De Boer onder de indruk van 'nieuwe Zlatan': Ik ben fan van hem

De Boer onder de indruk van 'nieuwe Zlatan': "Ik ben fan van hem"

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 13:57ma 18-03-2019 om 13:57

Ronald de Boer is onder de indruk van Alexander Isak, de uitblinker van Willem ll die zaterdagavond in De Kuip tegen Feyenoord de grote man was. De Boer vergelijkt hem met Zlatan Ibrahimovic.

"Alle credits naar Isak, onze nieuwe Zlatan, zoals hij wordt genoemd", zegt De Boer bij FOX Sports. "Hij heeft van die uitschuifbare benen. Ik ben fan van hem. Hij oogt een beetje stijvig, maar hij is in de combi ook goed. Hij zoekt ook vaak diepte en heeft overzicht. Het is lekker als je dat allebei hebt." Kenneth Perez voegt daar nog iets aan toe. "Als je nét buiten de boot valt bij Borussia Dortmund, dan kun je wel voetballen hoor."

Isak zelf kan weinig met alle vergelijkingen. "Het is geen onzin, maar ik hecht er weinig waarde aan. Ik moet me focussen op het voetbal. Waar mensen me mee willen vergelijken, is niet mijn zaak."

Borussia Dortmund legde negen miljoen euro neer voor Isak, die in Duitsland weinig minuten maakte. "Ik speelde bij Dortmund niet veel en zocht speelminuten. Ik had een optie in Nederland. Dat voelde goed. Ik voel me blij hier."

Plaats een reactie

dhrwobo +45742
maandag 18 maart 2019 om 14:00
Dat De Boertjes niet veel verstand van voetbal hebben wordt met de week duidelijker...
Vind ik leuk
MojoRisin +16277
maandag 18 maart 2019 om 14:06
Hoezo ? Lijkt mij ook een groot talent..
Of heb ik dan ook geen verstand van voetbal ? :)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:12
Achteraf ja als ie een lekkere pot heeft gespeeld

Waarom niet direct toen ie naar Willem 2 ging
Juist ja ”achteraf” de boer
Vind ik leuk
MojoRisin +16277
maandag 18 maart 2019 om 14:13
Wie kende hem nou ? Neem aan De Boer ook niet..
Vind ik leuk
Roeptoeter +19234
maandag 18 maart 2019 om 14:16
Martin Van Geel zei dat die hem kende en dat Feyenoord geïnteresseerd was. Maar concurrentie met Dortmund die 9 miljoen betaald winnen ze niet.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
maandag 18 maart 2019 om 14:17
MvG wik even aangeven dat hij ook over de grens kijkt.. Als hij nou Jorgensen verkocht had.. Flauw ;-)
Vind ik leuk
Roeptoeter +19234
maandag 18 maart 2019 om 14:20
Als Jorgensen verkocht was had die eerst Weghorst moeten halen..

Het optreden van MvG gisteren was niet in zijn voordeel.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
maandag 18 maart 2019 om 14:23
Waarschijnlijk kon MvG met de opbrengst zowel Weghorst als Isak halen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:18
Ik ken hem al jaren
Als je Borussia een beetje volgt weet je van Isak af gezien zijn statistieken in de jeugdelftallen
Ik vind dat niet teveel gevraagd voor een analist
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
maandag 18 maart 2019 om 14:16
Overmars kom er maar in! Ruil met Dolberg? Zoiets..
Vind ik leuk
Zekur +791
maandag 18 maart 2019 om 15:09
Ja precies! Willem II doet de scouting wel hoor, geen probleem. Dan kan Ajax hem lekker oppikken als hij goed genoeg blijkt. Moeten ze overigens zelfs voor Ajax flink lappen want hij kost 15-20 miljoen en hij verdient nu 2 miljoen per jaar. NETTO.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
maandag 18 maart 2019 om 15:27
Tadic en Blind verdienen meer. 15-20M is ook nog op te hoesten. Overmars sla je slag.
Vind ik leuk
Zekur +791
maandag 18 maart 2019 om 15:41
Over 3’jaar is hij dan wel 60 miljoen waard, dat dan weer wel. Zou voor Ajax dan een prima spits zijn volgens mij. Hij is nu al beter dan Dolberg en Huntelaar
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
maandag 18 maart 2019 om 16:43
Eens!
Vind ik leuk
dhrwobo +45742
dinsdag 19 maart 2019 om 03:05
Iedereen krijgt meteen de stempel ‘talent’ in de ogen van Ajax minnend Nederland. En familie De Boer hebben daar jarenlang in meegelopen natuurlijk. Maar het talent wat beiden hadden is inmiddels opgegaan in vergane glorie
Vind ik leuk
jari11 +5283
maandag 18 maart 2019 om 14:09
Jij vondy die bal van Lozano ook onhoudbaar haha. Dus wie heeft er nou geen verstand van voetbal?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:32
Zelfs mijn oma met haar rollator had die bal gestopt.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:14
Zegt iemand die de punter van Lozano onhoudbaar vond.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:14
Isak is eem groot talent.
Vind ik leuk
guusje +1645
maandag 18 maart 2019 om 14:31
Feyenoord - Willem 2-3
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 15:07
Az - Ajax 1-0
Vind ik leuk
V. Gaal +8
maandag 18 maart 2019 om 15:51
@dhrwobo; slaat natuurlijk nergens op zo’n reactie! Ik snap wel dat je misschien een beetje moe wordt van alle vergelijkingen die tussen spelers worden gemaakt!
Vind ik leuk
RWB013 +2485
maandag 18 maart 2019 om 15:57
Dat dhrwobo bloedgeil kan worden van duimpjes wordt mij steeds duidelijker, haha. :)
Vind ik leuk
JanvdLisme +1514
maandag 18 maart 2019 om 18:11
Lekker hè, Flakka?
Vind ik leuk
Klopper456 +3088
maandag 18 maart 2019 om 14:05
Logisch dat hij zich thuis voelt bij de mooiste club van het zuiden.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19234
maandag 18 maart 2019 om 14:14
Heeft hij niet meer weg van Kanu? Beetje stijvig met uitschuifbare benen waren zijn kenmerk.
Zlatan heeft vanaf het begin altijd iets gracieus gehad.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:34
Kost wat maar dan heb je ook wat. Vroeger kon Groningen gewoon nog het grootste talent in de spits van zweden kopen (Berg 3,4 miljoen) nu inmiddels ondenkbaar ontplofte markt wasr je al 9 miljoen moet betalen voor een belofte.
Vind ik leuk
oostkust +768
maandag 18 maart 2019 om 14:36
het is meer Nwanko Kanu dan Zlatan
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:52
Omdat hij zwart is ??
Vind ik leuk
oostkust +768
maandag 18 maart 2019 om 16:26
ken je klassiekers en svp geen domme opmerkingen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:05
Klassiekers? Ik zie de link niet met Kanu alleen dat ze beide nog zwarter dan krijt zijn !!
Vind ik leuk
Zekur +791
maandag 18 maart 2019 om 15:11
Zlatan was op die leeftijd ook een lange dunne! Ik vind het wel een Zlatan in de dop. Misschien niet zo’n grote smoel en minder tattoos..
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6416
maandag 18 maart 2019 om 15:35
Dortmund heeft dan ook genoeg voor hem betaald, jaren geleden.
8.6 miljoen om precies te zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 15:36]
Vind ik leuk
bramski +146
maandag 18 maart 2019 om 15:52
Niks voor Ajax ?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:23
Kopen AJAX ik zeg doen.
Vind ik leuk
wil +1371
maandag 18 maart 2019 om 22:24
10 klasse beter als Dolberg.
Vind ik leuk
Mari +13310
dinsdag 19 maart 2019 om 06:51
Knap werk van Willem2.
Wordt hij de man die Willem 2 de beker bezorgt?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:06
Hele goede spits voor AZ
Vind ik leuk