'Als PSV wint van lastige horde Vitesse, is het goed op weg voor kampioenschap'

'Als PSV wint van lastige horde Vitesse, is het goed op weg voor kampioenschap'

Gepubliceerd: vrijdag 5 april 2019 om 17:51vr 05-04-2019 om 17:51

René en Willy van de Kerkhof zijn te spreken over de eenvoudige 4-0 zege van PSV op PEC Zwolle. De clubiconen denken dat de titel dichtbij is, maar dan moet zondag wel de lastige uitwedstrijd tegen Vitesse worden gewonnen.

"De eerste helft was matig", blikt René in gesprek met Omroep Brabant terug op het treffen met PEC. "Maar in de tweede helft heeft PSV zich gerevancheerd." Broer Willy sluit zich daar bij aan. "De tweede helft was heel goed. Nu nog zes keer winnen!", blikt hij meteen vooruit.

PSV verdedigt in het slot van de Eredivisie een voorsprong van twee punten op Ajax. De broers denken niet dat de ploeg van coach Mark van Bommel dat nog uit handen geeft, al wacht met Vitesse wel een tegenstander van een ander kaliber. "Vitesse is wel een lastige horde", stelt René. "Maar de laatste jaren heeft PSV in Arnhem altijd goed gepresteerd. Als daar gewonnen wordt, is PSV goed op weg om weer landskampioen te worden."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Wie wordt kampioen van Nederland?

(25338 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 5 april 2019 om 17:57
Ik zeg je nu: als psv alle wedstrijden wint, zijn ze kampioen
Vind ik leuk
Boerrigter +699
vrijdag 5 april 2019 om 17:59
denk dat VP zo met een bericht over jou komt
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 17:59
Ik denk dat dan het niveau van VP meteen 2 stapjes omhoog gaat💪
[Reactie gewijzigd op vrijdag 5 april 2019 om 18:00]
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:16
'Als PSV NIET wint van lastige horde Vitesse, is het NIET goed op weg voor kampioenschap'
Vind ik leuk
ficusje +3143
vrijdag 5 april 2019 om 19:05
Dat psv zo blij is als ze kampioen worden,kan het nog steeds niet begrijpen,dathet europees meer geld opbrengt dan het kampioenschap.bij ajax zie je nu toch meer mooiere wedstrijden,bv tegen real en juventus,de eredivisie is gewoon saai.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 5 april 2019 om 19:06]
Vind ik leuk
Vak-T +1921
vrijdag 5 april 2019 om 19:26
Wanneer is de huldiging voor het geld wat Ajax verdiend heeft??????
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:47
Of de banner in het stadion ?
Vind ik leuk
ficusje +3143
vrijdag 5 april 2019 om 19:48
Wilde de platte kar van jullie lenen,maar het paste daar niet op.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:49
Moet je ook niet met allemaal dubbeltjes komen aanzetten.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:48
Geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geldgeld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld geld
Vind ik leuk
ficusje +3143
vrijdag 5 april 2019 om 19:51
Die dubbeltjes hebben jullie allemaal.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:54
Op de platte kar in mei. De cirkel is rond. Jullie zetten maar 5 zakken briefjes op P2. Staat er toch iets in mei.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 20:45
Potverdriedubbeltjes Ajax wordt kampioen!
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 21:55
Wil je wat lenen?
Vind ik leuk
Phoxythebest +1091
vrijdag 5 april 2019 om 20:05
Slap gelul, de spelers van Ajax (hebben ze uitgesproken evenals de fans en geloof me, ik ken er veel, die Ajax overal over de wereld achterna reizen) snakken naar de titel. "Het is toch iets tastbaars ah einde van een lang seizoen", waren de woorden van Zyech, Frenkie, De Ligt, Blind enz. Het is on begrijpelijker dat je de ene week Real zoek speelt maar de week later tegen bijv. Zwolle met moeite wint of verliest. Dan zou AZ vorig jaar de verdiende kampioen geweest zijn (speelden het mooiste voetbal) maar zo werkt een competitie niet. Psv had een nagenoeg nieuw(onervaren) team, veel jonge gasten die nooit op dit niveau gespeeld hadden en ondanks de 50plus miljoen investering en de toptalenten van Ajax, al het hele jaar bovenaan staat, ook toen het zelf nog CL speelde.
Vind ik leuk
Smash +4301
vrijdag 5 april 2019 om 21:43
Misschien omdat Real totaal uit vorm was/is?
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 23:00
The CL aka : vorm van de dag toernooi
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 09:27
Uitvorm? Real Madrid Speelde gewoon goed maar Ajax zette gewoon druk op hun daarom werden ze zoek gespeeld.
Vind ik leuk
Smash +4301
zondag 7 april 2019 om 10:37
Tuurlijk jongen! Het is maar net hoe je het wilt zien. Gekleurde brilletje af en je ziet het heel anders. Real Madrid staat een straatlengte achter op Barcelona. Uitgeschakeld in de Spaanse beker. Uitgeschakeld in de CL. Nou, ze spelen echt goed hoor.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 10:42
Ik heb het over de wedstrijd tussen Ajax en Real madrid, niet over hun plek in de La Liga 🤦🏾‍♂️
Vind ik leuk
Smash +4301
zondag 7 april 2019 om 11:09
Ik wil ermee aangeven dat ze helemaal niet goed speelde. Zeker in de thuiswedstrijd van Real niet. Real is dit jaar niet het Real van de afgelopen jaren. Hopeloos uit vorm. Nu Ajax er van wint is het meteen weer geweldig. Het was goed en knap. Niet meer dan dat.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 11:33
Ik vond Ajax niet echt geweldig spelen maar veel mede supporters van jou zeiden voor de wedstrijd dat Ajax zou verliezen met dubbele cijfers. En nu ligt het weer aan de vorm van tegenstander....
Vind ik leuk
Smash +4301
zondag 7 april 2019 om 12:59
Dan hadden die PSV supporters er geen verstand van. Ik vind het ook alleen maar mooi dat ze door zijn. Goed voor Ajax en zeker ook voor het Nederlands voetbal. Ik kon mij echter alleen niet vinden in al die superlatieven van; Ajax was geweldig! Ajax was fantastisch!

Nee, Ajax oogde goed, omdat Real onthutsend zwak was. Zeker in de thuiswedstrijd van hen.

Nu wordt het echter andere koek tegen Juventus. Nu pas kunnen we zien hoe ze er echt voor staan. Ik hoop op een stunt van Ajax, want zo moeten we het wel zien.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 13:02
En Bayern München dan? Overigens zie ik Juventus wel door gaan want hun zijn echt goed! Maar dat is Ajax op top niveau wel!
Vind ik leuk
Smash +4301
zondag 7 april 2019 om 13:53
Bayern had ook niet de vorm, welke zij nu weer hebben. Gisteren rolden ze Borussia Dortmund fluitend op. Was dus alleen maar gunstig voor Ajax.

Nogmaals, hopen op een stunt van Ajax tegen Juventus.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:10
Maar had eigenlijk over de 3 - 3, excuses ik was niet duidelijk
Vind ik leuk
Alaaf +419
vrijdag 5 april 2019 om 23:14
In europa win je nou eenmaal niks!
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 09:25
cognitieve dissonantie?

(Jezelf aanpraten dat kampioen worden totaal onbelangrijk is)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 6 april 2019 om 09:27]
Vind ik leuk
ficusje +3143
zaterdag 6 april 2019 om 13:05
Heb jij zeker last van resonantie.
Vind ik leuk
S - SIDE +288
vrijdag 5 april 2019 om 18:38
psv kampioen nix aan doen
Vind ik leuk
MeAgain +7147
vrijdag 5 april 2019 om 19:18
Ik zal je nog wat vertellen.
Wanneer psv volgend seizoen alles wint zijn ze weer kampioen!
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 22:59
Als als als ........
Vind ik leuk
markie +3122
vrijdag 5 april 2019 om 23:08
Oei, gewaagde uitspraak
Vind ik leuk
Iggy +4632
zaterdag 6 april 2019 om 02:07
Als
Vind ik leuk
Nar +1162
zaterdag 6 april 2019 om 19:24
Joh....
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 17:59
Het is de eerste van 6 nog te winnen potjes.
Daarna is het weer feest door heel eindhoven
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25495
vrijdag 5 april 2019 om 18:09
WWW.nu gratis glazen bolletjes bij blokker . nl 😂
Vind ik leuk
+40 +404
vrijdag 5 april 2019 om 18:12
Www.rattengif.nl
Vind ik leuk
Bizzy +22800
vrijdag 5 april 2019 om 18:23
www.aardigvoorelkaarzijn.nl
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:47
Ajaxiseenschoonmaakmiddel.nl
Vind ik leuk
Wilex +3172
vrijdag 5 april 2019 om 19:37
Jezus weet niet eens waar Eindhoven ligt.
Kan me sowieso niet voorstellen dat hij wat heeft met een gemaakte fabrieksclub.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 22:23
Jezus is al wetend,zoals jij praat,had hij al voorspeld.
Vind ik leuk
Alaaf +419
vrijdag 5 april 2019 om 23:16
God weet dat Eindhoven de voetbalhoofdstad van Nederland is
Vind ik leuk
ficusje +3143
zaterdag 6 april 2019 om 18:24
En amsterdam in europa.
Vind ik leuk
Alaaf +419
zaterdag 6 april 2019 om 20:43
En eindhoven van het universum
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 09:30
Dat zijn ze pas als ze meer prijzen hebben gewonnen Ajax, dus Amsterdam is de voetbal hoofdstad van NL.
Vind ik leuk
Alaaf +419
zondag 7 april 2019 om 13:26
Ok dan zijn wij het vh universum
Vind ik leuk
Koekie1970 +1739
vrijdag 5 april 2019 om 21:04
Je vergat de www.

Andere zaken worden vaak vernoemd naar grootheden:
Dus daarom is er nog geen schoonmaakmiddel vernoemd naar bijv. PSV.
Daarom zijn er geen er ook geen brandblussers vernoemd naar bijv. Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 22:25
Ajax is vernoemd naar een afgod,Jezus zal daarmee afrekenen.
Jezus is het licht van deze wereld en met licht weten ze wel raad in eindhoven.
Je gaat het meemaken.
Vind ik leuk
Wilex +3172
vrijdag 5 april 2019 om 23:23
Je weet wat het uitverkoren volk van God is?
Dat zijn geen Boeren maar Joden.
En hoe noemen jullie ons?
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 13:59
Als je het woord echt zou kennen,dan heeft Jezus het over mensen die doen of ze joden zijn maar het niet zijn.
En dat zijn jullie,afgodenzonen.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1739
zaterdag 6 april 2019 om 00:19
Ajax is een held die voor Jezus leefde. Dus kan geen afgod zijn.

Ajax leefde dus in de geest van Jezus.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 6 april 2019 om 00:24]
Vind ik leuk
Iggy +4632
zaterdag 6 april 2019 om 02:10
Jezus is de koning van de joden en dus 100% Ajacied! Hoe simpel is het.
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 14:04
Van de echte joden,niet van jullie joden wannebees.
Vind ik leuk
ficusje +3143
zaterdag 6 april 2019 om 20:46
Het licht bedoel je de philips lampen denk ik,tja moet er bij jou toch een lampje gaan branden.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 22:04
Www.degraafschapisdereuzendoder.nl waardoor PSV weer kampioen wordt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25495
vrijdag 5 april 2019 om 22:12
Www.Blijf van de dope af Oeki.nl
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 22:13
Extra duimpje . Hij is leuk 👍👍
Vind ik leuk
Vak-DD +12766
vrijdag 5 april 2019 om 19:00
Ik hoop wel dat jullie weer kampioen worden, anders lopen ze de hele zomer weer naast de schoenen daar in amsterdam.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:04
Alleen daar...…
Hoewel de helft is voor de echte club niet het fabriekselftal: De FC......
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:05
tis zat anders komen we nog bier tekort
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:10
Je schiet lekker op met 361 clicks, vandaar dat je behalve bijkomen van het pak slag door 10man onvindbaar was.
huilie, huilie……...
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:12
Maar verder wel alles goed met je?
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:16
Ach, met argumenteren heb je altijd al moeite gehad...…
Je hebt nou eenmaal meer met loze kreten....
Maar het gaat uitstekend, vooral zondag genoten, hoe jouw clubje achteloos opzij gezet werd door 10 man...…...
Vind ik leuk
ficusje +3143
vrijdag 5 april 2019 om 19:21
En bier bavaria paardezeik.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:32
"argumenteren"?? .... en dan over "huilie huilie clicks" beginnen....
tja tegen die ijzersterke argumenten heb ik inderdaad niks in te brengen......
[Reactie gewijzigd op vrijdag 5 april 2019 om 19:46]
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:35
Je hebt sowieso weinig in te brengen, maar daar was je ook al achter gekomen.....
Verder een prettig verblijf toegewenst...….
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zaterdag 6 april 2019 om 01:15
Welcome back my Lord.👍🏻
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 09:33
Dat kan die beter aan jou vragen hoor vrolijke vriend. Maar gaat wel goed. Beetje zenuwachtig voor Juventus.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 11:33
vergis je je nu met je accountjes?
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 11:35
Heb er maar 1 maar dacht, laat ik er maar vrolijk op je vraag antwoorden.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 11:38
ohhh dan , ik stelde de vraag namelijk aan geheel iemand anders
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 12:13
Dus ik mag hem eigenlijk niet beantwoorden? 😥
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 14:23
gerust ga je gang zou ik zeggen
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:11
Heb ik al gedaan 😁
[Reactie gewijzigd op zondag 7 april 2019 om 21:11]
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zaterdag 6 april 2019 om 01:14
Stratum is het omgekeerde van een trol en dan nog in de Nederlandse tegenwoordige tijd: LORT Stratum, een echte heer. 👍🏻
Vind ik leuk
ficusje +3143
vrijdag 5 april 2019 om 19:09
Worden jullie maar kampioen,als ajax ieder jaar maar verder in de cl komt,tja is voor jullie niet weggelegd.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:13
"ieder jaar"???

Was het voor jullie niet 16 jaar geleden dat jullie de poulefase overleefd hebben?
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:15
"Als Ajax ieder jaar maar verder in de cl komt" = toekomstige tijd

Hij zegt toch nergens dat Ajax ieder jaar ver in de cl is gekomen?
Vind ik leuk
ficusje +3143
vrijdag 5 april 2019 om 19:17
Tja jullie overleven dus nooit meer,als straks een paar spelers vertrekken.jullie kunnen tegen 10 ajacieden al niet meer wnnen.laat staan in europa.
Vind ik leuk
Iggy +4632
zaterdag 6 april 2019 om 02:15
Nog maar zo'n 190000 likes te gaan om je levenswerk weer enigszins op niveau te brengen.
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 10:47
Maar gelukkig heeft jouw levenswerk wel een bijzonder hoog niveau als je met je Stratum heeft teveel likes obsessie om 02.15 in logt op een voetbalforum..................
Vind ik leuk
ficusje +3143
zaterdag 6 april 2019 om 20:48
Heb het aangekondigd,stratumseind(e).
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 00:17
ik hoop dat het een paar zeer gelukkige uren voor je waren
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 09:45
Tsja Straatje, kreten slaken als ongeslagen kampioen, Met de kerst op de platte kar...….
De C.L.-poule een makkie...….
Minder flauwe kul uitslaan...…..
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 21:04
Waarom zou ik ? Het houd jullie van de straat en das voor iedereen beter
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 21:39
Je zet je eigen normale supporters voor schut met dat stupide gewauwel...……...
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 08:37
Straatje ben jij je punten kwijt geraakt door een boze AJAX-moderator, of was je account gehackt zoals ik ergens las?
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 11:18
dat laatste maar ga er maar vanuit dat het geen psver was
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 12:48
Ik weet dat het je niet om de likes gaat, maar VP zou dat toch weer moeiteloos met + het oude aantal kunnen herstellen.....
Zou ik wel terecht vinden!
Vind ik leuk
dinsdag 9 april 2019 om 15:52
Hebben ze ook per e mail aangeboden maar ik laat het liever zo, er waren er een paar die zich schijnbaar enorm eraan stoorden.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 08:49
Oh, toch netjes van ze....
Kinderachtig als men zich aan zoiets als likes gaat storen.....
Trouwens als ik de laatste maanden die reacties zie van vele niet door ook maar enige intelligentie gehinderde "snotneuzen" op de site, denk ik ook weleens, ach laat die handel toch schieten, ze zoeken het maar uit...... .
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1033
vrijdag 5 april 2019 om 18:00
Ze vergeten willem2 en AZ nog even,we zullen dus afwachten wie er kampioen gaat worden.
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
vrijdag 5 april 2019 om 18:15
Ajax gaat gewoon morsen bij Willem 2
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 09:41
Ik denk dat ze winnen, (1- 4).
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
maandag 8 april 2019 om 16:03
😖
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:00
Ajax is verplicht hun selectie waarde, salarissen, uitgavens etc na 5 jaar de schaal na A’dam mee te nemen..
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:00
Ajax is verplicht gezien*^
Vind ik leuk
Realist1892 +1601
vrijdag 5 april 2019 om 18:03
Met zo CV bij Vitesse maakt De Jong minimaal 2.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:04
Iedere wedstrijd wordt een moeilijke, voor Ajax omdat er de komende maand nog heel veel wedstrijden gespeeld moeten worden in 3 verschillende competities, voor PSV omdat ze simpelweg niet beter kunnen.

Vitesse uit is zeker een van de wedstrijden waarin PSV de punten kan gaan morsen, maar AZ uit op de laatste speeldag kan nog wel eens een veel moeilijkere pot worden en ook Willem 2 mag niet onderschat worden.
Vind ik leuk
kcim +3134
vrijdag 5 april 2019 om 19:06
Denk dat Willem 2 zowel voor Ajax als PSV een lastige horde wordt. Was vorig jaar toch 5-0 tegen PSV?
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:05
We gaan het zien, er is nu nog helemaal niks zeker.
Alle zogenaamde 'kenners' lullen ook met alle winden mee..

Worden spannende weken! :)
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:06
AZ en Willem 2 ook.. Het is spannend en dat zal het tot de laatste speeldag zijn
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:11
Hattrick Odegaard
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:15
Hoop dan wel in eigen doel
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:17
Nee......
Vind ik leuk
Alaaf +419
vrijdag 5 april 2019 om 18:15
Vitesse is zeer matig de laatste tijd dus dat wordt 0-4
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:21
Zou het heerlijk vinden als ze daar odw winnen zondag😃
Vind ik leuk
Geeltje +1891
vrijdag 5 april 2019 om 18:29
Maandag Jong-PSV uit? 😂
Vind ik leuk
Vak-DD +12766
vrijdag 5 april 2019 om 18:59
Ja de derde nederlaag op rij tegen een Jong elftal !
Vind ik leuk
Geeltje +1891
vrijdag 5 april 2019 om 19:03
Op Maandagavond tegen een Jong-elftal.🙈
Zelfs de 2e divisie speelt in het weekend.
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 00:00
Bedoel eigenlijk dat het heerlijk is dat Vitesse zou gaan winnen.
Vind ik leuk
BariAFCA +480
vrijdag 5 april 2019 om 18:22
Helaas zie ik vitesse niet winnen tegen psv. Ook weer zo’n ploegje die het tegen psv lachend weggeeft
Vind ik leuk
045Brunssum +1112
vrijdag 5 april 2019 om 18:23
Als als als.......
Als koeschijt nou eens goud zou zijn...
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:25
Overwinning voor Psv helaas . Zo'n best 11 tal is vitesse ook niet! 1-3.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:26
Bovendien krijgen wij het nog moeilijk genoeg tegen W 2. wordt billen knijpen.
Vind ik leuk
AFP +3573
vrijdag 5 april 2019 om 18:30
Dan is er Willem 2 nog, die doen het zeer goed momenteel met Isak en ze zitten in een flow.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:32
Tjeemig!
Zou het??
Vind ik leuk
Weisweiler +155
vrijdag 5 april 2019 om 18:34
Bommetje kan in de thuiswedstrijden de ballenjongens weer instrueren om tijd te rekken. Is toch een beetje een Duitser hè.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14473
vrijdag 5 april 2019 om 18:37
Een beetje..?
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 22:07
Iets over ballenjongens en Ajax ... Of is je korte termijn geheugen kapot .?
Vind ik leuk
Bixente +481
vrijdag 5 april 2019 om 18:40
Isak gaat een hattrick maken tegen Ajax 😃. ..
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:11
Bewaart ie tot Energie indirect komt...….
Die redden het niet eens tegen 10 man...…...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 5 april 2019 om 19:12]
Vind ik leuk
14forever +9224
vrijdag 5 april 2019 om 18:41
Denk niet dat Vitesse het mogelijke struikelblok wordt, die eer Is voor AZ...
Vind ik leuk
BariAFCA +480
vrijdag 5 april 2019 om 18:52
psv is echt een zielloze club, geen eigen filosofie, geen trots, geen schaamte. Ja resultaatvoetbal dat is bij ze geoorloofd. Kijk je naar Ajax ja daar moet ook gewonnen worden (uiteraard) maar de manier waarop is ook belangrijk! Daarnaast is voor elke club in NL de pot tegen Ajax de wedstrijd van het jaar. Oftewel voor Ajax is het ieder seizoen moeilijker om kampioen te worden dan psv. Ik ben trotser op de europese campagne en de manier waarop Ajax NL weer op de kaart heeft gezet. psv met hun laffe afbraakvoetbal en miezerige luizenploeg. Op Ajax kan je dit seizoen echt trots zijn! Nou alleen nog de beloning!!
Vind ik leuk
Vak-DD +12766
vrijdag 5 april 2019 om 18:58
Ik enk dat jullie je weer eens overschatten. Voor de meeste clubs is de wedstrijd tegen ajax inderdaad een belangrijke, maar dat gaat meer om de arrogantie van ajax en zijn supporters af te straffen dan enig ontzag te hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:06
Hup AZ...…….
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:37
Dat kan, ik hoop toch op Ajax als Vitesse supporter. Daarom hoop ik dat we een puntje kunnen snoepen, mischien 3 van PSV. Denk dat de laatste cruciaal wordt, AZ wil 3e worden, of in ieder geval 4e. Utrecht gaat dichterbij komen. De laatste wedstrijd AZ-PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 22:09
Wat een dom gelul en dan ook nog een beloning ? Wil je een lolly ?
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 09:39
Wat zijn jouw argumenten dat het dom gelul is?
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 13:35
O.a. de uitspraak dat het voor Ajax ieder seizoen moeilijker word om kampioen te worden dan PSV . Met deze selectie en met alle zakken vol geld moeten ze fluitend kampioen worden. Het ligt niet aan de andere clubs maar toch echt aan Ajax dat ze van " kleinere" clubs niet kunnen winnen. Mentaliteits kwestie. Dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.
[Reactie gewijzigd op zondag 7 april 2019 om 13:35]
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:00
Elk seizoen? 2015/2016 verloren ze door de Graafschap 2016/2017 focuste Ajax op EL en 2017/2018 had Ajax 2 trainers dat is niet ideaal en dit jaar hebben ze nu alles in eigen handen en strijden om 3 prijzen
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 11:05
Dat doet zeer oeki, wat een ander supporter zegt.hahaha
De waarheid doet pijn.😢😢😢
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 18:52
Ze moeten nog tegen AZ uit
Vind ik leuk
Vak-DD +12766
vrijdag 5 april 2019 om 18:56
Makkie voor psv !
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:07
Hoe zo, Arrogant...…..
Vind ik leuk
Vak-DD +12766
zondag 7 april 2019 om 13:32
Nee realistisch denken heet dat. Wij hebben weinig kans te winnen van psv.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 13:44
Gewoon met 10 man spelen, dan schijn je een goede kans te maken...…..
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 11:11
AZ gaat winnen van psv.

AZ altijd heel lastig thuis,vooral de laatste competitiedag 💪💪👍
Vind ik leuk
Linke loe +2278
vrijdag 5 april 2019 om 18:58
Zou heel fijn zijn als ze hier wat puntjes laten liggen..maar ook al doen ze dat dan is het nog niet gespeeld denk ik
Vind ik leuk
Hakbal +1187
vrijdag 5 april 2019 om 18:59
Over AZ uit gesproken. Ook lastig genoeg
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 23:28
Niet op hopen, ook az doet er alles voor om Ajax geen kampioen te laten worden, dus ook meewerken aan het kampioenschap van een andere club dan Ajax.
Vind ik leuk
BS +1390
vrijdag 5 april 2019 om 19:07
Wordt pas beslist op de laatste wedstrijd dag, team met de minste zenuwen wordt da n kampioen
Vind ik leuk
ficusje +3143
vrijdag 5 april 2019 om 19:13
Hoop niet voor het nederlands voetbal,dat psv kampioen wordt.gaan we echt zakken,in het pnt systeem europees.
Vind ik leuk
Dicky +516
vrijdag 5 april 2019 om 19:15
Linda, Roos en Jessica hadden een hitje en zongen dat in de rust. Vitesse speelde in witte Umbro shirts met het pas onthulde logo van Gelre Dome op de borst. Jochemse besliste met een Zondagsschot de wedstrijd op Nieuw Monnikenhuizen. Het is 22 jaar geleden dat Vitesse in Arnhem van PSV wist te winnen. Gezien het feit dat het seizoen voor Vitesse nergens over gaat en de huidige stand bovenin zou ik het niet vervelend vinden wanneer dit 23 jaar wordt.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4776
vrijdag 5 april 2019 om 20:48
Ademnood ...... !
Vind ik leuk
Dicky +516
vrijdag 5 april 2019 om 22:06
Want de kans is groot. Dat PSV krijgt wat het wilt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 5 april 2019 om 22:06]
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 19:56
Angsthazen cluppie dat PSV....3 controlerende middenvelders....haaaahahahahah

Zo jonks...wij gaan de boel is ff controleren daar in Amsterdam

Mss volgende keer in Amsterdam 3 keepers

[Reactie gewijzigd op vrijdag 5 april 2019 om 20:03]
Vind ik leuk
Mari +13217
vrijdag 5 april 2019 om 20:14
Vitesse speelt leuk voetbal, maar niet het voetbal dat PSV in problemen kan brengen.
Integendeel, ik denk dat PSV aan zijn doelsaldo kan gaan werken.
Toch een voordeel als je later speelt
Vind ik leuk
Isakson +597
vrijdag 5 april 2019 om 20:24
Als dan wordt is als niet meer nodig.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4776
vrijdag 5 april 2019 om 20:46
Helaas voor de tweeling wordt het een gelijkspel, 1-1.
Vind ik leuk
NvC +9670
vrijdag 5 april 2019 om 22:28
Kom aan PSV!! 👍
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 23:01
Mochten PSV en Ajax CL spelen, mag Willem ll dan Europa League spelen?
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 23:26
Van mij wel. ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 23:30
Hahahahaa top dan is dat gefixt
Vind ik leuk
vrijdag 5 april 2019 om 23:26
Zondag bij winst, is het kampioenschap wel binnen voor PSV, en dan gaan we gewoon netjes de echte PSV supporters feliciteren. De onruststokers en trollen, die negeren we gewoon en dan proberen we het volgend seizoen gewoon opnieuw.
Vind ik leuk
Mo +13219
zaterdag 6 april 2019 om 00:43
Ik hoop dat AZ op de laatste dag nog gelijk staat met Feyenoord zodat ze in ieder geval vol gas geven.
Vind ik leuk
Jonny1981 +139
zaterdag 6 april 2019 om 07:36
Psv gaat punten verspelen in arnhem, voorspel ik..... 0-0
Vind ik leuk
Importbrabo +2429
zaterdag 6 april 2019 om 08:27
Vitesse uit is niet het probleem. AZ uit wel.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 10:11
Hoezo moeten ze winnen? Volgens Dumfries staat Ajax toch niet bovenaan!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws