'Ajax concurreert met Internazionale om Braziliaan van 50 miljoen euro'

'Ajax concurreert met Internazionale om Braziliaan van 50 miljoen euro'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 18:30vr 15-03-2019 om 18:30

Ajax heeft belangstelling voor Yuri Alberto, een zeventienjarige Braziliaan van Santos. De Amsterdammers concurreren met Internazionale om de aanvaller.

Dat meldt UOL Esporte. Alberto staat er goed op bij clubs uit het buitenland, al heeft hij bij Santos nog moeite om het iedere week te laten zien. Volgens het Braziliaanse medium heeft Santos de afkoopsom van Alberto bepaald op vijftig miljoen euro. 

Volgens UOL Esporte heeft zowel Ajax als Inter geïnformeerd bij Santos. Beide clubs hebben te horen gekregen dat de de club niet staat te springen om te onderhandelen over een transfer. Inter heeft Alberto al een paar maanden in het vizier. De club bekeek hem op een jeugdtoernooi, waar de aanvaller met Brazilië O17 actief was. Het is niet duidelijk sinds wanneer Ajax hem volgt.

Alberto speelt sinds zijn twaalfde in de jeugdopleiding van Santos. In juli 2017 tekende hij zijn eerste profcontract bij de Braziliaanse topclub. Hij ligt tot de zomer van 2020 vast. 

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 18:33
Dat is zelfs voor Ajax onverantwoord. Niet doen
Vind ik leuk
Blutbad +622
vrijdag 15 maart 2019 om 18:35
Next.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 15 maart 2019 om 18:38
Schieten ze hier uit met een nulletje? 🤔
Vind ik leuk
ficusje +2899
vrijdag 15 maart 2019 om 18:45
Weer net niet denk ik.
Vind ik leuk
Bengelino +13625
vrijdag 15 maart 2019 om 18:46
Kopen en laten spelen tegen graafschap/Fortuna/Emmen en direct doorverkopen voor 112,5 miljoen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:14
Ja hoor een speler verkopen voor meer dan 100 miljoen die bij emmen heeft gespeeld. Wat denk je zelf....
Vind ik leuk
KCP +737
vrijdag 15 maart 2019 om 19:21
Als ze bij Monaco voor een half miljard gaan..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:21]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:31
..dat jij geen gevoel voor humor hebt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:33
Dat zijn jou worden Henk
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:58
Je hebt nog steeds niet door dat hij een grapje maakt?
Vind ik leuk
Bengelino +13625
zaterdag 16 maart 2019 om 11:41
Ik sluit me aan bij Henk
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
vrijdag 15 maart 2019 om 21:10
Jij bent voor de handigheid even vergeten bij welke club Frenkie vandaan komt.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 16 maart 2019 om 02:36
Die zit toch al bijna 4 jaar bij Ajax, of heb ik iets gemist?
Vind ik leuk
Markus80 +3045
zaterdag 16 maart 2019 om 06:53
Frenkie komt toch enorm dichtbij de 100 miljoen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:48
Bengelino :) je comments laten mij meestal ff goed lachen :) thanks man :)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:52
Ajax heeft meer geld dan veel Europese clubs met de verkoop van Fenkie en Matthijs en de inkomsten uit de CL plus voorrondes en het eigen vermogen hoeft niemand zich zorgen te maken als Ajax inderdaad 50 miljoen betaald voor een nieuw supertalent.
Vind ik leuk
Zultkop +6595
vrijdag 15 maart 2019 om 18:54
Die moeite heeft om het elke week te laten zien.
Vind ik leuk
fier&koen +2706
vrijdag 15 maart 2019 om 19:05
Precies veel te veel geld. Dat gaat Ajax nooit doen. Als we dat gaan doen is het binnen enkele jaren klaar met het positieve saldo.
Vind ik leuk
Markus80 +3045
zaterdag 16 maart 2019 om 06:56
Zou het? Nu al ruim 80 miljoen van de CL wat alleen maar meer kan worden en de verkoop van spelers waar bedragen als 90 miljoen mee gemoeid zijn. Een beetje groter denken he?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:08
Buiten dat, 17 jaar waarbij je niet weet hoe hij zich ontwikkelt. Hij is sterk aan de bal maar ben niet overtuigd maakt geen echte spitsen goals.
Vind ik leuk
Markus80 +3045
zaterdag 16 maart 2019 om 06:58
Dat is ook wel weer zo. 17 is nog wel wat jong net als die Lainez volgens mij, maar er is geen verplichting tot een dergelijke transfersom. Het is gewoon een optie om clubs tegen elkaar op de bieden. Wie zegt dat er ooit iemand 50 miljoen betaald?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 07:03]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:47
Bij jullie valt er helemaal niets te zien behalve derderangs voetballers.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:00
Ik vind het risico wel erg groot. 17 jaar 50 miljoen? Maar goed, de Ligt een paar jaar ouder en 70+ miljoen. Ik ken het ventje niet en de Ligt heeft zich al flink laten gelden.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:49
Matthijs is dan ook een uitzonderlijk talent dat eenmaal per zoveel jaar voorkomt.
Vind ik leuk
Guust +6391
vrijdag 15 maart 2019 om 21:52
Nee, wel met een knulletje.
Vind ik leuk
Radaje +1506
vrijdag 15 maart 2019 om 18:38
Onverantwoord is nog licht uitgedrukt. Dat is gekkenwerk voor een speler van die leeftijd. Vooral als die het niet eens elke week laat zien dat hij het waard is.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:39
Belachelijke prijs indd. Daarom, next ...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:17
Juist Frans en dat voor iemand van 17 jaar. Niet doen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9848
vrijdag 15 maart 2019 om 18:38
Fake news! €50mlj zijn ze gek of zo!!?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:41
Iets met een klap van een molen ? Al ben ik bang dat het molens waren
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9848
vrijdag 15 maart 2019 om 18:45
€50mlj heb je Ødegaard, Pierie, Vlap en Pavon voor!
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 16 maart 2019 om 02:38
Ik denk dat die bij elkaar niet eens 25 miljoen opleveren.
Vind ik leuk
rexxo +11196
vrijdag 15 maart 2019 om 18:50
Dit soort flutberichten hoort in het menu transfergeruchten.

Ze gaan nu elke vliegende drol waarin Ajax wordt genoemd als topic plaatsen.

Die wanna be Raiolas gebruiken namen van clubs alleen om prijzen op te drijven.
Vind ik leuk
Zultkop +6595
vrijdag 15 maart 2019 om 18:55
Lekker veel Ajax nieuws
Vind ik leuk
Speytuut +312
vrijdag 15 maart 2019 om 18:41
Als ze zulke bedragen gaan betalen voor dat soort spelers wat is frenky nu dan niet waard😅
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:42
250 miljoen en een fles Chivas ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:46
De ijsklontjes niet vergeten hè....;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:49
Zalig maat ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:59
Ik denk dat ik wat later door jouw idee, wel een glaasje ga pakken....haha....even soldaat maken!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:27
Gwn omdat het kan !
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:16
Ben net weer terug uit Amsterdam, en het zijn er toch wel een paar meer geworden....;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 23:16]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:19
Haha sterkte vandaag goos ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:17
Hij is voor 400 miljoen pietermannen af te halen in Catalonië.
Vind ik leuk
Caniggia +1218
vrijdag 15 maart 2019 om 18:46
Dat is de afkoopsom niet het bedrag wat betaald gaat worden.Als iemand 50 miljoen bied dan is hij weg.Dus zal rond de 9 a 10 miljoen kosten alleen heb je daar vaak schimmige zaakwaarnemers.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 16 maart 2019 om 02:40
Hier gelukkig niet, hier hebben Raiola!
Vind ik leuk
rexxo +11196
vrijdag 15 maart 2019 om 18:49
moved
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:50]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:51
Onzin, Ajax heeft straks 450 miljoen op de bank, wat moet je daar anders meedoen als je het elftal niet versterkt....de Arena kopen maar de gemeente wil daar niet aan meewerken.

Eigen vermogen Ajax 158 miljoen(was 280 miljoen)
Inkomsten CL 98 miljoen incl. de voorrondess
Frenkie 86 miljoen
De Ligt 90/100 miljoen

En dan rest nog welke spelers er meer weggaan en tegen welke prijs, straks 600 miljoen op de bank om het elftal te versterken.
Vind ik leuk
Jozef +44047
vrijdag 15 maart 2019 om 19:22
Gewoon een vraagje.

Moet er geen belasting betaald worden, of heeft Ajax Koninklijke status?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:30]
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 16 maart 2019 om 10:03
Ajax is toch een NV?

Ik weet het niet precies, maar die zullen wel winstbelasting afdragen (25% over de belastbare winst ofzo).

Aandeelhouders (dividend belasting, als dat nog bestaat) en werknemers (loonbelasting) betalen natuurlijk ook.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:29
Zeker, er mag zeker geïnvesteerd worden maar 50 meloen voor een 17 jarige snotneus zie ik niet zitten. Misschien 50 miljoen reals
als het echt een topper is
Vind ik leuk
Jozef +44047
vrijdag 15 maart 2019 om 19:31
Voor 50 meloenen?

Ik zou er ook vuurwater en kralenkettingen bij bieden....😂
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:32]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:36
Flesje Chivas aub ;-)
Vind ik leuk
Jozef +44047
vrijdag 15 maart 2019 om 19:44
Da's dan 1 meloen...😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:51
Goeie ruil ! 😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:16
Fles vodka ondersteboven in een meloen is ook genieten geblazen ;-P
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:51
Goeie ideeën op de vrijdag avond 🥴😂
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 16 maart 2019 om 02:43
Heb je het over een meloen of een 'balloon'?
Vind ik leuk
companen +2146
vrijdag 15 maart 2019 om 19:56
Rekenwonder ben jij niet echt, jij mag niet mijn boekhouding doen.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 16 maart 2019 om 02:42
Alle bedragen die je noemt zijn veel te hoog.
Vind ik leuk
Markus80 +3045
zaterdag 16 maart 2019 om 07:07
Ja idd. En dan zullen ze zich weer moeten gaan versterken. Genoeg geld voor toch?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:56
https://www.transfermarkt.com/yuri-alberto/profil/spieler/489893

Waarde 3 miljoen

Op youtube staan zijn goals wel.
Vind ik leuk
Pancev +1043
vrijdag 15 maart 2019 om 20:39
Is de hoogte van de clausule, wil niet zeggen dat een geïnteresseerde club dat ook gaat/moet neertellen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:05
tuurlijk wel doen die schiet er bij Ajax 2 tot 3 goal er per wedstrijd ! doet me denken aan Ronaldo van psv!!
Vind ik leuk
SantiagoErik +1398
vrijdag 15 maart 2019 om 18:34
Laat gaan die man😎
Vind ik leuk
Patrickj3 +4145
vrijdag 15 maart 2019 om 18:34
50 miljoen,beetje teveel denk ik
Vind ik leuk
jamesquinn +4082
vrijdag 15 maart 2019 om 18:34
Tsja wat moet je hier van maken? De bladen moeten gevuld worden...
Vind ik leuk
Ome Sjakie +501
vrijdag 15 maart 2019 om 18:36
Als hij echt zo goed is, dan haal je hem voor maximaal 10. Contract tot 2020
Vind ik leuk
Savior +2470
vrijdag 15 maart 2019 om 18:51
Contract dan tot 2024 ofzo anders gaat hij na een jaar transfervrij weg
Vind ik leuk
Ome Sjakie +501
vrijdag 15 maart 2019 om 18:54
Hij heeft nu een contract tot 2020 bedoel ik 😂
Vind ik leuk
Savior +2470
vrijdag 15 maart 2019 om 19:01
Oké mijn fout dan heb ik het verkeerd gelezen!
Vind ik leuk
just relax +364
vrijdag 15 maart 2019 om 18:38
Wat een onzinverhaal.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:44]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:40
Niks mis met natte dromen, wel als blijkt dat je in je nest gepist hebt ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:39
Haha nep dit. Tuurlijk gaat ajax geen speler van 50 miljoen kopen.. nog niet eens een van 30.
Vind ik leuk
Caniggia +1218
vrijdag 15 maart 2019 om 18:48
Er staat ook nergens dat Ajax 50 miljoen gaat betalen er staat alleen dat de afkoopsom op 50 miljoen is gezet.Maar dat is in Brazilie normaal zulke afkoopsommen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:50
Ja dat is dus niet echt nieuws dus... zo ken ik er nog een paar. Feit is en blijft dat ajax dat niet gaat doen.
Vind ik leuk
Caniggia +1218
vrijdag 15 maart 2019 om 18:55
Jij leest alleen wat je wilt lezen elke speler in Brazilie heeft een waanzinnige afkoopsom.Daar gaan ze nooit voor weg maar dat is alleen om clubs af te schrikken.Zoals ik al zei rond de 9 a 10 miljoen gaat hij weg.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:57
Dus.. is deze topic is boolshit. Ze weten weer niks nieuws op het kantoor dus gaan ze dit soort onzin droppe.
Vind ik leuk
Caniggia +1218
vrijdag 15 maart 2019 om 19:01
Waarom is het bullshit dan.Ajax heeft waarschijnlijk navraag gedaan.Dus dan is Voetbalprimeur er bij om dat te melden of het nou wel of niet wat word.Gaat het niet om het gaat erom dat zij het nieuws brengen.
Vind ik leuk
Dommetje +3081
vrijdag 15 maart 2019 om 18:40
Dat is echt vertrouwen hebben in een spelertje nog .
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:42
Tsja.. Dan mag die wel net zo goed zijn als Neymar ik zou het niet doen.
Vind ik leuk
Splintair +2109
vrijdag 15 maart 2019 om 18:42
Zijn afkoopsom is 50 miljoen, dat wil niet zeggen dat hij dat ook moet kosten
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:45
Ajax is verder dan inter maar onze competitie stelt niks voor vergeleken met de rest.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:46
Vind zijn video nou niet bijzonder. Scout maar ff verder.
Vind ik leuk
Jordaan +755
vrijdag 15 maart 2019 om 18:47
50 miljoen is wel een beetje veel😉

Maar ook door de prestaties van Ajax in de CL, reken maar dat Real - Ajax over de wereld is gegaan, vooral in het voetbal gekke Zuid Amerika. Maar veel spelers die nu meer oren hebben naar onze club door de prestaties. En ook met een team waar ook kans word gegeven aan talenten.
Dat is bij veel clubs anders, en Ajax kan nu ook behoorlijke salarissen bieden.

En in Brazilië valt natuurlijk ook op, dat Neres wegging in Brazilië was hij nog niet echt bekend, speelde 8 wedstrijden in de hoofdmacht, maar heeft zich bij Ajax ontwikkeld tot een speler die nu is opgeroepen voor het Braziliaanse elftal, en zijn goal tegen Real hebben ze ook allemaal gezien.

Ajax staat er goed op in de wereld, maar zeker! ook in Brazilië!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:47]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:52
En volgend jaar kan je maar zo weer Europa League spelen. Je beseft toch wel dat dit 1x in per decenia als je gelukt hebt gebeurd dat een nederlandse ploeg zo ver komt. Er staat volgend jaar echt een minder ajax als jullie verkopen dan wat er nu staat hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:30
Zei men ook na de EL-finale 2 jaar geleden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:47
Ja datzelfde team verklote het 2 maandem later tegen Rosenborg dus wat wil je zeggen. Het gaat met pieken en dalen en als je denkt dat dit de normale gang van zaken word om ver in de CL te komen dan zit je er echt ver naast.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:28
Zo zo. Jij snapt het echt. Sterker nog, je weet het gewoon.
Hilarisch.
Vind ik leuk
Jozef +44047
vrijdag 15 maart 2019 om 19:35
Daar moet je geen waarzegger voor zijn om dat te bedenken.

Helaas.
Vind ik leuk
Jordaan +755
zaterdag 16 maart 2019 om 01:55
Dit is geen geluk maar beleid

Maargoed jou neem ik hier serieus, alleen maar onzin verkondigen je hier
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 02:46
Hoezo het is gewoon waar hoor. Geniet hier nu maar van.. wij zijn niet het land om elk jaar ver te komen in de KO fase. Dat is alleen voor ons in de EL weggelegd.
Vind ik leuk
Jordaan +755
zaterdag 16 maart 2019 om 02:57
Bla bla bla met je Ajax afgunst jij bent niet serieus te nemen....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 02:57]
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 15 maart 2019 om 18:49
🤪🤪🤪🤪🤪
Vind ik leuk
Ikkuh +1960
vrijdag 15 maart 2019 om 18:53
Goh een knip/plak stukje over Ajax, wie had dat zien aankomen...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:55
Off topic: kan iemand mij uit leggen waarom ik wel kan inloggen met mijn oude account , maar als ik een reactie wil plaatsen ik niks zie. Zeker niet op mijn telapp. Op de desktop versie zie ik het wel. Iemand ? Of ben ik nu gebaned voor iets, kan ik me niet voorstellen. Ik reageer wel eens ergens op, maar ben zeker geen trol
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:59
Kon godverdorrie nergens op reageren tijdens de loting.....😪
Vind ik leuk
Johnnies +1848
vrijdag 15 maart 2019 om 19:24
Je ben tog niet stout geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:46
Blijkbaar wel! 😂
Vind ik leuk
Johnnies +1848
vrijdag 15 maart 2019 om 19:50
Dat kan toch niet, jij reageert altijd normaal.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:33
Nou misschien niet altijd, maar dan vraagt men er om. Maar probeer altijd inhoudelijk met een vleugje humor een reactie te geven inderdaad. Maar ach het zij zo.
Vind ik leuk
Johnnies +1848
zaterdag 16 maart 2019 om 08:50
Het is niet anders. Succes Griekse God.
Vind ik leuk
Degraaf +1519
vrijdag 15 maart 2019 om 19:21
Idd een ban, meestal voor een maandje.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:25
Oh en dan kun je weer met je oude inlogge? Want God met dubbel d staat zo raar! ;-) maar bedankt voor de info. Maar krijg je daar geen bericht van ofzo?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:55
Nee wel? .. eerlijk? .. is Ajax in de markt voor deze speler? .. die OOK nog eens 50 miljoen euro moet gaan kosten? .. kan het nauwelijks geloven!!

Snap héél goed dat ze aan het scouten zijn naar talenten in Brazilië, maar om de portemonnee open te trekken voor een 17-jarige die op dit moment - volgens dit artikel - bij Santos nog moeite om het iedere week te laten zien kan ik mij bijna niet aan de indruk onttrekken of voorstellen dat Ajax dit van plan is.

Maar ja, .. er zijn wel gekkere dingen gebeurd sinds de transfer bedragen (lees: miljoenen) de pan uit rijzen. Je weet het maar nooit.

Dat wordt dus afwachten.



Vind ik leuk
Linke loe +731
vrijdag 15 maart 2019 om 18:56
Hier geloof ik niks van..ajax gaat geen 50 mil betalen als ze eens niet weten of die jonge er meteen staat
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:56
Holadiejee, blijven opletten gap. We missen jou reacties in deze Ajax topic. Kom je nog? #troldetroller
Vind ik leuk
Degraaf +1519
vrijdag 15 maart 2019 om 19:22
Ik denk dat hij al geband is.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:57
Ik neem aan dat dit echt een grote gok is,zelfs voor Ajax!
Vind ik leuk
Niels92 +36275
vrijdag 15 maart 2019 om 19:06
Het is niet alleen een gok maar vooral onzin:) Ajax gaat en kan geen speler voor 50 miljoen kopen :)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:33
Ze kunnen er in de zomer 5 of 6 kopen maar ze gaan het niet doen en terecht. Zou er echter niet van opkijken als ze een speler van rond de 30 miljoen halen.
Vind ik leuk
Isakson +115
vrijdag 15 maart 2019 om 18:58
Even denken lekker weertje of veel regen.......
Vind ik leuk
14forever +9057
vrijdag 15 maart 2019 om 18:58
Bij 50miljoen stopte ik al met lezen, dat doet Ajax niet neerleggen.
Vind ik leuk
Nr14always +3615
vrijdag 15 maart 2019 om 19:01
Wil men zich handhaven in de top dan zul je die bedragen moeten neerleggen.
Vind ik leuk
Mozes24 +682
vrijdag 15 maart 2019 om 19:51
Nederlandse top bedoel je? 2e worden in de Eredivisie dan ben je hier inderdaad een topclub😉.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:51]
Vind ik leuk
Nr14always +3615
vrijdag 15 maart 2019 om 20:19
Leidt jij je volk uit de woestijn, want van voetbal heb jij totaal geen verstand, trol.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:03
Haal Gacinovic van Eintracht en Skov van Kobenhavn
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:07
Geloof je het zelf, Ajax die 50 miljoen voor een speler gaat betalen. Ajax' max ligt denk ik ergens rond de 20 miljoen, voor een uitzonderlijke speler misschien nog iets hoger als de markt de prijs op drijft, maar 50 miljoen gaat Ajax nooit betalen voor een speler, dat risico is veel te groot, zelfs nu de prijzen voor onze spelers oplopen.
Vind ik leuk
PickNikker +222
vrijdag 15 maart 2019 om 19:15
Sulejmani was ook zo’n miskoop van 16 miljoen. Laat ze maar spelers kopen die het hebben bewezen, zoals een Tadic.
Vind ik leuk
PickNikker +222
vrijdag 15 maart 2019 om 19:14
Hahahaha eenderde van je bezit uitgeven aan nog zo’n wisselvallige Braziliaan??
Vind ik leuk
WilcoS64 +3857
vrijdag 15 maart 2019 om 19:19
50 miljoen voor een junior, tieft op joh!
Vind ik leuk
Mozes24 +682
vrijdag 15 maart 2019 om 19:50
+/- 90 miljoen voor De Jong niet dan?
Vind ik leuk
WilcoS64 +3857
vrijdag 15 maart 2019 om 22:03
Nee, heeft zich al op top niveau bewezen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:24
Omdat het volgends jou kennis.. de speler toch dan voor maar 10 miljoen de deur uit gaat en geen 50.. 50 gaat ajax niet betalen want dat is een hap uit de begroting dus kunnen dit bericht zien als een clickbait. Totale boolshit dus.
Vind ik leuk
Jozef +44047
vrijdag 15 maart 2019 om 19:43
Hmm, nu zie ik die boolshit weer langskomen.

Wil niet zeiken of zo, maar gebruik dan het prima Nederlandse en bovendien makkelijk te spellen woord 'onzin'........
Vind ik leuk
COYG +8126
vrijdag 15 maart 2019 om 19:29
50 miljoen voor iemand die recent nog bij O-17 speelde? Is dat niet erg veel van het goede?
Vind ik leuk
Dorzon +4761
vrijdag 15 maart 2019 om 19:34
ljkt me wat te duur,
Vind ik leuk
Mozes24 +682
vrijdag 15 maart 2019 om 19:49
Oftewel Ajax is kansloos!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:05
Oftewel PSV is kansloos voor de titel.
Vind ik leuk
Ekr 1913 +39
vrijdag 15 maart 2019 om 19:49
Ik snap de reacties niet, waarom mogen zij geen 50 miljoen vragen terwijl Ajax ook veel vraagt voor zijn spelers.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:51
Absurd bedrag, niet doen. Verdien je niet terug, afbreukrisico is veuls te groot.
Volgende
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:20
Nee laat maar.koop er 2 goeie ervaren spelers voor die zich al bewezen hebben.of 3.
Vind ik leuk
Mari +12393
vrijdag 15 maart 2019 om 20:29
Je moet ze dus nog vroeger halen dan op 12 jarige leeftijd
Vind ik leuk
Muzi77 +0
vrijdag 15 maart 2019 om 20:31
Ben zo blij dat Ajax spelers uit zuid-Amerika haalt. Inplaats van die saaie landen zoals Zweden,Noorwegen, Denemarken
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:44
Is toch hetzelfde.. duitse herder die je er bent 😂
Vind ik leuk
just relax +364
vrijdag 15 maart 2019 om 21:09
Vp, hoe halen jullie het in je botte kop om mijn reactie te wijzigen.
Stelletje kleuters zijn jullie.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:50
Doe maar duur!
Vind ik leuk
Delfie +55
vrijdag 15 maart 2019 om 22:45
Yeah right... alsof ajax 50mil gaat betalen?? No way... de max is echt 20mil
Vind ik leuk
Come on Utreg +29676
vrijdag 15 maart 2019 om 22:57
50M voor een 17-jarige? Waanzinnig!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:12
Jullie neuzen moeten die Richardinho halen van Twente ;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:20
Als er 50 mil komt dan springen ze wel !!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 03:01
Nee man ik praat toch niet alleen over alleen ajax maar heel NL. Je weet zelf dat ik gelijk heb haha en in de EL hebben wij juist meer kans om punten op die lijst waar we al tijden op de hielen worden gezeten door oostenrijk. CL is alleen goed voor de portemonnee maar zelde komen WIJ als NEDERLANDSE club dus ook PSV steeds structureel ver in de CL. Das science jonge hahaha.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 16 maart 2019 om 03:11
Overmars: "Hoeveel moet die Alberto van jullie kosten?"
Santos: "50 miljoen minimaal!"
Overmars: "Hoeveel?????"
Santos: "Nou, 40 miljoen zo'n beetje"
Overmars: "Hoe oud is die gozer eigenlijk?"
Santos: "Okay, okay .... 30 miljoen! ..."
Overmars: "Hoeveel wedstrijden heeft hij voor het eerste gespeeld?"
Santos: " Uhhmmm ..... ruim 15 wedstrijden .... alles bij elkaar opgeteld meer dan 400 minuten."
Overmars: "............"
Santos: "20 miljoen, okay meneer Overmars?"
Overmars: "Wanneer loopt zijn contract af?"
Santos: "Volgend jaar pas .............. 10 miljoen altublieft?"
Overmars: "Ik zal het even met mijn achterban overleggen!".

Overmars: "Wat denk je?"
Vd Sar: "17 jaar, nauwelijks ervaring, aflopend contract, die halen we deze winter voor 5 miljoen op!"

Media: "Laatte Nieuws. Inter heeft zaakwaarnemers naar Brazilie gestuurd en Yuri Alberto voor 15 miljoen gecontacteerd."

Overmars: "Wat nou?"
vd Sar: "Tadic dan maar"


Vind ik leuk
Markus80 +3045
zaterdag 16 maart 2019 om 07:10
Zit wat in.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 07:16
Zal maar even bij de aanbiedingen kijken,scheelt een miljoentje of 40!!
Vind ik leuk
ritje +628
zaterdag 16 maart 2019 om 09:48
hallo ik heb 1 tip voor Ajax! ga voor Pereiro van PSV die heeft een aflopend contract en PSV wil hem verkopen! Dus Overmars dit is de grootste kans! Het is een van de meest technische speler van de Eredivisie! Zou een goede vervanger voor ziyech zijn als die weggaat? Bij Ajax komt Pereiro veel beter tot zijn recht! en hij is redelijk betaalbaar! Ik zou zeggen DOEN!!! mvg ritje
Vind ik leuk
VA1 +2903