Ramos zorgt voor feest in Valencia met panenka, supertalent Kean maakt zijn eerste

Ramos zorgt voor feest in Valencia met panenka, supertalent Kean maakt zijn eerste

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 22:36za 23-03-2019 om 22:36

Laatste update: zondag 24 maart 2019 om 15:22zo 24-03-2019 om 15:22

Spanje en Italië zijn foutloos begonnen aan hun EK-kwalificatie. De oppermachtige Spanjaarden dreigden in Valencia even te struikelen over Noorwegen, maar hielden de punten in eigen huis. De nieuwe Azzurri-generatie hielp Italië in Udine voorbij Finland.

Groep F
Spanje leek een probleemloze avond tegemoet te gaan tegen Noorwegen, waar Martin Odegaard (Vitesse) in de basis begon en Björn Johnsen (AZ) inviel. Rodrigo opende na een kwartier al de score op aangeven van Jordi Alba: 1-0.

Twintig minuten voor tijd ging Johnsen echter onderuit na een potje vrij worstelen met Inigo Martinez: Joshua King zorgde uit de toegekende strafschop voor 1-1. Niet veel later mocht ook Spanje een strafschop nemen. Aanvoerder Sergio Ramos velde doelman Rune Jarstein met een panenka: 2-1.

Groep J
Ook Italië kwam in eigen huis al snel tot scoren. Nicolò Barella legde van afstand aan en schoot tussen een woud van benen door, waarna de eerste interlandgoal van de Cagliari-middenvelder een feit was. Na rust bekroonde het achttienjarige supertalent Moise Kean zijn eerste basisplek met zijn eerste interlandgoal: 2-0. De Juventus-aanvaller is nu de eerste speler uit de 21ste eeuw die voor Italië heeft gescoord.

Overige uitslagen

Groep D
Georgië-Zwitserland 0-2
Gibraltar-Ierland 0-1

Groep F
Zweden-Roemenië 2-1
Malta-Faeröer 2-1

Groep J
Liechtenstein-Griekenland 0-2
Bosnië en Herzegovina-Armenië 2-1

Plaats een reactie

zaterdag 23 maart 2019 om 22:39
Overmars zorg ff dat Kean naar Amsterdam komt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 22:39]
Vind ik leuk
rexxo +17140
zaterdag 23 maart 2019 om 22:43
Science fiction, die gaat het niet komen nu hij international is.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6520
zondag 24 maart 2019 om 06:24
Opvallend na slechts 5 wedstrijden in het eerste team dit jaar. Zullen ze in Italie echt niks beters meer hebben voor het nationale team?
Vind ik leuk
Juventus FC +4109
zaterdag 23 maart 2019 om 22:43
Die heeft net met Huntelaar bijgetekend
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:44
waar speelt kean..die ken k niet
Vind ik leuk
Tarcotsira +1090
zaterdag 23 maart 2019 om 22:51
Juventus!!
Vind ik leuk
Tarcotsira +1090
zaterdag 23 maart 2019 om 22:51
Ja dream on …….
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:51
juventus gaat voetballes krijgen tegen AJAX
Vind ik leuk
Tarcotsira +1090
zondag 24 maart 2019 om 00:14
Ja in je dromen 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Tegen Madrid pakte gewoon alles goed uit voor Ajax dat gaat niet nog een keer gebeuren
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 14:45
tegen Madrid pakte gwn alles goed uit ..jaloerse uitspraak man ...NAC supporter en dan nog zo n uitspraak
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 22:53
De verwijzing naar de faux pas van het incompetente redactiepetje ogenblikkelijk verwijderen en bipolaire laagschedeligen vrijgeleide geven om topics moedwillig te vergallen.

Het is opnieuw duidelijk waar de prioriteiten liggen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 09:08]
Vind ik leuk
Pancev +1431
zaterdag 23 maart 2019 om 23:06


Ach, wat maakt het ook uit, Spanje/Noorwegen, één pot nat, allebei liggend in Europa, weet je wel.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 23:06]
Vind ik leuk
Ale Carrus +234
zaterdag 23 maart 2019 om 23:08
Hoe the fuck kom je op Darko Pancev? hahaha. Wat een beest was dat in zijn beste dagen
Vind ik leuk
Pancev +1431
zaterdag 23 maart 2019 om 23:10
Geweldig team was dat Rode Ster team, nog voor het uiteenvallen van Joegoslavië. Barstte van het talent.
Vind ik leuk
Ale Carrus +234
zaterdag 23 maart 2019 om 23:13
Absoluut! zelfs het grote Milan (waar ik fan van ben) speelde niet graag in het Marakana in Belgrado. Ziek team. Oorlog verneukt alles weer. Eeuwig zonde
Vind ik leuk
Pancev +1431
zaterdag 23 maart 2019 om 23:24
En het Milan uit die tijd was het beste team ter wereld... Lastig te kloppen.
Vind ik leuk
rexxo +17140
zaterdag 23 maart 2019 om 23:38
Piksi vond ik de beste, maar terecht wat je zegt, zet die namen op rij een vreselijk ziek team was dat.

Rode Ster tegenwoordig helemaal niks meer.
.
Vind ik leuk
Pancev +1431
zaterdag 23 maart 2019 om 23:46
Dit seizoen wel weer, na heel lange tijd, de groepsfase van de Champions League bereikt. Maar daarin geen schijn van kans. Verliezen hun talenten nog voordat ze ook maar enigszins tot wasdom komen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 00:42]
Vind ik leuk
rexxo +17140
zaterdag 23 maart 2019 om 23:54
Jammer dat zo een roemruchtige club weggevallen is door omstandigheden, mismanagement, olie dollars en Chinezen.
Net zoals OM en St Etienne.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:13
Ze zijn vanavond extra alert straat
Vind ik leuk
Legende +10
zaterdag 23 maart 2019 om 23:48
Straat?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 00:22
Stratum
Vind ik leuk
Legende +10
zondag 24 maart 2019 om 15:01
Is dat stratum op een ander account?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 15:24
Ja wist je dat niet? Bij deze
Vind ik leuk
Legende +10
zondag 24 maart 2019 om 22:38
Nee haha hoe weet jij dat?
Vind ik leuk
Pancev +1431
zaterdag 23 maart 2019 om 23:19
Mijn reactie ook razendsnel aangepast door VP, al doen ze het voorkomen dat ik zelf m'n bericht heb aangepast.

Triest dat er gevloekt en gescholden kan worden door users die niets liever doen op de site, zonder dat er in gegrepen wordt...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:27
Blijkbaar kan dit vanavond dus niet. Benieuwd of dit protocol lang gaat standhouden
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:27
Ik heb de cosmetische ingreep van moderatorzijde inmiddels zelf verwijderd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 23:28]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 23:37
Dank je voor deze ingreep mogelijk behoor jij toch niet tot de groep patiënten die reconstructieve chirurgie nodig hebben.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2533
zaterdag 23 maart 2019 om 23:10
Wat een baas hé, die Sergio Ramos👌💪
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 00:30
Bij Malta stond de zoon van ... op doel. Deze drabber stopte gewoon een pingel.

Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 09:00
In weelde opgegroeid die jongen :)
Vind ik leuk
Truth +4562
zondag 24 maart 2019 om 09:39
Eigenlijk vind ik dit triestig ...moise kean bij italië...das heel wat anders dan bruno , salvatore , gianluca , simone , francesco etc etc
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws