Assaidi 90 minuten reserve: 'Niet de afspraak, trainer heeft iets uit te leggen'

Assaidi 90 minuten reserve: 'Niet de afspraak, trainer heeft iets uit te leggen'

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 15:08zo 17-03-2019 om 15:08

FC Twente-aanvaller Oussama Assaidi zag zijn ploeg vrijdagavond met 5-0 van FC Volendam winnen, maar baalde van het feit dat hij niet in mocht vallen. De dertigjarige vleugelaanvaller schoof zondagochtend aan bij De Tafel van Keees en was nog steeds not amused.

Assaidi moest de volledige eerste seizoenshelft aan zich voorbij laten gaan vanwege een knieblessure, maar begint langzaam maar zeker weer fit te worden. "Ik ben alleen niet wedstrijdfit, dat kun je ook niet van mij verwachten. Ik ben er negen maanden uit geweest, ik kan niet opeens van nul naar honderd. Daarvoor zal ik wedstrijden moeten spelen, maar dat gebeurt alleen niet", aldus de balende buitenspeler.

FC Twente was tegen FC Volendam al snel in veilige haven, maar trainer Marino Pusic hield Assaidi aan de kant. "We stonden 4-0 voor, ik kon lekker ritme opdoen. Met mij erbij hadden we ook niet verloren." De vleugelaanvaller wil na het weekend nog in gesprek met Pusic. "De afspraak was dat ik minuten zou maken, maar dat is niet gebeurd. De trainer heeft iets uit te leggen. Ik ga het hem wel vragen."

Assaidi heeft dit seizoen zes Keuken Kampioen Divisie-wedstrijden op zijn naam staan. Zijn contract in Enschede loopt komende zomer af.

Plaats een reactie

Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 15:11
Boeiend...
Vind ik leuk
Sargon +1798
zondag 17 maart 2019 om 15:11
De trainer heeft niks uit te leggen. Assaidi moet zijn plaats kennen. Zonder hem staat Twente riant aan kop.
Vind ik leuk
Julio-dvd +3180
zondag 17 maart 2019 om 15:18
Tja als je zo’n stand er nog niet in komt om ritme op te doen dan moet je hem ook niet op de bank zetten maar lekker thuis laten.
Vind ik leuk
G.Kopf +5856
zondag 17 maart 2019 om 15:26
Dat weet je van te voren niet.
Daarbij, moet iedere bankzitter gewisseld worden?
Vreemde stelling.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:29
Nee, niet iedere bankzitter, maar als je bepaalde afspraken hebt gemaakt met elkaar en je staat 4-0 voor....
Vind ik leuk
G.Kopf +5856
zondag 17 maart 2019 om 15:30
Trainer moet eigenlijk ook niet zulke beloftes doen.
Maar als je het zo uitlegt, heb je gelijk.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 16:25]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zondag 17 maart 2019 om 15:50
Hou dit ff lekker binneskamers... Assaidi moet even op tv zeggen dat de trainer zijn beloftes niet nakomt?
Genomineerd voor Droeftoeter van de week. Helaas zal hij die titel ook niet pakken want Martin van Geel wint die.
Vind ik leuk
Julio-dvd +3180
zondag 17 maart 2019 om 15:51
Als je ooit wilt dat een speler die terugkomt van een zware blessure weer wedstrijdritme opdoet....
Vind ik leuk
G.Kopf +5856
zondag 17 maart 2019 om 15:52
Ja dan was dit de enige kans de komende jaren.
Vind ik leuk
Julio-dvd +3180
zondag 17 maart 2019 om 16:05
Pffff Verander je naam in domkopf....
Vind ik leuk
G.Kopf +5856
zondag 17 maart 2019 om 16:12
Ach gossie, moeilijk hé een andere mening.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1287
zondag 17 maart 2019 om 15:30
Volgens mij is de bedoeling van afspraken dat je ze nakomt, behoudens onvoorziene omstandigheden. Anders is het maken van afspraken volstrekte onzin
Vind ik leuk
Hans Worst +1790
zondag 17 maart 2019 om 17:29
Misschien scheelt Twente dit weer een wedstrijdpremie, dat geld heeft Twente niet
Vind ik leuk
barry m +607
zondag 17 maart 2019 om 17:35
inderdaad,
altijd dat gejank van die gaste die uitleg willen hebben van de trainer waaromze op de bank zitten.

Dat is waarscheinlijk omdat de trainer de beste 11 opstelt.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6118
zondag 17 maart 2019 om 15:13
De trainer heeft iets uit te leggen...allemachtig. Alsof hij jou iets verschuldigd is..
Vind ik leuk
Jayjayajax +1560
zondag 17 maart 2019 om 15:30
Nou hij was gebleven ondanks dat Twente gedegradeerd is. Dus moet je de afspraken wel nakomen Twente heeft gewoon geluk dat Sparta veel spelers heeft moeten afstaan aan jong oranje
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zondag 17 maart 2019 om 18:23
Sparta staat spelers af, wat heeft dat met Assaidi's reactie te maken?
Hij zegt zelf ik ben niet wedstrijdfit, nou dan mag je blij zijn om überhaupt op de bank te mogen plaatsnemen i.p.v. met Jong Twente mee te moeten doen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:45
Dit dus. Schei nou toch uit Assaidi.
Vind ik leuk
Clown123 +907
zondag 17 maart 2019 om 15:14
De trainer heeft iets uit te leggen?! Wie denk je wel niet wie je bent Assaidi? Dankzij pusic speelt twente weer eredivisie volgend jaar!
Vind ik leuk
ROCK +117
zondag 17 maart 2019 om 15:22
Dankzij Pusic ...nou kerel jij hebt er verstand van !
Vind ik leuk
Jayjayajax +1560
zondag 17 maart 2019 om 15:26
Omdat Sparta te veel spelers moet aanstaan
Vind ik leuk
Oale grond +1430
zondag 17 maart 2019 om 16:29
JaJa, voordat je nog dommer gaat lullen, verdiep je in welke spelers ook andere clubs kwijt zijn. Maar trol lekker verder voor je duimpjes. Fijne dag nog. AyAy Ajax verloren en dan ga je zeuren over Twente, Karma jongen!
Vind ik leuk
Jayjayajax +1560
zondag 17 maart 2019 om 16:32
Ajax en Twente is niet vergelijkbaar.
Ajax op eigen kracht geld verdient
En Twente de hand ophoudt bij de gemeente.
Waar mensen in de voedselbank moeten in Enschede daar Twente weet miljoenen krijgt.
Kun je trots op zijn als voetbalclub
Vind ik leuk
Oale grond +1430
zondag 17 maart 2019 om 16:39
Wie betaalt jullie stadion? Gemeentegeld! Twente heeft gewoon een hypotheek op het stadion, deze wordt keurig afgelost. Tja, Amsterdam betaald 3,1 miljard voor een spoorlijntje onder de grond, de rijen voor de voedselbank en GKB zijn in Amsterdam de dagelijkse files.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zondag 17 maart 2019 om 15:15
Never change a winning team meneer Assaidi. De trainer heeft niets uit te leggen. Je zegt zelf al dat je nit wedstrijdfit bent.

Zoals ze in het oosten zeggen: Bek hool'n en werk'n veur oe zak met geld...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:15
Rest van het seizoen op de tribune en uitzwaaien in de zomer.
Vind ik leuk
Hammers96 +2991
zondag 17 maart 2019 om 15:15
Boere ging er in de 1e helft al af en Brama had pijntjes dus dan ben je al 2 wissels kwijt.
Het was kiezen tussen hem of Zekhnini minuten laten maken en helaas voor hem is de keuze op Zekhnini gevallen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:30
Goede argumenten
Vind ik leuk
Gyrosregime +2767
zondag 17 maart 2019 om 15:16
Wedden, die gaat naar feyenoord.. echt typisch zo'n speler waar van Geel voor zou gaan :p
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:17
Assa... Wie?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:19
''De trainer heeft iets uit te leggen.''

Hahahaa, wie denkt hij wel niet dat hij is?
Vind ik leuk
Jayjayajax +1560
zondag 17 maart 2019 om 15:25
Aissadie
Vind ik leuk
G-Town 1986 +1311
zondag 17 maart 2019 om 15:19
Assaidi heeft niks te willen echter moet de trainer ook geen beloftes maken die hij niet (met 100% zekerheid) kan nakomen.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 15:43]
Vind ik leuk
Esposia +486
zondag 17 maart 2019 om 15:21
Vreemde reacties hier allemaal. Als de afspraak was dat hij minuten zou gaan maken en dat gebeurt vervolgens niet, dan is het toch normaal dat de trainer dat even uitlegt? Zeker bij zo'n riante overwinning.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zondag 17 maart 2019 om 18:25
Zou ik als presentator toch ook even naar Marino Pusic gaan om te vragen wat er al dan niet beloofd is.
Vind ik leuk
FSCeara +9616
zondag 17 maart 2019 om 15:22
Als je team met 5-0 wint dan heeft de trainer altijd gelijk en vind je jezelf belangrijker dan het team.ik zou zeggen never change a winning team dus lekker bank warm houden.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1560
zondag 17 maart 2019 om 15:24
Maak je niet druk. Twente vliegt er volgend seizoen weer eruit
Vind ik leuk
Jan ref +2175
maandag 18 maart 2019 om 07:40
Maak jij je maar druk om je eigen clubje want Twente wordt kampioen en dat kun je van jou clubje na gisteren niet zeggen
Dus ff nu met bijde benen op de grond en snaveltjes toe
Vind ik leuk
Jandieze +1255
zondag 17 maart 2019 om 15:26
Ach gos, mocrootje voelt zich respectloos behandeld ?
Vind ik leuk
G.Kopf +5856
zondag 17 maart 2019 om 15:26
Leven kan zo oneerlijk zijn.
Vind ik leuk
BenikBen +151
zondag 17 maart 2019 om 15:30
Ppff Marokaan die op teentjes is getrapt. Het toontje "trainer heeft wat uit te leggen" Ppff
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:54
Hij heeft wel gewoon gelijk, na een zware blessure moet je weer spelritme opdoen. En dan was dit een goede gelegenheid.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1560
zondag 17 maart 2019 om 15:31
En trouwens wat maakt die frauderende club nou uit. Lekker in de kkd blijven
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 16:53
Wat ben jij een droeftoeter. Ga je verliesbeurt van Ajax ff ergens anders rouwen. Twente hoef je geen zorgen om te maken. Die komen schoon terug en met kapitaal krachtige Twentse inversteerders erachter. Laten we het vermogen van de Wessels Familie er maar niet bij noemen. Stap voor stap zal de club weer stappen vooruit zetten. Vlak de Tukkers niet uit. Want ze bint op revanche gebrand en terecht!
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 16:55]
Vind ik leuk
Jayjayajax +1560
zondag 17 maart 2019 om 17:20
Ja want op eigen kracht lukt het niet. Sloebers
Vind ik leuk
Oale grond +1430
zondag 17 maart 2019 om 19:00
Koop eerst je eigen stadion, i.p.v. te teren op de gemeente. Een hypotheek afsluiten zoals Twente een optie? Nee, sier maken maar geen cent investeren, dat is gemakkelijk praten paupers.
Vind ik leuk
Caddy +125
zondag 17 maart 2019 om 15:33
Waarom stakt hij gewoon niet op de trainer af.waarom alles maar weer op tv zeggen.wat een slapjanus is het ook zeg
Vind ik leuk
Vak-T +1963
zondag 17 maart 2019 om 16:44
Nooit meer opstellen deze engnek!!!
Vind ik leuk
Kuip +10310
zondag 17 maart 2019 om 21:02
Assaidi heeft groot gelijk. Deze jongen kan voor Twente van enorme waarde zijn, dus geef hem dan, wanneer het mogelijk is, speeltijd.
Ik snap deze trainer ook niet.
Assaidi heeft toch veel meer klasse dan Boere of Oosterwijk. Laat hem dan voor een van deze jongens invallen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws