'SC Heerenveen-sponsor wil PSV achterna en denkt aan 'sponsorconsortium''

'SC Heerenveen-sponsor wil PSV achterna en denkt aan 'sponsorconsortium''

Gepubliceerd: vrijdag 12 april 2019 om 08:54vr 12-04-2019 om 08:54

Laatste update: vrijdag 12 april 2019 om 09:10vr 12-04-2019 om 09:10

SC Heerenveen-hoofdsponsor GroenLeven hoopt voor komend seizoen op een samenwerking met meerdere bedrijven, die een zogeheten 'sponsorconsortium' moeten vormen. De constructie doet denken aan de nieuwe sponsordeal van PSV, waar bedrijven als ASML, VDL en Jumbo zich verenigd hebben onder de naam 'Eindhoven Brainport'.

De sponsorovereenkomst tussen Heerenveen en de energieleverancier loopt na dit seizoen af. Volgens de Leeuwarder Courant wil GroenLeven de samenwerking in een nieuwe vorm voortzetten: de energieleverancier zou mikken op een samenwerking met 'vijf à tien duurzame bedrijven uit Friesland'. Heerenveen zou in dat geval met een sponsornaam als 'Geheel Duurzaam' op het shirt spelen.

De huidige nummer tien van de Eredivisie wil echter nog niet op de zaken vooruitlopen. "We moeten aftasten wat we voor elkaar kunnen betekenen. Zo'n consortium moet meerwaarde bieden voor alle partijen", laat een woordvoerder weten aan de Leeuwarder Courant. "Wij zijn blij dat er vanuit het bedrijfsleven wordt meegedacht. Elk initiatief is welkom."

Plaats een reactie

PRICE +6759
vrijdag 12 april 2019 om 08:57
Heer een volt Eindhovens voorbeeld business regio Friesland
Vind ik leuk
PRICE +6759
vrijdag 12 april 2019 om 08:58
Volgt
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 08:58
B
Bij ajax hebben ze maar 1 bedrijf die flink dokt
Vind ik leuk
Bruurke +1186
vrijdag 12 april 2019 om 09:00
Die zijn gewoon net zo egoïstisch als Ajax 😂😉. Wat maakt het toch uit, als ze maar betalen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 09:29
Waarin zijn ze dan egoistisch in?
Vind ik leuk
Waagplein +979
vrijdag 12 april 2019 om 08:58
Dat zou intelligent zijn van Heerenveen om hierachter te staan.

Ze hebben het geld hard nodig...
Vind ik leuk
Hupfean +5687
vrijdag 12 april 2019 om 10:04
T is maar net wat ze betalen. Groen leven betaalde met 5 ton een fooi per jaar.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 12:37
Gezien de huidige prestaties en geen Europees voetbal en de stand van de ranglijst ...4 ton teveel
Vind ik leuk
Hupfean +5687
vrijdag 12 april 2019 om 13:47
Ik snap jouw profielnaam.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 14:37
Fijn voor je...fean zegt al voldoende lijkt me..dan kom je daar uit die troosteloze regio/provincie
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 08:59
Was idd geen slechte zet van PSV, en snap Heerenveen dan ook wel.
Als geen enkel bedrijf een groot bedrag wil sponsoren dan gewoon zo'n soort constructie.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 09:31
Doen ze alleen bij ajax. Heeft met de uitstraling van de club te maken. Het verleden levert nog zoveel geld op
Vind ik leuk
Mozes24 +1162
vrijdag 12 april 2019 om 08:59
Leuke club Heerenveen. Hopelijk krijgen ze alles weer goed op de rit.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
vrijdag 12 april 2019 om 08:59
PSV trendsetter van de Multi reclame
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 09:08
Je moet toch wat als je geen goed betalende hoofdsponsor kan vinden.. ;)
Vind ik leuk
3-0achter +1529
vrijdag 12 april 2019 om 09:09
Klopt dan wordt je vanzelf creatief.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 09:13
Dat is zeker zo, al had ik wel verwacht dat die deal veel beter zou zijn.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2536
vrijdag 12 april 2019 om 11:11
En jij weet exact hoe die deal in elkaar zit?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 11:18
Natuurlijk niet, maar het is algemeen bekend dat Gerbrands zei dat het bedrag substantieel hoger zou zijn dan dat Energiedirect nu betaalt terwijl dat dus niet zo is.

PSV krijgt nu 6, dat wordt 5, terwijl ik eerder dacht aan 8 ofzo. Substantieel hoger, snap je?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2536
vrijdag 12 april 2019 om 12:13
Ze krijgen 1 bedrag per bedrijf volgens mij en daarnaast gaat Energie direct ook naar de achterkant van het shirt.
Dach dat ze juist wel 8M totaal kregen vanaf komend seizoen
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 12:20
Die 5 sponsoren leggen ieder iets 1 miljoen in en Energie gaat naar de achterkant ja, maar ik bedoelde de sponsor die op de voorkant staat. Dat is toch de hoofdsponsor?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2536
vrijdag 12 april 2019 om 12:27
Geen idee hoe ze dat benoemen bij PSV.
Mooie van deze constructie is dat als morgen een bedrijf onder dezelfde voorwaarden mee wil doen die gewoon die 1 miljoen lapt en klaar.
Maar deze deal in combi met Energiedirect levert PSV volgens mij 8M op.
Dus zo bekeken gaan ze omhoog en dat is wat telt
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 12:44
Natuurlijk is dat goed voor PSV, en voor Heerenveen straks misschien ook.

En het is idd maar hoe je ernaar kijkt.
Vind ik leuk
Mirkoff! +839
vrijdag 12 april 2019 om 09:38
Zucht.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 09:12
Alles wat geld kan opleveren is momenteel welkom. Triest dat ze zover zijn afgegleden financieel ondanks alle dikke verkoop opbrengsten.
Vind ik leuk
Smithsonian +45037
vrijdag 12 april 2019 om 09:18
Het seizoen van heerenveen is in zijn geheel heel kut.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12899
vrijdag 12 april 2019 om 10:45
Nog niet....
Vind ik leuk
rinirat +4124
vrijdag 12 april 2019 om 09:21
Het is wel beter voor die club
Jammer van het slappe management
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
vrijdag 12 april 2019 om 09:36
Goed initiatief doet volgen. Hopelijk levert het Heerenveen meer geld en kwalitatief betere spelers op. Goed voor de ED dus.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 10:24
Beste online banen ..... Google biedt thuis online thuiswerk aan dat je ttot $ 32549 per maand kunt verdienen kort na een paar uur werken. Ik ben deze baan begonnen en ik ben nog nooit zo blij geweest en nu deel ik het met jou , bezoek deze website voor meer informatie ...

>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk