'NAC heeft bijna beet en hoopt Brood zo snel mogelijk te kunnen presenteren'

'NAC heeft bijna beet en hoopt Brood zo snel mogelijk te kunnen presenteren'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 07:06do 21-03-2019 om 07:06

NAC zet vol in op Ruud Brood als nieuwe trainer. De Bredanaars zijn volgens De Telegraaf sinds maandag in gesprek met de clubloze trainer en de verwachting is dat beide partijen tot een akkoord zullen komen.

Goed ingevoerde bronnen bevestigen dat nieuws aan De Telegraaf. De gesprekken tussen Brood en NAC bevinden zich in de afrondende fase en het lijkt er op dat er snel nieuws te verwachten is, schrijft de krant. Brood slaagde er drie keer in om een team vanuit de eerste divisie terug naar de Eredivisie te loodsen (met RKC in 2009 en 2011 en met NEC in 2015) en wordt gezien als de ideale kandidaat voor de club uit Breda.

NAC zoekt in eerste instantie een trainer voor de eerste acht wedstrijden, maar de kans is groot dat Brood voor minstens anderhalf jaar gaat tekenen in het Rat Verlegh Stadion. Op die manier heeft hij zekerheid dat hij NAC ook in de eerste divisie leiding kan geven.

De Telegraaf schrijft verder dat de verwachting is dat Brood, samen met de nog aan te stellen technisch manager Tom Van den Abbeele, genoeg mogelijkheden krijgt om een selectie samen te stellen die 'om de bovenste plekken zal strijden'.

Lees meer over:EredivisieNAC Breda

Poll

Een goede keuze van NAC?

(823 stemmen)

Plaats een reactie

Piranha73 +328
donderdag 21 maart 2019 om 07:09
Goede trainer voor in de keuken kampioen divisie, ze denken dus al vooruit
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:18
....goed voor de BRoodnodige puntjes!
Vind ik leuk
Lucky Kes +7911
donderdag 21 maart 2019 om 07:45
NAC wilt Brood op de plank
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:40
Waarom zou NAC met brood in zee gaan? Dan wordt het brood toch zeiknat?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +17346
donderdag 21 maart 2019 om 07:09
Hoop het, succes NAC!!
Vind ik leuk
Johnnies +2769
donderdag 21 maart 2019 om 07:10
Goede keuze van NAC, volgend seizoen bouwen aan een nieuw elftal. Degradatie is zo goed als zeker.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:14
De kans dat NAC in de Eredivisie blijft is net zo klein als dat Feyenoord 3e wordt.
Vind ik leuk
Fritske01 +5306
donderdag 21 maart 2019 om 07:41
Eerlijk gezegd zou ik bij deze keuze altijd mn geld op Feyenoord zetten.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:48
..das goed nieuws voor ons dan!
Vind ik leuk
leozao +2565
donderdag 21 maart 2019 om 07:48
Aan cynische fans heeft de club niets!
Vind ik leuk
CPP +1120
donderdag 21 maart 2019 om 10:35
Aan klapvee heeft de club nog minder.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3968
donderdag 21 maart 2019 om 07:16
Die Brabantse/Belgische cultuur binnen het bestuur moet opgeschort worden!

Dat softe en achterbakse gedoe moet eens afgelopen zijn.

Vind ik leuk
Smithsonian +45021
donderdag 21 maart 2019 om 07:21
Prima trainer voor ze
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:27
Ik vind dit dus een slechte keuze. Hij is nou niet bepaald een assertieve trainer.. In deze situatie lijkt mij dat je een beest voor je groep moet hebben staan
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:28
Hup NAC!
Vind ik leuk
GetRekt +2090
donderdag 21 maart 2019 om 07:38
Hebben beet? Met brood vang je hooguit een eend.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7911
donderdag 21 maart 2019 om 07:43
NAC hapt naar Brood
Vind ik leuk
Dunneke +239
donderdag 21 maart 2019 om 07:44
Blij met deze keuze mocht het door gaan. Alleen had ik voor die laatste wedstrijden graag iemand gezien die de boel eens flink wakker schut
Vind ik leuk
Couto76 +1231
donderdag 21 maart 2019 om 07:57
De juiste keuze voor NAC, prima trainer en hij kent de club.
Vind ik leuk
Isakson +582
donderdag 21 maart 2019 om 08:10
Als u Brood ziet neem zelf geen actie en bel direct naar NAC zodat ze hem zelf kunnen vangen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:33
Avondje NAC met een broodje (voet)bal. Dat moet wel een groot succes worden.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:22
Ik zie er wel Brood in.....
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
donderdag 21 maart 2019 om 09:24
NAC is filosofisch bezig met de toekomst en denkt: we geven ze Brood en spelen .
( in de keuken divisie )
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:27
Succes in Breda! Toch knap als je in durft te stappen bij een club die zo diep aan het zinken is
Vind ik leuk
Hesses +1256
donderdag 21 maart 2019 om 13:00
Ruud is de enige die er nog Brood in ziet....zelfs Marco Bakker kon er nix meer vam bakken.
Vind ik leuk
Tilbo1896 +402
donderdag 21 maart 2019 om 19:21
Tot over 5 jaar hebben we weer een derby !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws