FC Twente dendert door richting titel; Bryan Smeets doet Ajax wéér pijn

FC Twente dendert door richting titel; Bryan Smeets doet Ajax wéér pijn

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 22:03vr 15-03-2019 om 22:03

Laatste update: zaterdag 16 maart 2019 om 07:15za 16-03-2019 om 07:15

FC Twente stevent in rap tempo op de titel in de Keuken Kampioen Divisie af. De Tukkers waren in de Grolsch Veste met liefst 5-0 te sterk voor FC Volendam. De voorsprong op nummer twee Sparta bedraagt elf punten.

Twente liep in dik een half uur uit naar een 4-0 voorsprong. Javier Espinosa, Ricardinho, Peet Bijen en Aitor Cantalapiedra vonden het net. Na rust maakte Jari Oosterwijk er vervolgens nog 5-0 van. Enige tegenvaller was het uitvallen van spits Tom Boere, die werd vervangen door Fred Friday. De van AZ gehuurde spits werd op een fluitconcert getrakteerd door de Enschedese fans.

Go Ahead Eagles ziet de achterstand op FC Twente oplopen tot twaalf punten. De Deventenaren bleven op bezoek bij Helmond Sport steken op 1-1. Sparta nam door een 1-3 overwinning bij Almere City FC de tweede plek over. Mohamed Rayhi, Ragnar Ache en Deroy Duarte scoorden voor de formatie van trainer Henk Fraser. Nummer vier FC Den Bosch ging hard onderuit bij NEC: 5-0. Jonathan Okita was drie keer trefzeker voor de Nijmegenaren.

Het SC Cambuur van de scheidende trainer René Hake, Henk de Jong wordt genoemd als opvolger, won met 3-1 van Jong PSV. Sam Hendriks was met twee goals belangrijk in Leeuwarden. Ook de beloften van Ajax leden een nederlaag. TOP Oss was met 2-1 de baas. Bryan Smeets, die Ajax in 2016 de landstitel ontnam, wist opnieuw te schitteren tegen de Amsterdammers. Hij scoorde op zéér fraaie wijze. 

Overige uitslagen
FC Dordrecht - Roda JC 3-2
MVV Maastricht - RKC Waalwijk 1-4
Telstar - Jong AZ 1-0
Jong FC Utrecht - FC Eindhoven 1-3

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 22:12
Twente is er bìjna!

Gefeliciteerd tukkers!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:16
Dank u!
Vind ik leuk
NvC +8492
vrijdag 15 maart 2019 om 22:30
Lekker man! Gefeliciteerd!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:43
Klopt en als nec'er moet ik eerlijk zeggen wat er ook allemaal gebeurd is maakt me niet uit. De supporters verdienen het, het is gewoon een mooie volksclub
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:45
Twente is zeker een mooie club met hele trouwe supporters!
Vind ik leuk
Settler11 +212
zaterdag 16 maart 2019 om 00:25
En 1 van de mooiste stadions van NL!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:12
Had Gert-Jan Verbeek toch gelijk; een jaartje degraderen hoeft niet altijd slecht te zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:18
Hohoho nu moet ik ingrijpen Gert-Jan heeft nooit gelijk 😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:00
Onzin.
Het is echt gokken in Nederland of je weer gelijk promoveert.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:12
Kom er weer bij Twente
Vind ik leuk
Rabarber +4286
vrijdag 15 maart 2019 om 22:13
Pfff wereldgoal van Smeets. Blijkbaar brengt Ajax superkrachten in deze man naar boven.
Vind ik leuk
rexxo +11575
vrijdag 15 maart 2019 om 22:21
Zelfde soort tegengoal als o19 tegen Lyon, alleen deze is mooier.

Topic titel weer overdreven jong speelt dit jaar als een natte krant.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 22:16
De Tukkers rukken verder op ,
Terug op het oude nest .
Gefeliciteerd .
Vind ik leuk
Lucky Kes +6959
vrijdag 15 maart 2019 om 22:17
2de helft geen risico's meer genomen (geel, blessures) en gas eraf.
Begrijpelijk. Toch altijd nog een verdiende dikke overwinning.
Weer een week dichter bij het kampioenschap
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:20
Yes. We komen er wel weer.
Vind ik leuk
Rodapaus +6150
vrijdag 15 maart 2019 om 22:18
Niet veel soeps Roda dit keer. Hopelijk volgende week niet zo'n afgang tegen MVV!
Vind ik leuk
Rodajc +18659
vrijdag 15 maart 2019 om 22:31
Ons dieptepunt is nu wel bereikt, of herinner je je er nog eentje dit seizoen? Hopelijk zijn Vansteenkiste, El Makrini, Remans en van Eijma heel snel weer 100% dit, want meer dan 1 blessure per linie kunnen we sowieso niet opvangen en we dreigen nu toch echt de play-offs te gaan missen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zaterdag 16 maart 2019 om 16:38
Dan kunnen we elkaar de hand schudden kerel. Gisteren kon je duidelijk zien dat we onze eerste verdediging (Deijl, Kersten, Velkov en v.d Winden) missen. Gelukkig keren onze centrale verdedigers Velkov en Kersten snel weer terug en ook Bouyaghlafan en Darri zullen komende week weer mee gaan trainen. Dus hoop dat ook bij ons de gifbeker gisteren helemaal geleegd is en dat we weer wat positiefs te zien gaan krijgen.
Vind ik leuk
Hammers96 +2893
vrijdag 15 maart 2019 om 23:25
Dat Roda vorig seizoen boven Twente is geëindigd is als je het nu bekijkt best apart , niet dat Twente een geweldig niveau haalt maar Roda lijkt wel een semi profclub met nederlagen tegen Dordrecht
Vind ik leuk
Rodajc +18659
vrijdag 15 maart 2019 om 23:36
Wij hadden vorig jaar gewoon een goed team in de tweede seizoenshelft hoor, niet te vergelijken met nu.
Vind ik leuk
Hammers96 +2893
vrijdag 15 maart 2019 om 23:48
Denk dat het ook wel meespeelt dat in Twente iedereen de FC een hart onder de riem steekt waar in Kerkrade heel veel mensen Roda laten stikken in de KKD. Ik was er laatst bij de 1-1 wedstrijd en hoewel het best een leuk stationnetje is ( als er gras in lag) leefde de club Roda helemaal niet
Vind ik leuk
Rodajc +18659
zaterdag 16 maart 2019 om 00:02
Je moet er wel even rekening mee houden dat Roda al 10 jaar in een ontzettend diep dalende lijn zit, zeker vergeleken met de 30 jaar daarvoor. Dat betekent dus dat alle supporters nogal wat gewend waren en dat nu wel erg snel is afgegleden. Daarnaast, erg belangrijk, is dit de tweede degradatie, na de eerste degradatie zaten er ook gewoon nog meer dan 10.000 in de Jupiler League. Helaas heeft de dalende lijn zich na de promotie erna zich alleen nog maar sterker voortgezet qua beleid, dan zijn mensen er gewoon sneller klaar mee. Tegen Ajax in de beker zaten er bv wel gewoon weer bijna 15.000 en daarvan was de meerderheid echt niet voor Ajax. Het heeft ook niet echt meegewerkt dat Fortuna is gepromoveerd, dat zorgt ook voor heel wat overstappers (Op het geld dat ze opleveren na, mag dat volk van mij ook wegblijven. Zum Kotzen).
Vind ik leuk
Joe Benchama +1602
zaterdag 16 maart 2019 om 01:20
Dan klopt het toch gewoon wat Hammers zegt? Nu het wat minder gaat laten de Kerkradenaren Roda JC massaal vallen.
Vind ik leuk
Rodajc +18659
zaterdag 16 maart 2019 om 09:41
Nu het wat minder gaat? Het gaat verdomme al 5 jaren structureel dramatisch met 0 perspectief. Na de eerste degradatie was de steun nog overweldigend, na de tweede degradatie zal dat altijd minder zijn. En bovendien is er qua sportieve ambities totaal niks uitgesproken, er wordt ook niks bereikt voorlopig. Ik ga nog vrijwel elke thuiswedstrijd maar het is ontzettend pijnlijk om te gaan, en ook gewoon écht niet leuk meer. Ik ga omdat het moet, niet omdat ik leuke avonden eraan overhoud. Het is logisch dat er nu veel minder mensen komen, als een NAC dadelijk degradeert en men spreekt niks uit, haalt niks van spelers en staat met kutvoetbal 8ste half februari, dan wil ik ook nog wel zien of er meer dan 15k volk komt.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:47
Ik vind het wel meevallen bij Roda.
Er komen talenten aan, jullie hebben een sportief team, een menselijke trainer en respect voor de tegenstander.
Ik heb er van de zomer met veel plezier op de tribune gezeten in ook nog één van de mooiste stadions van Nederland. De play-offs haal je en via bijv Top, daarna Emmen en in de finale Sparta kan ook Roda gewoon promoveren, waarom niet?
Vind ik leuk
Hammers96 +2893
zaterdag 16 maart 2019 om 09:09
Wat dacht je van FC Twente ? 9 jaar geleden stonden we op de banken voor Nkufo, Elia , Bryan Ruiz , Dougals , Perez , Stoch noem allemaal maar op.
Maar er zitten nu net zoveel mensen te kijken naar Jelle van der Heyden tegen Volendam met een kale keeper die ze zo van Spakenburg 13 hebben gescout. Het zijn lange avonden maar we zijn er. Als er ook zo in Kerkrade werd gedacht stonden ze nu bij Sparta Eagles en DB.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:09]
Vind ik leuk
Rodajc +18659
zaterdag 16 maart 2019 om 09:43
Deze degradatie van jullie is eenmalig, bij ons is het al 5-10 jaar structureel, met niks van perspectief naar een betere toekomst. Het is de twééde ipv eerste degradatie in deze kutperiode, veel mensen zijn gewoon murw geslagen.
Vind ik leuk
Hammers96 +2893
zaterdag 16 maart 2019 om 09:45
Dan begint het bij de supporters die de club bij de hand moeten nemen.
Jullie hele hogere hand maakt er een gigantische puinhoop van , met die buitenlanders allemaal voorop. Die van Veldhoven laat zich ook leiden door zn supportershart ipv logisch verstand. Ik raad Ted van Leeuwen aan
Vind ik leuk
Rodajc +18659
zaterdag 16 maart 2019 om 10:16
Welke buitenlanders? Er zit niet meer in dan dit, veel mensen voelen zich niet meer betrokken bij hoe Roda zich gepresenteerd heeft naar buiten toe, incl naar de supporters.
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 22:19
Bryan smeets blijft Ajax [pijnigen een nachtmerrie die niet voor bij gaat is Bryan Smeets voor Ajax...
Vind ik leuk
RVB AFCA +14532
vrijdag 15 maart 2019 om 22:31
Het zal denk ik idd als een bom inslaan bij Ajax dat jong Ajax vanavond heeft verloren door Bryan Smeets. Morgen gaat de vlag halfstok op de toekomst.

En hoe zit het met de nachtmerrie van jou, ben je al een beetje over de shock heen? Ik heb je twee dagen lang niet zien reageren vorige week, duurde het zolang dat mama je weer getroost had?
Vind ik leuk
Jan ref +1638
vrijdag 15 maart 2019 om 22:19
Zo de punten weer binnen nu volgende week naar Deventer ook 3punten en dan kan de plattekar echt al uit de schuur

Jammer voor m'n vrienden van Den Bosch dat ze verloren hebben
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:25
Twente is er bijna.

Gefeliciteerd.

Wij hebben met Deijl, Velkov, Kersten, vd Winde, Holla, Bouyaglafen en Darri te veel geblesseerden. Brouwers en Felida zijn pas net weer fit.
Volgende week komen er een paar terug en tegen de tijd dat de play- offs beginnen is iedereen op Deijl en vd Winde na wel weer fit. Intussen probeert Boessen wat dingen uit en selecteert door.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 22:39]
Vind ik leuk
Barbie +1027
vrijdag 15 maart 2019 om 22:35
Wat FC Den Bosch vanavond liet zien, deed pijn aan de ogen. 5-0 is geflatteerd, 8-0 was meer logisch geweest. Was Den Bosch nou zo slecht of was NEC gewoon goed?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:38
Negen geblesseerden bij Den Bosch en wat experimenten met het oog op de play-offs.
Vind ik leuk
Barbie +1027
vrijdag 15 maart 2019 om 22:54
Met wat ze vanavond lieten zien, hebben ze in de play offs niets te zoeken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:56
Dit elftal speelt ook niet in de play-offs.
In de play-offs komt het elftal dat 15 wedstrijden niet verloor binnen de lijnen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 22:58]
Vind ik leuk
112 +180
zaterdag 16 maart 2019 om 04:26
Aandoenlijk hoe ik jou naar excuses zie zoeken. Den bosch heeft gewoon boven zijn stand geleefd en presteerd nu hoe het hoort te presteren .
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 07:37
Van het team dat Twente klopte zijn er zeven geblesseerd.

We staan vierde en hebben een periodetitel. Het seizoen is al geslaagd.
Vind ik leuk
Kwal +801
zaterdag 16 maart 2019 om 13:39
Alleen de kampioen promoveert dit jaar. De rest is niks.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:50
Sparta, Den Bosch en ook NEC zijn veel beter dan Emmen.
Vind ik leuk
Kwal +801
zaterdag 16 maart 2019 om 13:54
Vorig jaar heeft Emmen NEC eruit geknikkerd
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:10
En? Dat is het mooie van voetbal dat zo' n slecht team kan promoveren.
Precies daarom moet je bij de eerste vijf eindigen, zoals Sparta en Den Bosch doen en je 1 team minder hoeft te kloppen.
Sparta en Den Bosch bereiden zich voor op de play- offs en geven de beste spelers ( Veldwijk, Drenthe, Holla) rust, proberen wat uit ( Vermeij mag spelen) en zorgen dat de geblesseerden ( Bouyaglafen, Velkov, Darri, Kersten ) rustig herstellen. Beide teams proberen verschillende systemen uit en testen wat mogelijkheden.
Alles voor de vier beslissende play-offs wedstrijden.
Bij promotie komen er toppers en ga je er nooit meer uit.
Vind ik leuk
Hammers96 +2893
vrijdag 15 maart 2019 om 23:52
Als ze zo spelen mogen ze van mij ook wel experimenteren tegen FC Twente over 2 weken! Ben dan alleen bang voor jullie weer een klote avond wordt. Toen de tussenstand van NEC - DB op de schermen kwam voelde je gewoon dat dit het moment was dat den bosch definitief niet meer meespeelt voor de titel , als er volgende week bij GAE niet verloren wordt zijn die ook weg.
Sparta is de enige club die nog een wonder kan verrichten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 07:32
Precies, maar dat weten wij al sinds er negen geblesseerd raakten.
Vind ik leuk
HansVites +6433
zaterdag 16 maart 2019 om 07:09
Den Bosch speelde slecht normaal moeten ze van Nek kunnen winnen.
Vind ik leuk
Jan ref +1638
vrijdag 15 maart 2019 om 22:38
Dank je wel kerel
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:27
Je kan beter wachten tot het iets mooier weer is voor een feestje
Vind ik leuk
HansVites +6433
zaterdag 16 maart 2019 om 07:08
Je praat als een Ajax supporter weet je zeker dat je een Tukker bent?
Vind ik leuk
Jan ref +1638
zaterdag 16 maart 2019 om 08:09
Wel knap dat je mij hoort praten
Vind ik leuk
NvC +8492
zaterdag 16 maart 2019 om 12:35
Haha 😂👍
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:20
Eerste helft was de beste helft sinds heeel lang, althans van wat ik heb gezien 😎
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 23:08]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:22
Eindelijk hebben we weer mogen genieten en het spel gezien wat we graag zien, fel erop! Fijn dat Okita zijn draai gevonden heeft en nog fijner: Wolters! Waar zijn die Bosschenaren nou trouwens, die promoveerde toch wel ff? “Het darri effect sahbi”
Vind ik leuk
SR 1888 +36
vrijdag 15 maart 2019 om 22:27
Zie NEC nog wel 6de worden en daarmee een ronde play offs over te slaan ivm J. PSV binnen top5.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:29
De Bosschenaren proberen fit te raken voor de play-offs en proberen intussen wat uit. Darri effect is er niet want Darri heeft nog helemaal niet gespeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:31
Nee darri is altijd ziek, zwak en misselijk. Naar ventje zonder mentaliteit. Sinds hij weg is hebben wij niet meer verloren. Wie weet dat het toch daar aan ligt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:36
Dat weet ik niet wat er bij NEC speelde maar hij heeft bij ons nog niet mee gedaan. Den Bosch heeft negen geblesseerden en zorgt dat er tegen de play - offs een team staat. Blessures zijn er onder andere door het kunstgras, dat plastic gaat er over een paar maanden uit
Vind ik leuk
Oale grond +1074
vrijdag 15 maart 2019 om 23:31
Is denk ik ook de beste optie voor jullie. Zo sterk mogelijk de NC in proberen te gaan. Zoveel blessureleed kun je momenteel niet opvangen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:14
Klopt. Sparta doet hetzelfde en geeft Veldwijk en Drenthe vrij-af.
Het is de sterkste KKD ooit, dat betekent dat je relatief zwakke eredivisieclubs tegenover je krijgt.
Emmen en Go Ahead voor de nummer 3 of 4 of Sparta en dan De Graafschap voor de nummer 5, schat ik in.

