Oude bekende duikt op bij FC Dordrecht: middenvelder zit zonder club

Oude bekende duikt op bij FC Dordrecht: middenvelder zit zonder club

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 12:18wo 20-03-2019 om 12:18

Ricky van Haaren is opgedoken bij FC Dordrecht om zijn conditie op peil te houden. De oud-speler van onder meer Feyenoord zit momenteel zonder club en traint de komende twee weken mee bij de nummer zeventien van de Keuken Kampioen Divisie.

Dat meldt RTV Rijnmond. De 27-jarige Van Haaren zit zonder club sinds zijn verbintenis bij Slovan Bratislava op 1 januari was afgelopen. In eerste instantie is de Rotterdammer, die al twee keer eerder voor Dordrecht speelde, alleen bij de nummer zeventien van de Keuken Kampioen Divisie om fit te blijven. Daarna wordt bekeken of Van Haaren aan een derde periode begint.

De rechtsbenige middenvelder kwam eerder in de seizoenen 2014/2015 en 2016/2017 al uit voor Dordrecht. Van Haaren, die begon bij de jeugdtak van Excelsior, speelde verder voor Feyenoord, VVV-Venlo, ADO Den Haag, Dinamo Boekarest, Sanliurfaspor, AS Trencin en tenslotte bij Slovan Bratislava.

Poll

Zou Ricky van Haaren van toegevoegde waarde zijn voor FC Dordrecht?

(868 stemmen)

Plaats een reactie

Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 12:21
Mits fit zeker een prima aanwinst voor dordt.

27 nog maar. Jeetje.
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 12:33
Ja valt mee he? Ik was die gast al helemaal vergeten zelfs. Ik dacht ook dat hij ouder zou zijn, beetje leeftijd Zuiverloon enzo
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 13:11
Die zit nou ook ergens in spanje.
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 13:19
Indonesie dacht ik
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 13:37
Gianni Michel Eugene Zuiverloon (Dutch pronunciation: [ˈɟijɑni ˈzœyvərloːn]; born 30 December 1986) is a Dutch footballer who plays as a right back or centre back for Indian club Delhi Dynamos FC.

Jep.
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 13:44
Eh nee dus 😄 India. Niet Indonesië.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:46
Dan moet ik maar stoppen met toto zetten op cultural leonesa 😉
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:47
Ff een vraagje hebben ze nog steeds twee competities daar
Een was van de corrupte bond ofzo ( ergens rond 2005-2006 zoiets)
Of is dat drama al voorbij nu 🤔

Is trouwens de gedoodverfde kampioen toch waar Gianni speelt ?
Of is dat ook veranderd onderhand
Man wat was ik gokverslaafd vroeger 😂😂
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 19:05]
Vind ik leuk
Relaxie +1101
woensdag 20 maart 2019 om 14:10
1 vd vele talenten waar je wat meer van had verwacht...in de jeugd goed en bestempeld als een groot talent....uiteindelijk bij de grote mannen een 13 in een dozijn speler!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws