Ajax speelt eerder dan PSV: Het maakt niet uit wanneer Ajax speelt

Ajax speelt eerder dan PSV: "Het maakt niet uit wanneer Ajax speelt"

Gepubliceerd: zondag 7 april 2019 om 20:43zo 07-04-2019 om 20:43

Pablo Rosario vindt het geen nadeel dat Ajax de wedstrijden eerder dan PSV speelt. Daardoor moeten de Eindhovenaren in de achtervolging omdat de concurrent in Amsterdam gewonnen heeft. Dat gebeurde de afgelopen twee speelrondes.

Bennett van Fessem
ARNHEM

"Het hoort zo. Wij moeten ons op onze wedstrijden focussen. Het maakt niet uit wanneer Ajax speelt", vertelt Rosario aan VoetbalPrimeur. PSV is de koppositie na het gelijkspel bij Vitesse kwijt. "De druk neemt toe? Dat zeggen jullie. Ik vind van niet. Wij moeten nog vijf goede wedstrijden spelen en vijf keer winnen. Dan zien we wel waar we staan."

De PSV'er waren zondagmiddag teleurgesteld en boos na de remise in Arnhem. "Wat er in de kleedkamer gebeurt laat ik in de kleedkamer", zegt Rosario. "Natuurlijk mag je teleurgesteld en boos zijn, dat is normaal als je hier gelijkspeelt. Je kunt er ook met een ander gevoel naar kijken. Je kunt er niets meer aan doen. We moeten de koppen bij elkaar houden. Er komen nog vijf mooie wedstrijden. We gaan er alles aan doen om uiteindelijk bovenaan te staan."

Poll

Wie wordt er kampioen?

(11094 stemmen)

Plaats een reactie

Niels92 +38634
zondag 7 april 2019 om 20:45
Wij worden kampioen :)
Vind ik leuk
Swout +2262
zondag 7 april 2019 om 20:47
Rosario? is dat dat onzichtbare knaapje van Psv? Deed hij vandaag wel mee?
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:51
Hij scoorde............ Een afgekeurde goal......
Vind ik leuk
Rabarber +8206
zondag 7 april 2019 om 21:04
Het duurt ook wel heel erg lang voordat de reactie van Bommeltje komt, schijnt dat hij mee naar huis is gereden met de 4e man en voor z'n huis staat te schreeuwen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25495
zondag 7 april 2019 om 21:12
Zou de 4e man een keer de bruine ster van Mark te grazen hebben genomen? 😊
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:17
Van bommel zit nu bij de vierde man thee te drinken.
Vind ik leuk
Florian87 +12489
zondag 7 april 2019 om 21:26
Zijn knipoog werkte ook al niet :D
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:27
Hij dacht ff wat extra minuten te regelen.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:48
Uithuilen bedoel je.....het is allemaal niet EERLIJK
Vind ik leuk
Jonas14 +278
zondag 7 april 2019 om 22:20
Ik geloof dat ze dat vooral bij ajax doen
Nu is het hosanna, maar het is bij de minste tegenslag huilen geblazen. Bij psv hoor ik ze er niet over dat ajax nu steeds eerst mag spelen. Toen het andersom was....man man man wat een gejank toen. Wel objectief blijven allemaal he!
Vind ik leuk
Guust +6695
zondag 7 april 2019 om 22:42
Bij PSV zeuren ze dat ze nog twee minuten extra hadden moeten spelen. Zo gaat dat.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 22:50
Ook actief zeg je.....gejank bij ajax ? De supporters van psv doen niets anders dan al weken lang janken : knvb wilt dat ajax kampioen word, VAR zorgt alleen in het voordeel Ajax, competitievervalsing enz enz 🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 01:29
Nee bij PSV doen ze liever alsof er niets aan de hand is, terwijl ze een tijdje geleden nog 5 pnt voorsprong en een doelsaldo van +10 hadden.
Nu gelijk aantal pnt en doelsaldo van -9. Wie hou je dan voor de gek als je zegt dat er niks aan de hand is?
Vind ik leuk
Jonas14 +278
zondag 7 april 2019 om 22:18
Ik gaf je per ongeluk een like. Is je gegund.
Ik denk dat van Bommel het heel erg goed doet bij psv. Laten we eerlijk zijn, het is een stunt dat psv tot het laatst meedoet om de titel. Daar verdient van bommel alle credits voor. Het is nou eenmaal zo dat ajax veruit de meeste mogelijkheden heeft in NL. De rest moet creatief zijn. Bommel heeft een manier gevonden om stabiel te presteren en het ajax moeilijk te maken.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 23:07
Klopt en ik zeg dit niet om te trollen, maar het zou zomaar eens kunnen zijn dat Van Bommel zonder prijs eindigt... Terwijl hij er kans had op vier.

Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 23:37
Nu moet je niet net doen alsof PSV geen middelen heeft. Die hebben ook tientallen miljoenen uit kunnen geven aan spelers. En ja het is knap maar dat is het van Ajax ook.
Vind ik leuk
Jonas14 +278
zondag 7 april 2019 om 23:43
Er is maar 1 club die kampioen MOET worden. Wel knap dat ze een fitte selectie hebben ondanks het drukke programma.
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 01:35
Oh die likes boeien mij niet hoor. Qua pnt doet v. Bommel het prima, al lijkt het voetbal vaak nergens op, maar ieder z'n mening.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4547
zondag 7 april 2019 om 21:27
En een gele kaart. Misschien had hij er zelfs wel 2 moeten scoren.
Vind ik leuk
Mari +13217
zondag 7 april 2019 om 21:07
jawel bij de 2de en3de goal van Vitesse was hij betrokken (of eigenlijk niet, hahaha).
Geen druk
Vind ik leuk
vierde-ster +8660
zondag 7 april 2019 om 22:16
Rosario is zich alvast aan het voorbereiden op volgend seizoen
Vind ik leuk
Nr14always +5101
zondag 7 april 2019 om 20:52
Rosario en PSV verkeren nu in de ontkenningsfase, hierna komt woede en acceptatie, Ajax wordt kampioen zoveel is zeker.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:57
Na de wedstrijd Ajax - PSV was er volgens o.a. Bergwijn helemaal niks aan de hand, gewoon 6 keer winnen zei Bergwijn en ze zijn kampioen, vandaag verloren ze dus alweer 2 punten!

Toen de tweede helft van de competitie van start ging waren de kerkhofjes erg optimistisch, ze zagen PSV geen punten verspelen zeiden ze alleen tegen Ajax zou dat kunnen gebeuren... tot Emmen Vitesse Heerenveen Utrecht kwamen!

Van Bommel vorige week, we staan nog steeds 2 punten voor! Oh oh ben benieuwd hoe ze zich voelen!
Vind ik leuk
Nr14always +5101
zondag 7 april 2019 om 21:00
De klap van de nederlaag tegen Ajax heeft erin gehakt,daar herstellen ze niet meer van op tijd, het is gebeurt.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:01
Sjaak Swart drinkt vanavond vast een extra biertje haha!
Vind ik leuk
Nr14always +5101
zondag 7 april 2019 om 21:03
Het is hem gegund, Sjaak ons Clubicoon.
Vind ik leuk
Mosquito +22148
zondag 7 april 2019 om 21:31
1 van de 2 kerkhofjes voorspelde ajax als kampioen hoor.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:50
Die zijn net zo geloofwaardig als van Bommel
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 23:17
Weet jij misschien waar Stratum, Thee ring leider etc zijn gebleven?
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 01:02
Juich nu maar niet tevroeg hoor punten gelijk dus mogen allebei geen fout maken en succes tegen Ronaldo.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:17
De nederlaag tegen Ajax heeft er niks mee te maken. Vitesse speelde gewoon een top wedstrijd. Alle eer komt hun toe.
Vind ik leuk
Nr14always +5101
zondag 7 april 2019 om 21:19
Ik sta niet alleen in mijn visie, dit terzijde, mee eens Vitesse had verdient te winnen
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:21
Haha dldat zeg ik ook niet. Nee ik denk dat PSV al vanaf het begin aardig overschat wordt. Ze hebben heel veel geluk. Ook deze wedstrijd. Misschien dat het gehijg van Ajax in hun nek wel mee speelde. Ik weet het niet. Maar 1 ding is zeker.

Wij staan bovenaan.

Tot de volgende wedstrijd zekers.
Vind ik leuk
Nr14always +5101
zondag 7 april 2019 om 21:23
No worries mate, Ajax wordt kampioen, De Knvb beker ook, en ik ben erg positief voor woensdag 👍😉
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:24
Daarna nog even de JC schaal, Europese supercup en tot slot de wereldbeker.
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 01:04
Niet meteen juichen man punten gelijk er gaat nog van alles gebeuren.
Vind ik leuk
Nr14always +5101
maandag 8 april 2019 om 01:07
Ajax heeft dure lessen betaald, ze hadden normaliter 6 punten lis moeten staan, minimaal, dit geven ze niet meer uit handen.
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 01:09
Gaan we meemaken hebben niet voor niks al 4 wedstrijden verloren dus er kan nog van alles gebeuren
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:39
PSV heeft heel veel geluk gehad in de competitie , en het is een wonder dat ze het zo lang volhouden al .

Toch vond ik vandaag 1 van de leukste wedstrijden van PSV om naar te kijken .
Ik heb vandaag de wedstrijd uitgekeken ,en niet zoals normaal mijn vriendin in de 30ste minuut naar boven gesleurd om haar tot de 90ste minuut een beurt te geven ;-)
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 23:40
Veel credits voor Vitesse, die bleven naar voren voetballen. PSV vond ik toch weer veel de lange bal spelen. Met dit middenveld blijft goed voetbal moeilijk.

Genoten van Odegaard.
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 07:39
90 minuten lang. Een beurt geven zolang ze kan. Gekkehuis...........
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:01
De spelers van psv zagen er behoorlijk leeg en verslagen uit! Die gaan nog meer punten verspelen.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:04
Zag je Luuk, dat gezicht stond op onweer terwijl de zon scheen en het een graadje of 19/20 was!
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:07
Ja. En die van Bommel dan. Als of z'n kop vol met oorwurmen zat!😂😂
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 23:40
Viel mij ook op.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +341
maandag 8 april 2019 om 01:22
Ook zo lollig....na weer een verlies partij tegen AZ zeiden de Ajacieden....die titel mag PSV hebben... Eredivisie is saai...CL is belangrijker....bla bla bla bla....nu eindelijk na 1100 dagen eens een keertje bovenaan en plotseling wil heel Mokum stiekem toch ineens wel kampioen worden....schijnheiligen zijn jullie....maar een De Graafschap scenario kan nog steeds... hahaha
[Reactie gewijzigd op maandag 8 april 2019 om 01:24]
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 01:30
Mooi al die frustratie 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Vak-DD +12766
maandag 8 april 2019 om 06:14
Bergwijn, deed die ook mee gisteren 😁
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:49
Die ontkenningsfase begint lachwekkend te worden
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:59
Gaat onderlinge wedstrijden niet als eerste? Of pas bij gelijke doelsaldo?
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:02
Nee, degene met de grootste nederlaag tegen Feyenoord mag zich kampioen noemen......;-)
Vind ik leuk
OverdOse +1923
zondag 7 april 2019 om 21:04
Dan gaat Psv achter gesloten deuren een oefenwedstrijd verliezen met 0-10.. hebben we weer niks in Adam
Vind ik leuk
Gilze +1270
zondag 7 april 2019 om 21:16
Het is jullie gegund
Ze zijn daar wakker geschut
Bedankt voor die oorwassing
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:23
En dat doet nog steeds pijn. 😂😂
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:05
Doelsaldo telt!
Vind ik leuk
Jozef +44995
zondag 7 april 2019 om 21:06
Doelsaldo geldt...

Anders mag PSV twee schalen naar het schroot brengen....
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:06
Ja ok maar wat als PSV gelijk komt met Ajax op doelsaldo?
Vind ik leuk
Jozef +44995
zondag 7 april 2019 om 21:09
Geen idee.

Gaat niet gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:15
Dan geldt wie de meeste goals gemaakt heeft
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:25
Dan tellen de meest gescoorde goals.

Dacht ik althans.
Vind ik leuk
OverdOse +1923
maandag 8 april 2019 om 01:37
Dan gaan we gewoon op op alfabet kampioen kiezen, beginnen bij A natuurlijk
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:06
Onderlinge resultaat is gelijk. Doelsaldo gaat sowieso voor..
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:08
Nee onderlinge wedstrijd is niet gelijk, juist in voordeel voor PSV.

3-0 1-3 = 4-3
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:12
Als het onderlinge resultaat zou tellen, dan telt alleen het verschil in punten dus als PSV gewonnen en gelijkgespeeld had. Dan spreek je over dat het onderlinge resultaat in het voor deel is van psv
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 20:59
PSV de Graafschap 7-0
Ajax excelsior 2-0
PSV den Haag 5-0
Groningen Ajax 2-2
Schade herstelt voor PSV.
T Mooie is Excelsior vecht tegen degradatie, Groningen speelt voor play offs.
Geweldig perspectief voor PSV.
NIKS aan 't handje.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:03
Succes!!!
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 21:06
Dankjewel, blij met deze uitslagen, doelsaldo en punten gered. Klasse PSV
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:07
Bedankt scheids bedoel je??
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:03
De Graafschap vecht tegen degradatie... AZ nog voor de derde plek! Ajax en Groningen onze Ajacieden daar in dienst, die gunnen Ajax de titel wel.

Niks aan het handje voor Ajax!
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 21:05
Groningen wil de play offs halen, duszzzz
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:10
AZ en Willem II 3e plek en play-offs 😉 Wishfull thinking heet dat toch 😜
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 21:20
Willem 2 dat gat is te groot voor play offs
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:28
Dat is dan nog linker voor PSV, wanneer Willem II nergens meer voor speelt en dus vrijuit kan voetballen.

En ik heb altijd het idee dat Willem II een van de weinige clubs in NL is die het Ajax meer gunt dan PSV.

Vind ik leuk
Florian87 +12489
zondag 7 april 2019 om 21:34
Willem II punten pakken van PSV, dan gunnen wij Willem II de beker wel :D
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 22:08
Ooit vergeten dat Ajax in Tilburg 1 goal te kort kwam en PSV kampioen werd. Dus domme loze praat van jouw.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 22:20
Price, Price, Price....

Je kunt het niet met me eens zijn, maar waarom is het nodig om een ander zijn reactie dom te noemen?

Dom is het plaatsen van een "w" achter "jouw".
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 22:25
Ha ha, spel fouten vind ik nu net ff niet interessant. Komt goed kerel.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 22:30
Uhm. Jij noemt de reactie van iemand met een andere mening "domme loze praat".

En vervolgens blijkt dat je je school niet hebt afgemaakt.

Het viel me in jouw reacties al eerder op dat jij op VP tot de minder snuggere figuren behoort.
Vind ik leuk
Iggy +4632
zondag 7 april 2019 om 22:24
Willem II en het gros van zijn supporters hebben meer sympathie voor Ajax dan voor jouw clubje.
Vind ik leuk
OverdOse +1923
maandag 8 april 2019 om 01:39
Willem II speelt als dank voor de frenkie miljoenen Psv helemaal zoek
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:35
Je bent vorig jaar zeker vergeten? Willem II helpt daarnaast graag de grote broer
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 22:02
Ja, scheelt 1 heel punt met Groningen, gat is echtste groot 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:03
Klopt want de graafschap speelt niet om degradatie
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:04
AZ-PSV 3-1
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 21:07
AZ - PSV 1-3
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:08
Dan is het 4-4. Ook prima.
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 21:20
Ha ha
Vind ik leuk
Nr14always +5101
zondag 7 april 2019 om 21:04
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Jullie moeten oppassen tegen de Graafschap en AZ, Face it, Ajax is de Facto al kampioen.
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 01:07
Echt nog lang niet
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:08
Grappig dat je Willem II - PSV en AZ -Psv maar niet opnoemt... 😂
Vind ik leuk
Jozef +44995
zondag 7 april 2019 om 21:09
Je vergeet wat...

Willem II - PSV 5-0
AZ- PSV 3-0

Het mooie is, AZ speelt voor de derde plek...
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:17
Hoho... AZ speelt voor de tweede plek. Van Bommel is het helemaal kwijt.
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 21:21
Sorry Jozef als het punten aantal niet gelijk was dat was erger. Sorry kerel het is nog volledig open.
Vind ik leuk
Jozef +44995
zondag 7 april 2019 om 21:31
Dat wou ik je duidelijk maken en dat is prima gelukt zie ik...😁

Wie nu zeker weet wie kampioen gaat worden verklaar ik voor gek.
Vind ik leuk
richard37 +2013
zondag 7 april 2019 om 21:17
Az speelt voor plek 3
Graafschap speelt coor dregadratie
Willem 2 speelt voor play offs

Heracles speelt voor play offs

Alleen ADO doet niet mee
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 21:18
De Graafschap komt naar Eindhoven, opzeker een 3 punter voor PSV
Vind ik leuk
richard37 +2013
zondag 7 april 2019 om 21:20
Ajax naar de graafschap zeker een 3 punter
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 21:24
Trauma de Graafschap nog niet vergeten, zeer gevaarlijke uitspraak
Vind ik leuk
richard37 +2013
zondag 7 april 2019 om 21:47
Dit Ajax is veel beter dan paar haar geleden. Jij willem2 -PSV vorig jaar vergeten
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 21:50
Niks vergeten, opzeker dat PSV in Tilburg nu WEL wint
Vind ik leuk
richard37 +2013
zondag 7 april 2019 om 22:05
Gevaarlijke uitspraak .. willem2 is veel
Beter dan vorig seizoen,, dus. Ik denk winst willem2. Die willen laten zien dat ze die dag de beste zijn van Brabant. Gunnen jullie niets. Kijk al uit naar Irak tegen schwaab en viergever. Nu komen de schorsingen er aan. Dumfries, bergwijn en Rosario staan op scherp.
Vind ik leuk
Guust +6695
zondag 7 april 2019 om 22:55
PSV draait voor geen meter na de winter, slechte wedstrijden en toch al meer punten verspeelt, er zijn er een aantal die erg onzeker overkomen, neem Zoet, Swaab, Bergwijn en Lozano niet goed ondanks zijn twee penalty”s, dus jij bent wel erg optimistisch.
Vind ik leuk
Lee +1028
zondag 7 april 2019 om 21:21
Je vergeet effe dat ADO de punten goed kan gebruiken en Willem 2 en Heracles ook nog strijden voor play offs EL en dan vooral niet vergeten dat AZ waarschijnlijk dd punten nodig heeft op de laatste speeldag he
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:27
AZ speeld voor de derde plek.
Vind ik leuk
Guust +6695
zondag 7 april 2019 om 22:48
Ben jij dat Marc, je klinkt in ieder geval wel zo.
Vind ik leuk
wil +1368
maandag 8 april 2019 om 16:21
Ben je in Lourdes geweest?
Vind ik leuk
Yvo +61
zondag 7 april 2019 om 21:13
Zou wel moeten met zo een selectie
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:27
Ajax moest het hele seizoen achter PSV aan omdat die op zaterdag speelden, nu het andersom is wordt het ineens een probleem. Hoe godvergeten hypocriet kun verdomme zijn daar in de regio zeg.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 23:14
Das toevallig Niels , wij ook
Vind ik leuk
AFC AJAX. +706
maandag 8 april 2019 om 08:47
Genoten gister van Vitesse- psv
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 21:06
Ik wel enerverend potje
Vind ik leuk
AFC AJAX. +706
maandag 8 april 2019 om 22:26
Dat was het zeer zeker.
Vind ik leuk
Finaltouch +199
maandag 8 april 2019 om 02:11
Het is nog niet gespeeld, maar nog 5 speelrondes te gaan. Heerlijk tot aan het einde spannend.
Vind ik leuk
Vak-DD +12766
maandag 8 april 2019 om 06:13
Ligt eraan hoeveel wedstrijden guzubuyk nog fluit voor psv 😁
Vind ik leuk
JonathanAjax +11588
zondag 7 april 2019 om 20:45
Wat een ontzettend Karma is het toch als PSV geen kampioen wordt!!! ❌❌❌
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
zondag 7 april 2019 om 20:47
Inderdaad. De laatste vier jaar hebben ze echt aangemodderd.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14401
zondag 7 april 2019 om 20:54
Ze hebben in 4 jaar, 6 maanden echt leuk gevoetbald, dat was voor de winterstop dit seizoen............
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
zondag 7 april 2019 om 20:55
Eens.
Vind ik leuk
buddha +10608
zondag 7 april 2019 om 21:42
beetje hetzelfde als ajax onder FRANKIE. maar het was wel succesvol.
Vind ik leuk
Testata +257
zondag 7 april 2019 om 20:47
Alleen gaat dat niet uitkomen.

En dat kan ik je vertellen als buitenstaander met objectieve mening.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43401
zondag 7 april 2019 om 20:48
'Objectieve mening'.
Geweldig.
Vind ik leuk
appeltje +4245
zondag 7 april 2019 om 20:55
'Objectieve mening', dat is per definitie onmogelijk
Vind ik leuk
Testata +257
zondag 7 april 2019 om 22:49
En natuurlijk altijd stevig onderbouwd met uitzonderlijke argumenten.
Vind ik leuk
Emnu +8192
zondag 7 april 2019 om 23:52
Dat jouw argumenten uitzonderlijk zijn, zijn we t denk ik allemaal over eens.

Je kreeg t gister nog voor elkaar te voorspellen dat Ajax naar de vijfde plek zou zakken waar dat theoretisch al niet meer mogelijk was.

Heel uitzonderlijk.
[Reactie gewijzigd op zondag 7 april 2019 om 23:53]
Vind ik leuk
Testata +257
maandag 8 april 2019 om 14:40
Vanaf het begin al aangegeven dat Ajax 5de zou worden.

En tussen theorie en praktijk zit een wezenlijk verschil.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:45
Nog steeds geef ik PSV meer kans. Ons programma is gewoon te zwaar.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:46
Haha man stel je aan. Wij worden gewoon kampioen. Zei moeten nog naar Tilburg en alkmaar.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:49
Dus als ik realistisch ernaar kijk, stel ik me aan??? Ik moet dus omdat ik voor Ajax ben, en nu maar van uitgaan dat we al kampioen zijn??? Waarom? Omdat ik anders niet zo een goede Ajax Fan ben als jij???
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:50
Ajax staat voor zelfvertrouwen. Wij zijn ajax wij zijn de beste.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:51
Iets agree 2 disagree, want uiteindelijk willen we wel beide hetzelfde. Toch?!
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:52
Wij willen inderdaad het zelfde. Alleen heb ik meer vertrouwen.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:53
Vandaar, lets agree 2 disagree.
Vind ik leuk
rexxo +15979
zondag 7 april 2019 om 20:56
Helemaal mee eens.
Het was een goed weekend maar ik snap niet dat die blije vogels zo optimistisch zijn. Ik kan niet voor anderen spreken maar ik zo u zeggen,wees realistisch het zijn nog 5 wedstrijden.

Alle Ajax fans waaronder ik voorop hopen dat Ajax kampioen wordt maar het is nog lang niet beslist.

Het blijft spannend.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:57
Precies.
Vind ik leuk
OverdOse +1923
zondag 7 april 2019 om 20:47
Volgens velen hebben wij de Var, Knvb, en scheidsrechters aan onze kant.. dus dat wordt een makkie
Vind ik leuk
1313 +11959
zondag 7 april 2019 om 20:47
Maakt niet uit, op dit moment heeft PSV het moeilijk tegen iedere tegenstander. Dit kan niet goed blijven gaan hoor. Zeker niet tegen AZ uit, en Willem ll uit gaat ook geen pretje worden voor ze.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:58
Al hebben ze dit seizoen weer belachelijk vaak het laatste minuutje
Vind ik leuk
OverdOse +1923
zondag 7 april 2019 om 21:06
A Minute to win it
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:06
Kijk voor de aardigheid eens alle extra tijd na in de 2e helft.

Ajax vaak 2, PSV vaak 3+
Vind ik leuk
Biennie +3198
zondag 7 april 2019 om 20:47
zwaarste tegenstanders zijn thuis.
En psv moet nog tegen Az op de laatste wedstrijd, als het zo blijft tussen az en feyenoord zal az ook die wedstrijd alles moeten geven voor de 3e plaats..

Psv moet nog tegen az heracles willem 2. 1 keer puntenverlies voor psv en wij lopen uit.
Zou zo maar een mooi seizoen kunnen worden.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:50
Klopt, heb je gelijk in, zo zie ik het ook wel, maar aan de andere kant, 1x puntverlies voor ons en PSV loopt uit, dus het kan beide kanten op gaan. Snap je???
Vind ik leuk
chicken +15041
zondag 7 april 2019 om 20:53
Stay cool...

Psv heeft wat tikjes gehad die in het koppie zitten. Voorsprong is weg en de kritiek groeit.

Ajax is op de eerste plek geklommen en krijgt positieve geluiden.

Welk team zou het meeste vertrouwen hebben...
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:53
Az gaat het weggeven als ze ons daarmee kunnen dwarsbomen.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:59
Dat dacht ik ook van Vitesse vandaag, viel me alles mee! Als AZ echt nog voor die derde plek speelt 12 mei gaan ze sowieso alles geven
Vind ik leuk
RGB +1931
zondag 7 april 2019 om 21:02
Als wij het van AZ moeten hebben, zijn we inderdaad bij de beer te gast. Het valt te hopen dat Ajax het eerder binnenhaalt of dat AZ nog voor die derde plek moet.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:58
AZ zal echt niet inhouden tegen PSV, ook al kunnen ze geen 3de worden. AZ wil gewoon winnen 12 mei omdat;
het is de laatste thuiswedstrijd van het seizoen,
Het is de laatste wedstrijd van vd Brom, dus die wil sowieso weer 3 punten tegen een topploeg.
Vind ik leuk
jari11 +5036
zondag 7 april 2019 om 20:52
Normaal gesproken deel ik je mening. Maar na vandaag moet het toch te doen zijn. Gaat veel krachten kosten komende weken, maar bij Ajax zit het nu goed in de koppies denk ik. Dat is belangrijk!
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:54
Ik hoop het. Maar dat het goed in de koppies zit, betekent niet gelijk, dat het fysiek ook lukt. Snappie...
Vind ik leuk
jari11 +5036
zondag 7 april 2019 om 20:57
Dat snappie ik zeker. Als het goed gaat in de koppies voel je de kleine pijntjes minder snel kan ik je vertellen!
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:59
Laten we er het beste van hopen! Dat is altijd goed, maar niet als een paar mafkezen hier, nu al roepen dat we kampioen zijn.
Vind ik leuk
jari11 +5036
zondag 7 april 2019 om 21:04
Nee dat zijn we nog lang niet, hopen dat ze nog 5 wedstrijden alles kunnen geven!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14401
zondag 7 april 2019 om 20:56
Veel wedstrijden spelen betekent gewoon je trainingen er op afstemmen, dat is heel eenvoudig om te doen.
Vind ik leuk
PRICE +6768
zondag 7 april 2019 om 21:01
Juist de Platte kar staat klaar en zal ook weer dit seizoen voor PSV rijden, heeeeeeerlijk
Vind ik leuk
OverdOse +1923
zondag 7 april 2019 om 20:45
Ik denk dat wat er in de kleekamer gebeurt wel duidelijk is. Ze kleden zich om..
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
zondag 7 april 2019 om 20:47
Dat doe je toch in een kleedkamer?
Vind ik leuk
OverdOse +1923
zondag 7 april 2019 om 20:52
Je hebt gelijk, wat zal een kleekamer zijn?
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
zondag 7 april 2019 om 20:54
Ik moet gelijk aan schijten denken. Is dat slecht?
Vind ik leuk
OverdOse +1923
zondag 7 april 2019 om 20:56
Klinkt logisch! Bij deze zijn dixies "Kleekamers"
Vind ik leuk
chicken +15041
zondag 7 april 2019 om 20:57
Das een kleikamer..
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
zondag 7 april 2019 om 20:58
:-)
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:45
Maar het is niet meer in eigen hand.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 20:51
Hoe bedoel je?
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:53
Sinds vandaag is het niet meer in eigen hand. Kan je geen druk voelen maar dat is wel de eerste tik.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 20:56
Begrijp ik niet, hoeveel punten staat Ajax los?
Vind ik leuk
RGB +1931
zondag 7 april 2019 om 21:04
Begrijp je het niet? Serieus? Ajax staat voor op doelsaldo. Als Ajax alles wint moet PSV ook alles winnen en met enorme cijfers.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:04
Zo moeilijk is het niet. Als Ajax alles weet te winnen vanaf nu is het kampioen. Zo hebben ze alles in eigen handen.
Vanmorgen gold dat voor PSV maar na gelijkspel niet meer. Zodoende hebben ze het niet meer in eigen handen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 21:05
Onzin als PSV alles wint zijn ze ook kampioen. 9 goals kom op zeg wij zijn PSV 99 procent zeker kampioen. Na Groningen uit lullen we verder
[Reactie gewijzigd op zondag 7 april 2019 om 21:09]
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:07
Oke
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 21:10
Na Groningen uit lullen we weer verder
Vind ik leuk
Lee +1028
zondag 7 april 2019 om 21:30
Weet niet of jij Groningen hebt zien voetballen de laatste weken maar die spelen niet best hoor, zeg maar gewoon slecht, ze winnen 3x met maar net te 1-0 van ADO, graafschap en Exelsior met de nodige moeite en geluk, zijn toch 3 degradatiekandidaten, zeg niet dat Ajax daar overheen walst maar doe niet of Groningen onverslaanbaar is.
Vind ik leuk
1313 +11959
zondag 7 april 2019 om 20:46
Hoort ook niet uit te maken. Toch gaat het wel meespelen. Dat zie je vandaag ook weer, de druk komt er volledig op. Omdat je weet dat je MOET winnen nu. Gaan inderdaad nog 5 spannende rondes komen. Ben benieuwd. Voor vandaag heeerlijk!😁
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
zondag 7 april 2019 om 20:46
De druk neemt toe? Als ik hier de reacties lees, lijkt de competitie al afgelopen te zijn. En Ajax is kampioen.

Moeten er dan nog wedstrijden gespeeld worden!?
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:48
Wij worden gewoon kampioen.
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
zondag 7 april 2019 om 20:49
Ik hoop het voor je.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:50
Het gebeurd gewoon. Ik zeg niet dat het makkelijk wordt. Alleen worden we het wel. Gewoon knallen. Psv moet nog naar Tilburg en alkmaar.
Vind ik leuk
Niels92 +38634
zondag 7 april 2019 om 20:48
Wanneer ik de reacties van de afgelopen weken lees, was PSV toch al kampioen?
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
zondag 7 april 2019 om 20:50
Geen flauw idee. Dat kwam op mij niet zo over als nu bij Ajax.

Volgens mij moet Ajax heel nederig nog heel hard gas geven de komende potjes.
Vind ik leuk
Niels92 +38634
zondag 7 april 2019 om 20:51
Net zoveel als PSV maar met 1 voordeel een veel beter doelsaldo :)
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:56
Precies. Want we kunnen zonder pardon volgende week weer drie punten achter staan.
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
zondag 7 april 2019 om 20:56
Jij bent best redelijk. Wist je dat?
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:58
Toch wel he?
Vind ik leuk
1+1= +839
zondag 7 april 2019 om 21:07
Dank je
En dan heb ik nog niks gezegt 🤣
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:59
Of 2 of 3 punten voorstaan!
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:00
Dus dat! Het kan dus beide kanten opgaan, dus moeten we niet doen alsof we al kampioen zijn.
Vind ik leuk
Swout +2262
zondag 7 april 2019 om 20:49
Oei, je bedoelt alle reacties van de Psv fans dat ze al kampioen waren? Karma slaat hard toe
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
zondag 7 april 2019 om 20:51
Nee, dat bedoel ik niet.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:51
Dat was PSV ook toen Ajax van AZ verloor.
Kon nog wel eens zo doorgaan.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2357
zondag 7 april 2019 om 20:46
Angsthazen voetbal van PSV is mijn paasgedachte van dit jaar🐰🐰🐰🐰
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
zondag 7 april 2019 om 20:48
Of ze staan weer op ;-)
Vind ik leuk
1313 +11959
zondag 7 april 2019 om 20:50
Ja, daar ben ik wel benieuwd naar. Maar, eerlijk? Nu gaat die situatie in Amsterdam toch wel in de koppies zitten hoor. Geen twijfel over mogelijk dat ze daar niet aan terugdenken. Daar hadden ze het moeten beslissen, en nu staan ze achter op doelsaldo. Gaat niet echt vertrouwen geven dit dacht ik zo.
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
zondag 7 april 2019 om 20:52
Laat Ajax eerst nou zelf z'n potjes winnen. Voor je het weet struikel je weer in een uitwedstrijd. Tuurlijk, ik snap de blijdschap vandaag. Maar wees iets nederiger.
Vind ik leuk
1313 +11959
zondag 7 april 2019 om 20:55
Volgens mij zeg ik nergens dat Ajax al kampioen is? Ik schets wel een situatie wat gewoon redelijk reëel is. Of denk je dat dit niet gaat meespelen nu? Ze hadden niet in deze situatie gekomen als ze in Amsterdam gewoon hadden gewonnen tegen 10 man. Ookal zullen ze dit niet erkennen tegen de buitenwereld, maar geloof me die lopen zwaar te balen daarvan.
Vind ik leuk
RGB +1931
zondag 7 april 2019 om 21:07
Waarom moeten we nederig zijn? Wat een onzin, alsof de PSV-supporters hier het hele seizoen zo nederig zijn geweest.
Vind ik leuk
74ratje +981
zondag 7 april 2019 om 20:49
Met angsthazen voetbal was t vandaag 0-1 geworden.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2357
zondag 7 april 2019 om 20:48
Is platte kar alweer op stal gezet? 😁
Vind ik leuk
Swout +2262
zondag 7 april 2019 om 20:50
De platte kar word nu gebruikt om rommel op te ruimen
[Reactie gewijzigd op zondag 7 april 2019 om 21:19]
Vind ik leuk
Paul1982 +12396
zondag 7 april 2019 om 20:49
Als Ajax 5 keer wint, dan zijn ze kampioen. Ik zie PSV niet 2 doelpunten per wedstrijd meer maken dan Ajax
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 20:52
Wat jij ziet boeit niet
Vind ik leuk
jari11 +5036
zondag 7 april 2019 om 20:56
Wow paul doe je rustig tegen paul. Toch aardig realistisch wat hij zegt?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 20:57
Is onzin wat hij zegt9 doelpunten is te overbruggen
Vind ik leuk
jari11 +5036
zondag 7 april 2019 om 21:03
Nou is geen onzin, maar wat jij zegt kan ook
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 21:10
Na Groningen uit lullen we verder
Vind ik leuk
Paul1982 +12396
zondag 7 april 2019 om 22:25
In principe worden door ons allemaal niet echt boeiende dingen gezegd hier, en toch doen we het. En als het je niet boeit, is niet reageren ook een keuze.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:54
Als Ajax kampioen wordt en dat worden wij dan weten wij ook aan wie het laag dat wij de voorgaande jaren het niet zijn geworden. VIERGEVER 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 20:56
Ajax laat nog punten liggen...
[Reactie gewijzigd op zondag 7 april 2019 om 21:20]
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15278
zondag 7 april 2019 om 20:59
“020”?!..
Hoe oud ben je nou man.....
Vind ik leuk
Chinto +113
zondag 7 april 2019 om 21:16
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 7 april 2019 om 21:20]
Vind ik leuk
Gerro +9511
zondag 7 april 2019 om 21:03
Hij zegt dat het niet uitmaakt maar daar geloof ik helemaal niks van. Wanneer je weet dat je concurrent gewonnen heeft en boven je staat geeft dat toch onbewust een bepaalde druk.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 21:26
Neehoor kunnen nu vrijuit ballen alles op de aanval komende 2 potjes en kijken hoe we staan
Vind ik leuk
Gerro +9511
zondag 7 april 2019 om 21:38
Alles op de aanval nou dan denk ik dat psv nog wel een paar keer gaat struikelen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 21:42
Tegen graafschap en de haag moet gewoon 2x 6-0 minstens worden. Niet onrealistisch
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 04:52
vrij uit voetballen konden ze al gelijk na de winterstop met 8 punten voor sprong
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
maandag 8 april 2019 om 06:54
Deze 2 tegenstanders is toch anders he kerel. 2x 6-0 is niet ondenkbaar
Vind ik leuk
Tarcotsira +898
zondag 7 april 2019 om 21:06
Nee dat maakt inderdaad niet uit Ajax staat en kop en dat blijft zo...…..
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 21:26
Tuurlijk
Vind ik leuk
Mari +13217
zondag 7 april 2019 om 21:06
Volhouden Pablo; zeker na jouw fouten bij de 2de en 3de goal.
Geen druk.
Misschien kan Breukelen wat Goeroes langs sturen.
Maar geen druk, geen druk
Vind ik leuk
AFP +3573
zondag 7 april 2019 om 21:08
Wat kan en moet Rosario nog zeggen na zon niet ingecalculeerd verlies.
Arrogantie ten top.'En wat was hij slecht.
Vind ik leuk
Chinto +113
zondag 7 april 2019 om 21:15
Arrogant zijn ze vooral in Amsterdam. Denken dat ze drie prijzen gaan winnen......
Vind ik leuk
AFP +3573
zondag 7 april 2019 om 21:22
Ach die praatjesmakers en slappelingen. Arrogant om niks, geen enkele noemenswaardige prestatie. Opdoeken die ploeg en andere spelers kopen. Afgeleerd.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 21:33
Praatjes daar in adam mooi
Vind ik leuk
AFP +3573
zondag 7 april 2019 om 21:34
Geen praatjes meer in Edhv, afgeleerd. Dimmen nu.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 21:35
Welke praatjes PSV wordt gewoon kampioen als altijd
Vind ik leuk
AFP +3573
zondag 7 april 2019 om 21:38
Mag van mij, maar presteer dan eerst wat.
Wordt wel weer laatste in welke CL-poule dan ook, als je al door Vitesse en in de Arena afgserveerd wordt. Zielog voor je Paul. Stoppen we nu met deze zinloze discussie ?
Ödegaard, Pasveer, Serrero geweldig.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 21:42
Az Heracles etc al vergeten?
Vind ik leuk
AFP +3573
zondag 7 april 2019 om 22:07
Nee niet vergeten, maar met 4 verliespartijen boven aan staan met nog een zwaar programma voor de boeg is toch een betere prestatie dan die slappe ploeg uit Edhv. Wat doen en leren ze eigenlijk op de trainingen ? Hou op Paul, gef nou toe, het was toch geen gezicht man vanmiddag. Als Götzübüjük PSV niet geholpen had was het 5-3 geworden. Gewoon slechte spelers en heeft geen goede trainer dat PSV. En laten we maar over ophouden. Ajax nu boven aan terwijl 3 weken gelden PSV wel 8 punten voorsprong had kunnen hebben, weet je het nog ? Fijne avond en slaap lekker.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:10
Klote weekend, maar ik heb er alle hoop in dat het nog kan, gaan spannende weken worden! KOM OP PSV!!! GEEF JE NIET GEWONNEN!!! Altijd door blijven vechten, nooit opgeven altijd doorgaan!
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 21:34
Precies man alles op de aanval komende 2 potjes. Geen Hendrix wel gakpo alles geven
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:12
Rosario is toch die jongen die alle hoeken van het veld te zien kreeg van Serero. Wat een baas die Serero, heerste weer. Geweldenaar!
Vind ik leuk
AFP +3573
zondag 7 april 2019 om 21:23
Ja die Rosario met zijn grote mond en eigenlijk een 2e gele had moeten krijgen. Ik hoop niet dat hij voor Oranje geselecteerd wordt.
Vind ik leuk
Isakson +597
zondag 7 april 2019 om 21:13
Wij worden ook kampioen 😜
Vind ik leuk
Chinto +113
zondag 7 april 2019 om 21:14
Als PSV supporter zeg ik dat Ajax kampioen wordt. Hoeveel echt goede wedstrijden heeft PSV nou gespeeld dit seizoen?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
zondag 7 april 2019 om 21:35
Genoeg
Vind ik leuk
Chinto +113
woensdag 10 april 2019 om 07:53
Zoals?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1937
woensdag 10 april 2019 om 11:56
Kijk gewoon man blinde vos
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:15
Normaal gesproken is het juist altijd andersom, dan spelen wij op zondag en PSV op zaterdag, beide clubs hebben namelijk een voorkeur voor die speeldagen.

Het kan absoluut een rol spelen, Wijnaldum gaf nog niet zo lang geleden aan dat hij het juist wel lekker vond dat ze op zaterdag speelde en dan vaak wonnen, waardoor de druk om in het spoor te blijven wekelijks bij Ajax lag.
Vind ik leuk
AFP +3573
zondag 7 april 2019 om 21:24
Zterda, zondag, gewoon goed spelen en geen smoesjes, die hebben wij al genoeg gehoord.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:58
Dat is ook gewoon een enorm voordeel! Bewijst dit weekend maar eens te meer
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:17
wordt nog een zwaar einde... bij ajax zie je hier en daar toch wat meer pijntjes optreden... programma is nog zwaar zat met juve utrecht en vitesse

denk dat de doorslag (ondanks resultaat) wel eens kan zijn hoe goed ze spelen tegen juve... als ze er kansloos afgaan gaat de flow eruit... is het spel goed maar verliezen ze zie ik het nog wel goed komen

wanneer ze door gaan in de cl denk ik dat ze er wel verstandig aan doen de beker te laten voor wat het is... jong ajax opstellen is prima voor de beker!

bij psv gaat het nu toch wel in de kopjes zitten... had allang en breedt beslist kunnen zijn

na de winterstop stond psv 8 punten voor wat terug gebracht werd na 2... ajax psv had de nekslag kunnen zijn... als psv had gedaan wat het moest doen stonden ze nu 14 punten voor

toch denk ik dat vooral de flow waar ajax in zit de doorslag gaat geven plus de fitheid van spelers



Vind ik leuk
AFP +3573
zondag 7 april 2019 om 21:25
@bij psv gaat het nu toch wel in de kopjes zitten... had allang en breedt beslist kunnen zijn@
Ajax had deze kans al 2 keer laten lopen.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:57
Gelukkig hebben we gister de tweede helft weer lekker op 50% gespeeld
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:19
Als de punten en doelsaldo gelijk staan geldt wie de meeste goals heeft gemaakt
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:22
Waar zijn trouwens al die namen gebleven:

4 jaar niks,
PSV kampioen
2 punten voorsprong
Stratum

Etc. Etc.

Ze waren er vanmiddag nog
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:33
Het is helaas nog niet voorbij he.. denk dat beide teams nog in hachelijke situaties terecht gaan komen de komende potjes. Laten we ook hopen dat die CL geen blessures gaat opleveren, dan kan alles er weer totaal anders uit zien. Pas juichen als we met die schaal staan!
Vind ik leuk
buddha +10608
zondag 7 april 2019 om 21:44
dat heb je helemaal goed. we zijn die beplakte bus nog steeds niet vergeten.
Vind ik leuk
Jc 74 +315
zondag 7 april 2019 om 21:24
Nog 15 punten en 15 goals dan ben je opzeker kampioen
Psv gaat echt niet 5 keer winnen met een gemiddelde van plus 5 per wedstrijd
Vind ik leuk
Salah +72
zondag 7 april 2019 om 21:26
Die Z-Amerikanen zijn hun beste spelers, en die zet ie op de bank.
Alleen daarom verdienen ze het al niet om kampioen te worden

Wat een eigenwijze l... is die v.Bommel toch.

Ik ben Feyenoord supporter maar Ajax speelt het beste voetbal en verdient dan ook kampioen te worden.

Alleen krijtje dan weer die overkill van de media (Hilversum) dat vind ik persoonlijk dan weer wat minder.
Vier een feestje en ga weer door, we zijn toch geen Duitsers.
Vind ik leuk
voetbal@com +1023
zondag 7 april 2019 om 21:36
Rosario...de speler die Guti uit de basis speelde, ik heb werkelijk geen 1 fatsoenlijke wedstrijd van Rosario gezien...en dan die misselijke overtredingen steeds...verkopen of weggeven aub.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 7 april 2019 om 21:42
Evenbeeld van de trainer zelf,maar VBommel vergeet dat je ook een type Wesley naast hem moet plaatsen..
Vind ik leuk
Cor du Roy +240
zondag 7 april 2019 om 21:46
Ik hoop, vanuit de grondplaten van mijn hart, dat PSV kampioen word. Gewoon daarom, en omdat ik Ajax niets gun.
[Reactie gewijzigd op zondag 7 april 2019 om 22:06]
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:53
Je houdt niet van voetbal?
Vind ik leuk
Cor du Roy +240
zondag 7 april 2019 om 21:55
Neen, ik houd niet van Ajax, duidelijk toch?
[Reactie gewijzigd op zondag 7 april 2019 om 22:06]
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 22:00
Wie is ajakkes? Is dat in belgie ofzo?
Vind ik leuk
Cor du Roy +240
zondag 7 april 2019 om 22:09
Bedtijd voor jou pikkie, trustennnnn.
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 22:12
Als ik jou was zou ik maar snel heel lang gaan slapen ja
Vind ik leuk
Cor du Roy +240
zondag 7 april 2019 om 23:51
(K)neusje.....
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:51
Heerlijk.................we gaan op jacht.............
Vind ik leuk
zondag 7 april 2019 om 21:52
langzaam maar zeker sluipt de twijfel in het elftal van psv, naar buiten proberen ze het nog te verbloemen maar echt lukken doet dat niet. nadeel voor hun is dat ook niet de slimste spelers geinterviewd worden. als bv schwaab gevraagd wordt krijg je denk ik eerder een realistisch verhaal als van jongens als rosario en dumfries
Vind ik leuk
Blije +129
zondag 7 april 2019 om 21:55
Die blijven een grote bek hebben om te kotsen dat soort
Vind ik leuk
rinirat +4115
zondag 7 april 2019 om 22:25
Ja de druk neemt toe
Vind ik leuk
B H +458
zondag 7 april 2019 om 22:48
Eindelijk is het zover! De var en knvb staan bovenaan! Het is ze gelukt
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 00:15
3-3 stinkboer
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 00:33
Je merkt, Ajax heeft een hoge gunfactor ook met name door de Jong en de Ligt.
Het lijkt wel of Voetbalminded Nederland na vier jaar iets anders, iets nieuws wil.
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 01:57
Liever psv dan die arogante club uit Amsterdam
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 02:04
HaHaHa
Media training, die nergens op lijkt.
Ik heb met ze te doen: L d Jong , Dumbfries en eigenlijk alle PSV-ers.
Kansloos. Dom gelul dat ze 5 , 6 keer herhalen.
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 02:39
Rosario heeft gelijk. Vijf mooie wedstrijden van Ajax, ja!
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 03:30
Ja joh.. Praat jezelf maar moed in.
Vorige week was Luuk de Jong er ook zeker van dat het doelsaldo onbelangrijk was... Een week later weten we beter....
Vind ik leuk
Linders +41
maandag 8 april 2019 om 05:55
Ajax gaat geen kampioen worden ,Juve geeft Ajax de klap van teleurstelling en dat blijft door dreunen en puntenverlies .ALS troostprijs de KNVB beker !
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 06:53
Het kan nog alle kanten uit AJAX heeft nog enkele zware wedstrijden Groningen uit en Vitesse , Utrecht thuis . PSV, Willem II en AZ uit . En de kleintjes Zoals De Graafschap moet je ook niet onderschatten ( Daar weet AJAX alles van ) Een kat in het nauw maakt rare sprongen .
Vind ik leuk
maandag 8 april 2019 om 07:28
Hahaha, nee het maakt hen niet uit, maar na 2 wedstrijden later dan Ajax spelen sta je al op achterstand en die achterstand gaat alleen maar meer worden
Vind ik leuk