Vind ik leuk
NvC +8492
vrijdag 15 maart 2019 om 22:32
Heerlijke pot! Wat kan ik ook genieten van Wolters. Okita idd een baad vanavond. Ndashimiye speelde op 10 ook erg goed. Rondom gewoon een heerlijke partij voetbal!
Vind ik leuk
SR 1888 +36
vrijdag 15 maart 2019 om 22:23
Twente stevent inderdaad snel af op de titel. Sparta speelde niet groots, maar wint en werkt rustig toe naar de play offs.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:23
Kijk weer zonder strafschoppen
Vind ik leuk
NvC +8492
vrijdag 15 maart 2019 om 22:29
Hoppa!!!! 5-0 en dik verdient! Heerlijk! 😄
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:32
Eindelijk weer wat te genieten. Stuntje in Rotterdam volgende week zou toch prachtig zijn.
Vind ik leuk
NvC +8492
vrijdag 15 maart 2019 om 22:33
Dat zou idd mooi zijn. Maar sws de laatste wedstrijden begint het beter te lopen. Vooral thuis. En het publiek was ook weer ouderwets luid. Ben denk ik mn stem morgen kwijt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:34
Niks mis mee je stem kwijt zijn. Heerlijk sfeertje. Hopelijk een vol uitvak zondag!!!
Vind ik leuk
Kwal +801
vrijdag 15 maart 2019 om 22:56
Willy krijgt Darri maar niet aan de praat.
Vind ik leuk
NvC +8492
vrijdag 15 maart 2019 om 23:15
En Darri FCDB.
Vind ik leuk
Oale grond +1074
vrijdag 15 maart 2019 om 23:28
Moet lukken toch voor jullie. Puike partijen de laatste weken.
Vind ik leuk
Oale grond +1074
vrijdag 15 maart 2019 om 23:11
Het begint idd goed te lopen bij jullie, mooie overwinning!
Vind ik leuk
Ikkuh +1971
vrijdag 15 maart 2019 om 22:35
Misdaad loont in het betaalde voetbal
Vind ik leuk
Lucky Kes +6959
vrijdag 15 maart 2019 om 22:41
Jij gelukkig niet
Vind ik leuk
Jan ref +1638
vrijdag 15 maart 2019 om 22:43
Rot jij eens keer op net je kwallen steeds klein kind
Heb je niets beters te doen?
Of heb je zelf zoveel ervaring in de misdaad?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:47
Geen drukte om maken! Je club gaat kampioen worden, beter geniet je daarvan dan van zo'n kneus wat haat op Twente!
Vind ik leuk
Jan ref +1638
vrijdag 15 maart 2019 om 22:49
Dank je kerel


Trouwens lekkere loting voor jullie pffff
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 22:50]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:52
Gaat loodzwaar worden maar je hebt altijd een kans! Ik verheug me er wel op, een wedstrijd op top niveau tegen de heerser uit Italië, super mooi toch?
Vind ik leuk
Jan ref +1638
vrijdag 15 maart 2019 om 22:58
Ja zeker super mooi en helemaal als je cr 7 uitschakeld
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:00
Dat zou prachtig zíjn 😉
Vind ik leuk
Jan ref +1638
vrijdag 15 maart 2019 om 23:02
Zeker weten zou idd een super stunt zijn
Vind ik leuk
Lucky Kes +6959
zaterdag 16 maart 2019 om 09:34
Daar drink ik op
Vind ik leuk
Pivo1 +38
vrijdag 15 maart 2019 om 22:57
En de knvb heeft Twente vandaag weer geholpen ...
Ofniet Ikkuh?
Vind ik leuk
Slayerized +1607
vrijdag 15 maart 2019 om 23:02
Hoeveel accounts heb je, Haagse haas?
Vind ik leuk
Oale grond +1074
vrijdag 15 maart 2019 om 23:21
Goedenavond Ikkuh, ik hoop dat je weer genoten hebt vanavond, wij in ieder geval wel. Wij zaten met 25.000 boefjes weer gezellig in onze Veste. Leuk man! Tja, ik heb echt met je te doen. Elke week verknallen wij de laatste tijd jouw weekend. Toch hopen wij dat jij maandag jouw verhaal mag doen bij jouw therapeut, want die heb je zo langzamerhand wel nodig lijkt mij. Nou jongen, nog een fijn weekend.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 23:23]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 22:38
Verdommel toch🏆
Vind ik leuk
munkikiii +419
vrijdag 15 maart 2019 om 22:49
EAGLES IS DE VOLGENDE
Vind ik leuk
Noh +127
vrijdag 15 maart 2019 om 22:57
120% Tukker ;)
Vind ik leuk
Kwal +801
vrijdag 15 maart 2019 om 22:55
Misschien als Darri mee had gespeeld was het anders gelopen tegen NEC
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:00
Haha dat is al beter. Helaas deden er negen niet mee en Darri heeft helemáál nog niet gespeeld.
Net als Sparta zijn wij ons aan het voorbereiden op de play-offs
Vind ik leuk
Kwal +801
vrijdag 15 maart 2019 om 23:01
Dat lijkt NEC ook het hele seizoen al te doen. Tja 11e of 2e wat maakt het uit in deze competitie
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:09
Als 2e speel je een ronde minder play offs.
Daarnaast is het een voordeel om in de confrontaties eerst uit te spelen.
Het doel voor Den Bosch blijft dus een plaats bij de eerste 5, het liefst 3e of 4e om Sparta niet te treffen.
De voorsprong op numner 6 is nog flink groot, een punt of 7 -8.
Vind ik leuk
Kwal +801
zaterdag 16 maart 2019 om 13:16
Extra wedstrijd lijkt mij voor de club interessanter
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:31
Nee waarom? Je kunt van elke KKD verliezen hoor.
Vind ik leuk
Kwal +801
zaterdag 16 maart 2019 om 13:37
Maar ook winnen. En het is goed voor spelers om ritme op te doen, zoals een Darri bijvoorbeeld
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:49
We gaan voor promotie. En via Go ahead en Emmen heb je de meeste kans.
Vind ik leuk
munkikiii +419
vrijdag 15 maart 2019 om 23:36
Blijf maar excuses zoeken het voetbal wat den niks op de mat legt na de winterstop is gewoon ronduit bagger
Vind ik leuk
Barbie +1027
vrijdag 15 maart 2019 om 23:38
Den Bosch heeft een aardige periode gehad, maar op het verkeerde moment gepiekt. Seizoen is voor hen nu al geslaagd maar gaat uit als een nachtkaars.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 07:29
Den Bosch heeft het doel voor dit seizoen bereikt: play-offs halen. Daar moet het gebeuren.
Het doel is bij de eerste 5 te blijven en daarmee de eerste ronde over te slaan.
Zoals het er nu uit ziet speel je dan twee keer tegen Go Ahead en twee keer tegen Emmen voor een plaats in de eredivisie.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 08:03]
Vind ik leuk
munkikiii +419
vrijdag 15 maart 2019 om 23:35
Whahahahhaahha den Bosch is niks meer na de winterstop
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:21
Vreemdelingenlegioen welcome back Tukkers! Jullie zijn in ieder geval fijner dan dat Vitess
Vind ik leuk
Lucky Kes +6959
zaterdag 16 maart 2019 om 09:38
Drommel, bijen, brama, boere, oosterwijk. Ja de meerderheid is vreemdeling.
Maar is dat niet bij veel clubs zo?
Vind ik leuk
NvC +8492
zaterdag 16 maart 2019 om 12:36
Sowieso!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:50
Eerst maar eens zien of ze MOGEN promoveren financiële gedeelte enz..
Vind ik leuk
Jan ref +1638
zaterdag 16 maart 2019 om 12:20
Heb jij er verstand van zaken dan?
Vind ik leuk
munkikiii +419
zaterdag 16 maart 2019 om 13:13
Wat lul jij nou weer achterlijk dan !
Vind ik leuk
jari_ +898
zaterdag 16 maart 2019 om 01:50
Zou prachtig zinn voor de club FC Twente, de hondstrouwe supporters en de provincie. Maar in godsnaam, zorg voor goed beleid en gezonde financiën!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:58
En noe deurgoan die leste wedstrieden....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws