Clasie: Uitleg heb ik nooit gekregen. Ik vind het nog steeds vreemd

Clasie: "Uitleg heb ik nooit gekregen. Ik vind het nog steeds vreemd"

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 12:58zo 17-03-2019 om 12:58

Jordy Clasie heeft een zure nasmaak overgehouden aan het seizoen 2017/18, waarin hij door Southampton werd verhuurd aan Club Brugge. De controleur zat in België veel vaker op de bank dan hem lief was, vertelt hij in gesprek met ELF Voetbal Magazine. 

"Club Brugge is een mooie club, maar ik had de pech binnen te komen in een team dat net kampioen was geworden en de eerste zes wedstrijden van het seizoen had gewonnen", blikt Clasie terug. Trainer Ivan Leko gunde hem in eerste instantie alleen 'invalbeurtjes'. 

"Uit meer bestond mijn inbreng tot die tijd niet. In de tweede seizoenshelft kwam ik in de basis. Speelde ik op een middenveld met Ruud Vormer en Hans Vanaken. (...) Ik speelde vijftien duels op rij. We sloten de reguliere competitie af als koploper. Toen de play-offs begonnen, moest ik opnieuw op de bank plaatsnemen."

"Uitleg heb ik nooit gekregen. Ik vind het nog steeds vreemd. We werden kampioen, vierden een mooi feest, maar het voelde niet helemaal als mijn feest."

Clasie (27) wordt dit seizoen door Feyenoord gehuurd van Southampton. Bij The Saints heeft de 17-voudig international nog een contract tot medio 2020. Feyenoord heeft géén optie tot koop bedongen. 

Poll

Moet Feyenoord Clasie deze zomer defintief inlijven?

(3108 stemmen)

Plaats een reactie

Biennie +3372
zondag 17 maart 2019 om 13:02
Omdat je er vrij weinig van bakt Clasie.. een beetje zelfkennis en je had dit ook zelf wel kunnen zien.
Vind ik leuk
JonathanAjax +11707
zondag 17 maart 2019 om 13:06
Is Claasje geblesseerd? Of speelde hij gister wel en zag ik hem gewoon over het hoofd? 🤣
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:09
Met de lengte van een kabouter is het niet raar dat je Clasie over het hoofd ziet 😂😂
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:11]
Vind ik leuk
PRICE +8893
zondag 17 maart 2019 om 13:14
Clasie zou bij een fc Groningen gewoon middelmaat zijn
Vind ik leuk
JonathanAjax +11707
zondag 17 maart 2019 om 13:20
Of nog een meter ónder middelmaat...
Vind ik leuk
PRICE +8893
zondag 17 maart 2019 om 13:22
Ha ha, matige speler, over de grens finaal door het ijs gezakt
Vind ik leuk
voebtalie +4439
zondag 17 maart 2019 om 13:25
Zelfs in België.
Vind ik leuk
JanTa48 +9475
zondag 17 maart 2019 om 13:28
Clasie lijkt mij een heel aardige jongen maar word een beetje overschat. Hij is aangetrokken om Feyenoord op sleeptouw te nemen maar heeft dat op een enkele uitzondering na, niet 1 keer kunnen waarmaken. Hij zou een enorme versterking kunnen zijn voor ploegen als b.v. Heerenveen, Groningen of Utrecht.
Vind ik leuk
ruite083 +242
zaterdag 13 april 2019 om 14:01
Hoezo versterking voor Groningen asjeblieft zeg!
Vind ik leuk
Romo +1645
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Gelul....Clasie loopt zuch de T om.de vent en fouten van Vimgena Bergjuis en v Persie op te vangen.
Maar daar zijn sommige supporters blind voor
Vind ik leuk
JanTa48 +9475
zondag 17 maart 2019 om 15:05
Droom lekker verder.
Vind ik leuk
Romo +1645
zondag 17 maart 2019 om 15:44
Vilhena gewoon n overschatte postbode niks meer
Vind ik leuk
Mo +13261
zondag 17 maart 2019 om 13:03
Waarom haal je in godsnaam ook een bankzitter van Club Brugge en een complete mislukkeling bij Southampton terug? Dan vraag je er toch ook om?
Vind ik leuk
chicken +15152
zondag 17 maart 2019 om 13:04
Misschien de enigste optie..?
Vind ik leuk
LarsNL16 +3659
zondag 17 maart 2019 om 13:06
Feyenoord had ook nog Ayoub binnen gehaald en Amrabat liep er ook nog. Maar ipv hen de kans te geven huren ze Clasie
Vind ik leuk
chicken +15152
zondag 17 maart 2019 om 13:09
Ayoub zou nu moeten spelen voor Clasie. Kun je hem voor wat miljoentjes verkopen einde seizoen.
Vind ik leuk
Romo +1645
zondag 17 maart 2019 om 14:31
Voor Vilhena bedioel je
Vind ik leuk
PRICE +8893
zondag 17 maart 2019 om 13:22
Ayoub nul kans gehad
Vind ik leuk
LarsNL16 +3659
zondag 17 maart 2019 om 16:23
Inderdaad! Zo zonde
Vind ik leuk
rexxo +17140
zondag 17 maart 2019 om 14:20
Is logisch als je vanochtend de strateeg M van Geel hebt zien spreken bij DTVK.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:21]
Vind ik leuk
Nashua +7244
zondag 17 maart 2019 om 13:05
Ach een stunt van jewelste van v.Geel
Vind ik leuk
Benniewies +6139
zondag 17 maart 2019 om 13:05
Dacht dat ze in de war waren met Tadic
Vind ik leuk
Biennie +3372
zondag 17 maart 2019 om 13:09
Die zie je er vanmiddag 4 inschieten...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:07
Bizar hé? Geen ritme, niet superfit... en dan toch halen en ook nog regelmatig de aanvoerdersband om.... vervolgens ook nog week in week uit opstellen...... op anderhalve wedstrijd na, geen knikker geraakt.
Vind ik leuk
Mo +13261
zondag 17 maart 2019 om 13:26
Iedereen zag van tevoren al dat dit gewoon weer een mislukking zou worden behalve Van Geel is die achterlijk of zo?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:04
Everyting komt goed jongen!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:04
Gewoon vertrekken. Feyenoord heeft betere jeugdspelers.
Vind ik leuk
Benniewies +6139
zondag 17 maart 2019 om 13:04
Deze gast vindt zichzelf nog al wat
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:05
Ik zou wel eens de uitleg willen horen waarom hij elke keer maar weer wél in de basis staat bij Feyenoord 😎
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:41]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:08
Niks beters
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:17
Niet van jou ! 😉
Vind ik leuk
BT410 +437
zondag 17 maart 2019 om 13:05
Waar zal hij wel zijn stempel drukken?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4119
zondag 17 maart 2019 om 13:08
Als je ernaast staat ben je niet goed genoeg.. Dan hoef je geen uitleg dan moet je vechten om erin te komen
Vind ik leuk
Cantonoy +60
zondag 17 maart 2019 om 13:11
Centrale verdedigers spelen breed naar elkaar. Clasie zakt in en krijgt de bal en speelt terug naar de andere centrale verdediger. En dat 10 keer per wedstrijd.
Vind ik leuk
Truth +4562
zondag 17 maart 2019 om 13:53
Amrabat speelt jammer genoeg uit positie bij club maar hij doet net hetzelfde ...van de 100 ballen die hij krijgt speelt hij er 95 weer terug naar de centrale verdedigers...niks lef , niks diepgang !
Maar zoals ik al zei hij speelt uit positie en op RB is hij voor mij een drama en jammer voor hem ook !
Vind ik leuk
Cantonoy +60
zondag 17 maart 2019 om 14:42
Ik denk dan als wij het zien en het hele stadion ziet het ziet de staf het dan niet....
Vind ik leuk
pietprecies +12608
zondag 17 maart 2019 om 13:14
Ik gok dat Annet van Geel er alles aan gaat doen om Clasie vast te leggen al kost het 10 miljoen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:16
Harstikke leuk, een kind van de club weer een kans geven. En dan hopen dat hij hier weer op niveau kan komen. Merken dat hij weinig tot niets brengt.. en gewoon doodleuk laten staan.

Er gaan hier meerdere zaken fout. Beleid, de trainer en de speler zelf. Iedereen deelt in de malaise van deze collectieve fuk-up. Top!
Vind ik leuk
NvC +9674
zondag 17 maart 2019 om 13:17
Clasie behouden. Volgend jaar met Kokcu en Ayoub
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:20
Zwaar overschat en het ergste hij vind blijkbaar zich zelf wel goed, zou zijn naaste omgeving willen adviseren maak hem eens wakker .
Want kom op hij valt wekelijks door de mand op 1 wedstrijd na maar daarin overtrof ieder bij Feyenoord zichzelf.
Ieder geval niet inlijven en ook niet meer huren .
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:40
Die Clasie had echt Sinter met zijn voornaam moeten heten jongens !!
Vind ik leuk
Truth +4562
zondag 17 maart 2019 om 13:49
Sorry Jordy maar als die hard clubsupporter kan ik enkel maar zeggen dat je goeie wedstrijden op 1 hand te tellen waren ...iedereen bij club dacht dat je een meerwaarde zou zijn maar dat was je niet ! En dat in een zogezegde flutcompetitie terwijl je van de PL kwam
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 13:50]
Vind ik leuk
Franciscus +219
zondag 17 maart 2019 om 13:59
Houwen zo. Is zoals ik ooit voorspelde geen verbetering. Ik krijg gelijk. Wouter Burger verdient eerder een basisplaats dan deze ideale schoonzoon.
Vind ik leuk
Blindsy +20701
zondag 17 maart 2019 om 14:01
Jammer dat je die teleurstelling mee naar Rotterdam hebt genomen.
Het was jé kans om je carrière weer nieuw leven in te blazen, maar je bakt er niets van.
Vind ik leuk
PickNikker +368
zondag 17 maart 2019 om 14:01
Zelfs Stevie Wonder ziet dat hij het niveau niet aan kan.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:10
Ik kan het je wel uitleggen: je miste de gevraagde kwaliteit.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Ik zal je een tip geven. Kijk even wat wedstrijden van jezelf terug. Waarschijnlijk wissel je jezelf dan ook.
Vind ik leuk
orion73 +1533
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Waarom hij daar op de bank zat laat hij wekelijks zien bij Feyenoord.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 20:00
Oprotten en vilhena,berghuis,larson,cuco,van beek,botteghin,juste moeten weg allemaal eerste divisie spelers, gelukkig rot ie ook op gio de kakkerlak
Vind ik leuk
fedor2501 +6521
maandag 18 maart 2019 om 06:15
Stoer man.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:28
Het was meer van geels wens om sterke oudspelers terug te halen in de hoop ik dat ze kuitje doen succes met dat kunstje te herhalen miss over 15 a 20 jaar niet kopen haal dan een goede speler van buiten af dat moet wel om feyenoord city te bekostigen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:48
Luister vriend. Je speelt bij een topclub. Als je niet presteert, of duidelijk beter bent dan de rest, of niet in het systeem past, dan speel je niet. Je bent niet in Nederland bezig waar we over alles lopen te lullen als brugman in een quasi-meritocratisch poldermodel. Echt.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:05
Zie liever dat ze Vlap halen ipv Clasie.
Vind ik leuk
hefbrug38 +537
dinsdag 19 maart 2019 om 09:25
Van zulke spelers lopen er honderden in Nederland
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws