Kluivert meldt zich bij Jong Oranje: 'Dan kan Koeman mij moeilijk oproepen'

Kluivert meldt zich bij Jong Oranje: 'Dan kan Koeman mij moeilijk oproepen'

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 17:24ma 18-03-2019 om 17:24

Justin Kluivert hoopt dat hij binnen afzienbare tijd weer wordt opgeroepen voor het 'grote' Oranje. Deze week moest de aanvaller van AS Roma zich melden bij Jong Oranje. 

"Voor je nationale team spelen, dat is altijd bijzonder", zegt Kluivert (19) voor de camera van FOX Sports"Maar: je wil natuurlijk voor het eerste spelen. Dat is mijn doel. Ik heb er al aan geroken, dan wil je meer. Als je nu dan twee keer bij Jong Oranje zit, is dat niet echt balen, maar dan denk je wel, als je naar het eerste kijkt: daar moet ik staan. Daar moet ik voor geselecteerd worden."

"Natuurlijk vind je zelf dat je daar allang moet staan, maar als je de feiten op tafel legt, dan is het denk ik wel logisch dat ik er dit keer niet bij ben", vervolgt Kluivert realistisch. "Toen de bondscoach de keuze moest maken, speelde ik een tijdje niet. Dan kun je mij ook moeilijk oproepen. Ik kon niet laten zien wat ik in huis heb. Maar er komen nog genoeg mooie tijden aan voor Oranje, ik ga m'n stinkende best doen om daar bij te zijn."

Ronald Koeman verkoos Feyenoorder Steven Berghuis boven Kluivert. "Hij speelt elke wedstrijd... Wat ga je daar aan doen? Keihard trainen, rendement halen in de wedstrijden die je speelt. Ik ben van plan om dat te gaan doen. Hopelijk zit ik er de volgende keer bij."

Kluivert speelde in 2018 twee keer voor het 'grote' Oranje. In de zomer verkaste hij voor miljoenen euro's naar AS Roma. 
 

Poll

Hoort Kluivert bij de selectie van het 'grote' Oranje?

(724 stemmen)

Plaats een reactie

Hoofdscout00 +4003
maandag 18 maart 2019 om 17:27
Hou je mond en blijf hard werken bij Roma.

Ik blijf het een onbegrijpelijk stap vinden. Een speler met zijn voetballende kwaliteiten hoort niet in Italie te spelen.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 17:29]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:39
Het had zo mooi kunnen worden! Keuzes, keuzes
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:57
Ik moet zeggen dat ik Kluivert nooit een geweldenaar heb gevonden. Deed het leuk tegen kleine cluppies maar in de grote wedstrijden liet die niks zien. Bovendien merkte je aan hem hoe sprak in zijn interviews dat hij nog arroganter dan Memphis is. Dacht dat hij het al had gemaakt en voor 100 miljoen naar Barca ging. Dan ga je voor de bijl, de kunst van prof voetballer is om altijd down to earth te blijven. Ook als de media zegt dat je verschrikkelijk goed bent. Daarom heb ik zoveel respect voor Sneijder, Van Dijk, Robben. Die weten dat je niet alleen kan teren op talent, en dat hard werken essentieel is voor succes.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:03
Moet zeggen dat ik het toch eerst wel zag zitten met Kluivert. Kunt altijd zien dat Riola deze jongens gek kan maken. Maar eigen keuze om deze weg te gaan bewandelen. Volgens mij had hij beter naar zijn vader kunnen luisteren. Die had zijn zoon liever langer bij Ajax zien spelen. Als hij hard gaat werken en minder met zichzelf bezig is heb ik nog een sprankje hoop.
Vind ik leuk
Beste PSV +369
maandag 18 maart 2019 om 18:03
Wil Rome kampioen maken, daarom ben ik hier: zijn aller eerste interview dan heb je 0,0 zelfreflectie
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 18:04]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:29
Snap de opmerking maar hij durft te dromen en is nog jong ... dumfries had ook niet verwacht PSV kampioen te kunnen maken en na enkele wedstrijden al in oranje te staan na de transfer vanaf Heerenveen alles is mogelijk Klaassen begon ook slecht bij werder en is nu een vaste waarde alles is mogelijk geef ze de tyd om zich te bewijzen en de tijd zal t uitwijzen
Vind ik leuk
Beste PSV +369
maandag 18 maart 2019 om 20:12
Maar de spelers die jij op noemt hebben een droom en ze hebben zelfreflectie en ze hadden geen praatjes.
Wat een lachwekkende vergelijking want psv doet altijd mee voor de kampioenschap. Laatste kampioenschap van Rome was 2001 toen Justin niet eens kon lopen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:17
Klopt maar serie a is geen eredivisie met alle respect maar leicester city kon ook kampioen worden en vind dumfries Mahlen en bergwijn hele goede spelers maar Justin kan zich nog altyd bewijzen op zijn leeftijd
Vind ik leuk
Beste PSV +369
maandag 18 maart 2019 om 20:23
Ik ben t ook met je eens dat Italië sterke competitie is maar Kluivert had moeten blijven en dan was ie beter dan nu iig meer goals en minuten gemaakt. Laten we hopen iig dat alle talenten goed gaan doen ongeacht psv ajax Feyenoord spelers zijn hup Holland hup
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:32
Geheel mee eens heb n voorkeur voor Ajax maar gun alle nl clubs succes in Europa en talenten voor oranje kunnen we altijd gebruiken ongeacht waar ze spelen bergwijn berghuis of bergkamp (vroeger) haha
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:26
Wat jij allemaal meldt zijn ook wel gevolgen van zijn opvoeding of juist het gemis van opvoeding
Misschien eigenlijk beter dat kluivert sr hem niet opgevoed heeft anders had ie ook al wat levens gekost

Hele familie lekker buiten Nederland blijven stelletje teringdebielen
Vind ik leuk
NikosMachlas +1845
maandag 18 maart 2019 om 18:43
Dit heb ik gerapporteerd. Iedereen maakt fouten, maar om gelijk ervanuit te gaan dat de kinderen precies zo zijn en nog een tandje erger gaat wel erg ver. Hou het gewoon fatsoenlijk joh
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:45
Ik zeg helemaal niets over de kids hoor

Ff lesje begrijpend lezen nodig ???
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:31
De kinderen zijn toch ook familie? Wil me er niet in mengen maar vind shane kluivert een erg sympathiek jochie en voetballen en koken kan hij als de beste
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:34
Ik heb over hun niets raars gezegd zoals die ander beweert
Ik vind shane ook een leuk jochie
Alleen zonde dat Patrick zijn vader is 😉
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:43
Ja ieder zijn mening hij heeft geen beste reputatie inderdaad hopelijk is zijn mentaliteit veranderd (senior kluiv) maar voetballen kunnen ze wel vind ik... alleen zijn zoontjes moeten dat nog bewijzen inderdaad
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:53
Paar maanden terug stond ie nog te glimlachen met Mugabe 🤮🤮🤮🤮
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:58
Daar heb je een punt dan ven je geen ghandi of Mandela inderdaad haha
Vind ik leuk
davidben +6955
maandag 18 maart 2019 om 22:14
*over hen
Leer eens Nederlands.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:18
Maakt geen drol uit

Mislukte taalnazi
Vind ik leuk
davidben +6955
maandag 18 maart 2019 om 22:43
Jawel! Hun is bezittelijk voornaamwoord en hen is een persoonlijk voornaamwoord.
Even opnieuw lessen volgen ventje.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:46
Ging nooit naar Nederlands is niet belangrijk

Je begreep wat ik bedoelde toch

Das het belangrijkste
Vind ik leuk
davidben +6955
maandag 18 maart 2019 om 23:04
Het belangrijkste is dat je correct bent in taal en gebaar.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:10
Voor jou misschien
Voor mij is eerlijk zijn en elkaar respecteren stukken belangrijker dan of je goed kan spellen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:16
Dan had nu Tadic uit de ploeg moeten spelen, ook bij Ajax had hij op de bank gezeten.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18548
maandag 18 maart 2019 om 18:16
Wat heeft hij zich in zijn vingers gesneden zeg!
Vind ik leuk
Beste PSV +369
maandag 18 maart 2019 om 20:37
Ik vrees een kishnatje maar dat hoop ik echt niet voor hem
Vind ik leuk
NikosMachlas +1845
maandag 18 maart 2019 om 18:40
Hij gaat ook echt wel verhuurd worden komend jaar
, roma word hier ook niet beter van ofzo dus zal hij elders gaan spelen om in elk geval minuten te maken. Maja hij is allang blij met ze anderhalf miljoen per jaar joh, dat telt.
Vind ik leuk
Het Brein +4904
maandag 18 maart 2019 om 19:04
Hoort überhaupt niet in het buitenland te spelen..
Vind ik leuk
Koeien +4223
maandag 18 maart 2019 om 20:45
Met voetballende kwaliteiten niet in Italie spelen? Lijkt me juist een prima land en je speelt tegen betere teams dan in de ED.

Ik snap de stap daarom ook wel en vind het ook goed dat hij niet meer bij een Nederlands handje wordt genomen.

Hij heeft het zwaar te verduren op dit moment, zowel tegenstander als teamgenoot pakken hem keihard aan en geven hem echt geen respect omdat ie toevallig het 'zoontje van' is. Intussen zie ik hem hard werken op het veld om zich te bewijzen.

Misschien bouwt dit wel veel meer karakter bij deze jongen dan nog een paar jaar ED er tegen aan te plakken.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:28
Jij komt niet meer bij het grote oranje misschien als wc poetser
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:05
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:11
Nou kneus je hoef je over mij geen zorgen te maken redt me perfect en daar kun jij wel eens heel jaloers op zijn
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:15
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:23
Het doet me niks wat jij zegt
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:57
Waarom reageer je dan , schijnbaar doet het je wel iets anders reageer je niet ...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:39
Ja die service crew denkt echt dat hij het gemaakt heeft met een expat baantje in Engeland jongens !!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:53
Ja jongens !!!! Toen ik naar England verhuisde zat ik nog op school , maar ik ben inderdaad voor een expat baantje naar England verhuist jongens !!

Zal ik voor jou kijken of ze hier nog iets vrij hebben bij de gemeentelijke plantsoendienst , of een baantje waarbij je vuilnisbakken mag legen in het park , dan heb jij hier ook een expat baantje .
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:10
Hahahaha je frustaties en denegerende gedrag blijkt dat ik gewoon gelijk heb!!!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:12
Net of jij die macht hebt om mensen baantjes te geven...……….
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:22
Hij is net zo arogant als dat clubje uit 020
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:25
Ja hij heeft het recht om te spreken hoor want hij is totaal geslaagd op alle fronten, wij als simpele stervelingen moeten blij zijn dat hij met ons in discussie gaat!!!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:29
Het feit dat jij altijd in de bres springt voor provocerende trolletjes zegt al genoeg over jou .
En daarom heb ik ook geen behoefte meer om op jou te reageren nu .
Liggen al die trolletjes die jij helpt ook s'nachts naast jou in bed , of heb je elke dag van de week een ander ???
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:30
Ben ook zeer vereerd 😂😂
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:26
Wie is de gever en wie is de nemer in jullie relatie ??
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:31
Je moeder de nemer
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:43
Niet van jou , want jij kunt haar niet krijgen , dus droom lekker verder knulletje .

Zal ik anders ff een foto mailen , dan kunnen jij en je vriendje met jullie handje onder de dekens naar haar foto kijken .

ps ze is wel 20 jaar dood al , maar dat maakt voor jou niet uit denk ik , ze ziet er dan nog beter uit als wat jij tot nu toe hebt gehad ...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:47
Hi hi
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:34
Viergever ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:45
Vandaar dat ie alles afkraakt wat met Ajax te maken heeft .
Hij is het vriendje van Viergever ;-)
Vind ik leuk
PickNikker +369
maandag 18 maart 2019 om 20:04
Jij neemt jezelf met een grote dildo!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:13
Bert Konterman
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:26
Begrijpend Nederlands is ook niet jouw ding ofwel knulletje .
Ik zeg nergens dat ik jou dat baantje ga geven , ik ga kijken of ze nog iets vrij hebben voor je .
De rest moet jezelf doen .

Maar aan je reactie's te zien is dat te hoog gegrepen voor je , je snapt al niet veel van de Nederlandse taal dus dan vraag ik me af hoe je Engels is .
Vind ik leuk
Koeien +4223
maandag 18 maart 2019 om 20:57
Het is nu wel even tijd dat je je toontje wat matigt kerel. Best dat je bij tijd en wijle even iemand terecht wijst, maar je zit nu zélf achter je PCtje denigrerend naar anderen te doen.

Even dimmen en lief doen, ga ik volgende keer wel een wedstrijdje Engelse en Nederlandse taal met je houden.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:32
Het feit dat jij het nu voor mensen opneemt die hier over mijn moeder beginnen , zegt eigenlijk al genoeg over jou , pannenkoek .

Je mag mij best terechtwijzen , maar tegen iemand die hier over iemands moeder praat hou jij je bek dicht .
Gelukkig interesseerd het mij niks , want mijn moeder is al 20 jaar dood , maar het bewijst wel wat voor zielig ventje jij bent .

En wie denk jij dat je bent dat ik mijn bek dicht ga houden tegen deze kneus , dat maak ik altijd zelf nog wel uit .
Het is namelijk niet de eerste keer dat deze 3 trolletjes een grote bek hebben hier op vp .
Maar je zal zelf ook wel een trolletje zijn , en die kruipen altijd in elkaars kont .
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:08
Ja wat is er mis met mijn Nederlands , dit is allemaal vrij informeel ik zal vast wel wat slordigheid foutjes maken maar dat doe jij ook, ben je nu de spellingsnazi aan het uithangen omdat je me inhoudelijk niet kan pakken?
Vind ik leuk
PickNikker +369
maandag 18 maart 2019 om 20:05
Die service crew moet de hele dag kopietjes van de ene naar de andere ruimte brengen voor collega’s maar doet alsof hij een topfunctie heeft!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:11
Ik heb helemaal geen functie knulletje , ik heb geen werkgever nodig om geld te verdienen .
Goed van mij ofniet .
Ik hoef niet het slaafje van een ander te zijn zoals jij , om mijn gezin te onderhouden pikkie .

Succes morgen bij je baas , mag je morgen weer onder zijn bureau voor opslag .
Het Clinton en Lewinsky verhaal , en jij bent de manlijke Lewinsky
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:02
Kijk hem intressant doen met zijn expat baantje, in je grootheidswaanzin ben je een succesvol zelfstandig ondernemer hahahahahaha Lewinsky heeft het ver geschopt heb je nog meer domme vergelijkingen in petto ??
Vind ik leuk
PickNikker +369
maandag 18 maart 2019 om 20:03
Daar is het brexit kneusje weer! Gefrustreerde incel!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:13
Ik ben helemaal voor de Brexit , want daardoor komen randdebielen zoals jij hier niet meer binnen .
Zouden ze in Nederland ook moeten doen , kunnen ze jou weer terugsturen naar waar je vandaan komt
Vind ik leuk
PickNikker +369
dinsdag 19 maart 2019 om 13:04
Meid toch, wat een verdriet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:21
Neem een snickers man, je hebt het nodig.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:28
Je laat je wel kennen zeg kneusje
Alleen omdat zijn respons je niet aanstaat ga je allerlei dingen maar annnemen over zijn leven

Helaas ben je niet de enige Ajax-fan die zo in het leven staat
Vind ik leuk
NikosMachlas +1845
maandag 18 maart 2019 om 18:45
Nee wat jij hier een paar reacties boven neeekalkt dat zijn geen aannames? En nog eens vrij ernstige ook... Man man verbeter de wereld begin bij jezelf, dat geldt voor een hoop nieuwe leden hier op het forum.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:48
Dat kluivert een leven gekost heeft is een feit bro

Man man ga terug naar school !!!!!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:37
Jij hecht wel heel van waarde aan het materialistische zaken, je zou bijna denken dat je niet helemaal geslaagd bent in het leven !!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:56
En wat is er materialistisch aan eten knulletje .

Een auto , een groot huis enz , dat is materialistisch , en in welke van mijn reactie's heb ik het daarover .

Weer een nieuw accountje aangemaakt knul ??
Of help jij graag mensen op deze site , die net als jij alleen hier zitten om te trollen ??
Vind ik leuk
Cookee +12962
maandag 18 maart 2019 om 17:28
Ja, als je voor het geld kiest en weinig speelt dan kost je dat Oranje.
Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 17:46
Hij was dom door naar zijn moeder te luisteren, het gangsterliefje ipv naar zijn vader een ex topvoetballer.
Vind ik leuk
Cookee +12962
maandag 18 maart 2019 om 18:03
Dom, als je jong bent moet je veel spelen,
maar dan wil je toch ook veel spelen... dom dom.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:30
Als ie naar zijn vader had geluisterd stond ie met meerdere mordenaars op de foto

Mugabe en zn vader zelf

Hele goeie keuze dus
Vind ik leuk
Dani82 +3807
maandag 18 maart 2019 om 17:59
Nee berghuis ben je lekker mee... pffff
Vind ik leuk
Cookee +12962
maandag 18 maart 2019 om 18:10
Zal ook wel een paar van Feyenoord bij moeten.
Vind ik leuk
tikkietoe +6449
maandag 18 maart 2019 om 17:31
Als Justin bij het Grote Oranje had willen spelen, had hij zijn verstand moeten gebruiken en bij Ajax moeten blijven spelen.
Hij mag zijn handjes dichtknijpen.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 18 maart 2019 om 17:32
Hij meld zich in ieder geval niet 'geblesseerd' af.
Vind ik leuk
Oohzo +240
maandag 18 maart 2019 om 17:33
Laat me raden....hij jaagt vast een droom na.
Vind ik leuk
gerard.. +996
maandag 18 maart 2019 om 18:02
Ja een natte droom
Vind ik leuk
Benniewies +6146
maandag 18 maart 2019 om 17:35
Zou die Bergwijn dit ook lezen?
Vind ik leuk
FSCeara +9570
maandag 18 maart 2019 om 17:44
Bergwijn is een van de beste spelers op de nederlandse velden en beter dan de rest van de nederlanders op zijn positie dus vrij normaal dat hij is geselcteerd. Hoop dat die na PSV slimme keuze maakt en niet alleen naar het geld kijkt. Maar het is en blijft voor die jonge ventjes moeilijk om tegen veel geld nee te zeggen. Ik zou waarschijnlijk ook voor het geld kiezen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:07
Hij is inderdaad top, één van de weinigen die nooit door een ondergrens zakt. En waar je ook gelijk in hebt is, hoe moeilijk het is om niet voor het geld te kiezen. Je gaat ineens denken aan huizen, auto's en dat het ook weleens zomaar voorbij kan zijn. En dán moet je wel eerst ergens hebben lopen cashen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:52
Begrijpelijk omdat die gasten jong zijn en collega’s dat zien doen maar auto’s en huizen maken niet gelukkig kijk maar naar mido die zijn Ferrari niet in de zon wou parkeren bij Ajax ... toen kwam Zlatan op zijn plek en de rest is geschiedenis mido nooit meer iets van gehoord ...
Vind ik leuk
Benniewies +6146
maandag 18 maart 2019 om 18:48
Ik neem die Bergwijn gewoon kwalijk dat hij een blessure heeft gefaked.
Hij wilde bij het grote oranje en moest bij jong. In ene geblesseerd.
Met die blessure sta je minimaal 8 dagen aan de kant en meneer voetbalt dan gelijk 90 minuten na 5 a 6 dagen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:56
Dokter benniewies door de bocht
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:22
Ook door bij jong oranje te presteren kun je inderdaad de interesse van Koeman opwekken , misschien nog wel meer dan bij clubvoetbal op zondagmiddag dus als dit de insteek was , geen beste zet
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:07
Denk niet dat hij naar t buitenland gaat voor t geld, volgens t kabinet gaat elke Nederlander erop vooruit in 2019 hahaha hij moet gewoon zonnepanelen nemen 😂
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:35
Kluivert is een sterke jongen en ik vind hem ook wel geschikt voor groot-oranje.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:36
Kluivertje mag blij zijn met jong Oranje. God op zijn blote knieen bedanken.

Besefte hij dat maar eens.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:37
Hij gaat zijn stinkende best doen op de bank in Rome.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:56
Bergkamp presteerde ook niet bij inter maar Arsenal dan ?? Misschien niet zijn ding Italië dat zou kunnen maar hij is nog jong en een hele carrière ligt nog voor hem .. Memphis draaide ook niet bij man utd
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:40
Misschien kan hij nog schoenpoetser worden bij Roma !!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:41
Dat is hij momenteel die seizoenkaart houder !!
Vind ik leuk
Lachuh +961
maandag 18 maart 2019 om 17:41
Prutsers horen niet in oranje.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:43
Waarom staan er dan zo veel PSV’ers in Oranje?
Vind ik leuk
Lachuh +961
maandag 18 maart 2019 om 17:44
Die zijn gewend om prijzen te pakken.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:46
De eeuwige tweede, nog altijd tientallen prijzen achter ons aller Ajax.

WZPWZDEN2 (Wij zijn PSV wij zijn de eeuwige nr. 2)
Vind ik leuk
Lachuh +961
maandag 18 maart 2019 om 17:48
Sinds jij leeft niet kleuter,de jaren van je opa heb jij niet meegemaakt.
Vind ik leuk
Peter Hofman +1030
maandag 18 maart 2019 om 17:57
Met dit soort troll opmerkingen komen, en dan iemand anders een kleuter noemen??
Vind ik leuk
kees ee +1078
maandag 18 maart 2019 om 17:45
. . kluivert is aan het grote oranje, . . bijlange na nog niet toe !?
Vind ik leuk
Ove +4184
maandag 18 maart 2019 om 17:51
Kluivert is een blind paard....,,hij rent de wind dood !
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:08
Ja echt een domme speler!!
Vind ik leuk
De Goffert +961
maandag 18 maart 2019 om 17:55
Hij had bij Ajax moeten blijven en daar een belangrijke speler moeten worden. Daarna had hij ergens anders moeten kijken maar nu koos hij te snel voor een avontuur die niet echt goed uitpakt voor hem.
Wel mooi dat hij begrijpt dat anderen voorrang hebben op hem en misschien dat hij er ooit nog komt.
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
maandag 18 maart 2019 om 18:05
Follow the money..... En dan wud ut niks met ow
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:24
Nee als die bij ajax was gebleven en elke wedstrijd speelde had die er zeker bij gezeten
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:20
Bij Ajax had kluivert niet de garantie dat hij zou spelen concurrentie met neres is groot en hij beseft ook dat hij door de transfer nog niet rijp is voor oranje maar door hard te werken kan hij alsnog een oproep verdienen in de toekomst , feit is wel dat berghuis en bergwijn meer wedstrijdritme hebben
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:57
Die garantie heeft ie ook niet bij roma, denk dat de concurrentie daar nog groter is. Maar ind de twee bergjes zijn op dit moment de logische keuze
Vind ik leuk
Spoofy +30
maandag 18 maart 2019 om 19:18
Een stukje zelfreflectie van Justin Kluivert. Aangename verrassing!
Vind ik leuk
Doby Woby +49
maandag 18 maart 2019 om 19:48
Had beter bij ajax kunnen blijven was ie sneller gegroeid,
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:27
Hopelijk maken mazroui Dani de wit en Carel eiting niet die fout en doen ze voldoende ervaring op ... de ligt Vd beek en de overige basisspelers hou je niet meer tegen
Vind ik leuk
Hazelnoot +192
maandag 18 maart 2019 om 20:31
Dan moet hij cilli voorlopig niet meer selecteren. En kom niet aan dat we niets beters hebben, klopt, maar niet spelen is niet spelen voor oranje.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:41
Bij een keeper is dat misschien een ander verhaal en bovendien bij Barcelona is een reserve ook wereldklasse .. Frankrijk laat Ribéry lacazette thuis met die gasten kun je ook wereldkampioen worden maar ze waren schijnbaar niet goed genoeg en Giroud wel wat ik nog steeds niet begrijp
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:38
Zonde van in potentie zo’n mooi talent. Dat nu dit seizoen gekomen is tot een full stop! 😏
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws