Van Bommel verrast met trio: 'In augustus zou je denken dat er iets mis met je is'

Van Bommel verrast met trio: 'In augustus zou je denken dat er iets mis met je is'

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 13:06ma 18-03-2019 om 13:06

Laatste update: maandag 18 maart 2019 om 13:12ma 18-03-2019 om 13:12

Arno Vermeulen ziet PSV in de Eredivisie niet uitblinken en ploeteren. Een groot voordeel van de ploeg van Mark van Bommel is dat titelconcurrent Ajax een veel zwaarder programma heeft. PSV won zondag op het nippertje bij VVV-Venlo: 0-1.

"Het was niet zo goed. Ze zijn natuurlijk wel frisser dan Ajax", zegt de NOS-commentator bij Studio Voetbal. "Het verschil is qua wedstrijden groot, dus die kunnen tot het einde makkelijker voetballen, maar het komt uit hun tenen."

"PSV heeft problemen op het middenveld. Één keer had Rosario een pass dwars door de VVV-verdediging heen, maar voor de rest waren het lange ballen op Luuk de Jong. Daar kon VVV goed tegen spelen", vervolgt Vermeulen. "Het was wachten op het moment van de goal, een briljante actie van een aanvaller. Combinerend kwamen ze er bijna niet doorheen."

Van Bommel trad tegen VVV aan met een piepjong middenveld. Pablo Rosario speelde samen met Michal Sadilek en Mohammed Ihattaren. "22, 19 en 17 jaar. Als je in augustus had gezegd dat die drie het middenveld van PSV zouden vormen, zou je denken dat er iets mis met je is, want dat kan bijna niet. Het gebeurt wel", aldus Vermeulen.

Technisch manager Ron Jans van FC Groningen denkt dat Van Bommel heel goed weet waar hij mee bezig is. "Hij heeft de jongens al getraind toen hij bij de jeugd van PSV zat. Hij durft het wel. Mark lijkt mij geen trainer die dat doet omdat ze jong zijn, maar omdat ze gewoon de beste spelers zijn. Ik ben benieuwd wat hij over twee weken in Amsterdam gaat doen, of hij dan ook met zo'n jong middenveld gaat spelen."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Wie wint er in Amsterdam?

(1767 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 18 maart 2019 om 13:07
Die gaat verliezen in Amsterdam!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:10
Daarom is het voor Ajax ook vervelend dat ze het dan nog steeds niet in eigen hand hebben
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:14
@forza.... Stoere uitspraak! De juf heeft nog wel een ajax kampioenssticker voor je! Wel al een behoorlijk gedateerde helaas....
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 13:15]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:12
Kampioensstickers van Ajax ??
Ik dacht dat die alleen nog verkrijgbaar waren op een antiekbeurs ;-)
Vind ik leuk
Botvanger +163
maandag 18 maart 2019 om 13:15
Als PSV blijft spelen zoals ze doen dan geef ik ze weinig kans tegen Ajax. Aan de andere kant heeft Ajax wel bijna wekelijks twee wedstrijden vanaf nu. Als PSV en Ajax spelen zoals afgelopen weekend dan wordt het een akelig saaie pot ben ik bang.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:26
Als Ajax speelt zoals tegen AZ wordt t 0-3.Je kan alleen winnen van PSV als je op CL niveau presteert. Maargoed als we m winnen geven we t wel weer weg in Groningen ofzo. We kennen Ajax al zo een paar jaartjes.
Vind ik leuk
RGB +2032
maandag 18 maart 2019 om 13:34
Nou, "je kan alleen winnen van PSV als je op CL niveau presteert". Ze speelden tegen VVV nou niet bepaald buitenaards hoor.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:39
Nee, maar ze spelen wel gedisciplineerd. Ze geven ook weinig weg.
Vind ik leuk
RGB +2032
maandag 18 maart 2019 om 13:40
Nou, VVV had toch zeker drie flinke kansen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:47
Dat wel maar niet zulke kansen die AZ kreeg. Had wel 5-0 kunnen zijn. Feit blijft dat Ajax bij een mindere dag volledig door zn hoeven zakt en PSV dan nog een punt pakt. Maar 1x verloren dit seizoen.
Vind ik leuk
Entombed +1592
maandag 18 maart 2019 om 14:56
Daar lijkt het verschil te zitten Ajax en PSV inderdaad Gestrekt Been AFCA. De Ajacied en lijken te regelmatig op te geven wanneer ze een slechte dag hebben. Terwijl de PSVers door blijven gaan tot de laatste seconde van de wedstrijd.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:08
Klopt, je had er op zn minst een gelijkspel uit moeten halen. Maar dat kunnen wij niet.Daarom winnen we ook niks meer.
Vind ik leuk
Wim Horst +1235
maandag 18 maart 2019 om 16:03
Ajax had ook 3 of 4 dikke kansen tegen AZ, die bijzit goed pakte
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:24
Klopt, maar Ajax ging pas voetballen toen ze 1-0 achter kwamen.Te laat dus.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:53
Heb jij de kansen van AZ gisteren gezien dan ???

Daarbij is het ook een mentaliteitskwestie ben ik bang .
Als je gisteren gewoon wint dan kun je thuis tegen PSV de koppositie pakken .
En dan speel je zo slecht als gisteren .
Op deze manier word het heel moeilijk voor Ajax om kampioen te worden , en dat is eeuwig zonde met zo'n goede selectie .
Vind ik leuk
RGB +2032
maandag 18 maart 2019 om 13:54
Ik zeg ook niet dat Ajax nu wel even kampioen wordt. Ik reageerde op de opmerking dat je alleen van PSV kunt winnen als je op CL-niveau speelt. Dat lijk mij flauwekul.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:12
Nou ja laat ik t zo zeggen. Op 90% redt je t niet.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:11
Nou AZ had toch wel heel veel mogelijkheden om de score te verdubbelen. Kijk alleen Stengs al. Als wij 90% geven en we zetten niet dat ene metertje extra, kunnen we van iedereen verliezen in de Eredivisie.Daarim winnen we al jaren niks. In de CL kunnen we wel dat extra geven en dan zie je dat we enorm goed kunnen voetballen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:20
Dat klopt , daarom is het ook een mentaliteits kwestie .
En dan lees ik nu dat Ajax weer belangstelling heeft voor Ödengaard ipv Ziyech , maar dat is volgens mij ook niet een echte winnaar , en dan ga je er echt zwaar op achteruit .

Voetballen en passen kun je op trainen , bij iemand de echte winnaarsmentaliteit creëren , die nodig is om prijzen te pakken is denk ik ontrainbaar .
Dat heb je of dat heb je niet .
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:27
Odegaard is een speler met potentie,maar niet iemand die Ajax nu echt beter maakt. Maar heb t idee dat de Ajax selectie ook niet meer fris is. T lijkt wel of de benen verzuurd zijn. Op 3 fronten meestrijden is misschien wel te veel. Meer dan 30 wedstrijden al voor t seizoen. En dan nog nationale elftallen erbij.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:29
Klopt , maar ik zeg dit niet om Ajax af te zeiken , maar in de grote competitie's , bij de topclubs is dat ook .
En als de Ajacieden daar naar toe willen , zullen ze dat toch echt aan moeten kunnen .
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:34
Daar heb je gelijk in maar dat zijn vaak spelers die t al langer gewend zijn. Voor veel van deze jongens is dit ook nieuw.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:39
Ja mijn club Leeds zit al aan de 44 wedstrijden dit seizoen en daar komen er zowieso 8 bij en misschien nog play offs .
Ik weet ook niet of de hoeveelheid wedstrijden de Ajax spelers opbreekt .
Sommige spelers hebben maar een heel korte vakantie gehad door het wk en de voorrondes voor de cl .
En je lichaam heeft toch een keer rust nodig .
De spelers van Leeds hebben allemaal langer vakantie gehad , en die lijken ook nog niet zo moe te zijn .
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:49
Het is toch moeilijk te zeggen of zoiets een rol meespeelt. Het zal wel 1 van de redenen zijn. Vaak zie je de Engelse ploeg ook afgebrand aan een eindronde beginnen.maargoed ik mag dit niet als excuus aandragen, daar doen we PSV te kort mee.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 15:50]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:55
Ja juist , hoe ze het doen zo doen ze het , maar PSV staat al sinds begin vorig seizoen boven Ajax .
Dan kun je het geen incident meer noemen en ook geen geluk.

Ik zou supporters zoals jij van harte een kampioenschap gunnen , maar als het niet lukt dit jaar ligt het toch echt aan Ajax zelf .

Ze hebben inderdaad een zwaarder seizoen als PSV , en zullen best moe zijn sommige wedstrijden , maar daar hadden ze de 2 wedstrijden tegen Real ook geen last van .
En daarbij , als je geen kampioen word dan speel je volgend seizoen weer 3 voorronde wedstrijden , waardoor je weer een korte vakantie hebt en meer wedstrijden dan PSV .
Zo word het een vicieuze cirkel , die je alleen doorbreekt met een kampioenschap .
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:20
Daar heb je helemaal gelijk in. T ligt echt aan Ajax zelf. Dat PSV laat scoort kan je gewoon geen geluk meer noemen. Wat ik vaak constateer is dat de tegenstander denkt bij een gelijke stand in de 80e minuut nog 10 minutem wr gaan voor de goal hamgem en schieten alle ballen blind naar voren. Dan krijgt PSV weer eerder de bal terug en zijn ze snel weer gevaarlijk. Daarom scoren ze ook altijd. T beste is dat die ploegen gewoon vooruit blijven verdedigen.Maar als we 2e worden dan verdien je gewoon t kampioenschap niet.Simpel.De stand liegt namelijk nooit.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:27
Nu jij dat zo zegt , ben ik gaan nadenken , maar PSV heeft inderdaad nog elke wedstrijd gescoord , en dat is ook een klasse .

Ik vind het knappe van PSV dat ze nooit op lijken te geven , tegen Utrecht en Heerenveen komen ze met 2-0 achter , toch spelen ze nog gelijk .
Ik geef Ajax ook alleen nog een kans als ze winnen van PSV , ik denk dat een gelijkspel te weinig is .
Vanaf nu moet Ajax wel elke wedstrijd winnen denk ik , en ik begin me toch af te vragen of deze selectie dit op kan brengen .

Maar als Ajax de cl wint maakt het niet uit als ze geen kampioen worden en praten we verder nergens over ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:31
Haha nee dan reik ik de schaal wel uit in Eindhoven. Ajax moet winnen anders is t klaar. En dan moet je daarna nog hopen op een paar misstappen van PSV want ik denk dat Ajax nog wel wat gaat morsen. Maargoed we blijven erin geloven, bij PSV is t ook nog niet allemaal super goed. Vitesse, AZ en Willem II schat ik voetballend hoger in als VVV.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:39
Ik gebruik wedstrijden van PSV als ik niet kan slapen .
Dan zet ik een herhaling op en binnen een half uur lig ik ko ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:50
Bedoelde eindronde ipv competitie
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:00
Ja klopt helemaal .
Aan het einde van het seizoen zijn de engelse topspelers vaak moe .
Maar je speelt hier zowieso al 38 competitie wedstrijden , dan nog 2 bekertoernooien , waarbij vroeger na een gelijkspel altijd een replay volgde .
Tegenwoordig is er na de kwartfinale geen replay meer , daarvoor nog wel .
En als je dan als club ook nog ver komt in de cl , zit je al aan de 55/60 wedstrijden voordat het wk nog moet beginnen .
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:32
Bizar he! En tussendoor nog ff een sloot alcohol erin en een paar bargevechten. Maar Britten staan er altijd weer in de wedstrijd.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:38
Ja waar Nederlandse spelers de avond voor de wedstrijd om 22.00 in bed liggen , gaan engelse spelers , zeker als ze niet in de top spelen , gewoon op stap .
S'morgens ff onder de douche en ze gaan er weer tegenaan op het veld .
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
dinsdag 19 maart 2019 om 22:21
Jij bent een hele andere Ajacied Gestrekt been, dan ik gewend ben....niet lopen schreeuwen.... en ook nog respect voor de concurrenten....en ook nog oog voor wat AZ goed deed en dat ze met ruimere cijfers hadden kunnen winnen....ONS PSV speelt na de winterstop helaas veel stroperiger dan voor de winterstop....maar ze blijven wel gaan...en daar kun je alleen maar respect voor hebben....Ajax speelt mooier en frivoler aanvalsspel....maar PSV is vaak dodelijk effectief.... kampioenschap wordt misschien pas op de laatste dag beslist....ik verwacht dat het spannend blijft tot en met die laatste wedstrijd....AZ-PSV! Leuk om met Ajacieden als jij te blijven appen! Haha!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 04:53
Thnx man. Als Ajax verdiend verloren heeft ga ik niet om de hete brei draaien.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:06
Juist dat is hem dus nu. Misschien creëert PSV te weinig nu of ziet het minder dreigend uit maar geeft weinig kansen weg. Ze hebben 1 goeie kans nodig om het af te maken

Aangezien Ajax veel snelle jongens heeft met neres en tadic en straks een ziyech die misschien weer fit is gaat het wel spannend worden. En PSV is juist heel gevaarlijk als ze de ruimte krijgen. Denk wel dat het een leuk potje kan worden.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
maandag 18 maart 2019 om 14:27
"Denk wel dat het een leuk potje kan worden."

Nee joh, wordt geen reet aan. Ik ga tijdens die wedstrijd met mijn vrouwtje naar de spa.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:33
Oke veel plezier dan alvast;) hahah
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:13
Zeker, t wordt een alles of niets potje. Verliest Ajax dan is t over.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:16
Ajax moet komen, PSV mag toekijken en waarschijnlijk hun spel spelen zoals ze willen. Wordt idd alles of niets;)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:30
Alleen denk ik niet dat goed is voor PSV om alleen maar op de counter te gokken. Dan kom je er niet meer uit en sta je met de rug tegen de muur. PSV moet ook lekker mee blijven voetballen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:31
Dat klopt maar je kan niet blijven aanvallen. Want beide teams lijken aardig uitgeput. Of PSV moet net zo als paar jaar terug Ajax helemaal onder druk zetten en dat 90 minuten lang.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:37
Nee, dat klopt. Maar toch raadt ik PSV aan om ook de aanval te zoeken waar t kan. Als je alleen maar voor t doel blijft hangen ga je t moeilijk krijgen denk ik.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:01
Klopt maar je kan beter tegen Ajax dat in fases doen anders wordt je als nog gestraft.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:27
Vind jij Tadic echt snel ??
En ik denk dat PSV een beetje rond de 16 meter blijft hangen , dus dan heeft Ajax niet zoveel aan snelheid .

Ik denk dat Ajax echt top moet zijn om van PSV te winnen , anders kan het wel eens een heel verrassende uitslag worden als PSV wel goed is .
Ze kunnen namelijk precies het voetbal spelen wat ze goed ligt .
Zelfs als ze met 1-0 achterkomen hoeven ze nog niet naar voren voor de gelijkmaker , en wachten op hun kans .
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:32
Ja maar dat kan ook heel link zijn tegen Ajax. Dan laat je Ajax komen en gaat t balletje rond. Als je er dan zelf niet meer uit komt heb je een probleem en kan je dat moeilijk omdraaien. Ik zou gewoon lekker mee blijven voetballen en de aanval zoeken waar t kan. Ik denk dat je Ajax daar meer pijn mee kunt doen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:35
Sneller dan schwaab en viergever wel ja. Gaat er net om waar hij speelt als hij op tien positie staat krijgen de twee centrale verdedigers het erg lastig.

Klopt wat je zegt en ik denk dat ze ook gaan afwachten. Zodat ze paar snelle counters kunnen uitvoeren. Maar je kan dat niet 90 minuten lang spelen, vooral als je echt onder druk staat zou je keer naar voren moeten blijven spelen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:45
Ik denk dat PSV Ajax gaat bestrijden zoals in de thuiswedstrijd , en zoals Feyenoord en AZ dat deden .
Dus dan kan Ajax het wel eens heel moeilijk gaan krijgen .
Zeker als niet iedereen helemaal fit is .

ps : mijn oma is nog sneller als Schwaab en Viergever , maar als ze zich goed opstellen hoeft dat geen probleem te zijn .
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:07
Wordt nog niet zo makkelijk als gezegd. In Amsterdam arena is wel andere koek dan een uitwedstrijd voor hun. Plus ze worden nu meer dan ooit gesteund. En ik hoop dat je gelijk hebt over die twee haha;)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:37
Altijd maar die grote mond vanuit Amsterdam. Neem aan dat je niet in de toekomst kan kijken?
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
maandag 18 maart 2019 om 14:28
Hey Dennis! Nog steeds zo rancuneus nadat je weg moest uit de Arena? Zo ga je toch niet met clublegendes om!!!!!1!!!!!11!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:00
Ik gok op gelijkspel, mooie notering...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:18
Dan zijn het nog 2 punten
Vind ik leuk
Iefmeister +7873
maandag 18 maart 2019 om 13:18
Ik begrijp niet dat hij die Guti niet aan de praat krijgt. Pereiro doet wat bij altijd doet. Maar Guti ik blijf het vreemd vinden. Daar zit toch meer in.
Vind ik leuk
Stom +727
maandag 18 maart 2019 om 13:32
Tsja de staf zien ze dagelijks trainen dus die zullen het wel het beste weten. PSV heeft behoefte aan een verdedigend middenveld met meer aanvallende creativiteit zonder daarbij verdedigende kracht in te leveren. Theoretisch is Guti daarvoor een logische keuze. Wellicht is hij toch te licht bevonden...

Wat mij overigens verbaast is dat er in NL buiten Schone op dit moment bijna geen verdedigende middenvelders zijn met een goed afstandsschot. Dat alleen al is extra aanvallende dreiging. Als Rosario, Hendrix of Sadilek nu de bal hebben dan hoef je niet meteen druk te zetten want ze zijn zelf niet zo gevaarlijk. Kan je beter de gevaarlijke passlijnen blokkeren. Hoe moeilijk is het om als onderdeel van positie-specifieke training als middenvelder elke week een uurtje te trainen op schieten van afstand?

[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 13:35]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:16
Volgens mij speelde hij bij Pachuca ook sommige wedstrijden als verdedigend middenvelder.
Vind ik leuk
RGB +2032
maandag 18 maart 2019 om 13:35
Guti is een gevalletje Lodeiro, aangetrokken om zijn vriendje tevreden te houden.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
maandag 18 maart 2019 om 13:21
Wat een idioot. Ze zijn veel frisser omdat ze minder wedstrijden spelen zegt hij.

Hoe doet Barcelona dat dan toch?
Ik zie daar ook niet veel rouleren.

Meer wedstrijden is eerder een voordeel dan een nadeel. Het gaat om de focus. Het is gewoon lastiger om je op te laden voor zo'n wedstrijd al je wedstrijden tegen Real en Juve hebt (gehad).
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:24
Ajax kan het nooit gaan redden want het programma is te zwaar, hiernaast heeft bijna geen internationals, dus ze hebben nog een keer extra rust. Normaal gesproken kan je het als Ajax dan niet redden
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
maandag 18 maart 2019 om 13:32
PSV bijna geen internationals??
Je vergeet ff dat Jong Oranje en Jong landen ook spelen?
Zoet, Dumfries, Rosario, Lozano, Bergwijn, Perreiro, Luuk, Angelino...en ik vergeet pas nog een paar.
Gaan allemaal naar het NL elftal, of naar Jong Oranje of naar hun eigen land om te spelen.
Enne kijk ff naar Barcelona vrijwel allemaal internationals en die worden in een grotere en veel zwaardere competitie ook gewoon kampioen.
Dus niet nu al smoesjes verzinnen waarom Ajax vermoeid zou worden.
Das echt kleutergedrag.
En als je jezelf een topclub vind, horen daar veel wedstrijden bij.
Kan je dat niet aan dan ben je dus geen topclub.
Vind ik leuk
RGB +2032
maandag 18 maart 2019 om 13:37
En bij een topclub hoort ook presteren in Europa. Als je al laatste eindigt in je poule met wel 2 hele punten, dan ben je geen topclub.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
maandag 18 maart 2019 om 13:43
En waar heb ik gezegd dat PSV een Europese topclub is dan??
Jij en je makkers roepen en riepen te pasen te onpas dat Ajax een topclub is.
Als ik alle jankverhalen nu lees over drukke schema's etc dan blijkt dus dat jullie Ajax dus geen topclub vinden.
Vind ik leuk
RGB +2032
maandag 18 maart 2019 om 13:46
Je hebt mij niet over drukke schema's gehoord. Maar nu je het er toch over hebt? Jij vindt dat dus een voordeel?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
maandag 18 maart 2019 om 13:52
Ik denk dat een drukker schema beter is dan 1 potje in de week ja.
Kijk naar de clubs die nog in de CL zitten.
Stuk voor stuk clubs met een redelijk druk schema.
En ja, PSV speelt weinig wedstrijden nu en dat is deels hun eigen schuld.
Toeval dat het voor en na de winter een wereld van verschil is bij ze?
Toen hadden ze ook meer wedstrijden en speelden stuk beter.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:39
Hebben een bredere en betere selectie hoef ik jou toch niet uit te leggen, maar het zij zo, Ajax moet er maar mee dealen, maar het is zwaarder en dan gaat hypocriete toontje nog eens de zielepoot uithangen als er een wedstrijd wordt verzet. Maar als jij Ajax met Barcelona wilt vergelijken..bedankt voor het compliment
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
maandag 18 maart 2019 om 13:45
Ik gaf een voorbeeld aan de hand van jouw reactie over het aantal internationals bij een club.
Dat is wat anders dan zeggen dat ik Ajax net zo goed vind als Barcelona.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:13
Ajax heeft toch ook een betere en bredere selectie voor in Nederland??

Vindt het nog steeds vreselijk jammer dat van Bommel toen een heel ander elftal tegen RKC heeft laten spelen. Europees gezien hadden we al vanaf begin niets te zeggen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
maandag 18 maart 2019 om 13:41
Nu weet ik ook waarom ze graag een Engelse club wilden loten.
Spelen meer wedstrijden dan wie dan ook ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:24
Heeft PSV
Vind ik leuk
HierDieTitel +4817
maandag 18 maart 2019 om 13:28
De Jong, Bergwijn, Zoet, Rosario, Angelino, Malen en Dumfries... om maar eventjes wat op te noemen!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:31
Malen angelino?? Bij Ajax de 1e 12,13 spelers, maar ik zou het nog maar even nakijken knul. Desondanks is het daarom knap dat PSV met zo'n beperkte selectie bovenaan staat
Vind ik leuk
HierDieTitel +4817
maandag 18 maart 2019 om 13:49
Haha als ik jou was zou ik zelf nog even iets beter kijken knul!

Gakpo ook nog trouwens, want ik hoef jou met je simpele gedachtegang toch niet uit te leggen dat Jong Oranje, Jong Spanje ook interlandverplichtingen zijn... of wel...

Nou knul, ga nu maar weer gauw naar je andere simpele vriendjes en vriendinnetjes! Kusje!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:57
Internationals geen jeugdwedstrijden, maar ga maar lekker naar Toontje samen huilen dat er een wedstrijd wordt verzet, met markje jammeren om de 4e man en met jullie voorbeeld Marcel Blaak aangifte doen want als het tegenzit dan ligt het altijd aan de KNVB. Dat zie ik geen enkele andere club in Nederland doen behalve PSV of ben je dat ook niet met me eens. Ajax heeft een druk programma en zoals ze zelf zeggen het zij zo, kunnen jullie nog een voorbeeld aan nemen
Vind ik leuk
HierDieTitel +4817
maandag 18 maart 2019 om 14:03
Je bent echt zo'n mannetje dat denkt dat het stoer is als je er 'je' achter plakt of wat? Kijk je teveel naar V d Gijp?

Het is vaak compensatie gedrag he, wat jij nu vertoond.. maar dat geeft niks knul, echt niet!

Haal er anders weer iets bij waar het niet over gaat met een wedstrijd verzetten.. al verzetten jullie er 10 pik! Het verzetten heeft jullie zelfs goed gedaan toch? Zwolle net gewonnen en gisteren had je gewoon ook zomaar 4-1 op de kloten kunnen krijgen!

Als je er gewoon voor zorgt dat je reacties ergens op slaan, en niet gelijk een strijd aangaan met wat Ajax meer, beter of mooier heeft dan PSV!

Is misschien je leeftijd, dan neem ik het terug. Maar geniet gewoon van jouw cluppie!

ps: misschien moet je de FIFA even bellen dat Dhr. Schouten jeugdwedstrijden van landen, geen internationals noemt! Ik denk dat ze je allemaal gelijk gaan geven..



Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:05
Wordt het te moeilijk voor je reageer eens op wat ik zeg, dat is wrs te moeilijk
Vind ik leuk
HierDieTitel +4817
maandag 18 maart 2019 om 14:08
Ik zie nergens een vraagteken staan.. is dat al te moeilijk voor je?

Haha iemand anders ergens op aanspreken ook en zelf zo verschrikkelijk dom zijn!

Nou Maasbertje! Hopelijk is Maasbert niet je echte naam.. want jezus...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:12
En wederom geen antwoord, slimmerik ga maar buiten spelen ventje het is te moeilijk voor je
Vind ik leuk
HierDieTitel +4817
maandag 18 maart 2019 om 14:31
JE VRAAGT NIKS MAFKEES!!!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:37
Mafkees?? wordt het je teveel jongetje. Niet schelden is een teken van zwakte, doe je Marcel Blaak de groeten??
Vind ik leuk
HierDieTitel +4817
maandag 18 maart 2019 om 14:48
Bedoel je 'schelden is een teken van zwakte', of bedoel je te zeggen, Niet schelden, dat is een teken van zwakte? Maasbert de groeten aan je pop!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:00
Pop?? Bedoel je Fonsje S. Maar is toch jullie toy boy?
Vind ik leuk
HierDieTitel +4817
woensdag 20 maart 2019 om 13:41
Pik, leer even een normale zinsopbouw.. En een kleine tip, als er staat jouw pop, bedoel ik jouw pop, als jij er zelfs een naam voor hebt haha, Fonsje, helemaal prima! Pak hem aan vanavond knulletje!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:09
Tuurlijk mannetje zit je diep hè, dat je nu nog reageert
Vind ik leuk
HierDieTitel +4817
woensdag 20 maart 2019 om 14:29
Nee Nee ik heb een baan dus kwam nu pas weer op de site! Even op en neer naar het buitenland. Ik kan helaas niet zoals jij 24/7 kijken, of wacht.. kan ik wel, maar ik heb ook een leven Maasbertje!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:31
Laat het los jongen, komt vast nog wel goed met je, zet 'm op je kunt het
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
maandag 18 maart 2019 om 14:45
Met markje jammeren.
Ik vind ook dat ie wat rustiger moet zijn.

Maar begin niet over een trainer als je zelf de grootste onbeschofste klapmongool uit de eredivisie op het veld hebt staan.

Als ze winnen blijft ie lkkr langs de lijn hangen en lachen en gieren.

Maar bij verlies vliegt ie naar binnen.

Wat dacht je ervan om wat fatsoen op te brengen en de winnende coach te feliciteren.

Kwestie van fatsoen daar hij ook altijd als een kindje staat te popelen als hij zelf gewonnen heeft.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19233
maandag 18 maart 2019 om 13:26
Was Sadilek goed genoeg om Hendrix blijvend uit de basis te houden?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:23
Sadilek een dikke 7 erg solide zat er heel veel tussen en stuurt beter aan als hendriks. Mo daarentegen viel me ontzettend tegen ( vvv achterhoede is erg fysiek ) mo moet zijn fysiek verbeteren om zich blijvend staande te houden, mijn mening
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
HierDieTitel +4817
maandag 18 maart 2019 om 13:27
Laten we hopen dat PSV gewoon speelt zoals van Bommel wilt spelen qua namen.. Laat die jonge gasten lekker buffelen ook in de Arena...

Mooie wedstrijden en wordt je alleen maar beter van...

+ Schone tegen Ihatharren.. ik wil het weleens zien! Andersom ben ik dus doodsbenauwd voor Tadic vs Schwaab/Viergever
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
maandag 18 maart 2019 om 13:34
Iemand, "dit was het weekend gezien" met Ronald de Boer als analist,
je weet wel Ronald de Boer, o.a. nooit voor PSV gespeeld.

Kijk even wat Ronald zegt over VVV-PSV i.p.v. die verschrikkelijke Arno "I love Ajax" Vermeulen en de rest van de tafel.
Wat moeten ze toch gaan zeggen op de zondagavond mocht PSV kampioen worden.

Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:36
Ik zou graag eens een middeveld met Rosario, Guti en ihattaren willen zien. Heb je gelijk meer dynamiek en creativiteit op het middeveld.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:19
Graag ik ook. En betere passjes vooruit maar vindt het sadilek ook wel verassend goed doen. In ieder geval beter dan Hendrix!!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:36
Wij winnen dat potje daar in A’dam
Omdat we zoveul goei hemme , gekweekt op dun hertgang .
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
maandag 18 maart 2019 om 13:40
Lekker man een trio
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
maandag 18 maart 2019 om 13:57
Ajax programma is alleen zwaarder omdat er meer wedstrijden gespeeld moeten worden, verder heeft Ajax een makkelijker programma in de eredivisie dan PSV, Ajax heeft geen heel moeilijke uitwedstrijden meer te spelen terwijl PSV nog naar Alkmaar, Amsterdam en Arnhem af moet reizen.

De strijd is absoluut nog niet gestreden, daar speelt PSV veel te armoedig voor.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:16
Met dit middenveld verlies je minimaal met 3 doelpunten verschil in Amsterdam
Vind ik leuk
Bhj +2520
maandag 18 maart 2019 om 16:03
Het scoren in de laatste minuten is geen geluk, dat is gewoon omdat de tegenstander vermoeid raakt, omdat ze niet mee kunnen in het hogere tempo. Dan ga je meer kansen creeeren en dan moet je een beetje mazzel hebben dat hij er wel in valt.

Je ziet ook bij Ajax dat ze vaker in de laatste 20 minuten nog 1 of 2 goals erbij scoren, Ajax speelt doorgaans nog wat meer in de combinatie en op een hoger tempo, daardoor moet de tegenstander nog meer lopen en zijn ze eerder op.

We zullen zien wat er in Amsterdam gebeurd, als Ajax er zo op zit als tegen Real of Bayern, zal PSV weinig in te brengen hebben, al blijven ze altijd gevaarlijk op de counter.

Als PSV wint zij het zo, zou jammer zijn voor de spanning in de competitie. Hoe dan ook, het voetbal van Ajax (enkele wedstrijden uitgezonderd) is toch iets waar ik een stuk liever naar kijk dan het voetbal dat PSV speelt.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:31
als je on voetballend opzicht gaat bekijken moet ik als psver toegeven dat we wss geen kans maken in de arena maar psv is laatste wedstrijden verdedigend heel sterk dus verwacht een gelijk spel als psv inzakt en puur op de counter gaat spelen hebben we met bergwijn en chukkie gewoon jongens die een goal kunnen maken en die zullen hrt moeten doen als mathijs op de jong speelt maakt luuk geen kans dus hoop op een mooie pot maar verwacht een saaie doodbloeier
Vind ik leuk
Beste PSV +369
maandag 18 maart 2019 om 17:58
Duitser hebben nog steeds geluk maar geen kwaliteit en geluk dwing je af als je zo veel kwaliteiten hebt dan heb ik over voorin bij psv
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:58
ik zie ajax niet fris uit de noppen komen.
zit meer pit in psv maar moeten ze daar ook gebruik van maken .spelers samenspel is soms zoek binnen de 16 dus zeg ik gun elkaar want wint psv dan heeft iedereen gewonnen.bal niet te lang vasthouden en alvorens je de bal hebt alvast kijken naar mogelijkheden vrije man aanspeelbaar.
zo win je makkie een wedstrijd...
Vind ik leuk
Isakson +700
maandag 18 maart 2019 om 21:00
Vorige week had ook iedereen gelijk net als deze en volgende week. Mooi dat wij niet goed kunnen voorspellen bij het voetbalspelletjr.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws