De Jong lacht om De Ligt-gerucht: Opvallend dat dat nu naar buiten komt, ja

De Jong lacht om De Ligt-gerucht: "Opvallend dat dat nu naar buiten komt, ja"

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 20:28ma 18-03-2019 om 20:28

Frenkie de Jong moet lachen om het gerucht uit Italië dat Juventus gas geeft voor Matthijs de Ligt. Dat zou zomaar een tactische zet kunnen zijn met het oog op de Champions League-duels met Ajax over enkele weken.

"Ik las het vandaag ook. Misschien is het tactiek voor de wedstrijd, al zou ik het wel begrijpen als ze interesse in hem hebben. Het is wel opvallend dat dat nu naar buiten komt, ja", lacht De Jong in gesprek met Veronica Inside.

Lees ook: Tuttosport: Juventus wacht niet af en wil zondag een ontmoeting met Ajax

Of het daadwerkelijk tactiek van Juventus is, laat De Jong in het midden. "Er wordt al twee jaar geschreven over dat ze hem willen hebben, dus de interesse is er al wel wat langer. Je weet dat als je tegen hen loot, het er meer over zal gaan. Ik denk dat hij daar wel mee om kan gaan."

Volgens de informatie van de krant Tuttosport wil Juventus voor komende zondag een ontmoeting met Ajax om over De Ligt te praten. 

Plaats een reactie

Mazraoui +3966
maandag 18 maart 2019 om 20:33
Wat zal Frenkie zn account naam zijn
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:39
Hmmm
Vind ik leuk
NvC +9681
maandag 18 maart 2019 om 20:34
Juve zou wel een goeie club zijn voor de Ligt, maar samen met Frenkie naar Barca zou natuurlijk ook aantrekkelijk zijn. En als deze clubs uiteindelijk niet toehappen dan hoop ik dat ie naar Liverpool gaat.
Vind ik leuk
Paaseiland +219
maandag 18 maart 2019 om 20:46
Ik denk dat Liverpool nog wel de beste optie zou zijn. Die missen nog een goede verdediger dus daar zou hij meteen basis staan en alles spelen. Van Dijk kan een soort mentor zijn voor hem en je hebt ook gelijk het best ingespeelde centrale duo.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:22
Arsenal als ze top 4 eindigen hoop ik meer op. bij Lovrenpool hebben ze Van dijk met Joe gomez, met daarachter Dejan Lovren (My hero) en die slechte Matip. dus dan wordt de ligt samen met Lovren de back up van virgil en joe gomez
Vind ik leuk
Paaseiland +219
maandag 18 maart 2019 om 22:34
Joe Gomez is niet beter dan De Ligt.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:48
Een speler die speelt in een mickey mouse competitie en goed speelt tegen Real en Bayern is niet beter dan 1tje die Lovren en Matip (Matip uitspelen kan blind ook) uit de basis speelt als Rechtsachter naar Centraal verdediger. De ligt is alleen beter als leider, maar daar hebben ze vandijk voor en hij is 1 cm langer.
Edit: Ben geen eredivisie supporter. alleen lichte voorkeur voor Heracles. Ben een Benfica adelaar
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 22:49]
Vind ik leuk
Paaseiland +219
maandag 18 maart 2019 om 23:00
Gelukkig speelde hij meer potjes goed dan alleen tegen Real en Bayern. Ook tegen jouw Benfica was hij een beest. De Ligt speelt Lovren en Matip zonder problemen uit de basis.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:36
Ajax heeft interesse in Ronaldo. Even voor opschudding zorgen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:40
Waar is het bericht van Sjaak Swart die was er net nog
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:40
Dat jij nog kunt lachen en wat ben jij toch een matige speler die echt niets toe voegt
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:42
Haha matig gast, laat me raden jij wil zeker Jorritje Hendrix in oranje en Frenkie thuis
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:54
Wij hemelen niemand op
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:20
Nou als Barcelona 85 miljoen voor je over hebt dan kun je vast wel iets. Of wil jij zeggen dat je als simpel Boertje er meer verstand van heb?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:41
Blij dat er nog iemand kan lachen binnen Ajax.
Vind ik leuk
Ove +4286
maandag 18 maart 2019 om 20:49
Ja,ja ...ze lachen wat af de laatste 5 jaar !
Vind ik leuk
Raziel +146
maandag 18 maart 2019 om 20:43
Laat je niet gek maken,ouwe.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:48
Frenkie jullie geven gisteren misschien een kampioenschap weg. Wat er valt te lachen.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 20:48]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:49
Juve gebruikt de Ajax tactiek
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:17
Juventus tegen Ajax word gewoon een walk over voor Juve dat is gewoon duidelijk, ze scoorde 3x tegen het defensie sterke Atletico dat zegt genoeg!!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:23
Idd, enige verdediging die beter is, is die van Barcelona die 99% zeker de CL wint
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:28
Nee Juve gaat winnen "mark my words"
Vind ik leuk
B H +461
maandag 18 maart 2019 om 21:17
Ja Frenkie,zo doet Marcje dat ook!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:18
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 21:19]
Vind ik leuk
Isakson +727
maandag 18 maart 2019 om 22:01
De Jong en de Ligt tis geen gezicht. 😶
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:38
dat geeft juist meer motivatie om ronaldo te verdedigen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:40
Juve heeft ook interesse in Sven van Beek, alleen weten ze nog niet zo goed waar ze hem naar gaan zetten.


En welk behangetje erbij past.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:43
Het zou wel mooi zijn als Matthijs die gasten van Juve eerst helemaal naar Ajax laat komen om vervolgens te vertellen dat hij alleen met de beste ter wereld wil spelen namelijk Messi! Dat zou mooie tactiek zijn !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws