Swart haalt uit naar Gözübüyük: 'AZ heeft alles geflikt, onbegrijpelijk'

Swart haalt uit naar Gözübüyük: 'AZ heeft alles geflikt, onbegrijpelijk'

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 20:53ma 18-03-2019 om 20:53

Sjaak Swart veegt in de nieuwe aflevering van Alles op Swart de vloer aan met scheidsrechter Serdar Gözübüyük, die zondag de leiding had over AZ en Ajax in Alkmaar. Volgens Mister Ajax grossierde de arbiter in verkeerde beslissingen en telde hij te weinig blessuretijd bij. Ajax verloor in Alkmaar, maar Swart denkt niet dat de titelstrijd gestreden is. Over twee weken wacht in Amsterdam de topper tegen PSV.

"Ik vind het een aardige vent, maar hij trok maar drie minuten bij", vertelt Swart. "Ik weet niet of je de wedstrijd hebt gezien, maar hij had er minstens zeven minuten bij moeten trekken: liggen op de grond, tijdrekken van de keeper (Marco Bizot, red.) AZ heeft álles geflikt wat er te flikken viel. Hij heeft er helemaal niets bijgetrokken. Ja, drie minuutjes. Dat zijn zes wissels. Onbegrijpelijk. Dat is iets waar een scheidsrechter op moet letten. Het valt me zwaar tegen van hem."

AZ overklaste Ajax zondagmiddag en won met 1-0. "Scheidsrechter zijn ook blij als de tegenpartij wint. Daar ben ik honderd procent van overtuigd", vervolgt Swart. "Er zitten scheidsrechters bij die niet durven te juichen, maar dat wel zouden willen. Daar ben ik van overtuigd."

De achterstand van Ajax op koploper PSV is inmiddels weer vijf punten, maar volgens Swart is er nog niets gespeeld. "De titelstrijd ligt nog open. Ik zie PSV al vijf wedstrijden dramatisch spelen. Iedereen kan roepen dat ze in de laatste minuten trefzeker zijn, maar als je zulke goals kunt maken en de tegenpartij opzij stapt..", doelt Swart op de late goal van Hirving Lozano.

PSV-trainer Mark van Bommel is in ieder geval vol vertrouwen. "Van Bommel is zoals er hier gevoetbald wordt: een winnaar. Ten koste van heel veel. Dat kan ik wel van hem waarderen. Maar hij moet niet overdrijven met de vierde man. Dat hoeft hij niet te doen", aldus Swart.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Kim Jung-On +6071
maandag 18 maart 2019 om 20:56
Het ligt volgens Sjakie aan de arbitrage natuurlijk; niet bij de spelers...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:04
Tja ,zijn we gewend toch ondertussen.
Vind ik leuk
Paaseiland +219
maandag 18 maart 2019 om 20:56
Zeg het ze Sjakie!
Vind ik leuk
buddha +10756
maandag 18 maart 2019 om 21:11
liever niet. vandaag is het ECHT onzin wat hij uitkraamt. soms heeft hij wel een punt, maar vandaag heeft hij kortsluiting gehad.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19272
maandag 18 maart 2019 om 20:56
Het maakt niet meer uit Sjaak. Overmars heeft bijgetekend. Alles is verloren.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:59
Nee joh, komen er nog meer euros binnen voor de aandeelhouders.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19272
maandag 18 maart 2019 om 21:02
Mijn pech is dat ik geen aandeelhouder ben en slechts een fan.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:05
Ik heb als PSV fan een groot deel van mijn vermogen in Ajax aandelen. Heb echt signifikante winsten behaald. Heb er mijn seizoenskaart van PSV betaald, Shirts etc. Kan er met gezin mooi mee op vakantie. Ik heb de vlag uitgehangen nu Mark gebleven is. Aandeel is weer wat gestegen. Koop binnenkort met de winst weer een mooie tweedehandse auto.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:57
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 20:59]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:57
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom ze deze man nog een podium geven. Sjezus!
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
maandag 18 maart 2019 om 21:00
Publiciteit. Mensen klikken erop + Sjaak Swart is niet bepaald een nobody.


Dat het inhoudelijk niet veel toevoegt ben ik het met je eens, maar het is zeker niet raar dat hij een podium krijgt en ook niet onterecht
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:06
Ik ben er klaar mee, ik kijk die onzin niet meer. 😏
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
maandag 18 maart 2019 om 21:06
Je zit op het topic tho
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:26
Klopt, is ook de laatste keer. Irriteer me echt aan die man..
Vind ik leuk
buddha +10756
maandag 18 maart 2019 om 21:12
als ajax niet heeft gewonnen kijk ik juist wel ;)
Vind ik leuk
adje56 +18
maandag 18 maart 2019 om 20:57
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 20:59]
Vind ik leuk
FcG4Ever +1236
maandag 18 maart 2019 om 20:58
Sjakie, wat doe je jezelf toch aan... man man man
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 20:59]
Vind ik leuk
Cantonoy +61
maandag 18 maart 2019 om 20:58
Sjaak hoopt dat Serdar degradeert....
Vind ik leuk
Zalkerboy +484
maandag 18 maart 2019 om 20:58
Slechte verliezer.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:59
Drie was inderdaad aan de mindere kant, maar zeven is wel heel erg overdreven. Ik persoonlijk verwachtte iets van vier of vijf.

Daarnaast heeft Swart wel op sommige (nadruk op sommige) fronten op zich wel gelijk, maar het lijkt alsof hij de scheids de schuld geeft om de nederlaag? Of lees ik het alleen maar zo?
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 21:00]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:01
Sjaakie doe rustig denk aan je hart ik wil niet dat je wat overkomt.
Ik hoop dat je er nog bent als dit jaar weer blijkt dat Ajax weer niks heeft als alleen geld 🤪
Vind ik leuk
Foarut +90
maandag 18 maart 2019 om 21:04
AZ verdient gewonnen.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6071
maandag 18 maart 2019 om 21:06
De Beatrice de Graaf van het voetbal
Vind ik leuk
M1GST4R40 +399
maandag 18 maart 2019 om 21:06
Niet seiken sjaak... we hebben verloren. Het was niet onterecht. Ze hadden beter hun best moeten doen.
Vind ik leuk
buddha +10756
maandag 18 maart 2019 om 21:08
gewoon zwaar overklast en nog ouwehoeren en klagen op iedereen die niet voor ajax is. wat een slechte verliezer is het toch. beetje jankerd zeg maar.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2623
maandag 18 maart 2019 om 21:09
Sjakie en de domme verhalen deel 254.
Kan iemand nu eens tegen Sjaak zeggen dat ook Ajax gewoon een club is net als andere clubs. En dat je echt niet elk verlies op het bord van een ander kan schuiven.
Het begint echt treurig te worden wat ie zegt en het is zo gemaakt.
Wel knap dat hij de voorgekauwde tekst kan onthouden. Maar hij moet zich er niet voor lenen.
Sjaak stop hier mee. Hou nog iets waardigheid over AUB.
Dat gun ik je
Vind ik leuk
KvhZ +2780
maandag 18 maart 2019 om 21:19
Eens. Als Ajax zijnde wil je toch niet dat zo’n clubicoon zichzelf en de club zo voor lul zet?! Ik zie het als een wekelijkse schreeuw om hulp. Niemand neemt die man serieus. We zouden er niet om moeten lachen, dit is zorgwekkend en erg zielig
Vind ik leuk
Lebeast*AZ* +1724
maandag 18 maart 2019 om 21:10
Wat een jankerd! Geef toch gewoon eens iets toe man ouwe.
Vind ik leuk
Bas Bus +173
maandag 18 maart 2019 om 21:10
Zielig van Sjaak...
Vind ik leuk
Oohzo +240
maandag 18 maart 2019 om 21:11
Hehe Sjakie, Willem, Willy&Rene ....Benidorm Bastards van het voetbal.
Vind ik leuk
Justin Kees +3712
maandag 18 maart 2019 om 21:12
Swart... inmiddels een parodie op zichzelf.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 21:13]
Vind ik leuk
MN223 +1751
maandag 18 maart 2019 om 21:13
Hij heeft zichzelf weer eens overtroffen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:13
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 21:15]
Vind ik leuk
hamora +36
maandag 18 maart 2019 om 21:59
Het zegt genoeg dat ze reacties regelmatig verwijderen.
Er komt echt niks zinnigs uit je. En dat allemaal snel via een nepaccountje omdat je niet anders durft te reageren.
Kneus!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:13
Die Fiasco had de rode kaart moeten hebben hoor je maar niks over.
zelfs geen herhaling laten zien
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:13
Sjakie is een held.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:14
Sjaak, er zijn heel veel mensen die blij zijn dat de tegenstander van Ajax wint, tenminste in Nederland. Internationaal is het anders, dan vertegenwoordigt Ajax Nederland.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
maandag 18 maart 2019 om 21:17
Denk dat het mede door Sjaak komt dat mensen hier van genieten
Vind ik leuk
Isakson +727
maandag 18 maart 2019 om 21:14
Sjaak S een fenomeen aan de fles 😜
Vind ik leuk
Shelbourne +6216
maandag 18 maart 2019 om 21:15
Wat een zielige reactie.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8124
maandag 18 maart 2019 om 21:15
Sjakie, ha ha ha.
Man wat een frustratie.
Nee het kwam door de ballen jonges dat Ajax verloor............
Vind ik leuk
KvhZ +2780
maandag 18 maart 2019 om 21:15
Tja Sjaak, ik had ook graag een paar minuten extra gewild. Dan was die 2-0 en 3-0 vast nog gevallen
Vind ik leuk
Akela +398
maandag 18 maart 2019 om 21:18
Wat een treurig figuur. Heeft niemand nu door daar dat die man zichzelf wekelijks voor lul zet?
Vind ik leuk
Andone +253
maandag 18 maart 2019 om 21:18
Swart of Zwart? Deze man is niet meer serieus te nemen toch? Met geen woord rept ie over de kansen van az. Hij mag blij zijn dat het geen 5-2 is geworden
Vind ik leuk
Hazelnoot +197
maandag 18 maart 2019 om 21:18
Wat een jankbal.
Vind ik leuk
Jandieze +1217
maandag 18 maart 2019 om 21:19
Het mooie van Sjaak is dat zijn herkomst precies past bij zijn reacties. Voorspelbaarder wordt het niet.
Vind ik leuk
AZ14 +603
maandag 18 maart 2019 om 21:19
Die twee scheids uit Dordrecht en Istanboel zijn rare scheids ! man man man
Vind ik leuk
B H +461
maandag 18 maart 2019 om 21:19
Haha,Sjakie! Hoop voor je dat je het nog mee mag maken om kampioen te worden!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:20
De VAR heeft gelijk Sjakie..................................
Vind ik leuk
Come on Utreg +30198
maandag 18 maart 2019 om 21:20
Sjakie doet een Calimerotje
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
maandag 18 maart 2019 om 21:20
OK, mijn geduld is op. Swart met pensioen
Vind ik leuk
SimonSays +7401
maandag 18 maart 2019 om 22:15
Dan heeft die nóg meer tijd om filmpjes te maken😋

Sjaak lekker met Aad de Mos in een resort in een ver en warm land, tv'tje erbij met wat voetbal er op, lekker eten en geen aandacht meer aan geven.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:20
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 21:24]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:22
Ja elke club heeft zijn gekkies. Bij Psv zijn het er zelfs twee
Vind ik leuk
Importbrabo +2464
maandag 18 maart 2019 om 21:21
Sjaak: “ik hoop dat ze degraderen’.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:23
Vraag Sjaak nou niks, ik snap niet dat journalisten heb nog wat vragen
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:23
Go Sjaakie helemaal los😂😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:25
Ik ben zelf al 70 jaar een Ajaxied maar Sjaak moet wel even dimmen met zijn gezeik. Het begint nu vervelend te worden. Ajax heeft gisteren gewoon verloren. Ja Sjaak dat gebeurd wel eens in de sport
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 21:26]
Vind ik leuk
B. Alrond +1893
maandag 18 maart 2019 om 22:11
Kan gebeuren tegen de nr 3 na een vrij zware week.

Succes alvast tegen Juve!
Laat die pretty boy janken met zijn jaren 90 boyband kapsel.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2759
maandag 18 maart 2019 om 21:26
Die 2 lijken van PSV Willy en René durven tenminste nog toe te geven dat PSV kut speelde.. Swart zal nooit eens eerlijk zeggen dat het aan Ajax lag.. alles ligt altijd aan de ander.. ik snap niet hoe deze imbeciel zo kan zijn geworden, zijn er echt nog mensen die hem een held vinden? Gözubuyuck heeft Ajax al eens geholpen al vond Swart dat toen ook niet.. overigens het enige wat de scheids niet goed deed was geen rood geven tegen Tagliatelle ( als het al rood was)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:26
Kan iemand sjaak ff vertellen dat de scheidsrechter niet bepaald hoeveel extra tijd erbij komt maar de vierde man

Verder is tie weer lekker Calimero deze week
Wie had het kunnen voorspellen 🤪
Vind ik leuk
035 +1105
maandag 18 maart 2019 om 22:07
Is dat de reden dat v Bommel zo vaak bij de 4e man staat en PSV dan in de extra tijd scoort? :-)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:09
Nee zonder gekheid van Bommel zit graag aan mannen
Laat ze er niet achterkomen in s-a anders gaat ie hangen 😂😉
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:26
jaaaaaaaaaaaaa zeurwijf sjakie doet zijn mondje weer open;zeker de natrappende beweging van ajax niet gezien.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 21:27]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:28
Geeft ie van Bommel nou een compliment? Daar zouden veel Ajax-supporters een voorbeeld aan kunnen nemen. Verder kun je altijd wel iets vinden in een wedstrijd wat niet in het voordeel van jouw team is, maar dat doet in dit geval niets af aan de nederlaag van Ajax. Frenkie zat daar een stuk realistischer in. Sjakie blijft op deze manier wel vermakelijk, knap hoe hij altijd weer een verrassende plot weet te bedenken.
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
maandag 18 maart 2019 om 21:30
Wordt tijd dat Swart, de Kerkhofjes en soortgelijken eens beschermd worden tegen zichzelf. Zijn echte clubiconen maar onderhand ook best seniel aan het worden.
Vind ik leuk
Beste PSV +371
maandag 18 maart 2019 om 21:42
Ben niet fan van twee gebroeders maar ze lullen minder onzin uit dan deze man.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:31
Geniaal dat sjaak anderen verwijt
Wat ie bij Ajax zou prijzen als ze zouden winnen

Wat een hypocriet bejaardentehuis moet die man inzitten zeg
Vind ik leuk
Juventus FC +4110
maandag 18 maart 2019 om 21:32
“ de scheidsrechters zijn ook blij als de tegenpartij wint, daar ben ik honderd procent van overtuigd” ik vind Sjaak een geweldige sportman en vind het knap dat hij nog elke dag voetbalt, maar hij heeft alles behalve een neutrale blik en als Ajax en gekke penalty krijgt is het meer dan terecht maar als de tegenstander iets krijgt dan is het altijd omdat de scheids anti Ajax is...
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 21:32]
Vind ik leuk
Beste PSV +371
maandag 18 maart 2019 om 21:40
Idd en terwijl de VAR heeft Ajax met 3 extra punten geholpen maar dan hoor je Sjakkie niet
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1897
maandag 18 maart 2019 om 21:32
Ajax gewoon terecht verloren. AZ uit ook geen schande.. alles nog open
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:33
Sjaak wordt oud...
Vind ik leuk
AjaxSneek +351
maandag 18 maart 2019 om 21:34
Gaan we weer.... Psv had al lang kampioen moeten zijn, met mazzel op 2 punten gekomen. Als Ajax nu kampioen wordt, heeft PSV 't gewoon verneukt. Punt. Nog eens punt. Hooguit een troostprijs...
Vind ik leuk
Jorg Vde +637
maandag 18 maart 2019 om 21:37
Edit VP: Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 22:02]
Vind ik leuk
Dorzon +4832
maandag 18 maart 2019 om 21:38
Hij vind dus ok dat tagliafigo rood had moeten hebben
Vind ik leuk
cornelisse +258
maandag 18 maart 2019 om 21:39
Beetje jammer dit, gewoon terecht verloren Sjaak
Vind ik leuk
Beste PSV +371
maandag 18 maart 2019 om 21:39
Hahaha niet grappig... wat een onzin week in week uit gaat hij uitkramen zeg
Vind ik leuk
Mari +13380
maandag 18 maart 2019 om 21:40
Ik ben het bijna altijd met de heren vd Kerkhof, Hanegem en Swart eens.
Nu niet.
Deze man is een van de weinige goede scheidsrechters.
Eindelijk een die zich zelf niet zo belangrijk maakt.
AZ was beter, de eindstand had zo maar 4-2 of 4-3 kunnen zijn
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:41
Die vent is gek. Zal nooit eens toegeven dat Ajax de mindere was. Kan hij honderd keer een Ajax bril ophebben, maar dit is gewoon absurd. Gozubuyuk gaf nog te veel voordeel aan Ajax vond ik. Tagliafico en die actie ......
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:43
Sjakie...held! hahaha
Vind ik leuk
pos +9976
maandag 18 maart 2019 om 21:43
Het zal toch niet gebeuren dat die Sjaak gewoon geen enkele titel meer gaat meemaken ? Hehe hij gooit het uit pure armoede maar op blessuretijd. Tja de KNVB is nog zo'n beetje zijn enig overgebleven vriend zo te lezen.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 22:03]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:44
Wat heeft de beste man toch een zwaar leven. Klagen over alles wat ajax (dwarszit). Kan deze man echt niet serieus nemen. Lijkt wel of hij er een beetje een act van maakt iedere week gezeur over de scheids etc. Sjaakie denk aan je hart.
Vind ik leuk
AZVork +3074
maandag 18 maart 2019 om 21:45
Lachwekkend. Wat een zielig persoon is het. Lekker voor hem deze nederlaag.
Vind ik leuk
pos +9976
maandag 18 maart 2019 om 21:54
Het wordt zelfs voor de gemiddelde Ajax supporter denk ik schrijnend om zo'n sneue vent als voormalig boegbeeld te hebben.
Vind ik leuk
Joey043 +4
maandag 18 maart 2019 om 21:46
Bah bah die sjaak swart...vervelende vent is t
Vind ik leuk
R94 +2034
maandag 18 maart 2019 om 21:46
Hoe heet dat woord ook alweer dat wij vaak naar onze kop gesmeten krijgen?
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 21:46]
Vind ik leuk
B. Alrond +1893
maandag 18 maart 2019 om 22:06
Kampioen, warme club, rijke historie, veul goei
Wat heeft dat met Sjaak te maken? :P
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 22:07]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:26
Ik denk dat R94 het woord Calimero bedoelt.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:49
War ben je toch een vreselijk zielig mannetje, oftewel SLECHTE VERLIEZER
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:51
Sjakie van duin
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 18 maart 2019 om 23:27
Ga jij lekker koken hier is geen plek voir vrouwen, en al helemaal niet als je raaskalt, vermoedelijk een import brabo in de hoofdstad.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:32
Nee jij met je judas naam
Vind ik leuk
SimonSays +7401
maandag 18 maart 2019 om 21:58
"Scheidsrechter zijn ook blij als de tegenpartij wint. Daar ben ik honderd procent van overtuigd", vervolgt Swart. "Er zitten scheidsrechters bij die niet durven te juichen, maar dat wel zouden willen. Daar ben ik van overtuigd."

Sjaak laat zijn innerlijke calimero weer ongeremd gaan. Sjaak Swart komt niet uit een baarmoeder, maar uit een ei. Daar ben ik van overtuigd.
Vind ik leuk
jorn008 +149
maandag 18 maart 2019 om 22:02
Vond je dat na Feyenoord - PSV ook Sjaakie?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:08
"Scheidsrechter zijn ook blij als de tegenpartij wint. Daar ben ik honderd procent van overtuigd"

Een echte Ajacied die Sjaak
Vind ik leuk
De Hout +2041
maandag 18 maart 2019 om 22:14
Sjakie is definitief geheel dement. Sterkte!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:14
Boe hoe....... jezus wat word ik moe van deze man....... ga het anders even over blessuretijd hebben sjakie..... had al 6-1 achter moeten staan. Droplul.
Vind ik leuk
Beste PSV +371
maandag 18 maart 2019 om 22:20
Haha idd vertel hem eens ach ja die man kan toch niet luisteren..qua uitslag had erger moeten zijn dan 6 2 uit bij Feyenoord
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:29
Sjakie is bezig om een persiflage op zichzelf te worden. Wat kan deze man toch dom leuteren.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:16
Juichen zoals Braamhaar destijds deed bij PSV - Ajax toen Ajax scoorde ? Zielige vent.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:16
Bij Sjakie gaat alles op Swart .
Bij VVV hebben ze expres gedaan alsof ze het PSV moeilijk wilde maken , maar die keeper gaat volgend jaar naar PSV . En op kunstgras stuitert de bal net iets anders als je een puntertje doet . Dus duikt die keeper expres net iets anders . Dus heeft VVV het kunstgras bewust laten liggen .
Aldus ene Sjakie.
Toen pakte hij zijn Calimero knuffel en deed zijn duim in zijn mondje . En droomde over een kampioenschap .
Maar de meeste dromen ........
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 18 maart 2019 om 23:25
Hij heb gelijk
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:17
Volgens mijn heeft Sjaak zelfs Ajax in het keukenkastje!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:17
Heerlijk die recht-voor-zijn-raap-mentaliteit-uit-Mokum: zo helder als ... Heineken en hapt zo heerlijk weg!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:23
Heineken en heerlijk in 1 zin, onmogelijk
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:17
Hebben we deze idioot ook weer. Vent heeft zijn verstand niet.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:18
Word tijd dat ze sjaak swart niet meer gaan interviewen die man is echt seniel iedereen van ajax zegt dat het allemaal eigen schuld is dat ze hebben verloren en deze man heeft weer de scheidsrechter de schuld
Vind ik leuk
rinirat +4208
maandag 18 maart 2019 om 22:20
Lees ik in dit artikel dat ajax werd overklast.
Dat heb ik niet gezien. Het was een hele slechte wedstrijd AZ had meer kansen.
Ajax speelde op 75% maar had gewoon moeten en kunnen scoren.
Blessure tijd had 5 min moeten zijn.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:53
Serieus???? Ik hoop dat dit een grapje is. Of echt aandachts tekort.... nou hier heb je mijn aandacht dan. Gelukt pik.
Vind ik leuk
rinirat +4208
maandag 18 maart 2019 om 23:04
Wat bedoel je.
Wat heb jij dan gezien, al die ballen die de tribune in geschoten werden ... of de laatste 15 min toen ajax ruimte gaf omdat het aandrong.
Aandacht heb ik niet nodig.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:04]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:24

die man is al jaren niet meer series te nemen.
Vind ik leuk
Beste PSV +371
maandag 18 maart 2019 om 22:24
Sjakkie hoopt dat AZ gaat...Wat zei hij ook alweer over superboeren!! Haha Wat een dorpsgek
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:35
Men telde minder blessuretijd omdat Ajax rust nodig heeft.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:35
Ik kan dat filmpje van Sjakie nergens vinden. Is het al weer verwijderd of zo? Heeft iemand een link?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:37
Hoeveel azijnflessen leegdronken Sjaak? Neem voorbeeld aan Mathijs en Frenky. Goudeerlijk commentaar van die 2, daar kun je nog geweldig veel van leren.
Vind ik leuk
Fc hamkel +1618
maandag 18 maart 2019 om 22:45
Niet zo janken meneer swart gewoon accepteren en eerlijk blijven man man
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:45
Wat een zeurpiet. Onana deed niets anders dan tijdrekken de eerste helft. Je gunt het PSV ook niet maar Sjaak wint op deze manier ook geen zieltjes.
Vind ik leuk
JoeyC +4441
maandag 18 maart 2019 om 22:47
Het blijft lachen die wonderlijke avonturen van Sjakiemero.
Vind ik leuk
Mr.Dee +680
maandag 18 maart 2019 om 22:52
Gaap!
Vind ik leuk
Aart +304
maandag 18 maart 2019 om 22:58
Dat natrappen van Tagliafico? Hoor je niemand over.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:11
Mijn reactie over Seniele Swart verwijdert?
Ik lees hier dagelijks veel ergere dingen, blijft allemaal staan.
Nu iets ani ajax en direct verwijdert door VP, typisch, lijkt wel de VAR.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:31
VP= Var Primeur
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:13
Wat is het toch 'n zure man.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 18 maart 2019 om 23:24
Zo is het maar net Sjaak 👍
Vind ik leuk
Roel Boeli +495
maandag 18 maart 2019 om 23:27
Wat een vreemde vogel. Die zit de hele dag aan de drugs. Dat kan niet anders. Wat een onzin kraamt deze man uit. De dag dat Ajax kampioen wordt maakt hij niet meer mee. Dat besef dringt bij hem door...
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:28]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:24
Ik hoop dat hij heel oud wordt 🤔
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:32
Sjaak zou eens moeten weten waar ik van overtuigd ben. Dat wil hij vast niet weten.

Sjaak wil nog meer hulp voor zijn cluppie.

Misschien mag Ajax met 12 man gaan voetballen, dan kunnen ze een beetje uitrusten.
Vind ik leuk
mvr +248
maandag 18 maart 2019 om 23:57
Sjaak oud wijf...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:01
Goh Sjakie.... Zet op de plekken waar AZ staat even de naam van Ajax en dan lees je het nog eens... en dan leest iedereen het nog eens en goh dan lezen we toch iedere week dat Ajax alles mag....
Vind ik leuk
nulzeven2 +600
dinsdag 19 maart 2019 om 00:11
Ik kan me heel wat momenten voor me halen waar gekke Sjakie wel blij van is geworden dankzij Serdar.

Wij zijn geen Real ole ole, Wij zijn geen Real ole ole
Wij zijn geen Real, wij zijn geen Real, wij zijn geen Real ole ole

Sjaaaaakie
Vind ik leuk
Starkoo +675
dinsdag 19 maart 2019 om 00:23
Over de blessure tijd heeft hij vol komen gelijk, maar ja Ajax is geen PSV of Feyenoord, die hadden gewoon wel 6 min ofzo erbij gehad!

Je weet het nooit wat er was gebeurd als Ajax meer blessure tijd had gekregen ook in de eerste helft kreeg Ajax te weinig tijd erbij, ha Ajax is geen PSV is gewoon dikke onzin.

https://www.youtube.com/watch?v=f9HYm3cu2yI 0-2 achter binnen korte tijd om gebogen naar 3-2, tegen Zwolle won Ajax ook in de slot fase.

Blijft er wel bij Ajax was geen heel slecht en Az had wel zijn dag en hebben verdiend gewonnen, hopelijk doen ze hun sportieve plicht en winnen ze ook van PSV!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:34
Ajax heeft gewoon aan 94 minuten niet genoeg. Dat moet het scheidsrechterskorps toch weten? KNVB trek je conclusies .....
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:30
jammer voor de sportieve Ajax mensen maar ik vind het heerlijk dat ze verloren hebben alleen voor jou ik heb van mijn leven nog nooit zo een onsportieve gal bak meegemaakt als meneer Swart. Sjakie door jou uitspraken doe je Ajax alleen maar kwaad de groeten
Vind ik leuk
Jandro +6
dinsdag 19 maart 2019 om 00:51
Ik ben voor Ajax maar Sjaak moet niet zeuren, btw we moesten blij zijn dat AZ niet al hun kansen afmaakten, gwn doorgaan en verder kijken en hopen dat we nog (redelijk onverdiend) kampioen kunnen worden
Vind ik leuk
DeNeutrale +290
dinsdag 19 maart 2019 om 00:52
Swart doet hetzelfde als Schöne en Ten Hag: It ain't over. Maar TIL van AZ heeft ervoor gezorgd: It is over!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 01:43
Calimero!
Vind ik leuk
Blueman +1123
dinsdag 19 maart 2019 om 02:08
Moeten we iedere week nog tijd verspillen aan het gejammer en geneuzel van deze zielige oude man?
Vind ik leuk
Guzzi +711
dinsdag 19 maart 2019 om 05:47
Swart is een slechte verliezer.
Vind ik leuk
ritje +787
dinsdag 19 maart 2019 om 06:47
hallo misschien is het beter als PSV kampioen wordt? Dan gaan die rechtstreeks de CH LEQUE in! Want volgend seizoen als ze hun troeven kwijt zijn ! Dan kan ajax veel beter voorronde spelen dan PSV! Want als PSV voorrondes moet spelen? Dan wordt het weer niks met de punten! Dat kan Ajax veel beter! Dat is gebleken! Meer als 60 miljoen enKwart finale gehaald!! mvg ritje
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 06:48]
Vind ik leuk
Jandieze +1217
dinsdag 19 maart 2019 om 06:48
Ik hoor die domme simpele Sjaak niet over het natrappen van Tagliafico. Selectieve verontwaardiging dus volgens goed joods gebruik.
Vind ik leuk
voetbal@com +1100
dinsdag 19 maart 2019 om 07:18
Prachtig,

Sjaak, Nederlands slechtste verliezer,

Sedar, de scheids die Heerenveen geen penalty gaf bij 3-3...

Ajax heeft het meeste var voordeel gehad werd gisteren geschreven in 1 van de reacties...en toch zitten alle scheidsrechters te juichen als Ajax verliest...ha ha hoe krijgt hij het elke keer verzonnen.

Zie je alle scheidsrechters al zitten in Zeist bij het wekelijks overleg...

Mannen....hiep hiep hoeraaa Ajax heeft weer verloren...zet de muziek harder, haal de Brabantse Bavaria kratten bier uit de koelkast, het is vandaag geen overleg maar we gaan feesteuuuuuuuuh. Sedar jij voorop in de polonaisuhhhh.

Sjaak kan beter In Brabant gaan wonen daar zou hij elk jaar een prijs winnen als Brabants kampioen beste Tonproater.

Mocht PSV winnen (of het blijft gelijk) in de Arena dan kan het niet anders zijn dat Sjaak zichzelf weer gaat overtreffen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:21
VP willen jullie alstublieft stoppen met aandacht schenken aan deze man?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:30
Dan is het de scheidsrechter...Zielig gewoon
Vind ik leuk
Mi amigo +201
dinsdag 19 maart 2019 om 07:48
Swart, zeiknicht.
Ga eindelijk naar het bejaardencentrum en hou je mond.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:50
Sjakie zwartkijkert 😎 heeft natuurlijk gelijk omdat hij naar een andere wedstrijd zat te kijken maar het zelf niet eens meer in de gaten heeft.
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
dinsdag 19 maart 2019 om 07:57
Sjakie de seniele ouwe gek van Ajax, wanneer wordt die man tegen zichzelf in bescherming genomen?
Vind ik leuk
berwi +516
dinsdag 19 maart 2019 om 08:26
met tijd rekken gewoon de klok stil zetten en dan 45 min zuivere speeltijd
Vind ik leuk
hefbrug38 +536
donderdag 21 maart 2019 om 07:46
Berwi
ben het eens maar dan twee keer 35 minuten zuivere speeltijd en 10 voor tijd geen wissel meer
Vind ik leuk
Pds010 +1465
dinsdag 19 maart 2019 om 08:31
Daar is sjaakie weer want Ajax heeft verloren hahahah
Vind ik leuk
Eddy T67 +2564
dinsdag 19 maart 2019 om 08:37
Wat begint Sjakie een zielig figuur te worden
Vind ik leuk
mchollie +3696
dinsdag 19 maart 2019 om 09:04
Hahaha, geweldige humor heeft die man. Het zou hem sieren om AZ te feliciteren omdat AZ gewoon beter was.
Vind ik leuk
hefbrug38 +536
dinsdag 19 maart 2019 om 09:20
mcschollie
ik zie hier echt geen humor
Ik vind dit misselijk gedrag en Ajax zou eens in moeten grijpen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 09:21]
Vind ik leuk
mchollie +3696
woensdag 20 maart 2019 om 10:08
Het is cabaret he.... natuurlijk moet deze seniele man geen podium meer krijgen, maar hou het maar eens tegen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 09:06
Echt waar he.. Kan die swart niet gewoon toe geven dat dat ajax bagger was.. En az ze domineerde..kom niet aan ajax want Dan kom je aan swartje
Vind ik leuk
hefbrug38 +536
dinsdag 19 maart 2019 om 09:17
Ik begin moe te worden van Sjaak Swart kijk naar de wedstrijd en beoordeel de laksheid van de Ajax spelers en reageer niet af op de arbiter
Heel flauw Sjaak
Vind ik leuk
EOD +22
dinsdag 19 maart 2019 om 09:27
Ajax heeft helaas terecht verloren. De spelers hebben wel degelijk hun best gedaan maar ze konden niet genoeg brengen om een prima draaiend AZ bij te houden. Tegen PEC liepen de mannen al op hun tenen en sleepten ze met het nodige geluk de drie punten binnen. De wedstrijd tegen PSV wordt cruciaal. Wint AJAX dan zal AZ tegen PSV nogmaals moeten kunnen vlammen mits AJAX op weg naar het einde geen punten meer verspeelt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 09:29]
Vind ik leuk
EOD +22
dinsdag 19 maart 2019 om 09:40
Sjaak verdient voor mij drie standbeelden maar hier spreekt het hart van een voetbalsupporter en niet van een analist. Als de feiten andersom waren geweest, had hij ongetwijfeld geen probleem gezien. Maar op zijn leeftijd mag dat wel een keertje.
Vind ik leuk
Muscles +2093
dinsdag 19 maart 2019 om 10:55
Sjakie for president🎩💫
Vind ik leuk
El Cazador +9345
dinsdag 19 maart 2019 om 11:37
Van Bommel krijgt in de wedstrijd tegen Ajax de rode kaart voorspeld mijn glazenbol, hij gaat over het randje!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:07
Zielige ouwe man die alles verdraaid en alles door een 020 bril ziet..Jesaia is in 1973 gestopt als prof voetballer,en dat is 46 jaar geleden Hij is trouwens maar van 1965 tot 1973 prof geweest,daarvoor was hij semi-prof net zoals de rest van 020.Toen Michels kwam werd ook meteen de "profvoetballer" bij 020 ingevoerd.En toen de profs eindelijk eens begonnen met "groot" geld te verdienen,was Sjakie al 33 en werd eruit gepeeld door Johnny Rep.Jesaia heeft zelfs de Europacup finale in 1973 niet meegespeeld.Jesaia leeft in een andere tijd,en is "blijven hangen"in de jaren 1964- 1973.zijn eredivisietijd..Kraamt naast z'n wekelijkse onzin, nu zelfs doordeweeks complete wartaal uit door te roepen dat Willem Suurbier de enige is die Ronaldo ken uitschakelen.Het enige normale aan Suurbier is dat hij in Eindhoven geboren is.Voor de rest was t een rechtsback die naar alles schopte wat bewoog,en bekend is geworden in de jaren '70 omdat al zn voorzetten achter t doel belanden.Jesaia heeft op iedereen commentaar als 020 verliest..Het gras is te lang,t publiek fluit te hard.de var is niks ,scheids is niks ,grens is niks..Snap je,gewoon een zielig oud mannetje die in t verleden leeft.Zal z'n sigarenzaak in de Pontannustraat wel missen denk ik.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 16:17]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 12:26
Heeft Sjaak zijn familie ingegrepen en het filmpje verwijderd?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws