VP-voetbalkantine: 'Oranje begint kwalificatieronde met winst tegen Wit-Rusland'

VP-voetbalkantine: 'Oranje begint kwalificatieronde met winst tegen Wit-Rusland'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 17:00do 21-03-2019 om 17:00

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 17:02do 21-03-2019 om 17:02

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Brood kan NAC behoeden voor rechtstreekse degradatie'

Stelling 2: 'Robben moet handdoek gooien en carrière beëindigen'

Stelling 3: 'Oranje begint kwalificatieronde met winst tegen Wit-Rusland'

Plaats een reactie

donderdag 21 maart 2019 om 11:03
Stelling 1: Nee. NAC moet opnieuw beginnen, dat is geen schande. Over 2 jaar weer Eredivisie

Stelling 2: Hoop iig niet dat hij naar PSV gaat...
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 14:02]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:07
Nee dat gaat niet lukken! Lekker vizier richten op volgende jaren. Is nu gewoon te laat. Schade beperken en gewoon leuk NAC waardig voetbal laten zien restant van dit seizoen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:50
Brabantse nachten zijn lang, dus die droom van eredivisie en erin blijven ook.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:04
Neuh, denk het niet en denk dat dat ook niet erg is. Uithuilen en opnieuw beginnen.

Maar God, wat verafschuwde ik die eerste divisie zeg.
Vind ik leuk
Nao Veure +351
donderdag 21 maart 2019 om 11:12
Inderdaad, Jupiler League ging nog, maar Keuken Kampioen Divisie...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:13
Het leek wel of het altijd grauwe, kouwe regenachtige maandagavonden waren in de eerste, wat onzin is natuurlijk.
Vind ik leuk
Nao Veure +351
donderdag 21 maart 2019 om 11:19
Ik vond dat zelf ook altijd, ik ben blij dat Fortuna daar weg is
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
donderdag 21 maart 2019 om 14:16
Eredivsie is ondertussen ook een soort van semi eerste divisie aan het worden.., vind niveau van eredivisie ook aardig achteruit geggaan..
Vind ik leuk
mcmodd +28758
donderdag 21 maart 2019 om 14:27
Naccer, het is nog niet helemaal zo ver. Er is weer Brood op de plank. Misschien, heel misschien, krijgt Ruud het toch nog voor elkaar.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10947
donderdag 21 maart 2019 om 11:06
Ik denk het niet. Maar ik hoop het wel ...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:06
Stelling 1: Nee.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:07
Nee dat gaat niet gebeuren.Die illusie leeft na zaterdag echt niet meer, wij hebben de knop al omgezet naar volgend jaar.

De aandeelhouders hebben toegezegd dat we dezelfde begroting houden als dit jaar,dus misschien is het zo slecht niet eens.

De wedstrijden zijn kut maar naar deze waardeloze inzetloze lamstralen kijken is nog kutter.

Hup nac
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:13
Nee daar geloof ik ook niet in ...en de meeste niet in Breda... gewoon schoon schip maken en een goede organisatie maken waardoor bv de sponsors die nu zijn weggelopen uit frustratie weer terug komen en er weer perspectief wordt geboden...en dan zul je zien dat er weer mocht degradatie een feit is..weer de nodige seizoen kaarten worden verkocht en we weer snel mogelijk weer eredivisie spelen....
Vind ik leuk
pos +9961
donderdag 21 maart 2019 om 11:09
Dan mogen ze een standbeeld voor hem neerzetten. Lijkt me kansloos.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8047
donderdag 21 maart 2019 om 11:14
Nee ik denk eerder Chinees wel
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:25
Sneu voor zo'n mooie club maar Brood gaat dit niet meer recht brijen. Staan 8 punten achter met nog 8 wedstrijden te gaan, zou je uit die wedstrijden minimaal 12-13 punten moeten halen aangezien Emmen en De Graafschap tussendoor ook nog wel een paar puntjes sprokkelen. Gaat niet gebeuren helaas.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:27
Hahaha, wat een grap! Niets of niemand kan NAC behoeden tegen degradatie!
Vind ik leuk
Lucky Kes +8047
donderdag 21 maart 2019 om 11:31
Iets wel hoor
Vind ik leuk
Zultkop +6742
donderdag 21 maart 2019 om 14:46
Het lukt Aadje de Mos vast wel, die man schijnt alles te weten.
Vind ik leuk
tikkietoe +6453
donderdag 21 maart 2019 om 11:42
Stelling 1) Nee, maar Ik zou ook niet weten welke trainer wel.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:22
NEE. Zelfs als Louis van Gaal zou komen dan degradeert NAC nog.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:27
Ben er bang voor! Denk dat Nac het niet gaat redden..
Vind ik leuk
klaasre1974 +1164
donderdag 21 maart 2019 om 12:30
Dat Brood er brood in ziet...
Wordt niks met nac
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:39
Nee gaat niet gebeuren. 8 punten staat Emmen los. Ik zie Emmen niet elke wedstrijd winnen of überhaupt punten pakken maar dit NAC zeker niet. Zonde van zo’n club met aantal toeschouwers en zo’n grote stadion. Dat hoort eigelijk niet thuis in de kkd
Vind ik leuk
Janste +405
donderdag 21 maart 2019 om 12:47
Lekker opnieuw beginnen in kkd. City aan de kant schuiven en alles in eigen hand hebben. En nee nac blijft er niet in dit jaar
Vind ik leuk
El Cazador +9345
donderdag 21 maart 2019 om 13:23
Ik zie er geen Brood in.
Vind ik leuk
Tilbo1896 +406
donderdag 21 maart 2019 om 13:35
Nee gaat niet lukken , kwaliteit is gewoon te weinig en er word steeds gezegt we moeten 8 punten in halen ,maar daar boven blijven ze ook punten pakken dus doe maar 13 punten !!
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1850
donderdag 21 maart 2019 om 14:09
Robben zijn kwaliteiten zijn daar te goed voor. Een fitte Robben is voor elke ploeg een meerwaarde. Het o zo voorspelbare van buiten naar binnen trekken en dan alsnog elke keer scoren is te mooi om te missen. Dus PSV doe je ding.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19233
donderdag 21 maart 2019 om 14:09
1: Nee, dat kan niemand. En snel promoveren kan ook niet. Je moet een trainer mee laten groeien met het nieuw te bouwen elftal. Misschien is dat Brood. Toch is dat een redelijke trainer waardoor je te snel te veel ervan verwacht en hij dus snel weer witte zakdoekjes krijgt. Zet er een onervaren trainer neer die een paar jaar de tijd krijgt.

2: Ja. Als je ziet hoe Van Persie nu met zijn ziel onder zijn arm loopt bij Feyenoord, dat wil ik Robben eigenlijk besparen. Ik snap het als hij zo niet wil stoppen met een half jaar blessure maar dat is gewoon een onderdeel van zijn carriere. Doe het jezelf niet aan, ga genieten van het leven in Duitsland en als je op het veld wil staan lekker individuele trainer worden.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:17
Robben MOET helemaal niets. Hij zit in de omstandigheid om lekker alles zelf te bepalen Ik zou hem adviseren om gewoon lekker te stoppen met voetballen en andere leuke dingen te gaan doen in t leven
Vind ik leuk
mcmodd +28758
donderdag 21 maart 2019 om 14:25
Stelling 1. Ja, dat kan. Of het lukt valt te bezien.
Stelling 2. Robben zal helaas geen wedstrijd meer spelen, vrees ik. Dat wordt aftrappen bij een benefietwedstrijd voor hem, voor een goed doel, denk ik.
Vind ik leuk
Nr14always +5571
donderdag 21 maart 2019 om 14:35
2. Robben is bijna fulltime geblesseerd dus stoppen.
Vind ik leuk
jari11 +5279
donderdag 21 maart 2019 om 15:11
Kan me bijna geen jaar voor de geest halen waarin hij niet geblesseerd was. Ja 1 jaar misschien in 2011 of 2014 ofzo, en wat was hij ook goed toen. Eeuwig zonde van dat slappe lichaam, had de beste kunnen zijn na Messi en CR
Vind ik leuk
RGB +2032
donderdag 21 maart 2019 om 15:31
Stelling 2 - Hij kan ook nog eerst een vet contract tekenen bij PSV.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:12
1, nee vrees voor NAC van niet....
2, Robben moet niets, lekker zelf weten wat hij doet
3, Het is nog geen 5 uur
Vind ik leuk
Broes +1079
donderdag 21 maart 2019 om 17:08
1: Nee, dat gaat Brood niet lukken
2: Dat bepaalt hij en hij alleen. Wij kunnen niet in zijn hoofd kijken
3: Ja maar met moeite
Vind ik leuk
B H +461
donderdag 21 maart 2019 om 17:09
1nee 2 nee 3 ja
Vind ik leuk
Donnygo +6142
donderdag 21 maart 2019 om 17:14
1. Nee ben bang dat niemand dat kan.
2.begint het helaas op te lijken
3. hoop ik toch
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws