'Ajax heeft beet en legt 12 miljoen euro op tafel voor opvolger van De Jong'

'Ajax heeft beet en legt 12 miljoen euro op tafel voor opvolger van De Jong'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 20:32ma 25-03-2019 om 20:32

Laatste update: maandag 25 maart 2019 om 20:53ma 25-03-2019 om 20:53

Ajax heeft met Standard Luik een akkoord bereikt over de transfer van Razvan Marin naar Amsterdam. Dat melden De Telegraaf en Het Nieuwsblad maandagavond. Marin (22) moet bij Ajax de naar FC Barcelona vertrokken Frenkie de Jong op gaan volgen.

De komst van Marin is zo goed als zeker, waardoor de Roemeen de eerste zomeraankoop van Ajax wordt. Marin gaat bij Ajax een contract voor vijf seizoenen tekenen. Naar verluidt gaat Ajax twaalf miljoen euro betalen voor de middenvelder, die in België nog een contract tot 2023 heeft. Marin speelt dinsdag met Roemenië de EK-kwalificatiewedstrijd tegen de Faeröer Eilanden. Pas daarna kan de middenvelder in Amsterdam medisch worden gekeurd. 

'De Roemeens Voetballer van het Jaar wordt in België omschreven als een dynamische speler en een echte winnaar met een geweldig rechterbeen', aldus De Telegraaf. 'En hij is heel vast aan de bal. Kortom, iemand die als 'moderne middenvelder' voor Ajax een meerwaarde kan zijn.'

De in 1996 geboren Marin speelt sinds de zomer van 2016 bij Luik. Hij werd gekocht van Viitorul Constanta. 

Plaats een reactie

Nao Veure +357
maandag 25 maart 2019 om 20:33
Ik ken hem niet, maar ben benieuwd
Vind ik leuk
rexxo +16971
maandag 25 maart 2019 om 20:35
Net zo breaking toen Frenkie naar PSG ging volgens Falentijn Driessen.
Vind ik leuk
Snapje? +9949
maandag 25 maart 2019 om 20:49
En de trein dendert door, het Bayern van Nederland is niet meer in te halen.
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
maandag 25 maart 2019 om 21:02
Alleen de prijzen ontbreken😉.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:19
Pffffffffff
Vind ik leuk
Robert TW +642
maandag 25 maart 2019 om 22:18
5 punten as we speak
Vind ik leuk
RebelVox +12617
dinsdag 26 maart 2019 om 00:31
Prima aankoop, deze jongen kan voetballen, dat hebben we gezien toen we tegen standaard speelden, 1 van de gevaarlijkste mannen op het veld.

Technisch zeer goed, 2 bening en scoort makkelijk, kan op meerdere posities gebruikt worden.

Als dit waar is, dan verdient Overmars een pluim.
Vind ik leuk
ReneAjax +10865
dinsdag 26 maart 2019 om 00:52
Lijkt mij nou niet echt een wereldtalent, een 13 in een dozijn voetballer.
Er is speciaal voor hem een promotiefilmpje op Youtube gezet, maar ik kan er geen warm gevoel van krijgen, zoals ik dat bij Lainez wel kreeg.
Leuke speler, maar niet meer dan dat.
Vind ik leuk
Robert TW +642
dinsdag 26 maart 2019 om 06:59
Je sluit af met: Als dit waar is... je hebt het dus zelf verzonnen?
Vind ik leuk
RebelVox +12617
dinsdag 26 maart 2019 om 08:28
transfernieuws verzin ik niet zelf.
Lees eerst het stuk voor je nietszeggende commentaren post.
Vind ik leuk
Robert TW +642
dinsdag 26 maart 2019 om 08:44
Sorry hoor... 5 punten...
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 26 maart 2019 om 10:08
2 waren het er toch in de CL
Vind ik leuk
Fissah14 +1382
maandag 25 maart 2019 om 21:25
Haha ja maar zo is het wel gewoon.
Vind ik leuk
Gewoonzo +260
maandag 25 maart 2019 om 21:35
Origineel man!
Vind ik leuk
dhrwobo +45779
maandag 25 maart 2019 om 22:18
De waarheid ligt soms zoooo voor de hand...
Vind ik leuk
buddha +10756
dinsdag 26 maart 2019 om 00:45
over origineel gesproken op vp. CALIMERO, WZAWZDB, wij hebben de meeste...… wij zijn de rijkste. en dan ga jij over origineel praten WHAHAHAHHA
Vind ik leuk
Gewoonzo +260
dinsdag 26 maart 2019 om 20:37
Heb je je hart gelucht? Wat een afgunst naar een club die volgens al de vp geleerden al jaren niet meer meedoet om de prijzen.
Vind ik leuk
Befbaf +42
maandag 25 maart 2019 om 21:45
Ach gosie
Vind ik leuk
dhrwobo +45779
maandag 25 maart 2019 om 22:17
Hahaha die snapt ie niet... snapje?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:20
Club met de meeste prijzen van allemaal.
Vind ik leuk
RenW +5772
maandag 25 maart 2019 om 22:33
Er zijn er al zoveel, dit wat nu gebeurd is ff belangrijker.
Mee doen in Europa.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4849
maandag 25 maart 2019 om 23:00
En toch kent niemand PSV, sneu zeg.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:06
Dan moet je even langs gaan bij Ajax, daar staan meer prijzen dan in dat armzalige Utrecht ooit zal behalen ook niet als Ajax per direct zou stoppen met voetbal.
Vind ik leuk
rexxo +16971
maandag 25 maart 2019 om 23:21
Idd, een Utrecht supporter zegt tegen een Ajax fan,”alleen de prijzen ontbreken”

Ik heb zelden zo een niet snuggere opmerking gelezen.

Voor het posten van zoiets doms horen ze voor straf zijn internet een jaar af te sluiten.

Vind ik leuk
Snapje? +9949
dinsdag 26 maart 2019 om 01:09
33 and counting! 💪💪👍👍😜😜
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 02:23
Prijzenkast puil uit vergeleken bij de rest van de Nederlandse clubs
Vind ik leuk
yuuup +11204
dinsdag 26 maart 2019 om 04:53
Maar dan moeten we wel allemaal zo aardig zijn om maar maximaal 4 jaar terug te kijken natuurlijk.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12591
dinsdag 26 maart 2019 om 06:17
😂😂🤣
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:05
NAC Breda is ook niet meer in te halen. Maar dat is omdat ze onderaan staan. Ajax staat gewoon lekker op de 2e plek.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:22
Pffffff psv op hun best.
Ze hebben een Sponsordeal --Gemeentesteun
En euforie spat er van alle kan af..
Over 7 dagen weten we het pas echt laten we daarop wachten !!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:50]
Vind ik leuk
Oud Fluks +1236
maandag 25 maart 2019 om 21:25
Oh ja waar ook wanneer lagen jullie in alles eruit en deze competitie is nog steeds niet gespeeld en waar ook hoeveel geld is er binnengekomen ook al weer !
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:41
Ik doe hard mijn best om deze zin te ontcijferen, maar kan je het nog is in het Nederlands proberen?
Vind ik leuk
Jozef +45152
maandag 25 maart 2019 om 22:53
...nog is...?😲


Vind ik leuk
Oud Fluks +1236
maandag 25 maart 2019 om 23:53
Schijnbaar moeite met beker, Europese competitie , schijnbaar moeite met nadenken en oh ja dat is waar ook dat kunnen ze niet beneden de rivieren of moet ik nog verder toelichten hoe je moet nadenken !
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 10:01
Sorry ben ajax ..gin eindhoven ..
geld aardig wat met alle verkopen dan totaal
325.000.00 euro
Vind ik leuk
Oud Fluks +1236
dinsdag 26 maart 2019 om 11:42
Dat is dan andere er zijn teveel vsn die nep Brabanders zo dus niet bedoeld want ben zelf ook voor Ajax!
Vind ik leuk
Stranger +7053
maandag 25 maart 2019 om 22:58
Je kunt ook belastingfraude en gemeentesteun hebben;-)
Dus ik vraag me af wat je punt is?
Met je laatste zin heb je dan weer wel (voor een gedeelte )gelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:30
Ook volgend seizoen wordt het weer genieten bij ons aller Ajax
Vind ik leuk
yuuup +11204
dinsdag 26 maart 2019 om 04:51
Even wat reacties uitlokken? Dit is gewoon een hele normale aankoop. En voorlopig een flink stapje terug in kwaliteit.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 21:42
De wijsheid in pacht? Ooit gehoord van sarcasme?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 21:43]
Vind ik leuk
yuuup +11204
dinsdag 26 maart 2019 om 22:46
Wijsheid??? Vind je dit al wijsheid? Dat zegt genoeg.
Vind ik leuk
035 +1105
maandag 25 maart 2019 om 21:00
Valentijn
Vind ik leuk
fcfc +433
maandag 25 maart 2019 om 21:02
Wauw
Vind ik leuk
035 +1105
maandag 25 maart 2019 om 21:04
Precies
Vind ik leuk
Diesel1977 +1518
maandag 25 maart 2019 om 21:12
LOL je snapt hem niet?
Vind ik leuk
035 +1105
maandag 25 maart 2019 om 21:14
Hmm... falen...OK
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:07
Net even op YouTube 2 video's bekeken:
Het is Roemeen van 22; zijn waarde stond op 7 miljoen, maar Ajax betaalt 12 voor hem.
Het is een centrale aanvallende middenvelder met scorend vermogen (heeft er nu 8 in liggen).
Hij kan overigens ook als rechtsbuiten uit de voeten.
Hij heeft een goed schot en een goede harde voorzet (neemt ook vaak de penalties).
Hij kan goed wegdraaien zoals de Jong dat ook doet en is fysiek sterk.
Misschien wil Ajax hem omturnen in een meer verdedigende middenvelder (waar Frenkie speelt)
Vind hem niet slecht moet ik zeggen; ik ben wel benieuwd!
Hij heeft voor 5 jaar getekend
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:16]
Vind ik leuk
ErikAjax +3224
maandag 25 maart 2019 om 21:25
Zolang er maar "amazing" op Youtube erbij stond, dan is het goed.
Vind ik leuk
Jozef +45152
maandag 25 maart 2019 om 21:37
Heb even navraag gedaan op het Belgische broertje van VP.
Doorgaans vrij serieuze reageerders daar praten vrij positief over deze jongen.

We zullen zien...
Vind ik leuk
AVDV +1641
dinsdag 26 maart 2019 om 01:48
Serieuzer dan hier lijkt me vrij onwaarschijnlijk!
Vind ik leuk
yuuup +11204
dinsdag 26 maart 2019 om 04:58
Een opluchting om te zien hoe ze daar lekker over voetbal kunnen lullen. Hier moet je bij ieder topic over PSV of Ajax eerst honderden reacties van schreeuwende kleuters voorbij scrollen om een beetje bij de serieuze reacties te komen. Engelse en Duitse websites trouwens ook. Ze zijn daar gewoon heel wat beschaafder.
Vind ik leuk
Jozef +45152
dinsdag 26 maart 2019 om 07:21
Hmm, er wordt vrij weinig gereageerd en kijk nog eens als de play offs begonnen zijn...
Vind ik leuk
KCP +1476
maandag 25 maart 2019 om 21:29
Niet alleen volgens driesen.. ook volgens psg🤣
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:07
Ajax kan het betalen als enige Nederlandse club.
Vind ik leuk
yuuup +11204
dinsdag 26 maart 2019 om 05:00
PSV kan dit ook.
Vind ik leuk
Mario 1 +2848
maandag 25 maart 2019 om 23:39
En dit is de vervanger voor Frenkie???????????
Vind ik leuk
rexxo +16971
dinsdag 26 maart 2019 om 00:04
Hoe moet ik dat weten, ik deel geen kantoor met Overmars.
Vind ik leuk
Mario 1 +2848
dinsdag 26 maart 2019 om 08:25
Zorgen dat alleen de Ligt en Frenkie weggaan.
Geef de overige spelers een salaris verhoging ( goedkoper dan kopen )
Zodat het elftal grotendeels in takt blijft . Ieder jaar 2 a 3 spelers inpassen, dan blijf je mee doen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:45
Kom er mar in
Vind ik leuk
Obl93 +2776
maandag 25 maart 2019 om 20:48
Zag hem vd week voetballen tegen Zweden. Een vechtertje, geen bijzondere voetballer.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:06
Het is Roemeen van 22; zijn waarde stond op 7 miljoen, maar Ajax betaalt 12 voor hem.
Het is een centrale aanvallende middenvelder met scorend vermogen (heeft er nu 8 in liggen).
Hij kan overigens ook als rechtsbuiten uit de voeten.
Hij heeft een goed schot en een goede harde voorzet (neemt ook vaak de penalties).
Hij kan goed wegdraaien zoals de Jong dat ook doet en is fysiek sterk.
Misschien wil Ajax hem omturnen in een meer verdedigende middenvelder (waar Frenkie speelt)
Vind hem niet slecht moet ik zeggen; ik ben wel benieuwd!
Hij heeft voor 5 jaar getekend
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:17]
Vind ik leuk
Blindsy +20590
maandag 25 maart 2019 om 21:10
Klinkt meer als n vervanger van Ziyech?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:13
Dacht exact hetzelfde
Vind ik leuk
Blindsy +20590
maandag 25 maart 2019 om 21:18
Wat ook prima is. Want die zie ik ook wel vertrekken.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:31
Die indruk zal je minder hebben als je hem ziet spelen.
Kijk maar ff op YouTube als je het leuk vindt
Vind ik leuk
Blindsy +20590
maandag 25 maart 2019 om 21:33
Dat vind ik leuk dus dat ga ik doen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:36
Klinkt alsof je het leuk vindt en gaat doen! 👍
Vind ik leuk
3Bier +15676
maandag 25 maart 2019 om 22:02
Ik heb sterk het idee dat hij het leuk vindt en ook echt gaat doen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:24
Klaarblijkelijk man!
Vind ik leuk
Blindsy +20590
dinsdag 26 maart 2019 om 07:22
Ik heb het gedaan. En volgens mij heb ik vooral naar een type Tadic gekeken. Sterke offensieve middenvelder. Gaat graag de duels aan. Goed schot. Maar alles op kracht en n béétje techniek.
Hou zelf van zulke spelers maar ik herken er absoluut geen De Jong in, en al helemaal geen Ziyech. Maar prima vent, béétje duur maar laat Netto t maar uitonderhandelen.
Ik vond t leuk 😉.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 07:23]
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 08:52
klopt, vind het ook geen de Jong en heeft iets weg van Tadic misschien. Bekijk ook het filmpje bij het nieuwe artikel hierboven. Deze zal je nog meer aanspreken! Heerlijke speler! Ik wrijf hier in m'n handen van ! Hoop heel erg dat hij komt nu !
Vind ik leuk
Blindsy +20590
dinsdag 26 maart 2019 om 08:56
Nou, ik wacht wel totdat hij op Fox een hele wedstrijd te zien is.
Ik las net ergens dat hij aan Gerrard deed denken. Daar ben ik het mee eens. Gewoon een stevige dynamische speler, die kan Ajax wel gebruiken. Minder technisch, en volgens mij ook nog niet zo tactisch maar dat kan hij dan mooi nog leren. Frenkies hangen nu eenmaal niet aan bomen. Of zijn onbetaalbaar.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 09:00
true! Maar kijk nou ff man: het youtube filmpje bij het artikel: Ajax troeft Roma af! Je zal het leuk vinden, echt! :)
Vind ik leuk
Blindsy +20590
dinsdag 26 maart 2019 om 12:13
Ik ben geen Ajax-fan heh? Maar okay... ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:23
Hoeft van mij niet hoor. 😏
Je mag gewoon Interesse hebben! 👍
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:34
Denk dat hij te JONG is.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:35
Flauw, maar geef je toch een like, daar waar ik zelf ook wel is flauw ben :)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:56
Ik ben kei veel likes kwijt. Begrijp er niks van
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:32]
Vind ik leuk
035 +1105
maandag 25 maart 2019 om 21:02
Lig je dus niet zo goed in de groep.😁😁
Vind ik leuk
SantiagoErik +2482
maandag 25 maart 2019 om 21:53
De Ligt wel😜
Vind ik leuk
Vak-T +1950
maandag 25 maart 2019 om 21:02
Is beter als kei veel geld.....
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:13
Misschien is er ingebroken ?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:16
Volgens mij als iemand zijn account opzegt of wordt gebanned gaan de likes van die persoon weg.
Vind ik leuk
ErikAjax +3224
maandag 25 maart 2019 om 21:28
Elke typ of spelfout is een min.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:32
Hehe
Vind ik leuk
Bosmeister +1196
maandag 25 maart 2019 om 21:45
Zaten ze in een van je wondersloffen?
Vind ik leuk
yuuup +11204
dinsdag 26 maart 2019 om 05:04
Spaar jij ze dan?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 06:07
Eigenlijk nie. Maar ben blijkbaar een beetje autistisch..
Vind ik leuk
Ove +4286
maandag 25 maart 2019 om 20:35
Vreemde transfer
vorig jaar nog afgetest door Roda
Vind ik leuk
Roeptoeter +19272
maandag 25 maart 2019 om 20:41
Bron? Ik kan er niets over vinden met google.
Vind ik leuk
035 +1105
maandag 25 maart 2019 om 20:41
Was hij iets "te groot" voor RJC? :-)
Vind ik leuk
Pancev +1411
maandag 25 maart 2019 om 20:43
Bij Roda nemen ze wel meer foute beslissen de laatste jaren. Zegt derhalve niks.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:46
Neem jij Roda serieus?😂
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1263
maandag 25 maart 2019 om 21:57
Roda niet ... JC wel!
Vind ik leuk
3Bier +15676
maandag 25 maart 2019 om 22:33
Neem jij Ove serieus?
Vind ik leuk
Enden +5055
maandag 25 maart 2019 om 21:04
Heeft Roda het geld niet voor. Dikke onzin.
Vind ik leuk
Sven! +2592
maandag 25 maart 2019 om 21:19
Onzin wat jij zegt, ze zeggen niet voor niks wanneer je niets beters weet te zeggen zeg dan niets, in jouw geval is het dan ook beter dat je niks zegt.
Vind ik leuk
ErikAjax +3224
maandag 25 maart 2019 om 21:29
Roda snapt er niks van.
Vind ik leuk
Jozef +45152
maandag 25 maart 2019 om 21:40
Het is dan ook onzin.
Vind ik leuk
Groen +4582
maandag 25 maart 2019 om 21:54
"Ove" is ook zweeds voor leugenaar.
Vind ik leuk
Enden +5055
maandag 25 maart 2019 om 21:03
Te Jong is ook een Jong, maar niet de Jong.

Ongeacht de kwaliteiten van de speler is het goed wanneer Ajax de selectie weer op tijd heeft aangevuld. Kunnen ze zich goed voorbereiden op een nieuw seizoen. Ga nu denk ik wat info over deze gast opzoeken
Vind ik leuk
Johan59 +1272
maandag 25 maart 2019 om 20:34
Wie? En dat is de opvolger van OMG
Vind ik leuk
Jakob289 +327
maandag 25 maart 2019 om 20:35
Beetje snel om het al over “de volgende Frenkie” te hebben, ofniedan?
Vind ik leuk
Roeptoeter +19272
maandag 25 maart 2019 om 20:37
Afwachten. Bande ging een heel stuk minder voetballen toen het bekend werd. Toch zal ik dat Belgisch voetbal eens gaan bekijken de
komende tijd. Vooralsnog positief.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:55
Ik moet het ook nog maar zien met deze Marin, ben altijd sceptisch wat betreft onbekende spelers. Vind het ook een (te) hoog bedrag eerlijk gezegd. 12 miljoen voor iemand die nog zo weinig gepresteerd heeft, klinkt niet best.
Vind ik leuk
renemar +840
maandag 25 maart 2019 om 21:23
Kende jij Tagliafico, Sanchez? Hoe kun je zeggen dat 12 miljoen teveel is als je hem niet kent? Heel erg voorbarig.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
dinsdag 26 maart 2019 om 03:47
In Marc we trust.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 13:04
Nee, kende ik ook niet. Maar die zijn dan ook voor 4 en 5 miljoen gekocht he, nu je toch Marin met Sanchez en Tagliafico wil vergelijken. Dus dat risico was veel kleiner. Maar nu je het toch in die hoek zoekt, ik kende Cassiera en Orejuela ook niet en we weten ook hoe dat is afgelopen.
Vind ik leuk
renemar +840
dinsdag 26 maart 2019 om 16:57
Wat wil je hiermee zeggen? Dat je scepsis hebt over een speler die je niet kent omdat die relatief duur is? Dus als hij 3 miljoen zou kosten was je niet sceptisch? Rare redenering. De prijs heeft daar toch niks mee te maken.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 17:46
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik sceptisch ben omdat ik de speler niet ken. Ik zeg dat het risico groot is als je 12 miljoen neerlegt voor een vrij onbekende speler. 4 a 5 miljoen is geen bedrag om wakker van te liggen, mocht het dan op een drama uitlopen is het jammer, maar niet meer dan dat. Nu heeft Ajax voor deze speler slechts 4 miljoen minder uitgegeven dan dan wat ze ooit voor een speler betaald hebben. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je niet even kan gokken met een bedrag van 12 miljoen.

Ik ken die jongen niet, dus misschien is het wel een fantastische aankoop, begrijp me niet verkeerd. Maar ik hoop gewoon niet dat het een gok is, zoals Orejuela en Cassiera dat waren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 17:47]
Vind ik leuk
renemar +840
woensdag 27 maart 2019 om 08:48
Bij iedere aankoop zit een risico. Je hebt nooit zekerheid of een speler gaat slagen. Hij komt in een ander land, soms zelfs een ander continent, een andere speelwijze etc. Het is altijd afwachten Kijk naar Neres. Door sommige "kenners" afgeschreven als miskoop.
Overigens gaat dat ook voor de ontwikkeling van talenten op. Dat kun je ook heel moeilijk voorspellen. Er kan van alles gebeuren. Van stilstand (Cerny) tot zware blessures.
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 08:54
Eens hoor. Er is altijd een risico tot mislukking. Mijn punt was, dat 12 miljoen wel een groot bedrag is voor een gok. Maar ik lees vooralsnog positieve berichten over hem, dus dat is mooi.

Ik vind sowieso dat talenten uit de jeugd te snel worden opgehemeld. Op Kluivert na heeft Ajax al jaren geen goede buitenspeler kunnen opleiden. De stap van de jeugd/jong Ajax naar het eerste elftal is blijkbaar enorm en word denk ik alleen maar groter nu Ajax echt kwaliteit inkoopt en geld durft uit te geven.
Vind ik leuk
renemar +840
woensdag 27 maart 2019 om 12:34
Hoe beter het eerst wordt hoe groter het gat tussen het eerste en O19/Jong AJAX. Dat wordt een probleem. We willen immers allemaal dat het eerste ieder jaar sterker wordt. Wellicht is samenwerking met een Belgische club uit de hoogste klasse een oplossing. Dat onze talenten daar wekelijks op het hoogste niveau spelen en veel tegenstand krijgen. In de KKD is dat te weinig.
Vind ik leuk
Gavv +958
maandag 25 maart 2019 om 21:27
De tijd dat talenten uit België vertrekken voor niets is al lang voorbij hoor.

De laatste 10 jaar is er een indrukwekkend lijstje aan (top)spelers ontdekt en doorgebroken hier: Witsel, Fellaini, Batshuayi, Defour, Lukaku, Tielemans, De Bruyne, Courtois, Koulibaly, Milinkovic-Savic, Ndidi, Bailey, Meunier, Perisic, Benteke etc.. Het lijkt me logisch dat je hier een jonge talentvolle speler als Marin niet meer voor 5 miljoen kom oppikken.

Zonder grof te willen over komen, maar misschien dat jullie in Nederland moeten beseffen dat we aardig in de buurt van de Eredivisie zijn gekomen qua scouting en opleiding.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:44]
Vind ik leuk
Legende +10
maandag 25 maart 2019 om 21:48
De Belgische competitie heeft altijd al aardige spelers gescout en in mindere mate opgeleid. Yaya Toure was ook zo eentje en Gervinho ook. Dus je reactie is helemaal niet grof.
Vind ik leuk
Gavv +958
maandag 25 maart 2019 om 21:55
Spelers die nog uit de tijd komen dat men ze voor een appel en een ei lieten gaan.

Eigelijk heeft Fellaini met zijn transfer naar Everton van 20 miljoen dik 10 jaar geleden de markt in België heel goed gedaan. Sindsdien is men hier pas durven doorvragen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:21
Jij bent Belgisch voetbalfan? Is deze jongen goed genoeg voor Ajax?
Vind ik leuk
Gavv +958
dinsdag 26 maart 2019 om 06:45
Ik denk dat hij zeker het pontentieel heeft om het Ajax niveau te halen en op termijn zelfs te overstijgen. Is voor mij één van de beste centrale middenvelders in onze competitie.

Mijn club wou hem ook maar koos uiteindelijk voor Berge en Malinovskyi wat ik persoonlijk nog betere keuzes vind natuurlijk :D Zeker in het geval van Berge is dat waar want die jongen vertrekt komende zomer voor minimum 20 miljoen. Wel een heel andere type voor op die positie.

Transfers kunnen altijd mislukken, zeker bij jonge gasten. Maar ik denk wel dat jullie een uitstekende transfer doen met deze jongen, overigens één van de weinige spelers bij Standard met een verstandige kop er op. Dat is toch een zeldzaamheid bij de chaotische club die ze zijn want de spelers zijn navenant meestal.. Denk dat je blij mag zijn trouwens dat hij niet bij Genk speelt want dan had je nog wat meer mogen dokken.

Vind ik leuk
Jozef +45152
dinsdag 26 maart 2019 om 07:29
Misschien was het dan niet gebeurd....

Alles keertje en grens, al vraag je 100 miljoen...
Vind ik leuk
Gavv +958
dinsdag 26 maart 2019 om 08:56
Tja dan was hij gewoon naar een andere club gegaan denk ik hoor, vooral uit Italië was er vrij concrete interesse. In elk geval een veelbelovende speler wat jullie binnenhalen, een Frenkie de Jong is hij nu ook weer net niet. Maar daar staat tegenover dat jullie van deze speler misschien wat langer zullen kunnen genieten.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:54
Klinkt goed wat betreft Marin. Heb een half jaar terug ook ergens berichten gelezen over Ajax’ interesse in Berge, weet jij daar meer van als volger van het Belgisch voetbal?

Al betwijfel ik of Ajax meer dan 20 miljoen gaat neerleggen voor een speler uit de Jupiler Pro League.
Vind ik leuk
Gavv +958
dinsdag 26 maart 2019 om 12:18
Die geruchten zijn er idd even hardnekkig geweest in de zomer/herfst. Maar ik denk dat Berge het niveau Ajax stillaan al ontgroei is.

Sevilla probeert al 3 transfer periodes om hem naar Spanje te halen en daarbij zijn al boden van 17-18 miljoen geweigert omdat Genk hem de nieuwe recordtransfer wil zien worden. Ook Tottenham volgt hem intensief.. Men wil minstens 20 miljoen, en indien we kampioen worden (met de bijhorende CL miljoenen) zal dat zelfs nog meer moeten zijn. We zijn al veruit de gezondste en rijkste club van het land en hebben nog enkele ander goudklompjes, in tegenstelling tot Standard kunnen we het dus zeer hard spelen en voet bij stuk houden.

Maar Marin is zeker zijn geld waard hoor, indien hij bij ons speelde zou ik zelfs kwaad zijn als ze hem voor maar 12 miljoen lieten gaan. Maar schiet me niet dood als hij flopt, er kan zoveel gebeuren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 13:00]
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 14:17
Mensen die normaal reageren op dit forum moet je koesteren met al die gekkies hier, dus ik zal niet op je schieten ;-)

Tegen Sevilla kunnen we inderdaad niet op met dergelijke bedragen voor dit soort spelers.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 13:06
Ik zeg ook niet dat ze Marin voor een prikkie op moeten halen. Maar van die gozer had ik nog nooit gehoord, terwijl die bij onze zuider buren voetbalt. Als hij toch zo goed is, dan had je daar toch wel wat over gelezen, net zoals over De Bruyne, Lukaku, Tielemans etc. Ik vind 12 miljoen voor een speler die relatief onbekend is terwijl hij naast de deur voetbalt, een behoorlijk hoog bedrag.
Vind ik leuk
Gavv +958
dinsdag 26 maart 2019 om 13:47
Tja, België is heus niet meer dat super goedkope voetballand. Tijden veranderen. Moest Marin bij Genk spelen zou ik zelfs niet tevreden zijn als ze hem voor 12 miljoen verpatsten.

Die drie waren dan ook echte toptalenten, tis heus geen schande om net dat tikje minder te zijn en dan ben je zelfs nog altijd een steengoede voetballer. Laat De Bruyne nu nog voor Genk spelen en die vertrok niet voor 9 maar voor 25 miljoen.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 14:36
Dat is ook geen schande! Jij kent Marin beter dan ik hem ken, ik had nog nooit van hem gehoord. Maar ik hoop dat Ajax ooit toegroeit naar enkel toptalenten (zoals De Bruyne) kopen en steengoede voetballers zelf opleiden.
Vind ik leuk
renemar +840
woensdag 27 maart 2019 om 08:49
Qua opleiding is België imo beter.
Vind ik leuk
voetbal@com +1100
maandag 25 maart 2019 om 20:38
Kijk een Roemeen, een volgende eigen opleidings godenzoon...

Maar waarom in godsnaam voor deze jongeman, koop dan iets terug voor de Frenkie centen want anders durf ik nu al te zeggen dat Ajax volgend jaar de titel niet gast winnen.

5 topspelers verdwijnen en als de opvolgers de keeper van Benfica is en deze Roemeen dan leg de witte zakdoekjes maar vast klaar voor oktober 2019.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:40
AHEM, die van Benfica was om die tuinkabouter te vervangen.
En dit is echt niet DE opvolger van Frenkie… .. .
Vind ik leuk
voetbal@com +1100
maandag 25 maart 2019 om 20:43
Klopt maar die van Benfica wordt toch 1ste keeper als Onana weg gast, zie Cillisen niet terugkomen of het miet in de Matthijs deal zitten, wie gaat er volgens u keepen bij vertrek Onana?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:45
Als Ajax vooruit wil kunnen ze niet aankomen zetten met een 2de keeper uit Portugal, dus denk niet dat dat zal gebeuren.

Dit zijn nog maar vooraankopen, niks serieus ofzo... .. .

Geen flauw idee wie Onana op zal moeten volgen, maar gezien Ajax sinds Cillisen twee topkeepers achter elkaar hebben gehad gaan ze echt niet inleveren, ze waren ook al bezig met die van Emmen, nou vind dat helemaal niks... .. .

Ik zou die Unterstall graag willen zien, maar ja die gaat naar PSV volgens mij... .. .
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:09
Die is al van PSV ...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:51
Nou, ken je nagaan :P
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:50
Volgens mij hebben we daar scouting voor. Of denk je dat er maar 10 keepers zijn op de wereld?
Vind ik leuk
Enden +5055
maandag 25 maart 2019 om 21:08
Je moet vervangers halen. Er is geen tweede Frenkie en geen tweede Onana.

Ik vind het onzin om gelijk af te kraken of op te hemelen. Belangrijk is dat ze niet achter de feiten aanlopen en op tijd hun zaakjes in orde hebben
Vind ik leuk
ErikAjax +3224
maandag 25 maart 2019 om 21:30
Ah jij kan in de glazen bol kijken.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:30]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:41
zegt naar mijn mening best wel wat dat Ajax dit soort spelers kan halen en kan weten te overtuigen voor een overstap. Deze spelers zijn de basis voor meer spelers die de overstap durven te maken naar een wat kleinere competitie maar met oog op vast champions league voetbal of stijden om halve finale minimaal in europa league
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:44
Haha weet je zeker dat je dit spelletje wil spelen? Lozano en Bergwijn weg en je blijft over met Jorritje, Schwaabie en Nickie. Komende jaren word het het weer helemaal niks in Eindhoven.
Vind ik leuk
Lachuh +961
maandag 25 maart 2019 om 20:57
Wij hebben zoveul goei,en hoezo weer helemaal niks,dat is in amsterdam!!!
PSV is de regerend kampioen en dat blijven we.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:00
Haha normaal doen 2 spelers van Ajax vertegenwoordigen al meer opgeteld dan PSV haar complete selectie inclusief herdgang en de complete inboedel. Let maar op wij pakken de dubbel 💪
Vind ik leuk
Lebowski +713
maandag 25 maart 2019 om 21:06
Leg de lat niet te hoog hé?
Vind ik leuk
Lebowski +713
maandag 25 maart 2019 om 21:03
Zo verrassend, weer een optimist. Ff kijken naar clubvoorkeur. Heb al een vermoeden.... Ja hoor, weer een zure van PSV. Kans is net zo groot, zoniet groter dat psv in nov. nog maar alleen om de titel speelt net als vorig jaar en het jaar daarvoor. Dit is gewoon een verstandige aankoop qua leeftijd talent en bedrag. Praat dan ff over Romero en Behich enz. ipv zo af te geven op een aankoop die pas over 4 maanden zijn eerste wedstrijd speelt.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1263
maandag 25 maart 2019 om 22:08
Ajsx heeft wel vaker spelers gehaald van nog geen - of laag in de - twintig. Meestal ziet men daar dan groeipotentieel in om met winst te kunnen verkopen. Met Milik en Sanches hebben we een paar recente voorbeelden. Prima moyhode om de gemiddelde leeftijd niet te laag te laten worden en toch spelerswinst mogelijk te maken.
Vind ik leuk
Gelukshand +1493
maandag 25 maart 2019 om 23:26
Die keeper was 1ste keeper toen werd de coach ontslagen en werd er een andere keeper 1ste keeper. Net als dat Courtois 1ste keeper van Real was en vervolgens de coach werd ontslagen en de 'nieuwe' trainer Navas weer op doel zetten. Betekend toch niet dat Courtois een slechte keeper is?

Welke 5 spelers gaan dan volgens jouw?
Frenkie, De Ligt, Onana, Nico en Ziyech?
De enige waar ik mij zorgen over maak is Nico?

De Ligt is 19, maakt nog altijd zijn foutjes, er is vast wel een verdediger te vinden die 9 van de 10 spitsen in de eredivisie tegen kan houden.
Onana, de vervanger staat al klaar. Prima keeper, deed het goed bij Benfica. Om een onverklaarbare redenen is hij er naast gezet door de nieuwe trainer. Vandaar dat hij weg wilde.
Frenkie, heb je wellicht nodig in Europese wedstrijden, maar wellicht ook wel niet. Blind kan hem prima vervangen, heeft daar eerder ook gespeeld.
Ziyech, zie ik zelf niet eens gaan. Hij zegt Roma af, welke grotere club dan Roma wil voor hem komen? Met zijn manier van spelen en zijn houding zie ik dat voor 90% niet gebeuren.

Oktober 2019 is nog 7 maanden te gaan, oke 6 als we deze maand al niet meer mee tellen.
Vind ik leuk
yuuup +11204
dinsdag 26 maart 2019 om 05:12
Hecht je daar zoveel waarde aan dat hij niet uit de opleiding komt? Als ik Ajax Real zie slopen is dat het laatste waar ik aan denk als Ziyech of Neres een geweldige acties zie maken. Maar kennelijk is het voor jou dus een dingetje.
Vind ik leuk
voetbal@com +1100
dinsdag 26 maart 2019 om 07:38
Haha u heeft gelijk...het is een grapje natuurlijk en het zit me niet hoog.

Wel vind ik 12 miljoen voor een Roemeense speler in België veel, u niet, in een competitie waar Vormer beste voetballer is geworden?
Vind ik leuk
Mr bien +9001
maandag 25 maart 2019 om 20:38
Voor Jong Ajax
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
maandag 25 maart 2019 om 20:39
Net even filmpje gekeken van hem op youtube. Leek me niet zo bijzondere speler maar laat me graag verrassen
Vind ik leuk
Pancev +1411
maandag 25 maart 2019 om 20:42
Ajax-fans, kom er Marin....
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:44
Ken deze speler niet, had eigenlijk verwacht dat Ajax met een bekendere naam zou komen. Met al dat geld dat ze hebben! Weet iemand hoeveel ze gaan betalen?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:47
je leest niet, je reageert alleen maar om reacties te ontlokken.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:49
Sorry,had te snel gelezen!

Wel triest dat je meteen zegt dat ik met mijn reactie andere reacties wil uitlokken. Wat hebben jullie ajacieden de laatste tijd. ALs jij ook goed leest, dan zie je dat de meeste ajacieden iets anders vewrwacht hadden.. Grow up!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:50
Heb je al vaak zat onzin zien verkondigen, dus niet zo schijnheilig doen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:52
haha wat een sneu figuur ben jij zeg. Daar denken veel mensen heel anders over. Maar een beetje kritisch zijn kunnen ajacieden niet hendelen. Uitdelen kunnen ze daarentegen wel goed. Ik zeg in mijn reactie toch helemaal niks raars? Ongelofelijk... Zeg meer iets over jou dan over mij!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:54
Haha juist andersom, beetje weerstand en alle Psv fans zetten hun eierschaal weer op
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
maandag 25 maart 2019 om 20:52
Niet op reageren objectieve Psv’er, imo ben jij idd aardig objectief en niet een hater zoals velen hier. Gewoon lekker kleppen met de andere objectievelingen, is veel leuker en minder irritant 👍🏻
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:53
Heb je inderdaad gelijk in, moet ik eigenlijk niet doen! Moet ik eigenlijk boven staan, maar soms haalt het mijn bloed onder mijn nagels vandaan..
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
maandag 25 maart 2019 om 20:55
Haha i know the feeling. Ik kan het zo nu en dan ook niet laten. En dan krijg je weer zo’n nietszeggende reactie en heb ik alweer spijt ervan. Maar goed, we leren het toch nooit 😂
Vind ik leuk
Pancev +1411
maandag 25 maart 2019 om 20:47
Misschien trekken ze wel twee vervangers aan voor Frenkie Boy... Weten wij veel. En is dit één van de twee.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:50
Zou inderdaad ook kunnen! Maar dan hadden ze opvolger niet moeten gebruiken. Ken deze jongen verder niet goed, en nog nooit een wedstrijd van hem gezien. Dadleijk maar even op yt kijken!
Vind ik leuk
Pancev +1411
maandag 25 maart 2019 om 20:54
Dat doet de pers, he? Die houden ervan om overal stickertjes op te plakken.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:54
Dat is waar, die verdraaien alles en knippen en plakken zoveel als het kan. Ajax zal hier binnenkort ook uitspraken over doen, misschien is hij wel voor de breedte! We shall see!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:19
Denk jij dat Ajax nu een middenvelder kan halen zonder dat die gelijk tot opvolger van Frenkie gebombardeerd wordt door een site als deze?
Er komt natuurlijk helemaal geen opvolger, er zullen weer nieuwe spelers komen en we zullen moeten afwachten hoe die het gaan doen.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
maandag 25 maart 2019 om 20:50
Ik ken hem ook niet. Dat ze zeggen dat hij de opvolger van Frenkie moet worden zegt me niks. Hoe vaak wordt een talent de nieuwe Cruijff, of de nieuwe Messi genoemd en komt t er helemaal niet uit. Volgens mij betalen ze iets van 11 miljoen voor hem. Maar goed, het is Maart, en het seizoen draait nog volop. Ik denk dat er in de zomer, na deze succesvolle Europese periode (finale EL, en vooralsnog 1/4 finale CL met kans op meer) nog wel namen gaan vallen en komen als bv Tadic, spelers waarvan men niet verwacht dat ze naar Nederland zouden komen (Suarez, Alderweireld, etc).
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:51
Denk dat ajax zeker een grote aankoop gaan doen! Het is alleen afwachten wie!
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
maandag 25 maart 2019 om 20:53
Waarschijnlijk iemand waarvan ik het ook totaal niet verwacht. Mbappé ofzo 😂
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:54
Zie dat ze 280 miljoen voor Mbappe vragen. Als ajax de sterspelers verkoopt, dan kunnen ze die hendig halen ;) Ik zeg doen!
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
maandag 25 maart 2019 om 20:56
Haha nee joh, voor veel minder. Mbappé zou vereerd moeten zijn om voor Ajax te mògen spelen 😇
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:59
Die denkt; "Ajax maakt Real dik in, waarom zal ik naar Real dan gaan?"
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
maandag 25 maart 2019 om 21:01
Ach, we gaan t zien toch? Heeft Psv al spelers op t oog voor evt vervanging van Lozano en Bergwijn of niet?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:04
Gister een artikel over een 20 jarige roemeen van Steua Boekarest met 20 goals dit seizoen al. Heb een filmpje gezien, is een ontzettend goede voetballer (maarja filmpjes he..). Man U en Tottenham zouden interesse hebben en Zenit heeft afgelopen zomer al een bod van 30 miljoen gedaan blijkbaar. Maar hij zou 10 miljoen moeten kosten.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
maandag 25 maart 2019 om 21:06
Klinkt interressant. Maar als er een club €30M bied van de zomer dan gaat t jullie niet lukken denk ik. 10M lijkt me echter een mooi prijske voor een speler die 20+ goals maakt
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:10
Russische clubs betalen altijd veels te veel omdat niemand daar wil voetballen. Mochten ze geen interesse hebben, dan kan het altijd nog, maar lijkt mij sterk!
Vind ik leuk
Blindsy +20590
maandag 25 maart 2019 om 21:17
Praat jij niet over n type speler die zn neus ophaalt voor de ED?
Want dat blijft natuurlijk hét struikelblok. Kiezen voor waarschijnlijk wat CL-duels maar wel in die flutdivisie spelen? Of ga je voor meer sportieve uitdaging en verkas je dan naar Betis, zoals die Mexicaan laatst? Denk dat de meesten voor n sterke competitie zullen kiezen.
Vind ik leuk
Wilex +3239
maandag 25 maart 2019 om 21:28
Uiteindelijk kiezen ze allemaal voor het geld, als Ajax meer betaald dan Betis dan komen ze gewoon naar Ajax.
Er zijn de laatste jaren hele busladingen goeie spelers naar China vertrokken waar je nooit meer wat van hoort puur alleen voor het geld.
Als die Mexicaan na Ajax had gekomen had Neres dat bijvoorbeeld ook gewoon gedaan.
Vind ik leuk
Blindsy +20590
maandag 25 maart 2019 om 21:31
Dat hoop ik. Laat Netto ons dan maar eens lekker verrassen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:24
Ajax is op een punt gekomen dat ze dit soort jongens voor de breedte kunnen halen. Geloof me, er komt nog veel meer aan.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:25
Dat denk ik inderdaad ook. Ik kijk al uit naar de zomer en wat er allemaal binnen gaat komen!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:24
Liever had ik dat De Ligt, De Jong, Ziyech, Tagliafico, Neres etc. bleven, maar op dit moment kan Ajax dat soort spelers nog niet behouden. Hopelijk blijft het beperkt bij een paar van die namen.

Jij zal hetzelfde hebben met Lozano en Bergwijn.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:42
Bij mij mogen Zoet, Hendrix en Luuk gewoon weg. Niet omdat ik ze slecht vind, maar ik zie graag vernieuwing! Lozano en Bergwijn mogen van mij wel blijven, maar dat is onmogelijk!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:51
Klopt
Vind ik leuk
Pindarots +1517
maandag 25 maart 2019 om 20:45
Zoo Nice!! Dit is wel een hele goede aankoop die er meteen staat. 👌🏽
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:51
doe hem maar gelijk Marin.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:46
Geen idee of dit een goede speler is. Iemand die wat weet over de pils competitie ten zuiden van ons?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:47
Nu al ‘paniekaankopen’ doen? Hahaha, nou ja, ze hebben geld zat...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:47
‘De naar FC Barcelona vertrokken Frenkie de Jong’

Het is nog niet eens GEBEURD en het lijkt hier al oud nieuws 😂😂😂
Geen grappen, ben benieuwd naar deze speler. Had eerlijk gezegd een bekendere naam verwacht.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:52
zijn vriendin zegt, duw hem ....
Vind ik leuk
Pancev +1411
maandag 25 maart 2019 om 20:56
Of vriend! Wilma Nanninga zal dat tzt wel oprakelen...
Vind ik leuk
Isakson +727
maandag 25 maart 2019 om 20:49
Wordt ie nog gekeurd voor zondag 😉?
Vind ik leuk
Pancev +1411
maandag 25 maart 2019 om 20:56
De keurslager is op ziekteverlof.

Zal dus nog effe duren.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:52
Nooit van gehoord maar eerst zien en dan geloven. Als de telegraaf het meldt dan neem ik het niet serieus.
Vind ik leuk
12a34b +1329
maandag 25 maart 2019 om 21:49
In onze Jupkesliga is Marin elke week uitblinker bij een goeie ploeg. Middenvelder die zowel fysiek als technisch zeer goed. Hij weet ook de goal staan. Ik denk wel dat hij het gaat maken bij Ajax, al is het nog niet de nieuwe De Jong.

In tegenstelling tot de reacties hierboven vind ik dit een goeie aankoop voor Ajax.
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
maandag 25 maart 2019 om 20:52
Hebben ze geen eigen jeugdspeler in zijn plaats?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:25
Nee, wij kunnen in tegenstelling tot PSV wel betere spelers halen. PSV kiest door de schulden nu noodgedwongen voor de (matige) jeugd.
Vind ik leuk
Akela +398
maandag 25 maart 2019 om 20:57
Nog niet opgepikt door de echte top op die leeftijd? Matig dus.
Vind ik leuk
markie +3218
maandag 25 maart 2019 om 21:01
Meteen een mening klaar zonder ook maar iets gezien te hebben. Top reactie
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:58
Sanchez, Neres en Tagliafico. Wie had er wel van gehoord?
Vind ik leuk
Niers +125
maandag 25 maart 2019 om 20:59
Ik dacht dat ze bij ajax zo'n goede jeugdopleiding hadden. Ik merk er alleen weinig van want de ene naar de ander wordt tegenwoordig gekocht. Is dat ook het nieuwe beleid? Ik snap dat je af en toe moet kopen maar ajax was juist zo leuk om te zien door de eigen jeugd. Begint nu wel een koopclub te worden helaas
Vind ik leuk
markie +3218
maandag 25 maart 2019 om 21:41
Zucht
Vind ik leuk
lexy88 +1950
maandag 25 maart 2019 om 22:47
Noem svp ff het elftal waar jij zo van genoot waar vooral eigen jeugd in speelde? Ik bedoel, het is altijd al zo geweest dat Ajax spelers van buitenaf haalde. Ja, van der Vaart en Sneijder waren goed, en Stekelenburg, maar aangevuld met Galasek, Trabelsi, Maxwell, Chivu, Zlatan, Pienaar, noem maar op. Is van alle tijden.
Vind ik leuk
Tarcotsira +978
maandag 25 maart 2019 om 21:00
Tjah was te verwachten koopclub Ajax!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:01
Koopclub PSV en gemeentelijk boerenclubje
Vind ik leuk
Tarcotsira +978
maandag 25 maart 2019 om 21:04
Bij PSV spelen momenteel meer spelers uit eigen jeugd in de basis als bij Ajax!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:26
De jeugd van PSV stelt niks voor en dat zal ook nooit wat worden
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:00
Wereld topper
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:00
Goede aankoop!!!
Vind ik leuk
voetbal@com +1100
maandag 25 maart 2019 om 21:01
12 miljoen, voor een Roemeen?

Dat is een update breaking news waardig.

De beste Roemenen ooit waren Hagi, Popuscu en Keeper Lobont, of mis ik nog een aantal sterren?
Vind ik leuk
Mazraoui +3966
maandag 25 maart 2019 om 21:04
Chivu
Vind ik leuk
Corrado +28
maandag 25 maart 2019 om 21:09
George Ogararu
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:11]
Vind ik leuk
Het Brein +4924
maandag 25 maart 2019 om 21:12
Petrescu, Moldovan, Mutu natuurlijk (toen hij nog clean was)
Vind ik leuk
JanTa48 +9453
maandag 25 maart 2019 om 21:01
Ik ken hem niet maar als ik zijn omschrijving lees dan lijkt hij mij meer een type die Ziyech gaat vervangen.
Vind ik leuk
Jason Vdo +141
maandag 25 maart 2019 om 21:04
Fctwente wordt gewoon kampioen
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6071
maandag 25 maart 2019 om 21:09
Hopelijk is het geen Rotariu
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:16
Rotariu kan wel voetballen, maar niet bij AZ. ;)
Vind ik leuk
voetbal@com +1100
maandag 25 maart 2019 om 21:09
Montonegro - Engeland 1-0 momenteel, ik wist niet eens dat ze daar voetbalschoenen hadden met noppen?

Als Engeland hiervan verliest wordt het land nog gezelliger met al die Brexit onzin.
Zeker weten dat ze er spijt van hebben & zeg dan gewoon we hebben het fout gedaan we zen er vanaf, sorry beste mensen. Ik zal ook opstappen, dan heeft May toch Engeland gered.
Vind ik leuk
Het Brein +4924
maandag 25 maart 2019 om 21:10
Wow, totaal niet aan gedacht. Ik vraag me af hoe goed hij is. Behoort hij überhaupt wel tot de drie beste spelers in België. Ik dacht het niet..
Vind ik leuk
voetbal@com +1100
maandag 25 maart 2019 om 21:14
Zou Gravenberch niet op de positie van Frenkie kunnen, of is dat meer de. Nummer 10, voorhoede speler?
En die heb al en kost geen 12 miljoen.

Maar goed, ik wens u alleen nog een mooie avond, hier gaan de lampjes weer uit.

Mooie dag voor ons PSV, bedankt bedrijven en medewerkers/sters.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:15
ik schrok even. ik dacht ff dat Ajax Marko Marin had binnen gehaald
Vind ik leuk
Het Brein +4924
maandag 25 maart 2019 om 21:17
Breaking: Ronaldo valt uit met blessure!
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
maandag 25 maart 2019 om 21:17
Ronaldo gewisseld blessure.
Vind ik leuk
Shelbourne +6216
maandag 25 maart 2019 om 21:19
Erg veel geld voor zo’n onbekende speler
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:21
Aan alle twijfelaars . Deze mensen van PSV weten echt wel of t een goede deal is en brengen t niet groots in de media als t een slechte deal is . En energie direct op de rug erbij .
Ik heb t vermoeden dat er een tevreden bestuur is .
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:22
Als ik naar de statistieken kijk is het inderdaad minder als Frankie. Hij heeft bv een pass nauwkeurigheid van 81% in de Europa league en frankie zit op de 90% in de CL. Maar aanvallend heeft hij iets meer scorend vermogen.
Ik denk alleen dat een meer verdedigende rol zo als frankie niet voor hem is weg gelegt. Ik zie hem eerder Ziyech overnemen. Als ik hun 2 vergelijk komt hij daar meer mee overeen.
Maar het is geen slechte optie met de visie die ajax heeft.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30198
maandag 25 maart 2019 om 21:28
12M voor een onbekende Roemeen.. Serieus geld!
Vind ik leuk
Smithsonian +45263
maandag 25 maart 2019 om 21:30
Doet het goed bij standard. Veel succes!
Vind ik leuk
FRChamp +2525
maandag 25 maart 2019 om 21:30
Zou mooi zijn als deze wel slaagt. Waar is Magallan gebleven?
Vind ik leuk
Merdocs +244
maandag 25 maart 2019 om 21:31
Heeft Ajax nog een jeugdopleiding?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:21
ja hoor, en heel de eredivisie profiteert ervan.
Vind ik leuk
Mari +13380
maandag 25 maart 2019 om 21:32
Mooi.
Overmars zit niet stil
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:40
Vind t een hoop geld voor een speler uit de Belgische competitie.
Vind ik leuk
Mazraoui +3966
maandag 25 maart 2019 om 22:15
Als hij maar goed genoeg is
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 06:10
Dat denken wij ook altijd...
Vind ik leuk
rober2704 +860
maandag 25 maart 2019 om 21:43
Ik zat nou niet echt aan deze jongen te denken als opvolger van FdJ en zeker niet voor een bedrag van 12 mio. Als dit de vijver is waar Ajax uit gaat shoppen om het kwaliteitsverlies op te vangen met het vertrek van FdJ , Mathijs de Ligt en Ziyech en wie weet nog meer dan zie ik volgend seizoen niet met veel vertrouwen tegemoet,
Vind ik leuk
Gerardovic +221
maandag 25 maart 2019 om 21:43
Hadden ze in 2016 ook reeds belangstelling voor evenals PSV, destijds was de prijs twee miljoen. Daar heeft Luik hem ook voor gehaald. Meer Europese topclubs waren geïnteresseerd dus hij zal vast wat kunnen. Erg benieuwd, binnenkort maar eens een wedstrijd kijken van standard.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:03
nog nooit van gehoord.
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 25 maart 2019 om 22:07
Van alles spelers die ze kunnen halen halen ze een speler van Luik... Had lekker een basisspeler van een Europese subtop club gehaald en niet één uit de Belgische subtop. Leuke speler maar dit is zeker qua speltype geen vervanger van De Jong. Eerder een die speelt zoals Van de Beek doet.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:08
3 keer op proef geweestbij FC Bal op t dak..........mocht gaan.....................
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 05:26
Litmanen ook ooit....
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:09
Mega deal Marc!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:16
Kan in de trein met de rest mee voor verhuur of dump..................
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:28
Hey het is Marin he! Niet Ramselaar of die gekke mexicano die jullie halen of een Australier die een grote miskoop is en een Argentijn die alleen maar geblesseerd is. Jaloezie is dit pure jaloezie omdat jullie geen macht hebben om wat te kopen JANKERDS
Vind ik leuk
Emnu +8288
maandag 25 maart 2019 om 22:30
Richting Eindhoven?
Vind ik leuk
Hazelnoot +197
maandag 25 maart 2019 om 22:28
Veel geld voor middelmaat
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:13
Doorverschepen naar 010 dan maar?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:33
Alweer iemand uit de veelgeroemde Ajax-opleiding.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:12
Deze komt van Viitorul hoor schat :D
Vind ik leuk
Settler11 +315
maandag 25 maart 2019 om 22:59
Lekker man.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:02
Ik heb hem in de tijd dat hij nog Viitorul Constanta speelde zien spelen en hij is wel een goede speler, alleen weet ik niet of hij het redt bij A'dam.
Vind ik leuk
AZ14 +603
maandag 25 maart 2019 om 23:09
Genieten !!
https://www.youtube.com/watch?v=fWur3h9sqG0
Vind ik leuk
JohanLeo +819
maandag 25 maart 2019 om 23:47
Wacht even... De Ligt is nog niet verkocht of heb ik iets gemist?
De Ligt viel opnieuw door de mand tegen Duitsland, voor de tweede keer.
Hij was het overzicht kwijt en dat resulteerde in een afschuwelijke vrijpartij.
Er is nog geen deal afgerond en zijn marktwaarde staat absoluut onder druk.
Laten we eerst even afwachten naar de gebeurtenissen die komen gaan...
Vind ik leuk
Oud Fluks +1236
maandag 25 maart 2019 om 23:59
Eerst tekenen dan is pas alles rond !
Vind ik leuk
Oud Fluks +1236
dinsdag 26 maart 2019 om 00:02
Oh ja die jankers uit Eindhoven die hebben moeite om dit bedrag op tafel te leggen terwijl Ajax kopen kan wie men wil zonder ook te blozen !
Vind ik leuk
JohanLeo +819
dinsdag 26 maart 2019 om 00:38
Een mooie aankoop! Frenkie was onzichtbaar tegen Duitsland en fysiek veel te zwak maar... Hij brengt wel vele miljoenen binnen!
Marijn is minder hype maar zeker e en goed of beter dan Frenkie.
AJAX doet hier dus goede zaken en kan op deze manier opnieuw héél ver komen in de Champignons League. De competitie is meteen veel minder interessant. Het grote geld ligt in de CL, ik heb een mandje aandelen bijgekocht!
Vind ik leuk
kees ee +1083
dinsdag 26 maart 2019 om 00:57
. . z'n pyjama wordt opgestuurd, mt xs, . . en gedragen !?
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
dinsdag 26 maart 2019 om 02:17
Kopen kopen kopen
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 06:47
Pisvee is beter fc gemeente raad.
Zielige stront boeren,
Als je die kopen van die supporters als ziet zou ik als meteen zeggen matchfixiing!alsof ze allemaal een moeder hebben die ze beter had kunnen inslikken😂
Vind ik leuk
ritje +787
dinsdag 26 maart 2019 om 08:30
hallo zolang er nog niet is getekend? laten we hopen dat het eindelijk wel lukt om een topper? binnen te halen. mvg ritje
Vind ik leuk
B H +461