Het Legioen slaat massaal kaarten in voor dubbel Feyenoord-afscheid tegen ADO

Het Legioen slaat massaal kaarten in voor dubbel Feyenoord-afscheid tegen ADO

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 14:18vr 22-03-2019 om 14:18

Laatste update: vrijdag 22 maart 2019 om 14:25vr 22-03-2019 om 14:25

De laatste thuiswedstrijd van Feyenoord in het huidige seizoen is uitverkocht, zo meldt de club. De fans van de Rotterdamse club hebben massaal kaarten ingeslagen voor het afscheid van Giovanni van Bronckhorst en Robin van Persie.

Vrijdag meldt Feyenoord op het digitale thuis dat Feyenoord - ADO Den Haag is uitverkocht. Het duel wordt afgewerkt op 12 mei, de laatste speeldag van dit Eredivisie-seizoen. De thuiswedstrijden tegen sc Heerenveen en Heracles Almelo, die eerder worden afgewerkt, zijn nog niet uitverkocht.

Trainer Van Bronckhorst en vedette Van Persie zijn bezig aan hun laatste maanden in Rotterdam. Gio neemt na een periode met wisselende successen afscheid van Feyenoord, terwijl Van Persie een punt zet achter zijn carrière. Het tweetal zal rond de wedstrijd tegen ADO afscheid nemen van Het Legioen.

Met nog acht wedstrijden te gaan strijdt Feyenoord met AZ om de derde plek in de Eredivisie. Beide teams hebben 47 punten verzameld tot op heden. 

Plaats een reactie

BramJB +1291
vrijdag 22 maart 2019 om 14:26
En dit verdienen ze allebei
Van Persie de held van Feynoord (en Nederland).
En van Bronkhorst heeft toch het onmogelijke gedaan!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 14:30]
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6498
vrijdag 22 maart 2019 om 14:34
Ondanks al het Haagse respect voor deze mannen gaan we toch die 3 puntjes meenemen naar Den Haag ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 14:35]
Vind ik leuk
BramJB +1291
vrijdag 22 maart 2019 om 14:37
Daar kan ik als Ajacied meeleven;)
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:59
Daar zou je als ajacied helemaal niet mee moeten kunnen leven. Je moet namelijk hopen dat AZ van PSV moet winnen om 3e te eindigen. Dan maakt az 3x zoveel kans als ze nergens meer voor spelenm
Vind ik leuk
MoSalah +168
vrijdag 22 maart 2019 om 15:15
Precies, last feyenoord maar druk erop houden, zodat az moet tegen psv, eentje die snapt hoe het werkt!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
vrijdag 22 maart 2019 om 16:48
Mooi! Eoa PSV-kind, die nu al denkt te moeten bepalen waar Ajacieden op dienen te hopen. Gooi jezelf clown!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:19
Jij laat je niets zeggen toch, Jesper?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:19
Niet zo'n doordachte reactie, BramJB. Tenzij je wilt dat PSV gewoon fluitend kampioen gaat worden omdat AZ er weinig meer aan doet.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
vrijdag 22 maart 2019 om 16:50
Wij kennen AZ.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:02
Hebben ze niet het beste met jullie voor, Jesper?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
vrijdag 22 maart 2019 om 17:03
Jij bent van de open deuren. Leuk hoor. Bedankt voor het reageren.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:26
Als een Ajax supporter ben ik erg dankbaar voor wat van Persie ons heeft gebracht in de belangrijke wedstrijden op het internationaal niveau.

Hopelijk krijgt hij een mooi afscheid en een mooie wedstrijd!
Vind ik leuk
Jalapeno +1148
vrijdag 22 maart 2019 om 14:27
Helemaal mee eens!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4664
vrijdag 22 maart 2019 om 14:29
Eens, ik deel je mening gio en robin hebben dit gewoon dik verdiend. Wat een geweldenaar is robin van persie geweest zeg!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:36
Voor Feijenoord??
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4664
vrijdag 22 maart 2019 om 15:38
Wat bedoel je voor feyenoord?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:45
Wat heeft Van Persie voor Feijenoord gedaan?
3e of 4e worden en miljoenen weggegooid.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4664
vrijdag 22 maart 2019 om 15:47
Ach, hij komt van excelsior en is bij feyenoord doorgegroeid naar de premier league. Zijn hart is altijd bij feyenoord geweest en sluit zijn carriere daar ook af. Dat verdiend een leuk afscheid van mij.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:58
Doorgegroeid?? Feijenoord wilde van hem af en Van Persie had geen zin meer in Feijenoord.
In plaats van 8 miljoen te krijgen, hebben ze hem " weggestuurd" voor een schamele 3 ,5 miljoen.

Jaren gesukkeld in Turkije en toen hij echt nérgens meer terecht kon, heeft hij anderhalf jaar meegehobbeld bij Feijenoord waar de arme Gio elke week moest wachten of Van Persie genegen was te spelen.

15 miljoen heeft dat uitzwaaien gekost en als AZ derde wordt 20 miljoen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 16:45]
Vind ik leuk
J Kiprich +18623
vrijdag 22 maart 2019 om 16:02
Ik zet in: 1 EL-beker!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4664
vrijdag 22 maart 2019 om 16:09
Doorgegroeid indd! Hij heeft die transfer te pakken gehad mede doordat hij bij feyenoord heeft gespeeld niet door excelsior? Dat hij vanuit united naar fener is gegaan is zijn eigen keuze toch? Hij heeft het alsnog bij feyenoord afgesloten en dat is waar het de fans om gaat. Dus voor hem en de fans is het leuk om afscheid te nemen van elkaar. Feyenoord zelf heeft dat geld willen betalen toch? Waar maak je je druk om.. ga gewoon lekker naar t zonneke een pilsje drinken fcdb speelt zo weer.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:18
Klopt. Beetje duur afscheid toch?
Geweldige voetballer geweest en geschitterd in PL maar wat heeft hij met en voor Feijenoord bereikt? Niks.

Wij hadden hetzelfde en hebben twee jaar gewacht of Lurling nog misschien een wedstrijd ging mee doen.
Twee jaar geblesseerd en op de schouders het veld af na een invalbeurt van 8 minuten. Twee jaar topsalaris en de club blut.
Afscheid voor Sneijder en Van Persie hoort er bij. Maar moet Feijenoord dat betalen en moet dat 15 miljoen kosten??
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4664
vrijdag 22 maart 2019 om 16:22
Jaa vriend ik snap heel je punt echt wel maar dat is waar de clubs zelf voor hebben gekozen. Ze hebben zelf dat geld neer gelegd daar voor. Als je zo iemand terug haalt weet je dat zulke dingen kunnen gebeuren.. zou je daardoor een afscheid voor de fans willen ontnemen? Nee toch?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:43
Afscheidswedstrijdje is natuurlijk prima.
Het hele groepsproces bij Feijenoord verstoren, een club die niet presteert, 15 miljoen aan kosten, Gio er uit en de club blut, is waanzin.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4664
vrijdag 22 maart 2019 om 17:54
Dat is het ook maar daar heeft feyenoord zelf aan meegewerkt natuurlijk.. het loopt daar niet lekker door die van geel daar kunnen de supporters niks aan doen die zien het ook graag anders. Dus voor hun is dit leuk om afscheid te nemen van robin en gio. Wie wilt er na zijn carriere nou geen afscheid dus ook voor hem is dit mooi en gun ik hem dit ook.. zullen we nu ophouden met kwaaitongen over feyenoord? Telstar thuis.. wat denk je? Ik zeg 2-1.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:21
Haha. Nee het is geen kwaaitongen over Feijenoord, integendeel.
Feijenoord is een prachtige club met nu een hopeloos oud elftal samengesteld door Van Geel. Van Geel haalt te oude spelers.

Bij Den Bosch keert o.a. het centrum Kersten-Velkov terug, dat duo is voor Den Bosch wat De Ligt- Van Dijk voor Nederland is.
Velkov had bij Feijenoord kunnen en moeten spelen.
We missen vanavond vier internationals. Boessen zeurt daar itt Fraser nooit over. Boessen: deze vier komen sterker terug en dat is goed voor de ( opleidings) club FC Den Bosch.
We zijn al in voorbereiding op de play-offs en vanavond is één van de oefenwedstrijden op weg naar die play-offs. Nog even wachten op de definitieve goedkeuring van de overname en daarna de plannen van Knakie. We are going up.


[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 18:24]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4664
vrijdag 22 maart 2019 om 18:53
Ik heb een seizoenskaart op M dus ik weet wat er speelt jong. I know we are going up ;). Ben er vanavond niet bij vanwege familiefeest. Misschien kunnen we de volgende een pilsje doen!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:44
Ik dacht al waar is ie?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4664
vrijdag 22 maart 2019 om 19:55
Succes! Ik heb me flashcore aan staan :).
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:20
Mooie goals
Vind ik leuk
Kaar +4242
zaterdag 23 maart 2019 om 00:05
Jij snapt er echt helemaal niets van he. 1 tip: hou t lekker bij je eigen cluppie👍🏻
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 14:26
Ah, toch nog een uitverkochte pot dit seizoen.
Vind ik leuk
abfab5300 +710
vrijdag 22 maart 2019 om 14:32
Wat een grappige reactie!
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 14:36
Lachen, gieren, brullen.
Vind ik leuk
Jalapeno +1148
vrijdag 22 maart 2019 om 14:27
Wie zegt dat dat de laatste wedstrijd is? Is het dan al zeker dat Feyenoord de playoffs ontloopt?
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
vrijdag 22 maart 2019 om 14:28
Ja wel redelijk zeker is dat inderdaad..
Vind ik leuk
HanV +5713
vrijdag 22 maart 2019 om 17:14
Niet als Willem II de beker wint.
Vind ik leuk
patjeado +265
vrijdag 22 maart 2019 om 14:40
Buiten het feit dat ze beide zeer zeker een mooi afscheid verdienen inderdaad wat voorbarig allemaal, eerst Utrecht uit maar eens proberen te winnen.....
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:41
Ja dat doen we ook want PSV wordt kampioen tegen az.
Vind ik leuk
Snappi +312
vrijdag 22 maart 2019 om 14:28
Hebben Feyenoord veel gegeven allebei. Verdienen het wel om een volle kuip acher zich te hebben tijdens hun afscheid. Daarna tijd voor verandering.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:30
En van Geel die krijgt helemaal niks als alleen een oprot premie van enkele tienduizenden euro,s.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4664
vrijdag 22 maart 2019 om 14:41
Ik zou hem die oprot premie niet eens mee geven :p. Maar alle respect voor deze 2 mannen! Gio toch aardig wat prijzen gepakt met feyenoord, en tja robin.. wat was dat een geweldenaar zeg. Voor iedere spits een voorbeeld. Ik heb in ieder geval ondanks zijn feyenoord hart altijd genoten van hem! Voor mij persoonlijk was dat toch wel de snoekduik tegen spanje wat hing die er lekker in zeg. Jullie mogen met trots spreken dat hij jullie harten heeft veroverd en veel voor feyenoord heeft betekend.
Vind ik leuk
Zultkop +6734
vrijdag 22 maart 2019 om 14:51
Mooi 😪
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 14:51]
Vind ik leuk
gerard.. +981
vrijdag 22 maart 2019 om 14:46
Als van bronkhorst er nog is
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:51
Ze zijn gewend in 010 om overal afscheid van te nemen...
Vind ik leuk
Zultkop +6734
vrijdag 22 maart 2019 om 14:54
Je kan beter even aan je stengeltje gaan trekken, daar komt uiteindelijk meer uit dan wanneer je typt op je toetsenbord. (Bagger&onzin)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 14:54]
Vind ik leuk
Red de Kuip +2697
vrijdag 22 maart 2019 om 15:04
We willen ook graag afscheid van jou nemen.
Vind ik leuk
Sabau +1856
vrijdag 22 maart 2019 om 15:09
Ga anders Seedorf even uitfluiten.
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 15:31
In Amsterdam ook. Bergkamp, Jonk, Keizer, Spijkerman, Gery Vink, Martin Jol, Robin Pronk, Danny Blind, Sturkenboom, Coronel.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:33
Eerst maar even van jou afscheid nemen dan, Zaadstengel.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:17
Ik vrees dat dat niet de laatste wedstrijd zal zijn, de play offs moeten ook nog gespeeld worden verwacht ik
Vind ik leuk
Shelbourne +6188
vrijdag 22 maart 2019 om 16:31
Vindt de huldiging op het veld plaats of op de Coolsingel?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:28
Tjaaa, Feyenoord heeft natuurlijk wel wat prijzen gewonnen de laatste jaren. Prijzen winnen moet je wel vieren, vind ik, waar dat ook mag zijn! Coolsingel of stadion? Het was prima.
En jij? Ook nog wat te vieren gehad de afgelopen jaren? Of was jij diegene die 5 jaar geleden gauw al die kampioensstickers van de bus stond af te trekken?
Vind ik leuk
Shelbourne +6188
vrijdag 22 maart 2019 om 17:57
De laatste jaren was uitstekend. Drie feestjes in vier jaar. Mooi gemiddelde.
Vind ik leuk
Smithsonian +45152
vrijdag 22 maart 2019 om 17:10
Mooie periode gehad met gio. Ga je goed.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 18:04
‘T wordt een prachtige wedstrijd en dag!!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:16
Mooi gebaar
Vind ik leuk
BenikBen +145
zondag 24 maart 2019 om 08:05
V Persie held ! Gio heeft het waardeloos gedaan had Kuyt en Advocaat nodig anders was het nie5 gelukt . Een trainer die 10 x achter elkaar niet wint heeft het niet goed gedaan. En nu ? Derde plaats is niet haalbaar gezien het programma. Wanbeleid!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws