Pröpper zegt niet meteen nee tegen Ajax: Ik luister overal naar, ja

Pröpper zegt niet meteen nee tegen Ajax: "Ik luister overal naar, ja"

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 23:11ma 18-03-2019 om 23:11

Davy Pröpper lijkt open te staan voor een transfer naar Ajax. Dat vertelt hij aan De Telegraaf, dat niet uitsluit dat de Amsterdammers zich komende zomer gaan melden voor de middenvelder van Brighton & Hove Albion.

Ajax haalde afgelopen zomer met Dusan Tadic en Daley Blind twee spelers uit de Premier League naar Ajax. Voor het duo werden grote salarissen en transfersommen neergelegd, waardoor ook Pröpper gehaald zou kunnen worden. "Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet over nagedacht", laat Pröpper voor de training van het Nederlands elftal weten aan De Telegraaf.

Een transfer naar Ajax zou gevoelig liggen bij de achterban van PSV, waar Pröpper voor zijn transfer naar Engeland speelde. "Het is een mooie club. En als het zo ver is, ga ik erover nadenken. Maar ik ben ook blij waar ik nu zit", vertelt Pröpper.

Brighton staat op de vijftiende plek in de Premier League en is nog niet helemaal uit de degradatiezorgen. Pröpper richt zich in eerste instantie op handhaving, maar lijkt ook open te staan voor een transfer naar Ajax. "Ik luister overal naar, ja."

Plaats een reactie

psv.040 +1246
maandag 18 maart 2019 om 23:12
ik mag um nu al nie meer.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:17
Haha 😂
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:18
Weer 1 van PSV die gecharmeerd is van het grote Ajax!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:20
tsja, je moet iets na 1100 dagen en 5 jaar niets en 5 punten achter..............60+ ?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:22
Je plaat blijft hangen maat
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:25
Nee, die plaat heeft ie voor zijn kop
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:26
Ook goed
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 09:47
Spel Ajacied ff goed a.u.b. dit doet pijn aan de ogen
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:02
Doe dan je ogen dicht?
Vind ik leuk
Dani82 +3809
dinsdag 19 maart 2019 om 00:59
Daarbij vergeet hij hoeveel ex ajacieden de club bezit die hij support
Vind ik leuk
AFP +3783
dinsdag 19 maart 2019 om 01:02
Afdankertjes.
Vind ik leuk
Markus80 +3084
dinsdag 19 maart 2019 om 03:30
Ajax laat alleen afdankertjes gaan. Ik zie ook niemand trouwens buiten Viergever die weer briljant was haha.
Vind ik leuk
B H +461
dinsdag 19 maart 2019 om 07:05
Frenkie v Willem 2 afdankertje?
Vind ik leuk
Kees Bman +5404
dinsdag 19 maart 2019 om 07:10
Dan kunnen er bij Ajax nog veel weg,ik zal maar geen namen noemen wat dan ben ik over een uur nog bezig . Haha
Vind ik leuk
AFP +3783
dinsdag 19 maart 2019 om 09:20
Om maar te zwijgen over van wat ik zondag tegen VVV van de PSV-spelers in het veld zag. Zelfs Lozano was rubish. Trouwens de belangstelling voor de PSV-spelers is heel klein tot niet. Ajax's marktwaarde is veelvoudig meer dan die van PSV en wat er op de bank aan overschot zit: verdwaalde Argentijn, Uruguyaan, Australiërs, Nieuw-Zeelander en nog meer.
Succes er mee in de CL.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:08
Rubbish* maar oké
Vind ik leuk
AFP +3783
vrijdag 22 maart 2019 om 09:59
Dank voor je correctie, ik word oud dan ga je Albert Cuyptaal mixen met het Oxfordian English. Maar desalniettemin dank voor de welkome correctie.
Fijne dag.
Vind ik leuk
AFP +3783
dinsdag 19 maart 2019 om 09:11
Vieregevr briljant ? Gewoon een redelijke goede verdediger.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:21
Toch heeft ie een punt heren
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:47
Zo jij bent leuk. Nou je vraagt erom. Al zou er nog 1000 dagen bij komen dan nog is jullie prijzen kast niks bij die van ons.
Vind ik leuk
B H +461
dinsdag 19 maart 2019 om 07:06
Vroeger ja! Vroeger
Vind ik leuk
Mario 1 +2847
dinsdag 19 maart 2019 om 07:18
Een Os heeft ze ook gehad.!!!
Vind ik leuk
yuuup +11204
dinsdag 19 maart 2019 om 05:18
Ik denk dat het eerder te maken heeft met het feit dat Ajax een vervanger voor De Jong nodig heeft.
Vind ik leuk
Emnu +8288
dinsdag 19 maart 2019 om 05:59
Pröpper voor Frenkie halen is net zoiets als Wijnaldum voor Iniesta.

Zal eerder voor Schone zijn. Voor Frenkie mag wel war beters erbij komen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:12
Valt wel mee hoor. Propper staat er meteen, heeft ervaring, is een veelzijdige middenvelder en kent hoog tempo voetbal. Zou een perfecte kracht zijn. Roep dit al weken.
Vind ik leuk
Kuip +10256
dinsdag 19 maart 2019 om 07:07
Ik vind Propper veel te kort komen voor de top. Het is een aardige voetballer, maar speelt in een heel laag tempo en mist temperament. Het is het net niet. Daarom is de top in de PL ook niet geïnteresseerd in hem.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 09:30
Hij speelt wel veel in de PL wat ondanks alles een snelle stijl van voetbal is, zo langzaam zal ie niet wezen. Daarnaast hoeft hij niet enorm veel temperament te hebben maar juist de distributie voorzien. Temperament heeft vd beek al en ik zie er liever nog een creatievere middenvelder ipv een extra werkpaard. Niets ten nadele van vd beek hoor, ik vind het een topper. Tis alleen niet degene die de lijnen uitzet op het middenveld
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:26
Hij speeld top in de premier leaque? En dan durf jij te zeggen laag tempo? Ga weg🤣
Vind ik leuk
Kuip +10256
vrijdag 22 maart 2019 om 07:30
Heb jij gisteravond in de 2e helft iets bijzonders van hem gezien dan? Ik niet. Hij draait mee, maar daar is ook alles mee gezegd. Nooit spectaculaire acties of doelpunten, maar plichtmatig z’n dingetje doen. Daarom zijn de topclubs in de PL ook niet geïnteresseerd in hem.
Vind ik leuk
Kees Bman +5404
dinsdag 19 maart 2019 om 07:13
Is een hele goede voetballer maar hij zal niet naar Ajax gaan dat geloof ik niet ,hij wil voetballen in een grote competitie en dat is niet hier in Nederland.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12784
dinsdag 19 maart 2019 om 07:24
Dit is de eerste keer dat ik het lees 😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 09:31
Dat iets niet vaker hebt gelezen berekent uiteraard niet dat het niet al vaker is gezegd of geschreven, of wel soms? 😆
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 07:26
Hahahahaha onzin, alsof propper zo slecht is...
Vind ik leuk
Nilsinno +1028
dinsdag 19 maart 2019 om 07:12
En bekerfinale en Europese trots
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:36
Ajax heeft historie iets dat PSV nooit krijgt 😂
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:40
idd 5 jaar niets is enorm................
Vind ik leuk
reggie +1984
dinsdag 19 maart 2019 om 11:03
Ja precies, ajax is historie hahahaha
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:21
Nou overdrijf je wel een beetje. Ajax is op de bankrekening nog de grootste en dat blijven se wss ook wel. Aar wat heb je eraan als je slechts 10/20% kan investeren in team versterkingen. Maar psv heeft zeker wel historie is gewoon een mooie club met zeker een zo mooie geschiedenis en ja ajax is vaker landskampioen geworden maar bestaat ook al ietsjes langer. En ajax heeft de groote naam in europa ook voor een groot deel aan cruif te danken cruif is ajax en iedereen (met een beetje verstand van voetbal kent cruif) en ik zeg gewoon eerlijk ajax heeft de laatste jaren grotere spelers voortgebracht als ons dat heeft ze ook een betere naam gegeven ajax is de grootste in NL. Maar zeker niet de beste de laatste jaren een mooie club. Maar om te zeggen dat psv geen historie heeft is gewoon een uitspraak die van geen kant klopt.
Vind ik leuk
psv.040 +1246
maandag 18 maart 2019 om 23:21
maakt nie uit spelers komen en gaan supporters blijven.(als je een goede bent)
Vind ik leuk
Ove +4286
maandag 18 maart 2019 om 23:47
Knip en plakwerk van VP

Hij zei Ajax is een mooie club voor mijn broer !
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:49
Ik vind jou een beetje vervelend. Je loopt constant af te geven op VP!

Als je et zo slecht vindt hier...dan pleur je toch lekker op?

Heel de tijd dat gehuilie over VP!
Vind ik leuk
Ove +4286
maandag 18 maart 2019 om 23:56
Ik vind jou niet een beetje vervelend,maar alle jezus vervelend.
Een grote smoel maar nog nooit een stadion van binnen gezien

pleur lekker zelf op met je 5 jaar niks syndroom

Rotterdamse Ajaxmiet
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:57
Ach wijsneusje ook.

Vind ik leuk
NeresHeld +28
dinsdag 19 maart 2019 om 00:48
Ah hé al hebt iemand een beetje verstand ia hij gelijk irritant inderdaad ja stop met huilen.
Vind ik leuk
dhrwobo +45779
dinsdag 19 maart 2019 om 03:00
En weer een psv’er Waar het grote Ajax interesse in heeft. En Ajacieden maar roepen dat het alleen andersom is..
Vind ik leuk
yuuup +11204
dinsdag 19 maart 2019 om 05:24
Pas als ze zich een tijdje in het buitenland bewezen hebben komen ze in aanmerking. En dan meestal voor de breedte.
Vind ik leuk
HansVites +6787
dinsdag 19 maart 2019 om 06:17
Uh Propper is een ras echter Arnhemmer uit de Vitesse opleiding, dat die bij PSV gespeeld heeft komt door het geld.
Vind ik leuk
Entombed +1593
dinsdag 19 maart 2019 om 06:55
Exact een broodvoetballer, niks mis mee. Sympathieke vent, ook niks mis mee.
Vind ik leuk
Entombed +1593
dinsdag 19 maart 2019 om 06:54
Ach als ik een broodvoetballer was en geen PSV-supporter dan zou ik ook zeggen wat Pröpper zegt. Ik zou ook zeggen dat PSV en Feyenoord mooie clubs zijn.

Ik neem hem niks kwalijk. Ik vond hem goed genoeg voor PSV en dan zal hij ook goed genoeg voor Ajax zijn.
Vind ik leuk
Kees Bman +5404
dinsdag 19 maart 2019 om 07:16
Goede opmerking,daar is niks mis mee.
Vind ik leuk
Bertus +7830
dinsdag 19 maart 2019 om 07:16
Gewoon een broodvoetballer die het dus niet uitmaakt waar hij speelt. Geld zal de grootste drijfveer zijn in zijn carriere.
Vind ik leuk
3Bier +15672
dinsdag 19 maart 2019 om 08:36
Die jongen doet aan carrière planning. Gewoon steeds een stapje hoger. Pas naar de echte top als je je staande kunt houden in de premier League ;-)
Vind ik leuk
yuuup +11204
dinsdag 19 maart 2019 om 17:41
Wat maakt hem een broodvoetballer ten opzichte van andere spelers?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:17
Is er meer 1 van Vitesse dan van psv hoor
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 09:02
Pff zelfs ik als Ajacied begin een beetje moe te worden van je provocerende comments. Mede door gasten als jou is dit zo’n haatdragende site geworden. Een beetje bluf is oke, maar wat hebben we nou gepresteerd in ons landje de laatste jaren? Mochten we de dubbel pakken mag je je helemaal laten gaan tot het nieuwe seizoen, maar nu hebben we geen recht van spreken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 09:03]
Vind ik leuk
Realist1892 +1630
dinsdag 19 maart 2019 om 21:30
Als Vitesse de salaris van Ajax kan betalen.
Dan had die nog geen eens aan Ajax gedacht.
Niks gecharmeerd GELD.
Dat is wat ze willen.
En tik maar was 5 miljoen jaarsalaris.haha.
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
dinsdag 19 maart 2019 om 22:38
Volgens mij wordt het overgrote deel kotsmisselijk bij het idee alleen al.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 18 maart 2019 om 23:19
Dat hadden wij met Lerby, Kieft, Vanenburg, Jonk. Wouters, Koeman, etc etc door hun hebben jullie in 88 de CL gewonnen en 10x kampioen stel kneuzen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:29
met kanslozen uit 0 2 0.........die graag iets wilden neerzetten
Vind ik leuk
3Bier +15672
dinsdag 19 maart 2019 om 08:38
Kanslozen? Ben je wel echt een PSV supporter? Dit zijn oude helden die jou club international op de kaart hebben gezet.
De enige kansloze hier ben jij
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
maandag 18 maart 2019 om 23:31
Even een correctie.
Er is maar 1 Nederlands team dat ooit de Champions League gewonnen heeft, Ajax.

In 1988 was het nog de Europa Cup 1.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 18 maart 2019 om 23:33
Ik doe dat ff voor de simpele hier die weten niet hoe dat vroeger heette👍
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
maandag 18 maart 2019 om 23:35
Haha daar kon je wel eens gelijk in hebben.
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
dinsdag 19 maart 2019 om 22:39
Pffff, allen afgeserveerd door jullie Verlosser.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:23
Hij wordt eindelijk verstandig!
Vind ik leuk
hollister +1342
maandag 18 maart 2019 om 23:27
Kijk dat zien we graag.. zelfs stiekem Malen en Bergwijn benaderen en dan lopen zeiken als Ajax een oudspeler benadert .. zielepietje
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 01:14
Hebben ze altijd zo gedaan die vogelkop Kraaij Sr flikte het met Vanenburg.
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 06:50
Die vogelkop? Als jullie verlosser normaal had gedaan, was Vanenburg gewoon gebleven. Dus niet anderen de schuld geven van je eigen falen...
Vind ik leuk
Nr14always +5600
woensdag 20 maart 2019 om 00:26
Juist ja die achterbakse minne rotstreken die psv tekenen,
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
dinsdag 19 maart 2019 om 22:43
Spelers die al weg zijn kun je geen aanspraakbop maken. Het pijnlijke zit um in het gegeven dat Ajax geld heeft om in de premierleague te shoppen. Pröpper is wel heel snel vertrokken bij PSV. Intussen zijn we alweer bijna twee kampioenschappen verder in Eindhoven.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:50
Jij mag niemand🙋🏽‍♂️
Vind ik leuk
Emnu +8288
dinsdag 19 maart 2019 om 18:05
Werkt twee kanten op.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:51
Jij mag niemand🙋🏽‍♂️
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
dinsdag 19 maart 2019 om 09:38
Zou wel een super transfer zijn voor Propper, van Psv een stap omhoog maken naar Brighton, zich daar verder ontwikkelt en nu misschien weer een stap omhoog maken naar Ajax, lekker in Europa spelen.

Voor 4 a 5 miljoen dan zeg ik Ajax haal em maar, goede breedteversterking voor ons.
Vind ik leuk
VA1 +3135
dinsdag 19 maart 2019 om 17:16
Nou... het grote Ajax dat voor het eerst in zeventien jaar weer eens een keer geplaatst is voor de kwartfinales...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:43
Ja en na dit seizoen krijgt Ajax een leeg loop en kunnen ze weer 2a3 jaar gaan bouwen met een hoop miskopen daar staat Ajax ook mee op 1 boven aan de top
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:26
Stap van de pl naar ajax omhoog? Gast je overdrijft wel echt hoor zelfs de laagste pl club is een hoger niveau als psv/ajax. Hoop dat je sarcastisch bent
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:12
Propper zou een uitstekende versterking zijn voor Ajax.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:13]
Vind ik leuk
RaVARber +9330
maandag 18 maart 2019 om 23:19
Paste al helemaal niet bij het antivoetbal in Eindhoven. In Amsterdam zal hij pas echt goed tot z'n recht komen.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 18 maart 2019 om 23:21
Top opmerking, 👍
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
dinsdag 19 maart 2019 om 22:44
Rotopmerking bedoel je
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:22
Sowieso...daar bloeien de echte topspelers op!
Vind ik leuk
B H +461
dinsdag 19 maart 2019 om 07:10
Ajax-Pec en Az-Ajax gezien?
Vind ik leuk
NvC +9681
maandag 18 maart 2019 om 23:48
Komt ie eindelijk uit voor een ploeg die in Europa mee doet.
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 06:51
Met Propper haalde PSV overigens ook de volgende ronde in de CL...
Vind ik leuk
B H +461
dinsdag 19 maart 2019 om 07:11
Winnen is beter dan meedoen.
Vind ik leuk
VA1 +3135
dinsdag 19 maart 2019 om 17:19
Mee doen is wat anders dan presteren hè. Ze zijn nu voor het eerst in zestien of zeventien jaar voor het eerst weer eens geplaatst voor de kwartfinales...
Vind ik leuk
AFP +3783
dinsdag 19 maart 2019 om 01:14
Maar dan moet hij eerst van zijn PSV voetbalstijl worden ontdaan.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:45
Ajax wil proper helemaal niet, is een vraag van een verslaggever en aar heeft Proper op geantwoord. Malen al helemaal niet is niet geschikt voor de top van de ere divisie. Zie hem eerder bij Groningen of Heerenveen dat is zijn plafond
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:12
Propper naar Ajax zou zo gek nog niet eens zijn.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
maandag 18 maart 2019 om 23:13
Denk je? Het is een prima middenvelder, maar zeker een stap achteruit TOV Elke andere middenvelder van Ajax.

En het lijkt me niet dat hij zomaar weg moet bij Brighton
Vind ik leuk
Leskas +11
maandag 18 maart 2019 om 23:16
Niet mee eens, vindt schöne of vd beek niet beter dan pröpper, maar of je er echt een grote stap mee vooruit gaat, dat denk ik ook niet
Vind ik leuk
Spiegel +11641
maandag 18 maart 2019 om 23:17
Is op zeker beter dan Schöne.

Frenkie is ook al weg.

Zie hem liever bij psv. Maar kan het niveau van Ajax zeker omhoog brengen/waarborgen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
maandag 18 maart 2019 om 23:27
Ik hoef 'm niet terug.
Vind ik leuk
TheRedMen +3781
maandag 18 maart 2019 om 23:18
Lijkt me wel een speler die De Jong prima kan vervangen. Iemand met de kwaliteiten van De Jong komt toch niet naar Ajax. Dan zijn dit soort spelers wel het maximaal haalbaar. Ik zou Pröpper een prima vervanger vinden voor De Jong. Iemand die redelijk wat ervaring heeft en ook die er meteen staat. Hij heeft immers al laten zien over voldoende kwaliteit te beschikken.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
maandag 18 maart 2019 om 23:27
Daar heb je een punt natuurlijk. Frenkie is al weg.
Vind ik leuk
The Iceman +18192
maandag 18 maart 2019 om 23:14
Ik callde ‘m laatst hier, werd weinig enthousiast ontvangen. Altijd een Ajax-voetballer gevonden.
Vind ik leuk
rexxo +16966
maandag 18 maart 2019 om 23:21
Theo Janssen speelde jaren bij Vitesse, ging naar Genk en kwam uit bij Twente en toen zag iedereen hoe goed hij eigenlijk was.

Vind ik leuk
The Iceman +18192
maandag 18 maart 2019 om 23:23
Bij Pröpper wist Ajax het wel al snel. Hebben hem zowel in de jeugd als later bij Vitesse nog proberen te halen.
Vind ik leuk
VA1 +3135
dinsdag 19 maart 2019 om 17:35
Klopt. Alleen Vitesse verkoopt niet aan Ajax was de mededeling... wel vreemd dat ie dan wel naar PSV ging.
Vind ik leuk
VA1 +3135
dinsdag 19 maart 2019 om 17:32
Toen bij nog bij Vitesse speelde was het al bekend dat hij een geweldige voetballer was hoor. Hij vond het wel best bij Vitesse. En als Vitesse een paar jaar eerder was overgenomen door "de Russen" dan was hij waarschijnlijk nooit vertrokken.
Vind ik leuk
The Iceman +18192
dinsdag 19 maart 2019 om 17:36
Idd, in 2008 ook nog uitgeroepen tot de beste B-junior van Nederland.
Vind ik leuk
rexxo +16966
dinsdag 19 maart 2019 om 17:38
Niets ten nadele van Vitesse maar waar had Theo geeindig als hij veel eerder een (tussen) stap had gemaakt naar de top 3?

Ik had begrepen dat hij graag bleef wonen in Arnhem e.o.
Vind ik leuk
VA1 +3135
dinsdag 19 maart 2019 om 17:45
Dat maakt hem niks uit. Het liefst was ie altijd bij Vitesse gebleven maar ik kan me voorstellen dat als je zo goed kan voetballen en je staat met tien andere spelers op het veld die er niet zoveel van kunnen dat dat heel frustrerend is. Daarom is ie naar Twente gegaan. Redelijk in de buurt en natuurlijk een waslijst aan eisen. Bij Twente was hij de baas en kon hij doen en laten wat hij wou. Bij Ajax kon dat natuurlijk niet, dat is geen volksclub en daar ligt de discipline veel hoger.
Vind ik leuk
Leggoo +94
maandag 18 maart 2019 om 23:12
Prima speler propper👌🏻
Vind ik leuk
Fritske01 +5323
dinsdag 19 maart 2019 om 05:42
Geef mij maar liever een fitte van Ginkel.
Vind ik leuk
Leggoo +94
dinsdag 19 maart 2019 om 08:39
Mjaa er is natuurlijk wel beter, maar een fitte propper is ook zeker niet verkeerd
Vind ik leuk
VA1 +3135
dinsdag 19 maart 2019 om 17:37
Zijn twee verschillende spelers. Pröpper is meer de creatieve speler en Van Ginkel is meer een werkpaard. Maar wel een hele slimme dan. Vwo diploma op zak bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
The Iceman +18192
maandag 18 maart 2019 om 23:13
Prima keuze. Niet voor niets na De Jong de eerste keus op z’n positie bij het Nederlands elftal.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:14
Huh? Pröpper speelde op 10 de laatste wedstrijden. Dus zeker niet na de Jong de beste op die plek.
Vind ik leuk
The Iceman +18192
maandag 18 maart 2019 om 23:22
Sinds De Jong z’n debuut heeft gemaakt is Pröpper z’n favoriete plek idd kwijt. Daarvoor leek Pröpper z’n plek te hebben verdiend.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:24]
Vind ik leuk
fier&koen +2968
maandag 18 maart 2019 om 23:15
Waarom niet er gaat ook wel wat weg. Daar mag best kwaliteit voor terug komen. Ik zie hem graag komen. Maar ook iemand met een echte killer mentaliteit ala Davids of Poulsen. Die mist Ajax echt. Eentje die in de mindere wedstrijden waar de motivatie uit jezelf moet komen het team een beetje op sleeptouw kan nemen en wakker kan schudden.
Vind ik leuk
rexxo +16966
maandag 18 maart 2019 om 23:19
Voor een killersmentaliteit heb je toch een Zuid-Amerikaan nodig die hebben dat van nature.

Zo een type Diego Costa, een crimineel op voetbalschoenen. In de huidige generatie Noormannen zitten toch redelijk veel gebakkies.
Vind ik leuk
fier&koen +2968
maandag 18 maart 2019 om 23:22
Ja vind ik prima. Ik bedoel aan te geven zo een type speler heeft Ajax echt nodig. Liefst op het middenveld. Ik vertrouw Marc er dat ie zo een speler gaat vinden want dat is wel wat er naar mijn mening aan schort.
Vind ik leuk
rexxo +16966
maandag 18 maart 2019 om 23:25
Kunnen we met zijn allen die vervelende troll negeren met zijn rode Marokko vlag.

Ik vind zijn inhoudelijke reacties veel te intelligent voor dit simpele forum.
Vind ik leuk
fier&koen +2968
maandag 18 maart 2019 om 23:28
Ik doe altijd mijn best om op geen 1 trol te reageren. Lukt niet altijd maar meestal wel. Gewoon lekker reageren op mensen die wel normaal kunnen doen. Club voorkeur maakt mij niks uit. Doe gewoon een beetje normaal en respectvol dan kunnen we allemaal genieten van een leuke voetbal discussie.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:28]
Vind ik leuk
rexxo +16966
maandag 18 maart 2019 om 23:32
Idem hier, lekker normaal discussiëren over voetbal ongeacht de club die je support.

Ik negeer ze bijna altijd zonde van de energie.
Vind ik leuk
Fritske01 +5323
dinsdag 19 maart 2019 om 08:25
Wat is dat allemaal ineens mbt Poulsen. Dat was toch niet echt een hoogvlieger of heb ik het mis
Vind ik leuk
rexxo +16966
dinsdag 19 maart 2019 om 13:20
Je kent het wel, trainerstaal, goed voor de balans in het elftal, voetbaltechnisch niet goed maar ...... bla bla
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 13:21]
Vind ik leuk
VA1 +3135
dinsdag 19 maart 2019 om 17:50
Van Ginkel is ook wel iemand die het team op sleeptouw neemt. Maar als je echt een keiharde kuitenbijter zoekt zou ik voor Nakamba gaan. Die kun je wel voor 10 miljoen ophalen denk ik.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:16
Voor Ajax echt een prima speler!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:20
Dat vraag ik me af.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 18 maart 2019 om 23:23
Niet snel genoeg, gooi die jongen erin Gravenberch en Unuvar.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:25
Precies. Propper zou een lachwekkende aankoop zijn. Eigen jeugd ja! Gravenberch en Unuvar idd.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:25]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:16
Money talks.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:19
In your face chief 👋🏾
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:12
What’s new? Zo werkt het in voetbal.
Vind ik leuk
Het Brein +4924
maandag 18 maart 2019 om 23:17
Meister Pröpper! Zou een geweldige aankoop zijn..
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:18
Jammer, einde carriere...................................
Vind ik leuk
Jorg Vde +637
maandag 18 maart 2019 om 23:18
Voor 15 gehaald, nog 2 jaar contract. Dat wordt dan minimaal 25/30 afrekenen.
Vind ik leuk
bombaste +479
maandag 18 maart 2019 om 23:20
Al die Ajax supporters die Pröpper jaren hebben uitgekotst doordat ie bij PSV speelde. Hoe één gerucht de waarheid toch naar boven kan brengen....
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:22
Die Propper kan beter voor een discotheek in Spanje gaan werken jongens!!
Vind ik leuk
AZ14 +603
maandag 18 maart 2019 om 23:23
In je dromen speel ook niet voor Ajax!! geen Handballers in the team !! Ajax is Tikkie takkie !
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:26
Als je een echte topper in wording wilt hebben koop je die andere van brighton en Hove albion
Die Belg knockeart ofzo
Hopen dat je et zo schrijft 🤔
Die heeft een tomeloze inzet en blijft altijd gaan (hij gaat er nog voor als de bal al uit is)
Ik vind hem persoonlijk net een stukje verder als propper en hij heeft een betere fysiek
Vind ik leuk
WilcoS64 +4849
maandag 18 maart 2019 om 23:30
We nemen ze allebei 😂
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:37
Vooral doen zeg ik lekker je geld in die bodemloze put gooien voor een huis tuin en keuken speler als propper
Leuke speler hoor maar dat soort spelers lopen op dit moment genoeg rond op de nl’se velden en die kosten een stuk minder qua salaris en tekenbonussen etc
Vlap bijvoorbeeld
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:38]
Vind ik leuk
WilcoS64 +4849
maandag 18 maart 2019 om 23:41
Vlap? Heel andere speler hoor.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:44
Vind ik niet zelfde sterke punten naar mijn inziens
Alleen nu is ie meer een tien zegmaar met een beetje aansturing is ie binnen no-time gewoon een centrale middenvelder
En hij loopt fysiek aardig voor op hem
Vind ik leuk
rober2704 +860
maandag 18 maart 2019 om 23:29
Propper zou een fantastische versterking voor Ajax zijn met het vertrek van De Jong in het vooruitzicht.
Vind ik leuk
bert +706
maandag 18 maart 2019 om 23:30
Als je kan kiezen tussen Calimero en Ajax ,dan hoef je echt niet na te denken ,Ajax uiteraard.altijd maar kletsen psv is een warme club,nou vraag maar eens oud Ajax spelers ,die vinden Ajax een warme club.
Vind ik leuk
Bizzy +22876
maandag 18 maart 2019 om 23:32
Nu heb ik laatst Arveladze en El Hamdaoui gesproken 😂
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:40
Welke arveladze ?
Shota of die nageboorte van hem
Oops misschien een beetje grof🤔
Vind ik leuk
Bizzy +22876
maandag 18 maart 2019 om 23:30
Pirlo naar Ajax is prima. Hoop dat Alireza Jahanbakhsh dan naar Psv verkast samen met Ritsu Doan of van Ginkel. Davy is voor iedere nederlandse topclub een versterking. Prima gast om erbij te hebben.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:31]
Vind ik leuk
WilcoS64 +4849
maandag 18 maart 2019 om 23:40
Dan moeten jullie voor die 2 toch al gauw 35 - 40 miljoen aftikken, exclusief salaris.
Vind ik leuk
Bizzy +22876
maandag 18 maart 2019 om 23:44
Om Ajax bij te houden zal Psv dieper in de buidel moeten tasten om spelers aan te trekken. Zorgelijk blijft het wisselbeleid van Van Bommel. Aankopen zitten op bank 😏
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:53
Om dieper in de buidel te tasten daar moet je wel genoeg geld voor hebben en die heeft PSV niet ! De CL inkomsten van PSV zijn 1.5 geleden ook al met ruim het miljoen geslonken!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:02
Gemeente springt wel bij joh ;-)
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 00:22
Uiteindelijk gaan wij door de poen ze daar toch naar de kloten helpen dat voorspel ik je.
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 06:56
Ajax heeft al jaren meer geld. Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken. Wie zei dat nou toch...??
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
dinsdag 19 maart 2019 om 00:09
Dan moeten ze maar beter hun best doen toch. V Bommel is toch niet gek of wel. Pereiro zonde man. Laat al jaren niks zien.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 00:07
En dat krijgen ze niet van de gemeente.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:38
Het is net cabaret hier, ajax fans die nog steeds arrogant doen, ondanks 5 punten achter stand, dan lees je...ajax gaat heel lang geschiedenis schrijven...al 4 jaar niets... 🤔
Vind ik leuk
WilcoS64 +4849
maandag 18 maart 2019 om 23:39
Goede speler, zeker een aanwinst, maar geen type met het mes tussen de tanden tenzij hij dat in Engeland heeft geleerd. Voor hem is Ajax interessanter lijkt me dan degradatie voetbal in Engeland.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:44
Elke week tegen Kevin de Bruyne en Pogba spelen, dat valt ook niet mee.

Dan liever Emmen en De Graafschap.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:43
Wat was ie goed, hè?
Vind ik leuk
Erik-Vites +1056
maandag 18 maart 2019 om 23:53
Ga maar mooi met miljoenen smijten Marc!!!
Zien wij er tenminste ook nog wat van ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:02
NEEEEEEEEEE!
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
dinsdag 19 maart 2019 om 00:06
Ajax sup;goh PSV kan niet zonder ex Ajacieden PSV sup:goh ze kunnen niet zonder ex PSV’ers hahahahaha. Goeie voetballer toch
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 00:06]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:11
Het smijten met modder, lijkt af en toe net tennis.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19270
dinsdag 19 maart 2019 om 00:12
Nee.
Vind ik leuk
Will024 +176
dinsdag 19 maart 2019 om 00:16
Prima opvolger voor Schone!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 00:27
Propper je moet terug naar psv er
Vind ik leuk
Markus80 +3084
dinsdag 19 maart 2019 om 03:11
Idd. een mooie club, maar of Ajax nou echt op hem zit te wachten? Ze hebben meer dan voldoende goede middenvelders, ook als er iemand verkocht wordt.
Vind ik leuk
yuuup +11204
dinsdag 19 maart 2019 om 05:27
Aan de reacties te lezen ligt het inderdaad heel, maar dan ook heel gevoelig in Eindhoven.
Vind ik leuk
Werner1913 +11126
dinsdag 19 maart 2019 om 07:00
Want? Prima voetballer. Vraag me alleen af op welke plek hij zou spelen bij Ajax. Ik vind het meer een 10. Dus als vervanger van Frenkie de Jong zou ik hem niet halen.

Verder is Propper natuurlijk meer Vitessenaar dan PSVer. Net zoals Robben gewoon een Groninger is. Hebben beiden twee jaar bij ons gespeeld. Dacht ik.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1261
dinsdag 19 maart 2019 om 05:55
Over Feyenoord zou hij hetzelfde gezegd hebben denk ik: "mooie club", "ik luister overal naar". Het verhaal is geen verhaal. Ik vraag me af of hij bij Ajax in het vizier is, zie hem eerder bij bijvoorbeeld Everton opduiken, de manager daar kent hij, mooie club en Pröpper luistert overal naar. Ajax heeft vooral behoefte aan een scorende spits. In alle grote Ajax-tijden stond er een super-midvoor, die ontbreekt nu. Weghorst is geen typische Ajax-spits maar zou toch een optie kunnen zijn ...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 06:17
Zeker doen Ajax!
Vind ik leuk
ritje +787
dinsdag 19 maart 2019 om 06:31
hallo Propper halen zou een mooie keuze zijn van Overmars! Want schone is aan vervanging toe! Ik denk? dat hij Peirero ook moet halen van PSV! die past heel goed bij Ajax! Gave technicus! Hij is te goed voor PSV! mvg ritje
Vind ik leuk
Blindsy +20590
dinsdag 19 maart 2019 om 07:10
Als we Ritje en zijn messcherpe analyses toch niet hadden..
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1137
dinsdag 19 maart 2019 om 06:33
Propper zet zijn poepertje open naar Overmars. Brighton is echter niet gek waarbij komt dat Propper geen speler voor Ajax is. Hij pakte in NL namelijk prijzen. Dergelijke jongens spelen niet bij Ajax.
Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 06:45
Dat Ajax en Feyenoord gevoelig ligt kan ik me goed voorstellen, maar waarom als PSV-supporter gaan piepen als een oud-speler naar de concurrent (dus niet de vijand) gaat? Gewoon zorgen dat je zelf ook een goed elftal hebt en de strijd weer aan gaat. Ik vind Pröpper wel bij Ajax passen.
Vind ik leuk
Mari +13378
dinsdag 19 maart 2019 om 06:46
Te slecht voor Ajax.
Wel een leuke voetballer voor een sub topper
Vind ik leuk
Blindsy +20590
dinsdag 19 maart 2019 om 07:08
Kortom, journalist verzint zomaar wat, en de speler in kwestie zegt: 'ach, praten kan altijd'.
Non-nieuws.
Vind ik leuk
B H +461
dinsdag 19 maart 2019 om 07:13
Kopen,kopen en nog eens kopen!! Waar is de topjeugd,waar altijd zo groots over wordt geschreven?
Vind ik leuk
voetbal@com +1100
dinsdag 19 maart 2019 om 07:29
Dat gaat nooit naar Ajax natuurlijk, of hij blijft bij zijn club of een top 7 club uit de PL haalt hem.

God weet hoeveel hij nu verdient, elke week speelt, geen Ajax-druk heeft & ook wel weet dat hij nog een stap kan maken in de PL.

En daarnaast Ajax wil toch geen oud PSV-ers kopen gezien deze spelers niet kunnen voetballen Staat ook in de statuten, artikel 3.0, alinea 4 zin 25.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 07:32
psv zit altijd vol met overlopers dus geen probleem hoor in Eindhoven zijn ze toch de gekste
Vind ik leuk
Gyrosregime +2759
dinsdag 19 maart 2019 om 07:32
Ach is niks mis mee vind ik.. deze speler is niet eens opgeleid bij PSV.. dit soort dingen gebeuren eigenlijk nog vrij weinig, het gebeurde wel veel van feyenoord naar PSV en van Ajax naar feyenoord
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:12
Wie de beste voetbalclub is in Nederland is te zien aan het aantal sterren op het voetbalshirt, en dat is alleen Ajax met 3 sterren tot nu toe .
Zo simpel is het 😂😂😂
Vind ik leuk
Isakson +727
dinsdag 19 maart 2019 om 08:25
Voetbal is business en als Davy morgen € 3.000 K bij Everton kan verdienen gaat hij niet naar ......
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 08:36
Wel belangstelling MAAR PSV AANHANG ...welke club benaderd je en wil je hebben ??
Houd je rekenschal van de concurrent ??? Pfff
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 09:04
Iedereen wil voor Ajax spelen
Vind ik leuk
AFP +3783
dinsdag 19 maart 2019 om 09:25
Natuurlijk zegt Pröpper geen nee tegen de mooiste club van Nederland, want met de club waar hij nu in speelt heeft niet veel perspectief vooral wat zijn verdere carrière betreft. Of Ajax Pröpper moet aankopen vind ik discutabel, Pröpper is meer geschikt voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
dinsdag 19 maart 2019 om 09:28
Ai, gevoelig....
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
dinsdag 19 maart 2019 om 09:38
Als je mee wilt spelen om de prijzen dan zeg ik doen! Wil je bekers & titels daadwerkelijk winnen dan zou ik het niet eens overwegen! Ajax staat namelijk al jaren droog😉.
Vind ik leuk
Muscles +2093
dinsdag 19 maart 2019 om 10:54
Laat Pröpper maar in Engeland........
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:54
Goeie speler, ik zeg: van harte welkom Davy..... zou een hele goeie aanvulling (lees: versterking) zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:28
Ik snap het wel! Je ziet het aan Tadic, van degradatie kandidaat in de UK tot potentiele CL winnaar / topschutter ! Whoop whoop
Vind ik leuk
Realist1892 +1630
dinsdag 19 maart 2019 om 21:31
Hij zal ook luisteren naar PSV.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws