Ajax bevestigt vertrek Schreuder: Poulsen vanaf volgend seizoen assistent-trainer

Ajax bevestigt vertrek Schreuder: Poulsen vanaf volgend seizoen assistent-trainer

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 13:09di 19-03-2019 om 13:09

Laatste update: dinsdag 19 maart 2019 om 13:28di 19-03-2019 om 13:28

Ajax neemt na dit seizoen afscheid van assistent-trainer Alfred Schreuder, die aan de slag gaat als hoofdtrainer van het Duitse TSG Hoffenheim. Dat hebben beide clubs bevestigd via de officiële kanalen. Ajax heeft in Christian Poulsen al een vervanger gevonden.

Schreuder had nog een contract tot juni 2020 bij Ajax. Begin 2018 verkaste hij van Hoffenheim naar Ajax. Daar keert hij nu dus weer terug als hoofdtrainer. "Alfred heeft al in Bundesliga gewerkt en kan daar deze zomer als hoofdtrainer aan de slag. Dat wil hij heel graag en wij hebben besloten daar niet voor te gaan liggen", reageert directeur voetbalzaken Marc Overmars op de website van Ajax.

"Onze nieuwe trainer wordt een oude bekende. We zijn zeer verheugd dat Alfred Schreuder, onze voormalig assistent-trainer, als onze hoofdtrainer mogen begroeten", reageert Hoffenheim-directeur Alexander Rosen. "We hebben Alfred vanaf het begin op onze lijst gehad, maar we hebben natuurlijk ook andere gesprekken gevoerd en andere opties overwogen. (...) Ik denk dat dat heel belangrijk is als iemand zo'n belangrijke plek inneemt bij een voetbalclub."

Ajax heeft Christian Poulsen vanaf volgend seizoen als assistent-trainer toegevoegd aan de technische staf. Hij tekent een contract voor twee jaar, dat loopt tot 30 juni 2021. De Deen behaalde afgelopen jaar zijn UEFA A-diploma en liep sinds september enkele maanden stage bij de technische staf van de Amsterdammers.

Plaats een reactie

Bengelino +14661
dinsdag 19 maart 2019 om 13:11
Poulsen ook weer opstellen graag
Vind ik leuk
RaVARber +9345
dinsdag 19 maart 2019 om 13:12
Bij Lucky Ajax met Sjaak Swart bedoel je hoop ik?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:13
Type Poulsen komt dus wel terug Perez;-) gefeliciteerd met je nieuwe functie binnen Ajax
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 13:18]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:24
Alsjeblieft geen Perez meer bij Ajax. Een hele nare glibberige slang vind ik em
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:40
Zo denkt 90 procent hier ook over jou.....
Vind ik leuk
leozao +2718
dinsdag 19 maart 2019 om 13:44
Helemaal niet: deze Rotterdammer komt er openlijk voor uit dat hij Ajacied is, wat in zijn woonplaats niet altijd (openlijk) wordt gewaardeerd!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:07
Thnx maat!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:15
Gewoon jezelf zíjn en zeggen hoe je over iets denkt! Doe ik ook en wie daar problemen mee heeft, jammer dan!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:22
Beste comment van vandaag topper !!! Al is de dag nog lang.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:23
Ja het komt ook altijd uit dezelfde hoek en van mensen die inhoudelijk zelf niks hebben bij te dragen.

Kijk je hoeft het niet met mij eens te zijn...maar zolang er maar respect is, dat vind ik wel het belangrijkste
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:14
Dat maakt me helemaal niks uit! Iedereen moet zijn eigen club kiezen en dit moeten we respecteren! Alleen het structureel afzeiken en trollen op een club is een ander verhaal!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:22
Maar dat doe jij net zo goed? En zelfs nog erger dan ik.

En je wordt ook heel erg persoonlijk hier...ik reageer inhoudelijk op de topic en jij moet het persoonlijk maken.

En dat heb je in het verleden vaker gedaan, waardoor ik je weer op je plek moest zetten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:25
Jij hebt mij nooit op me plek kunnen zetten omdat jij nog nooit argumenten gebruikt hebt! Het eerste bericht van vandaag ging over Feyenoord kijk eens wie er boven aan staat met zijn gigantische inhoudelijke reactie!! Ik heb een poosje op al je trol opmerkingen gereageerd met “alweer” nou dat waren er aardit wat!

Je eigen mede supporters liken mijn reactie!! Zelfs die zijn je inmiddels beu!! Je zet jezelf en Ajax voor schut met je gedrag!

Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:30
Al krijg je 100.000.000 likes interesseert me niks, zelfs niet als het van Ajacieden zijn.

Ik geef mn mening, of dat nou Feyenoord, Az of om onze topclub Ajax gaat, wat een ander daarvan vindt...is zijn of haar probleem. Wil je erover schakelen...prima dan sta ik ervoor open...wil je dat niet...ook goed.

Maar wat jij doet is uitschelden, personen stigmatiseren...zelfs FRchamp heb jij je excuses moeten aanbieden omdat je je weer liet gaan. Die heeft je ook al op je plek moeten zetten.

En ik zal je altijd op je plek blijven zetten als ik dat nodig acht. Je bent inhoudelijk geen enkel partij voor mij...dream on
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:55
Hahaha fr champs heb ik inderdaad verkeerd benaders overigens accepteerde hij mijn excuus, Het zegt genoeg over mij dat ik mijn excuus daarvoor aanbood.

Je hebt totaal geen inhoud zelfs je mede supporters zijn je beu!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:34
Als dus een nietszeggende reactie...prima joh.

Morgen mag je het weer proberen 👌🏾✌🏾
Vind ik leuk
Degraaf +2796
dinsdag 19 maart 2019 om 16:16
Spreek lekker voor jezelf en zeker niet voor mij.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:49
Thnx Graaffie.

Wij kennen elkaar nog van jaren terug hier...toen et gwn nog leuk was op VP
Vind ik leuk
Degraaf +2796
dinsdag 19 maart 2019 om 17:18
Precies, ik ben hier nog maar heel af en toe, maar als VP zo doorgaat bestaan ze ook niet lang meer. Ik zie steeds meer van de "oude" garde weggaan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 17:19]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:21
Wat heeft "mede supporter" hier mee te maken dan? Je bent een persoon met een mening waar anderen die je niet eens kent op reageren of je nou voor VVV, Ajax, Feyenoord of Volendam bent dat maakt toch niks uit?
Vind ik leuk
Kaar +4319
dinsdag 19 maart 2019 om 20:02
Haha ja bij dat artikel over Jan Everse staat hij bovenaan met een zeeeer inhoudelijke actie, pffff wat een stumpert met z’n fanclub van 5 man🤣🤣🤣
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:59
Sorry, maar Kuytalspremier heeft wel gelijk. Laatste jaar zijn er accounts bij gekomen die ik liever zie gaan. De trollen in het verleden waren nog grappig, trollen nu zijn irritant.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:50
Georgie, klopt ook wel. Ik kwam hier jaren terug al en was de sfeer gwn anders. Maar om elke keer mijn mening neer te zetten als trolgedrag word ik ook moe van
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:19
Minder trollen zou helpen dan hoeft iedereen je er niet op aan te spreken.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:31
Ik trol niet...ik geef mn mening. Volgens mij ben jij aan et trollen want jouw reacties worden aan de lopende band verwijdert
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:44
Kuytforpresident heeft het dan ook over 90%, mischien hoor jij dan gewoon wel bij die andere 10%. ;)

Daar hoor ik overigens dan ook bij hoor, meeste reacties wat ik van Rotterdamse Ajaxcied lees is verder ook weinig mis mee lijkt me
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:52
Thnx maat! Ik kan soms fel zijn...dat geef ik toe....geinen en steken hoort erbij...maar ik zal altijd respect hebben voor de ander. Maar als je bezig bent mij te stigmatiseren puur omdat ik voor Ajax ben en uit Rdam kom...tsjah dan kan je het krijgen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:36
Er zijn er toch behoorlijk wat hier tegen jou zo te zien, Zal dus vast wel ergens een punt hebben! En het woord respect mag je niet eens in de mond nemen! Je komt mijn leugens over Feyenoord als ik je on argumenten vroeg!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:31
Je schijnt het nog steeds niet te leren...

Het gaat je goed knul...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:17
Het gaat er niet om dat hij voor ajax is maar om zijn eeuwige gestook en getrol.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:36
Dat snapt die niet!
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2313
dinsdag 19 maart 2019 om 13:56
Rotterdamse ajacied is mijn vriend en heeft een hart van goud !!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:08
Jij bent ook mijn maat met een hart van goud!
Vind ik leuk
Amnesia +329
dinsdag 19 maart 2019 om 15:11
Ha! Gaaaaay!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:53
🌹
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:23
Een beetje gay is oke...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:01
Waarom? Omdat ie gewoon zegt wat ie denkt? Niks mis met die Rotterdammer!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:08
Forza 👊🏾

Ze willen haten...maar ik laat ze lekker
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:13
Ik zou het gemiddelde Feyenoord topic even openen deze man zit standaard te trollen. Dat jullie het voor hem opnemen zegt ook weer genoeg
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:17
Dat doen er ook genoeg op Ajax topics! En ook Feyenoorders die dat doen, zeg je daar ook iets van?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:19
Jazeker! Op die Jaapie trekhaakie en die andere mafkees uit eindhoven heb ik meermaals gereageerd, Ook mede supporters van Feyenoord heb ik er al eens op aangesproken omdat het erg jammer is dat men hier niet op een normale manier met elkaar kan gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:26
Als je nou eerst zelf eens begint het goede voorbeeld te geven? Want je als je al hier kijkt hoe jouw reactie is op mij....dan lijkt et alsof je me constant aan et zoeken bent en tegelijkertijd een soort van moraalridder wil spelen
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:57
Jou zoeken hoeft niet, open gewoon een Feyenoord topic en daar sta je bovenaan!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:35
Alweer een opmerking van een 12 jarige
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:38
Zoek het laatste artikel van Feyenoord, Dat is de eerste van vandaag ik help je.

Wie staat er bovenaan? Met een opmerking die nergens op slaat? Dus is het geen opmerking van een 12 jarige maar een feit. Nou weet ik inmiddels dat jij niet zoveel met feiten doet dusjaaa
Vind ik leuk
Kaar +4319
dinsdag 19 maart 2019 om 15:41
Eens!
Vind ik leuk
Degraaf +2796
dinsdag 19 maart 2019 om 16:15
En 99% over jou!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:38
Zal wel mee vallen denk ik zo....
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:14
Tis vrouwtje 13 ontpopt tot 'Kaar'.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:21
Hij is 39 dus kan vast nog wel een balletje trappen.

Zocht hem even op maar was een paar clubs uit zijn carrière alweer vergeten.
Deze man heeft toch wel voor behoorlijke clubs gespeeld waaronder Juventus en Liverpool.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:24
Klopt, terwijl hij voetballend vrij beperkt was. Maar spelers als hij heb je ook nodig in je team.
Vind ik leuk
Paaseiland +219
dinsdag 19 maart 2019 om 13:40
Zijn verdedigende positiespel maakte hem zo belangrijk en toen hij bij Ajax kwam had hij ook al een berg aan ervaring.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:59
Beperkt? Van bommel was gwn facking goed hoor ik weet niet wat jij gevolgd hebt was niet voor niets dat deze topclubs hem allemaal wouden hebben bij bayren en miss ac waren wel zijn beste jaren maar deze man heeft toch n mooie carrieëren gehad hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:08
Niet meteen gaan schreeuwen LosBlancos hij heeft het over Poulsen..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:09]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:29
Mijn excuses idd ik las het hellemaal verkeerd. Was niet in de zin van een aanval bedoeld.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:37
Haha dacht ik al no problem neem ik aan 😋
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:06
LEZEN. Ik heb het over Poulsen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:29
Excuses begreep het verkeerd haha😅
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:45
Kan gebeuren, man. Heb met Van Bommel als persoon helemaal niks, maar hij heeft een zeer respectabele carrière gehad.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
dinsdag 19 maart 2019 om 14:14
Is al snel beter dan Frenkie. Qua mentaliteit.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:39
Wat een verschrikkelijke speler was dat zeg!
Vind ik leuk
JanTa48 +9454
dinsdag 19 maart 2019 om 15:52
Ajax mist wel een karakterspeler als een Poulsen. Daarom ben ik ook gecharmeerd van Vilehna die de rotzooi opruimt voor de voetballende spelers. Cruyff in zijn tijd als coach bij Ajax, bij Jan Wouters terecht.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:25]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:11
Ze weten bij Hoffenheim dat Schreuder goed werk verrichte en halen hem nu dus terug.
Vind ik leuk
rexxo +16998
dinsdag 19 maart 2019 om 13:18
Mooi voor die vent en goed dat er weer NL trainers in een grote buitenlandse competitie aan het werk gaan.
Wie weet wat voor moois er nog meer voor hem in zit.

Poulsen als trainer is afwachten, bij mij als speler legendarisch door die
2 bodychecks in 1 minuut. Dat was goud.😁😁
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:22
Goede zaak inderdaad. Dit is nr. 3 alweer in de Bundesliga samen met Huub en Peter.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:24
En in tegenstelling tot die twee kennen ze bij Hoffenheim Schreuder goed, dus ze weten wat ze in huis halen.
Vind ik leuk
joriajax +1442
dinsdag 19 maart 2019 om 13:22
Toen wist je al dat Ajax ging winnen, al na 1 minuut. Zo heerlijk toen de verbouwereerde reacties van Toivonen en Van Bommel
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:25
Van Bommel zijn echte aard kwam toen ook bovendrijven, wel uitdelen, maar niet kunnen incasseren.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18703
dinsdag 19 maart 2019 om 13:18
Klopt, netjes van Ajax (denk dat dit scenario van te voren afgesproken is maar toch netjes). Ben benieuwd wat er gebeurt als het seizoen tegenvalt en veel spelers weggaan met Ten Hag die heeft geen zin om helemaal opnieuw te moeten beginnen lijkt mij!?
Vind ik leuk
Hvdp +2092
dinsdag 19 maart 2019 om 13:31
Volgens mij spelen we nog een paar wedstrijden
Ga jij je maar druk maken om volgende seizoen
Het heden is nu even belangrijker
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18703
dinsdag 19 maart 2019 om 13:34
Ik maak mij helemaal niet druk wat dacht je daarvan!
Vind ik leuk
Hvdp +2092
dinsdag 19 maart 2019 om 13:38
Waarom begin je er dan nu al over?
Bizar!!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18703
dinsdag 19 maart 2019 om 13:43
Snap niet wat je dwars zit je hoeft niet tr reageren! Ben gewoon alvast benieuwd naar volgend seizoen meer niet! competitie al 4x verloren PSV pas 1x dat verschil klopt niet, ik kijk vooruit en hoop ajax ook! Ben ook benieuwd naar het lijstje met namen dat op Overmars zijn bureau ligt hij zal nu al moeten kijken naar minimaal 3 / 4 vervangers, dat kan niet pas in mei dan betaal je meer of ze zijn al weg!
Vind ik leuk
Hvdp +2092
dinsdag 19 maart 2019 om 16:38
Niets zit mij dwars
Eerst de titel nu, de CL en de beker
Daarna zien we wel veer verder
(Word een drukke zomer voor overmars)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:43]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18703
dinsdag 19 maart 2019 om 17:23
Hoop het!! Zal lastig worden maar het blijft een raar spelletje dus we zien wel! :-)
Vind ik leuk
#Keizerout +50557
dinsdag 19 maart 2019 om 13:38
Ik denk dat Ten Hag niet verbaasd is dat spelers bij Ajax vertrekken.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18703
dinsdag 19 maart 2019 om 13:44
Klopt en ala het seizoen tegenvalt worden dat er ipv 3/4 6/7
Vind ik leuk
#Keizerout +50557
dinsdag 19 maart 2019 om 14:04
Ja, maar dat is dan zo.
Bovendien heeft hij dan invloed op wat er voor terugkomt. Dat lijkt me best een voordeel als trainer.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2482
dinsdag 19 maart 2019 om 13:11
Gefeliciteerd Alfred. Mooie club voor je. Veel succes man👍
Vind ik leuk
Mendix +158
dinsdag 19 maart 2019 om 13:12
Christian Poulsen heeft teveel haar..
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:13
Ging ook op een haar naar niet door
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
dinsdag 19 maart 2019 om 13:14
Valentijn toch nog z'n zin, met een type-Poulsen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19278
dinsdag 19 maart 2019 om 13:14
Poulsen, weer de makkelijkste weg want die zit er toch al..

Waar is Meulensteen? Is Jonk gepolst? Heeft Overmars nog gewerkt of is hij druk bezig het geld voor Schreuder na te tellen?
Vind ik leuk
Mazraoui +3966
dinsdag 19 maart 2019 om 13:16
Hou je lekker bezig met je eigen cluppie
Vind ik leuk
Roeptoeter +19278
dinsdag 19 maart 2019 om 13:20
Ten Hag is het hele seizoen al bezig aantoonbare fouten te maken. Er moet iemand naast komen die tegengas geeft. Dat ga je toch niet van Winter verwachten. En nou een onervaren Poulsen er neerzetten die geen weerstand kan bieden puur omdat hij die nog niet geleerd heeft.
Het is echt een rampweek.
Vind ik leuk
Patje41 +1224
dinsdag 19 maart 2019 om 13:21
misschien gaat ten Hag wel weg....als hij niets wint met dit team kan ie vertrekken
Vind ik leuk
Mazraoui +3966
dinsdag 19 maart 2019 om 13:22
Hou je gewoon bezig met je eigen club
Vind ik leuk
Roeptoeter +19278
dinsdag 19 maart 2019 om 13:24
Grapjas.
Vind ik leuk
Mazraoui +3966
dinsdag 19 maart 2019 om 13:26
Lolbroek
Vind ik leuk
Roeptoeter +19278
dinsdag 19 maart 2019 om 13:30
Pretpet.


Leg me nou eens uit waarom ik hier niets van mag vinden? Het is on-topic.
Bevalt het gewoon niet wat je leest omdat je weet dat ik gelijk heb? Is dat het?

En daarbij ben ik gewoon Ajacied. Een van de weinige die niet achter de geldkluis aanloopt maar oprecht zich zorgen maakt om de amateurs die het daar voor het zeggen hebben.
Vind ik leuk
Mazraoui +3966
dinsdag 19 maart 2019 om 13:32
Probleem is hier dat jij je voordoet als Ajacied. Door dat te zeggen pleeg je hoogverraad aan jezelf en dat weet je dondersgoed. Met deze mentaliteit zou je je tante in de oorlog nog verkopen voor een blikje knakworsten
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 13:33]
Vind ik leuk
Roeptoeter +19278
dinsdag 19 maart 2019 om 13:35
Als jij je eigen frustraties op mij wil projecteren is dat prima. Ik hoop dat je snel wat rust vind in je hoofd.
Vind ik leuk
Mazraoui +3966
dinsdag 19 maart 2019 om 13:36
Heb geen frustraties hoor. Zeg alleen dat je geen Ajax fan bent en dat weet je zelf heel goed
Vind ik leuk
#Keizerout +50557
dinsdag 19 maart 2019 om 13:40
Je mag best dingen vinden. Alleen klopt het meestal niet en ben je te overtuigd van je eigen gelijk om naar argumenten te luisteren.
Dat er dan mensen zijn die je niet heel serieus meer nemen lijkt me niet meer dan logisch.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:51
Je vraagt om Jonk. Zeg dan gewoon niks.

Aantoonbare fouten Ten Hag? Het is een lang en zwaar seizoen met jongens die hun eerste seizoen ooit draaien in de basis. Uit bij Feyenoord & AZ kan je verliezen. PSV heeft ontzettend veel geluk in de laatste minuten. Tja…

Achter de basis moet je het doen met Kristensen, Labyad, (Magallan) etc. Dat is helaas middenmoot niveau.

Schone komt in elke wedstrijd waar het in de omschakeling beslist wordt gewoon veel(!) te kort. Geen loopvermogen, komt niet in de duels. Begrijp me niet verkeerd. De eerste 11 bij Ajax zijn vele malen beter dan welke ploeg dan ook in de Eredivisie. Maar ook een vd Beek wordt omdat hij het blonde blanke Ajax jongetje is door bevriende media de basis ingeschreven. Technisch en in de combinatie geen Ajax-speler. Een mindere versie van Klaassen.

Ten Hag komt imo heel goed over. Afgelopen week ook bij Rondo. Intelligent, humor en veel voetbalverstand. Denkt goed na over dingen, praat heel verstandig.

Geen kampioen doet pijn, maar het is een samenloop van zaken. Laat Ten Hag nog een jaar zitten, als hij niet weggaat. Keizer & Bosz waren ook snel weg. Voor Ten Hag zullen er ook mooie clubs komen.
Vind ik leuk
voetbal@com +1102
dinsdag 19 maart 2019 om 13:31
@ meneer Roeptoeter,

Wat een rampweek....1 komt nooit alleen zeggen ze....wellicht dat nog volgt vandaag dat Ten Hag een paar seizoenen bijtekent.


Vind ik leuk
Niels92 +39224
dinsdag 19 maart 2019 om 13:18
Overmars is de td van Ajax, wanneer je toch leuk denkt te zijn zorg er dan voor dat je weet dat Overmars geen geld hoeft te tellen , daar heeft m'n een financieel directeur voor :)
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
dinsdag 19 maart 2019 om 13:19
Ja, Jonk polsen. Die is ook zo lekker weggegaan. Ik zou voor Bergkamp gaan.
Vind ik leuk
Mazraoui +3966
dinsdag 19 maart 2019 om 13:23
Zitten er weer een paar lekker te trollen hier
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18703
dinsdag 19 maart 2019 om 13:24
Ja goed idee want Bergkamp is wel goed weggegaan!?!?!????
Vind ik leuk
Mazraoui +3966
dinsdag 19 maart 2019 om 13:29
.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 13:32]
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
dinsdag 19 maart 2019 om 13:58
Kuch....sarcasme... kuch.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18703
dinsdag 19 maart 2019 om 14:06
Toen ik mijn reactie verstuurd had dacht ik het al, te snel verzonden :-)
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
dinsdag 19 maart 2019 om 14:07
:-)
Vind ik leuk
Gelukshand +1493
dinsdag 19 maart 2019 om 13:59
Misschien halen ze die trainer uit Denemarken waar Perez het laatst over had?
Die speelt namelijk ook volgens de Ajax filosofie.
Vervolgens wordt Eriksen verleid om terug te keren.
Dan is het toch niet verkeerd.

Wacht eerst ff af, wat Overmars gaat doen. Wellicht staat Ten Hag ook al achter de voordeur om te vertrekken.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18703
dinsdag 19 maart 2019 om 14:09
Tja je weet het niet maar ben wel benieuwd wat er met al het geld gaat gebeuren sowieso!
Vind ik leuk
Gelukshand +1493
dinsdag 19 maart 2019 om 14:28
Ik acht de kans groot dat ook Ten Hag volgend seizoen niet de trainer van Ajax is.
Dan wel door de voordeur dan wel de achterdeur.
Volgens mij had Ten Hag eerder de transfer van Alfred tegen gehouden, hij houd het dit keer niet tegen, hoezo niet?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18703
dinsdag 19 maart 2019 om 16:33
Daar heb je een punt we gaan het afwachten!
Vind ik leuk
Mr. Writer +590
dinsdag 19 maart 2019 om 13:16
Het bericht omzeilt heel mooi dat Poulsen de nieuwe assistent van Ten Hag wordt!

Eindelijk een keer positieve feedback op een bericht op VP #doeslief
Vind ik leuk
Molletje +4146
dinsdag 19 maart 2019 om 13:16
Mooie transfer voor Schreuder.
En verrassend dat Poulsen assistent wordt.

Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:16
Weet niet of dit nou een gouden move is. De toekomst zal het uitwijzen.
Vind ik leuk
hollister +1342
dinsdag 19 maart 2019 om 13:17
Was te verwachten dat Schreuder zou vertrekken... zoveel belangstelling.. verwacht hem ooit wel terug als hoofdtrainer van Ajax... Ik moet zeggen dat ik Poulsen geen slechte vervanger vindt op het eerste gezicht
Vind ik leuk
#Keizerout +50557
dinsdag 19 maart 2019 om 13:18
Dat was best snel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 13:18]
Vind ik leuk
Niels92 +39224
dinsdag 19 maart 2019 om 13:19
Welke beat? :)
Vind ik leuk
Smithsonian +45262
dinsdag 19 maart 2019 om 13:19
Was echt een goede speler. Mooi voor hem.
Vind ik leuk
Niels92 +39224
dinsdag 19 maart 2019 om 13:22
Wie weet kan Poulsen weer de juiste snaar raken bij Dolberg en Dolberg weer gaat laten zien wat ie echt kan :)
Vind ik leuk
GOAL! +679
dinsdag 19 maart 2019 om 13:41
Voor Ajax zou 't goed kunnen uitpakken, ervan uitgaande dat Mr Poulsen, de Hakims en Dusans af en toe een goeie trap onder z'n reet gaat geven :)
Vind ik leuk
voetbal@com +1102
dinsdag 19 maart 2019 om 13:24
Huh, u heeft het over Poulsen die 25 jaar geleden bij PSV voetbalde neem ik aan?
Vind ik leuk
guusje +1655
dinsdag 19 maart 2019 om 13:29
dat was Povlsen
Vind ik leuk
Smithsonian +45262
dinsdag 19 maart 2019 om 14:18
Nee, deze. Christian Poulsen heeft een mooie carriere gehad.
Vind ik leuk
Patje41 +1224
dinsdag 19 maart 2019 om 13:20
een trainer die de verdedigers de nodige hardheid en felheid kan leren
Vind ik leuk
voetbal@com +1102
dinsdag 19 maart 2019 om 13:23
Poulsen, die kon nog geen bal geven over 10 cm. Nooit begrepen waarom hij is gehaald destijds, ook niet n.a.v. het profiel wat Ajax mist volgens ajax vriend Valentijn.

Past toch ook niet in het Ajax "wij willen Bayern worden van NL"profiel?


Vind ik leuk
Gelukshand +1493
dinsdag 19 maart 2019 om 13:53
Als Poulsen voor elkaar krijgt om Eriksen terug te brengen naar Ajax, dan praten we het toch over Bayern van Nederland?
Vind ik leuk
Muscles +2093
dinsdag 19 maart 2019 om 13:58
Poulsen in Eindhoven zal ik nooit vergeten. Keiharde tackle op die nep Toivonen en van Bommel. Overwinning was het gevolg. Een winnaar dus
Vind ik leuk
Harrie82 +4379
dinsdag 19 maart 2019 om 13:29
Kijk dat werd natuurlijke bedoeld, met er is iemand nodig als Poulsen.
Ten Hag zonder z’n mattie, als dat maar goed komt.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:32
Prima!
Vind ik leuk
Gelukshand +1493
dinsdag 19 maart 2019 om 13:32
Heeft Ten Hag eerst niet de transfer van Alfred tegen gehouden?
Want hij was toch in de zomer al kandidaat om naar Hoffenheim te gaan?
Hoezo nu wel?
Vertrekt nu ook Ten Hag? Is Overmars nu zeker van zijn zaak om Ten Hag te laten gaan zonder dat hij het risico loopt zelf ook weggestuurd te worden?

Ik schat de kans op 80%, dat er binnenkort bekend wordt gemaakt dat Ten Hag ook vertrekt.
Vind ik leuk
Muscles +2093
dinsdag 19 maart 2019 om 13:56
Glas azijn was lekker? Kap een keertje met je ten Hag hetze. Dit is logisch beleid en bouwen aan volgend seizoen
Vind ik leuk
Gelukshand +1493
dinsdag 19 maart 2019 om 14:01
Ten Hag hetze? Ik heb helemaal niet gezegd dat hij weg moet.
Van mij mag hij wel blijven, maar dan vind ik dit een vreemde move.
Wat ik vreemd vind staat hierboven waarop je hebt reageert.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:23
Nee gelukshand , weg ermee met die Ten Hag ,ik en heel veel ajacieden zijn op hem uitgekeken,als je niet ziet dat hij er weinig van bakt helpt het toch niet ,alleen het wisselen al pppfffffff
Vind ik leuk
Gelukshand +1493
dinsdag 19 maart 2019 om 14:33
Ik ben wel op meer dingen op uitgekeken, betekend nog niet dat die weg gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:34
Daar hopen we wel op natuurlijk dat hij gaat .
Vind ik leuk
Gelukshand +1493
dinsdag 19 maart 2019 om 15:30
De enige verwijt die je hem kan geven is dat hij de ploeg niet kan motiveren om 100% te geven.
Als hij daar alles aan heeft gedaan, dan is hij daar ook van vrij gesproken. Omdat hij niet speelt, dat zijn de spelers.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 19 maart 2019 om 13:54
Die kans moet je hem wel geven, ben benieuwd hoeveel Schreuder volgens vele tacktisch bijdraagd of dat het ook Ten Hag is omdat hij ook bij Utrecht bekent stond als Tacktisch sterk.
Vind ik leuk
Muscles +2093
dinsdag 19 maart 2019 om 13:55
Marc grijpt door en Poulsen is een pure winnaar, Forza AFCA 🎩💫
Vind ik leuk
Gerro +9598
dinsdag 19 maart 2019 om 14:06
Als voetballer deelde ie graag uit iets wat nog weleens ontbreekt bij een aantal Ajaxieden dus mischien dat ie daar wat in kan bij brengen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:16
Wel tof dat Poulsen weer terug komt bij Ajax. Ik vond het jammer dat hij toendertijd weg ging want hij wist hoe je een ploeg op scherp kon zetten. Ik kan me nog een prachtige PSV - Ajax herinneren waarin hij van Bommel een koekje van eigen deeg gaf door hem helemaal uit zijn spel te houden met storen. Goed dat hij nu deels voor de groep staat. Lekker bezig Marc!
Vind ik leuk
Mari +13380
dinsdag 19 maart 2019 om 14:27
Gefeliciteerd
En Ajax dat is mooi doorpakken. Hulde
Vind ik leuk
Alucard +142
dinsdag 19 maart 2019 om 14:39
Hebben ze eindelijk iemand met een mooie bos krullen op de bank zitten.
Vind ik leuk
Blindsy +20592
dinsdag 19 maart 2019 om 15:17
Nou, krijgt Perez toch zn zin met zn type Poulsen, alleen niet op t veld...
Wel benieuwd of Erik de autist het met hem kan vinden...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:35
Krijgen we het Poulsen effect ..merk ik ?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:27
Zegt wel veel over de kwaliteiten van hem
Dat ie daar wel een kans krijgt en hier in nl niet(tenminste niet bij clubs die ertoe doen)
En Ajax gecoacht word door een eppo die niet eens een zin kan afmaken
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws