Mulder prijst Ziyech aan in Duitsland: 'Vijf keer balverlies, drie geniale ballen'

Mulder prijst Ziyech aan in Duitsland: 'Vijf keer balverlies, drie geniale ballen'

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 21:40za 23-03-2019 om 21:40

Youri Mulder denkt dat Hakim Ziyech perfect in de Bundesliga zou passen. De oud-spits van FC Twente en Schalke 04 werkte als assistent-trainer in Enschede toen Ziyech overkwam van sc Heerenveen.

Mulder zag de spelmaker tijdens de training aan het werk en was direct verkocht. "Als hij tien passes geeft, lijdt hij vijf keer balverlies, geeft hij twee normale ballen en geeft hij drie geniale openingen waar een doelpunt uit kan komen", vertelt de Ziggo Sport-analist aan de Westdeutsche Allgemeine Zeitung. "Ik snap niet dat de topclubs aan hem twijfelen."

Als Mulder zelf bij een Bundesliga-club zou werken, zou hij de gok wel aandurven. "Ziyech zou een geweldige speler zijn voor Schalke 04 of Borussia Dortmund", oppert de negenvoudig Oranje-international. "Hij werkt hard, is heel gedreven en een echte winnaar. Maar misschien herkennen de scouts van de grote clubs zijn genialiteit niet."

Lees meer over:EredivisieYouri Mulder

Plaats een reactie

Luiehond +2624
zaterdag 23 maart 2019 om 21:44
Wens hem het beste! Topspeler!
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zaterdag 23 maart 2019 om 22:03
Ik wens hem ook het beste.
Vind ik leuk
voebtalie +4440
zondag 24 maart 2019 om 03:52
Ajax of Schalke 04... Niet echt een sportieve vooruitgang en financieel kan Ajax ook al opboxen tegen Duitse clubs. In Engeland kunnen ze meer salaris betalen, voor de rest alleen bij de absolute top waar hij te kort voor komt denk ik.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6521
zondag 24 maart 2019 om 06:26
Ik ook, maar ik zie hem niet slagen daar. Als hij even niet op handen wordt gedragen is hij boos en gooit zijn kont tegen de krib. Kun je daar beter niet doen.
Vind ik leuk
Botvanger +162
zondag 24 maart 2019 om 08:56
Precies Pinoy, ik denk dat het niet zozeer over zijn voetballende kwaliteiten gaat dat die clubs zich niet voor hem melden.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 12:38
En om welke reden haken ze dan?? Hij is als speler de beste in NL en als mens is onlangs gebleken dat hij een gouden hart heeft dus meng aub je haat niet met wat andere mensen over hem denken dombo
Vind ik leuk
Botvanger +162
zondag 24 maart 2019 om 13:31
Rustig aan man. Het is een prima voetballer en hij kan ook best een hart van goud hebben. Maar in Duitsland staat tactiek en teambelang voorop. Bij Ziyech staat Ziyech voorop. Daarom denk ik dat ie daar niet past. Hij zal zichzelf ondergeschikt aan het team moeten maken en kan niet meer een beetje mooie passes geven en zijn fouten door een ander laten opknappen. Ik vraag me af of hem dat gaat lukken.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:24
Wij, van de firma Ziyech, adviseren .....Ziyech!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:54
Bla bla bla bla bla bla bla check zelf eens hoeveel ballen hij veroverd of heroverd ipv te zeggen dat hij niet achter zijn eigen balverliezen loopt
Vind ik leuk
Jozef +45209
zaterdag 23 maart 2019 om 21:46
Dat ie lekker bij ons blijft. Gewoon contract verlengen.
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1342
zaterdag 23 maart 2019 om 21:50
Als Ajax dat voor elkaar kan krijgen dan neem ik daar mijn petje voor af!
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6521
zondag 24 maart 2019 om 06:27
Zou mi echt het beste voor beide partijen zijn. Na 10 jaar Ajax heeft hij ook heus wel genoeg centjes op zijn rekening.
Vind ik leuk
Mario 1 +2845
zaterdag 23 maart 2019 om 21:57
Nou Mulder , hij is de beste speler op de Nederlandse velden , Schalke 04 ? Dan is hij bij Ajax toch beter af.
Hij gaat geen stap terug maken.!!!!
Ziyech wordt ( is ) de komende jaren bepalend waar hij ook speelt.!!!!!
Vind ik leuk
Kees Bman +5420
zaterdag 23 maart 2019 om 22:20
Nou beste speler dat valt wel mee ,een van de bedoel je.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:50
Veruit de beste speler van de Eredivisie, niemand komt in zijn buurt.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 09:49
Zyech is een van de meest begaafde voetballers die ik heb meegemaakt. Alleen, bij hem speelt volgens mij een vegelijkbaar punt als bij Depay: beiden hebben een coach vaderfiguur nodig die hen schopt en stut, en vrienden. Beiden zijn imho bovengemiddeld emotionele mannen die veel rust en vertrouwen in hun directe omgeving opzoeken. Ik vermoed dat Zyech dit weet van zichzelf en zijn keuze voor een vertrek (of en waar naartoe) wezenlijk daardoor last beïnvloeden.
Vind ik leuk
Jozef +45209
zondag 24 maart 2019 om 11:12
Waarbij het dus niet uitgesloten is dat hij blijft op het vertrouwde nest...
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 16:52
Nee, niet uitgesloten. Over waarschijnlijkheid durf ik geen uitspraak te doen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:27
Hou op, man. Ik vind die 35 jarige grijsharige speler van Feyenoord al beter. Voor de goede orde: Robin van Persie, wie kent hem niet?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 02:16
Hee kees daar ben je weer!

Als Ziyech niet de beste speler in de eredivisie is, wie dan wél?
Vind ik leuk
Kees Bman +5420
zondag 24 maart 2019 om 09:42
Niet de beste zeker niet maar ook zeker niet de slechtste.trouwens er zijn zoveel goede voetballers ik zou zo geen keuze kunnen maken.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 09:54]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 02:55
Dat zei je al in je eerdere reactie. Ik zal ook niet beweren dat het echt zo is maar ik vroeg wie jij dan daadwerkelijk een betere speler vind dan Ziyech in de eredivisie.

Ik kan er niet zomaar een bedenken..
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 13:03
Luuk de Jong..............
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 02:57
Hahaha die houten goaltjesdief!

Leuke spits voor PSV, maar zéker niet de beste ED speler.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 00:24
Nou ..
2 maal achter elkaar beste eredivisie speler !!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:44
Misschien vertrekt Zyech wel naar Leverkusen. Havertz is daar niet meer te houden en Bosz ziet Zyech graag komen, vermoed ik.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:46
Laat alle clubs vooral blijven twijfelen, dan blijft hij gewoon bij ons.. :)
Vind ik leuk
Roeptoeter +19361
zaterdag 23 maart 2019 om 21:49
Schalke is natuurlijk wel een uitdaging nu. Slechter kan bijna niet. Speel je alleen geen Europese wedstrijden.
Blijft Dortmund over. Die hebben ook 50 miljoen om uit te geven.
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1342
zaterdag 23 maart 2019 om 21:51
Zou hem persoonlijk wel bij leverkussen willen zien. Met Bosz als trainer weet je ook een beetje hoe en wat.. en is zeker geen kleine club
Vind ik leuk
Jozef +45209
zaterdag 23 maart 2019 om 22:05
Dat zou zomaar een waarheid kunnen worden.

Erg veel aantrekking heeft de club echter niet en ik denk bovendien dat Ziyech dit niet als een grote stap vooruit ziet.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19361
zaterdag 23 maart 2019 om 22:39
Heeft Leverkusen 40 miljoen?
Vind ik leuk
Pimman +11681
zaterdag 23 maart 2019 om 22:16
Dortmund zou zeker een mooie club voor hem zijn. Roma, Napoli, Sevilla etc lijken me óók mooie clubs voor hem. Als liefhebber en fan mag hij nog wel 1 a 2 jaartjes bij Ajax blijven maar ik verwacht dat hij komende zomer weggaat en dat snap ik..
Vind ik leuk
mcmodd +28823
zondag 24 maart 2019 om 07:20
Ziyech mag als liefhebber èn fan nog wel bij Ajax blijven? Maar Pimman, voetballen wil hij, na zijn carrière is er tijd om fan te worden.
Vind ik leuk
Pimman +11681
zondag 24 maart 2019 om 09:41
Ik als fan zijnde van Ajax mét Ziyech hoop dat hij nog 1 a 2 jaartjes blijft..had ik een beetje onduidelijk beschreven begrijp ik ;)
Vind ik leuk
Kees Bman +5420
zondag 24 maart 2019 om 09:44
Ik vond je al niet zo snugger!!



Geintje .
Vind ik leuk
Pimman +11681
zondag 24 maart 2019 om 11:18
Oh dan is het goed ;)
Vind ik leuk
mcmodd +28823
maandag 25 maart 2019 om 09:24
Goed Pimman, deze manier van ‘praten’ zie ik de laatste tijd heel veel. Ik zou er haast een periode aan kunnen plakken waar het gaat om de leeftijd van mensen die zo praten. Het is, taalkundig, een ‘luie’ manier van uitdrukken. Iedereen weet wat je bedoelt, dus niemand is geneigd er iets van te zeggen. Maar met mensen die zoveel intelligentie hebben als jij, is dat echt onnodig en durf ik het wel te benoemen. Omdat je veel beter kunt.
Vind ik leuk
Pimman +11681
maandag 25 maart 2019 om 18:00
mcmodd, dank voor je uitgebreide reactie..maar moet ik dit nu als een compliment zien? ..Je omschrijft mij als iemand met veel intelligentie of begrijp ik dat verkeerd? ;)
Vind ik leuk
mcmodd +28823
maandag 25 maart 2019 om 18:13
Nee, dat begrijp je heel goed.
Vind ik leuk
Pimman +11681
maandag 25 maart 2019 om 21:24
Aha, ik word dus goed in de gaten gehouden ;)
Vind ik leuk
mcmodd +28823
maandag 25 maart 2019 om 21:31
Nee hoor. Maar ik heb toevallig wel een goed geheugen en weet goed te onthouden met wie je wel of niet wilt discussieren. Op basis van normale postings.
Vind ik leuk
Pimman +11681
maandag 25 maart 2019 om 22:07
Dat klinkt in ieder geval positief maar ik ben niet áltijd serieus hoor..op zijn tijd een beetje dollen.
Vind ik leuk
mcmodd +28823
dinsdag 26 maart 2019 om 09:37
Dat is geen punt, zolang we niet uit zijn op beschadiging van anderen. Net als in de “echte” wereld, moet je rekenen op individuen die wat minder kunnen hebben dan anderen. Dat komt altijd weer terug in positiviteit en dat is weer goed voor de sfeer hier.
Vind ik leuk
Pimman +11681
dinsdag 26 maart 2019 om 13:20
Klopt, altijd met respect en een knipoog.
Vind ik leuk
soccer02 +754
zaterdag 23 maart 2019 om 21:49
Een echte winnaar. Waar blijkt dat dan uit. Als het er op aankomt laat hij het altijd afweten. En heeft hij ook niet heel veel prijzen gewonnen.
Vind ik leuk
Swout +2326
zaterdag 23 maart 2019 om 22:17
Tegen Real Madrid 2x scoren.. wat bedoel jij met als het er op aankomt laat hij het altijd afweten??
Vind ik leuk
yuuup +11206
zaterdag 23 maart 2019 om 22:31
Inderdaad een goed voorbeeld van uit je nek lullen.
Vind ik leuk
mcmodd +28823
maandag 25 maart 2019 om 09:28
Soccer, als jij de uitmuntende kwaliteit van een enkele speler wilt koppelen aan het winnen van prijzen dat je met een heel team doet, staat dat niet echt slim. Dit soort spelers zijn, zoals je zult vermoeden, in een team met voetballers van dezelfde kwaliteit, vele malen effectiever, noem het gerust beter.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:52
Ik snap wel dat topclubs twijfelen
ik zal helemaal objectief zijn. Allereerst vind ik Ziyech op beide posities tekort komen. Rechtsbuiten mist hij diepgang en snelheid, op cam is hij te flegmatiek. Hij geeft de ene na de andere schitterende bal, maar vervolgens speelt die een simpele bal recht in de voeten van de tegenstander.Ten tweede: Ziyech staat nooit op in de grote wedstrijden. Er zijn er overigens maar weinig die dat wel kunnen, maar vooral als je zelf goed speelt als het even niet loopt ben je in mijn ogen voorbestemd op de wereldtop. Ten 3e heeft Ziyech een snel gekrenkt ego. Hij heeft ongeveer bij elke club waar hij speelde ruzie gekregen met supporters/staf. Hier in Nederland wordt dat geaccepteerd omdat hij een enorm goede speler is, maar in Engeland of Duitsland zette ze je gewoon op de bank als je vervelende gebaartjes loopt te maken.

Ik denk dat hij bij Ajax prima op zijn plek is: en anders een Dortmund, Sevilla etc zou hij ook wel mee kunnen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 22:13]
Vind ik leuk
fernjef +1979
zaterdag 23 maart 2019 om 21:59
Pffff. Misschien moet je je bericht nog eens doorlezen. Eens kijken of je het zelf wel kan lezen... Iets met leestekens....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 22:01]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:08
Had weinig tijd om te typen moest overstappen, zal het zo ff aanpassen👍

Edit: heb t inmiddels aangepast. Misschien nog steeds niet perfect maar ja.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 22:14]
Vind ik leuk
mcmodd +28823
maandag 25 maart 2019 om 09:35
Fernjef, ik heb het even opnieuw doorgelezen, neem van mij aan dat het dan heel zorgvuldig gebeurt, het was namelijk altijd een onderdeel van mijn werk. Het is tekst die, zeker op dit forum, uitstekend te pruimen is. Ook het voeren van de leestekens en de bijhorende regels is uitstekend. Ik kwam ergens een enkel kommaatje niet tegen dat ik daar wel verwachtte. Aan het enkele regeltje dat jij er aan besteedt kan ik zien dat je het risico om fouten te maken erg aan banden legt. Het is wel erg kort en geeft geen enkel argument waaruit op te maken is waarom je dit van mening bent.
Vind ik leuk
fernjef +1979
maandag 25 maart 2019 om 22:38
Mcmodd, bedankt voor je reactie. Zoals je ziet heeft psvfan1913 op zaterdag 23 maart om 22.13 zijn reactie aangepast. Daarna is het een leesbaar stuk geworden. Daarvoor was het echt niet te lezen. Iets waar psvfan1913 het overigens volgens mij zelf ook mee eens was. Ik ben niet van de taal-gestapo. Mijn reactie op psvfan1913 was ook niet denegerend volgens mij. Alleen, als je een stuk tekst schrijft waar geen touw aan vast te knopen valt, dan vraag ik je om het nog even door te lezen.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 22:42]
Vind ik leuk
mcmodd +28823
dinsdag 26 maart 2019 om 09:43
Prima, zo doe je ook psvfan1913 recht. We hoeven het niet altijd eens te zijn met elkaar, maar als we iets niet begrijpen kunnen we moeilijk adequaat reageren en krijg je misverstanden. Psvfan1913 heeft vaak heel andere standpunten dan ik, maar zijn manier van onderbouwen (zie na correctie hierboven) is heel consistent en goed invoelbaar. Dat is voor mij dan een reden om dat ook te waarderen met respect.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1287
zaterdag 23 maart 2019 om 22:06
Ziyech doet van die mooie dingen, daar ga je voor naar het stadion. Zoals naast Mulder vele anderen stellen, een geniale speler die heeft een foutenpercentage. En waar Ziyech echt fantastisch in verbeterd is, als hij een fout maakt die tot balverlies leidt, dan gaattie er voor om die bal te heroveren. Zijn statistieken van balveroveringen zijn fameus geworden. Wie dat voor ogen houdt die maalt niet om de mislukte passes. Perfectie heeft immers niemand, om iets briljants te doen moet je risico nemen. Dat durft hij. En moet je kijken welk een inzet hij toont om te herstellen als het fout gaat. Super, echt puur super.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:10
Ik maal dr wel om, want ik beeld me in hoe het zou zijn als Ziyech voor mijn favoriete internationale club zou spelen (Manchester United). Tegen grote clubs spelen Engelse ploegen altijd op de counter, dan kan balverlies dodelijk zijn. En daarna ook nog dat onvergelijkte hoofd in beeld. Nee daar zit ik niet echt op te wachten.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 07:53
Als PSV fan heb je helemaal geen recht van spreken. En hij heeft genoeg fans die hem wel waarderen om zijn spel en hóe hij is qc er uit ziet... Daar naast hoop ik ook niet dat hij naar Engeland gaat want de meeste Engels spelende voetballers hebben een iets te grote ego
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1287
zondag 24 maart 2019 om 08:52
PSV-fan, k heb liever zijn gebaartjes dan jouw gemaartjes!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 08:54]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:33
Die Ziyech laat inderdaad altijd zo'n ontevreden gezicht zien. Zijn uitstraling vind ik niet echt een goed voorbeeld voor de jeugd. Die " telefoongebaartjes" heb ik ook nooit begrepen.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1287
zondag 24 maart 2019 om 15:07
En ik vind het wel leuk. De telefoongebaartjes zijn vast uitnodingen aan (nog) grotere clubs om hem te bellen en de Ajax-kas te spekken. D'r kan nog meer bij.
Vind ik leuk
mcmodd +28823
maandag 25 maart 2019 om 09:44
Psvfan, het partijdige antwoord dat je geeft is je eerlijke mening, dat wil ik geloven. Maar wat je er allemaal bij haalt, maakt dat je mening niet erg objectief mag worden genoemd. Ik zei het eerder al: de man Ziyech mag je of die mag je niet. Dat zal echt in zijn kwaliteit geen drol uitmaken, maar met een beetje zelfkritiek zou jouw mening vele malen sterker voor de dag komen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:21
Beste mcmodd,

Het mentale aspect moet in het voetbal niet vergeten worden. Sterker nog, dit is net zo belangrijk als de mate van je talent. Tuurlijk is dit voor een deel eigen mening, aangezien ik niet weet wat er achter de schermen gebeurt. Dus ik basseer mijn mening op interviews en reacties. Je kan toch moeilijk toegeven dat je Ziyech vaak lachend in beeld ziet komen, of die gebaartjes als die scoort. En het is een feit dat hij tot nu toe bij elke club waar hij speelde ruzie kreeg met de supporters. Dat was bij Twente, Heerenveen, bij Marokko kreeg die ruzie met de staf en bij Ajax wilde hij in de zomer liever vandaag dan morgen vertrekken en werd hij ook uitgefloten. Ik ben erg benieuwd waarom jij wel denkt dat Ziyech (mentaal) geschikt is voor een topclub.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1287
maandag 25 maart 2019 om 10:28
Vooral dit seizoen, zeker nu Tadic er is, zie juist wel dat lachen en de spelvreugde. Het vorige seizoen was, zoals je weet, om allerlei redenen droevenis. Juist voor Hakim is begrip daarvoor zeer op z'n plaats.
Vind ik leuk
mcmodd +28823
maandag 25 maart 2019 om 18:19
In de eerste plaats: praktisch blijven. Hij speelt nog steeds bij Ajax. Ten tweede: de meeste criticasters met redelijke argumenten destijds zijn helemaal om en houden hem liever nog een jaar. Ten derde: Ziyech is geen acteur, geen artiest of iemand anders die met prettig overkomen zijn geld moet verdienen. Hij is voetballer en zolang hij dat goed doet, is al het andere niet erg belangrijk. Hij zoekt geen vriendjes bij zijn supporters, maar doelkansen vij de tegenstander. Dat moet je toch aanspreken.
Vind ik leuk
JoeyC +4449
zaterdag 23 maart 2019 om 22:34
Volledig mee eens. Ik denk zelfs dat Ajax zijn top is. De Europese (sub)top zit niet te wachten op de voetballer en mens Ziyech.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:56
Overdrijven is ook een vak... De absolute wereldtop (Barcelona, Real Madrid, Manchester City) zal misschien niet voor hem langskomen (al heeft Bayern wel interesse), maar vlak daaronder is ie voor bijna elke club een versterking. Bij een Spurs of Arsenal doet ie lachend mee. Genoeg club die met een hangende rechtsbuiten spelen zonder absolute topsnelheid. Kijk eens hoe bijvoorbeeld Fabregas speelde in zijn tijd bij Barcelona, of hoe Özil speelt als hangende rechtsbuiten bij Arsenal. Beide zijn/waren (nog) betere spelers, maar zijn ook niet snel. Bovendien overdrijf je het, Ziyech is niet snel, maar ook niet traag.

Je zegt objectief te zijn, maar zo klink je niet. Of je hebt er geen verstand van, dat kan ook :p
Vind ik leuk
katinzak +312
zondag 24 maart 2019 om 01:27
Bii Tottenham of Arsenal lachend mee? Man man man... neem jij jezelf wel serieus?

Ik ben echt wel fan van Ziyech maar de PL? Persoonlijk denk ik dat Hakim zijn handen vol heeft aan een club als Everton... Of hij bij de Spurs meekan? Op welke positie? Wie zou hij dan lachend uit de basis spelen vokgens jou? Of wil je het over Arsenal hebben? Ik schat de Gunners van een aanzienlijk minder niveau dan Tottenham momenteel maar ook daar... op welke positie zou hakim daar lachend meekunnen? Weet jij uberhaupt in welke formaties deze clubs spelen?

Tadic is de man wanneer we praten over de CL maar in de PL nooit hoger dan Southampton en hij heeft alle tijd en ruimte gekregen om zich te laten zien. Zijn cijfers zijn dan ook niet te vergelijken met die in de ED. Hakim Ziyech is niet beter dan Tadic.

Naast het feit dat Dusan effectiever en ervarener is verliest hij de ballen nooit zo makkelijk als Hakim dat doet. En daar kijken ze in de PL nogal kritisch naar.

[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 01:32]
Vind ik leuk
Kees Bman +5420
zondag 24 maart 2019 om 09:49
Te snel ruzie met alles om hem heen. Gaat hem niet worden ,niet dat hij slecht integendeel,maar hij kan de wereld niet aan.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:49
'Ziyech staat nooit op in de grote wedstrijden'
Europese wedstrijden gemist?
Vind ik leuk
RenW +5777
zondag 24 maart 2019 om 01:35
Laat dat objectieve maar achterwege.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 09:49
Kom dan met tegenargumenten/weerleggingen in plaats van dit, lekker makkelijk scoren.
Vind ik leuk
Kees Bman +5420
zondag 24 maart 2019 om 09:46
En een nadeel zijn beentjes lopen te snel vol.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6243
zaterdag 23 maart 2019 om 21:52
Waarom zou je in hemelsnaam naar Schalke willen gaan?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:53
Tis mulder, die zou ik niet te serieus nemen.
Vind ik leuk
rexxo +17140
zaterdag 23 maart 2019 om 21:57
Youri Mulder is niet geheel objectief als het gaat om Schalke 07.

Zij presteren erg wisselvallig, ene jaar top, ander jaar drama. Ziyech heeft geen advies nodig, die heeft zijn route allang bepaald en dat is zijn goed recht.
Vind ik leuk
JanTa48 +9475
zaterdag 23 maart 2019 om 21:53
Ik zeg, gewoon lekker blijven bij Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:57
Na vijf keer balverlies word je daar echt gewisseld.
In onze competitie kan dat allemaal wel.
Vind ik leuk
JanTa48 +9475
zaterdag 23 maart 2019 om 22:06
Overdrijven is ook een vak. Heb je schalken weggeblazen zien worden, dat was wel meer dan 5x balverlies.
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
zaterdag 23 maart 2019 om 22:02
Wereldtop is te hoog gegrepen natuurlijk.. Maar daaronder kan prima.. In een vrije rol, zoals Sneijder destijds bij Inter.. Met anderen die het vuile werk opknappen.. Dan heb je gewoon goud in handen, ik zou hem halen..
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zaterdag 23 maart 2019 om 22:04
Schalke inruilen voor Ajax ha ha ha, Youri zegt vaak rare dingen, mislukt daarom ook overal.
Vind ik leuk
Obl93 +2778
zaterdag 23 maart 2019 om 22:08
Die vijf keer balverlies is juist datgene waarom topclubs aan hem twijfelen.
Vind ik leuk
Brunt +303
zaterdag 23 maart 2019 om 22:17
Dat hadden dus 8 geniale ballen kunnen zijn.

Maar prima speler hoor, die kan nog wel een stap maken naar een Duitse topclub.
Vind ik leuk
JoeyC +4449
zaterdag 23 maart 2019 om 22:19
En juist vanwege die vijf keer balverlies is Ziyech niet interessant voor de Europese (sub)top. Leuk dat hij soms geniale passes geeft waar een doelpunt uit kan komen. Minder leuk dat hij dat ook vaak doet voor de tegenstander.
Ajax hoeft niet bang te zijn dat ze deze Marokkaan kwijtraken aan de Europese (sub)top.
Vind ik leuk
MN223 +1747
zaterdag 23 maart 2019 om 22:58
En Mulder vergeet erbij te zeggen dat Ziyech ook regelmatig, vanuit allerlei posities op, of liever gezegd, over het doel schiet. Daar zullen ze bij een echte topclub ook niet blij van worden.
Vind ik leuk
pietprecies +12609
zaterdag 23 maart 2019 om 22:52
Schalke? Dat is een stap achteruit..
Vind ik leuk
Tarcotsira +1092
zaterdag 23 maart 2019 om 22:56
Net of ze hem willen in de Bundesliga ……..
Vind ik leuk
Dj Storm +498
zaterdag 23 maart 2019 om 22:59
Zou 'm niet bij Schalke willen zien! Vroeger een bolwerk van kumpels, nu een hochburg van een allegaartje van voetballerers uit alle windrichtingen. Geen vechters meer, alleen nog voetballerers die voetballen om geld te verdienen. Buitenlanders die geen drol om schalke geven. Zyech idem dito, gewoon wegblijven
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:10
Maak niet uit maar hij gaat sws zonder titel de deur uit die kneus. Psv sws kampioen.. ajax maakt geen kans meer klaar.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:30
Die Mulder moet z.n mond dicht houden !!
Analist van een laag niveau (zit in de fam.) Laat hem eerst eens kijken hoe die speelt .. dat is meer Engels dan Duits .. Duitsers willen geen zwevende spelers links dan recbts dan centraal. Hij vergelijkt hem met Robben .rechts aktie naar binnen trekken aktie en schieten.
Dat is geen Ziyech rol.
Hij moet zwerven jn de voorhoede . !! .
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 01:13
Schalke 04 is een topclub?
Of een degradatie kandidaat?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 06:25
Lekker bij Ajax blijven. Contract FLINK opwaarderen!
Vind ik leuk
Mooseair +248
zondag 24 maart 2019 om 07:38
Absolute bundesliga speler. Kan best zijn dat Bosz ermee vandoor gaat aankomend seizoen. Maar Schalke en Dortmund is absoluut een vooruitgang voor hem. Alleen de sfeer en tegenstanders al. De competitie is daar vele malen beter dan die kneuzen eredivisie. Ja Ajax doet het goed in Europa en hoop dat dit geen incident is, maar Duitsland is vele malen een groter voetballand dan Nederland. Bij Dortmund voor 80.000 mensen spelen en dat iedere twee weken. Lekker man. Misschien dat Schreuder hem nog wel haalt bij Hoffenheim?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 07:47
Niveau Dortmund, As Roma, Napoli daar ligt zijn top.

Goede trap techniek, geweldige steekballen, prima overzicht.

Qua snelheid, techniek (16 meter), kracht, loopvermogen en zal met name veel constanter moeten worden te veel slechte ballen voor een geweldige steekpass..
Vind ik leuk
Bou Bou +14
zondag 24 maart 2019 om 09:03
Nederlandse voetbal wereld heeft grote netwerken in die top clubs. Alleen Ziyech word niet echt gepromoot...sterker nog hij word altijd wel neergehaald, Zelfs als hij wedstrijden beslist. Ik denk ook dat het komt omdat Ziyech trouw blijft aan zijn Zaakwaarnemer, En als laatste maar wel heel belangrijk heeft Hakim niet voor Oranje gekozen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 09:04]
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 09:35
'Ziyech zou een geweldige speler zijn voor Schalke 04'

Dan kan hij veel beter bij Ajax blijven. Schalke kan hem ten eerste niet betalen en Schalke is kwalitatief veel minder dan Ajax.
Vind ik leuk
Hazelnoot +200
zondag 24 maart 2019 om 10:55
Ik snap de grote clubs wel, heeft toch bijzonder vervelende trekjes en heeft natuurlijk een achtergrond die niet tegen tegenslagen kan.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 10:56]
Vind ik leuk