Ambitieus AZ waarschuwt Feyenoord: 'Teleurgesteld als we dat niet halen'

Ambitieus AZ waarschuwt Feyenoord: 'Teleurgesteld als we dat niet halen'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 18:58vr 22-03-2019 om 18:58

AZ wist dit kalenderjaar al op te klimmen van de zevende naar de gedeeld derde plaats in de Eredivisie. Dat zagen Mats Seuntjens en Ron Vlaar niet aankomen, bekennen zij.

"Ik had je voor gek verklaard", reageert Seuntjens op de vraag van NH hoe hij zou reageren als deze situatie hem in januari was voorgespiegeld. "We hebben de derde plaats niet eens in de mond durven nemen", voegt Vlaar daaraan toe.

AZ boekte na de winterstop acht overwinningen in elf officiële duels. Het hoogtepunt was de thuiszege op Ajax (1-0) van afgelopen zondag. "Ajax-thuis moet de nieuwe norm worden", vindt Vlaar. De ervaren verdediger is duidelijk over de ambities van de Alkmaarders. "We gaan voor plek drie. AZ is ambitieus en nu we zo ver gekomen zijn, moeten we teleurgesteld zijn als we dat niet halen."

De ploeg van trainer John van den Brom heeft net als Feyenoord 47 punten. Ook het doelsaldo is nagenoeg gelijk: 55-33 voor de Rotterdammers en 52-30 voor AZ.

Poll

Wie eindigt als derde in de Eredivisie?

(1793 stemmen)

Plaats een reactie

Beukenbv +398
vrijdag 22 maart 2019 om 19:07
Az mag derde hebben dit was een tussenjaar voor Feyenoord.
Vind ik leuk
buddha +10698
vrijdag 22 maart 2019 om 19:19
ben bang voor je dat er 7 tussen jaren komen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:51
Nee alleen ajax neemt tussenjaren, 5 al
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 20:29
Hahahaha heerlijk
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 20:30
2 jaar geleden waren we nog kampioen. De afgelopen 4 jaar 5 prijzen. De kans is groot dat we volgend seizoen weer kampioen worden
Vind ik leuk
buddha +10698
zaterdag 23 maart 2019 om 00:07
ik hoop t voor je. maar ik ben bang dat je het mis hebt.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:09
Beginnen jullie je al zorgen te maken?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:32
Helaas, maar "mijn" Feyenoord zal opnieuw in de steigers moeten. Saneren en bouwen is het credo voor de komende jaren. Weg met van Geel!
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 11:20
"Feijenoord doet een tussenjaar"

Mijn club Cambuur doet mogelijk een "Tussen-Eeuw".
Pas op in de volgende eeuw.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 11:21]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 21:45
Als W2 in de kuip speelt, heb je geen europees mits je play offs verliest.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4665
vrijdag 22 maart 2019 om 19:07
Gezien de vorm van AZ zou ik zeggen dat AZ de 3e plek gaat pakken. Spelen ontzettend sterk en hebben niet voor niks thuis van ajax gewonnen met een goede wedstrijd. We zullen het de aankomende weken gaan zien of ze dit vast kunnen houden.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 21:16
Je zegt 2 keer hetzelfde. AZ moet nog naar de Kuip en tegen PSV, dat gaan ze niet redden. Ajax had makkelijk kunnen winnen van AZ, die goal van Til was geluk.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4665
vrijdag 22 maart 2019 om 21:19
Dat komt omdat ik dat voor iemand die niet verder kon lezen van mijn reactie het heb gekopieerd en heb geplakt. Ik weet het zo net nog niet, ik vind az wel in een goede flow zitten.. ze waren ook veel sterker dan ajax die liepen weer met een motivatie van niks op het veld en leed continue balverlies.. willem2 won ook in de kuip? Ik snap dat je voor feyenoord bent en er alle vertrouwen in heb. Ik zeg daarbij ook we zullen zien of az dit ook zo vast kan houden.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 21:42
Maakt niet uit. AZ heeft nog van Willem II verloren in zowel de competitie als de beker en PEC-uit gelijkgespeeld, hadden ze ook kunnen verliezen. AZ was vlak na de winterstop op dreef totdat ze naar Tilburg moesten. Ajax had prima kunnen winnen in Alkmaar met kansen van van de Beek.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4665
vrijdag 22 maart 2019 om 21:47
Op papier zou je voor de wedstrijd zeggen dat ajax moet winnen indd.. tijdens de wedstrijd had ajax geen recht om de wedstrijd te winnen gezien de kansen van az. Al met al is het al gespeeld en zullen jullie erom moeten vechten. Voor jou hoop ik dat feyenoord dat word en daar wens ik je ook heel veel succes bij.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 22:14
Dank je wel, dat is hartelijk van je. Ja, dat is zeker waar. Ajax gaf net niet genoeg gas en AZ had aardig wat kansen. Maar niet opgeven, als Ajax in de Arena wint van PSV sta je zo weer op 2 punten en kan die schaal zo weer naar Amsterdam gaan👍
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4665
vrijdag 22 maart 2019 om 22:20
Klopt helemaal, we blijven vertrouwen houden net zoals jullie dat doen in rotterdam! 💪
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:41
Geef ze maar wat hoop, AZ gaat ze aanpakken man, Stengs wordt steeds beter, Steijn Wuijtens erbij.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:34
Inderdaad, ik denk ook dat het kampioenschap nog niet beslist is. Voorwaarde is wel dat Ajax in de J.C. Arena wint van PSV.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:40
Jullie verloren van pec, AZ hield de 0 wederom, en had kansen op winst, jij draait alles om, nog even en Boadu verdiende een schop van botteboer! Vd Beek kan er geen reet van man, welke kans dan? Jij hebt duidelijk niet 90 min gekeken.
Vind ik leuk
mchollie +3691
zaterdag 23 maart 2019 om 03:13
Haha, geluks goal, tuirluik. Het was geluk dat ajax niet meer goals tegen kreeg. AZ speelde eindelijk de europeese variant ten ajax en gelijk winnen ze de pot. Hoppa.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:36
Thuis tegen fey was AZ veel en veel beter! psv uit ook! Kwamen zelfs nog op 0-1. Eerste tegengoal en achterstand bij hen! Geluk? AZ had 25 kansen man. ajax 2.
Vind ik leuk
Johan59 +1255
vrijdag 22 maart 2019 om 19:07
Ik ben bang voor jullie dat AZ dit nog gaat reden ook, ze zitten in de flow
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:24
Idd AZ zit in een flow. Maar die flow is snel voorbij. Kunnen niet met de druk omgaan.feyenoord gewoon 3e
Vind ik leuk
Johan59 +1255
vrijdag 22 maart 2019 om 19:56
Ik vind het goed, ik zie feijoord graag derde worden, alhoewel AZ de laatste 10 jaar meer punten in Europa heeft gepakt dan Rotterdam
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 21:18
Als Feyenoord volgend seizoen de CL of EL wint trekken ze de lijn door van prijzen pakken.
Vind ik leuk
Johan59 +1255
vrijdag 22 maart 2019 om 21:52
Welk boek heb jij gelezen?
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 22:08
Je vraag heeft niks met voetbal te maken.
Vind ik leuk
Waagplein +979
zaterdag 23 maart 2019 om 09:52
Hij wilde 'sprookjesboek' schrijven ;)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:47
CL hoe dan, hoeveel drink jij?
Vind ik leuk
FRChamp +2510
maandag 25 maart 2019 om 11:34
Gewoon water, samen met je vrouw. Ik ben een sportman.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:27
Ik ben niet getrouwd ouwe, ik neuk alleen je dochters.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
maandag 25 maart 2019 om 23:32
Succes.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:47
De druk AZ-ajax is enorm! Wij krijgen er steeds meer fitte spelers bij, komen er straks nog 3 bij!
Vind ik leuk
Farmer +15010
vrijdag 22 maart 2019 om 19:10
:P Ja laat AZ zich maar veel op Feyenoord concentreren!
Vooral niet denken aan die andere ploeg in de Eredivisie, die sinds dezelfde winterstop, een zga identieke inhaalslag heeft gemaakt....

Die club komt eerstvolgende competitieronde lángs in het AFAS-stadion....

^^ Zal een interessant potje kunnen worden! Vooral voor ons, als AZ met hun hoofd in Rotterdam zit :P
Vind ik leuk
AZVork +3037
vrijdag 22 maart 2019 om 19:14
Ik zag deze aankomende pot ook ja. Goed bezig ook jullie. Hoop op een mooie pot.
Vind ik leuk
nulzeven2 +598
zaterdag 23 maart 2019 om 15:59
groningen wordt een zeer lastige wedstrijd, daar ben ik me zeker van bewust.
Maar utrecht feyenoord ook
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:53
Ja en die kunnen 3e worden denk jij?Met Bel Hassani.

Hoogst haalbare voor jullie is 0-0.
Vind ik leuk
Blindsy +20422
vrijdag 22 maart 2019 om 19:18
Ondanks enkele zeperds had ik tot februari de overtuiging dat Feyenoord toch wel 3e zou worden. Nu heb ik die overtuiging absoluut niet meer.
Vind ik leuk
COYG +8525
vrijdag 22 maart 2019 om 19:37
Voor mij was het zelfs zo dat ik na die grandioze overwinning op Ajax dacht dat Feyenoord nog tweede kon worden. Toen hadden we in ieder geval wél een goede flow.
Vind ik leuk
Blindsy +20422
vrijdag 22 maart 2019 om 20:09
Niet te geloven heh.. Waarom hebben alleen wíj altijd zo'n enorme terugval? Ik heb lang gedacht dat Gio gewoon niet goed genoeg was. Maar kom op, een vent die oa bij Arsenal en Barca op het allerhoogste niveau heeft gespeeld, die weet toch wel wat topsport is? Die neemt toch qua mentaliteit niet met minder genoegen?
Aan de andere kant, waarom zijn de meeste spelers ineens over hun hoogtepunt heen? Waarom zijn sommige spelers zelfs genant slecht? Iedereen die in 2017 kampioen is geworden, nog maar een schim is van toen? Je wordt er soms knéttergek van .Nu weer uit tegen Utreg... kan wel weer 1-2 invullen, maar ergens denk ik dat het eerder 2-1 gaat worden. Je zou je daar de t.ring moeten voetballen. Maar eigenlijk weet je al; gaat vast niet gebeuren...
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 22 maart 2019 om 20:42
Gio is toch nooit een grote persoonlijkheid geweest? Timide en rustig, in dat opzicht ben ik blij met stam, die laat tenminste niet in zn bek pissen. Ik hoop voor hem dat van geel het 1 en ander kan realiseren, al heb ik er een hard hoofd in, in dat geval is stam ook weer zo de laan uit, aangezien hij van te voren weet waar hij voor tekend, aldus VP. Lang verhaal kort, dat je een goede voetballer was wil niet per definitie zeggen dat je een goede trainer bent en mensen kan motiveren.
Vind ik leuk
Blindsy +20422
zaterdag 23 maart 2019 om 07:34
Nee dat klopt. Zoals je ook kunt zeggen dat n goede assistent ook geen goede hoofdtrainer hoeft te zijn. Gio was eerst assistent bij Oranje en Feyenoord. Dat moet hii goed hebben gedaan want niemand heeft hem ontslagen.
En toch was ik verbaasd dat hij trainer werd. Dat zat er gewoon niet in, als speler. Stille Willie, geen uitstraling, dat werk.

Van Jaap was ik niet verbaasd dat hij trainer werd. Een leider op t veld. En blijkt goed en doeltreffend te communiceren.
Ach, als Jaap er in ieder geval voor kan zorgen dat de ondergrens wat hoger komt te liggen, de discipline in n heel seizoen aanwezig kan zijn, de verdediging weer stáát, ben ik al blij. 3e, 4e Wordt je dan sowieso. En dan spelers beter kan maken, dat er weer wat kapitaal op t veld staat, etc. Kun je misschien weer voorzichtig naar boven kijken. Dus even geen ambities, maar gewoon n goed team vormen. Zoiets?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 07:39]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 01:17
Nou in 2009 werden jullie 7e.
Vind ik leuk
Stom +727
vrijdag 22 maart 2019 om 19:19
"Ajax-thuis moet de nieuwe norm worden"

Haha ja natuurlijk. Droom lekker verder. Da's als Ajax dat zegt "Real Madrid uit moet de nieuwe norm worden". Het lukt gewoon niet om dat elke wedstrijd op te brengen. Of in de woorden van Jurgen Locadia na de wedstrijd tegen Osijek: "Voor hun was het de wedstrijd van hun leven. Voor mij is het moeilijk om dat gevoel op te roepen. (...) Het is niet hetzelfde als dat je tegen Bayern München speelt.
Vind ik leuk
pos +9955
vrijdag 22 maart 2019 om 19:53
Vandaar dat het ook een norm is. Locadia werd dan ook terecht afgebrand samen met zijn team na die wanvertoning. Je moet altijd de lat hoger proberen te leggen lijkt me. Niets mis mee.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 21:26
Bayern en Real waren uit vorm.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6023
vrijdag 22 maart 2019 om 19:31
Het momentum ligt nu bij AZ. Maar dat kan ook zo wel weer anders zijn.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 22 maart 2019 om 19:36
Mensen stemmen gewoon op az om feyenoorders te bashen...
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 21:28
Precies. En sommigen weten gewoon niet wat ze stemmen. Ze gaan mee met de kudde. Volgende week kan alles weer anders zijn. Eerst stemden ze bijvoorbeeld dat 020 kampioen wordt en nu stemmen ze massaal op die lampen.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 22 maart 2019 om 21:46
De waan van de dag joh. Feyenoord word gewoon 3e ookal is niet spettert.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 22:53
Zo is dat.
Vind ik leuk
Shelbourne +6188
vrijdag 22 maart 2019 om 19:37
Een derde plek zou voor AZ natuurlijk prachtig zijn terwijl voor Feyenoord een derde plek weinig voldoening geeft. Ik vind AZ wel leuker voetballen. Centraal achterin ontbreekt het wel aan echt goede verdedigers. En het ontbreekt ook aan een makkelijk scorende spits, hopelijk krijgt Druijf volgend jaar een kans.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:25
AZ heeft wel minder goals tegen. Sinds de winterstop 8x de nul.
Vind ik leuk
Roel Boeli +492
zondag 24 maart 2019 om 07:42
Voldoening? Nee
Maar als je de clubs op een rij zet doet PSV het heel goed en Feyenoord staat waar het dan hoort te staan: derde

In de top verprustst enkel Ajax het wéér.
Helemaal prima hoor maar dat zijn de feiten.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 01:18
Onzin Wuijtens, Vlaar, Koopmeiners 3 opties.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 19:43
Ik denk AZ de beste papieren heeft voor de 3e plek !!
Vind ik leuk
pdavie +697
vrijdag 22 maart 2019 om 19:45
Ik zie een verbetering in het negeren van alle Japie idioten hier.. Top! Nog iets beter ons best doen en de lol is er snel af voor de immens trieste en hopeloze gevalletjes...of geval..
Vind ik leuk
DonQuichot +326
vrijdag 22 maart 2019 om 21:00
Tot jij er weer over begon..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:52
Feyenoord is na de overwinning op Ajax vreselijk onderuit gegaan, na Ajax hebben ze de passie en inzet niet kunnen voortzetten. Normaliter had Feyenoord op een straatlengte voor gestaan op AZ . Helaas zelf verprutst met K#T voetbal. Geef AZ nu een grote kans om 3de te worden. Of Feyenoord moet een omslag maken van 100% wat voetbal betreft dan wordt Feyenoord 3de. Daar heb ik geen vetrouwen in. Te beginnen bij FC. Utrecht, we gaan het zien.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
zaterdag 23 maart 2019 om 10:29
Qua spelers ligt feyenoord toch ook wel achter op AZ waar veel meer potentie in zit. Notabene hun beste spelers (Berghuis en Haps) zijn ex AZ spelers.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:02
Vechten AZ,kom op jongens. De laatste speeldag 3 punten pakken tegen PSV,en Ajax is kampioen
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 22 maart 2019 om 20:45
Als dat de enige wedstrijd is die psv verliest is ajax nog geen kampioen he? Of ga jij er voor het arrogante gemak even vanuit dat ajax wel van psv wint?
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 21:33
Dat is het probleem van die gasten uit 020. Ze denken alles maar even te doen. Ze zagen zichzelf wel even van AZ winnen, nadat ze hoorden dat PSV tot de 84e min. op 0-0 stond in Venlo. En nu denken ze van Juve te winnen met het drukke programma wat ze hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 06:14
Wij worden kampioen de komende tig jaren hahahaha
Vind ik leuk
FRChamp +2510
zaterdag 23 maart 2019 om 12:26
Hahhahaahha jullie zullen vast wel weer een paar keer weer kampioen worden, maar Feyenoord en PSV ook. AZ schat ik ook niet kansloos in. ‘Tig keer’, je vergeet dat je concurrentie hebt. Al 5 jaar geen 1 prijs.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:51
Feyenooit meer,hahaha
Vind ik leuk
FRChamp +2510
zaterdag 23 maart 2019 om 12:54
Hahahahaha ga nou maar die CL winnen, jongen 😂😂👍
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 14:43
Nee meisje wij hoeven die championsleague niet te winnen, als wij maar met goed voetbal het publiek vermaken en de hele wereld laten zien dat er maar 1 club is in nederland en dat is AJAX


Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 21:35
Dat je een club als AZ aanmoedigt om PSV te verslaan zegt genoeg. Vergeet niet dat jullie een zwaarder programma voor de boeg hebben dan die lampen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 06:16
Zwaarder programma, hoe kom je daarbij,Psv wint uit geen enkele wedstrijd meer en wordt volgende week in amsterdam gigantisch afgeslacht hahahahaha
Vind ik leuk
Roel Boeli +492
zondag 24 maart 2019 om 07:39
Haha.
PSV verlaat Ajax gewoon in die ArenA. Ajax speelt al ook weken matig en de spelers en directie in Adamhebben schijt aan de fans. Ze zijn bezig met gekd verdienen voor de aandeelhouders en de speler? Die hebben alleen zin in de CL. Waarom? Omdat ze WEG WILLEN.

En jullie fans? Die ergeren zich elk jaar met helemaal niets. Dit jasr een beker maar daar wordt al jaren over geroepen dat die NIETS voortslelt voor Ajax.

Dus dat is daar geen prijs en hoeven we het niet over te hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:37
Eerst PSV verslaan!! En dan zal dat een dreun zijn voor PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:07
Feyenoord uit zal cruciaal worden. Tegen AZ weet Feyenoord op de één of andere manier ook iets extra's te geven.

Aangezien ze dat alleen tegen Ajax en PSV lukt is dat al een bevestiging op zich dat AZ tegen de top aan aan het schuren is.
Vind ik leuk
hollister +1302
vrijdag 22 maart 2019 om 20:16
EDIT VP: reactie verwijderd (offtopic)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 20:34]
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 21:25
Zelfde hier! En na PSV-thuis begon ik stiekem nog aan het kampioenschap te denken:p. Achja, het kan ook niet ander jaar een voltreffer zijn. Dit jaar 3e en volgend seizoen kampioen, gaat lukken!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:40
Heerlijk je optimisme.👍
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 22:05
Bedankt hè en het beste👍
Vind ik leuk
Patje41 +1220
zaterdag 23 maart 2019 om 01:33
Neem er nog eentje
Vind ik leuk
fr1963 +4695
zaterdag 23 maart 2019 om 00:28
Wat een reus is die Vlaar! En wie is die mafkees die de kleine Bizot zijn huid lijkt vol te schelden?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:38
Feyenoord trekt aan het langste eind. Laatste huzarenstukje van good old van Persie.
Vind ik leuk
Patje41 +1220
zaterdag 23 maart 2019 om 01:32
Az kan zich motiveren tegen de grote broer uit amsterdam maar voor de rest.....
Vind ik leuk
pinkelman +4473
zaterdag 23 maart 2019 om 10:24
Juist niet, daar zat onnodige spanning op. Verder is AZ tegen subtop veelal oppermachtig. Als het die drempel tegen de traditionele nog kan nemen hebben we er gewoon een topclub bij.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 10:26]
Vind ik leuk
mchollie +3691
zaterdag 23 maart 2019 om 03:22
Ik heb in al die jaren dat ik AZ support weinig van ditvsoort voetbal gezien tegen de top 3. Eindelijk zie ik een winnaars mentaliteit. Hoe dan??? Is dit nu het brommetje effect? Nu hij weg gaat kan het op eens wel? Speel altijd O en je wordt kampioen. Forza AZ.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:03
Slot.....
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:03
Als PEC/Feyenoord liefhebber vind ik dat AZ er meer recht op heeft. Speelt leuk voetbal. Dat kan ik niet zeggen van Feyenoord.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
zaterdag 23 maart 2019 om 10:02
Als je in 5 seizoenen , drie keer derdes kunt worden mag je toch wel ambitieus zijn en met minder eigenlijk geen genoegen nemen!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 11:12
Ja klopt het doelsaldo is nagenoeg gelijk maar wel met de aantekening meer doelpunten gemaakt weegt zwaarder dan minder tegen dus jammer maar helaas we staan nog steeds vierde er gaat wel (een positieve) verandering in komen verwacht ik maar voorlopig staan we nog steeds vierde
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 11:47
Helaas, het beste is er af bij Feyenoord. De echte motivatie en daarmee de cohorentie is weg. Te lang werd vastgehouden aan de persoon en werkwijze van 'succescoach' Van Bronckhorst.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:54
AZ gaat voor de derde plek en hopelijk is de laatste wedstrijd AZ-PSV bepalend. Dat wordt een heerlijke voetbalmiddag :)
Vind ik leuk
Roel Boeli +492
zondag 24 maart 2019 om 07:34
Ondanks de matige vorm en ondanks Gio Wordt Feyenoord gewoon derde. Het dieptepunt is tegen w2 is bereikt voor dit seizoen. AZ thuis wordt beslissend en AZ verliest dan gewoon weer van een top3 club.

Er verandedd niets meer boven in verwacht ik. Plek 1 tm 4 blijven zoals het nu is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws