'Einde aan afwezigheid Icardi: Argentijn meldt zich weer op training Inter'

'Einde aan afwezigheid Icardi: Argentijn meldt zich weer op training Inter'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 12:12wo 20-03-2019 om 12:12

Mauro Icardi zal donderdag de training bij Inter hervatten. Dat meldt Sportmediaset woensdag. De Argentijnse aanvaller was een maand lang afwezig.

Icardi is hersteld van een knieblessure, al twijfelden Italiaanse media of de Argentijn echt geblesseerd was. Ook Inter zelf ontkende dat de aanvaller geblesseerd was. De Argentijn ligt al enige tijd met Inter in de clinch over een nieuw contract. Inter zou de eisen van zijn vrouw en zaakwaarnemer Wanda Nara te gortig vinden.

Een maand geleden moest Icardi al zijn aanvoerdersband inleveren voor de Europa League-wedstrijd tegen Rapid Wien. Hij was er vervolgens niet bij in Oostenrijk. Sindsdien kwam hij niet meer in actie voor de Nerazzurri. Daar komt nu mogelijk alsnog verandering in: volgens Sportmediaset sluit de spits donderdag in ieder geval weer aan bij de training.

Zonder Icardi werd Inter vorige week uitgeschakeld in de achtste finale van de Europa League.

Plaats een reactie

Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 12:18
Tot de zomer kunnen ze hem nog goed gebruiken.

Dat oblaaspopje van hem loopt hem wel erg te manipuleren.

Maxi Lopez zou blij moeten zijn dat hij van dat gedrocht af is.
Vind ik leuk
Leodinho +727
woensdag 20 maart 2019 om 12:24
Denk dat hij achteraf ook blij is. Die snol zal al vast paar x vreemdgegaan zijn bij Icardi ook. Meest miezerige speler op het gebied van menselijkheid/vriendschap.
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 12:25
Las ergens dat brozovic haar ook gebanged heeft.
Vind ik leuk
Leodinho +727
woensdag 20 maart 2019 om 12:27
Precies. Waar rook is is vuur. Of het brozovic is geweest of niet, ze is zeker door andere mannen gebangd dan Icardi in de afgelopen jaren.
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 12:56
Hahaha... jij kent dat popje natuurlijk als geen ander! Tja, ze is blond, ze is lekker, dus je vooroordelen zijn zo gemaakt...

[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 12:58]
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 13:11
Lekker?

Smaken verschillen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 04:02
Klopt helemaal, groet van een Interisti
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:18
Mooi dat hij weer terug is, goede voetballer.

Off topic: Waarom zie ik bij vrijwel alle berichten die rotkop van Rutte hier, zit ik echt niet op te wachten. Politiek hoort toch niet op een voetbalsite.
Vind ik leuk
1313 +11950
woensdag 20 maart 2019 om 12:20
Hoe bedoel je?😂 ik zie het nergens hoor...
Vind ik leuk
Fr koln +74
woensdag 20 maart 2019 om 12:21
Cookies noem je dat 😂
Vind ik leuk
1313 +11950
woensdag 20 maart 2019 om 12:22
Ja, maar ik heb daar geen last van dus.😂 of hij zoekt Rutte veel op op het internet. Dan is het wel logisch ja.
Vind ik leuk
Fr koln +74
woensdag 20 maart 2019 om 12:25
Jaja, je surfgedrag word gevolgd. En dan komt er een profiel uit van een VVD'er 😂
Vind ik leuk
1313 +11950
woensdag 20 maart 2019 om 12:27
Klopt ja, maarja. Ik zie helemaal nooit politieke advertenties hierzo. Dus, mijn profiel is politiek-loos?😂
Vind ik leuk
Fr koln +74
woensdag 20 maart 2019 om 13:17
Jij bent niet te peilen 😂
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 12:23
Klopt. Bij mij staan er altijd vingerende tienermeisjes op die plek.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:29
Dat is een stuk beter. Ik heb nog nooit iets over die gast of de VVD gezocht.
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 12:30
Blijkbaar heb je een eigen huis, gegoogled op Volvo of Saab, een rode sjaal gekocht in een webshop etc 😄
Vind ik leuk
Fr koln +74
woensdag 20 maart 2019 om 13:18
Vandaar 😂
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:29
Of belasting ontduiking voor bevriende conglomeraten
Of heb je een bankrekening op de kaaiman eilanden
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
woensdag 20 maart 2019 om 12:33
Is hij niet opgeroepen voor de Argentijnse ploeg? Wat een luxe.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:30
Zolang Messi er is zal ie nooit meer opgeroepen worden
Je weet wel dat Messi bondscoach is toch 😉
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:14
Niet de eerste speler die genaaid wordt door z'n zaakwaarnem(st)er
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:02
Wanda Nara is een vrouw die je ver-ruk-ke-lijk kan noemen.
Icardi scoort vermoedelijk niet alleen op het veld.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 20:03]
Vind ik leuk
Isakson +582