Roda-fans over de schreef: MVV-pop opgehangen, 'familie van MVV-spelers belaagd'

Roda-fans over de schreef: MVV-pop opgehangen, 'familie van MVV-spelers belaagd'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 18:12ma 25-03-2019 om 18:12

Laatste update: maandag 25 maart 2019 om 18:16ma 25-03-2019 om 18:16

Enkele supporters van Roda JC hebben zich van hun slechtste kant laten zien tijdens de Zuid-Limburgse derby tegen MVV. Tijdens de wedstrijd werd een opblaaspop met een MVV-shirt 'opgehangen'.

Op het shirt stond de naam van MVV-linksbuiten Joeri Schroijen. De actie van de Roda JC-fans was een vergelding voor de eerdere editie van de derby, op 18 november: Schroijen zou na de 2-0 zege van zijn ploeg de meegereisde supporters van Roda JC geprovoceerd hebben.

Nadat de wedstrijd van zondagmiddag in 2-2 was geëindigd, ging het mis op de tribunes van het Parkstad Limburg Stadion. Op videobeelden is te zien hoe enkele toeschouwers de confrontatie zochten met andere stadionbezoekers. Naar verluidt ging het om Roda JC-fans die verhaal gingen halen bij familieleden van de MVV-spelers.

Perschef Mark Maas heeft alvast aangekondigd dat er maatregelen genomen zullen worden tegen de betrokken Roda JC-fans. "Er zullen zeker sancties volgen, maar hoe en wat weten we nog niet", laat hij weten aan 1Limburg. De huidige nummer 8 van de Keuken Kampioen Divisie wil eventueel opgelegde boetes op de betrokkenen verhalen en denkt ook aan het uitdelen van stadionverboden.

Plaats een reactie

tikkitrug +910
maandag 25 maart 2019 om 18:15
Tokkies! Stadionverbod voor het leven!
Vind ik leuk
Pimman +11490
maandag 25 maart 2019 om 18:20
Mee eens..hoe simpel kan je zijn!
Vind ik leuk
Nao Veure +341
maandag 25 maart 2019 om 18:23
Inderdaad erg vreemd gedrag dit
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:26
Hoe hoog staat zwakzinnigenzorg aangeschreven in Limburg?
Sukkels die zoiets doen moet je verplicht laten opnemen en verplicht behandelen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:55
Plus een 6 maanden cursus; hoe moet ik respect en fatsoen tonen aan de samenleving. Uiteraard de kosten zelf betalen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:16
Schattig.
Vind ik leuk
G.Kopf +5687
maandag 25 maart 2019 om 18:16
Losers.
Vind ik leuk
heur es +963
maandag 25 maart 2019 om 18:17
Weg met die Limburgers!

Sluit je aan bij België!
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 19:05
Nee mensen als jij brengen Nederland verder... Dit soort acties horen niet en verdienen keiharde maatregelen, maar jouw reactie slaat weer nergens op. Ik schat je in als Brabo, en dan geen leuke. Dit soort mensen heb je helaas bij elke club.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:18
Brabo die voor Twente is? Hmm zou kunnen.

Nee grapje, ik ben met jou eens. Ik als Brabander snap ook al die haat niet naar Limburgers. Gaat nergens meer over...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:00
Ik vind jouw oordeel dat het een Brabander is vooral heel erg zielig .
Meteen ( terecht) beginnen te piepen als Limburg beledigd word , maar dan vervolgens wel gewoon Brabanders brabo's noemen , zonder reden .
Misschien de volgende keer op iemand's profiel kijken voordat je gaat inschatten ...
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 21:56
Ik zeg toch dat ik hem zo inschat? Over het algemeen zijn het vaak Brabanders die zo over Limburg praten. Wat is mis met Brabo? Ik ben toch ook een Limbo? Da's gewoon een afkorting, geen belediging.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:19
Ik denk inderdaad niet dat Brabanders het erg vinden als je ze Brabo’s noemt. Ik ben zelf Brabander, en ik en mijn vrienden op school noemen elkaar voor de lol ‘EUJJ VERREKTE BRABO JONGUH’. Jammer dat ze altijd iets tegen Limbo’s en Duitsers hebben, heb namelijk veel vrienden uit zowel Limburg als Duitsland.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:39
Dan heb ik je verkeerd begrepen , al heb ik vooral het idee dat het toch echt de westerlingen die meer iets tegen brabanders en limburgers hebben .
Maar als je op zijn profiel kijkt had je kunnen weten dat het geen brabander is waarschijnlijk .
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 22:44
Klopt, maar dat heb ik niet gedaan. Ik houd trouwens van Brabant hoor, echt, voor de duidelijkheid haha. Het zijn vaak vooral Eindhovenaren die zo raar reageren op Limburg, zitten erg dicht bij de grens en ze praten echt niet heel anders dan Noord-Limburgers. Vinden ze vaak eng denk ik. Maar da's hier irrelevant, was een foute aanname van me.
Ach en met Westerlingen, als ik in Rotterdam kom en met ze mee lach is het hartstikke prima.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:09
Dit zijn Duitsers...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:29
Ik ben duitser en er zelfs trots op,
Daar kijk je van op he, kneusje
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:57
Nee hoor kijk ik niet van op. Zeg alleen dat jullie geen Belgen maar Duitsers zijn. Zou mij niks verbazen als het 50-50 Duits Nederlands is.
Vind ik leuk
Scf1984 +286
maandag 25 maart 2019 om 19:18
Top bijdrage kerel.
Vind ik leuk
Dave VVV +317
maandag 25 maart 2019 om 20:36
Heel simpel alle Limburgers over één kam te scheren. Vrijwel elke club heeft zulke ''supporters'' op de tribune zitten die enkel en alleen komen om de boel te verzieken voor de echte supporters. Kijk maar eens naar je eigen club.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:02
Jij zit nog niet zolang op vp volgens mij .
Hier is het namelijk normaal dat je alles bij andere clubs afzeikt , maar zelf denken dat bij je eigen club alles geweldig is ;-)
Vind ik leuk
Dave VVV +317
maandag 25 maart 2019 om 21:41
Dat valt nog wel mee. Toch al enkele jaren ;) Weet precies hoe het er aan toe gaat. Neem me vaak niet meer de moeite om überhaupt te reageren gezien het grote aantal trollen.
Vind ik leuk
Pancev +1397
maandag 25 maart 2019 om 22:10
Jij staat vast trots als een pauw te juichen als Max Verstappen een race wint of Tom Dumoulin een Tourrit pakt. Dan zijn het opeens Nederlanders... Zielig.
Vind ik leuk
Knollie +684
maandag 25 maart 2019 om 23:20
Heb ik al gedaan aangezien ons eigen land naar de haaien gaat. ;-)

Dit soort idioten lopen her en der rond. Zwaar straffen, stadionverbod voor het leven en meldingsplicht tijdens wedstrijden op het politiebureau.
Enkele jaren geleden dit nog ergens gezien in het stadion.
Maar of het nu rookpotten zijn in gevaarlijk aantal, veld betredende idioten die op een keeper afgaan of dit soort praktijken.

Jouw reactie is kansloos iig.
Sluit jij je maar aan bij Groenland. Lekker ver weg.
Vind ik leuk
4everfcu +5479
dinsdag 26 maart 2019 om 19:26
zo zo een sv voor het leven nog wel ik zou ze drie jaar cel met tbs geven joh!
ze hebben verhaal gehaald en een pop opgehangen nou nou niet netjes idd maar een sv voor het leven met meldplicht nog wel? vind je dat niet iets wat overdreven.
Vind ik leuk
Knollie +684
dinsdag 26 maart 2019 om 19:53
Nee eigenlijk niet nee. Een pop aan een touw op z'n nek.
Zitten kinderen in het stadion. Het overschrijdt gewoon grenzen en normen en waarden.
Een keer voorbeeld stellen helpt, dan heb je nergens meer gedonder in het stadion.
Vind ik leuk
FSCeara +9567
dinsdag 26 maart 2019 om 01:02
Was het maar zo’n feest ! Alles goedkoper en beter geregeld.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:17
Laffe helden die buitenlanders opdoeken die club
Vind ik leuk
Justin Kees +3485
maandag 25 maart 2019 om 18:19
Een zeer gezellige club daar in Limboland 👌🏻
Dat ze nog lang in de KKD mogen spelen, want missen doe ik die lui niet in de Eredivisie...
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 19:09
Gelukkig bepaal jij niet wie er in de eredivisie speelt. Een hele club afrekenen op een paar mongolen is belachelijk.
Vind ik leuk
Justin Kees +3485
maandag 25 maart 2019 om 19:25
Een paar? Het zit er vol mee! Het begint bij het bestuur, die fake investeerder, het gezeik afgelopen week met Molenaar en dat gezellige publiek...

Ik vind het al tijden een kutclub, heb er niets mee, onzinnige bende daar en dat is mijn mening.. 🙂
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 19:32
Ik was het ook niet 100% eens met de timing van het ontslag, maar feit is dat een dalende lijn al een tijdje geleden is ingezet, er weinig perspectief was op beterschap onder Molenaar, en dat het seizoen op zijn einde loopt. Molenaar zou sowieso vertrekken, nou dan kun je misschien beter nog een schokeffect proberen te creëeren om nog iets van het seizoen te maken. Weinig te verliezen.
Korotaev verdient op basis van zijn inzet in het verleden en de ontwikkelingen in Dubai gewoon het voordeel van de twijfel. Alles wijst op onschuld.
Ik ben ook niet altijd tevreden met ons publiek, op dit moment schaam ik me ook voor deze mongolen, en ben ook erg teleurgesteld in het aantal afhakers, maar daar kan ik weinig aan te veranderen.
Prima dat je mijn club niet moet, maar dan ga ik wel in op je argumenten.
Vind ik leuk
Justin Kees +3485
maandag 25 maart 2019 om 20:42
Eejj, je mag ook ingaan op mijn mening. Geen probleem!
Op een of andere manier heb ik gewoon niets met je club... 😉

Neemt niet weg, dat ik wel ff wat wil nuanceren. Niet al het publiek is natuurlijk ruk en men zal daar in het bestuur best goede bedoelingen hebben. Maar het komt er qua beleid gewoon niet uit.
Vind ik leuk
Broes +1079
maandag 25 maart 2019 om 21:25
Jij bent niet de enige die zo denkt en dat is helaas het gevolg van het opportunistische, korte termijn beleid van de laatste decennia wat echt een mooie club in een neerwaarste spiraal heeft gebracht. Het imago van Roda buiten de eigen Parkstad-regio is daardoor heel slecht geworden, sympathie-factor = 0.
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 23:37
Ik kom uit Sittard en heb nog steeds sympathie voor Roda, het is dus een heel klein beetje meer dan 0. ;-)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:32
Aan je reactie te zien heb je er wel iets mee,
Beetje onbenullig je waardeloos commentaar.........
Vind ik leuk
Justin Kees +3485
maandag 25 maart 2019 om 20:43
Als je het over onbenullig hebt...
Vind ik leuk
Ikkuh +2494
maandag 25 maart 2019 om 19:58
Who cares wat jij vind?
Vind ik leuk
Justin Kees +3485
maandag 25 maart 2019 om 20:44
Jij kennelijk, anders zou je geen reactie geven... 🙂
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:19
Stadion verboden dan zitten er daar dalijk nog minder mensen. Maar zonder gekheid iedereen moet veilig kunnen zijn in een stadion en poppen ophangen van spelers of hun familie aanvallen moet hard worden aangepakt
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 25 maart 2019 om 18:21
Dit kan je toch geen supporters noemen? Zelfde met (internet) hooligans.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:25
Bij roda wordt altijd alleen maar het negatieve naar buiten gebracht, hetzelfde met fake news want er zat niet alleen family op onze tribunes maar ook ultras van mvv... en provoceren is incaseren!
Vind ik leuk
Gearry +1537
maandag 25 maart 2019 om 18:27
Je laten provoceren is een teken van zwakte.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:38
Precies,iedereen heeft zijn oordeel alweer klaar. Maar wat is er nou werkelijk gebeurd? Er zouden geen mvvers aanwezig zijn maar de halve noord tribune zat er vol van. Dat was echt niet alleen familie. En behalve wat gescheld is er helemaal niks gebeurd.
Vind ik leuk
Mineola +634
maandag 25 maart 2019 om 18:57
Zijn er ook positieve dingen dan?
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 19:10
Deze reactie is onnodig. We staan er al niet lekker op.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:25
Tsja zielig volk daar bij Roda
Vind ik leuk
Ikkuh +2494
maandag 25 maart 2019 om 19:59
Bij Ajax is het anders veel erger...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:26
Oh ja waar baseer je dat op, licht toe!
Vind ik leuk
045Brunssum +1116
maandag 25 maart 2019 om 20:39
Bv dat ze ieder jaar op het einde van het seizoen zielig zijn als ze weer geen kampioen zijn.?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:03
Wij zijn niet zielig jongen wij vergaren Europese roem in tegenstelling tot dat gemeentelijk clubje uit Eindhoven
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 07:10
😁😁😁😁😁
Vind ik leuk
4everfcu +5479
dinsdag 26 maart 2019 om 19:32
meeste incidenten van nederland zijn toch echt bij ajax.
overigens zijn ze bij jou club ook niet vies van een pop met touwtjes of was je dat alweer vergeten.
Vind ik leuk
Nao Veure +341
maandag 25 maart 2019 om 18:25
Dit soort poppen heb ik eerder in de arena vgm gezien
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
maandag 25 maart 2019 om 18:30
Poppen is meervoud. Maar lief dat je het voor jullie zusterclub Roda opneemt.
Vind ik leuk
Nao Veure +341
maandag 25 maart 2019 om 20:30
Nouja zusterclub... Laat ik het ik het zo zeggen: ik haat ze niet maar om mij nou over een kam te scheren met roda is hetzelfde als zeggen dat ajax een zusterclub is van az (of andersom het is maar wat je Wilt)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:41
Ik heb zo'n pop ook al eens in Maastricht zien hangen....
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:02
En bij ADO roepen ze Hamas joden aan het gas! Die idioten kennen de geschiedenis niet!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5619
maandag 25 maart 2019 om 18:28
Waardeloos.
Vind ik leuk
Och jeh +2572
maandag 25 maart 2019 om 18:30
Wat een kneuzen dat moffenvolk! Al jaren teren ze op de zak van de gemeente anders hadden ze nu naar Aachen kunnen gaan kijken ipv in sterfrade. Snel opdoeken die club
Vind ik leuk
Hb +6
maandag 25 maart 2019 om 18:38
Zou eerst eens nadenken voor je wat schrijft je verlaagd je tot het zelfde niveau
Vind ik leuk
Degraaf +2798
maandag 25 maart 2019 om 18:40
Hij verlaagd zich misschien tot hetzelfde niveau, maar ik van jou nog geen enkel afkeuring gelezen over deze actie. Of keur je dat goed?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:39
Waaaah,en dat zegt iemand die fan van Feyenoord is.....
Vind ik leuk
Dj Storm +497
maandag 25 maart 2019 om 18:42
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 20:33]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:49
Internethooligan gespot!
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
maandag 25 maart 2019 om 18:53
Die DJ storm is echt een keyboard hooligan jongens !!
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
maandag 25 maart 2019 om 18:54
Die Dj Storm is echt een zandzak tegen de watersnood jongens !!
Vind ik leuk
Dj Storm +497
maandag 25 maart 2019 om 19:02
Geweldige grap pik 😂. Die heb jezelf bedacht, en daar heb je heel lang over gedaan neem ik aan
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
maandag 25 maart 2019 om 19:08
Die Dj storm is echt een slecht Duits sprekende Belg jongens !!
Vind ik leuk
RenW +5710
maandag 25 maart 2019 om 19:30
Kalm aan jongens, volgend seizoen spelen wij er ook.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
maandag 25 maart 2019 om 19:59
RenW god !!!
Vind ik leuk
RenW +5710
maandag 25 maart 2019 om 22:25
Klopt jongens
Vind ik leuk
1313 +12731
maandag 25 maart 2019 om 19:09
DJ Storm, puur uit nieuwschierigheid, in welke clubs draai je allemaal?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:12
Het enige wat hij draait zijn een joint en een bolus!
Vind ik leuk
Dj Storm +497
maandag 25 maart 2019 om 19:51
Bent goed wakker klapper 😉
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
maandag 25 maart 2019 om 19:58
Die Dj Storm is echt een Haze rokende internetheld jongens !!
Vind ik leuk
Dj Storm +497
maandag 25 maart 2019 om 21:51
Ouwehoer 😂😂😂😂
Vind ik leuk
4everfcu +5479
dinsdag 26 maart 2019 om 19:35
wordt eerst maar even rustig pietertje
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
maandag 25 maart 2019 om 18:43
Tegen Roda durf je wel Feijenoord 😷
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 19:11
Misschien moet ik me maar om laten scholen tot supporter van Barça, want volgens jou logica kan ik dan supporters van andere clubs aan..?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
maandag 25 maart 2019 om 19:12
Ik had het tegen Feijenoord.
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 19:14
Hoe bedoel je dan 'Tegen Roda durf je wel?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
maandag 25 maart 2019 om 19:17
Feijenoorders worden in het algemeen belachelijk gemaakt hier..
Maar nu het om Roda gaat die lager staat heeft hij een grote mond.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 19:21]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:02
Aachen is niks meer, daar is mijnheer Vd Luer ook langs geweest.
Vind ik leuk
Broes +1079
maandag 25 maart 2019 om 21:44
Wil Feyenoord geen jaarlijkse garantie van 25 miljoen van de gemeente voor die nieuwe Kuip?
Vind ik leuk
ToniQued +117
maandag 25 maart 2019 om 18:34
Levenslang stadionverbod!
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
maandag 25 maart 2019 om 18:40
Opzouten met die club mogen niet eens fuseren ga lekker in Duitsland voetballen .
De club is niks en het word nooit niks .
Opzouten met dat mijnenveld
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 19:12
We worden nooit niks, dat doet me goed. Blijven we tenminste altijd íets.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:45
We kunnen er wel moeilijk over doen, maar uiteindelijk is niks meer dan een pop die ze mee hebben genomen en daar hebben neergehangen, moet je geen aandacht aan geven, maar mensen hebben zo weinig te doen... .. .
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
maandag 25 maart 2019 om 18:46
Als je geen Ajacied bent of een Psver moet je eerst naar je eigen clubbie kijken voor je wat over Roda zegt.
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
maandag 25 maart 2019 om 18:51
MVV fuseren met Fortuna en Roda lekker in Duitsland laten spelen .
🇩🇪🇩🇪🇩🇪
Vind ik leuk
Senn +7950
maandag 25 maart 2019 om 20:23
Eeg volwassen reactie
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:53
Walgelijk, toen met Vermeer en nu met Schroijen
Vind ik leuk
Sniper1 +1429
maandag 25 maart 2019 om 18:56
Beter goed gejat, dan slecht bedacht....



Oja, net als met Vermeer en laatst in België, is dit toch wel sneu.

Hoe kan je hier met een tifo nog overheen??
Vind ik leuk
Yoink +552
maandag 25 maart 2019 om 19:01
Ach, elke paar weken is daar wat loos. Overal rennen kneusjes rond, maar bij Roda heb ik toch vaak het gevoel dat daar weinig mee wordt gedaan.
Vind ik leuk
Cantonoy +61
maandag 25 maart 2019 om 19:01
Dom kuddegedrag
Vind ik leuk
voetbal@com +1072
maandag 25 maart 2019 om 19:21
Je vraagt je af, hoe komt een pop binnen, niks ten nadelen van vrijwilligers etc.

Wederom 0.1% die het verkloot.

Wie ook het kabinet en de 1ste kamer leidt, verhoog nu eens de straffen, geen werkstraffen maar gewoon 25 jaar cel voor elk delict en levenslang voor moord.

Kijken of de criminaliteit dan nog zo hoog is en blijft.

[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 19:21]
Vind ik leuk
Yoink +552
maandag 25 maart 2019 om 19:25
En genoeg werk, denk dat we zo'n 100.000 gevangenisbewakers extra nodig hebben.
Vind ik leuk
bert +688
maandag 25 maart 2019 om 19:28
Ze zeggen nog steeds ( ik zou niet weten waarom) Roda de trots van Limburg..nou voor mij is het de KOTS van Limburg.denk dat ze dit jaar de slechtste club van Limburg worden.ze zeggen koempels ze weten niet eens hoe je het schrijft.
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 20:15
Zit het diep?
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
maandag 25 maart 2019 om 20:27
Heel diep opzouten met RODA JC
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 20:28
Vervelend voor je.
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
maandag 25 maart 2019 om 20:32
Voor jou nog erger
Vind ik leuk
Rodajc +19295
maandag 25 maart 2019 om 21:53
Mwa er is meer in het leven dan voetbal. Ik koester gelukkig voor geen enkele club zo'n haat dat ik me op dit soort sites zo hoef te uiten. Vandaar dat ik het vervelend voor je vind, dat jij wél die behoefte hebt. Da's gewoon best triest.
Vind ik leuk
bert +688
maandag 25 maart 2019 om 21:43
Hoezo heb je hem erin dan,viespeuk
Vind ik leuk
luccerd +3072
maandag 25 maart 2019 om 19:38
Echt waar... als Roda supporter schaam ik me hier heel diep voor. Het is een derby, so what?! Dan maar meteen een pop ophangen?
Dit tuig zou zich niet eens Roda supporter mogen noemen....
Rivaliteit en acties mogen er zijn, maar dit is weer van ongekende achterlijkheid. Deze kerels mogen van mij een levenslang stadion verbod krijgen. Zij( overigens alle achterlijke hooligans) verpesten het voor de rest... Die haat naar elkaar... onbegrijpelijk....
Het moet tijd worden dat clubs met elkaar om tafel gaan en dat iedereen elkaar gewoon met rust laat...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:41
Die Roda tokkies komen hier ook erg opgefokt over.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:01
Erg netjes kan ik het niet noemen. Erg idioot en laf wel.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:02
Zo'n pop vind ik dan wel weer enorm stuitend.
Vind ik leuk
JaJaBijna +117
maandag 25 maart 2019 om 20:06
Niks anders gewend van die roda jc, paar normale supporters maar derest kan je liever eerst een drugstest laten doen, doorgesnoven moffies
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:24
Schandalig
Belachelijk
Levenslang stadion verbod
Wereld is kapot bedervelijk
.
Dit MOETEN wij niet willen
Vrienden vriendinnen kennissen
Supporters om betreffende persoon of personen moeten hem of haar aangeven.
Net als dit weekend de ..... bedreiging tegen politici
Ookal ben je een gewild iemand binnen de harde kern.
Laten we ons allen verenigen en afkeer er van nemen !!!!

Vind ik leuk
pos +9955
maandag 25 maart 2019 om 20:32
Dat hele gebied moet je eigenlijk afscheiden van Nederland. Echt van mij mogen de Duitsers het hebben.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:34
Sorry dit moet ik appart kwijt
Aan het begin van deze commentaren verafschuw ik mij alweer ..
Alsof die pop nog niet genoeg is word er nu ook nog eens bij gehaald dat iemand een duitse of Belgische fan is wie dit verafschuwt maar iemand zelfs het mooi vind wat er gebeurde.
Gelukkig kan VP zijn of haar IP adress achterhalen en met bewijs doorgeven aan de politie
Want dit slaat nergens op !!!
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
maandag 25 maart 2019 om 20:38
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 20:57]
Vind ik leuk
Lusitano +318
maandag 25 maart 2019 om 21:46
Stelletje proleten. Gewoon samen met zeg maar 5 doorgewinterde straatvechters die alleen sporten incognito gaan staan, dan onverwachts die doorgesnoven en dronken losers keihard de tribune afrossen. Heerlijk!
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
maandag 25 maart 2019 om 23:55
Walgelijk. KNVB schors de club maar. Dit is over de top. Laatvdecfans het maar voelen door een schorsing van de club.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 07:56
Misselijkmakend die supporters
Vind ik leuk
Rodapaus +6203