Ajax treft Juventus in Champions League: 'Ronaldo lacht in z'n vuistje'

Ajax treft Juventus in Champions League: 'Ronaldo lacht in z'n vuistje'

Gepubliceerd: zaterdag 16 maart 2019 om 08:15za 16-03-2019 om 08:15

Laatste update: zaterdag 16 maart 2019 om 08:29za 16-03-2019 om 08:29

De Italiaanse media zijn overtuigd: Juventus had in de kwartfinales van de Champions League slechter kunnen loten. Met name Cristiano Ronaldo kan zich op basis van statistieken opmaken voor twee productieve avonden.

Ronaldo was in zijn tijd bij Real Madrid al bijzonder dodelijk voor Ajax. In vijf wedstrijden scoorde hij zeven keer tegen de Amsterdammers. 'Ronaldo laat Ajax beven', schrijft La Gazzetta dello Sport. 'Nadat Juventus het geweld van Atlético Madrid overleefde, wacht nu het pure en het kristallijne talent van Ajax, dat in staat was om regerend kampioen Real Madrid uit te schakelen in Bernabéu'.'

'De twee clubs hebben elkaar twaalf keer eerder getroffen in Europees verband. Het voordeel is duidelijk voor Juventus, dat zes keer won. Maar er is meer: in vier knock-outfases tegen Ajax, ging Juventus altijd door. Ronaldo lacht in z'n vuistje: tegen Ajax scoorde hij zeven keer in vijf wedstrijden.'

Ook het Italiaanse La Stampa ziet dat Juventus het zwaarder had kunnen treffen. 'De herinnering is zoet. De loting had veel zwaarder kunnen zijn. Juventus reist op woensdag 10 april af naar Amsterdam. De return wordt op dinsdag 16 april gespeeld in Turijn. Juventus hoopt de Europese droom op de best mogelijke manier te vervolgen. De finale in Rome van 1996 zal de Bianconeri inspireren.'

La Repubblica zag dat Ajax in de eerste wedstrijd tegen Real Madrid vooral pech had. 'De twee wedstrijden tegen Real Madrid waren indrukwekkend. In Amsterdam hadden ze pech, toen de grote testwedstrijd met 1-2 werd verloren. In Bernabéu stortte de Real-dynastie echter in elkaar.'

Plaats een reactie

AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 08:17
Mooi die onderschatting..
Vind ik leuk
Holadiejee +2607
zaterdag 16 maart 2019 om 08:26
Alle 6 de anderen zijn veel zwaarder ja. De Juventus delegatie ging in polonaise de studio uit na de loting. De spelers van Ajax worden nu massaal gegoogled, niemand kent ze in Europa. De aanstaande overwinning op de dwerg van Europa, die in Nederland niet eens voorbij komt aan PSV, wordt nu al gevierd in Turijn. De focus kan nu uitgaan naar de halve finale tegen City.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:49]
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 08:30
Prima toch?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 08:30]
Vind ik leuk
fier&koen +2712
zaterdag 16 maart 2019 om 08:38
De finale van 1996 zal ze inspireren staat er..... dus ze staan weer stijf van de doping. Laat ze maar denken dat het een makkie word. Dat dacht Real ook. En we zijn zeer zeker de underdog maar hoeven voor niemand bang te zijn. Het is geen schande als we eruit gaan en dus kunnen de boys lekker vrij uit voetballen en alles geven wat ze hebben. Onderschat het maar lekker. We gaan het wel zien.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 08:39]
Vind ik leuk
HanV +5458
zaterdag 16 maart 2019 om 08:59
1996 zal de spelers niks zeggen. Wat zegt een resultaat van drie of vijf jaar geleden nou nog?
Opgezocht, het was niet de 1-0 winst door het puntertje van Kluivert (dat was AC Milan), maar een winst van Juventus na strafschoppen (1-1).
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 09:17
Hoezo moest je dat opzoeken dan?
Vind ik leuk
3Bier +14281
zaterdag 16 maart 2019 om 09:52
Haha generatie kloofje denk ik
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 09:54
Hahaha, dat zal het zijn ja..
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 16 maart 2019 om 10:37
🤣
Vind ik leuk
Holadiejee +2607
zaterdag 16 maart 2019 om 09:52
Altijd is er een excuus wanneer Ajax verliest. Doping, de Scheids, kunstgras, Lamprou, trage ballenjongens in EHV.
Vind ik leuk
Jozef +44201
zaterdag 16 maart 2019 om 09:54
We hebben altijd gelijk...
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 09:54
Je hebt helemaal gelijk!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:32
Holadiejee is zelf een trage ballenjongen
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:10
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 11:10]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 16:29
Belachelijke naam heb jij joh!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 18:15
Hoezo? Ik heb een hekel aan elk geloof dat er bestaat. Dus automatisch ook aan de goden die vereerd worden. Dus duidelijker kan mijn naam niet zijn...trouwens; Zwolse maillot, is dat geen pleonasme?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 19:49
Simpele ziel...Maillot? Welterusten!
Vind ik leuk
fier&koen +2712
zaterdag 16 maart 2019 om 18:10
Doing verhaal van 1996 is gewoon bewezen en toe gegeven slapjanus.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:20
VVV die verzaakt, PSV, Feyenoord, Heracles en AZ moeten degraderen...............de graafschap ook weer waarschijnlijk.en Fc U en Juventus en..................
Vind ik leuk
Jozef +44201
zaterdag 16 maart 2019 om 09:53
Iedereen die het meemaakte hoeft dit echt niet op te zoeken.
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 11:05
Was echt pijnlijk, ik weet ook nog precies waar ik keek en met wie.. hahaha
Vind ik leuk
fier&koen +2712
zaterdag 16 maart 2019 om 18:11
Ik was 9 maar weet het nog goed.
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 18:15
Dat is knap van jou, ik weet nog dat ik op die leeftijd buiten voetbalde, knikkerde of cowboys en Indiaantje speelde.. hahaha
Vind ik leuk
fier&koen +2712
zaterdag 16 maart 2019 om 18:20
Ik kan me zowel Milan als Juventus goed heugen. Moest huilen zoveel emotie kon ik niet aan 😅 kom uit een echt Ajax gezin
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 18:25
Hahaha, mooi man!
Dan heb je allebei de kanten van de medaille ervaren..
Vind ik leuk
fier&koen +2712
zaterdag 16 maart 2019 om 18:27
Zeker. Zou het graag als volwassen vent ook ervaren. Wie weet😁
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 18:34
'95 was ook mijn eerste keer dat ik het echt bewust meemaakte, maar wat een feest was dat zeg!
Als idioten rennen door de straat hahahaa.

Maar ik hoop dat jij zoiets ook mag beleven, met Ajax of Oranje.
Vind ik leuk
fier&koen +2712
zaterdag 16 maart 2019 om 18:37
Ben ook echt voor oranje hoor begrijp mij niet verkeerd.
Maar doe toch maar Ajax CL winst 😁😁😁
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 18:38
Hahaha, totaal mee eens! :-D
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:31
...................................................
















































































Vind ik leuk
Jozef +44201
zaterdag 16 maart 2019 om 19:00
Ik teken ervoor om beide kanten nog eens te ervaren. Dit jaar en komend jaar.
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 19:09
Ik ook, maar dan wel de blijde kant... hahahaa
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:22
PSV, Jozef..............11 keer in 20 jaar...............jezus maria.....................
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 23:23]
Vind ik leuk
Jozef +44201
zondag 17 maart 2019 om 23:24
De buit is nog niet binnen lijkt me.

En wat vrouw en kroost hiermee te maken hebben....😁
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:27
hoezo ? jezus was niet van jou, en marie weet t ook nie, onbevlekt ontvangen........
Vind ik leuk
M477Y +1392
zaterdag 16 maart 2019 om 10:16
dwaas
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:17
Retteket AZ..........................
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:32
Ajax als underdog pakt altijd goed uit, let maar op ! Thuiswedstrijd gaan we eroverheen en Ronaldo zal niks kunnen doen door onze God Matthijs ! Laat ze ons maar onderschatten 😀
Vind ik leuk
Broodje Aad +1336
zaterdag 16 maart 2019 om 10:36
Deed jij dat maar eens
Vind ik leuk
Henk 1971 +8459
zaterdag 16 maart 2019 om 12:08
Ha,ha,ha,ha,ha..... beetje hoog in de bol jongehhhh

Ronaldo scoort gewoon 3 x in Amsterdam ❌❌❌
Vind ik leuk
Jozef +44201
zaterdag 16 maart 2019 om 13:40
Wie weet, maar de manier waarop je het brengt ruikt een beetje naar jaloezie.
Ajax zit bij de beste 8 van Europa. Dat is nu een feit en daar zal het vast bij blijven, maar nu zijn we apetrots op ons cluppie. Dat lijkt niet overal goed te vallen...
Vind ik leuk
Henk 1971 +8459
zaterdag 16 maart 2019 om 14:19
Nee hoor Jozef ik ben echt niet jaloers, het is jullie gegund. Ik stoor me alleen aan bepaalde ajacieden die onrealistisch zijn.
Vind ik leuk
Jozef +44201
zaterdag 16 maart 2019 om 14:23
Ach, probeer het wat te relativeren joh.

Schreeuwers heb je overal. Euforie is terecht, maar er lopen nu eenmaal altijd mensen bij wie het acute blindheid veroorzaakt...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:37
beste luchtfietsers van europa................niets, helemaal niets, al 5 jaar...........en 5 punten blablabladieblabla...........
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:09
Word maar weer is tijd dat die overschatting van Ajax de kop ingedrukt word
Vind ik leuk
Jozef +44201
zaterdag 16 maart 2019 om 13:37
Dat willen mensen nu al maanden. Vooral op de dinsdag vóór Real-Ajax bleek dat hier vrij extreem.

Persoonlijk geniet ik als een klein kind als een andere Nederlandse club het goed doet in Europa. Als die clubs het goed doen mogen ze vanzelfsprekend trots zijn als een aap met 7 lullen.

Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 22:11
Je mag best trots zijn, maar komt vaak bij mij over als arrogantie. Als ajax wint in de CL gaat het daar weer 20 jaar over. Was zeker verdient vorige wedstrijd maar waarom gelijk doen alsof je de cl gewonnen hebt
Vind ik leuk
Jozef +44201
zaterdag 16 maart 2019 om 22:37
De meesten zijn gewoon en trots dat we zover kwamen hoor.

En ja, 20 jaar is lang zeg...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 23:07
Zeker...
Vind ik leuk
Jozef +44201
zaterdag 16 maart 2019 om 23:20
Misschien een tikkie overdreven?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:16
Dat dan weer niet
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:40
Doen we al 5 jaar, helpt niet, ze zijn daar allemaal Blind.............
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 00:23
Vind je dat niet een beetje ver gaan god Matthijs ……….
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:34
ajaks hangt niet onder de hond............beste grootste duurste bla bla bladieblabla, hangt achter op nen ezel............net als jij
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:35


Van de voetbalclub psv heeft nog nooit iemand gehoord
Vind ik leuk
Holadiejee +2607
zaterdag 16 maart 2019 om 08:37
Wij schreeuwen ook niet die arrogante onzin uit die jullie uitslaan met 'wij zijn de beste'. Jullie komen niet eens PSV voorbij, laat staan de CL winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:39
Ik snap niet dat jij zo een grote bek hebt...
Kan je de cl reeks van PSV nog herrinneren? Schandalig he....2 puntjes uit 6 wedstrijden en helemaal van de mat gespeeld
Vind ik leuk
Holadiejee +2607
zaterdag 16 maart 2019 om 08:44
Wat boeit het. PSV is geen Europese top en kan dat ook niet zijn. Jullie kunnen het niet zijn, maar denken dat jullie het zijn. Rosenborg 2017 bewijst dat dit een eendagsvlieg is dankzij een mazzelloting. PSV kun je wel steeds afzeiken als Ajax, maar 4 jaar op rij was het niks in 020 en dat zal ook zo blijven.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:48
Mazzel loting....

Jij moet toch echt een depressief kut leven hebben, de afgunst druipt er vanaf
Vind ik leuk
Holadiejee +2607
zaterdag 16 maart 2019 om 09:01
Jammer hè dat niet iedereen met jullie meelult? Dan is het snel over met de argumenten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:42]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:38
Wind je niet zo op ventje, ga lekker de koeien melken en de stal uitmesten dan mag je vanavond weer bij mama aan de borst!
Vind ik leuk
ajaksiet +1246
zaterdag 16 maart 2019 om 09:54
Ik kan er zo 12 noemen van jouw FC Calimero.

11 spelers+ de praatpop van Bertje
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:33
Ik ben half Belg en half Italiaan en kan u zeggen dat Ajax in deze 2 landen echt wel als een topclub zien. Hebben een mooie geschiedenis in Europa en staan daar nu weer. Ivm wedstrijd ben ik er zeker niet gerust in. Dit Ajax speelt gewoon geweldig voetbal... dat is gewoon een feit.
Vind ik leuk
Jozef +44201
zaterdag 16 maart 2019 om 10:56
Dank.

Lees je mee, Holladijee
Vind ik leuk
Moa +3759
zaterdag 16 maart 2019 om 09:27
Hij heeft natuurlijk wel gelijk, je had een veel beter Bayern en ook een veel beter Real kunnen treffen. In goede doen heeft geen van de Nederlandse clubs echt een kans tegen die ploegen.

Het is fantastisch dat Ajax het dit jaar zo goed doet, en daar geniet elke Nederlandse voetbal liefhebber stiekem van mee.

Maar om te stellen dat Ajax nu ineens aanhaakt bij de Europese top is wel ongelofelijk kortzichtig, geen enkele Nederlandse club gaat aanhaken zolang we "gewoon" elk jaar onze beste spelers verkopen en er een onoverbrugbaar financieel gat is.

Feyenoord won in 2002 de cup, AZ reikte in 2005 tot de halve finale, PSV stond datzelfde jaar zelfs in de halve finale en in latere seizoenen nog een aantal keer kwartfinale. Maar verwacht geen beterschap het zijn incidenten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:21
Vergeet Rostov niet.

De mijnwerkers van weleer.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:25
Rostov verliezen jullie met 10-0 van.En Rostov zorgde ervoor dat PSV vierde werd in de CL groepsfase 2016/2017.Beter je huiswerk doen snuggere!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:31
Dit is een aanname van je. Dus niet zo snugger.
Misschien lopen wij er wel met 4-0 overheen.

En nog minder snugger is dat Utrecht er nog nooit door Rostov is uitgeknikkerd.

Beter je huiswerk doen lampie.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:34
Wij in de 5e klasse hebben ook nog nooit van Rostov verloren.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 16 maart 2019 om 10:39
Differdange dan.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 16:40
Daar lach ik nog steeds om!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 17:23
Rostov...... met 10 man..... en 3 met een mijnwerkershelm op.

Het kan verkeren.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 19:02
Rostov staat 6e in de Russische premier league. Differdange zijn amateurs. Dat is echt 10x erger.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 21:44
Rostov - Ajax 4-1. Met 10 man.

De Russische mijnwerkers.

Lig nog in een deuk als ik er aan denk.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 21:51
Feestvierende boekhouders en Fietsenmakers die de dag erop gewoon weer moesten werken. De vreugde van Differdange staat nog in mn geheugen gegrift.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 21:53
Miljoenenploeg Ajax afgestraft door 10 zwart kijkende mijnwerkers.
😂
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 00:24
De Russische premier league hahahahaha sinds wanneer bestaat die...…..
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 02:21
Premjer liga heet t.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:22
'wat boeit het. PSV is geen Europese top'. Precies ook de reden waarom je al 14 wedstrijden op rij niet in de CL weet te winnen. Van de laatste 2 deelnames 2x 4e met slechts 4 punten. Laat ons maar aan zelfoverschatting lijden. Wel een EL finale en nu bij de laatste 8 van de CL. Liever te veel zelfvertrouwen dan te weinig.Maargoed ik zal t antwoord vast ff invullen wat je gaat geven. Europa League is een C competitie, Real, Bayern en Benfica allemaal uit vorm, stelt niks voor.Klopt het is allemaal niet zo sterk als een Inter dat 25 punten achter staat op Juve en er tegen Frankfurt uitvliegt.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:07
Finale UEFA cup ? Hoe lang is dat geleden voor een Nederlandse club. Trouwens spurs en inter ??? Is dat de top dan?
Vind ik leuk
WesAjax +0
zaterdag 16 maart 2019 om 10:57
Hoi
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:59]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:03
Nee dat smoesje hebben jullie er pas bij sinds juli 2017. Daarvoor waren het de ballenjongens, te hard opgepompte bal, regen, kunstgras, irritante coach tegenstander, harde wind, scheidsrechter tegen, te hard spelende tegenstander, te druk programma, oneerlijke loting, of zoiets.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:04
En nog gewijzigd ook. Moeilijk he 3 letters.
Welkom hier.
Vind ik leuk
erikv78 +457
zaterdag 16 maart 2019 om 11:18
Bayern, Benfica, Real, Juve... wat een mazzel met de loting!! Echt een geluk dat we geen PSV / Feijenoord hebben geloot 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Koekie1970 +1161
zaterdag 16 maart 2019 om 18:49
@Holadiejee jij zegt dus indirect dat Ajax wel Europese top is!!
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 08:51
Lekker laten lullen joh.. hahahaa
Vind ik leuk
AZVork +2043
zaterdag 16 maart 2019 om 09:08
Als er grote bekken zijn komt dat uithet ajax kamp he.
Vind ik leuk
Whatevaa +690
zaterdag 16 maart 2019 om 09:53
Dit is dus je reinste onzin. Grote bekken teveel en niet alleen bij ajax supporters. Dan lees je behoorlijk selectief.. Als men nou iets eerlijker zou zijn hier, daar heb ik veel meer last van op deze site dan de grote bekken.
Vind ik leuk
AZVork +2043
zaterdag 16 maart 2019 om 10:30
Het is geen onzin. Het hautaine gedrag en grote mond begint vrijwel altijd bij de Ajax vp leden. Lang niet alle leden hoor, spreek die er eens op aan.
Vind ik leuk
Whatevaa +690
zaterdag 16 maart 2019 om 10:45
Dat zeg ik, selectief. Ik lees vaak zat de comments en tis gewoon over en weer de grote mondjes. Omdat wij met meer zijn lijkt het vaker door ajacieden gedaan te worden. Maar goed, dits een eindeloze discussie en we hoeven et niet eens te zijn.

Eerlijkheid duurt et langst, laten we allen beginnen met eerlijk zijn.

Wat denk je van volgende week? Stunten tegen ajax of niet?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:45]
Vind ik leuk
AZVork +2043
zaterdag 16 maart 2019 om 11:39
Morgen bedoel je? Nou ik ben bang voor een ruime nederlaag. Enige voordeel is dat Brom niet heeft gezegd deze keer dat hij een resultaat gaat halen. Maar de dag is nog lang. Maar mocht het de eerste 20 minuten 0-0 blijven dan kan het wel voor AZ. Staan ze dan al achter dan is een 0-5 normaal. Latrn we ons als makke schaapjes afslachten. Maar ik beb benieuwd.
Vind ik leuk
Whatevaa +690
zaterdag 16 maart 2019 om 14:05
Ja morgen bedoel ik, excuus. Ik zit al met me hoofd bij volgende week omdat az vaak niet thuis geeft en drm volgende week very fakin important is. Hoop dat idrissi en stengs et niet op hun heupen krijgen. Succes iig.
Vind ik leuk
AZVork +2043
zaterdag 16 maart 2019 om 14:31
Jij ook succes.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:13
Jouw PSV haalt maar 2 punten in de CL. Dus hou jij je klep ff.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:27
1913 likes mooi getal
Vind ik leuk
Boeyakasha +137
zaterdag 16 maart 2019 om 09:38
Neej jullie schreeuwen al 4 jaar niks in Amsterdam. Zo kortzichtig. Kampioen van de eredivisie jah dat zeker maar buiten de competitie om ? niks helemaal niks in eindje
Vind ik leuk
John Garp +4715
zaterdag 16 maart 2019 om 09:45
Gister heb ik je een serieuze reactie gegeven op je gedrag.
Het zou gewaardeerd worden als je daar iets mee doet, of tenminste op reageert.

Omdat jij de hele tijd hetzelfde doet, geef ik je maar de hele tijd dezelfde, welgemeende reactie:

Wat maak jij je druk om een club waar je kennelijk een hekel aan hebt. De hele dag ga je maar door met bashen en uitlokken en krijg je alleen maar de hele tijd dezelfde respons van dezelfde mensen die daar kennelijk gevoelig voor zijn.

Tegelijk zie ik aan je taalgebruik en soms de doordachte manier van uitlokken dat je toch een zeker niveau moet bezitten.

Wat is je doel hiervan? En hoe meet je dan je eigen succes? In mijn ogen probeer je in een constante, vicieuze cirkel in je eigen staart te bijten.

Als afsluiter een goedbedoelde waarschuwing, met de groeten van Albert:

"The definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting different results."
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:31
Heb het gisteren ook tot twee keer toe geprobeerd, ook geen reactie gekregen. Heb hem zelfs geadviseerd hulp te zoeken omdat ie nogal geobsedeerd is.
Vind ik leuk
Whatevaa +690
zaterdag 16 maart 2019 om 09:50
Voor elke supporter is 'zijn' club de beste. Hou daar is mee op met dat selectieve aanspreken. Wat ben je toch een bloedzuiger.
Vind ik leuk
ajaksiet +1246
zaterdag 16 maart 2019 om 09:53
Jullie komen niet eens de winterstop door
Vind ik leuk
Holadiejee +2607
zaterdag 16 maart 2019 om 09:55
Dat was ook te verwachten. Ik heb niemand hier horen roepen dat dit ging gebeuren tegen drie top teams. Jullie winnen altijd alles met de mond, maar er is al 4 jaar niks glimmends richting de Arena gegaan.
Vind ik leuk
ajaksiet +1246
zaterdag 16 maart 2019 om 10:16
Zielige ploegje in Eindhoven, zielige nummer 3(!). Fc Calimero en maar janken
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:24
Niet? hmmm... eens ff terug zoeken ....

stratumseind +193370
donderdag 30 augustus 2018 om 23:30
dat barca is zwaar over the hill , die engelsen hebben we altijd gemakkelijk en tegen die italianen kunnen we de jeugd een kans geven.
Ik voorzie gin enkel probleem
----------------------------------------------------------------
Jeroen Vervoort +22
donderdag 30 augustus 2018 om 23:42
Inter 2x pakken.
Tot thuis 3 punten, uit 1
Barca thuis 1 punt.

Hallo 2de ronde

Makkie. Komt goed. We moeten niet zo negatief zijn.

Inter is al jaren een rotzooi. Tottenham is het altijd ‘net’ niet

Waar moeten we voor vrezen🤷‍♂️
----------------------------------------------------------------
Renelas +279
vrijdag 31 augustus 2018 om 04:58
PSV gaat deze groep gewoon keihard winnen...
----------------------------------------------------------------

En zo kan ik er nog een heel aantal vinden. :D

Dus je moet niet zo dom lullen !!!!

[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 11:25]
Vind ik leuk
Jozef +44201
zaterdag 16 maart 2019 om 09:55
Hoezo niet?

Jullie zijn toch al de nieuwe kampioen?
Vind ik leuk
Holadiejee +2607
zaterdag 16 maart 2019 om 09:56
Nee hoor, wij zijn de regerend kampioen.
Vind ik leuk
Jozef +44201
zaterdag 16 maart 2019 om 10:02
Dat ontken ik niet. Je moet lezen. Jij en je holmaatjes weten het al maanden: PSV de nieuwe kampioen....de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Zo. Nu denk ik dat zelfs jij het snapt.

Oh wacht...
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 16 maart 2019 om 10:41
Je geeft het teveel krediet.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
zaterdag 16 maart 2019 om 10:00
Nee, jullie schreeuwen niet dat jullie de beste zijn. Behalve als het nr van Tina Turner wordt opgezet met "simply the best".

Over arrogantie gesproken infantiel...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:07
Wat een zielig personage ben jij zeg was je vroeger misbruikt of zo je begrijp het zelf niet wat je allemaal schrijft
hou je met nuttigers bezig.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:16
@Holadiejee Jullie kunnen nog niet eens de EL aan dus ter wel Ajax wel even verder is gekomen tot de waar ze nu zijn en dat kun je van PSV niet zeggen dus wij zijn tegen over PSV wel de beste qua CL zijn wij wel CL waardig dat kunnen jullie niet zeggen HAHA en jullie zijn zelf ook arrogant want jullie roepen nu al van we zijn kampioen ter wel Ajax nog maar 2 punten los sta van jullie dus maar we zullen het allemaal zien
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 12:27]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:57
Wat ben jij negatief zeg. Ze voetballen in Europa, maakt het dan uit om welke club het dan gaat? Dit is goed voor het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:41
Even de stand checken aub. Daarna even dimmen en de arrogantieknop stuk terug draaien. Lijkt me gepast. Prima wedstrijd in Madrid hoor. Felicitaties daarvoor. Maar dit is jaloers trolletjesgedrag. Kies je daar bewust voor?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:41
Het is een reactie op een reactie...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:44
Op wie dan?? Boven jouw comment staat alleen ajax comments waarop jouw comment kant noch wal zou raken.... 🤔🤔
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:37
Snap je echt niet hoe dit forum werkt? Best sneu wel..... Maar leg het wel ff voor je uit. Je kunt zien waar iemand op reageert door omhoog te gaan totdat de denkbeeldige lijn van het tekstvak naar links verspringt.
Graag gedaan 😏
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:15
De grootste trollen zijn afgunstige PSVers die het niet kunnen hebben dat Ajax gewoon verder is en BETER presteert op een hoog podium en dat is de CL. Just Face IT !
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:55
Jouw comment is veelzeggend. Laten we het daarop houden. P.S. ik heb volgens mij duidelijk gewezen op de goede prestaties van ajax tegen madrid en dus in CL. opletten aub en reactie kan iets minder arrogant. Plaats 2 is nog steeds een feit. PSV 1. En ik realiseer me dat jullie met jullie huidige selectie gewoon de titel dienen te pakken. Maar realiseer je aub dat het des te knapper is wat PSV presteert. Dit erkennen zou je sieren. Maar ik denk dat je liever roept dat jullie de beste zijn of zoiets.. pffff realisme is veel ajax supporters vreemd helaas
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:56]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:22
Niet arrogant, gewoon dom.
Vind ik leuk
Boeyakasha +137
zaterdag 16 maart 2019 om 09:35
Is toch die club uit Belgie ?
Vind ik leuk
Broodje Aad +1336
zaterdag 16 maart 2019 om 10:37
Twee reacties in drie minuten, echt?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:37]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 01:22
Toch won PSV ooit de Treble en Ajax nooit...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:38
Haha niemand kent Ajax? Heerlijk zon gefrustreerd boertje die de moeite neemt om op elk Ajax topic te reageren. Hey vraagje hebben ze er al zin in Eindhoven? Europa League volgend jaar moet toch wel leuker zijn. Maak je tenminste een keer kans op een overwinning.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:39
En PSV altijd gevreesd in Eindhoven.... En voor de rest laat maar inderdaad.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:48
Wij mogen tegen een uitstekende italiaanse tegenstander.
Niet tegen het matige team van inter dit jaar.
En nog niet eens tegen kunnen winnen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 08:48]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:03
Hahahahaha. Lachwekkend mannetje XD
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:12
Dat zei jij ook toen Real Ajax lootte, iedereen weet hoe dat is afgelopen.
Vind ik leuk
Bullet +3351
zaterdag 16 maart 2019 om 09:13
Zou ook wat zijn, dat een Nederlandse club van niets ineens favoriet zou zijn
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2183
zaterdag 16 maart 2019 om 09:25
gelukkig zit jij in een psychose Holadiejee en kun je alleen maar de werkelijkheid omdraaien van je eigen club😉 nederlanders weten dondersgoed hoe bekend Ajax nu in Europa is. maar jou minderwaardigheidscomplex mentaliteit blijft maar doorgaan, je probeerd een eer hoog te houden, DIE HELEMAAL NIET BESTAAT😂 (dat zogenaamd psv wat voorstelt).
Wanneer stop jij toch eens met dit piepende gedrag..
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:28
Ah, daar hebben we de Eindhovense schreeuwjezus weer. 😂 Heerlijk vertrouwd
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:30
Misschien kun je ook even op google zoeken. Resultaten psv in de champions league 2018/2019 of naar Feyenoord in Europa 2018/2019. Hoop voor je dat er wat opstaat
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:41
Doe maar niet dan schaam je je diep dat je uit nederland komt!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:40
Sterker nog, als je een italiaan uit Turijn vraag om 3 Nederlandse clubs op te noemen, noemen ze alleen ajax, aldus mijn neef die daar een jaar heeft gezeten...en komen vervolgens met namen als zlatan, Kluivert , van Basten en cruyff...
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
zaterdag 16 maart 2019 om 15:24
Kan wel horen dat jou neef Italië niet kent ( althans het voetbal ) Italië is Europa, niet Ghana!!!!
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
zaterdag 16 maart 2019 om 09:42
Benen op de grond, Ajax is tot grootse dingen in staat als ze zich niet gek laten maken.
Iedere wedstrijd is nu een finale wedstrijd. !!!!
Vind ik leuk
John Garp +4715
zaterdag 16 maart 2019 om 09:44
Gister heb ik je een serieuze reactie gegeven op je gedrag.
Het zou gewaardeerd worden als je daar iets mee doet, of tenminste op reageert.

Edit: Omdat jij de hele tijd hetzelfde doet, geef ik je maar de hele tijd dezelfde, welgemeende reactie:

Wat maak jij je druk om een club waar je kennelijk een hekel aan hebt. De hele dag ga je maar door met bashen en uitlokken en krijg je alleen maar de hele tijd dezelfde respons van dezelfde mensen die daar kennelijk gevoelig voor zijn.

Tegelijk zie ik aan je taalgebruik en soms de doordachte manier van uitlokken dat je toch een zeker niveau moet bezitten.

Wat is je doel hiervan? En hoe meet je dan je eigen succes? In mijn ogen probeer je in een constante, vicieuze cirkel in je eigen staart te bijten.

Als afsluiter een goedbedoelde waarschuwing, met de groeten van Albert:

"The definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting different results."
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:49
Je hebt gewoon gelijk! We zijn heel erg blij voor je en geven je vanaf nu gewoon elke keer gelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:59
Holadiejee, om 08.26 op een zaterdagochtend als psv'er als weer bezig met Ajax. Ik ben er echt in te geloven dat jou leven alleen draait om Ajax 😂😂
Vind ik leuk
Blije +63
zaterdag 16 maart 2019 om 10:30
Is dit zielig figuur weer dom aan het lullen.
Dat provincie clubje uit Eindhoven moet dit nog maar eens presteren
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:42
Niemand kent ze in Europa? Dude 7 spelers van Ajax staan zeer hoog aangeschreven in Europa.. waar van er 1 voor 86 mil al verkocht is. Als je geen verstand hebt is het verstandig om niet te reageren. buiten die kindjes die Ajax net zo erg haten als jij doet staat dit echt heel dom
Vind ik leuk
DQA +47
zaterdag 16 maart 2019 om 11:03
Je hebt gelijk!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:08
ik lees VP nu al een tijdje zonder account maar heb er nu speciaal één aangemaakt om onderstaande reactie te plaatsen:
wat ben jij toch een zielig persoontje. je weet zelf wel waarom met al jouw reacties. ongelooflijk.

zo, dat ben ik ff kwijt. ga ik weer verder met lezen van andere topics waar ik je ongetwijfeld weer tegenkom met tenenkrommende reacties
Vind ik leuk
erikv78 +457
zaterdag 16 maart 2019 om 11:11
Dat deed Real ook, en die liggen er uit 🤣
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:17
Als AJAX er uit ligt dan is het geen schande hebben ze het altijd nog beter gedaan dan die club van jou
Vind ik leuk
DieuweB +1
zaterdag 16 maart 2019 om 11:17
Wordt nog depressief van jou. Als ze hetzelfde voetbal spelen als tegen Real, maken ze een prima kans imo
Vind ik leuk
cj.ooms +21
zaterdag 16 maart 2019 om 11:49
PSV blijft alleen maar bij door het nivo van de competitie.
Wat wil je nu bereiken eigenlijk ? Ik denk toch gewoon weer afgunst.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:52
Ik schaam me als Ajacied voor jou, laat staan wat PSVers voor je voelen
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:16
Ik denk ook dat Juventes gaat winnen van Ajax, maar ik denk wel dat de spelers van Ajax er internationaal beter op staan dan PSV.
Vind ik leuk
Holadiejee +2607
zaterdag 16 maart 2019 om 13:19
Ach, je moet die mensen hier af en toe een stukje dichter op aarde brengen, anders blijven ze maar in de hemel zweven. 😁
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 13:23]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:59
holadiejee wat ben jij een ontzettend zielig mannetje. Je hebt totaal geen kijk op voetbal en bent hier alleen maar om ajax te trollen. Ontzettend zielig!! Vraag me af voor welk zielig clubje jij dan bent. Sowiezo een clubje die europees niks klaar kan maken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 16:12
Geweldige analyse valentijn Driessen
Is er niks bij!!! In het land der blinden is eenoog koning
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 00:21
Juventus spelers gebruiken gewoon Wikipedia om spelers van Ajax te leren kennen jongens !!
Vind ik leuk
Jan Guevara +10308
zaterdag 16 maart 2019 om 08:27
Ja erg he? Dat iedereen hier denkt dat ze wel van Juve gaan winnen?

Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 08:29
Iedereen denkt dat we kans hebben, en dat is toch ook zo?
Vind ik leuk
Jan Guevara +10308
zaterdag 16 maart 2019 om 08:49
Ik heb ook altijd kans dat ik de staatsloterij win.
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 08:52
Precies!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:26
Je hebt ook altijd kans als je tegen Trencin moet.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10308
zaterdag 16 maart 2019 om 10:48
Of rosenborg.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:56
En je hebt ook altijd kans om stijf onderaan te eindigen in een CL poule.
Vind ik leuk
1+1= +311
zaterdag 16 maart 2019 om 09:35
Maar geen 50%
Vind ik leuk
1+1= +311
zaterdag 16 maart 2019 om 09:34
Altijd 50 %
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2050
zaterdag 16 maart 2019 om 08:35
Niet iedereen, ik ben realistisch en hebben we een wonder nodig, Real was totaal uit hun doen en is optimaal van geprofiteerd.. de bal is rond dus hopen doe ik wel!.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 08:43]
Vind ik leuk
Nielsk +2374
zaterdag 16 maart 2019 om 09:05
Nu zeg jij het als Ajacied en hoor je niemand, zeg ik het krijg je meteen allerlei nutteloze statistieken en beredeneringen en Calimero/jaloers/haat/afgunst naar mijn hoofd en ben ik ineens voor PSV.

Jij spreekt wel de waarheid maar daar kunnen de meeste Ajacieden niet tegen
Vind ik leuk
Bullet +3351
zaterdag 16 maart 2019 om 09:14
Het is ook een beetje welke woorden de psvers gebruiken. De toon....
Vind ik leuk
Nielsk +2374
zaterdag 16 maart 2019 om 18:32
Ah of is het een blinde vlek dat alles wat negatief is maar een PSV’er moet zijn?
Vind ik leuk
Bullet +3351
zaterdag 16 maart 2019 om 19:41
Was idd een beetje kort door de bocht ;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:57
Natuurlijk zat Real niet in hun beste vorm, maar voor de thuiswedstrijd tegen Real hadden ze gewoon iets van 8x achter elkaar gewonnen + 3-1 van Atletico. Real heeft nog altijd een van de beste selecties van de wereld, maar volgens sommige mensen hier, Holadijee, is de selectie van Inter nog beter.

En het is ook de afgunst van sommige psv’ers. Ik bedoel, die Holadijee is toch gewoon ontsnapt uit een gesticht?
Vind ik leuk
Nielsk +2374
zaterdag 16 maart 2019 om 18:34
Dat zijn trollen en daar moet je echt sowieso geen aandacht aan besteden! Zonde van je tijd maar de beste selecties durf ik te betwijfelen, dat ze uit vorm zijn is ook een feit maar wat ik telkens al zeg, al heeft een tegenstander een crisis je moet tegen zoveel kwaliteit het nog altijd wel doen!
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
zaterdag 16 maart 2019 om 08:28
Noem eens tegenstanders waar Ronaldo niet 7 keer tegen zou scoren in 5 wedstrijden in zijn Madrid tijd, dan kom je alleen op namen als Barca.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:43
Precies dat en trouwens, is geen garantie voor Crystiano Penaldo dat hij nu weer makkelijk scoort. Staat nu ene Mathijs de Ligt in het centrum die hem tegen Portugal in zijn zak had zitten.
Vind ik leuk
LifeErazor +1620
zaterdag 16 maart 2019 om 08:42
Onderschatting? Vanuit de media.
Ik geloof geen seconde dat CR7 ook maar iets aan toeval overlaat. Net zoals er wel meer ervaren rotten daar bij Juventus lopen die voor onderschatting waken.
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 08:55
Gisteren de loting gezien, Nedved kon een lichte grijns niet onderdrukken toen Juve aan Ajax gekoppeld werd, en er bestaat ook nog zoiets als onbewuste onderschatting..
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:30
Dat is de media weer he
Denk je echt dat ronaldo zijn eigen daar over uitlaat
Dacht het niet
Vind ik leuk
Degier +1777
zaterdag 16 maart 2019 om 10:06
Als je weer troll reacties wil tussen PSV en Ajax hieronder verder lezen svp. Indien je een inhoudelijke disxcussie wil voeren kun je gewoon stoppen en het op een ander artikel proberen.
Vind ik leuk
Dharmpie +1024
zaterdag 16 maart 2019 om 11:38
Onbegrijpelijk; Uitspraken vanuit Italie en uitspraken over het algemeen die “grotesk” en “respectloos” zijn naar de komende tegenstanders werken vaak als “doping”.. Wat dat betreft zijn voetballers vaak niet slim. Psychologie is vaak erg belangrijk. Ramos pakte geel tegen Ajax. Niet alleen het feit dat hij er niet bij was tegen Ajax, maar vooral het “dis-respect” van deze aktie motiveerde de spelers van Ajax meer. Als juventus uitgeschakeld wil worden door Ajax moeten ze vooral zo doorgaan. Van mij mogen ze dat ook zeker doen, ik hoop dat Ajax deze sterke ploeg een lesje in respect en nederigheid zal bijbrengen. Wat mij betreft is Ajax niet kansloos zoals velen schrijven.
Als niet Ajacied kijk ik dan ook al uit naar deze wedstrijd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 11:59]
Vind ik leuk
AllAdIn +24660
zaterdag 16 maart 2019 om 11:52
Het wordt heel moeilijk, maar een kans hebben we altijd.
Ik heb er iig zin in!
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +632
zaterdag 16 maart 2019 om 23:05
We gaan Ronaldo pijn doen !

https://ibb.co/0rnW2XD
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:17
Ramos lachte ook in zijn vuistje en pakte geel.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:22
Ajax lacht straks in zijn vuistje met CL in handen. Ik had niet verwacht dat dit ooit nog zou kunnen gebeuren. PSV was er al een keer dichtbij met de halve finale en pech tegen Milan. Ajax gaat het wel afmaken.
Vind ik leuk
Filip_FCU +12072
zaterdag 16 maart 2019 om 08:20
Laat het onderschatten beginnen..

Genoeg optimisme hier en alles is mogelijk.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zaterdag 16 maart 2019 om 08:20
door dit soort berichten zal Ajax alleen maar meer getergd op het veld verschijnen
Vind ik leuk
Nova +1957
zaterdag 16 maart 2019 om 08:23
Al deze berichten verzamelen en ophangen in de kleedkamer. En dan zullen we zien als Ajax opnieuw kan stunten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:49
Ik mag toch hopen dat ten hag niet dezelfde huilie huilie trekjes krijgt als gaytje van bommel
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:24
Ik wil hier even wat zeggen: Afgelopen nacht heeft ene meneer de oppertrol zich voorgedaan als mij, bij deze wilde ik zeggen dat ik GEEN trolaccounts bezit en dus GEEN idee heb wie de f*ck 'de oppertrol' is!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:25
En moet je dan die FOTO van 'm zien ! Nee Juventus neemt nooit meer doping. En Ronaldo ook niet. Alleen als ie even niet schuimbekt.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29692
zaterdag 16 maart 2019 om 08:25
Prima. De onderschatting begint al.
Vind ik leuk
pietprecies +11697
zaterdag 16 maart 2019 om 08:26
Nu nog wachten op de eerste mensen van Juve zelf die er makkelijk over gaan denken :-)

Nouja, er zullen wel wat Haagse matjes gaan ook, zijn die ook eens blij met een pot voetbal op niveau.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29692
zaterdag 16 maart 2019 om 14:53
Met Barca en City was Juve de minst gunstige keuze..
Vind ik leuk
Jordaan +859
zaterdag 16 maart 2019 om 08:29
Ajax is meer onbekender veel nieuwe namen die definitief echt naam hebben gemaakt in de CL
De honger, de speelstijl, de durf het niveau dat Ajax kan halen, we gaan zien of Juventus zwaarder had kunnen loten, Ajax gaat er iig alles aan doen om ze te bestrijden met eigen krachten.
Real was ook blij met de loting, de zwaarste thuisnederlaag in Europa ooit voor ze later, denken ze daar nu denk ik anders over😉

We gaan het zien als de bal rolt hoe de verhoudingen zullen zijn....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 08:30]
Vind ik leuk
Jan Nijhof +630
zaterdag 16 maart 2019 om 08:32
Die statistiek van CR tegen Ajax was niet met de huidige verdediging.
Vind ik leuk
pdavie +639
zaterdag 16 maart 2019 om 08:34
Zullen we afspreken om niet meer op dat irritante stumpertje te reageren die in alle Ajax topics loopt te trollen? Dan is "het plezier" er zo vanaf voor die loser..Met name "het plezier", want wat een leven moet je hebben om wakker te worden elke dag en gelijk achter die pc te kruipen om te trollen..In en in triest....
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:23
Mee eens, schijtirritant kutkind is dat zeg, elk topic weer
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:00
Gewoon bij elke comment van oa Holadijee massaal zeggen ‘je hebt gelijk!’ Als 10/20 man dat zegt is hij er snel klaar mee.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:37
Ik dacht altijd dat Ronaldo alleen worst in zijn vuistje had.😜
Vind ik leuk
pietprecies +11697
zaterdag 16 maart 2019 om 11:08
Die van Badr ja
Vind ik leuk
Fritske01 +5105
zaterdag 16 maart 2019 om 08:40
Man man man, pure en christallijne talent. Hersenloze aanvalsdrift. Tegen een Italiaans elftal wordt dat je knieval.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 16 maart 2019 om 08:43
Wij zijn voor niemand bang. Mega prestatie tot nog toe wat Ajax heeft gedaan en is voorlopig binnen NL niet te evenaren. Elk potje is een bonus. Voetballen voor wat je waard bent.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:43
Als ten Hag slim is !!!
DONNY refereerde gisterenavond in inside Ajax ..
Aan de wedstrind tegen Portugal...Waar ze hem in de pocket hadden hij niet kon meer op het laatst. Heb je er nog 6 meer dat weet ik maar toch.!!
Zonder je grootste schoonheidspoedel.. is de swung weg !! Eerste 5 mkn. Laten weten dat je erbent ..ff op de teentjes stootje tussen de ribben..hahaha....en een snelle ik zit maar aan 1 te denken wie dit kan dat is Tagliafigo!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:07
Dat is vragen om karma...
Vind ik leuk
markie +2755
zaterdag 16 maart 2019 om 08:44
Heee, deze krantenkoppen las ik ook toen real ajax uit de koker kwam
Vind ik leuk
MirakelMan +166
zaterdag 16 maart 2019 om 09:02
Dat lachen zal hem hopelijk vergaan.
Echter zal het een hele zware opgave gaan worden voor Ajax.
Vind ik leuk
Cookee +12646
zaterdag 16 maart 2019 om 09:10
Mooie test voor Matthijs de Ligt, kan hij laten zien hoe goed hij is.
De arme jongen speelt in de eredivisie tegen onbenullen van spitsen en op basis daarvaan meent men dat hij internationale top is.
Typisch Nederlands iemand ophemelen om hem straks af te maken.

Ik weet niet wie de tegenstander van Ronaldo wordt, soms gaat hij weer op links lopen dan wordt 't Mazraoui, ik zou niet Blind hem laten opvangen, dat komt niet goed, maar wordt interessant of Mathijs dat aankan.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:48
Wedstrijd tegen Portugal niet gezien zeker.....
Vind ik leuk
Cookee +12646
zaterdag 16 maart 2019 om 12:01
Toen ging Ronaldo op rechts lopen wat vreemd is.
Ik snapte dat niet, want voorin is hij gevaarlijker.
Had niet het idee dat Portugal die wedstrijd serieus nam.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:01
Lewandowski, Lacazette, Ronaldo, Benzema, Rashford zijn geen matige spitsjes
Vind ik leuk
Cookee +12646
zaterdag 16 maart 2019 om 12:02
Tegen Bayern vond ik Mathijs goed en tegen Real ook.
Gaan we niet te snel in de ophemeling?
Als hij tegen Feijenoord speelt dan staat Jorgensen als midvelder, ja dan heeft Mathijs niks te vrezen.
Maar tegen Lammers wordt hij gewoon afgetroefd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 12:03]
Vind ik leuk
3-0achter +243
zaterdag 16 maart 2019 om 09:23
Eindstation Ajax..
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:41
De dag dat Ajax Juve verslaat en de dag dat Ronaldo geen goals gaat maken tegen Ajax komt steeds dichterbij.
Vind ik leuk
3-0achter +243
zaterdag 16 maart 2019 om 11:18
Ronaldo gaat Stoppen op zijn 37e. Vanaf dat moment klopt jou verhaal.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:43
Het zullen tere prachtige wedstrijden worden maar al we reeel zijn gaat ajax dit niet winnen.
Er loopt daar meer rond dan alleen die barbie pop.
Het was een schitterend CL avontuut laten we nog twee keer genieten!!
Vind ik leuk
3-0achter +243
zaterdag 16 maart 2019 om 11:19
Je bent een van de weinigen die het door heeft. Top.
Vind ik leuk
BT410 +398
zaterdag 16 maart 2019 om 09:51
U nadert uw eindhalte. Vergeet uw persoonlijke spullen niet mee te nemen. Dankuwel met het reizen met de Champions League.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:53
De zogenaamde supporters zijn zo aan het lullen.dat een neutralen supporter een hekel krijg aan Ajax.doe nou is een x niet vergelijken met een andere top club in Nederland.kijk naar jullie begroting is toch heel normaal dat jullie meedoen voor de titel.als je dik 20 miljoen betaald voor blind dan ben je blind. Succes tegen Juventus had liever barca of Tottenham gehad .dan kon je vergelijken met PSV .nu niet 👍
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:00
als je cl kampioen wilt worden moet je juve ook pakken. als die barca het maar niet word. altijd maar die spaanse clubs die winnen. moet eens klaar zijn
Vind ik leuk
rpaulp50 +13410
zaterdag 16 maart 2019 om 10:08
Ajax moet vooral die underdog rol goed meespelen en uitspelen.
Hoogmoed komt voor de val, in welke taal je dat wil vertalen, maakt niet uit.
Vind ik leuk
MokumXXX +720
zaterdag 16 maart 2019 om 10:10
Laat CR maar lekker lachen, dat deed Ramos ook! Ajax heeft niks te verliezen en niemand had verwacht dat Ajax zover zou komen.
Heerlijk al die haters terwijl hun lokale clubje niks heeft gepresteerd in de CL en El!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:11]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:14
Als Ajax echt succes wil hebben zoubdit team nog 2 jaar samen moeten zijn. Focus moet liggen op Eredivisie, anders heb je weer 3 voorrondes, en dan gaat Ajax deze zelf onderschatten en heb je weer niks. De CL wedstrijden zijn vanaf nu bonus. Aan de rest van de NL clubs zou ik zeggen, graag voorbeeld volgen en punten pakken. Daf gebash tussen "supporters?" Hier gaat me echt te ver. Die normaal, ben je al gek genoeg. NL heeft een gelijkspel nodig, zou top zijn, alles wat meer is, meegenomen. Maar zondag en achter 2 weken zijn de CL finales voor dit Ajax. Tegen PEC was het zeer matig. Brede bank? Nou ja als ze wedstrijd fit zouden zijn wel... kan de club nog opbreken. Succes Ajax en Ronaldo, meet De ligt 2.0... och ja, 11 tegen 11 niet Ajax tegen Ronaldo... Chiellini, Bonucci, Dyabala, Khedira,Sandro etc iedere speler daar zou de absolute top zijn in ons landje...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:16
Wat een gezeik hier zeg, bij elke post komt de strijd tussen Ajax en Psv boven, zelfs als het pakweg over Excelsior of Emmen gaat, pffff
Vind ik leuk
hydrowear +23
zaterdag 16 maart 2019 om 10:20
Het lachen zal Ronaldo wel vergaan denk ik. !!
Vind ik leuk
De Liefhebber +11673
zaterdag 16 maart 2019 om 10:20
Zou Ronaldo ook weer zo sneu gaan doen als het ff niet loopt?? En mochten ze wel winnen, zou hij dan ook ten Hag gaan nadoen?
Vind ik leuk
Speytuut +312
zaterdag 16 maart 2019 om 10:25
Heerlijke praatjes van de modepop uit turijn hoe groter de praatjes hoe harder de val is straks.. de licht 💪 is onze slot op de deur die komt th naar de wedstrijd en haalt niet alleen ze auto sleutels eruit maar ook het modepoppetje zo uit de achterzak 😎 ... aan de andere kant bewijst tadic ze klasse en stuurt neres weg die onhoudbaar is voor de oudjes achterin bij juve die denke dat de wind voorbij is gevlogen....
Vind ik leuk
Klaassie +32
zaterdag 16 maart 2019 om 10:37
Hoogmoed komt voor de val
Vind ik leuk
Sippie +131
zaterdag 16 maart 2019 om 10:39
Hoop op een overwinning van Ajax, zodat PSV automatisch mee mag doen in Champions League
Vind ik leuk
AFP +2898
zaterdag 16 maart 2019 om 10:43
Een reden te meer voor Ajax om te proberen Juve flink partij te geven. Verliezen van Juve in de Kwartfinale is op grond van de dure spelers van Juve waarschijnlijk te verwachten, maar Ajax is geen simpele ploeg meer die zo maar op zij geschoven kan worden. Ik denk dat de eerste wedstrijd in Amsterdam een spektakel zal worden hoe de uitslag ook wordt. Gelukkig dat we Tagliafico hebben en in vorm is hij een goede verdediger. Jammer dat Mazraoui slecht door Veltman vervangen zal worden. Met een technisch goed draaiende Ajax zal Juve nog verrast kunnen worden. Juve is echt niet zo'n wonderploeg. Voor Dybala ben ik bang, want die is onberekenbaar. Mandjukic is een gemene aansteller, maar is wel een killer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:48]
Vind ik leuk
Isakson +132
zaterdag 16 maart 2019 om 11:04
Hopelijk speelt Aiaks 1x gelijk⚽️⚽️
Vind ik leuk
DQA +47
zaterdag 16 maart 2019 om 11:06
Onderschatting is altijd goed, hopelijk denkt de Juve selectie er net zo over. Het probleem is echter wel dat we Joel tegenover Ronaldo hebben te staan. Als je hem onschadelijk wilt maken, dan is Joel nou niet bepaald een effectief wapen. Vrijwel geen minuten in de benen en an sich en vrij matige speler.
Vind ik leuk
Mari +12422
zaterdag 16 maart 2019 om 11:15
Dat wordt dan weinug lachen voor hem
Hij heeft zijn vuistje al.vol met zn.ballen
De rukker
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:25
"De finale in Rome van 1996 zal de Bianconeri inspireren".

En vooral voor de wedstrijd illegale doping gebruiken zeker...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:32
Mooi laat ze Ajax maar lekker onderschatten
Vind ik leuk
Piet Wie +23
zaterdag 16 maart 2019 om 11:32
Wie het laats lacht .lacht het best.s
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:33
Nu ik dit zo allemaal lees hier had ik toch even behoefte om eens een opmerking te plaatsen.
Juventus is een geweldige ploeg met ervaren spelers maar laten we nu niet doen alsof Juventus niet te pakken is.
De centrale verdediging van Juventus zal zijn best moeten doen om de snelheid en beweeglijkheid van Tadic en Neres eruit te houden.
Juventus heeft alles te verliezen en Ajax vrijwel niks..
Als Ajax wint is het toch dat Juventus natuurlijk een offday had net als Benfica, Bayern, Real...het is natuurlijk nooit zo dat Ten Hag en zijn ploeg het tactisch gewoon voor elkaar heeft gekregen om de tegenstander het spel van Ajax te laten spelen..
Neem even Real Madrid als voorbeeld... zo erg uit vorm dat ze wel weten te winnen in Atletico Madrid met 1-3 maar tegen Ajax uit vorm zijn om te verliezen thuis met 1-4....
Haal gewoonweg even de stront uit je ogen en durf het gewoonweg te zien dat Ajax voetballend het voor elkaar kan krijgen om een tegenstander het moeilijk te maken.
Vergeet niet dat Ajax een hele weg heeft bewandeld al om tot dit punt te komen...maar laten we stellen dat al die ploegen gewoon uit vorm waren om alle azijnzeikers hier tevreden te houden natuurlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:34
Als Atletico er met 2-0 van kan winnen, kunnen wij dat ook.
Vind ik leuk
Isakson +132
zaterdag 16 maart 2019 om 11:37
Als Ronaldo gaat hst over voetbal.... ik denk dat hij ook om andere zaken lacht. Geloof maar niet dat hij na zoveel CL wedstrijden zich ineens druk maakt om een Nederlandse club.
Vind ik leuk
JoeyC +3974
zaterdag 16 maart 2019 om 11:38
7 doelpunten in 5 wedstrijden. Wow, daar kan je alleen maar respect voor hebben ongeacht wat je vindt van de mens Ronaldo.
Vind ik leuk
Leodinho +524
zaterdag 16 maart 2019 om 11:42
Belangrijkste is om niet in het spel van Juventus mee te gaan. Ajax zal wel domineren want dat vinden ze prima in Italië. De kansen moeten worden omgezet en nog belangrijker, de belangrijke spelers zoals Ligt, Nico, Ziyech moeten geen gele kaart krijgen voor de return. UEFA zal Juventus wel daaraan helpen. Zie Diego
Costa bijv.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:50
Hoop dat je club nog harder zal worden genomen dan die vrouw die je verkracht hebt in Amerika
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3696
zaterdag 16 maart 2019 om 11:54
Gewoon de ligt echt blind op ronaldo zetten 180 minuten en hem totaal geen ruimte geven
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:57
Echt er is geen aroganter volk dan ajaxieden en weer gaan jullie op jullie bekken heerlijk. Wees trots maar wees wijs. Jullie staan al in de finale man met jullie
Mond typisch holands bla bla bla maar niks presteren
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:13
Zou je je zelf niet bedoelen jochie . Wees blij dat er nog één van de eredivisie mee doet . Ik weet niet hoeveel verstand je hebt maar zo te lezen weinig tot niets . Dit is alleen maar goed voor het Nederlands voetbal .
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 13:14]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:10
Aan alle dromen komt een eind
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:11
Aan alle dromen komt een eind ....de Licht op Ronaldo ahahahah
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 12:12]
Vind ik leuk
AZ14 +511
zaterdag 16 maart 2019 om 12:19
Laat ze maar die jochies van Ajax onderschatten !! en die Arrogant Handballer Ronaldo !! dan gaan we kijken wie gaat zijn tranen drogen
Vind ik leuk
rinirat +3520
zaterdag 16 maart 2019 om 12:34
Ze mogen alles denken... wij laten onze voeten spreken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:05
Ik als Rotterdammer ben blij dat ik de wedstrijden altijd neutraal kijk . Ik hoop echt dat voor Ajax alles mee zit en dat die Ronaldo zn mannetje tegen komt zoals de Ligt dan gaat die wel anders praten met die R van hem .
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:28
pfffffff De Ligt ....die ligt nu al plat bij horen van de naam juventus Ronaldo 😂😂😁😁😂😂😂
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 14:29]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:30
Stoer en binken... toen John de Wolf jaren geleden de Portugees Fernando Couto tegen kwam ..jankte als een kind.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 14:31]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:35
zoeken de ajax fans al naar kut excuusjes?what a shame....na de zege op R.Madrid stonden de kranten met grote bekken open en nu ineens de ster van ajax geen glans meer heeft ....why??? ..oja juventus trapt ze eruit 😂😂😂😂...ik zie niet graag ajax die grote oren veroveren......vooral na wat hun fucking fans geflikt hadden door vuurwerk af te steken bij het hotel van R.Madrid spelers...fans met een zieke geest doet dit soort shit...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 13:37]
Vind ik leuk
Pietje2015 +17158
zaterdag 16 maart 2019 om 22:57
Ook ik als Ajax supporter wacht op de dag dat er een ander Nederlands team het stokje van ons overneemt. Maar in Europa blijven we er alleen voor staan. Dus ja over wie anders als Ajax moet de krant dan schrijven als er een Nederlands succes is?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:41
Hoe heet dat ook alweer hoogmoed komt... In Madrid dachten ze ook door te zijn, Ajax in vorm maakt het iedereen moeilijk. Ik stel voor om een speler te slachtoffer, die schopt meteen Ronaldo kreupel. Dan is juve ook verslagen
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:28
Zielig jij
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:33
Dit bedoel ik nou om een beker iemand kreupel trappen...zie maar de monsters in jullie soort....maakt jullie niks uit ook al gaat het om een kind van een moeder...gaat het nu iver sport of moord...damn zo zijn jullie altijd al geweest door alles te willen of te hebben verwende hollanders.
Vind ik leuk
Gio69 +31
zondag 17 maart 2019 om 08:54
Wat een opmerking, kreupel schoppen. Je moet Ronaldo gewoon geen ruimte geven, dus 90 minuten een man er op. Er voor zorgen dat hij uit de wedstrijd gehouden wordt.
Vind ik leuk
Xlewa +0
zaterdag 16 maart 2019 om 14:12
Kwantiteit is beter dan kwaliteit
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:21
Die Ronaldo ? Heb respect ignorant. Nederland heeft nooit en zal nooit zo een grootheid hebben. De Ligt? Wie is dat ? Moet eerst maar iets bewijzen in Europa
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 14:32]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:25
De Ligt gaat het licht zien .. en avonds janken bij mama
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 14:32]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:38
De ligt word hier naar voren geschoven als Messie zo te lezen...wat een speler toch 😂😂😂😂...woef woef😂😂😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:44
Zielig
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 00:25
Allicht !!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 16:29
Geweldig , eerst die hollanders doen denken dat er kans is iets te bereiken en vervolgens ze weer voor de zoveelste keer tonen dat ze gewoon nooit aan de europese top zullen kunnen tippen
Vind ik leuk
Gio69 +31
zondag 17 maart 2019 om 08:45
Als underdog, kan je vrij spelen. Los van dat weet iedereen inmiddels dat AJAX ook van de grote clubs kan winnen. Als je Ronaldo buiten de 16 kan houde kom je al eenheel end. Aanvallend heeft AJAX jongens die alle ploegen kunnen laten beven. Forza AJAX
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:59
tot zover in de Champions league
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 01:26
Ikzelf vind het heerlijk, zelfs als PSV'er, om een nederlands cluppie zo ver te zien komen. Nu hopen dat ze 1 wedstrijd gelijk weten te spelen zodat we boven Oostenrijk komen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws