'Mido krijgt ontslag na beledigende tweet': 'Ik was gehackt'

'Mido krijgt ontslag na beledigende tweet': 'Ik was gehackt'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 11:59di 19-03-2019 om 11:59

Laatste update: dinsdag 19 maart 2019 om 12:17di 19-03-2019 om 12:17

Oud-Ajacied Ahmed Hossam Mido is ontslagen door Al-Wahda Club uit Saoedi-Arabië. Een beledigende tweet richting een fan zou de voormalig aanvaller de kop hebben gekost.

Volgens media in Saoedi-Arabië vroeg een supporter aan Mido om op te stappen na de 0-4 nederlaag bij Al-Nasr. Mido zou vervolgens een beledigende tweet hebben teruggestuurd. Dat zou tot het ontslag van de Egyptenaar hebben geleid, al heeft de clubs geen details vrijgegeven over het waarom van het ontslag.

Mido zelf ontkent dat hij de tweet heeft gestuurd. Hij stelt dat zijn account was gehackt. 'Ik ga er alles aan doen om aan te tonen dat ik gehackt was', laat hij via Twitter weten. Mogelijk stapt hij daarvoor naar de rechter.

Al-Wahda staat momenteel op de zesde plek in de competitie. Mido was sinds vorig jaar werkzaam bij de club. De Egyptenaar speelde in zijn actieve loopbaan twee periodes voor Ajax. 

Plaats een reactie

dinsdag 19 maart 2019 om 12:07
شكرا اداره الوحدة شكرا جمهور الوحدة تحملت المسئوليه في ظروف صعبه و استطعت بفضل الله و توفيقه و مسانده الاداره و إخلاص اللاعبين و الجهاز الفني و الإداري و الطبي ان احقق بالفريق نتائج و اداء متميز اشاد به الجميع احترم قرار ا

EDIT: Ik zie net dat ik was gehackt
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 12:16]
Vind ik leuk
John Garp +5394
dinsdag 19 maart 2019 om 12:08
Daar is inderdaad geen speld tussen te krijgen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:10
Ze maken er vast gehackt van;-) geloof hier maar weinig van
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:38
nou ....lees jij die laatste zin nog eens goed!
Daar zit een dubbele betekenis in verscholen hoor
Vind ik leuk
John Garp +5394
dinsdag 19 maart 2019 om 12:12
Google translate:

'Bedankt voor het management van de eenheid. Dank u wel. De eenheid van de eenheid is onder moeilijke omstandigheden de verantwoordelijkheid op zich genomen en ik heb dankzij God het management en de loyaliteit van de spelers en het technische, administratieve en medische personeel kunnen ondersteunen en ondersteunen om de teamresultaten en uitstekende prestaties te bereiken, geprezen door alle respect voor de beslissing van het management, maar ik zal bewijzen door een doorbraak in juridische procedures. Mijn account...'

@VP: ???
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:23
Hahaha ze houden ons nog voor de gek ook
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:30
heb je geprobeerd de woordvolgorde in google translate om te draaien?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:14
Logisch verhaal, ben het niet eens maar ook niet oneens... en het barst wel van de spelfouten.. maar goed, kniesoor die daar oplet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:35
Gehakt is Mido....Bal gehakt.

Grootverbruiker van gehakt aan zijn onderkin te zien
Vind ik leuk
David001 +63
dinsdag 19 maart 2019 om 12:08
Hahaha wat een gast he
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:08
Sure..
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:08
Ja en ik was ook gehackt toen ik perongeluk op share drukte onder dat Mia Khalifa filmpje, niemand geloofde me.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 12:08]
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 12:08
Post je dit zelf of ben je gehackt?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:23
En is jou reactie van jou of van je hacker?
Vind ik leuk
John Garp +5394
dinsdag 19 maart 2019 om 12:48
Ja, als jij je thetan niveau niet op peil houdt, dan gebeuren dit soort dingen, L.
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
dinsdag 19 maart 2019 om 12:08
Ik denk ook dat mensen hun tijd besteden aan het hacken van Mido om hem ontslagen te krijgen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:10
ik heb zijn tweet ontcijferd . er staat : oppassen!! nog een opmerking en ik gooi een schaar in je gezicht
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:39
Was dat niet Zlatan? Dat gedoe met die schaar.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 06:41
mido gooide de schaar richting zlatan
Vind ik leuk
sundaymanara +1445
dinsdag 19 maart 2019 om 12:15
De excuus cultuur.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:18
shukraan adarah alwahdat shukraan jumhur alwahdat tahamalat almasyuwlih fi zuruf saebih w astataet bifadl allah w tawfiqih w masanidih aladarh w 'iikhlas alllaeibin w aljihaz alfaniyi w al'iidarii w altibiyu 'ana ahqq bialfariq natayij w 'ada' mutamayiz 'ashad bih aljamie aihtaram qarar a
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:24
Gezondheid dat vind ik ook.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
dinsdag 19 maart 2019 om 12:31
Verschrikkelijk voor hem dat net hij is gehackt...ik adviseer Mido om samen met Babel naar het hooggerechtshof te stappen i.s.m. Aras juridische ondersteuning van de afdeling tweet tweet.
Vind ik leuk
buddha +10756
dinsdag 19 maart 2019 om 12:45
die is wel goed afgetraind zeg WHAHAHA
Vind ik leuk
Smithsonian +45218
dinsdag 19 maart 2019 om 12:53
حسنا...
Vind ik leuk
Isakson +700
dinsdag 19 maart 2019 om 12:58
Genekt
Vind ik leuk
Huud Resp +55
dinsdag 19 maart 2019 om 13:44
Dacht eerder het volgende:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6404
dinsdag 19 maart 2019 om 14:08
Waarom staat het vrijdagmiddaggebed van de plaatselijk moskee hier op vp?

(sorry, ik was gehackt)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws