want als je 10x keer tegen Real speelt of Bayern München.
Verlies je de 7 en 2x gelijk als je geluk hebt.
En 1x win je omdat ze een Off Day hebben.
Dus hou je arrogantie maar voor je.
Vind ik leuk
Baddenmen +432
vrijdag 15 maart 2019 om 16:25
En dat we geen punten verzamelen voor Nederland komt door het feit dat Feyenoord ,PSV, Utrecht, AZ etc. etc.
Niks presteren in Europa dus moet het allemaal van Ajax komen
Vind ik leuk
Realist1892 +1449
vrijdag 15 maart 2019 om 18:34
Het is mooi dat jullie punten pakt voor Nederland.
Maar er is ook een tijd geweest dat AZ de punten binnen haalden,en Ajax niet.
Zeker vergeten onder De Boer.

Vind ik leuk
zilverrug +44
vrijdag 15 maart 2019 om 16:40
je kunt het niet beter verwoorden Holadiejee
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:48
Jij bent echt een misselijkmakend eng jaloers mannetje. Omdat jouw cluppie het in de CL niet kon bolwerken gedraag jij je hier als een ware Super-Calimero. Gefeliciteerd!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:33
Holadiejee, heeft zijn dag vandaag. Als Ajax van een top ploeg wint is er altijd want aan de hand. Lachwekkend. Als Psv wordt uitgeschakeld in de poule fase lag het aan de zware loting. Conclusie: Jou clubje kon geen mannen voetbal spelen en PSV heeft Nederland een dienst bewezen door het maximaal aantal punten te pakken voor Nederland.
Vind ik leuk
Realist1892 +1449
vrijdag 15 maart 2019 om 18:37
En als Ajax verliest of gelijk speelt in de Nederlandse competitie.
Hoor je ook dat Ajax zijn dag niet had of het lag aan de Scheidsrechter.
Pot verwijt de ketel dat die zwart zie.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:35
En jij hoort thuis bij het waterpolo! Een echte natnek ben je...
Vind ik leuk
Nar +1119
vrijdag 15 maart 2019 om 17:56
Gefeliciteerd, je leven is nu officieel zinloos....
🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎂
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:54
Loting had slechter uit kunnen pakken
Vind ik leuk
Realist1892 +1449
vrijdag 15 maart 2019 om 18:39
Zeker👍
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 15:45
Ik hoop dat Ajac wint🧙‍♂️
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:45
Wat gebruik jij ?? Dat wil ik ook ! ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:45
Juve komt toch met het B team.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:48
Babes team? Het is dat ik bezet ben, een vriendin heb en het prima naar mijn zin heb.. anders....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:48]
Vind ik leuk
McLovin +621
vrijdag 15 maart 2019 om 15:52
Ik ga wel. Ik ben toch zo enorm lelijk, dat ik voor altijd single zal blijven. Gun mij dit!
Vind ik leuk
3Bier +14269
vrijdag 15 maart 2019 om 15:54
hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:55
11 Italiaanse vrouwen ...

Dan heb je een pracht leven.
Vind ik leuk
Broodje Aad +1336
vrijdag 15 maart 2019 om 16:08
Heb je nu twee denkbeeldige vriendinnen?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:48
Wat ik allemaal droom.

Onvoorstelbaar gewoon.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 15:57
Stunto finito.
Vind ik leuk
Realist1892 +1449
vrijdag 15 maart 2019 om 18:40
Ik denk dat Juve een Rust weekend neemt.😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:47
En dat Ronaldo zijn 2e gele kaart pakt.
Vind ik leuk
Realist1892 +1449
vrijdag 15 maart 2019 om 20:14
Ik denk dat hij zelfs deze wedstrijd niet mee speelt.
Oninteressant vindt hij denk ik.
Zeg maar geen moeite waard.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:20
Ajax?

Dat is toch die club waar ik al 10x tegen gescoord heb?

Ronaldo zal wel weer voor zich zelf gaan trainen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:21]
Vind ik leuk
Realist1892 +1449
zaterdag 16 maart 2019 om 02:22
Ja hij gaat deze 2 wedstrijden niet mee spelen.
Hij zal zich schamen als hij tegen die amateurs onder de Top Clubs.
6x zal score dat is voor hem geen genoegdoening.
Ik denk dat hij zijn zoon laat opdraven.
Vind ik leuk
Zultkop +6595
vrijdag 15 maart 2019 om 15:45
Klinkt als een mooie droom na het nemen van paddo's.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:47
Als het paddo's zijn wil ik ook een portie !
Vind ik leuk
Linke loe +731
vrijdag 15 maart 2019 om 15:53
Zou het je niet aanraden..geloof mijn!! 🤦‍♂️
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:55
Nou dan geef mijn portie maar aan fikkie :-)
Vind ik leuk
Linke loe +731
vrijdag 15 maart 2019 om 15:56
Haha zou ik doen ja..heb dat vroeger eens gedaan ..nou nooit dat ik dat nog eens doe wat een bende man
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:59
Ik heb het enkel een keer aangekeken, paar maatjes hadden gebruikt nou wat daar voor onzin uit kwam haha ;-)
Vind ik leuk
Florian87 +12121
vrijdag 15 maart 2019 om 15:48
Liever zo dan meteen al opgeven!
Vind ik leuk
Linke loe +731
vrijdag 15 maart 2019 om 15:49
Als dat gebeurd moetje ff zeggen waar we gaan drinken dan trakteer ik jou en de rest vd kroeg 👌
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:59
Maar het is toch steen, papier, kool!
Vind ik leuk
Florian87 +12121
vrijdag 15 maart 2019 om 15:44
Hoe kan je balen? Prachtig om mee te maken juist!
Vind ik leuk
leozao +822
vrijdag 15 maart 2019 om 15:45
Ronald dat was een kwart eeuw geleden... Als je daar nog over loopt te piekeren... Ver voor de botox en haar implantaten...
Vind ik leuk
Dommetje +3123
vrijdag 15 maart 2019 om 15:46
Het blijft een illusie .
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 15:46
Erin geloven anders kan je wel thuis blijven
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 15:52
Precies, toen ze Real loten dacht iedereen dat het voorbij was. Alles kan, de bal is rond 😉
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 16:01
Ja De echte Real,niet dat mankementen team Real die amper kan scoren..
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 16:13
Buiten Marcelo wie miste je dan?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 16:17
Komop gozer,maak jezelf niks wijs.
Buiten Marcelo miste ik doelpunten..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:28]
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 16:26
Dan is dat toch het Real van nu.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 16:29
Schande Nu!
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 16:29
Zeker. Maar helaas is dit het resultaat van het beleid van Perez.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3666
vrijdag 15 maart 2019 om 15:46
50% kans.... Of ze gaan door of ze gaan niet door 😂
Vind ik leuk
MojoRisin +15025
vrijdag 15 maart 2019 om 15:48
Dat is natuurlijk wel al 23 jaar geleden en dit huidige Juventus kan daar weinig aan doen.. Wel bizar dat ze destijds die CL-titel mochten behouden..
Vind ik leuk
3Bier +14269
vrijdag 15 maart 2019 om 15:56
Het jaar daarna verloor Ajax in de halve finale van Juventus. Ajax had gewoon 2 CL titels extra kunnen hebben.
Vind ik leuk
MojoRisin +15025
vrijdag 15 maart 2019 om 16:07
Ja klopt.. Maar andere clubs zijn ook gedupeerd toen.. Dus dat weet je nooit zeker.. Maar van revanche gevoelens heb ik nu geen last meer.. Dat is het verleden en je doet er niks meer aan.. Heb je alleen jezelf maar mee om je daar mee bezig te houden.. Aldus Sigmund Freud.. :)
Vind ik leuk
J. Staatsen +7058
vrijdag 15 maart 2019 om 16:49
UEFA ontneemt Ajax Europacups uit de jaren zeventig
Ajax moet zijn Europacups uit de jaren zeventig inleveren. Dat heeft de UEFA vandaag bekend gemaakt, nadat vastgesteld is dat de spelers van Ajax destijds stelselmatig doping gebruikten. In Amsterdam heerst verslagenheid. Juventus claimt inmiddels de Europacup van 1973.
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 15:53
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:01]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:06
Dappere dodo!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:24
Die de Boer is echt een botoxhoer jongens !!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:57
Iedere keer als ik Ronald de Boer over dit Ajax in de CL hoor praten, lijkt het wel alsof hij stiekem hoopt dat ze het niet halen.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 16:03
Echt niet,Juist het tegenovergestelde.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:04
Zal wel aan mij liggen dan.
Vind ik leuk
Ruud1987 +5924
vrijdag 15 maart 2019 om 16:00
Ik hoopte vooraf al op juve net als david endt lijkt me gewoon een geweldige pot, weet ook nog in de europa league dat leonardo scoorde en vermeer nog jong en onervaren was met uitkomen.

Nu is de kans op sportieve revanche, zou toch geweldig zijn om juve en Ronaldo uit de CL te gooien.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:05
Juventus was niet goed, Atletico was gewoon niet in vorm, aldus de logica van alle domme psv'ers op de wereld :)
Vind ik leuk
Couto76 +1078
vrijdag 15 maart 2019 om 16:09
Het is ook gewoon een kutploeg om tegen te spelen
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 16:12
Real is toch net zo sterk als haar selectie. En bovendien miste alleen Marcelo de wedstrijden. Als je als Real hem niet kan opvangen dan ben je geen grootmacht meer.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:23
De oude dame stond destijds stijf van de dope in die finale . Ajax had met terugwerkende kracht de winst moeten krijgen,🤬
Vind ik leuk
FSCeara +9396
vrijdag 15 maart 2019 om 16:32
Ik denk dat Ajax een hele zware loting heeft maar ze hebben kans, mits dat ze zo spelen als tegen Real. Al denk ik zelf dat Juve dit jaar beter is als Real.
Daarnaast heeft Juve de titel al binnen dus kunnen ze in de competitie wat mensen rust geven om zich te richten op de CL. het zou me verbazen als ze Juve eruit spelen maar niets is onmogelijk. Ik hoop als Nederlander dat Ajax wint terwijl ik niets met Ajax heb.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 16:44
Real was slecht..
Vind ik leuk
FSCeara +9396
vrijdag 15 maart 2019 om 22:16
Al het hele jaar. Maar ondanks dat we slecht waren was Ajax 2 wedstrijden tegen Real heel goed.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 22:20
1ste verloren en een Topteam die had het gewoon moeten afmaken in eigen huis.
Genoeg kansen gehad achteraf gezegd.
Vind ik leuk
FSCeara +9396
vrijdag 15 maart 2019 om 22:24
klopt. maar ook de eerste wedstrijd hebben we wel gewonnen maar waren we niet goed.
hoop dat na dit jaar weer de spelers door Zidane worden beïnvloed en we weer meedoen voor alle prijzen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:38
Wij gaan amsterdammertjes omkegelen
Vind ik leuk
Alucard +56
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
Alsof niemand bin Ajax in die tijd iets gebruikte om harder te lopen. Edgar en zijn broertje zijn later ook tegen dd lamp gelopen.
Vind ik leuk
Realist1892 +1449
vrijdag 15 maart 2019 om 18:23
Kijk een man met Realistische kijk op Voetbal.
Als ik dat naar voren brengt wordt ik door de Ajacieden gekleineerd.
Moge de Beste winnen 😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:57
Ajax wint van Juventus let maar op Barca heeft ook gewonnen en dat kunnen wij dus ook , meer schijn bewegingen voor die goal en ze maken zeker een overtreding ! Wij zijn Ajax .!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:59]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws