'Ajax is de betere ploeg en gaat met 2-1 winnen, ze gaan ook een ronde verder'

'Ajax is de betere ploeg en gaat met 2-1 winnen, ze gaan ook een ronde verder'

Gepubliceerd: woensdag 10 april 2019 om 19:10wo 10-04-2019 om 19:10

Laatste update: woensdag 10 april 2019 om 19:32wo 10-04-2019 om 19:32

Na Real Madrid gaat ook Juventus voor de Amsterdamse bijl. Dat voorspelt Aad de Mos, die veel vertrouwen heeft in de kansen van Ajax in de kwartfinale van de Champions League. Hij slaat de ploeg van trainer Erik ten Hag zelfs hoger aan dan de Italiaanse grootmacht.

"Ajax is de betere ploeg en gaat met 2-1 winnen. Juventus gaat nog wel één keer scoren uit een counter, maar verder komen ze niet", zegt De Mos tegen NUsport. "Ajax is dit seizoen uiterst dominant en inmiddels ook uitgekookt. Ze raken steeds beter op elkaar ingespeeld. De variant met Dusan Tadic in de spits en David Neres en Hakim Ziyech op de vleugels gaat steeds beter lopen."

De Mos ziet slechts één zwakke plek bij Ajax. Joël Veltman lijkt in de Johan Cruijff Arena op te moeten boksen tegen Cristiano Ronaldo, dé ster van de Italianen. "Dat kunnen cruciale duels worden. Ik heb daar schrik van. Veltman kan niet verdedigen. Hij is altijd goed voor fouten, zoals het openen van zijn benen bij een voorzet." Daartegenover staat dat Juventus niet kan beschikken over aanvoerder Giorgio Chiellini. De analist noemt dat een 'ontzettend gemis' voor De Oude Dame.

Al met al vertrouwt De Mos erop dat Ajax wéér weet te pieken in de Champions League. "Ajax gaat een ronde verder. Uit hebben ze nog meer kans dan thuis. Daar krijgen ze nog meer ruimte en daar weten ze wel van te profiteren. Ze zullen niet net als Atlético Madrid twee bussen voor het eigen doel parkeren." De aftrap is woensdagavond om 21.00 uur.

Lees ook: Lofzang De Mos op Ajax-spelers: "Na Johan Cruijff het grootste talent ooit"

Poll

Wat wordt Ajax - Juventus vanavond?

(1413 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 10 april 2019 om 19:12
Oh nee, Aad heeft gesproken en dat duidt meestal niet op een goed teken
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 19:13]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18446
woensdag 10 april 2019 om 19:13
Aadje heeft geen glazenbol hij woont erin!
Vind ik leuk
PRICE +7961
woensdag 10 april 2019 om 19:21
Aad slijmt bij ajax nu dat hij voelt dat Eindhoven mis grijpt
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 20:01
Voelt hij in elk geval eindelijk wel een xtje wat goed aan dan ;)
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
woensdag 10 april 2019 om 19:46
Succes Ajax
Vind ik leuk
vierde-ster +8782
woensdag 10 april 2019 om 19:46
Tnx tony👍
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
woensdag 10 april 2019 om 19:59
ik kijk ook al weken uit naar deze wedstrijd.heb er zin in man.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:17
Och ja,ook hij heeft weer wat aandacht nodig.SuccesAjax fans vanavond.
Vind ik leuk
vierde-ster +8782
woensdag 10 april 2019 om 19:47
Thnx koekje👍
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:48
Ja die man komt echt aandacht tekort. Bedankt man 👍
Vind ik leuk
PRICE +7961
woensdag 10 april 2019 om 19:21
Thuis en uit 2-2, beslissing met pingels
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:51
Oeh nee, dat is mij iets te spannend. Ik denk vanavond 2-0 en uit 1-1
Vind ik leuk
vierde-ster +8782
woensdag 10 april 2019 om 19:48
Komt goed....Doe het boys!!
Vind ik leuk
Gijsie +2122
woensdag 10 april 2019 om 19:13
Verdomme Aad. Nu worden we zeker uitgeschakeld door Juve.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:14
Kan iemand die man zijn mond niet afplakken met tape pfff
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:25
Handjes op de rug met tiewraps, ik zeg doen !
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:52
Zak over de kop 👍
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:54
Ja die is niet om aan te gluren 😂
Vind ik leuk
Patrickj3 +4200
woensdag 10 april 2019 om 19:13
Aad snapt het ❌❌❌
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:13
Nou dan gaat het dus niks worden.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:22
Voor Real-Ajax zei Aad ook dat we zouden gaan winnen. Aad is wel wat meer invorm de laatste rijd met zijn voorspellingen dan eerder.

Lekker gaan vlammen 🔥🔥🔥 vanavond en dan zien we wel waar het schip strand, ik heb er iig vertrouwen in! ❌❌❌
Vind ik leuk
MojoRisin +16273
woensdag 10 april 2019 om 19:14
Niet doen Aad, je hebt het meestal verkeerd !
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
woensdag 10 april 2019 om 19:15
Uit meer kans? Aad is helemaal de weg kwijt, niemand wint zomaar in Turijn en dat heeft iedereen de laatste jaren kunnen zien. Dit baseert Aad op gebakken lucht.

Succes, Ajacieden.

Forza Juve!
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 19:16]
Vind ik leuk
Mallerd +1915
woensdag 10 april 2019 om 19:25
Ik vond die 0-3 van Real Madrid vorig jaar anders erg overtuigend. Feit is gewoon dat als er thuis gewonnen wordt er uit meer ruimte ontstaat voor Ajax, Aad zegt echt niks geks hier.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 19:27]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
woensdag 10 april 2019 om 19:45
Dat was het grote Real van vorig jaar. Dat is toch iets heel anders. Het feit is dat Juve bijna onverslaanbaar is in eigen huis. Dat is een feit, niet 1 wedstrijdje.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:39
Racist
Vind ik leuk
vierde-ster +8782
woensdag 10 april 2019 om 19:48
Thx midden👍
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
woensdag 10 april 2019 om 20:00
Dat het een leuke pot mag worden, vierde ster.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23980
woensdag 10 april 2019 om 19:16
Aadje.... niet doen...
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:18
2-1 vind ik wat krap, dan heb ik liever 3-1
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:24
Het wordt 4-0 vanavond, Suleyman Özturk van Voetbal International zei het ; )
Vind ik leuk
kcim +3144
woensdag 10 april 2019 om 19:20
Wat is er met Aad gebeurd? Hij is eng positief over Ajax ;-)
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:24
Hebben we ook omgekocht 😉😂
Vind ik leuk
kcim +3144
woensdag 10 april 2019 om 19:30
Als Aad niet oppast gaat Marcel Blaak uit Eindhoven aangifte doen bij de politie :-)))
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:40
Da minde nie ? 😂😂
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:27
Aad heeft gesolliciteerd als VAR. Dan moet je Ajacied zijn. 😂
Vind ik leuk
leozao +2611
woensdag 10 april 2019 om 20:00
Daar heb je een punt, een goed idee . Ajax heeft zoveel toppers opgeleid. Daar zou de VAR gebruik van moeten maken om het niveau van de beslissingen omhoog te schroeven!
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
woensdag 10 april 2019 om 19:20
Wat een hosanna stemming zeg ik snap niet waar ze dat op baseren we praten hier wel over de nr 1 van Italie he ……..
Vind ik leuk
Gijsie +2122
woensdag 10 april 2019 om 19:22
Omdat we hier ook praten over de nr 1 van Nederland
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
woensdag 10 april 2019 om 19:26
Wow en dat al een week lang komop zeg ben een beetje realistisch het zou mooi zijn als Ajax wint vanavond maar dat zou toch echt een verassing zijn ….,
Vind ik leuk
Gijsie +2122
woensdag 10 april 2019 om 19:28
Tuurlijk is Juve favoriet gast. Maar niets is onmogelijk in het voetbal
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
woensdag 10 april 2019 om 21:16
Nee dat is ook zo maar die zelf ingenomenheid is gewoon bizar, maar ja we zullen zien hoop op een mooie pot !!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:52
Doe maar geen verassing. Komt slecht uit voor de komende wedstrijden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 19:52]
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
woensdag 10 april 2019 om 21:17
Huh hoe bedoel je beste man?
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:23
Pffff is het Aaddag ? Dan word het een zaad dag
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 19:24]
Vind ik leuk
cornelisse +258
woensdag 10 april 2019 om 19:28
Veltman Ronaldo en Blind Mandzukic, zorgen dat ze niet op onze helft komen 🤣🤣
Vind ik leuk
Alaaf +435
woensdag 10 april 2019 om 19:29
Aad is dement geworden! 0-3 en dan mogen ze in de handjes knijpen
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:57
Hahaha 😂😂
Vind ik leuk
Mocro28aa +173
woensdag 10 april 2019 om 19:29
Aad moet ze mond houden over voetbal want er komt alleen onzin uit.. Ook bij Ziggo als commentator.. Die weet alles beter.. Ga jij maar lekker vloggen Aad daar ben je iets beter in..
Vind ik leuk
HupHolland +4462
woensdag 10 april 2019 om 19:37
De Mo heeft zoveel gezeken op ajax voorheen, dan mag hij nu ook zijn mond houden

"Bla Bla Bla"
Vind ik leuk
Kaar +4302
woensdag 10 april 2019 om 19:41
Aad toch....🤦🏼‍♀️
Maar ik zie hier ook dat 71% verwacht dat Ajax gaat winnen🤔
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 19:59]
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:51
Wat een geval zeg.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 19:54
3-0, appeltje eitje
Vind ik leuk
richarddd +275
woensdag 10 april 2019 om 20:04
Ben bang dat Juventus zich niet laat foppen ( ook zonder die sloper chiellini ) zie ik ze winnen met 1-3.
Vind ik leuk
Deck010 +10215
woensdag 10 april 2019 om 20:08
Oh kut.....daar ging de laatste strohalm. We kennen allemaal de vorspellingen van Aadje (als je wint ben je mijn kameraadje)
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1265
woensdag 10 april 2019 om 20:17
Aad de meeloper sturm graz en ook standard Luik waren beter volgens hem en nu bukt hij met zn gaatje richting de arena ouwe likpijp
Vind ik leuk
Wesley Ewa +417
woensdag 10 april 2019 om 20:46
Dus we gaan verliezen. .. hij heeft het volgens mij meer fout dan goed haha
Vind ik leuk
Vooruit +338
woensdag 10 april 2019 om 23:02
Ach, Aad de Mos.
Vind ik leuk
Isakson +699
woensdag 10 april 2019 om 23:11
Aad heeft altijd gelijk 🙃
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws