Mourinho voorspelt finale en geeft Ajax weinig kans: 'Niet zoveel ervaring'

Mourinho voorspelt finale en geeft Ajax weinig kans: 'Niet zoveel ervaring'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 12:50ma 25-03-2019 om 12:50

José Mourinho geeft Ajax weinig kans in de kwartfinale van de Champions League tegen Juventus. De Portugese trainer ziet de Italiaanse kampioen samen met FC Barcelona zelfs als topfavoriet voor de titel.

"Juventus en Barcelona zijn de twee belangrijkste kandidaten voor de competitie en zullen in de finale staan", voorspelt Mourinho in gesprek met AFP. "Iedereen heeft het maar over Cristiano Ronaldo en Lionel Messi, maar ik praat liever over Juve en Barcelona. Ik ben een voetbalcoach en voetbal is nog altijd een teamsport."

"De Bianconeri en de Blaugrana hebben ervaring, talent en beide een heel speciale speler", vervolgt Mourinho, die duidelijk is over de kansen van Ajax en de Engelse deelnemers. "De Engelse teams, Ajax en FC Porto zijn ook goed, maar ze hebben minder ervaring."

De ploeg van trainer Erik ten Hag neemt het op 10 april in eigen huis op tegen Juventus. De return in Turijn is zes dagen later.

Poll

Heeft Ajax kans tegen Juventus?

(13075 stemmen)

Plaats een reactie

BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 12:55
Gelukkig was je vorige voorspelling ook goed meneer Mourinho
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 13:13]
Vind ik leuk
Bengelino +14621
maandag 25 maart 2019 om 12:56
Idd, zak is het
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:19
Hij kijkt af bij Aadje
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:26
Ajax zou ook geen kans hebben tegen Real en wat bleek Ajax speelde Real compleet van de mat en deed zichzelf ook nog eens tekort met 1-4, iets scherper en het had ook maar zo 1-6 of erger kunnen worden voor Real.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 23:11]
Vind ik leuk
Jandieze +1035
maandag 25 maart 2019 om 13:37
had ook 7-7 kunnen worden. Je doet je naam eer aan.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:38
Ach ja jij als korfballer ook.
Vind ik leuk
Jalapeno +1148
maandag 25 maart 2019 om 14:41
Ajax speelde Ajax van de mat?....
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
maandag 25 maart 2019 om 15:00
WTF hebben we tegen onszelf gespeeld dan??? Je bedoelt zeker Ajax speelde Real van de mat, en ook dat is niet geheel waar. Als ze in A'dam wat scherper waren geweest en in de tweede wedstrijd binnen 3 minuten op voorsprong waren gekomen, waren wij Ajacieden gewoon met een nulletje of 4 van de mat getikt.
Vind ik leuk
Jozef +45094
maandag 25 maart 2019 om 20:11
Als Ajax en de scheids in Amsterdam wat scherper waren geweest, dan had het in Amsterdam ook gewonnen.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
maandag 25 maart 2019 om 23:54
Goal terecht afgekeurd. (Als Ajacied zeg ik dit) Waar was de Scheids niet scherp dan?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2590
maandag 25 maart 2019 om 15:48
Ajax speelde Ajax van de mat??
Komt zeker door je gekleurde bril?
Vind ik leuk
Gilze +1276
maandag 25 maart 2019 om 15:19
Mijn voorspelling is dat hij naar t UWV moet
Vind ik leuk
Rabarber +8737
maandag 25 maart 2019 om 12:55
Dat zei hij in Madrid ook 😂
Vind ik leuk
Alex Koopman +1727
maandag 25 maart 2019 om 13:08
Als je keer op keer hetzelfde zegt is het een kwestie van tijd tot je gelijk krijgt natuurlijk.
Vind ik leuk
Koeien +4222
maandag 25 maart 2019 om 13:12
Groningen wordt kampioen
Groningen wordt kampioen
Groningen wordt kampioen
Groningen wordt kampioen ...

... nope, didn't work.
Vind ik leuk
035 +1027
maandag 25 maart 2019 om 13:26
Nu nog niet. Kwestie van tijd. Heb geduld.😁
Vind ik leuk
Cappie +7969
maandag 25 maart 2019 om 13:26
Nou ja, degraderen en dan kampioen van KKD worden is een optie.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +6020
maandag 25 maart 2019 om 18:17
Misschien als je het 18x zegt.... ;0)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:12
Als Renze de Vries nog had geleefd en voorzitter was geweest was Groningen al lang kampioen geweest.
Vind ik leuk
Werner1913 +11104
maandag 25 maart 2019 om 14:54
Je bedoelt in juli roepen dat je de beste selectie hebt en kampioen wordt? Dat gaat ook zeker een keer uitkomen ja... ;-)
Vind ik leuk
Alex Koopman +1727
maandag 25 maart 2019 om 15:29
Heb je mij niet horen zeggen. Maar wat jij zegt is ook een kwestie van tijd ;)
Vind ik leuk
frhoi +2226
maandag 25 maart 2019 om 12:56
ajax heeft altijd een kans, verwacht alleen dat juve te sterk zal zijn, die willen al een tijd zo graag weer eens de CL winnen. het is ook geen schande als je verliest tegen dit juventus. barca zal t wel moeilijk krijgen ook maar een finale juve- barca zou wel mooi zijn ( Ronaldo - Messi )
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:58
Leert hij het nou nooit?
Vind ik leuk
piet potlood +2262
maandag 25 maart 2019 om 12:59
Hoe durft die Mourinho om zich zo denigrerend uit te laten over onze nationale voetbaltrots. Onvoorstelbaar ook dat ajaxPrimeur deze onverlaat een podium geeft om zijn gif te spuien. Het is een schande, weet die onverlaat wel dat dit elftal een marktwaarde vertegenwoordigd van enkele honderden miljoenen euro's?

Ik denk overigens wel dat hij gelijk heeft.
Vind ik leuk
leozao +2567
maandag 25 maart 2019 om 12:59
Vreemd dat hij zijn eigen ontslag niet voorspeld had....
Vind ik leuk
El Cazador +9344
maandag 25 maart 2019 om 12:59
Waarom krijgt de "Special Fool" een podium??
Hij lult weer eens als een kip zonder kop!!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:40
Moet je nagaan he en daar krijgt hij ook nog goed voor betaald voor al dat onzin
Vind ik leuk
karnisse +605
maandag 25 maart 2019 om 13:00
Top. Nu gaat het tegenovergestelde gebeuren :D
Vind ik leuk
JoeyC +4426
maandag 25 maart 2019 om 13:00
99 van de 100 keer wint Juventus van Ajax. Maar dat geldt ook voor real Madrid.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:14
99 van de 100 keer wint Ajax van PSV.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:19
En laat 31 maart nou netttt die uitzondering zijn 🥳
Vind ik leuk
JoeyC +4426
maandag 25 maart 2019 om 15:12
Feitelijk onjuist. PSV is de enige Nederlandse club die vaker van Ajax heeft gewonnen dan andersom.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:28
bekijk de confrontaties, effe tellen...en dan ...............zie je dat ons aller PSV uit de Voetbalhoofdstad, ook wel genaamd Metropoolregio Brainport Eindhoven de absolute nr1 is....................
Vind ik leuk
Linke loe +2348
maandag 25 maart 2019 om 13:02
Die vent is gek! Die neem ik echt niet serieus
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5616
maandag 25 maart 2019 om 13:02
De weet nooit hoe een koe een haas vangt. Voor Madrid uit was Ajax ook kansloos. Achteraf vielen de haters over elkaar heen om kul excuses te verzinnen.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 13:02]
Vind ik leuk
Realist1892 +1602
maandag 25 maart 2019 om 14:00
Geen excuus Real had een Off Day.
Dat was een Feit.
Vind ik leuk
FSCeara +9567
maandag 25 maart 2019 om 13:03
Mourinho is ten eerste geen voetbalcoach. Hij is analist momenteel.daarnaast heeft hij de laatste jaren geen voetbal gespeeld met zijn teams maar afbraak gepleegd op de sport.
Ik geef Ajax ook weinig kans maar het zou zomaar eens kunnen voor Ajax
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:03
Haha als hij dat gaat voorspellen, dan hoeven wij ons geen zorgen te maken. De cup met de grote oren gaat dan naar Amsterdam 😁
Vind ik leuk
frhoi +2226
maandag 25 maart 2019 om 13:27
Tot dat Schone iets zegt ha ha
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:37
Ja inderdaad. Die kan beter zijn mond houden. Alles wat hij zegt brengt ongeluk
Vind ik leuk
frhoi +2226
maandag 25 maart 2019 om 13:49
haha idd. spannende week dus deze week want normaal zegt hij iets voor een topduel. als ie iets zegt gooi ik een toto op psv, zo niet dan op ajax
Vind ik leuk
gustare +779
maandag 25 maart 2019 om 13:05
Mourinho een voetbalcoach? Haha, laat me niet lachen. Zijn teams lieten vooral weinig voetbal zien maar veel afbraak. Ook een tactiek natuurlijk, maar wat mij betreft niet om aan te gluren. Ondanks al zijn prijzen zal hij vooral gezien worden als de man die altijd probeerde om het voetbal af te breken.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23122
maandag 25 maart 2019 om 13:08
Hoeveel procent kans?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:03
50 ofzo?
Vind ik leuk
Donnygo +6141
maandag 25 maart 2019 om 13:09
Zijn voorspelling pakte de vorige keer zo heerlijk goed uit voor Ajax dus ben blij met zijn voorspelling nu.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6373
maandag 25 maart 2019 om 13:17
Ach Mourinho wist ook 99% zeker dat Real ging winnen.

Ik snap niet dat je dan niet gewoon je bekkie dichthoud, je hebt er al vreselijk naast gezeten, en dat gaat dalijk gewoon weer gebeuren.

Maarja je moet wat als je clubloos bent en alleen maar kan kijken naar wedstrijden.
Vind ik leuk
Truth +4410
maandag 25 maart 2019 om 13:20
Ajax heeft zeker een kans maar doen moeten te licht en te jong een wereldpartij spelen ..😜😜
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:24
Gisteren het Ned. Elftal gezien?
Zo zal het 020 ook vergaan.

No chance!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
035 +1027
maandag 25 maart 2019 om 13:34
Kengetallen hebben sowieso geen kans met voetballen.☺
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
maandag 25 maart 2019 om 15:02
Zegt iemand met een kerngetal als nickname!!!!!
Vind ik leuk
035 +1027
maandag 25 maart 2019 om 17:51
Wat jij met keRngetal bedoelt begrijp k niet. Wat heeft mijn nickname te maken met het onvermogen van sommigen om Amsterdam of Ajax te schrijven? Helemaal niets Koekie.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
maandag 25 maart 2019 om 23:52
035 is toch een kerngetal of staat dat ergens anders voor?
Vind ik leuk
Buck Worrier +2655
maandag 25 maart 2019 om 15:01
Beweer jij nu dat Oranje geen enkele kans had? Heb je alleen de eerste helft gezien. Mocht je zolang opblijven in je pyama met een ranja.
Haartjes gekamd, scheiding naar rechts. Lief.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6373
maandag 25 maart 2019 om 15:03
hahahha hallo het is geen Feyenoord hoor of PSV die van te voren al zeggen geen kans te maken.

Dit zijn de godenzonen die gaan schitteren :D

Okee........ realistisch gezien heeft Ajax geen kans, maar na de wedstrijd is er weer tijd voor realisme :P
Vind ik leuk
Gilze +1276
maandag 25 maart 2019 om 15:22
Je bedoeld dat Feyenoord geen kans heeft
Wij hebben nog steeds kans op 3 prijzen
Vind ik leuk
Gerro +9577
maandag 25 maart 2019 om 13:32
Mag hopen dat die droeftoeter er faliekant naast zit.
Vind ik leuk
Snappi +312
maandag 25 maart 2019 om 13:38
Die ambieert nu een carriére als helderziende. Interessant.
Op zich hoort Juventus uiteraard te winnen van ajax, maar die hebben ons vaak genoeg verrast dit seizoen, zoals bij Bayern, Real en de 6-2 bij Feyenoord. Wordt een leuke pot weer
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:51
kan die gast niet iets anders nutigs gaan doen want de vorig keer zei hij ook heel overtuigend dat 99%R.Madrid won en Ajax het niet kon tegen R.Madrid op ook omdat daar ook meer ervarende spelers waren dat bij Ajax en ze hebben toch wel gewonnen van R.Madrid wel omdatR.Madrid mischien maar 80% gaf zo als ik van velen heb gelezen maar dat maakt niet uit gewonnen is gewonnen klaar en dat kan ook zo bij juventus gebeuren dus niets is zeker 1 de bal is nog altijd rond 2 er staan 11 spelers op het veld die het ook maar even moeten doen 3 als de club beetje pech heeft of een offday heeft welke team het ook is kan het zo omgedraaid worden en dat geld voor de beiden clubs we zullen het zien hoe de beiden clubs het er van af brengen tegen woordig is niets meer zeker de rollen kunnen zo omgedraaid worden geld voor de beiden clubs.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2391
maandag 25 maart 2019 om 13:55
Wie geeft deze ongelofelijke eikel nu nog een podium😫
Hij kan beter buschauffeur worden😳
Vind ik leuk
Nar +1206
maandag 25 maart 2019 om 15:41
Nee joh....super irritant, zo’n buschauffeur die overal een probleem van maakt.... Dan heb ik liever Ron Jans....Mooi man, die big smile....🤪🤓
Vind ik leuk
Siemjo +352
maandag 25 maart 2019 om 14:38
Hij heeft er wel kijk op. Tegen Real Madrid gaf hij Ajax ook 1% kans. We zullen hem maar niet meer serieus nemen, daar zijn ze bij Man. United inmiddels ook achter.
Vind ik leuk
peewee +336
maandag 25 maart 2019 om 14:38
Deze kwal gaf Ajax tegen Real ook geen schijn van kans!!! En zie .......
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
maandag 25 maart 2019 om 14:54
Die Mourinho is echt een zure grijze postduif jongens !!
Vind ik leuk
Emnu +8251
maandag 25 maart 2019 om 15:03
Mourinho is n has-been, n reliek uit de tijden van de bus parkeren.

Ik zet daarentegen zelf ook geen geld op Ajax voor de CL overwinning.
Wel geloof ik dat alles kan en zou ik niet eens heel gek staan te kijken als Mathijs over n dikke twee maanden op t Museumplein staat met 1.000.000 mensen erbij.

Nogmaals, ik acht de kans klein maar ook reëel inmiddels.

Hoe laatdunkend sommigen hier ook denken te moeten zijn, tegen RM hebben ze n niveau laten zien waarmee ze voor niemand bang hoeven te zijn.
Ik betwijfel of ze dat elke wedstrijd halen, en om de CL te winnen zullen ze nog n tandje of twee bij moeten schakelen maar die confrontatie is genoeg om Ajax tot kanshebber te rekenen.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 15:04]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
maandag 25 maart 2019 om 15:03
Nu maar hopen dat zijn voorspelling net zo uitpakt als de vorige..
Vind ik leuk
ajaksiet +1341
maandag 25 maart 2019 om 15:14
Mourinho gaf ajax ook 0,2% kans tegen Real
Vind ik leuk
Guust +6740
maandag 25 maart 2019 om 15:31
Ach drie weken geleden riep hij nog dat Real wel weer finale zal spelen, ondanks de slechte competitie. Zou toch wat zijn dat Ajax doorgaat. Alles kan.
Vind ik leuk
Nar +1206
maandag 25 maart 2019 om 15:38
Mocht Ajax de CL winnen, dan zal Jose zeggen dat zijn opmerkingen Ajax hebben geïnspireerd....🥴 Wat een vervelende man....😖🤮
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:02
Kans is een wijd begrip. Kans dat ze verliezen zeker ;)
Vind ik leuk
bert +686
maandag 25 maart 2019 om 16:27
Zei die gek dat ook niet bij Ajax real Ajax had geen schijn van kans,,kijk en daarom is die mafkees overal ontslagen.hij is knettergek
Vind ik leuk
Farmer +15005
maandag 25 maart 2019 om 17:13
Puur om Mourinho hoop ik dat zowel Juve als Barca, er meteen uitvliegen!!

Voor de echte fans, sorry, voor jullie hoop ik op een eerlijke en fantastische wedstrijd waarin de beste moge winnen....


F*CK Jose Mourinho....
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 17:13]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:17
1% hahahaha
Vind ik leuk
JWK +845
maandag 25 maart 2019 om 17:55
Laat ‘m maar lullen!
De halve finale lonkt😊
Vind ik leuk
De kogel +46
maandag 25 maart 2019 om 18:02
Hij ziet het wel goed. Ajax had geluk tegen in de put verkerend Madrid
Vind ik leuk
Staaijman74 +1410
maandag 25 maart 2019 om 19:42
Ajax had vlg mourinho ook geen schijn van kans tegen real
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:11
Ik geef Jose M weinig kans op een mooie club
Vind ik leuk
Avanko +165
maandag 25 maart 2019 om 20:15
Ik hoop dat Ajax 1% kans heeft
Vind ik leuk
Binkie +203
dinsdag 26 maart 2019 om 08:52
Natuurlijk is Mourinho een voetbalcoach, maar helaas te vaak gericht op het ontregelen van de tegenstander in plaats van het beter en attractiever te laten spelen van zijn eigen team. Jammer.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19127
woensdag 17 april 2019 om 14:14
HAHAHAHHAHAHHAHHAH

HAHAHHAHHAHHHHHAHHHAAAHAHHAHHHAHA
/>
HAHAHA.

2x op rij fout nu. Kijken of hij bij gaat draaien. Kan niet wachten op een nieuw topic van The Fake Prophet One.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws