'Ik sluit een terugkeer bij Heerenveen niet uit, maar op dit moment niet'

'Ik sluit een terugkeer bij Heerenveen niet uit, maar op dit moment niet'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 21:44do 21-03-2019 om 21:44

Gertjan Verbeek sluit een terugkeer als trainer van sc Heerenveen niet uit, al staat hij nu niet open voor een rentree in Friesland. Het gaat niet goed met Heerenveen en daarom maakt Verbeek zich zorgen.

Verbeek heeft geprobeerd om Heerenveen met wat clublegendes weer op de rit te zetten. "Het is niet alleen een technisch verhaal, maar het is de hele club. Of ik het zou willen? We hebben geprobeerd om met wat oudgedienden ons steentje bij te dragen aan een nieuw elan, maar dat is niet gelukt", vertelt Verbeek bij Radio1.

Een terugkeer als trainer van Heerenveen lijkt er op korte termijn niet in te zitten. "Ik sluit het niet uit, maar op dit moment niet. Je moet nooit iets uitsluiten. Trainen is m'n passie en m'n lust en m'n leven."

Verbeek heeft een dochtertje van twee jaar die nog veel aandacht nodig heeft. Het argument dat zijn vriendin op kan passen zodat Verbeek op het veld kan staan, gaat er niet in. "Mama vindt het ook prettig dat papa af en toe oppast."

Poll

Moet Verbeek terugkeren als trainer van Heerenveen?

(724 stemmen)

Plaats een reactie

Il Gordo +21084
donderdag 21 maart 2019 om 21:45
"Mama vindt het ook prettig dat papa af en toe oppast."


Papa hopelijk ook.
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 21:48
Papa zegt niet 'Nee joh, ik wil ook bij die kleine zijn.'
Vind ik leuk
Futre +5337
donderdag 21 maart 2019 om 22:10
Papa zegt wel meer niet. Zoals “laat ik eens een kappertje doen”.
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 22:19
Of 'Nee joh, bouw jij die bungalow maar.'
Vind ik leuk
Futre +5337
donderdag 21 maart 2019 om 22:23
Haha. Echt hè.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5695
donderdag 21 maart 2019 om 21:49
56 jaar en een dochtertje van 2, hij was nog laat op schot
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
donderdag 21 maart 2019 om 21:57
Nu moet ik denken aan Hugo Walker.
Vind ik leuk
Blindsy +20421
vrijdag 22 maart 2019 om 08:02
Nu zie ik Gertjan zn vriendin nemen, Hugo op de bedrand, 'komt dat schot, doet-ie.... raak! Goed werk van deze noeste oosterling'. Bah...
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 08:14
'Hij gilt het uit van vreugde'.
Vind ik leuk
Blindsy +20421
vrijdag 22 maart 2019 om 08:34
'Uit een melee van zaadjes..'
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 08:49
:-)
Vind ik leuk
Rabarber +8772
donderdag 21 maart 2019 om 22:28
Traag zaad.
Vind ik leuk
Isakson +666
donderdag 21 maart 2019 om 21:57
Dus een vrouw die 25 jaar jonger is 😜
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6023
donderdag 21 maart 2019 om 22:13
Gert Jan, Foppe en Riemer samen in de Muppet Show
Vind ik leuk
Isakson +666
donderdag 21 maart 2019 om 22:21
Wie is Kermit dan?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:53
Cees rozemond hij lijkt er sprekend op 😂😂😂
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 08:54]
Vind ik leuk
Johan59 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 22:33
Pfffff op die leeftijd nog Papa worden, ik was toch voor het zingen de kerk uit gegaan
Vind ik leuk
WilcoS64 +4818
donderdag 21 maart 2019 om 22:36
Mick Jagger kreeg nog een kind op z'n 70e, Verbeek is er vroeg bij.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:55
Verbeek is echt een waardeloze coach en is overal ontslagen. Denk niet dat er veel clubs op hem zitten wachten.
Vind ik leuk
bert +690
vrijdag 22 maart 2019 om 01:46
Je bent toch gek als je die maf als trainer pakt,overal was het ellende met hem,en overal is hij ontslagen
Vind ik leuk
Hupfean +5697
vrijdag 22 maart 2019 om 08:40
Nee hoeft niet meer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws